Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 18 Jan 2005, 20:39)
  in curand ma apuc si de ele..sunt varza..mai ales la faptul ca a trebuit sa dau jos motorul singur,prin ridicare

m-a ajutat un baiat,ca doar nu-s nebun,dar saracul fiind mai mic ca mine s-a chinuit si el cat a putut...

am vrut sa desfac si rezervorul...dar n-am reusit sa dezlipesc carcasa de la ambreiaj...am desfacut toate suruburile,am batut intr-o fericire in ea sa iasa,dar parca e turnata o data cu restul cutiei....
*




Motorul poti sa-l dai jos singur astfel:

Scoti radiatorul si panoul spate si ai o vedere panoramica asupra motorului.
Pui reazeme din lemn sub motor, demontezi traversa cu cele doua tampoane, desfaci toate suruburile de prindere pe cutie si impingi cu grija masina in fata.... Motorul ramane frumusel pe butucii de lemn...

Pentru montaj respecti ordinea inversa a operatiilor.....
Dupa mine e mult mai simplu asa pentru ca la montaj vei avea nevoie de doi oameni cat de cat infiripati si indemanatici, sa-ti tina motorul in chingi pentru ca tu sa-l poti potrivi pe cele doua prezoane de pe carcasa ambreiajului.

Ca sa scoti rezervorul trebuie sa desfaci tot ansablul traversa spate + cutie de viteza + transmisie (trompe, planetare, fuzete) + suspensie (amortizoare, arcuri) de pe caroserie.
Nu te speria ca nu-i mare lucru.... desfaci mai intai cele doua curele care limiteaza destinderea arcurilor... Dupa aceea slabesti suruburile lungi care prind traversa de lonjeroane (sunt cate 2 suruburi pe fiecare parte).
Ridici masina cu doua cricuri din ambele parti si tot ansamblul traversa - cutie de viteze - arcuri/amortizoare - trompe, planetare, fuzete (s-ar putea sa trebuiasca sa desfaci si etrierele de franare ca sa nu se rupa furtunele, parca) ramane pe pamant lasand suficient loc pentru scoaterea rezervorului.
Daca in continuare vrei sa dai jos si cutia de viteze, nu-ti ramane decat sa desfaci toate celelalte legaturi la caroserie (schimbatorul de viteze, cablul de ambreiaj/kilometraj, tiranti etc), ridici masina si mai sus si tragi totul afara.


Descrierea de mai sus este o combinatie intre operatiile din manualul de reparatie si solutiile proprii tinand cont ca in garajul personal nu dispun de anumite dotari de genul macara, elevator, groapa de vizitare. De multe ori nici cu prietenii nu reusesc sa rezolv prea elegant, unul s-a impiedicat odata si a scapat motorul pe o aripa spate aproape noua, asa ca prefer sa rezolv singur cu ceva mai multa rabdare si ceva mai mult timp pierdut.....
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 18 Jan 2005, 22:18)
ca tot am deschis discutia o sa raspund primu: nu ii place dacia 1100,da incearca sa mascheze crezand ca sunt prost...am lasat-o 10 min sa manareasca la schimbator(de la masina) si si-a exprimat dorinta de a o conduce smile.gif) Asteptam si alte raspunsuri
*




A mea nu comenteaza niciodata cand e vorba de 1100, stie bine ca masina asta a facut multe pentru noi, cu ceva ani in urma.
Problema e ca nu reusesc s-o urnesc sa faca scoala de soferi, ca la ora actuala mai am un 1310 CLi si un CLIO SYMBOL de la serviciu de nu mai stiu cum sa impart banii pe RCA, impozit si rovinieta..... oricum daca va avea permis nu cred ca va avea curajul sa se apropie de "amanta" mea....
Acier
iar va cer sfatul. dupa ce am fost la jdemii de mecanici, schimbat setul motor, supape, jiglere, furtune, pompa de benzina, aprinderea, garnituri si ce'o mai fi, masina merge mai rau ca la inceput. consumul a ramas urias, undeva intre 12-15%. a mai ramas sa schimb carburatorul care se ineaca intruna oricat si oricum ar fi reglat. mersul motorului e undeva spre trabant, foarte neregulat, fum negru ca la balamuc. pe furtunul care iese din capacul chiulasei baga un fum de ulei de parca acolo e teava de esapament, desi compresia e buna (9,5-10). nu stiu ce sa'i mai fac, am ajuns la capatul puterilor, bani nu mai am absolut deloc. daca nu reusesc sa'i dau de cap intr'o luna, o vand si la revedere cu 1100. ca tot intreba uncle sam cum stam cu fetele <-> dacia, nevasta'mea e deja in coma cand aude ca trebuie sa bag iar bani in masina...
tunderbird
Ce fel de set motor ai pus?
In mod normal la un set motor nou nu trebuie sa scape gaze in carterul motorului...
Daca are mers neregulat si scoate fum negru e clar ca merge inecat, asta doar in cazul in care distributia si aprinderea au fost puse corect la punct... Motorul porneste usor?...Jocul la supape a fost reglat ca la carte?
Cum ai masurat compresia (9,5-10 arata mai mult a raport de compresie)?
Acier
set motor R8 original, sigilat, 1108 cmc, fara nici un dubiu. e adevarat ca nu stiu ce au facut idiotii aia de mecanici si in plus de asta cred ca au pus si mai mult ulei in baie (3 litri). m'am intalnit pe la pranz cu uncle sam si s'a uitat si el la masina. ceva nu e ok. compresia am masurat'o la niste prieteni care se pricep dar n'au timp (nu'i lasa patronul sa se ocupe de masini "ieftine") si au spus ca e ok. in plus, ies bule de aer in vasul de expansiune si pe busonul de ulei se depune ceva albicios (apa probabil). tzeapa...
pui de drac
bre,i-am zis si lui unkiu la telefon...schimba dracului uleiul,pune niste ulei romanesc ptr primii 500 de km,sa vezi ce face,daca tot face spume,inseamna ca-ti intra apa in el,si cel mai probabil pe la baza camasilor...
oricum trebe sa schimbi uleiul dupa ce-ai facut motorul...

cat despre bule...probabil nu ti-au strans aia bine chiuloasa si iti scapa compresia in apa...e greu,e mult prea greu de dat sfaturi prin telefon

sau in scris....

daca as fi langa motorul ala mi-as da seama...dar pana jung eu in bucuresti...faceti dracului ceva sa nu-l pierdem pe acier din randurile noastre....aciere,rezista tata,prin februarie apar....sa mai tai putin de prin mashina asta..

thunderbird...de mare ajutor mi-ai fi daca mi-ai zice unde naiba-s suruburile alea de dau jos puntea cu totu??? si mai ales de ce dimensiune sunt? ca sa le localizez usor...

Uncle-Sam
acier,are dreptate puiu: am mai trecut si noi prin perioade d'astea. Vezi cazu de fatza a lu puiu dupa ce s-a bagat sub masina, vezi thunderbird care si-a refacut masina si multi altii. Eu de exemplu a trebuit sa alerg dupa aripi (le-am schimbat pe toate), am sudat o saptamana la masina aia ca era toata parca a tras cineva cu mitraliera in ea+alte dichiseli. Toata afacerea m-a dus undeva pe la 25 mil. Lasa ca se rezolva cu calm ce ai tu. In fond masina ta merge struna (zic eu). Schimba cat mai repede uleiul si ai rabdare pana la inceputu lu februarie cand vine puiu. E pacat sa renunti dupa ce ai dat atatia bani si te-ai chinuit atat.
pui de drac
ia hai,culcarea....ce,n-aveti somn?? maine tre sa dati jos cutia si puntea spate...si sa nu uitati si claxonu,si daca mai puteti,sa desfaceti putin si din puntea fata,asa ca...hai,ciocu mic!!
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 19 Jan 2005, 20:08)
thunderbird...de mare ajutor mi-ai fi daca mi-ai zice unde naiba-s suruburile alea de dau jos puntea cu totu???  si mai ales de ce dimensiune sunt? ca sa le localizez usor...
*



In primele doua poze gasesti operatiile de demontarea rezervorului.
In urmatoarele doua gasesti marcat de mine locul unde se afla suruburile care prind traversa spate de lonjeroane....Ele sunt montate vertical si trec de sus in jos prin lonjeron si apoi prin traversa spate...

Daca desfaci tot, reconditioneaza si fundul rezervorului, sa nu ai surprize mai tarziu...
pui de drac
pfhaii,sa va deie dumnezau sanatati la niamuri si familii...desi...cum eu stau prost cu rabdarea.am pus mana de-am facut praf tot ce era pe dedesubt,evident ca am gasit suruburile,oricum miii si milioane de multumiri....

daca te-as mai ruga ceva...asta chiar o sa am nevoie la asamblat,cum dracu se desfac pedalele? ca azi m-am chinuit 2 ore si le-am scos...cam neortodox da le-am scos... insa trebuie sa fie o cale de demontare usoara


in rest...sunt prea obosit acu,postez mai tarziu:D
tunderbird
QUOTE(Acier @ 19 Jan 2005, 19:57)
set motor R8 original, sigilat, 1108 cmc, fara nici un dubiu. e adevarat ca nu stiu ce au facut idiotii aia de mecanici si in plus de asta cred ca au pus si mai mult ulei in baie (3 litri). m'am intalnit pe la pranz cu uncle sam si s'a uitat si el la masina. ceva nu e ok. compresia am masurat'o la niste prieteni care se pricep dar n'au timp (nu'i lasa patronul sa se ocupe de masini "ieftine") si au spus ca e ok. in plus, ies bule de aer in vasul de expansiune si pe busonul de ulei se depune ceva albicios (apa probabil). tzeapa...
*



Esti sigur ca ti-au pus ulei mai mult?
Nu cumva ti-a crescut nivelul in baie din cauza scurgerilor de antigel?
N-as vrea sa par prea dur, dar nu crezi ca era normal sa stai langa NEMERNICI atunci cand au facut reparatia?.... Mai ales ca le-ai dat pe mana piese frantuzesti.... Si in plus tine minte: MESERIA SE FURA NU SE-NVATA!

Scuza-ma, m-am cam suparat putin ca i-ai lasat de capul lor.
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 20 Jan 2005, 19:13)
daca te-as mai ruga ceva...asta chiar o sa am nevoie la asamblat,cum dracu se desfac pedalele? ca azi m-am chinuit 2 ore si le-am scos...cam neortodox da le-am scos...  insa trebuie sa fie o cale de demontare usoara
in rest...sunt prea obosit acu,postez mai tarziu:D
*



Voila, Monsieur! Bon courage!


Fie vorba intre noi, imi vine sa ma ... pe ea de conexiune ca in ultima perioada merge ca un ...

Domnilor administratori poate totusi veti face ceva pentru ca altfel cred ca voi comunica cu fratii mei intru nebunie, prin telefon sau email....
pui de drac
thunder,hai sa mai vorbim si pe messenger,id-ul meu este adanconst....te astept in fiecare seara dupa ora 9,la fel ca si ceilalti de pe forum care mai intra...facem conferinte,etc...


sarumana muuuuuuult de tot ptr pozele alea..cumva tre sa-mi fac si io rost de manualul ala....desi dupa ce-am desfacut toata masina....s-ar putea sa nu-mi mai trebuiasca,da vedem noi,poate il cumpar cumva de la tine,intr-o copie ceva....

in orice caz...a mai trecut o zi...sunt mai obosit ca ieri,dar sunt si mai mandru dragii mei

am facut praf cam tot ce era de desfacut in spate si la mijloc,propriu zis mai am decat puntea fata si caseta de directie pe masina..impreuna cu schimbatorul...si tija care merge pana la cutie,atat...nimic in plus sau in minus..

azi m-am bagat sub masina la ora 12 si la ora 16 am iesit cu tot cu puntea spate cu tot cu cutie,suspensie,etc,pedalier pompa de frana si restul matzelor....

sunt destul de obosit,dar boala grea numita restaurat ma impinge mai departe...desi am o palma aproape umflata ca m-am lovit ca un dobitoc,n-am stare....noroc de creier,ca pe-ala il mai am care-mi zice mai stai bre dobitocule...

afara este destul de frig,astazi au fost cam 3-4 grade la pranz....sincer,nu prea-mi arde de facut treaba,dar ma incalzezc cu o gura de intaritor....un pik de vin...lichior,coniac,ceva slab,sa bei mult...ca sa te incalzesti bine..merge stas...

mentionez faptul ca e urat al dreaq sa lucrezi de unu singur...nici macar un radio ceva....m-am obisnuit asa singur dar e foaaaaarte plictisitor....mai ales cand e mult de munca


estimez ca saptamana asta demontez si restu ce mi-au mai ramas,apoi ma apuc de o rastorn,peticesc ce am de peticit si ma apuc de antifonat,vopsit,etc....

incet incet am sa pun totul la loc...abia de saptamana viitoare voi incetini ritmul,ptr a analiza mai bine situatia..se implementeaza niste modificari asupra caroseriei,asa ca nu vreau sa fac ceva bine,si apoi sa ma trezesc ca baaaa,trebea sa tai aci cu flexu,sau mai stiu eu ce...asa ca....sa nu va asteptati sa o pun la loc la fel de repede...

evident,fiecare piesa demontata va fi curatata,desfacuta pana la bucati si ea,unsa,vopsita,etc....stiu ca ati vazut pe la americani si nemtzi masini frumoase,restaurate,de-ti faci mustata in nichelu de pe capatul de bara de pe fata...ei,nu va asteptati sa iasa chiar asa ceva...dar se va apropia destul de mult....


daca se mai innaduseste vreunu pe la munci cu drag voi fi dispus sa-l ajut cu experienta care-am castigat-o pana acum...

inca o data,multumesc la toti care m-ati sustinut pana acu....incet incet visul prinde contur...

abia astept sa ne adunam la vara....am sa incerc sa vin de cateva ori la bucuresti (oricum va trebui sa-mi fac rodaju) si sa ma vad cu toti,poate inainte de intalnirea de la brasov,sa vedem cum merge treaba....

pentru ceilalti care mai munciti la sutici...spor(t) la treaba

pentru cei care doar le intretin.....sa va tina 1100 de ani!
Uncle-Sam
mi-au dat lacrimile! si pt cei care le intretin si mai mesteresc cate ceva din an in paste? (vezi cazul de fatza). Thunder,si eu m-am enervat la faza cu mecanicii. Masina merge inca f bine (cu mici exceptii la motor), asa ca sa aiba grija de acum incolo unde o duce. Daca aveti recomandari dati-le omului ca e pacat de timp, bani, munca si cel mai important de masina!
pui de drac
lacrimi jijele?? lacrimi??

baga okiu la cafenea-pentru cei mai batraiori,cum ati supravietuit..

sa vezi acolo topic de lacrimi....

noi nu facem decat sa ne agatzam cumva de trecut cu masinile astea....

si ne face bine...

nu stiu altii ce parere au dupa ce-au citit ce scrie pe-acolo,da mie mi-a cam pierit cheful de modificat dacia....parca as face-o originala complet....

e greu,e prea greu...si mai sunt si singur...bre,vreo femeie ca mine nu stiti pe-undeva? platesc bine de tot,va repar daciile 1100 pe tot restu vietii...etc.
Uncle-Sam
teai trezit si tu la 2 noaptea cu teama ca ti-a furat careva singura dacie cu discuri pe toate rotile? wink.gif Sa am eu o masina de noua si sa o vezi dupa 30 de ani! Daca stii sa o intretii si schimbi totul la timp n-are de ce sa cada
Acier
rau mai merge conexiunea pe forum, de'abia se incarca.
tunder, crezi ca nu as fi stat langa aia? dar am avut un sfarsit de an criminal, m'a prins o inmormantare cu masina in service, intelegi cum e... am ramas cu lucrarile la servici in urma, totul a luat'o razna. asta a fost. cum mecanicii stiu cum e, cred ca stiu cel mai bine de pe tot forumul asta, taica'miu e mecanic auto de 40 de ani. cand mi'a lucrat la Wartburg a trebuit sa stau cu ochii pe el.
luck1
Mesaj pentru Pui de Drac

Multumesc in primul rand pentru mesaj.

Cred ca am nevoie doar de partea de plastic, cu tabla ce as putea face?

Mai am o problema: masina nu mai are stergatoare (brat stergator + lamele).
Crezi ca se potrivesc cele de la Dacia 1300 ?
lm
Bine ai venit Luck1.
Eu am stergator de la 1300, putin modificat adica se desface un nit pe la mijlocul bratului si se taie din el. Daca gasesti de 1300 (vezi sa fie identic sistemul de prindere) iti zic dimensiunile exact.

P.S. VREM POZE CU MASINA TA!
Uncle-Sam
ohoo! da vad ca tot apar noi membri! tongue.gif parca s-ar fi reluat productia de dacii 1100! lm, iti trimit sapt asta siglele pt ca nu a mers forumu zilele astea si nu am avut de unde sa-ti iau adresa
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 21 Jan 2005, 00:46)
e greu,e prea greu...si mai sunt si singur...bre,vreo femeie ca mine nu stiti pe-undeva? platesc bine de tot,va repar daciile 1100 pe tot restu vietii...etc.
*




Aoleu.... sa te consideri fericit daca gasesti una care sa nu te streseze.....
Din punctul asta de vedere eu pot spune ca sunt... dar eram in al noualea cer daca ar fi fost dispusa sa si tavaleasca cu mine pe sub masina.


Pe care messenger: yahoo sau windows ?

Manualul ala, daca vrei ti-l trimit prin posta, pe un cd.
Este adevarat ca eu l-am cumparat din Franta dar nu am de gand sa fac negustorie cu el in Romania...de altfel l-am trimis pe e-mail celor care mi l-au cerut. Problema e ca a trebuit sa-l trimit spart in mai multe bucatele si la unii clientul de mail nu a reusit sa le uneasca...
tunderbird
QUOTE(Acier @ 21 Jan 2005, 10:59)
rau mai merge conexiunea pe forum, de'abia se incarca.
tunder, crezi ca nu as fi stat langa aia? dar am avut un sfarsit de an criminal, m'a prins o inmormantare cu masina in service, intelegi cum e... am ramas cu lucrarile la servici in urma, totul a luat'o razna. asta a fost. cum mecanicii stiu cum e, cred ca stiu cel mai bine de pe tot forumul asta, taica'miu e mecanic auto de 40 de ani. cand mi'a lucrat la Wartburg a trebuit sa stau cu ochii pe el.
*



Eu inteleg, dar vezi tu, tocmai de asta trebuie sa renunti la ideea "masina in service"...
As vrea sa vad si eu ce se intampla cu motorul tau... te rog da-mi un mesaj pe MP cu privire la o intalnire...
Uncle-Sam
asa,asa thunder! poate rezolvi tu problemele ca e pacat de masina aia! uitati si niste poze care le-am facut de plictiseala
pui de drac
ba,sunteti prea multi....m-ati obosit,abia acu am intrat,o sa postez mai incolo ca sunteti multi..


luck1: ti-am gasit plasticul de la stop,nu-i nou,nu arata extraordinar,dar decat deloc... sa-mi dai un PM cu ceva detalii la cine sa i-l dau

thunderbird...era vorba de yahoo messenger...suntem vreo 6-7 adunati acolo...ar fi pacat

thunder,imi place ca te-ai luat de acier...e bine ca unu din voi de pe-acolo de la buchale se pricepe mai bine si ii ajuta pe ceilalti...jijel incearca si el cat poate...

manualul ala ar fi extraordinar de binevenit..o sa am nevoie la remontat...desi stiu ce am de facut,dar siiiiiigur mai are o gramada de vederi explodate,etc..cupluri de strangere si altele care sunt extrem de binevenite...iti dau un reply in PM cu adresa mea...

cat despre ce-am facut cat a crapat forumu 3-4 zile...postez mai incolo...




am uitat sa zic...

NU STIU CUM O SA FACETI dar o sa ma afishez prin bucuresti pe la mijlocul lui februarie..vreau sa va vaz pe toti biggrin.gif... OBLIGAT...inca nu va impart cadouri dar o sa mai vin cel putin inca 1-2 ori in bucuresti pana ne vedem la vara...asa ca....ORGANIZAREA tongue.gif

am uitat sa postez ca vin in interes de servici : o portiera dreapta fata,cat mai multe articulatii noi pe fata,bucse,etc..si probabil ca pana atunci am sa vad daca-mi trebe si cutia sau nu sad.gif
pui de drac
ASHEEEEEEEEEEE,cu un pahar de garonne in fata si niste gheata sub nas merge muuuuult mai bine..

sa vedem..ce-am facut eu de cand a crapat forumu...pai am tot descompletat la dacie..

in momentu de fata,am descompletat TOT in afara de urmatoarele: care vor fi date jos in nex 2 days:

1: radiator climatizare fata
2:sistem parghii stergatoare
3:maneta schimbator de viteze
4: maner frana de mana
5: cele 2 cabluri frana de mana care atarna pe sub masina

si cam atat..in rest,sa-mi fie cu iertare daca mi-au scapat 2-3 suruburi uitate pe-undeva..

cam asta e dragii mei..in 2-3 zile o sa ma apuc de sudat la ea...2 petece si de astupat restul gaurilor din podea..avand in vedere ca masina nu va avea mocheta,covorase sau mai stiu eu ce,vor fi mai mult decat absolut necesare suprafetele bine finisate biggrin.gif





scuze ptr pauza,am fost sa-mi umplu iar paharul..

sa revenim...planul de bataie este ca de saptamana viitoare sa ma apuc de burta...am de gand s-o colorez frumos pe dedesubt...

puntile sunt defacute cu totul,urmeaza sa le dezmembrez frumos pe fiecare si sa le curat,sa le vopsesc si sa le asamblez bucata cu bucata la loc,schimband TOT ceea ce este de schimbat atat de mult cat se poate cu piese noi,ma voi stradui,chiar daca va dura mai mult sa gasesc piese noi.

sunt foarte vesel si incantat,mi-am luat o aeroterma electrica sa-mi fac cald la locul crimei acolo..baga ca o nebuna caldura,pot sa lucrez in tricou..e super..abia astept sa o rastorn pe-o parte

din nefericire momentan stau cam prost cu finantele..am bagat 1 milion in caldura...am mai bagat inca 1 milion in scule..dar e bine,am cu ce si unde sa fac treaba...de-acu totul va merge usor,incet-incet,superb..

am un elan nemaipomenit,daca n-ar fi -5 grade cate sunt pe-aci,as sta toata ziua in garaj biggrin.gif...

ce-a fost mai greu a trecut..de fapt o sa treaca in cateva zile,apoi e munca frumoasa rau de tot...

am demontat fireste toata puntea fata pana cand am descoperit si faptul ca puntea fata se demonteaza exact ca cea de pe spate,cu totul,prinsa in 4 suruburi..atentie...este necesar ca pivotii superiori si amortizoarele sa fie demontate,ptr bascularea bratelor superioare in asa fel incat sa scoti puntea din gaurile unde sunt bagate bratele superioare...

de adugat ca puntea se mai prinde de pedalier in 4 suruburi si de suportu de roata de reerva inca in 2...

evident,mai ramane de desfacut conducta de la frana,.etc etc etc...cine vrea mai multe detalii la momentul oportun,sa ma intrebe...

mult succes in continuare!!
pui de drac
aaaaaa,mint,mai am de demontat si broasca de la spate de la capota...
tunderbird
Puiule delecteaza-te putin si apoi pune osu' la treaba!
Uncle-Sam
e e chesia aia de culoarea cuprului?
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 25 Jan 2005, 12:50)
e e chesia aia de culoarea cuprului?
*



Habar n-am, un grund mai suparat presupun....
Pozele prezinta o restaurare facuta in FRANTA....
1100 Rs
E 1 grunt dala aplicabil cu pistol si cu alte particularitati probabil mult mai bun dupa care oameni dau cu zinc aluminiu care tine tabla super bine ! asta o stiu de la pui smile.gif
Acier
apropos de tinichigerie, am sunat la unii care se lauda ca fac restaurari auto. sablarea "la os" a caroseriei costa 1500 E. cam scump, nu?
pui de drac
dinule,e invers.intai se da cu zinc/aluminiu,evident peste sudurile bine curatate,ca tabla ar trebui sa fie zincata din start care o pui drept petec si abia apoi se da cu grund...de care o mai fi ala..apoi cu teroson sau antifon si daca mai ai si mofturi,dai si cu vopsea



hahahhahaaaa,baaa,aia e restaurare?? ce dreaq? le-au fost lene sa dea jos furtunele de la climatizare???sa fim seriosi a mea nu mai are NIMIC PE EA decat...(vezi mai jos)


parol,a mea e mai descompletata ca aia biggrin.gif

evident ca la treaba....ca doar nu stau,azi am mai dat jos cate ceva...

AMR: maner frana de mana cu ansamblu cabluri de pe sub masina(aici am nevoie de inca o mana ca imi trebe sa tina cineva contra prin masina,si sa desfac eu pe dedesubt


carlig broasca caporta spate...aici tre sa recunosc ca mi-a fost lene azi sa-l desfac...

ATAT

estimated time left: 2 days

ma mananca palmele...azi am fost in oras,am ales grundu,vopseaua rosie,etc etc....acushica le si cumpar:D... am gasit si pensoane pe aleselea....abia astept..saptamana viitoare picasso scrie pe mine biggrin.gif

postez mai jos o poza cu 2 cercuri unde are je rugina..in rest e neatinsa...
pui de drac
a se menntiona ca la pedalier acolo e putreda rau...trebe pus un petec mare si reconstruit putin pe-acolo cateva nervuri

iar la triunghiu ala din colt e putred pe interior,pe exterior se tine bine,dar oricum am sa le schimb pe amandoua
pui de drac
aciere,ce sa-ti zic,1500 de euroi...depinde cat de varza e caroseria..da eu zic ca nu prea merita..in fine...daca as avea o masina pe bune retro si sa nu-mi permit s-o peticesc ca marlanu si s-o fac 10000000% originala,probabil ca as face asa ceva...dar totusi,1500 de euroi...ce sa zic,daca intra in banii astia si antifonatu,etc etc......poate si un strat de spritzchit,da,ma mai gandesc:D

da mai bine bag banii astia in vopsea

ma rog...e discutabil,oricum,parerea mea e ca e cam multisor,cumva e vorba de OLDTIMER STUDIO ??

banuiesc ca Chili e mai in masura sa ne explice ca el le are cu astia din retromobil
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 25 Jan 2005, 15:55)

hahahhahaaaa,baaa,aia e restaurare??  ce dreaq? le-au fost lene sa dea jos furtunele de la climatizare???sa fim seriosi a mea nu mai are NIMIC PE EA decat...(vezi mai jos)


Asa se lauda ei, iubitii nostri frati intru francofonie.
pui de drac
fiecare cum poate...vreau sa multumesc pe aceasta cale lu doamne doamne ca nu mi-a dat prea multe suruburi intepenite,si cam totul s-a desfacut fara incidente...mai putin pivotii pe partea dreapta,suruburile care ii prind de bratze fiind blocate,necesitand taiatul cu flexu si inlocuirea lor...

oricum,deocamdata totul a mers super...sa vedem ce ne rezerva viitorul!
tunderbird
Daca aveai doua inelare de 10 pur si simplu le rupeai cu mana.
Oricum suruburile se pun noi... Initial pivotii sunt nituiti pe bascule, iar pivotul nou era prevazut cu suruburi M6 cu piulita antidesurubare. Tu poti sa pui suruburi de pivoti de 1300-pieces d'origine sau suruburi obisnuite (gr. 7.7 parca) cu piulita si contrapiulita.

Burduful de protectie din cauciuc este OK? Daca nu, poti sa folosesti unele de la LADA 1200 cu ceva modificari la flansa din tabla.
pui de drac
pai practic..e grav tare...la mine suruburile-s cu cap ptr imbus si au fost loviti,mama lor stie ce..ca nu mai ai nici o forma....piulitele-s gripate...deci nu prea am ce sa fac...am sa-i dau jos cu flexu,insa pivotii mei sunt....cam nasoli...cel putin burdufurile-s varza la toti 4 si vreo 2 pivoti nu-mi plac....asa ca..probabil o sa caut pivoti noi,sau sa adaptez de la altceva pivotii cu burdufuri noi...oricum,situatia nu-i roz delok

anomalia e ca la fiecare fuzeta,conicitatea ptr capatul de bara difera,un capat de bara e mai subtire ca altu...si se pare ca una din bielete nu prea mai are mult si o sa-si capete joc...ma rog,n-am ajuns la schimbat articulatii dar siiiiiiigur o sa am de treaba....asta e...

deocamdata caroseria...

aa,si ca sa nu uit...mai usor cu femeile,bautura si fumatu(aici e rau tare) si mancatu de mancaruri grase...aorta mea marita n-o sa fie delok de-acord nici cu eforturile fizice(iar rau tare) care le voi depune la 1100....



stie cineva de la ce vin pivoti ptr 1100?...si mai precis...daca vin la voi la bucuresti,ma puteti ajuta cand vin la cumparaturi? cu adaosul necesar,evident fiecaruia...

am de luat asa:

1: pivoti(preferabil toti,eident noi)
2:capete de bara
3: bucse...cat mai multe....
4: 1 buc bratz stanga spate,ala de se prinde de roata si la celalalt capat de caroserie,al meu e strapuns de rujina
5:portiera dreapta fatza neatinsa de rujina
6:probabil o cutie de viteze cu totu...daca jocul meu e iremediabil
7: altele,multe altele....mai vad io pana cand vin..


daca aveti caerva vreun pont ceva,nu-l uitati,cand vin in bucuresti vin la cumparaturi(estimativ pe la mijlocu lu februarie) si vreau sa cumpar cat mai multe piese noi,sau cat de cat acceptabile,evident,sa stam la o bauta toti membrii biggrin.gif...
pui de drac
andrei,ma tem ca n-ai nimerit topicu biggrin.gif
Uncle-Sam
taci ma ca omu ne da sfaturi cum sa ne tunam bordu sa arate ca la logan wink.gif Nu vezi gurile pt climatizare? Vrea sa ne transmita sa ne punem si noi inca doua pe mijloc sa fie ca la logan biggrin.gif
pui de drac
da mah,ce chestie...io i-as da un sfat...sa-si puna capota de-a noastra,sigur ar arata mult mai bine loganul...da sa si-o puna invers,cu fundu-n sus ca sa se inscrie in linia generala a masinii
tunderbird
Alooo, domnu' Andrei vrei sa facem schimb?
pui de drac
ma da rai mai sunteti,hahahahahahhhahahhhahhahhahaaaa
Ov
scuzati-l pe andrei_dum, n-o sa va mai deranjeze cel putin 10 zile ph34r.gif

hai, gata cu vorba, inapoi la treaba !!!
pui de drac
hahahhaaa,stai mey ov,da ce l-ai taxat asa de tare bre?? i se poate intampla oricui sa "sughite" o data,de doua ori..daca se observa un adevarat ritual...e ingrijorator,dar asa...parerea mea e ca TOTI am fost cam aspri cu el,inclusiv eu la remarca aia malitioasa cu capota...da in fine....regulile nu se discuta,se executa

cat despre treaba..mamaaaaaaaaa ce ninge afara....e ca la munte aci bre...noroc ca am garaj....si mai nou si aeroterma,gat,azi m-am enervat,desfac si ultimele ramasitze ale daciei,hahahahah
Ov
offtopic: omul mai postase azi si in alte locuri, nu doar aici, posturi degeaba, eventual fara titlu, in care isi prezenta interiorul lui de logan. A fost avertizat (warn) inainte de klaus, dupa care am venit eu 04.gif
pui de drac
ov,vezi ca esti off-topic..daca se mai repeta.... hahahahahhahahahaha

ooohohoohahahahahah,ma tavalesc pe jos de ras,hahahahahahhahaa

ziceam si eu asa..in fine,permiteti sa raportez,din aceasta zi caroseria nu mai are nici un surub pe ea...e cheala 100%...

tre sa sarbatoresc in seara asta..

de maine incepe calvarul.....ca acu tre sa ma grabesc...tre sa curatz bine locurile si apoi sa tai ce e putred,sa fac loc ptr nea gica sudoru care e betziv rau tare....dar...ce sa fac..l



a oki,ptr 3 petece de marimea lu A4...(nu Audiu bre,coala de hartie) cam cati bani ar fi de luat??? ca practic atat am de sudat...acolo la pedale,triunghiu de la coltz acolo si cateva gauri de-a lungul caroseriei....gauri din fabrica,dar eu tre sa le acopar ca nu mai pun nik pe jos....deci? voi cat spuneti? sa stiu sa ma targuiesc cu el
tunderbird
QUOTE(pui de drac @ 26 Jan 2005, 19:08)
ov,vezi ca esti off-topic..daca se mai repeta....  hahahahahhahahahaha

ooohohoohahahahahah,ma tavalesc pe jos de ras,hahahahahahhahaa

ziceam si eu asa..in fine,permiteti sa raportez,din aceasta zi caroseria nu mai are nici un surub pe ea...e cheala 100%...

tre sa sarbatoresc in seara asta..

de maine incepe calvarul.....ca acu tre sa ma grabesc...tre sa curatz bine locurile si apoi sa tai ce e putred,sa fac loc ptr nea gica sudoru  care e betziv rau tare....dar...ce sa fac..l
a oki,ptr 3 petece de marimea lu A4...(nu Audiu bre,coala de hartie)  cam cati bani ar fi de luat??? ca practic atat am de sudat...acolo la pedale,triunghiu de la coltz acolo si cateva gauri de-a lungul caroseriei....gauri din fabrica,dar eu tre sa le acopar ca nu mai pun nik pe jos....deci? voi cat spuneti? sa stiu sa ma targuiesc cu el
*


Daca-i betiv inseamna ca se face manga dintr-un pahar....asta-i bine ca poti sa-i dai de-o votca mare.
pui de drac
tovarasu mi-a cerut cam 1 mil cu mentiunea ca o sa-si care sculele pana la mine in garaj si eu sa-i pregatesc locul faptei,sa curatz tabla,etc etc....

deci el vine cu sculele si se apuca de sudat unde-i zic eu....


am inteles ca ar fi destul de corect scoru.ca n-are treaba mai mult de 1h...

ce sa zic..am sa ma apuc de curatzat...nush cum o sa-i convina sa o sudeze pe dedesubt sau pe de-asupra...in fine,vad eu.
Uncle-Sam
ideal ar fi sa o sudeze de pe dedesubt ca sa nu ramana locuri in care sa se stranga apa. mie mi-a luat pe o treaba cam de 2 ori mai grea 150 de mii, dar m-am dus pana la el acasa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.