Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
AUTOMOBILIA
Arata bine dar mai trebuie sa si mergi cu ea pe strada, sa nu credeti ca cel care a proiectat masina asta era pianist, daca ii trebuiau roti pe 13 , 14 sau 15 f late le monta ca nu-l durea mana. Aceleasi roti inguste sunt si pe alte masini sport, cu mecanica R8, de ex cabrioletele Caravelle si Floride.

Rotile late aduc e drept stabilitate dar se pierd din performantele dinamice, cel putin daca ne referim la demaraj. Pe langa asta aduc si alte belele dintre care cea mai mare uzura f rapida a articulatiilor si planetarelor. Multe din masini sunt puternic corodare in lonjeroane si caroseriiel in general sunt imbatranite, nu le mai trebuir decat o sarcina in plus si treaba e gata.

Si la- final o veste buna l-am vazut azi pe WPU pe la Panduri, se uita lung dupa un Triumph 2000 de prin 60 care trecea pe langa el, o masina super intretiinuta, deci si lui ii plac masinile originale , semn bun, sper sa fi fost el cel de langa masina si nu vreun amic.

M-am tinut ce m-a tinut dupa batranelul care o conducea dar la un momendat am ramas bolocat si l-am pierdut, e a treia oara, ultimele doua dati n-am putut sa ma tin dupa el ca era cu MINI-ul si omul alearga tare, eu cu Kartul mai incet prin gropi si pe liniile de tramvai .... Masina e albastru inchis, o bijuterie !!!!
sechi
Personal, am atins viteza de 130km/h cu D 1100.

@SPORTivu: Frumoasa masina. S-o stapanesti sanatos!
@chili: exista 2 tipuri de chiuloasa montate pe D 1100. Nu detaliez, dar cred ca stii la ce ma refer: diam. supapelor, existenta suportului pentru alternaor. In rest, esti bine informat. smile.gif
CaliN_08
biggrin.gif
QUOTE(Uncle-Sam @ 26 Nov 2005, 08:53)
merg, dar trebuie intai vazut cat de mult trebuiesc infundate. Cel mai bine e sa ai o mostra
*

Adica?
SiloS
Pentru 6 milioane arata perfect , Sportivule !
mihu
QUOTE(sechi @ 26 Nov 2005, 20:45)

@chili: exista 2 tipuri de chiuloasa montate pe D 1100. Nu detaliez, dar cred ca stii la ce ma refer: diam. supapelor, existenta suportului pentru alternaor. In rest, esti bine informat. smile.gif
*



Te rog daca poti sa detaliezi.
"Existenta suportului pt alternator " aici te referi la gaurile filetate din chiulasa nu?

Apropo de jenti, si la r8gordini sau 1100s tot jenti de 15 erau si tot cauciucuri inguste.

Si inca o chestie exista sau nu doua variante de volante+placi de presiune?


byl11
Exista 2 tipuri de volante dar ambele au aceiasi dimensiune 160. Difera prin soare adica unele mai au un triunghi cu 3 lamele deasupra pe care calca un rulment mai plat, celelalte sunt la fel ca d1300, si au acelasi rulment.
nu stiu exact ce o fi fost in capul producatorului cind a facut rotile asa de inguste la d1100, din pacate trebuie sa-l contrazic pe bogdan, stabilitatea este mult mai mare chiar incomparabila cu cauciucurile mai late, iar uzura la rulmenti este nesemnificativa. La demaraj nu e nici o diferenta, rotile pe 13 fara camera sunt mai usoare, diferenta vine la consum si este de peste 1/2 litri la suta insa este compensata de frinare care este mai buna.
Acum sa nu ma certati dar mie nu mi-au placut niciodata rotile de 145 la nici o masina si la Oltcit tot de astea au fost dar pe 13.
Cun zice Seki sunt chiuloase de 1100 care au cele 3 gauri pentru alternator, sunt la fel ca cele de 1300 dar au stutul de apa in partea opusa.In general pe masinile facute dupa jumatatea anului 1970 .
Interesant ar fi ca fiecare sa putem sa avem o masina originala si una modificata dar deh...
Uncle-Sam
QUOTE(sechi @ 26 Nov 2005, 20:45)
@chili: exista 2 tipuri de chiuloasa montate pe D 1100. Nu detaliez, dar cred ca stii la ce ma refer: diam. supapelor, existenta suportului pentru alternaor. In rest, esti bine informat. smile.gif
*



Adica diametrul supapelor este la fel ca la 1300? Dar inaltimea? Imi vine greu sa cred ca ar avea aceeasi inaltime ca cele de 1300, compresia si consumul nu ar lasa de dorit?

In privinta rotilor tin sa-l contrazic si eu pe Bogdan. Andy (B 15 AUT) are jantele de aro de cel putin 3 ani, a mers destul de des la curse, conduce sportiv si n-a avut probleme pana acum. Eu zic ca o uzura mai mare de 20% n-au cum sa aduca jantele mai late. Unde mai pui ca au cel putin aceeasi greutate si masina nu depune efort asa mare la demaraje, dat fiind faptul ca sunt mai mici
AUTOMOBILIA
Depinde cat de des pune mana pe cheie, ce piese si cat de des le inlocuieste. Cat despre curse cred ca e bine sa va treziti, la clasa pana in 1300 sunt f multe masini "pe lista" inainte de R8, chiar si inaintea variantei Gordini.

Daca voi va inchipuiti ca schimband rotile, tragand doua dungi, o vopsea albastra si montand inca un rand de faruri, basca cateva preparari pe pa motor, obtineti vreo masina de curse dati-mi voie sa rad.

Nu stiu de ce curse vorbiti dar sunt absolut convins ca n-ati vazut pana acum cum merge o Alfa Romeo Giulia, o Lancia Fulvia , un NSU , un Autobianchi A 112, un Mini si lista e mult mai lunga si, MARE ATENTIE, nu vorbesc de variantele super sportive GTV. HF, TT, Abarth sau Cooper, ma refer strict la masini de serie normale.

Hai sa ne vedem de suticile noastre, lasati visele ....
Uncle-Sam
Normal ca nu se trage de sireturi cu Alfa Romeo. Eu vorbeam de cursele legale, care se organizeaza periodic, unde participa toate clasele de masini, de la trabanturi pana la BMW-uri. AUT a castigat aproape de fiecare data din cate imi amintesc si a concurat cu masini din aceeasi categorie (dacii 1310). E totusi o mandrie sa vezi cum o dacie 1100 intrece o berlina pe injectie sau chiar o solenza nemodificata. Din cate stiu eu nu i-a picat pana acum ceva de pe masina
SPORTivu
QUOTE(sechi @ 26 Nov 2005, 19:45)
Personal, am atins viteza de 130km/h cu D 1100.

@SPORTivu: Frumoasa masina. S-o stapanesti sanatos!
@chili: exista 2 tipuri de chiuloasa montate pe D 1100. Nu detaliez, dar cred ca stii la ce ma refer: diam. supapelor, existenta suportului pentru alternaor. In rest, esti bine informat. smile.gif
*



Pai, si eu am suport de alternator in chiuloasa! smile.gif asta ce inseamna?
Uncle-Sam
Gordini si dacia for sale biggrin.gif
http://www.mobile.de/SIDb5lFA3oCiezVRGk6CO...11111180366267&

http://www.mobile.de/SIDtClRGHqqJU3v5GOfR4...11111188047443&

http://www.mobile.de/SIDv7XlSldgz-cXFcZwAh...11111188634587&

Sportivule, a ta e din 70. Astea din 70 si 71 am inteles ca asa au fost. Asteptam cu interes dimensiunile supapelor si inaltimea chiuloasei wink.gif
AUTOMOBILIA
Bravo lui , oricum la cursele astea de acceleratie poti sa te prezinti fara volan , frane si amortizoare ca tot aia e, mergi drept, exagerat vorbind, realist castiga cine are masina mai tare, daca el a castigat multe felicitari si data aviatoare sa ne invite ca venim sa-i facem galerie, parca si vad in ziare "galeria 1100 s-a incaierat cu galeria 1300, s-a lasat cu arestari". Lasand gluma eu unul daca aflu cand si unde ma duc sa-l vad, m-au invitat si pe mine cu Fulvia dar i-am refuzat, nu e genul meu d ecompetitie. Eu va povesteam de raliuri , curse de circuit, coasta , slalom si chiar mers prin gropile orasului, la cursa de 500 in linie dreapta pe asfalt suspensia si directia n-au nici o treaba.

Jantele intoarse au fost interzise la vremea lor pentru ca au provocat si necazuri, nu ca o regula dar au fost, cei mai batrani pot sa zica ce si cum.

Cum am mai zis faceti cum credeti, sper sa nu va suparati ca ne dam cu parerea ca nu o facem cu rautate, trebuie s atineti insa seama ca intre masinile enumerate de intre variantele normale si de comeptitie, in mare difera doar motorul si cutia. Intre R8 si R8 Gordini sunt ffff multe modificari in toate compartimente de aici si pretul masinii la vremea aia . O sa va pregatesc niste comparatii si o sa va lamuriti, e vorba de o alta masina in multe privinte, desigur ca optic par aproape identice , dar sa lasam partea optica, Chili poa' sa va lamureasca mai bine si va lamutiti si singuri urmarind cataloagele de piese ....
Uncle-Sam
Am o filmare de anu trecut de la baneasa cu nenea andy biggrin.gif Nu se supara nimeni, suntem si noi mai bebe si inca ne arde sa ne jucam cu suticile. Eu unul sunt curios si mereu desfac cate ceva la ea, modific, bag vaselina pe unde trebuie. Sunt constient ca ce e modificat nu e la fel de valoros ca originalul, dar pana la urma fiecare si-o face pe gustul lui. Vorba lui Bogdan: conteaza pasiunea comuna pt 1100, nu starea masinii

Apropo, stiu pe cineva cu un renault 8 gri-sobolan metalizat. Poate participa la intalniri ca orice posesor de 1100? Sau ca membru de onoare?
cnn
Va prezint o problema tehnica aparuta la Dacia mea, 1100 din 1968:
- la apasarea usoara a pedalei de frana, aceasta se duce la podea fara nici un efect asupra incetinirii masinii;
- la apasarea brusca, masina franeaza, cu tendinta de schimbare a directiei spre dreapta;
- la apasarii succesive, masina franeaza normal.

Precizez ca efectuand "aerisirea", lichidul de frana vine cu presiune la rotile din fata, dar la cele din spate curge foarte putin. Dupa aerisiri repetate (incepand cu roata din dreapta spate) simptomele sunt cele prezentate. Instalatia de frana nu are neetanseitati pe unde ar putea sa intre aerul.

Problema nu cred ca este din pompa centrala de frana, de altfel si Byl 11 si Sechi mi-au sugerat ca ar fi limitatorul de franare spate, ceea ce ar putea sa fie adevarat, pistonul (plunjerul) din limitator blocand accesul lichidului spre etrieri inainte ca aerul din instalatie sa fie evacuat, cauza putand sa fie un arc slabit (sau rupt) sau gripajul pistonului.

Unde as putea gasi un set de reparatie pentru limitatorul de frana (garnituri si arcuri)?

Multumesc!
AUTOMOBILIA
Piese gasesti doar in Franta www.neoretrofrance.com si mai sunt vreo doua.
In Romania se aduc chituri de reparatie spaniole , dar R8 in Spania e cu tamburi pe spate => asta pompa centrala/repartitor. , deci nu gasesti set pt repartitor.

Eu zic sa schimbi garniturile din pompa si doar sa cureti repartitorul, uzura garniturilor din repartitor e minima probabil ca s-a strans mizerie in el si s-a blocat, poti refolosi garniturile eu asa am procedat pt ca oricum nu le aveam, daca sunt roase sau ciupite e o alta treaba dar nu cred, eventual mai fa rost d eun repartitor vechi si din 2 faci tu unul.

Tocmai am fost la cumparaturi cu Unchiu si Acier ne-am luat cateva maruntisuri.

AUTOMOBILIA
Ref statutul de membru de onaore el se acorda unor personalitati, cum e presedintele clubului spaniol, fosti piloti, ingineri de la fabrica, cel cu R8 e binevenit ca simpatizant.
sechi
@cnn: Vezi mai ca la pompa centrala de frana e buba!

Ref.chiuloase:
exista diferente fata de cea de 1300. La1100 sunt alte supape, inaltimea chiuloasei e mai mica, stutul de apa e pe partea opusa. Exista 2 tipuri, lamurite de Byl mai sus.

@SPORTivu: Daca are suport de alternator, ai supape cu diametru mai mare. Asta-i tot.

Ref. placa de presiune:
exista 3 tipuri, Byl ! Un tip cu triunghi si alte 2 fara triunghi. Toate au diam. de 160mm. E vorba de cele 2 tipuri diferite de volanta: cu 5 suruburi si cu 7 suruburi.

Ref. jante: fiecare sa foloseasca ce-i convine. exista avantaje si dezavantaje la fiecare solutie. Vrea careva 2 roti de iarna, cu cuie, impecabile, 155R15, cu genti originale?
SPORTivu
QUOTE(sechi @ 28 Nov 2005, 00:14)
@cnn: Vezi mai ca la pompa centrala de frana e buba!

Ref.chiuloase:
exista diferente fata de cea de 1300. La1100 sunt alte supape, inaltimea chiuloasei e mai mica, stutul de apa e pe partea opusa. Exista 2 tipuri, lamurite de Byl mai sus.

@SPORTivu: Daca are suport de alternator, ai supape cu diametru mai mare. Asta-i tot.

\
*




Asta inseamna ca admisia si evacuarea sunt imbunatatite, right?
B-34-SGM
QUOTE(SPORTivu @ 25 Nov 2005, 13:57)
Domnii mei, iata pozele
*




Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.Sunt invidios, culoarea e superba.
Imi plac mult Daciile 1100, mi-as fi luat una sa o pregatesc, dar nu mai am nici vointa, nici banii necesari. Poate pe viitor. Daca ar fi sa o fac cum vreau eu, un minim de 3000E ar trebuii invetiti sa o aduc pe linia de plutire.

Deocamdata inca mai lucrez la 1310.

Pe viitor cand mai pui poze, am o sugestie, aceea fiind sa le faci in format jpg, pt ca in bmp sunt prea mari, si se incarca greu.
chili
referitor jante, 8 Gordini si 1100 s au avut jante de 4,5x15, in comparatie cu R8 si 1100, care au avut jante de 4x15.
de mentionat ca francezii au scos R8 pe piata cu anvelope 135x15.
ref chiulase, intr-adevar inaltimea e mai mica decit la 1300, iar chiulasele cu supape mici au fost montate initial pe motoarele de 956 cmc, (r1130) cu alezaj de 65 mm.
intre cele doua chiulase difera si geometria canalelor de admisie, modelul cu profil oval fiind cea cu supape mici, care s-au montat in 68 si 69.
cea de 1100 s era identica cu cea cu canale de admisie in forma de ,,8" dar si aici inaltimea era mult mai mica, pentru un raport de 9,5:1.
SPORTivu
QUOTE(B-34-SGM @ 28 Nov 2005, 02:24)
Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.Sunt invidios, culoarea e superba.
Imi plac mult Daciile 1100, mi-as fi luat una sa o pregatesc, dar nu mai am nici vointa, nici banii necesari. Poate pe viitor. Daca ar fi sa o fac cum vreau eu, un minim de 3000E ar trebuii invetiti sa o aduc pe linia de plutire.

Deocamdata inca mai lucrez la 1310.

Pe viitor cand mai pui poze, am o sugestie, aceea fiind sa le faci in format jpg, pt ca in bmp sunt prea mari, si se incarca greu.
*



Am in plan ceva asemanator cu ce ai facut la masina ta, am gasit un R5 alpine turbo de vanzare la bani nu f multi, caroseria este cam mancata, insa are motorul cu multa viata in el, si mecania este toata bestiala:) L-as cam lua, macar pentru motor si turbina biggrin.gif
SPORTivu
Gata, m-am hotarat...fac MIG din sutica asta! biggrin.gif binenteles, respectand stilul vremurilor ei:)
tunderbird
QUOTE(RETROMOBIL @ 23 Nov 2005, 19:09)
In comisia de tesyare era si De Vasal care traieste inca....
*




Am avut placerea sa colaborez cu Dl. Alexis De Vassal vreo sase ani la rand intr-un domeniu care nu are legatura cu automobilismul.
La vremea aceea tocmai imi cumparasem batranica si o pregateam sa treaca de RAR.
Domnia sa lucra in regim de colaborare si venea cate o zi pe saptamana, parca martea. Pot spune, fara exagerare, ca asteptam cu nerabdare ziua in care purtam lungi discutii, referitoare la acele vremuri.
Tot de la Dl. De Vassal am reusit sa-mi procur un rezervor aproape nou pentru batranica mea.

Cred ca apropie bine de tot suta de ani, nu ne-am mai intalnit din 2001.
Cu siguranta ca o intalnire la care sa fie invitat, ar fi foarte interesanta.


AUTOMOBILIA
Dl De Vasal e membru de onoare al RETROMOBIL CLUB ROMANIA, desigurca o sa-l invitam si speram sa-l tina Dumnezeu sanatos si in putere cum e si acum la aproape 100 de ani. E o enciclopedie vie ...
byl11
Hai sa facem niste poze frumoase cu masinile si sa facem un calendar. Nu stiu cit costa dar ma interesez!?
Uncle-Sam
Uite aici poze de calendar radmasa.gif
SPORTivu
Unchiule, am o mica problema: colierul de la imbinarea galerie-toba este dus...ai asa ceva? sau are cineva asa ceva? smile.gif merge si alt tip de colier? pt ca mie mi se pare destul de solid asta...nu e de joaca cu el.
byl11
Punem si de astea unsuroase da pe verso:)) Sau cheama o colega ca sa atraga atentia in alta parte a pozei si-i scriem un tricou cu D1100:))
Du-te si tu in tirg Duminica la Vitan ca e imposibil sa nu gasesti. e un mos care dezmembreaza D1100 de prin 90...da apropo era unu pe vremuri cu una gri care vindea numai piese de 1100 reconditionate ff misto ziceai ca sunt noi...nu l-am mai vazut era spalatel tipul la vreo 50 de ani nu l-am mai vazut anul asta.

tunderbird
QUOTE(RETROMOBIL @ 28 Nov 2005, 14:43)
E o enciclopedie vie ...
*



Curat "enciclopedie vie"... vorba lu' nenea Iancu de la Ploiesti.

QUOTE
SPORTivu Posted 28 Nov 2005, 19:48
  Unchiule, am o mica problema: colierul de la imbinarea galerie-toba este dus...ai asa ceva? sau are cineva asa ceva?  merge si alt tip de colier? pt ca mie mi se pare destul de solid asta...nu e de joaca cu el.


Se potriveste colierul care are exact acelasi rol la motorul de Oltcit.
Uncle-Sam
ala de oltcit e frectie la picior de lemn. Nu face decat sa tina toba, dar de etansat, nu etanseaza
byl11
Nici macar nu o tine ca are gulerele mult mai mici...dar fa unul ...am gasit o data pe o masina unul facut dintr-o jumatate de teava care avea sudate piulite intr-o parte. Inainte sa-l pui mai bate un pic in gura tevii de esapament ca e posibil sa fie ridicata intr-o parte si pe acolo nu etanseaza.
Uncle-Sam
Sportivule, las ca ma uit eu ce e cu colieru tau. N-are ce sa se strice la el. Daca e stramb poate fi indreptat
cipri20
Pt Uncle-Sam: cea din poza e o 1100 S cumva??
Uncle-Sam
Aia din avatar e o caricatura la R8 Gordini, iar cea din poza e Dacia 1100 Standard biggrin.gif din pacate. I-am mai pus eu 2 faruri. As fi vrut eu sa fie 1100S wub.gif
Uncle-Sam
ia uitati ce pun la cale nemtii. cine nu stie sa foloseasca altavista ii traduc eu

http://www.twingotreff.de/showthread.php?threadid=12717
cipri20
da' chiar asa rare sunt 1100 S-urile? ca parca si eu mi-as cauta una...
mihu
Colierul de toba nu prea merge de la Oltcit, cum a spus si byl are gulerele putin mai mici, si teava e putin mai groasa la 1100 decit la Oltcit. Recomand cu incredere sa puneti pasta de etansat tobe intre toba si galeria de evacuare.
AUTOMOBILIA
Mi-a venit pompa ieri seara (de ziua mea dar nu cadou ....). Tocmai am pus pompa sus si am luat o pauza.

Pana termin sa gasiti repede doua trei S-uri , ma inscriu si eu la unul !!!! radmasa.gif


SPORTivu
QUOTE(Uncle-Sam @ 29 Nov 2005, 18:44)
ia uitati ce pun la cale nemtii. cine nu stie sa foloseasca altavista ii traduc eu

http://www.twingotreff.de/showthread.php?threadid=12717
*




Tradu-ne, ca unii( asemeni mie) au cam uitat Germana biggrin.gif
AUTOMOBILIA
..... nene ala care a potrivit cureaua de ventilator la masina asta era ori matol ori un repetent, m-am chinuit ceva dar am reusit, mare cenzurat n-am ce zice daca esti pe marginea drumului singur te apuca revelionul !!!!
Dacia 1100 S
ma plimbam duminica cu bolidu'..si tocmai am facut 120.000. km....biggrin.gif am facut poza..
mihu
Care a fost problema?
Poate din cauza ca trebuie sa o intinzi slabind dinamu putin si acolo e cam nasol.
AUTOMOBILIA
Cred ca m-a injurat ala cu cureaua, s-a rupt si capacul de carburator de la Acier cand am vrut sa aerisesc , l-am pus pe cel vechi care e "blindat", E clar materialul e super imbatranit si un alt baiat destept a facut stutul asta ff subtire, daca mai gasesc vreunul intreg o sa-i adaptez o canea de alama, inchis / deschis, elegant , daca si asa se rupe renuntam la aerisitorul asta, cred ca oricum se aeriseste si singur sistemul prin circulatia apei.

sechi
@byl: poza asta e buna pentru calendar?? Mai am poze! radmasa.gif
Uncle-Sam
QUOTE(Dacia 1100 S @ 30 Nov 2005, 00:13)
ma plimbam duminica cu bolidu'..si tocmai am facut  120.000. km....biggrin.gif am facut poza..
*



multi inainte! sa vezi ce distractie pe mine cand a facut 122222 (pe kilometraj era 22222). Pacat ca n-am avut cu ce sa-i fac poza
SPORTivu
QUOTE(Dacia 1100 S @ 29 Nov 2005, 23:13)
ma plimbam duminica cu bolidu'..si tocmai am facut  120.000. km....biggrin.gif am facut poza..
*




Ai facut 120.000 cu motoru de 1.4 sau doar cu kilometrajul de pe ceasul de bord?biggrin.gif
balasa_petre
Salutare băieti! Cut și eu segmenti pentro o batranica d-asta... are motor frantuzesc, nu cred ca s-a umblat vreodata la ea... și e pacat ca merge bine dar se simte ca nu mai trage ... Daca ma poate ajuta cineva cu un set sau segmenti .... tel. 0724203383 - Dobrescu
tunderbird
Ce rulaj are masina?

Poate nu mai trage pentru ca are probleme de alimentare, nu trebuie neaparat se te repezi la segmenti.
Motoarele acestea au rezistat peste 200.000 km in conditiile in care le schimbai uleiul la timp.
cnn
QUOTE(balasa_petre @ 30 Nov 2005, 15:18)
Salutare băieti! Cut și eu segmenti pentro o batranica d-asta... are motor frantuzesc, nu cred ca s-a umblat vreodata la ea... și e pacat ca merge bine dar se simte ca nu mai trage ... Daca ma poate ajuta cineva cu un set sau segmenti  .... tel. 0724203383 - Dobrescu
*



Are dreptate tunderbird, pot exista numeroase alte probleme tehnice care sa duca la simptomul prezentat de tine.
Poti face un test de compresie, dar si daca rezultatul este necorespunzator, nu inseamna ca problema este neaparat de la segmenti, ar putea fi de la etanseitatea necorespunzatoare a supapelor.
Oricum daca cilindrii sunt foarte uzati segmentarea o faci degeaba.
Daca valorile rezultate in urma testarii presiunii din camerele de ardere sunt corespunzatoare, verifica instalatia de alimentare, de aprindere, s-ar putea sa iti patineze si ambreiajul, rotile sa fie franate, etc.
S-ar putea sa mai gasesti segmenti de Dacia 1210, care se potrivesc la motorul de 1100 (in functie de pistoanele pe care le ai, ar putea merge si fara modificarea latimii canalului de ungere). Daca gasesti sunt si eu interesat.
Succes.
SPORTivu
Intrebare intrebatoare: unde ma duc sa imi nichelez/cromez niste piese? stiam un atelier pe langa protv, dar nu mai este (cel putin din cate am vazut) si cam care sunt preturile? Help, please!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.