Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
danut 69-71
Daca este cineva interesat de un chit complet de ambreaj original Valeo de DACIA 1100 (160 ) . PM sau nr. tel 0744/555816 .
B-12-AON
eu sunt interesat..
freeman30
Salutare
Desi nu mai sunt posesor de masina Dacia ,indraznesc cu o rugaminte la posesorii de Dacii 1100.
Am un Ford fiesta mk1 (950cc din 1979) la care mi s-a stricat carburatorul.Am adaptat cu succes un autohton de dacia 1300 ptrivindu-se la fix pe galerie ,iar de curand am pus
mana pe un carburator solex de dacia1100,pe care l-am reconditionat complet.
As vrea sa il adaptez pe acesta deoarece cred ca va consuma mai putin ,dar nu ma prea pricep la reglaje, si nici nu stiu cum vin conductele de benzina ,deoarece am vazut pe lateral 3 stuturi ,doua apropiate mai sus si unul pe mijloc mai jos (acela e de retur?).E mai diferit fata de cel de 1300.
Multumesc frumos ,
mihu
Mai bine pui de 1300 e mai simplu si fara batai de cap.
Din cele apropiate cel mai subtire e turu de benzina, al doilea mai gros este pt ventilarea camerei de nivel. Cel mai de jos care e singur e portu de vacuum pentru corectia vacuumatica a avansului de la delco. Pe stuturile mai mari care sunt impreuna din stanga pui furtune cu apa de la motor acolo e socu automat, iar stutu cel mare de langa admisia de aer este pt gazele de carter.
freeman30
Am unul deja montat dar nu sunt multumit de consum ,desi am facut ceva reductii pe la jigloarele principale si mi se pare si diferenta cam mare de la 950 la 1300cc.De acest carburator de dacia 1100 am auzit mai demult cumm ca ar fi foarte economic (chiar stiu pe cineva care si-a pus pe o dacia nova un asfel de carburator).
Multumesc mult pentru indicatii.
danut 69-71
QUOTE(freeman30 @ 27 Sep 2008, 22:59)
Am unul deja montat dar nu sunt multumit de consum ,desi am facut ceva reductii pe la jigloarele principale si mi se pare si diferenta cam mare de la 950 la 1300cc.De acest carburator de dacia 1100 am auzit mai demult cumm ca ar fi foarte economic (chiar stiu pe cineva care si-a pus pe o dacia nova un asfel de carburator).
Multumesc mult pentru indicatii.
*



Cred ca ar fi mai indicat sa pui un Solex (32 eisa ) de Dacia 1300 , cu conditia sa ai cablu de shoc , cel de Dacia 1100 are shoc termic , depinde ce iti este la indemina . wink.gif
freeman30
m-ar avantaja socul automat si faptul ca cel de 1100 e SOLEX totusi ,cred ca week-endul asta il montez.
danut 69-71
QUOTE(freeman30 @ 3 Oct 2008, 14:41)
m-ar avantaja socul automat si faptul ca cel de 1100 e SOLEX totusi ,cred ca week-endul asta il montez.
*




Tot Solex are si Dacia 1300 , este adevarata nu toate .
Dead-Angell
Salut! sunt nou pe forum asta, m-ar interesa si pe mine pe cineva care ar vinde prin constanta o dacie 1100 , nu prea conteaza starea .Mersi anticipat.
radames
Click aici, la categoria BURSA
hodorogea
Salut tuturor,

Sunt nou pe acest forum si cum am gasit aici o gramada de informatii ma gandeam ca as putea gasi raspuns si la nelamurirea mea.

Nu sunt posesor se Dacia, mania mea se leaga de Fiat 850.

Vroiam sa va intreb daca se poate pune pe 850 motor de Dacia 1100 sau de Matiz si cam ce modificari presupune operatiunea.

Multumesc anticipat.
tarzy
nu prea inteleg la ce ar folosi aceasta modificare

motorul de dacie e cam subdimensionat de felul lui .... la ce bun sa pui un motor mai mic?

in plus in ziua de azi orice remotorizare care nu a fost facuta de fabrica implica omologare individuala la RAR, care o data ca o sa coste mult si-n plus RAR-ul nu este deloc model de transparenta .... risti destul de mult sa bagi bani in modificare, sa platesti omologarea .... si sa nu o primesti

bafta
hodorogea
dar sa pun un motor de matiz se poate?
tehnic vorbind, este posibil?
citeam pe nu stiu ce forum cum ca trebuie motor care se invarte pe stanga blink.gif si eu cu mecanica sunt oaresicum paralel.

ideea este ca vreau sa pastrez linia de exterior a masinii si ~80% din interior. nu vreau sa-i pun eleroane, praguri si alte cenzuraturi dar nici nu vreau sa o reconditionez.
vreau sa realizez un mix intre aspectul unei masini clasice si ceva tehnologie.

cat despre rar, cam la ce suma s-ar ridica omologarea?
radames
Din zvonuri, se pare ca s-a vandut, deja.... dar pentru siguranta, contactati proprietarul... max 1 minut pe mobil... nu-i mult, in caz ca e data deja si nu mai ai pentru ce sa lungesti convorbirea...
EinarN
Din cīte stiu a luat-o RICHARD si se afla īn Germania de un car de vreme.
A luat-o pe asta vernil si īnca una gri cu numere de CS de pe undeva de prin Resita sau pe līnga
danut 69-71
QUOTE(radames @ 17 Nov 2008, 00:49)
Din zvonuri, se pare ca s-a vandut, deja.... dar pentru siguranta, contactati proprietarul... max 1 minut pe mobil... nu-i mult, in caz ca e data deja si nu mai ai pentru ce sa lungesti convorbirea...
*




QUOTE(EinarN @ 17 Nov 2008, 00:52)
Din cīte stiu a luat-o RICHARD si se afla īn Germania de un car de vreme.
A luat-o pe asta vernil si īnca una gri cu numere de CS de pe undeva de prin Resita sau pe līnga
*



Din surse sigure 100% masina se afla in Suceava si numarul de telefon e de Romania , doar e pusa pe Mobile.de . wink.gif

Richard asta , a gasit si el poza si a zis ca-i masina lui radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Am sa fac poze alaturi de un ziar din data respectiva sa vedeti ce minciuni zic unii(Richard ) mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Black%Snake
Cine ma ajuta si pe mine cu niste info despre jantele de pe aceasta masina ??? ce J au, pe ce marime sunt /?? sunt dublate, originale de dacia 1100 ?? sau eventual proprietarul masini sa-mi dea niste info dak este pe forum biggrin.gif
TAI
Sunt roti de Aro 10 montate invers.
Black%Snake
Daca erau de aro 10 cred ca imi dadeam seama, nu de alta dar am si eu un set acasa, astea par sa fie pe 15 sau eventual dublate ca sunt prea late chiar daca ar fi puse invers. Altcineva din bucuresti nu stie masina ???
speedy82
Aro 10 a avut doua modele de jante. Acesta este unul din ele. Nu iti dai seama pentru ca sunt montate invers asa cum a mai zis cineva mai sus. Dar un expert ca tine ar trebui sa stie lucrurile astea!
danut 69-71
QUOTE(Black%Snake @ 19 Nov 2008, 22:42)
Cine ma ajuta si pe mine cu niste info despre jantele de pe aceasta masina ??? ce J au, pe ce marime sunt /?? sunt dublate, originale de dacia 1100 ?? sau eventual proprietarul masini sa-mi dea niste info dak este pe forum biggrin.gif
*



Jantele , sunt o practica post-Decembrista ,( cum ai scoate manusa de pe mina , pe dos ) nu sunt montate invers ci sunt intoarse , nu stiu daca intelegeti . Invers nu ai cum sa le montezi .Jantele erau prinse in aparatele de rectificat , taiat talonul , intors si sudat , centrat si asa iese asemenea jante .
masinuta cu 4 roti
pui de drac, as avea nevoie de cunostintele tale. mi-am cumparat o dacie 1100 cu 1,5 mil (busita, fara frane, radiata). am pastrat mototrul si cutia si m-am apucat sa-mi fac un dune buggy din ea. ma tem insa ca motorul nu va dezvolta destula putere, asa ca ma bate gandu sa-mi iau unu de 1310 sau chiar mai mare. intrebarea e:...ai putea sa-mi dai un add in lista de mess (tbc_red@yahoo.com) sa-mi explici detaliat cum as scoate mai multi cai dintr-unul?...sau stiu si eu, trimite-mi un mesaj cu ID-u tau. multam anticipat
Black%Snake
QUOTE(danut 69-71 @ 23 Nov 2008, 11:23)
Jantele , sunt o practica post-Decembrista ,( cum ai scoate manusa de pe mina , pe dos ) nu sunt montate invers ci sunt intoarse , nu stiu daca intelegeti . Invers nu ai cum sa le montezi .Jantele erau prinse in aparatele de rectificat , taiat talonul , intors si sudat , centrat si asa iese asemenea jante .
*




Mersi mult de info domnu Danut... asta am vrut sa aflu, detalii de la un expert nu de alti "cunoscatori".
mihu
Dupa cum se vede in poza sunt montate invers. Si tot din poza se vede ca se pot monta si invers dar ca aspect lasa mult de dorit.
Asta e modelu ala mai urat de jenti de aro 10. Poti sa mai cauti pe daciaclub ca sigur gasesti o poza, poate chiar si proprietaru.
Ceva mai interesant nu gaseati sa intrebati numai tampenii cu tuning din asta de doi bani. tongue.gif
Black%Snake
Eu am pus o simpla intrebare, mi se putea raspunde si pe privat asa ca nu trebuie sa ne intindem pe 10 pagini cu niste amarate de jante.Asa ca rog pe cineva sa propuna urmatorul subiect de discutie despre dacia 1100.
megane2.2
blink.gif aparatele de rectificat wacko.gif strung este alta jucarie ,
o piesa pentru a ajunge la rectificat trebuie musai sa treaca pe la strung radmasa.gif
ZTV
http://1100club.ro/forum/viewtopic.php?f=26&t=1100



navigand pe internet am aflat despre forumul daciaclub, am intrat la bursa si uite ce am gasit. Eu zic ca chiar merita 700 lei daca este in stare excelenta.
danut 69-71
QUOTE(mihu @ 25 Nov 2008, 03:20)
Dupa cum se vede in poza sunt montate invers. Si tot din poza se vede ca se pot monta si invers dar ca aspect lasa mult de dorit.
Asta e modelu ala mai urat de jenti de aro 10. Poti sa mai cauti pe daciaclub ca sigur gasesti o poza, poate chiar si proprietaru.
Ceva mai interesant nu gaseati sa intrebati numai tampenii cu tuning din asta de doi bani.  tongue.gif
*



Jantele de pe Aro nu se potrivesc pe Dacia 1100 , deoarece jantele de la Dacie sunt de 15 Tzoli si Aro doar 13 , nu sustineti aberatii cu jantele intoarse ( puse invers -incercati sa le puneti invers , dupa care comunicati rezultatul ) nu se poate face prinderea piulitelor . wink.gif
mihu
Se pot pune si invers, sunt unii care si-au pus. Sunt pe 14 majoritatea alea care sunt de la Aro 10. Mie totusi nu imi place ideea. Se pare insa ca multi o adopta, neavand posibilitatea de a pune altceva mai altfel.
danut 69-71
QUOTE(mihu @ 16 Mar 2009, 03:44)
Se pot pune si invers, sunt unii care si-au pus. Sunt pe 14 majoritatea alea care sunt de la Aro 10. Mie totusi nu imi place ideea. Se pare insa ca multi o adopta, neavand posibilitatea de a pune altceva mai altfel.
*




Din cauza discurilor mari si etrierilor, fata-spate , nu se incadreaza jantele pe-14 , numai cele intoarse -nu puse invers . wink.gif
Uncle-Sam
cu distantiere se poate wink.gif
danut 69-71
QUOTE(Uncle-Sam @ 19 Mar 2009, 12:59)
cu distantiere se poate wink.gif
*



OK , cu distantiere DA , exista totusi O nesiguranta da ? wink.gif
Uncle-Sam
Nu stiu daca exista pt ca se monteaza si prezoanele de Aro in locul celor originale. Cele de Aro sunt mai groase si mai lungi.
danut 69-71
QUOTE(Uncle-Sam @ 19 Mar 2009, 21:55)
Nu stiu daca exista pt ca se monteaza si prezoanele de Aro in locul celor originale. Cele de Aro sunt mai groase si mai lungi.
*




Mai lungi , mai lungi , dar daca te uiti bine la jantele de Aro 10 au o indoitura spre exterior , ce nu te lasa s-o pui invers ! ( janta ) . wink.gif
razvan solenza
QUOTE(danut 69-71 @ 19 Mar 2009, 21:07)
Mai lungi , mai lungi , dar daca te uiti bine la jantele de Aro 10 au o indoitura spre exterior , ce nu te lasa s-o pui invers ! ( janta ) . wink.gif
*


jantele alea sunt de aro 10 mk3 si sunt puse invers la ori ce ora din zii si din noapte pot demontra iar prezoanele de aro 10 sunt de 14 pe cand la dacie sunt de 12 cele de fata au aceeasi lungime ca si cele de dacie de spate s
danut 69-71
QUOTE(razvan solenza @ 19 Mar 2009, 23:25)
jantele alea sunt de aro 10 mk3 si sunt puse invers la ori ce ora din zii si din noapte pot demontra iar prezoanele de aro 10 sunt de 14 pe cand la dacie sunt de 12 cele de fata au aceeasi lungime ca si  cele de dacie  de spate s
*




Nu este pozitie de pus invers , fara distantiere , pot sa-ti demonstrez , direct pe Aro 10 , am facut proba ieri , eu nu vorbesc din carti , " Fapte nu vorbe " ohmy.gif Mai intii ma edific si dupa aceea sustin o afirmatie , nu Prostii de 2 lei . wacko.gif



Merge pus invers , doar cu conditia sa remodelez janta . radmasa.gif
razvan solenza
maine dimineata la prima ora fac poze am circulat cu jantele puse invers timp de 2 luni si nu am avut probleme
danut 69-71
QUOTE(razvan solenza @ 19 Mar 2009, 23:54)
maine dimineata la prima ora fac poze am circulat cu jantele puse invers timp de 2 luni si nu am avut probleme
*




Ai siguranta necesara ? sa circuli 2-3 mii de KM cu 100-140/ ora ? Nu cred ca te lasa sufletul si constiinta cu 2-3 copii in masina si la asemenea viteza !!!!!!!!!! wink.gif
razvan solenza
stiu ca nu este bine dar eu le-am avut puse pe remorca pt o stabilitate mai buna pe masina nu le-am avut intoarse decat in curte si nu prea fac bine masini se duc rulmenti si pivotii , bucsile mai rapid

iar janta e drept ca nu se "pupa" bine cu butucul pusa invers , dar este foarte grosa si nu se indoie la strangere
danut 69-71
QUOTE(razvan solenza @ 20 Mar 2009, 00:08)
stiu ca nu este bine dar eu le-am avut puse pe remorca pt o stabilitate  mai buna pe masina nu le-am avut intoarse decat in curte si nu prea fac bine masini se duc rulmenti si pivotii , bucsile mai rapid

iar janta e drept ca nu se "pupa" bine cu butucul pusa invers , dar este foarte grosa si nu se indoie la strangere
*




Daca era benefic masinilor , le-ar fi pus si construcorul invers . OK nu am zis ca se indoaie , dar practica nu-i Ortodoxa , ma bucur ca am ajuns la un numitor comun . Nu este indicat sa le pui invers si sa mergi la Curse !!!! wink.gif

Razvane , crede-ma am probat in fel si chip tot felul de combinatii , dar daca nu dau bine la Sanatate ... Viata e mai presus de Orice . cool.gif
razvan solenza
corect eu le am asa la o remorca intoarse invers cu care merg prin padure (nu e pt viteza) dar la stabilitate se simte foarte mult in rest nu sunt sigure cine vrea sa le intoarca exista ateliere specializate in asa ceva care le taie si le modifica ET
danut 69-71
QUOTE(razvan solenza @ 20 Mar 2009, 00:33)
corect  eu le am asa la o remorca intoarse invers cu care merg prin padure (nu e pt viteza) dar la stabilitate se simte foarte mult in rest nu sunt sigure cine vrea sa le intoarca exista ateliere specializate in asa ceva care le taie si le modifica ET
*




Pentru stabilitate si design e OK , dar pentru siguranta ...(ma las de asa frumusete ) vietile noastre sunt mai presus de orice . Modificate si facute Profesional -sunt de acord . wink.gif
Motreanu Sorin
Iasi.Un filmulet trist...o 1100 care pare a fi fost foarte bine ingrijita lovita de tramvai.Dupa toate astea omul a reusit sa si plece cu ea acasa.
&NR=1
Executron
O caternica generala acolo desi e tragic. Mai bine intra intr-un Q7 sau X5 ca d-alea sunt milioane. 1100 in starea aia mai sunt in randul zecilor. sad.gifsad.gif
TAI
"Eppur si muove"
Ov
saracu' de el, se vedea cat de trist e. Avea de 40 de ani batranica si arata beton sad.gif
nanu_mihai_andrei
Pacat de masinuta si de batranel. Daca ar fi fost vina lui as mai fi zis...dar asa de la asigurari o sa ii mai dea probabil careva sute de ron. Eu anu trecut am dat o sutica la remat dar a mea nu era nici un sfert din asta care a fost accodentata.
danut 69-71
Uite la faze de astea ti se rupe sufletul .Daca mai aveam piese de 1100 , sigur merita ajutat Batrinelul .
Andreiutz1988
Din ce am vazut eu i-ar trebui usile pe partea stanga nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.