Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
AUTOMOBILIA
mi-a cazut fatza cand am auzit scorul: 10 - 15 milioane ... (

Eu zic ca trebuie s agasesti o alt amasina cu caroseria cat d ecat intreaga, capotele si usile nu te ajuta cu nimc, iei alta masina si ai piese din masina ta ....
AUTOMOBILIA
Piesele de caroserie in grund grena sunt romanesti si trebuies cmai mult sau mai putin ajustate, cele in grund negru sunt originale. Originale n-am vazut niciodata .... Din cate stiu s-au facut in tara aproape toate partile de caroserie : plafon, capote , fete de usi, panouri fata/spate, praguri.
chili
salutare.
am fost o saptamina in concediu, asa ca byl nu trebuie sa-ti faci griji ca as fi disparut.
n-am fost la cluj, vine clujul la mine, miine cred, cind vine trupa catre cimpulung la raliu.(te referi la motorul de 8G)
in ceea ce priveste sutica, mare lucru n-am facut, in afara de schimbatul amortizoarelor spate, care erau cam moi.
noroc ca le-am avut, asa aca n-am investit decit munca.
ar mai fi amortizoarele fata, dar pe vremea asta nu scot caruciorul din garaj.
byl11
Ba au fost si din cele negre...in special panouri de spate, aripile si lonjeroanele din spate pe care vin suportii motorului. Pe astea le-am vazut eu.
In schimb nu am vazut niciodata aripi de fata cu gaurile laterale.
Diferenta intre piesele de caroserie romanesti si alea frantuzesti este ca cele orig au toate gaurelele gata date inclusiv cele pentru ornamente, si culoarea grundului daca nu s-a gasit proprietarul sa le vopseasca el ca "sa tina mai bine"
Uncle-Sam
am luat eu o aripa dreapta spate frantuzeasca. era vopsita ca astea noi in gri si cu o serie trecuta cu rosu pe ea
AUTOMOBILIA
Au fost , dar n-am dat eu peste ele, nu ca mi-ar trebui ....
byl11
Azi am mers iar cu o dacie 1100 dupa 2 ani de pauza. Un prieten de-al meu care a avut mai demult o dacie 1100, s-a reindragostit de marca asta dupa ce a vazut ce-i fac eu la a mea, asa ca de citeva saptamini am cautat una pe care sa o cumpere. Ieri a luat o dacie1100 cu 3 mil iar azi am reusit sa o pornim si sa mergem cu ea. La exterior arata rau dar are si citeva lucruri bune: motorul e ok, partea de rezistenta a caroseriei e intacta, interiorul la fel...si in plus are seria de caroserie 9999:))
chili
baga tati niste poze, stii ca ,,mie-mi plac pozele cu masini, precum copiilor desenele animate si pensionarilor ...reviste cu amintiri din tinerete.
Uncle-Sam
maine sper sa pun masina pe roate. problema e ca nu mai stiu cum vine selectoru ala (sau cum i-o zice) prin care intra tija de la schimbator. poate cineva sa ma ajute? e destul de urgent
AUTOMOBILIA
Pana in prezent avem 21de inscrisi din Bucuresti, Pitesti si Bacau. Asteptam in continuare inscrierile voastre la retromobil@yahoo.com sau 0722.856.102




NUME/PRENUME .......................................

DACIA 1100 DIN ANUL 19..... CULOARE .........................

STARE ORIGINALA/MODIFICATA (mentionati una din variante)

ASPECT : IMPECABIL(Vopsea originala/restaurat) / F. BUN / BUN / MERGE SI ASA

NR. INMATRICULARE ..............................

LOCALITATEA DE DOMICILIU ..................

NR TELEFON.......................

ADRESA DE EMAIL .....................................
mihu
QUOTE(Uncle-Sam @ 25 Sep 2005, 23:37)
maine sper sa pun masina pe roate. problema e ca nu mai stiu cum vine selectoru ala (sau cum i-o zice) prin care intra tija de la schimbator. poate cineva sa ma ajute? e destul de urgent
*



Ai desfacut cutia de viteze ca sa scoti ala de acolo nu ?
Pai trebuie sa-l pui astefel incat se sa potriveasca tija de la schimbator cu el. Am impresia ca tampoanele care fac legatura intre tija de la schimbator si sectorul asta din cutie stau peste selector si sub tija de la schimbator.
Uncle-Sam
ma refeream inauntrul cutiei. mai sunt si vreo 2 cercuri acolo si o chestie care arata ca o coroana (de rege,nu de masina). Alea mi-au cazut imediat cum am desfacut capacu. Le nimeresc eu pana la urma, dar mi-ar placea sa muncesc mai putin biggrin.gif
senna
Nostalgia bat-o vina...E masina care m-a adus pe mine de la maternitate acasa smile.gif
Uncle-Sam
In sfarsit!!!! Am pus-o si eu pe roate azi dimineata la 4!!! Am si dat o tura cu ea. Vreau sa zic ca merge muuuult mai bine, in sensu ca vibreaza mult mai putin. E cam la fel de galagioasa ca si harbu de clio a lu taicamiu biggrin.gif
m3ga
Felicitari Unchiule !!!!

Si eu am pus-o pe roti... din pacate tot cu lonjeronu' ala varza...

Numa'Bune !!!
AUTOMOBILIA
Nu uitati sa va inscrieti la eveniment ....
Acier
miercuri mi'am cumparat baterie noua, azi am facut si garantia, cu observatia ca dinamul incarca putin peste normal adica 15,7V in loc de un maxim 14,4V. E de la releu, nu?
mihu
Da de la releu este. E cam nasol de reglat releul ala.
Eu am reusit sa-l fac sa incarce 14 si ceva dupa lungi incercari(incarca doar vreo 13 volti).
Uncle-Sam
la relanti nu incarca,nu?
Bc-24-AMN
Buna pasionati de dacii 1100!

eu am o dacie 1100 in familie, e a bunicului dar a trecut si pe la tata. Acum ma bate gandul sa o iau eu si s-o transform in renault 8 gordini. Tablaria e cam proasta, dar in rest eu zic ca e bine. Masina e din 69. In cateva zile pun poze.
daca va intereseaza......... Sper ca o sa ma acceptati in comunitatea voastra.
sad.gif
chili
fa-i ce ii faci, fa-o apta de drum si vino duminica viitoare la siab.
noi te asteptam.
dupa aia, ai tu destul timp s-o faci cum vrei. prezenta ta conteaza !!!
mihu
QUOTE(Uncle-Sam @ 30 Sep 2005, 21:48)
la relanti nu incarca,nu?
*



Dinamu nu incarca la relanti, dupa 1000 si ceva de ture incepe sa miste ceva.
Dacia 1100 S
am si eu o intrebare..vreau sa dau luneta jos....credetzi ca se mai poate pune la loc...nu a fost dat niciodata...nici cand am vospito..adica de vreo 35 de ani.... pot lua din alta parte keder..pt 1100..sau ce sa fac..
Acier
@dacia 1100S, cheder pentru parbriz/luneta de 1100 nu se mai gaseste. e posibil sa mearga cel de parbriz de 1310 plin (nu are "miez" metalic) si cred ca trebuie taiat, fiind dintr'o bucata. daca vrei sa dai luneta jos ai rabdare pana maine sa iti scanez pagina din manualul de 1300 care arata ce si cum cu geamurile. presupunand ca reusesti sa scoti chederul onorabil, il poti "intineri" cu o baie in lichid de frana urmata de un tratament cu vaselina siliconica. montajul... dupa schema, e ceva cu snur de bumbac, etc, vedem noi maine. totusi, inainte de orice, masoara perimetrul lunetei "batraneste" cu o sfoara si apoi compara'l cu cel de parbriz de 1310.

@bout releu: nu incarca la relanti, ma rog, am schimbat vreo trei si toate fac la fel, uneori nu incarca nici in timpul mersului. nu stiu cum se regleaza. ma gandeam sa caut un electronist dibaci sa calculeze unul electronic, nu cred ca e imposibil de facut. daca s'a facut pentru berlina, de ce nu si pentru 1100? montat frumos in cutia de tabla nu stie nimeni ca e cu tranzistori smile.gif
AUTOMOBILIA
Sambata am muncit toata ziua la frane si am facut un tur de 40 km, duminica am avut un raliu cu clubul si am mai facut vreo 140 km, merge superb. M-am cam riscat sa-i fac rodajul pe potopul ala dar a tinut ... Prietenul nostru italian Aldo Sforza, care are un Morgan, a fost foarte incantat de masina, si el nu face complimente gratuite.

Ref Cheder nu merge de 1300 sau ma rog risti sa gasestigeamul pe capota, totul depinde de grosimea tablei/geamului, forma, canalul din caroserie , etc. Releul de dinam e diferit de cel de alternator, parerea mea ...
AUTOMOBILIA
Dacia 1100 si fratii .... Dacia 1300 - Renault 12 Gordini.
mihu
In legatura cu "releul" pt dinam el nu este numai un regulator de tensiune cum este cel pt alternator care este si in varianta electronica. Releul nostru pt dinam include doua chestii in el: releul regulator si un conjunctor-disjunctor. Diferenta dintre releele regulatoare(asta de 1100 si cel pt 1300) este data chiar de constructia/tipul celor doua generatoare: dinam si alternator.
69er
QUOTE(RETROMOBIL @ 3 Oct 2005, 12:46)
Dacia 1100 si fratii .... Dacia 1300 - Renault 12 Gordini.
*


Salut
Am reusit sa trag o fuga duminica in rond la Carol (din pacate nu cu dacia) si daca masinuta ta este cea din pozele postate (arata impresionant, sincer) am remarcat un reper dupa care cam umblu de ceva vreme fara succes si anume oglinda laterala (care am vazut ca era prinsa pe muchia usii printr-un sistem tip brida). N-am sa te intreb daca o avea masina sau daca ai gasit-o undeva pentru ca nu e relevant, insa in cazul in care cumva mai gasesti (si nu-ti face trebuinta tie) m-ar interesa tare mult o asemenea oglinjoara (sau chiar set biggrin.gif ).

Multumesc
Alin
AUTOMOBILIA
Q E D ref releu
AUTOMOBILIA
Alin ,

1) Meritul pentru cum arat masina e in prea mica masura al meu, n-am reusit nici macar s-o polishez ca lumea, doar panoul fata si nici ala 100%, ma ataca cadavrele de muste ... La partea tehnica am muncit si inca mai e de munca.

2) Ref oglinda era pe masina, si eu as mai vrea una pe dreapta dar nu-i musai, oricum am impresia ca e ceheasca, cel putin asa zice un coleg de club. Tu ce informatii ai ? De obicei merg prin targuri si iau piese chiar daca nu-mi trebuie personal asa ca pastram legatura.

3) Sper ca ti-au placut cele 3 exemplare 1300 ... a mai venit un tip care are una alba cu 15.000 abia astept s-o vad.
Acier
@bout releu: diferenta intre cel de 1100/dinam si 13XX/alternator o stie toata lumea. interesant ar fi sa se poata face unul electronic si pentru 1100/dinam. asta era. smile.gif
acum sa nu'mi spuneti ca ala de 1100 are trei contacte si ala de 1300 doua ca nu cred. poate numai daca e Persu 2.
AUTOMOBILIA
E un nene in Vitan care fabrica aprinderi, alarme si o serie de alte dracovenii electronice, cred ca e bine sa-l consulti. Sau un alt electronist/electrician auto, e un atelier bun pe Calea Floreasca.
Uncle-Sam
eu mi-am pierdut cheia cu care desfac suruburile de la capacele rotilor. Stie cineva daca e acelasi sistem la toate daciile 1100, daca se potriveste de la alta?

alta problema: daca las pe spate garda cu vreo 2cm mai jos, mi se uzeaza mai repede tampoanele laterale de la cutie?
cnn
QUOTE(Uncle-Sam @ 4 Oct 2005, 09:04)
eu mi-am pierdut cheia cu care desfac suruburile de la capace. stie cineva daca e acelasi sistem la toate daciile 1100, daca se potriveste de la alta?

alta problema: daca las pe spate garda cu vreo 2cm mai jos, mi se uzeaza mai repede tampoanele laterale de la cutie?
*



Din cate stiu sistemul a fost acelasi la toate Daciile 1100, surubul respectiv putand fi desfacut cu cheia de roti. Daca ai suruburi antifurt chiar ai o problema, acestea fiind facute dupa gandirea fiecarui executant, dar exista metode si pentru aceasta situatie.

Parerea mea este ca micsorand garda la sol pe spate, o sa ai probleme, in principal, cu rulmentii, acestia fiind solicitati de o forta axiala mai mare datorita inclinarii rotilor, daca pastrezi rotile originale. Cred ca cea mai buna metoda este adaptarea unor roti de diametru mai mic, sau gasirea unor anvelope, pentru janta de 15", cu garda (inaltime) mica.
Acier
pentru cei ce nu au documentatie, am facut un pdf cu schimbarea parbrizului/lunetei. spor la treaba si succes!

roti mai mici pe 15 se gasesc, pentru Smart, de fata, dar sunt enorm de scumpe (@100 euro/buc)
Uncle-Sam
la mine suruburile de la capace sunt de 17. la voi cum sunt?
mihu
Pai de 19 cred, ca si piulitele de la roti.
m3ga
Daca nu ma inscriu la eveniment si vin cred ca e mai ok decat sa ma inscriu si Doamne fereste sa nu reusesc sa vin... nu??

inca mai sunt cateva necunoscute...

Numa' Bune !!
Bacara
QUOTE(m3ga @ 5 Oct 2005, 00:12)
Daca nu ma inscriu la eveniment si vin cred ca e mai ok decat sa ma inscriu si Doamne fereste sa nu reusesc sa vin... nu??

inca mai sunt cateva necunoscute...

Numa' Bune !!
*



imi pare foarte rau ca nu pot sa ajung , am terminat masina dar nu am timp sa ajung , nici macar nu am avut timp sa fac fotografiile pe care le-am promis , saptamana asta am sa vi le prezint sper sa va placa ce a iesit , am facut si eu ce m-a dus capul , n-aveti idee ce rau imi pare ca nu pot ajunge la Bucuresti , dar cine stie....
Uncle-Sam
cum facem duminica? intram pe la intrarea principala si vom fi ghidati mai departe sau ne intalnim cu totii undeva in bucuresti si plecam impreuna?
cate persoane avem voie sa bagam in masina?
cat o sa dureze intalnirea?
Acier
ar fi de mare senzatie sa mergem mai multi odata. imi si inchipui o gasca de 5-6 1100 la semafor si lumea care se zgaieste smile.gif
Uncle-Sam
am vbit deja cu 1100s, inca un tip cu sutica neagra sa ne intalnim in fata circului si sa plecam de acolo. acier, noi ne-am putea intalni la academia militara si plecam de acolo. cine mai vrea sa join, ne intalnim in principiu la 9:00 in fata circului
Acier
consider it done... smile.gif
m3ga
si eu ca vin din Brasov??? unde si cum dau de voi??

numa' bune !!!
Uncle-Sam
mega, stii sa ajungi la circul de stat? lasa-mi un numar pe pm
mihu
Nu e prea devreme la 9?
La cit trebuie sa ajungem la SIAB?
Daca la 10 zic ca ar fi bine sa ne intalnim mai pe la 9:30.
Uncle-Sam
mai stam si noi la o vorba. intrebarea e cum o sa fie organizat acolo
mihu
ok, pai o sa incerc sa ajung cit mai aproape de 9 la circ.
m3ga
Salut !!

acu' am ajuns acasa dupa "ultimile" retusuri...

maine plec de acasa pe la 6 : 30...

sper sa nevedem cu bine !!

Numa' Bune!!
Uncle-Sam
A iesit destul de bine intalnirea. Am fost placut impresionat de unele modele care sunt inca intacte, chiar si dupa 30 si ceva de ani. Asta inseamna sa-ti iei o masina ca sa o pastrezi. Uitati si pozele facute cu aparatul meu
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.