Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Brodeala
ms mult mihu! drunksinging.gif
user posted image

user posted image
CaliN_08
Am o intrebare:se mai gasesc segmenti pt 1100???
Uncle-Sam
se gasesc de la renault 5 si altele care au avut acelasi motor. daca nu, se pot face
CaliN_08
ok..ms mult
Brodeala
eu am avut set nou frantuzesc cumparat de pe timpul lui ceasca...
dar pana in 2002 nu am avut probleme cu motorul a mers cu motorul original din fabrica...cam 300 000 km 04.gif
mihu
Bravo. Cum se manifesta motorul la 300.000km?
Uncle-Sam
ca unu de 1310 la 100.000 probabil biggrin.gif
Brodeala
eh...se manifesta ca o dacie 1310 pe gaz..adica nu mai fuge peste 80..nu mai are zgomotul lui....praf
byl11
Fii convins ca daca a tinut 300 de mii nu s-a mers cu el cu mai mult de 80 la ora. eu nu am vazut pina acum o dacie1100 cu motorul bun la peste 170 de mii...si aia era mearsa cu grija ...
CaliN_08
Tunderbird:ma intrebam daca mai ai manualul de reparatii pt renault 8..si ma gandeam daka l-ai putea pune pe email?.(faragau_calin@yahoo.com)..Astept un raspuns..Ms mult!!!
Brodeala
da...viteza de croaziera era 80 la ora...in depasiri ceva maxim 110 desi putea si mai mult
Uncle-Sam
brodeala, cred ca stiu masina ta de ceva vreme. am vazut-o prin colentina parcata pe dreapta cum mergi inspre niro
tunderbird
QUOTE(CaliN_08 @ 29 Dec 2005, 01:38)
Tunderbird:ma intrebam daca mai ai manualul de reparatii pt renault 8..si ma gandeam daka l-ai putea pune pe email?.(faragau_calin@yahoo.com)..Astept un raspuns..Ms mult!!!
*



Sigur ca il mai am...inca nu m-am vindecat de mania aceasta 090.gif.

Numai ca este prea mare ca sa incapa pe email.

Cand vii prin capitala, dai o bere bruna tongue.gif si-ti fac o copie.
cnn
QUOTE(Brodeala @ 28 Dec 2005, 22:26)
eh...se manifesta ca o dacie 1310 pe gaz..adica nu mai fuge peste 80..nu mai are zgomotul lui....praf
*



Brodeala, ce intelegi tu prin gaz? {gaz lampant, GPL (gaz petrolier lichefiat) sau poate anumite gaze biologice}. Daca totusi te-ai gandit la GPL sunt convins ca afirmatiile tale se bazeaza pe "experienta si calificarea mecanicilor" de prin parcarile blocurilor (specialisti nu numai in domeniul auto dar si in fotbal si in politica si in orice alt domeniu). Deoarece vreau sa inteleg cele scrise de tine "despre Dacia 1310 pe gaz..adica nu mai fuge peste 80..[B]" te rog sa revii cu precizarile ce se impun si daca poti sa ne spui ceva despre experienta ta referitor la motoarele de 1310 alimentate si cu GPL.
Deoarece este un site dedicat problemelor tehnice ale primului autoturism romanesc consider ca nu ar trebui sa denigram celelalte modele produse. Dacia 1310 (cu mici modificari fata de Dacia 1300) este un pas inainte in evolutia marcii Dacia si trebuie acceptat ca ofera un confort si performante peste modelul 1100 (de serie).
Referitor la parcursul de 300.000 km cu un set motor, cred ca este posibil in conditii de exploatare si intretinere corespunzatoare, bineinteles performantele tehnice fiind alterate.
Personal, cu Dacia 1300 din 1978 am peste 120 000 km cu un set romanesc (merge si la Dacia 1310) si masina mea alimentata cu GPL urca si la 140 km/h, iar consumul de ulei este in limitele prescrise de producator.
La Dacia 1100 primul set motor l-am schimbat dupa un parcurs de cca. 200 000 km, dar cred as fi putut sa m-ai merg cu el cel putin 50 000 km.
Brodeala
da Uncle-Sam..in colentina locuiesc iar masina era parcata pt putin timp acolo in rest sta in garaj
cnn..am uitat sa specific GPL
iar experienta mea referitor la motoare de 1310 si nu numai este dezvoltata.
la alimentarea cu GPL nu ma pricep recunosc dar din spusele altora eu am inteles ca nu ai baza in depasiri si nu fuge
SPORTivu
Ehe, si eu am GPL si am mers la 135-140 cu Dacia Sport biggrin.gif

Apropo de 1100, tocmai ce am dezmembrat una si am apartamentu` plin de piese, si boxa de la bloc plina de tablarie, cat si anvelope Victoria aproape NOI (8 la numar) smile.gif

Daca are cineva nevoie de 2 jante de 1100 bune, un electromotor bun si un alternator bun dati-mi PM!
tunderbird
QUOTE(cnn @ 29 Dec 2005, 22:00)
Deoarece este un site dedicat problemelor tehnice ale primului autoturism romanesc 
*



Despre ce site este vorba? Pune si tu link-ul...please!
SPORTivu
Sunt disperat, aveti careva un cablu de kilometraj de 1100? sau, o idee, poate fi reconditionat? sau inlocuit cu altul de la alt model de dacie? Asta de 1100 e mai lung din cate stiu....sad.gif
Brodeala
SPORTIvu da-mi id-ul de YM sa luam legatura..
SPORTivu
LA MULTI ANI TUTUROR! Sa dea Cel de Sus ca 2006 sa aduca sanatate in primul rand atat noua cat si dragelor de 1100 biggrin.gif
AUTOMOBILIA
Gepeleu la 1100 mi se pare deplasat ca sa nu zis ca butelia in fata nu cred ca e accepta RAR-ul , desigur pentru "cunoscatori" merge montata si in loc de bancheta si neautorizat ca sa fie suspansul si mai mare. GPL-ul in afara ca uzeaza motorul mai rapid si scade performantele (din ce spun cei care folosesc asa ceva ca n-am ajuns inca sa incerc si nici nu ma tenteaza) iti asigura un miros "inconfundabil" la bord de nu mai ai nevoi de naftalina pe viata acasa in dulap.

Ref pas inainte pt 1310 fata de 1300 parerea mea e ca cine zice asta nu a avut niciodata o 1300 in mintile ei, sincer nu prea am intalnit multe 1310 la care vitezele sa intre in acelasi punct, la care sa nu se stice kilometrajul si contactul de enspe ori, ca s anu vorbesc de frane ..... E adevarat ca "baga" mai mult decat modelele precedente dar calitativ nu se poate compara , pe strada e plin de masini de 8-10 ani care au gauri cat pumnul in aripi si praguri.

Hai sa revenim la 1100 ca de asta discutam aici.
Uncle-Sam
Eu unul am vazut 1100 cu gpl omologat. Ca performante 1310 este clar superioara lui 1300, dar calitativ mult inferioara
cipri19
nu stiu daca-i nimerita intrebarea in topicul asta, dar stie cineva ce cod are celebra vopsea albastra Gordini si daca se gaseste cumva in comert? mersi
Uncle-Sam
am gasit eu la lizeanu chiar vis a vis de cazino, imediat dupa ce treci de intersectia cu stefan cel mare. ai un catalog si o recunosti de acolo
mihu


"From Oct '64 through Oct '68, the R8 Gordini was only available in the 418 French blue livery.

In the 1968 Salon de Paris, three new colours were introduced for the model year 1969, in addition to the 418 blue:
White
Yellow
Red"

de pe G-forum.net
SPORTivu
Da, la Lizeanu este un magazin FOARTE BUN de vopsele, e chiar la scara blocului meu. Cu privire la culoarea de Gordini....eu am Albastru 650... (B-33-CAF)
Brodeala
Cand va fii intrunirea anul asta ?
cipri19
deci, e albastru 418 sau 650 ?
SPORTivu
Parerea mea este : Albastru 650, cum am si eu la masina, presupun ca o stiti (B-33-CAF)
mihu
QUOTE(cipri19 @ 4 Jan 2006, 11:48)
deci, e albastru 418 sau 650 ?
*



Eu am pus special citatu in ingleza casa nu zici ca am tradus aiurea. Normal ca e albastru 418. Cauta si tu pe google "r8 gordini" si o sa vezi ca asa e.
SPORTivu
Uite masina mea biggrin.gif
Culoarea: ALbastru 650
user posted image
user posted image
SPORTivu
Mihu, e albastru 418 in Franta. Eu din cat m-am interesat nu prea exista albastru 418 la noi....sau daca e....e foarte spalacit:)
mihu
Ok, daca zici tu. Eu personal nu am cautat sa cumpar asa ceva.

Pot sa spun ca mi-am luat albastru 68 si e mai inchis decit culoarea ei. Se poate vedea clar in poza de mai jos.
user posted image
SPORTivu
Dar masina observ ca e vopsita aiurea. E diferenta de nuanta intre masca din fata si aripile dreapta-stanga, ai vazut?smile.gif
AUTOMOBILIA
Vad ca va chinuie rau pasiunea asta pentru "gordinizarea" optica de parca daca o vopsesti urca la 125 CP instantaneu. Ma rog , ca sa nu aruncati banii fara rezultatul scontat meruta sa cititi................

- 4 xxxx poate fi codul pe o marca de vopsea. Producatorii seriosi au o lista cu codurile dupa marca/tip/an , fiecarui cod in corespunde o reteta, codurile nu corespund de la o firma la alta.

- 68 e codul de Policolor, masina din poza are vopseaua originala si doar panoul fata revopsit, e drept, nefericit. Daca ar fi mai multe in starea asta ... vise taica ! Oricum nici o legatura cu culoarea R8 si cu atat mai putin R8G.

In concluzie voi trebuie sa gasiti codul in calculatorul unuia dintre producatorii actuali , nu sa mergeti pe ghicite, sunt 100 de nuante asemanatoare. BYL are reteta lui, nea Nicu cu 12 Gordini cred ca a gasit codul, o sa incer sa-l aflu pt voi.
Avand codul pe o firma de vopsele de cele mai multe ori exista echivalente.

Pana prin anii 60 exista un singur cod de culori international denumit RAL, erau culori de baza, nuante de gri, bej, verde, rosu, albastru, etc + alb si negru. Codul inca exista si il folosesc toate firmele. Plecand de aici si din motivul necesitatii diversificarii (si de marketing - ca sa-ti vanda o vopsea cu reteta secreta si sa devi pe viata clientul firmei) paletei de culori au aparut si alte coduri pentru ca in final fiecare firma sa aiba lista/colectia ei de coduri. In general firmele de vopseluri le grupeaza pe concerne/marci/modele/ani.

Trebuie cautat atent si nu la lumina de neon a magazinului dupa ureche. Intrati si voi pe site-ul unui om care restaureaza sau a restaurat un R8G veritabil si rugati-l sa va dea codul vopselei si marca, de preferat e sa fie una care se gaseste si la noi.

Ca sa radeti vopseaua data pe STEYR-ul meu 1935 a fost folosita de FIAT 30 de ani mai tarziu pe 1100 D, 850, etc.

Culorile de D 1100 au fost facute de Policolor plecandu-se de la ce avera Renault in gama, a iesit ce a iesit, nici una nu prea seamana cu cele de pe R8.

Parerea mea e ca investiti in vopsea mai mult decat costa masina in sine, mai bine investiti in caroserie si partea mecanica ca sa va bucurati de ele fara belele, cum spuneam culoarea poate pacali vreo 2-3 neavizati, intoarce cateva capete si cam atat.
mihu
QUOTE(SPORTivu @ 4 Jan 2006, 19:01)
Dar masina observ ca e vopsita aiurea.  E diferenta de nuanta intre masca din fata si aripile dreapta-stanga, ai vazut?smile.gif
*



Pai tocmai asta am vrut sa-ti arat. Masca fata a fost vopsita cu albastru 68 de la Policolor si nu prea se potriveste.
Cand m-am apucat de operatiune am zis ca iau vopsea codu ala si nu o sa fie nici o problema mai ales ca nu era metalizata sau cine stie ce nuanta, dar nu a fost asa. Oricum arata mai bine ca inainte(era vopsita masca in vreo trei nuante).

Cu codul de la vopseaua pt r8 gordini am crezut tot asa ca daca ai codu ar trebui sa stie "meseriasii" de la magazin ce sa-ti dea. In realitate vad ca e destul de complicat.

Cum a spus si bogdan e destul de costisitoare treaba cu vopsitu. Daca ar fi sa facem ceva cel mai indicat ar sa facem cum au foscut-o ei: http://www.g-forum.net/cars/gvai.html dar asta depaseste de multe ori valoarea masinii.
SPORTivu
Domnu` Bogdan, unii dintre noi chiar vor sa le urce performantele pe la 125 de cai, eu cel putin asta si am in plan. In nici un caz nu doresc motor gordini sau ceva de genul asta pentru ca nu imi permit. O sa reusim si o sa fim admirati, de asta sunt sigur. Eu cred ca nu putem sa ..."facem" pe gusturile oamenilor, nu?biggrin.gif Daca omu` vrea sa faca MIG, pai face nene...nu ii poti da in cap nu? Cu privire la Miguleatza mea...vreau doar optic sa dea a Gordini, pentru ca imi place mie, in rest dpdv mecanic o sa fie cu totul si cu totul altceva. Poate ma enervez si fac bucati masina si o nichelez, ca si-asa unchiumiu e director economic la timpuri noi:))))

In legatura cu vopselele, tot de Policolor sunt si la mine aici jos la magazin. Intr-adevar, vopselele si toate nuantele lor sunt pe marca/tip/an. M-am interesat cu albastru 650...si e de Renault:) Albastru 680 (sau 68) tot de Renault este.

Bogdan, stii ca mi-esti drag nu?smile.gif
Uncle-Sam
Am mai vazut o nuanta de albastru la gordini. Cam asa as vrea s-o vopsesc. Observati ca da spre mov (liliac)
user posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted imageuser posted image
byl11
Exista vopseaua visata, cel putin in Craiova la firma Basicra si costa 2.280.000lei/litrul. Am fost asigurat ca nu trebuie mai mult de 2 litrii! O prepara ei ...sunt meseriasi buni ....cam atit . Mie mi s-a parut exagerat...dar mie poate voua nu...
SPORTivu
Parerea mea este ca ai dreptate Byl....chiar este exagerat...nici standox nu costa atat, am dat eu 1.700 pe litru pentru sport smile.gif))) Sugerez albastru 650...e foarte frumos....
byl11
65+ un pic de 68 ca e prea deschis 65...smile.gif))
Hormonelul

NO COMMENT. blink.gif


user posted image

Cred ca ar trebui creat un nou topic despre R8 Gordini ca ne indepartam rau de 1100 !
sechi
La multi ani tuturor! sa aveti un An Nou cat se poate de bun!

Am de vanzare un volan ca cel din poza postata de Hormonelul! Astept oferte.

@SPORTivu: Am eu cablu de Km. M-ar interesa daca vinzi cumva din anvelopele alea. Da-mi un PM sa discutam in amanunt.

mihu
QUOTE(byl11 @ 5 Jan 2006, 12:00)
65+ un pic de 68 ca e prea deschis 65...smile.gif))
*




Cam asa mi se pare si mie, e mai deschisa masina lui sportivu decat culoarea lui gordini. La gordini e mai spre albastru, a lui sportivu mai spre bleu.
Uncle-Sam
da de pozele postate de mine nu zice nimeni nimic? ce e cu(,)culoarea aia care bate spre liliac?
SPORTivu
QUOTE(mihu @ 5 Jan 2006, 16:41)
Cam asa mi se pare si mie, e mai deschisa masina lui sportivu decat culoarea lui gordini. La gordini e mai spre albastru, a lui sportivu mai spre bleu.
*




?!? Ia uite poza:

user posted image
SPORTivu
Sechi, cum e volanul acela? 3 spite?
mihu
Din colajul asta cred ca va puteti face o idee de culori dar dupa parerea mea, dupa cum se vede in pozele postate mai sus difera de la poza culoarea masini chiar daca e aceeasi masina. Deci nu prea merge sa ne luam dupa poze.
user posted image
SPORTivu
Ai dreptate Mihu, insa conteaza foarte mult si luminozitatea in pozele alea....lumina mai puternica sau mai slaba poate sa dea senzatia de alta nuanta smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.