Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
gordini
Salut
Motorul meu e varza

1 am scos pistoanele si sa rupt in 2 segmentul I la trei pistoane deci cred ca era deja rupt
2 la un piston s-a rupt marginea dintre canlele care tin segementiii si nuse vede si pe camasa


Deci as avea de noi de pistoane segmenti si cuzineti r3

smile.gif) mersi

Daca mai apar lipsuri de semne de punctuatie si mai gasesc cuvinte de pe mirc, iei warn
pui de drac
gordini..la cata treaba ai tu acolo...mai bine schimbi totul in el..zau asa...

RS...n-am putea sa-ti zicem codul..poate pe la RETROMOBIL sa gasesti asemenea date.... noi suntem cam cu vaca..

in sfarsit...dupa lupte seculare ce-au durat 30 de....adica voiam sa zic 5 zile...

am reusit de am inchis cutia la loc...curata foc...si inauntru,si afara....fara jocu respectiv..
am siliconat-o toata..sa vedem pe unde mai curge,desi era ermetica toata,mai putin semeringul de la selector...am gasit semeringuri pentru selector acolo nu chiar identice cu ala original...dar sa speram ca tine,sunt pe aceleasi cote..putin mai subtiri...daca nu...o sa fie aiurea tare... cat despre semeringu de la "priza" mi se pare mie cam larg...dar om vedea..oricum ala al meu era praf...am ales si rulmentu de presiune corect si bun...

maine montez si flansele pentru amortizoare..da dragii mei,in sfarsit au ajuns...slava cerului... si poate-poate am timp maine si pun sus ansamblul punte-cutie de viteze,amortizoare,repartitor,frane,cabluri,etc etc...

sa vedem cum impart si timpul...problema e ca in 2 saptamani maxim trebuie sa plec in Canada...revin,revin tot in cam 2 sapt.

si pe langa asta...aceasta plecare coincide si cu mutarea mea din apartament la casa....al naibii de prost sincronizate toate...


apropos-la casa nu am internet...va dura pana imi "trag" si acolo...

oricum...va anunt eu cand dispar temporar...pana atunci...toate bune!
si spor(t) la treaba !!
Uncle-Sam
am eu unul. mai e bun inca 50.000km de acu incolo
pui de drac
am uitat sa precizez...garnitura dintre cele doua semi-cartere si carterul ambreiajului vine de la 1300 perfect...in schimb in spate,la capac trebuie confectionata una din carton.. si apoi imbinata cu silicon,evident...



urmeaza apoi montajul planetarelor...rog pe cine stie sa-mi comunice si mie...ce vaselina/ulei se baga in crucile cardanice si daca trebuie umplute planetarele alea cu vaselina multa..sa ajunga si la rulment,etc ???

multumesc pentru raspunsuri!
Acier
happy-happy, joy-joy! azi au venit "caoutchouc"-urile, 5 bucati Firestone F560 145x15 78S, radial, Made in France. Un camion de bani, da' face! Urmeaza jentile de roluit, vopsit si centrat. Va tin la curent.
Uncle-Sam
acier, sa-mi zici cand mergi sa te ocupi de jante ca vreau si eu sa le fac pe ale mele. poate mergem impreuna
tunderbird
QUOTE(Acier @ 24 Mar 2005, 13:55)
happy-happy, joy-joy! azi au venit "caoutchouc"-urile, 5 bucati Firestone F560 145x15 78S, radial, Made in France. Un camion de bani, da' face! Urmeaza jentile de roluit, vopsit si centrat. Va tin la curent.
*



Unde roluiesti jantele? Sunt strambe rau?
La a mea nu a fost nevoie de roluire, i-am pus tubeless-urile direct.

Tocmai am roluit jantele la Dacia din 81...erau vai, mama lor... le-am pus matadoare noi, fara camera si astept acum sa-i faca taica-miu probe.

O sa te indrum si pe tine la vulcanizarea respectiva, eu personal am fost foarte multumit si de atitudinea lor fata de client si de preturi...urmeaza acum testarile.

byl11
ai grija mai bine de unghiul de fuga si de cadere asta asa ca sa nu dai banii degeaba pe cauciucuri...daca nu ti-le regleaza unul priceput le strici in citeva sute de kilometrii!
sechi
QUOTE(Acier @ 24 Mar 2005, 13:55)
happy-happy, joy-joy! azi au venit "caoutchouc"-urile, 5 bucati Firestone F560 145x15 78S, radial, Made in France. Un camion de bani, da' face! Urmeaza jentile de roluit, vopsit si centrat. Va tin la curent.
*



Ce inseamna "un camion de bani" ? Cat au costat de fapt si de unde se cumpara asa ceva?
Multumesc anticipat pt. raspuns!
pui de drac
eu sunt mai mult decat profund dezamagit...astazi mi-au sosit flansele...le-am montat,respectiv apoi sudat de punte si...surpriza...cele mai negre timpuri posibile..nu incape puntea pe masina din cauza contraaripilor...din cauza noilor flanse ating in contraaripi...si ating bine ptr ca intre punte si respectiv lonjeroane ramane cam 4-6 cm liber...deci n-as putea sa polizez putin din colturi si apoi sa le montez...e jale,ce mai...

maine SPER cu toate ca e nush ce sarbatoare sa pun flexu sa dau jos flansele...bani aruncati de pomana,timp,nervi,cruci si dumnezei....

in rest...am ramas in aer azi cand am vazut...m-am crucit..

ar trebui putin decupate aripile interioare pentru aceasta operatiune da' nu fac asta nici sa ma taie pe mine cu flexu...prefer sa raman cu solutia clasica cu 2 amortizoare pe spate... mama ei de viata!!!!

ii dau foc,zau asa...
Uncle-Sam
bine ne-am regasit dragi posesori de 1100! Sa fiu eu oare primu care a postat la noul "imbunatatiri CLT"? In fine...am dat pompa de frana jos, etrierii, curatat pistonase, instalatie. Maine ma apuc sa montez la loc pompa (i-am schimbat garniturile ca nu mai baga presiune. Mi-am spalat toate pacatele cat m-am chinuit si o sa ma mai chinui cu pompa asta de frana...
pui de drac
in sfarsit s-a dat drumul la topic...

va rog frumos sa cititi cu atentie acest post:

nu mai bateti campii,nu mai puntei posturi aiurea,scrieti frumos si ordonat,cu litere si cuvinte romanesti...DA? fara mircuri si alte aiureli...

in plus,daca observati pe vreunu care calca stramb rau de tot,exista butonul REPORT care-l "toarna" direct la moderatori...

stiu,stiu,nu e cazul aici intre noi...DAR

trebe sa facem curatenie la locul de munca,da?

ok,acum sa revenim la ale noastre

eu am renuntat la ideea cu 4 amortizoare pe spate,precum si la cushca de tevi si inca vreo 2-3 chestii de-astea..a ramas sa o tapisez,si asa mai departe..

nu va mai fi atat de extrema...
de-atunci si pana acum...am montat toata puntea spate..am schimbat si burdufele de la planetare...cam greu de umblat acolo,ma rog...

in momentul de fata mai ramane decat modificarea barei de torsiune deoarece a fost coborata garda pe fata si automat la mine ating bucsele in lonjeroane

am facut un mic pas inainte...am cumparat niste material..am cusut..urmeaza sa ma apuc si de tapiserie...estimativ cam saptamana viitoare...saptamana asta vreau sa termin cu mecanica pe sub ea.

am dat jos parbrizul si luneta.evident,gasit ceva rugina......curatat,decapat,zincat,grunduit si vopsit.....cred ca va fi cea mai curata zona de pe toata caroseria biggrin.gif

abia astept sa ma apuc de tapisat....mici detalii de finete,etc biggrin.gif..

ce-i drept,mai am doar 20 de mii in buzunar sad.gif dar macar mi-am mai revenit,nu mai e dracu asa de negru..hihihiihii
Ov
am mutat topicul aici pt ca la "imbunatatiri" a aparut o noua regula (http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=16599). Cum voi sunteti cuminti aici si postati destul de des, noul regulament v-ar fi incurcat infiorator. ;)
gordini
Ceau

Eu azi am primit un motor care nu prea credeam ca va avea asa de multe bunatati in el ...

Motorul are set original farancez nefolosit, arborele ii la cota 1 se poate face 2 lejer din el asa ca ii bine

Acuma mai trebe curatate pisele din motor sa caut ceva cuzineti si gata ii motoru

Eu ii foarte happpy

Pui de drac felicitari , vad ca stai destul de bine cu masinutza ta ... smile.gif)

Ultima oara te avertizez, editeaza-ti singur mesajul si foloseste topica romaneasca la scriere !
Nu mai scrie tip mirc, ok? nu glumesc.
pui de drac
draga ov..ma bucur ca ai ramas aici printre noi ca moderator..intotdeauna ne-am simtit bine aici,nu cred ca am avut vreodata vreo problema grava..dar totusi niste curatenie nu strica..la o adica si eu as sterge vreo jumatate din mesajele mele biggrin.gif si nu numai ale mele biggrin.gif

e cam aiurea tare cu noua organizare si mutare,etc etc..dar asta e..ne folosim de ce avem la dispozitie


astazi am facut si eu inca putina treaba..nu multa ce-i drept..dar merge... am curatat interioru si ce-a mai fost de mizerie..l-am pregatit pentru tapiserie,si am vopsit tot interiorul si locul unde vine cheferul de la geam cu grund gri...astfel toata masina are o singura culoare pe dinauntru(mai putin podeaua care va veni antifonata)si e curata,lucioasa,protejata impotriva ruginii si gata pentru tapisat biggrin.gif

de tapisat,cred ca am mai zis,voi folosi o nuanta foarte deschisa de bej..un alb mai galbui cam ca untu.. si negru...sper sa-mi iasa bine..oricum ma voi apuca de aceasta treaba saptamana viitoare printre putinele ore ramase de la mutat si organizarea plecarii in canada pentru 2 saptamani

Recomand la toti sa va dati jos geamurile si sa curatati pe dedesubtul chederelor..se aduna foarte usor acolo apa si mizeria si in timp corodeaza de numai numai.. la mine cred ca daca o mai lasam 1 an era praf.Nu uitati sa bagati si niste silicon sub cheder la montaj..astfel il veti fixa mai bine si va etansa impotriva umezelii ce se strange dedesubt...important e in partea de sus..jos se scurge apa...dar peste tot nu strica..pentru 60 de mii cat e un tub de silicon...zau asa

am mai vopsit azi arcurile si butucii spate...incet incet termin...sa vedem cat de grav va fi cu modificatul barei de torsiune

scriu mai mult si cu spatii pentru a delimita mai usor ideile..sa usurez si munca moderatorilor care au ceva treaba aici din cauza mea.

tot de-asta scriu mai mult odata ca sa nu va stresez cu mesaje scurte

@gordini...ma bucur pentru tine man...mai ales ca nu tineai neaparat sa modifici motorul...asteptam poze cu ce-o iesi..sau cu ce e acuma..

la mine mai dureaza putin pana va fac poze ca sa am ce arata...

cam atat pentru azi..sper sa nu-mi mai trasneasca prin minte vreo tampenie incat sa fiu nevoit sa editez mesajul sad.gif sau sa scriu altul



sechi
QUOTE(gordini @ 30 Mar 2005, 17:54)
Ceau

Eu azi am primit un motor care nu prea credeam ca va avea asa de multe bunatati in el ...

Motorul are set original farancez nefolosit, arborele ii la cota 1 se poate face 2 lejer din el asa ca ii bine

Acuma mai trebe curatate pisele din motor sa caut ceva cuzineti si gata ii motoru

Eu ii foarte happpy

Pui de drac felicitari ,  vad ca stai destul de bine cu masinutza ta ... smile.gif)

Ultima oara te avertizez, editeaza-ti singur mesajul si foloseste topica romaneasca la scriere !
Nu mai scrie tip mirc, ok? nu glumesc.

*




Se potrivesccuzinetii de D1300 fara probleme,daca nu gasesti originali.
pui de drac
citez pe unul din titanii literaturii noastre: "de unde se-aude linistea asta?"

am cumparat azi 2 bucse ptr bara de torsiune de la damas...imaginati-va ca sunt identice cu alea un forma de porcoava dar sunt la scara redusa...plus ca le montez cu bridele care se folosesc la 1300 la prinderea barei de torsiune de lonjeroane... costul operatiunii: 110 k lei: 70 bridele de 1300 si 40 bucsele de daewoo

pe langa asta,voi modifica si punctul de prindere pe brate,coborand aceste bucse care oricum sunt pe jumatate de inalte cat cele originale

cu mare siguranta voi scapa de problema cu batutul bucselor in lonjeroane..

sambata le montez deoarece trebuie sudate noile suporturi de brate..tot sambata sper sa montez si arcurile spate...si in curand pe marile ecrane...sa las masina pe rotile ei

intre timp,am gasit tot la daewoo niste "garnituri" de montat in jurul pedalelor...cei care v-ati uitat vreodata,pedala este inconjurata de o garnitura mare de cauciuc,fixata de podea cu o tabla in forma de furca dubla...e valabil pentru pedalele de frana si ambreiaj..

la mine lipseau acele garnituri cu desavarsire... cu mare stupoare am constatat ca sunt aproape identice cele de la daewoo..

Spor(t) la treaba !
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 1 Apr 2005, 01:17)
citez pe unul din titanii literaturii noastre: "de unde se-aude linistea asta?"

am cumparat azi 2 bucse ptr bara de torsiune de la damas...imaginati-va ca sunt identice cu alea un forma de porcoava dar sunt la scara redusa...plus ca le montez cu bridele care se folosesc la 1300 la prinderea barei de torsiune de lonjeroane...  costul operatiunii: 110 k lei: 70 bridele de 1300 si 40 bucsele de daewoo

pe langa asta,voi modifica si punctul de prindere pe brate,coborand aceste bucse care oricum sunt pe jumatate de inalte cat cele originale

cu mare siguranta voi scapa de problema cu batutul bucselor in lonjeroane..


intre timp,am gasit tot la daewoo niste "garnituri" de montat in jurul pedalelor...cei care v-ati uitat vreodata,pedala este inconjurata de o garnitura mare de cauciuc,fixata de podea cu o tabla in forma de furca dubla...e valabil pentru pedalele de frana si ambreiaj..

la mine lipseau acele garnituri cu desavarsire...  cu mare stupoare am constatat ca sunt aproape identice cele de la daewoo..

Spor(t) la treaba !
*



Puiule iti propun sa faci o lista cu toate piesele de Daewoo (si nu numai) pe care ai reusit sa le folosesti fara modificari sau cu modificari minore. Cred ca va fi utila multor impatimiti de 1100.
pui de drac
hahahhahahaaa,da,pai ar fi o idee...sincer,se pot folosi si piese de pe la 1300,sau de pe la orice alta masina...totul e sa ai imaginatie si suport tehnic si ceva cunostinte,sa iti dai seama cam cum se invarte roata.

nu e asa mare lucru.

atasez aici un sait (nu e reclama) cu niscaiva poze cu aventurile unui pasionat de 1100 prin franta si tarile invecinate..sunt sigur ca veti aprecia calitatea pozelor...din nefericire nu se pot salva:

www.r1132.net il recomand cu caldura sufleteasca...pentru cunoscatori..cred ca cei mai "grei" ai topicului il vor savura
Uncle-Sam
eheee...eu am rezolvat franele, imi merg beton! Problema este ca daca mai sta cineva in fatza si iau un viraj mai strans si mai brusc imi lovesc rotile din fatza in aripi...si aripile sunt din fibraaaa sad.gif(
pui de drac
eu...eu mmaine promit sa termin....am de montat bara de torsiune si arcurile pe spate...si gata:D...maine promit sa termin biggrin.gif

dupa care ma bag la interior

nu mai sunt baaaaaaaaaniii sad.gif
makabudu
vand piese dacia 1100 cam orice piesa si in stare buna luate de pe o dacie veche tinuta in garaj. piesele sunt frantuzesti! dati msg pe privat daca sunteti interesati.


La Bursa se pun doar anunturi care au preturi. Fiind primul post aici, am fost ingaduitor si l-am lipit unde e locul lui
pui de drac
multumim paul...

maka...as fi intresat de ceva piese de interior,o sa-mi fac un inventar si iti trimit o lista...evident,si ceva pe la exterior biggrin.gif


acu e momentul confesiunilor...am reusit...

in sfarsit,am montat pe spate arcurile cu tot ce trebe...practic lipseste motorul si cu rotile si e gata spatele.

pe fata,am reusit dupa 3 ore de incercari si injuraturi sa montez bara de torsiune in prinderile modificate de pe brate.

atasez o poza...am descoperit la un moment dat ca bara mea de torsiune era stramba...de-aia nu venea cum trebuie pe centrul urechilor de prindere pe brate...intr-o parte reuseam s-o prind,in cealalta nu ptr ca era dezaxata..ma rog,filosofie mare..

dupa cca 10 minute de injuraturi si dumnezei,am percutat:

era parcul de joaca in apropiere..asa ca am pus okii pe o teava/stalp de la gard,care avea gaura sus si am bagat o latura a barei de torsiune inauntru.

apoi,m-am agatat de bara de torsiune mai ceva ca ultmul urangutan din seria Tarzan se intoarce

pur si simplu trageam de ea in sus si in jos si de ciuda dadeam si din picioare ca un gandac intors pe spate..

si cum showul n-ar fi fost de-ajuns pentru deliciul copiilor din cartier care se pravaleau pe jos de ras,s-a mai agatat un amic de-al meu si am inceput amandoi sa ne zbenguim pana am reusit sa aduc bara de torsiune la forma initiala..am indoit-o inapoi cca 1 cm si a cazut perfect la prinderi...

dar ce spectacol dragii mei,ce spectacol..atasez o schita ca sa intelegeti

esentialul e ca am terminat-o cu tehnica...de-acum delicii biggrin.gif
am curatat interiorul si am astupat toate gaurile lasate de lipsa geamurilor..saptamana asta o antifonez in interior si o sa-i lipesc stratul ala de pasla in dreptul compartimentului motor si poate si prin alte locuri pentru a antifona mai bine masina..sa vedem ce oi gasi prin magazine.

dupa ce se usuca antifonu ma bag la tapisat,caci plafonul il am la gata..mai ramane sa-mi fac cateva tipare si sa incep sa lipesc cu prenadez colturi,muchii,etc.

apropos: cam ce-as putea folosi drept material pentru fete usi...un soi de placaj/carton ceva de genu...aveti vreo idee???


va las sa va zburde imaginatia cu bara de torsiune:
gordini
Ceau

Eu am avut marele noroc sa gasesc acest motor de 1100 cu pistoane noi noute, arbore

la R1 foarte bun.

Pui de Drac am o intrebare nu se poatriveste placa de presiune de Dacia 1300

pe volanta de 1100 ? Daca stie cineva ceva va rog sa ma ajutati ca sambata ma pun sa

pun la loc piesele in motor si nu stiu cum sa fac cu ambreajul asta merci mult



Si scuze daca is off topic sau ceva de genu

Salutari la toti
pui de drac
gordini...treaba sta in felul urmator:

volanta la toate 1100 are acelasi diametru = mai mic decat la 1300

DAR la unele 1100 numarul de prindere al suruburilor volantei de arborele cotit coincide cu cel de la 1300 (nu mai stiu cate gauri exact)

in acest caz,poti monta volanta de 1300,impreuna cu placa si discu de ambreiaj marite de la 1300 ...

in concluzie:
fugi si uita-te(NU "fuji de te uita") in magazine cate gauri au volantele de 1300,si vezi daca ai tot atatea si tu acasa. daca da,poti sa bagi placa cu volanta cu tot de la 1300

daca nu...NU

Edited By DriverX: Reason: Corectat limba romaneasca de catre academician DriverX. Mai, scrieti in romana, aici nu suntem.....dupa blocuri, sau dupa cazuri, dupa grajduri.

Multumesc.
gordini
Tot eu sunt Uncle-Sam cu ce fel de vopsea ai vopsit blocu si astea cu ceva special

ca si eu vreau sa le vopsesc si nu stiu cu ce... I-mi poti spune te rog, merci mult .
Uncle-Sam
albastru= am vopsit cu un spray ordinar, ieftin, care nu prindea mai deloc, maro=grund cu pensula, gri=vopsea cu pensula, negru=vopsea DILUATA (pt a deveni culoare mata) si argintiu=spray de jante.
vezi sa degresezi f bine ce vopsesti si sa lasi muuult timp sa se usuce vopseaua pt ca altfel o sa-ti crape din cauza temperaturii de acolo. Pt degresare iti recomand o perie de plastic si detergent. Face minuni
tunderbird
Pentru cei interesati:

Exista in Rm. Sarat un magazin al Fermit SA, imediat la dreapta dupa podul de la intrarea dinspre Bucuresti.

Au placute de frana la 180.000 lei/set (2 roti) si garnitura de chiulasa la 110.000 lei/buc. Fac si ferodouri de ambreiaj dar nu au momentan...
Calitatea este foarte buna, garnitura de chiulasa este foarte bine copiata dupa cea originala.

Pentru cei care se duc in mod special acolo pentru piese, le recomand sa telefoneze in prealabil la 0238/565310.
cj82ufo
salut ce mai faceti oameni ?? nu am mai intrat demult pe forum deoarece lucrez ca un rob si nu am mai putut sa las mesaje (tot imi dadea o eroare la postarea mesajului )
vad ca toti progreseaza ...e foarte bine si eu azi am inceput sa ii unflu rotile ,sa fac curat si m-am uitat pe la ea pe dedesupt si iarna asta ce a trecut a lasat urme asa ca se pare ca trebuie vopsita in anumite locuri

pui de drac vad ca tot avansezi cu lucrarea ta ,spor la treaba in continuare

cj82ufo
daca puteti haideti la cluj in sfarsitul acesta de saptamana deoarece pa aeroportul cluj napoca se va desfasura o etapa de linii legale si va fi super daca doreste cineva sa vina va asteptam si lasati un mesaj aici .....




sa va spun ce am patit .luam un client cu taxi si povesteam despre masinile romanesti (dacia super nova ) ca merg bine ,ca si tatal lui are una ca si a mea dar il rupe la drum cu masina lui .ma gandeam ca are o masina adevarata ,pana ce spune ca"il rup pe tata cu supernova lui cand ma dau cu dacia mea 1100 " si atunci stop am oprit si l-am intrebat inca odata despre ce e vorba .a spus ca a pus motor de 1,6 de golf 1 si merge de rupe si saptamana asta ma duc sa vad masina lui ,cum a facut sa monteze motor de 1,6 pe 1100
o sa va tin la curent
Uncle-Sam
ufo, pai ia spune-i tu sa intre aici
pui de drac
ufo,fara poze nu cred o iota din ce spui tu acolo...

deci astept dovezi
cj82ufo
oameni nu vine nimeni la cluj sambata????

si in legatura cu motoru trebuie sa il gasesc la tel este inchis telefonu
nu stiu ce sa zic
acuma cobor sa fac masuratorile pt cutie la bas dupa ce ii schimb toba .in loc de iesirea aia mica de la toba imi pun o iesire sebring cromata .am lucrat pt ea o noapte intreaga sa pun niste suspensii sport pe un opel dar merita .cand o pun sus va arat o poza
pui de drac
asteptam cu interes...eu am antifonat azi si interiorul..si o las la uscat vreo 2 zile dupa care intru in tapiserie...sa vedem ce nebunie imi iese.
Uncle-Sam
Eu nu stiu ce am la roata dreapta spate ca huruie de zici ca se freaca fier pe fier. (Asta nu se intampla mereu). Am schimbat placutele cu unele noi, dar face mai rau. Am uns azi discu cu vaselina si nu mai scoate nici pas. Are careva idei???
gordini
Dragi mei

Eu acuma am gasit recent un 1100 vernil fain tinuta de un batran masina ii bibelou


are 65000 km cica asa zice el ... si nu cred ca minte ca se vede pe ea ca nu a fost folosita

mult.

Caroseria ii stas la ea nu are gauri lonjeroanele neatinse, interiot fain de tot

plus mai are una de rezerva o caroserie de pe care i-mi da orice smile.gif))

Eu is foarete hapy voi face si poze sa va arat masina si veti vedea si voi ce faina ii smile.gif)
pui de drac
bai gordini..parca as fi eu..daca ai bani,cumpar-o si vezi tu cum si cu care o faci buna..ca din 3 tot scoti tu una bestiala..

unkiule...e de la placute,lasa-le sa se "pasuiasca"
mihu
Uncle-Sam asa am patit si io cu placutele de la un 1100. La mine am spalat etrierii, am aerisit, am pus alt lichid de frana si tot harjie putin placutele.
pui de drac
constrans fiind de imprejurari voi cumpara mocheta pe jos de la 1300,se gaseste in magazinele auto,in nuante de gri..preferabil mai inchise

am masurat astazi..partea din spate se potriveste destul de bine,inclusiv la "gaurile" pentru picioare de sub scaune...aici singura problema e ca nu e suficient de lunga sa ajunga pe laterale la capatul banchetei..ma rog,sezutul banchetelor e inconjurat de mocheta..ei bine,pe margini e ceva mai scurta...trebe un desen

in fata,dupa cum stim,podeaua la 1100 e plata,aici intra perfect cealalta bucata pentru fata de la 1300,care e chiar mai lunga si mai lata...deci decupam frumos si ce ne ramane,imbinam pe unde n-avem pus..

costa 400 k total zic eu un pret rezonabil pentru modificarile minime care ii trebuiesc aduse...adica o banala decupare cu ceva atentie..si eventual o mica alipire pe ici pe colo...

cat de curand voi inita aceasta operatiune..

vin cu materialul alb-galbui de pe plafon in jos,pana la baza geamurilor si apoi de-acolo plec cu negru in jos pana la mocheta..

prenadez la putere...sa vedem.pana la sfarsitul saptamanii viitoare am tot timpul sa ajung doar la bord

Uncle-Sam
puiule, dar nu ar fi mai bine sa o vopsesti intai, dupaia sa-i faci instalatia electrica si dupaia sa te ocupi de astea?
pui de drac
pentru numele lui dumnezeu..a fost infiorator sa remontez plafonul....a durat o dup-amiaza intreaga....m-a prins noaptea si intunericul,am lipit doar in fata si in spate materialul,urmand ca maine sa lipesc lateralele in spate si apoi stalpii din mijloc si din fata..dar a fost groaznic...m-am muncit mult..insa a iesit de nota 9.75 sunt destul de multumit..mai ales ca acum am si plafoniera noua tongue.gif de 1300 de-aia triunghiulara si culoarea este extreeeeeeeeem de eleganta...un bej deschis deschis,aproape alb...miam miam wink.gif ,hai ca-mi fac pofta sa mai lucrez pe la ea.. abia astept sa termin tapiseria toata inauntru


ai si tu dreptate unkiule,dar n-am bani pentru vopsit acum,si in afara de portiere..care le voi da jos pentru vopsit...ce altceva sa mai vopsesc in interior?? asa ca...mi-am tras frumusel firele pentru plafoniera si termin interiorul...si voi face instalatia electrica de la bord spre exterior...in asa fel incat sa pastrez "matzele" inauntru pentru a nu le vopsi cand vopsesc toata masina,numai sa le scot cand se usuca si sa "bransez" consumatorii la ea..

iar de vopsit,voi vopsi tot exteriorul pana la limita chederelor portierelor,pentru a nu strica ceva prin interior,nu? portierele le voi vopsi separat

ma si tot gandesc..oare sa montez geamurile fata/spate daca tot sunt scoase?? ca parca tare as vopsi si pe sub chederele lor biggrin.gif
gordini
Salut

UIte ceva poze cu setu motor nou frantuzesc numai ca nu is asa calitate buna scuze
pui de drac
misto setu gordini...sa il montezi corect si sa te bucuri de el pe masina cat de mult posibil...

eu personal...am mai montat o bucata de tapiserie azi...mai precis am lipit plafonul pe laterale si am pus si "capacele" alea tot pe laterale spate..nu stiu cum se cheama...

a fost greu ce-i drept insa incet incet am reusit de-am lipit...se contureaza binisor,dar nu superb cum mi-am imaginat....per total va iesi de 9-9.50 tapiseria,dar asta e.. mai mult sincer...n-am rabdare...si-asa am exasperat azi cu prenadezu si suprafata de lipit...sa vedeti tampenie...am dat cu grund bine toate muchiile de sub chedere sa nu rugineasca,cand colo,ce credeti? prenadezul meu e diluat cu......diluant drept pentru care nu prindea pe grund...mai precis il inmuia pana il dezlipea de pe caroserie,si evident tapiseria nu se lipea...sa mor,nu alta,am inceput sa razuiesc grundul dat constiincios de mine sad.gif oribil..

dar i-am venit de hac biggrin.gif

ramane ca maine,duminica sa mai lipesc pana la baza geamurilor in continuarea plafonului acelasi material crem pe stalpii fata si mijloc.

daca voi mai avea timp/rabdare,voi continua sa lipesc si materialul negru pana jos la podea...evident ca in spate or sa-mi iasa ochii pe lateralele alea de vin langa pasajele aripilor..si in spatele banchetei..asta e,o sa ma chinui.trebuiesc facute sabloane,apoi decupate din material,etc etc etc in orice caz..incet incet..
gordini
Salut Pui de drac


Auzi am si eu o sugestie nu ar fi fost mai bine atunci cand dai cu grund sa pui peste

grundu neuscat tapiteria aia si atunci cand se usca gata nu o mai dezlipea nimeni


si nu o mai manca rugina . Nustiu poate zic prsstie ...
Uncle-Sam
bai fratilor de suferinta, mi-a papat intre 15 si 20 la suta in oras... Nu stiu daca e carburatorul de vina, pt ca a fost schimbat si imi da acelasi consum. De 1300 nu prea vreau sa-mi pun, pt ca are si solexu asta farmecu lui (socu automat). Mi-e teama sa nu fie din supape, sa nu inchida cum trebuie...
anndi
poate e totusi din cauza carburatorului...daca nu mai mere socu cum trebuie sau daca e dus termostatul si nu mai ajunge apa destul de calda la soc ai toate sansele sa meri cu socu tras si de acolo consumul.
Uncle-Sam
s-ar putea sa fie de acolo, ca nu mai merge socu la pornire si nu sta la relanti. s-ar putea sa ramana blocat cumva. o sa ma uit. multzam de idee wink.gif
pui de drac
unkiule...daca iti trece apa prin furtunele de la soc,in mod normal,clapeta trebuie sa stea inchisa aproape complet la temperaturile de-afara de-acum..dimineata ma refer.

apoi,pe masura ce se incalzeste motorul tre sa se deschida treptat treptat

daca in vreunul din pasii de mai sus nu functioneste cum trebe,e clar ca ai probleme cu ala in primul rand
mihu
Uncle-Sam, cind pornesti masina si este racoare afara cam vreo 10,15 grade masina trebuie sa mearga mai turata decat la relanti. Iarna trebuie sa mearga si mai turata decit merge acum pe la 10 grade.

Pentru ca socul sa functioneze corect odata cu inchiderea aproape totala sau partiala a clapetei de aer(functie de temp), trebuie sa se mai deschida si clapeta de acceleratie in asa fel incat sa curga mai multa benzina pt mai putin aer.

Daca se inchide numai clapeta de aer si cealata nu o sa faca ca dracu. Pentru fiecare din clapetele astea doua exista cite un arculetz, care daca e decalibrat nu prea il mai poti pune cum era. Pe masura ce apa se incalzeste arcurile se destind si clapeta de aer trebuie sa revina in pozitie verticala(maxim deschisa, daca nu se deschide nu o aibe pe unde intra aerul), iar clapeta de acceleratie trebuie sa se inchida ajungand in pozitia de relanti(daca asta nu se inchide o sa mearga masina turata).
Uncle-Sam
traiasca porumbelul, traiasca ciocarlia, traiasca ceausescu, traiasca romania!!! Azi m-am bagat iar in solexu ala sa vad ce-i si cu socu ala de nu mai sta tras la pornire, l-am facut, dar in shimb imi scotea fum (si dupa ce se deschidea). M-am enervat, mi-am luat banii si actele si m-am dus in hainele plinde de vaselina sa-mi iau un carburator de 1300 sh. L-am si montat si vreau sa va zic ca oricat de tare as chinui motoru nu scoate pic de fum... Faza dura e ca tipu a montat carburatorul meu vechi pe alta 1100 care nu avea, l-a reglat si merge perfect....eh...macar stiu ca am alt carburator. Diferenta de putere este...cu ala de 1100 fugea mai bine si era motorul mai silentios
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.