Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Francez
Buna,

Sunt nou pe Forum. Sunt francez si cauta o R8 Gordini ... Stiu ca model asta e foarte rar in Romania dar...poate cunostiti cineva care vand o R8 Gordini ??

Am vazut ca exista Dacia 1100S...Model asta e foarte diferit din R8 Gordini ??
Ati poze din Dacia 1100S ?

De fapt, vreau sa fac un cadou pentru tatal mau...care a fost pilot si a avut o R8 Gordini wink.gif !

Multumesc mult pentru ajutor !!!

Nico
Uncle-Sam
Am nevoie urgenta de urmatoarele informatii (eventual azi daca se poate)
-ce presiune trebuie bagata in pneuri
-ce ulei si ce marca recomandati
Korben_Dallas
QUOTE(Uncle-Sam @ 5 Aug 2005, 15:13)
Am nevoie urgenta de urmatoarele informatii (eventual azi daca se poate)
-ce presiune trebuie bagata in pneuri
-ce ulei si ce marca recomandati
*


Nu știu dacă diferă D 1100 față de altele dar 2 atm ar trebui să fie OK
Ulei 15W40 sau 15W50 pune ceva cât de cât cu nume nu orice de care nu a auzit nimeni
De exemplu OMV 053.gif 090.gif
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 5 Aug 2005, 14:13)
Am nevoie urgenta de urmatoarele informatii (eventual azi daca se poate)
-ce presiune trebuie bagata in pneuri
-ce ulei si ce marca recomandati
*




Presiuni recomandate de mine: fata 1,3atm; spate 1,8atm.
Ulei: de acord cu electromatic. E bun , am probat eu Elf, Castrol,etc..
tunderbird
QUOTE(sechi @ 5 Aug 2005, 16:54)
Presiuni recomandate de mine: fata 1,3atm; spate 1,8atm.
*




Daca ai pneuri tubeless, mai complicat sa ai presiune 1,3 pe fata.

Eu le tin la 1,7 pe fata, zdruncina un pic mai tare dar directia lucreaza mult mai bine si nu mai scartaie pneurile in viraj ca atunci cand aveam camere si respectam ce zice cartea masinii.
cj82ufo
@francez@ multi cauta renault 8 gordini dar cine are nu vinde pt ca stie ca e comoara. la mine in cluj am fost la un tip care restaureaza r8 gordini.si am vazut de interesant e si la suspensii si la toate dar de vanzare nici nu se gandeste
Uncle-Sam
eu am rotile standard: Victoria 145/15 cu camera. La astea ce presiune se recomanda?
mihu
1 atm pe fata si 1,9 sau 2 pe spate asa am citit in carte, dar poti sa pui cam 1,3 1,4 maxim pe fata. Daca ai portbagaju plin e mai bine sa fie mai umflate rotile pe fata, daca nu e bine sa fie cam 1,3.
Bacara
Umflarea pneurilor
145x380 Victoria Floresti - 1,0 kgf/cmp fata , 1,8kgf/cmp spate
135x380 Pilote X (M) - idem

Citat din 'Manual conducere si intretinere - Dacia R1132-220 edition roumanie avril 1968
Acier
eu am fara camera, 2bar pe fata si 2,2bar pe spate, anvelope noi noute
tunderbird
Cam mult...nu-ti zdruncina pietrele la rinichi?
gordini
Buna

O intrebare am pentru cei care au montat pe dacia 1100 carburator Carfil si eu azi vreau sa il montez acuma intrebarea este am auzit ca trebe pus ceva distantier intre gaura de la galerie si carburator ii adevarat ceva inaltator.

Voi ce stiti despre asta ?
mersi
Acier
@bout presiune pneuri: asa mi'a spus nenea ala de la vulcanizare, eu unul nu le'am masurat, dar chiar si asa par dezumflate smile.gif
Acier
sa nu uit: luni am avut un eveniment cam trist, mi'a sarit un caine in fata pe care nu l'am putut evita asa ca nefericitul animal a dat cu teasta de aripa stanga. aveam vreo 30 km/h pentru ca incetinisem din cauza unui partener de trafic dubios care dadea semne ca vrea sa faca o manevra acrobatica (pe care a si facut'o) si astfel am intrat in K1 cu comunitaru'. n'a murit spre fericirea tuturor pietonilor care deja se deja se incinsesera si urlau la mine "bai animalule, uita'te pe unde mergi! ce ti'a facut animalu' ala?" de unde am tras concluzia ca data viitoare o sa fiu mai atent si o sa incerc sa rulez cu 15 km/h, nu de dragul cainilor ci de frica de pietoni care in anumite conditii sunt foarte violenti.
Uncle-Sam
Da daca un sofer pateste ceva din cauza unui caine, nu urla nimeni la caine :< Gordini, trebuie sa largesti cele doua gauri de prindere ale carbului cu o pila rotunda si daca este nevoie sa cracanezi un pic suruburile de la galerie. NU PUNE FLANSA DISTANTIERA
gordini
Buna

Mersi pentru informatii.

Sa vedeti ce am gasit la unbatran de asta care tine la el tot felu de porcaii de la 1100 :


- aripa fata dreapta, stanga

-aripa spate dreapta, stanga

- pe fiecare usa o fata noua

- si masca spate aia pe care vine numaru si stopurile

Toate acestea sunt piese noi nefolosite vopsite cu deruginol si grund de ala negru

si m-au costat 1.500.000 lei( vechi) + scune fata .

mihu
QUOTE(Acier @ 10 Aug 2005, 11:57)
@bout presiune pneuri: asa mi'a spus nenea ala de la vulcanizare, eu unul nu le'am masurat, dar chiar si asa par dezumflate smile.gif
*



Tu te iei dupa ala de la vulcanizare sau dupa ce scrie in carte. La presiunea care o ai pe fata o sa ti se blocheze mai repede rotile mai ales la frnari mai bruste.
byl11
gordini, aripile de fata care le-ai cumparat au gaurile pentru stopurile laterale????
Merci
mihu
Tot despre pneuri: http://pageperso.aol.fr/r8major68/pneus.htm
gordini



Byl11 nu au gauri dar aia ii cel mai putin le faci smile.gif


byl11
nasol momentul, inseamna ca sunt facute in Romania, si din pacate nu se potrivesc la fix, asa am patit eu acum cind am fost nevoit sa le schimb, astea sunt mai mari nu stiu ce matrite au avut dar si-au batut joc, nu sunt eu singurul caz...la fel sa ai grija si cu panoul de fata ca trebuie masurat are partea din portbagaj cu 2cm mai scurt...o sa pun niste poze
byl11
nasol momentul, inseamna ca sunt facute in Romania, si din pacate nu se potrivesc la fix, asa am patit eu acum cind am fost nevoit sa le schimb, astea sunt mai mari nu stiu ce matrite au avut dar si-au batut joc, nu sunt eu singurul caz...la fel sa ai grija si cu panoul de fata ca trebuie masurat are partea din portbagaj cu 2cm mai scurt...o sa pun niste poze
byl11
nasol momentul, inseamna ca sunt facute in Romania, si din pacate nu se potrivesc la fix, asa am patit eu acum cind am fost nevoit sa le schimb, astea sunt mai mari nu stiu ce matrite au avut dar si-au batut joc, nu sunt eu singurul caz...la fel sa ai grija si cu panoul de fata ca trebuie masurat are partea din portbagaj cu 2cm mai scurt...o sa pun niste poze
sechi
Vrei sa dobori vre-un record la nr. de posturi de ai scris acelasi lucru de 3 ori? 168.gif
Pozele sunt OK !
Bacara
Intrebare : cine imi poate face rost sau stie de unde pot procura jante pe 13 sau 14 pentru Dacia 1100 , vechi sau noi , eventual de la ce alta marca s-ar potrivi .
Sau poate ma poate ajuta cineva cu flanse intermediare de la 3 la 4 prezoane , sau macar o schita cu dimensiunile flanselor poate reusesc sa fabric pe undeva...
Multumesc anticipat pentru raspuns. wub.gif
Bacara
In sfarsit termin de restaurat Dacia mea , saptamana asta , deocamdata va arat poze cu ea "inainte" si spre sfarsitul saptamanii , daca totul decurge cum mi-am propus bineinteles , voi reveni cu fotografii "dupa" .
Va rog din suflet ajutati-ma cu niste jante...
Multam.
Bacara
alta poza care depaseste spatiul disponibil pentru mesaj...
Bacara
alta...
Uncle-Sam
Bacara, jante pe 13 sau pe 14 n-o sa-ti mearga decat daca sunt intoarse. Flansa nu merge decat pt alea pe 14. Daca vrei sa faci la alea pe 13 flansa, o sa fie prea groasa si prea grea. Flansa adaptoare la 4 prezoane iti pot face eu
Acier
oameni buni, postati imagini la maxim 800x600 pixeli. se incarca repede si se vad si mai clar. daca le dati si un filtru "unsharp mask" e chiar sideral. @bacara, mi'am permis sa le folosesc pe ale tale de exemplu. smile.gif
Bacara
Uncle-Sam ti-as ramane recunoscator,spune-mi cat ma costa si cum mi le poti trimite , din ce material le faci?
Bacara
Acier , multumesc mult , nu prea le am cu astea ,presupun ca sunt mai clare daca sunt mai mari ,voi reveni cu celelalte fotografii in curand .
fiderzen
ce am gasit eu de vanzare tongue.gif
care este interesat sa o vada ii pot da adresa sau poate suna la nr de tel de acolo
Uncle-Sam
Bacara, eu am dat o schita la cineva ca sa-mi zica daca se pot face si cat ma costa ca vreau sa-mi fac si eu. Cum aflu vesti ti le zic.ok?
byl11
am sunat eu si mi-a zis ca masina s-a vindut...
Bacara
QUOTE(Uncle-Sam @ 16 Aug 2005, 11:23)
Bacara, eu am dat o schita la cineva ca sa-mi zica daca se pot face si cat ma costa ca vreau sa-mi fac si eu. Cum aflu vesti ti le zic.ok?
*


Multumesc mult deocamdata si astept vesti.
Uncle-Sam
byl, cand ai sunat?
fiderzen
masina inca este parcata acolo,se poate sa o fi vandut,cine stie
geo76com
Am sunat si eu din curiozitate ieri pe la 18:00 si nu se vinduse. Masina este modificata, masca cu farurile din fata e pusa de propietar, are cutie de 1400, carburator dublu corp, alternator in loc de dinam, nu are baterie si motorul cica original.. dry.gif . despre tabla nu pot sa va spun multe dar mi-a spus propietarul ca trebuie revopsita. Omul vrea sa scape ea ca nici impozitele nu le-a mai platit la ea. Din pacate acum sint in mare foame de bani sad.gif si nu ma pot atinge de ea. Poate e cineva mai bogatas si se face cu un 1100 cu 4 faruri tongue.gif
tunderbird
Hmmm...motor original si cutie de 1400...greu de crezut...mai de graba invers, cutie originala si motor de 1400.
Uncle-Sam
cum sa pui cutie de 1400?? in primu rand ca planetarele difera!
sechi
Nu stiu daca s-a mai vorbit asta aici, dar poate intereseaza pe careva. Pentru cei care vor sa alerge, un model de cusca pt rigidizarea caroseriei.
m3ga
Salutare !!
am revenit si eu...
problema: mi-a stat omiosuta mea vreo 3 sapt in parcare fara sa o misc de loc si ieri am plecat cu ia la munca si am constatat ca am rotile un pic franate si vreau sa va zic ca am o pedala de frana bomba acum! inainte era mai elastica!
Ati patit asa ceva vre-o data ??

Numa' Bune !!!
byl11
eu am sunat miercuri si asa mi-a zis...ramasase ca daca nu o vinde sa ma sune ...nu m-a sunat. Ieri am fost in Bucuresti cu alte treburi si m-as fi dus sa o vad dar daca nu m-a sunat....asta e poate vrea sa o dea altcuiva, eram curios ce modificari ii facuse...daca imi placea poate o luam. Oricum din poza farurile par a fi egale ca diametru ceea ce nu e asa de misto, nu cred ca are cutie de 1400, eu de 10 ani incerc sa-i fac cutie in 5 trepte si nu se potriveste nimic din aia de 1400.
geo76com
Mie asa mi-a spus omul , acum nu stiu daca m-a aburit sau nu. Important de stiut ca are modificari . In orice caz eu zic merita vazuta. Poate iese ceva bun din masina asta in combinatie cu un alt hirb care sa zicem are tabla distrusa dar are motorul si celelalte bune. wink.gif
mihu
QUOTE(sechi @ 18 Aug 2005, 19:11)
Nu stiu daca s-a mai vorbit asta aici, dar poate intereseaza pe careva. Pentru cei care vor sa alerge, un model de cusca pt rigidizarea caroseriei.
*




Pui de drac a mai pus o parte din pozele astea.
tunderbird
QUOTE(m3ga @ 18 Aug 2005, 21:25)
Salutare !!
am revenit si eu...
problema: mi-a stat omiosuta mea vreo 3 sapt in parcare fara sa o misc de loc si ieri am plecat cu ia la munca si am constatat ca am rotile un pic franate si vreau sa va zic ca am o pedala de frana bomba acum! inainte era mai elastica!
Ati patit asa ceva vre-o data ??

Numa'  Bune !!!
*




Acelasi lucru se intampla si la mine...am desfacut toate etrierele, le-am curatat, am inlocuit lichidul de frana, am incercat sa-i mai strang putin segmentii care intra pe interorul pistonaselor, am ajustat fin placutele de frana sa culiseze mai usor in suporti...nici un rezultat...mi-a mai ramas sa desfac si pompa de frana, dar nu prea am avut timp in ultima vreme sa ma ocup de ea.
Uncle-Sam
stai linistit ca toate astea le-am facut si eu+desfacut pompa de frana si inlocuit garnituri...o schimbare prea mica a avut loc
byl11
daca ramin blocate rotile de pe spate incercati si la repartitorul de frina...eu nu l-am desfacut niciodata pina acum, la mine a avut randament maxim curatatul pistonaselor si schimbatul garniturilor la pompa !!
tunderbird
La mine se blocheza numai pe fata, cand stanga, cand dreapta, niciodata amandoua simultan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.