Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Uncle-Sam
Aceeasi intrebare si din partea mea. Astazi imi vin fuzetele cu prezoane de papuc si distantiere. Mai am 2 jante de aranjat si pot sa le pun pe masina. Ma poate ajuta cineva cu un sudor (ieftin) care sa-mi carpeasca lonjeronu pana la vara?
lm
Pentru suruburi si saibe se foloseste baie de zinc. E mult mai ieftin si tine mai mult. In plus piesele nichelate sau cromate trebuie in prealabil lustruite oglinda.
SPORTivu
QUOTE(lm @ 2 Dec 2005, 11:33)
Pentru suruburi si saibe se foloseste baie de zinc. E mult mai ieftin si tine mai mult. In plus piesele nichelate sau cromate trebuie in prealabil lustruite oglinda.
*




Bun, si barele, se pot face tot asa?smile.gif m-ar interesa....serios...
X-taz
QUOTE(marius-gabriel @ 12 Mar 2004, 22:00)
pui de drac, felicitari.
Era cazul...
Sper sa fie destui pe-aici cu 1100 daca nu sa vina...
Numai bine!
*


am avut eu....si pot sa va zic.....ca este SUUPEERRR!!!! biggrin.gif
Gabriel_dec
pentru domnul Dobrescu cred ca se mai gasesc pe Baicului langa Electronica ...vis-a vis de Electronica....set romanesc cu tot cu segmenti la 250 ron
Gabriel_dec
si un sudor super bun in autogen ...gasesti UNCLE-SAM.... la 0723374879 BEBE si NICU prin voluntari cu garaj...foarte priceputi si mai cunosc si 1100
byl11
Setul ala romanesc e vrajeala cu el...nu il face nici o fabrica sau SRL...are niste segmenti de toata jena care nu tin nici 10 mii de km, bolturile de la pistoane sunt vai de capul lor. Vorba vine ca e set ca sunt imperecheate camasile cu pistoane cum s-a priceput omul mai bine.
Asta daca vorbesti de seturile in cutie cubica cu desenul ala alb-negru pe ele ....
Uncle-Sam
azi am montat fuzetele..si surpriza: piulitele au inceput sa se invarta cu tot cu prezon. A trebuit sa le tai cu flexu sa scot janta. Le dau inapoi lu taicamiu sa le faca calumea. Cu ocazia asta am dat jos si planetarele ca sa ma uit la rulmenti. Au un pic de joc, dar ii schimb daca tot am altii noi wink.gif
CaliN_08
Nu stiti ce pret au jantele de aro 10?
SPORTivu
QUOTE(CaliN_08 @ 3 Dec 2005, 22:17)
Nu stiti ce pret au jantele de aro 10?
*




Depinde. Ar trebui sa ne punem problema in felul urmator: OARE mai GASIM asa ceva?smile.gif Si eu caut de ceva vreme si nu am gasit...Unchiu` le-a luat cu 3 mil si ceva cu tot cu cauciucuri pe ele....nu-i asa unchiule? sau cum era?
CaliN_08
3 miloane ii totusi cam mult..cand iti cumperi o dacie 1100 la 5-6 milioane..cat despre jenti pacat...jenti intoarse nu..aro 10 nu prea se gasesc...ce variante mai sunt? dry.gif
Uncle-Sam
jante papuc cu distantiere. Daca mai aveti norocu sa gasiti in magazin jante de aro 10, le gasiti pe la 1mil juma bucata
Uncle-Sam
Azi mi-am luat 2 discuri de frana noi, 2 seturi de placute de frana noi (romanesti), niste tampoane de motor SH si un ax pedalier. Fuzetele i le-am dat inapoi lu taicamiu sa imi mai puna odata prezoane pt ca alea au inceput sa se invarta cu totu si a trebuit sa tai piulita si prezonu cu flexu ca sa o scot. Mi-am mai luat o planetara si o fuzeta SH pt ca pe stanga au fost montate de niste ciocanari (cu ciocanu) si fortate ca sa intre pe caneluri. Am si toti rulmentii noi, toate discurile noi.

Am nevoie urgent saptamana viitoare de o presa de rulmenti (pt fatza). ma poate ajuta cineva?
lm
QUOTE(SPORTivu @ 2 Dec 2005, 17:49)
Bun, si barele, se pot face tot asa?smile.gif  m-ar interesa....serios...
*



Nu merge. Zinc peste nichel sau nichel peste nichel nu merge, ar trabui sa dai jos stratul vechi de nichel mecanic, ceea ce nu merita.
Solutia : cauta unele in stare buna, se gasesc.
AUTOMOBILIA
Nichelul nu se da jos mecanic , orice cromator si decromeaza. Un atelier bunicele e pe langa Obor. Parerea mea e sa cauti bari in stare buna, nelovite si sa le lustruiesti, o sa ramai impresionat de rezultat.

Ref set am primit ieri o oferta la 100 eur pentru unul original , pistoane, cilindri, segmenti si bolturi.
Uncle-Sam
presa de rulmenti? are cineva? blush.gif
sechi
Ref set am primit ieri o oferta la 100 eur pentru unul original , pistoane, cilindri, segmenti si bolturi.

M-ar interesa pe mine, dar n-am prea inteles. Are cineva de vanzare un set original la 100 Euro ? E Borgo sau Renault? N-are cumva si garnituri?
Daca e asa, il cumpar eu.
AUTOMOBILIA
Cred ca Borgo, o sa intreb.

AUTOMOBILIA
Mutumesc Byl !

Ieri a venit mosu' Byl(nicolae) cu 5 anvelope noi Firestone 145x15 (4 sunt pe jenti), totul la 5 milioane. Cele vechi merg la Chili.

Multumesc Byl !
Bacara
QUOTE(RETROMOBIL @ 6 Dec 2005, 08:56)
Mutumesc Byl !

Ieri a venit mosu' Byl(nicolae) cu 5 anvelope noi Firestone 145x15 (4 sunt pe jenti), totul la 5 milioane. Cele vechi merg la Chili.

Multumesc Byl !
*


vreau si eu
mihu
QUOTE(RETROMOBIL @ 6 Dec 2005, 10:56)
Mutumesc Byl !

Ieri a venit mosu' Byl(nicolae) cu 5 anvelope noi Firestone 145x15 (4 sunt pe jenti), totul la 5 milioane. Cele vechi merg la Chili.

Multumesc Byl !
*




Scrie si raportul de aspect pe ele, adica 145/X r15?
Hormonelul
Un site bun cu piese R8(bineinteles in Franta).

http://j.ichard.free.fr/
SPORTivu
QUOTE(Hormonelul @ 6 Dec 2005, 21:07)
Un site bun cu piese R8(bineinteles in Franta).

http://j.ichard.free.fr/
*




Hormonelule, sunt bestiale proiectoarele alea. Le-am mai lustruit si eu, arata de te inchini langa ele! Am sa le montez chiar la imbinarea dintre tampon si "flaps", exact ca in avatarul meu biggrin.gif

Intrebare general-valabila: de ce nu se mai pot atasa fisiere in posturi?
AUTOMOBILIA
Cauciucurile au fost o ocazie , cineva le avea din 2002, dar sunt noi noute. O sa ma interesez cat costa si daca se mai pot aduce, e un importator si in Bucuresti.
Acier
eu am luat Firestone de la http://www.toyo.ro/en/Contact_us/index.html
vin mai greu (3 luni) dar vin. daca aveti bani si timp (6 luni) va puteti lua si Toyo smile.gif
SPORTivu
In legatura cu cromatul/nichelatul. Prieteni, nici nu mai este nevoie sa recromez:)))) Am curatat barele....le-am lustruit me mm patrat...si...dupa munca indelungata...sunt ca NOI!:) Recomand cu incredere ,la fel, tuturor celor cu probleme de genul asta!
SPORTivu
Intrebare: Ce se intampla cu atasamentele? Cel putin mie, imi este imposibil sa mai atasez vreun fisier in post. Nu mai exista aceasta optiune? este serverul "plin"? Vroiam sa va arat cateva poze cu barele:(
Hormonelul
Cataline,

Te duci pe siteul acesta:
http://imageshack.us/
Dai browse bagi poza si dai Host it.
Dupa o sa vezi ca ai mai multe linkuri catre poza ta. Il alegi pe acela pt forumuri....si copy paste in fereastra dacia Club.

Astept sa vad pozele ! smile.gif
Uncle-Sam
azi s-a mai lucrat la masina: mi-am schimbat rulmentii fatza, am montat o fuzeta fatza, am probat si o roata de aro cu ocazia asta si s-a potrivit biggrin.gif luni sper s-o pun pe asfalt si sa-i dau cateva ture ca nu mai pot. De o luna si ceva sta suspendata.
pui de drac
da' de cenzurat ala de pe la inceputul topicului care manca cenzurat despre 1100 aia alb-gri a lui mai stiti ceva?? era din iasi parca..unu care avea un HRB????
mihu
Pai nu mai stim nimic. Ce-ai mai facut cu HRB-u ala al tau?
SPORTivu
Intrebare: in afara de jantele de aro, sau cele intoarse de dacie, ce alte jante s-ar mai potrivi? ce modificari s-ar putea aduce? (in afara de flanse, ca nu suport ideea, si dupa cum am vazut la uncle-sam este cam imposibil) Se pot monta fuzete de la alte modele auto cu 4 prezoane...si care ar fi acelea? Am vazut niste jante cu spite de model auto vechi, pe 4 prezoane (1965-1970) si cred ca ar arata superb pe 1100...sau orice alte jante model clasic pe 4 prez....

Daca bugetul mi-ar permite, as adopta varianta clasica :gotti sau adiacente


Uncle-Sam
La jantele de aro pe 14 iti trebuie distantiere, la cele pe 13 (cum are byl) nu. Ai putea sa mai folosesti jante de papuc, tot pe 14, dar si acolo iti vor trebui distantiere. Si sa fim seriosi: jantele de papuc in 3 prezoane sunt cele mai urate pe care le-a putut scoate dacia vreodata... Oricum daca e sa-ti pui jenti de aro sau de papuc pe 14, iti trebuie automat distantiere si prezoane de aro/papuc.
AUTOMOBILIA
Am auzit ca se potrivesc foarte bine rotile originale pe 15 ale masinii, fara flanse fara nici o modificare ?!?!? radmasa.gif

Nu va mai imbatati cu apa rece ca tot Dacia va fi, indiferent ce roti ii puneti tot nu se transforma in Gordini si cand s-o strange latul cu verificarile tehnice periodice ramaneti fara.
Uncle-Sam
intre 2 verificari tehnice, tzusht si noi cu jantele wink.gif Da nici nu intentionam sa le transformam in gordini. eu chiar daca ii pun aripi si motor de avion, tot DACIA o sa las scris pe ea
SPORTivu
Domnul Bogdan, unii dintre noi sunt studenti, fara multe posibilitati materiale incat sa ne permitem piese originale aduse din Franta, sau alte locatii/surse.Cu scuzele de rigoare, daca tineti sa avem dacii 1100 originale, sponsorizati-ne si pe noi, cumva.... wub.gif

Fiti sigur ca se vor intoarce mai multe priviri dupa o dacie 1100 modificata cu GUST, in stilul anilor Gordini...decat dupa un 1100 complet original....dar...cu multe surori la fel pe strazi...smile.gif

Scuzele mele, inca odata.
byl11
Domnu Sportivu, aici nu sunt de acord cu tine. Parerea mea este ca de acum incolo toti o sa se uite mai cu admiratie dupa una originala decit dupa una modificata, chiar cu gust. Motivul este ca la cea modificata toti o sa-i gaseasca si lucruri bune si rele. Cea originala va fi admirata in primul rind pentru modul cum a fost pastrata si dupa aia pentru calitatile tehnice.
faza cu studentii cade din start...si noi am fost acum vreo 10 ani si tot problemele astea le-am avut smile.gif), da pe cuvint ca ne-au prins bine....ce batrin si obosit sunt sa ma duc la nani pina nu incep sa dau si citate.
Apropo daca aveti o emblema de pe capota de la motor ca a mea e ff sparta.....
Uncle-Sam
Eh, iertati-ne si pe noi acum. Nu suntem inca copti ca sa lasam un lucru intact. Un copil mic nu e curios si cauta peste tot? Din pacate eu si multi altii n-am gasit una care a "hibernat" timp de 30 de ani. Nu ne apucam sa lipim abtibilduri cu turbo sport sau sa ne punem cd-uri de oglinda. Pastram limitele epocii in care s-au produs si n-avem nici o pretentie sa fie bagate in aceeasi categorie cu cele originale si in stare perfecta. Vrem si noi un loc acolo sub soare (nu la umbra), mai in spate. In fatza e normal sa stea originalele pt ca(,) Club 1100 Romania presupune Dacia 1100 in starea in care a iesit de pe linia de fabricatie.
SPORTivu
Byl, cu tot respecul, iti spun ca vremurile ce-au fost nu mai se intorc, decat prin noi. Gusturile nu se discuta, respect si admir parerea fiecarui om, insa este vorba de momentul de fata, de clipa de fata...in care noi, cei tineri, ne chinuim sa facem si noi ceva cu masinile noastre cu ce avem la dispozitie...biggrin.gif Ai dreptate, binenteles, si am prevazut situatia cu "asa eram si noi cand eram tineri" si am luat-o in calcul. Nu uita ca si masina ta este modificata mai mult sau mai putin.

Cu toata seriozitatea, iti dau sigla cu "Dacia" de pe masina mea daca vrei (e nou nouta), in semn de prietenie si profunda admiratie... blush.gif

SPORTivu
Are dreptate Unchiu, nici prin gand nu imi trece sa fac un kitch. Nu vreau decat sa apar si eu pe acolo, cu "Doamna" mea, alaturi de ceilalti Domni cu celelalte "Doamne" smile.gif NU doresc decat sa combin eleganta Daciei 1100 cu spiritul "sportiv" adus de Gordini....

Mandria mea este legata de faptul ca imi aranjez SINGUR masina, si nu dau nici un ban nimanui sa imi faca ceva la Ea si, mai ales pasiunea nebuna, impatimirea sunt legate strans de acest lucru.

Fara nici un fel de lagatura cu nimeni si cu nimic, fara nici un apropo, un adevarat Pasionat nu isi face o colectie de masini de epoca pe care le restaureaza la nu stiu ce atelier...sau...la nu stiu ce nea` Caisa. Acest tip de om este numit, in mintea mea de 22 de ani... simpatizant smile.gif

Domnilor Coconoiu si Petrescu, va port simpatie si admiratie nemarginita, va consider "pastori" ai "oitelor" neintiate in arta automobilului clasic, prin urmare, rog a nu lua in nume de rau cele spuse de mine mai sus.


Dacia 1100 S
sal lume...frate..cum postez si eu o poza...ca nu mai stiu cum...s-a schimbat..ceva..ca era ceva cu add atachment..dar nu gasesc:D ..pls..ajutatzima..ca sa va arat..ce faruri imi trag biggrin.gif
SPORTivu
QUOTE(Dacia 1100 S @ 13 Dec 2005, 12:42)
sal lume...frate..cum postez si eu o poza...ca nu mai stiu cum...s-a schimbat..ceva..ca era ceva cu add atachment..dar nu gasesc:D ..pls..ajutatzima..ca sa va arat..ce faruri imi trag biggrin.gif
*




Nici eu nu am reusit sa postez nimic. Incearca sa ridici pozele undeva si da-ne linkuri. Vezi ca Hormonelul spunea ceva de chestia asta, urmeaza isntructiunile de mai sus si se rezolva smile.gif
Uncle-Sam
QUOTE(Hormonelul @ 8 Dec 2005, 19:38)
Cataline,

Te duci pe siteul acesta:
http://imageshack.us/
Dai browse bagi poza si dai Host it.
Dupa o sa vezi ca ai mai multe linkuri catre poza ta. Il alegi pe acela pt forumuri....si copy paste in fereastra dacia Club.

Astept sa vad pozele !  smile.gif
*



Andy, nu se mai pot atasa poze. Urmeaza instructiunile Hormonelului biggrin.gif
byl11
Aaaaa, prea in serios o luasi tata. stii cum e... sa faci ce spune popa nu ce face popa:)) pai tu crezi ca eu m-am vindecat???? Nuuuu, o sa fac un filmulet cu motorul pe care o sa-l pun pe a mea...dar eu am vrut sa va spun ca astea modificate sunt mai putin valoroase decit celelalte pentru cei din jur nu si pentru posesori. Cum am mai spus, d1100 a mea este prima masina si nu pot sa o dau sau sa o schimb sau sa o arunc, dar sunt convis ca sunt altele mai bune mai frumoase si mai destepte decit a mea smile.gif))
Multumesc pentru sigla si daca ai nevoie de alte piese cu care te pot ajuta spune-mi pe PM.
AUTOMOBILIA
Mai eu va inteleg perfect dar tare mi se pare ca atunci cand vor veni banii o sa uitati de batranica 1100 si o s aluati o masina nou nouta. Ref sponsorizari, studentii au 50% din taxele de club. V-am mai explicat ca cei care sponsorizeaza ce r calitate si calitatea in sportul asta se cheama STARE TEHNICA PERFECTA, ORIGINALITATE si ASPECT (CAT MAI ) IMPECABIL.

Asta e in rest depinde pe langa cine treci, un colectionar veritabil cred ca va aprecial in mod special masinile originale, un pasionat de1100 va intoarce capul dupa ambele variante, desigur vor fi colectionari care nu vor intoarce deloc capul , raman la parerea ca ceva original , conservat sau restaurat, are intra-adevar valoare, aratati-mi si mie un catalog sau o licitatie de masini modificate .....

Ref gasit masini conservate tine de noroc si nu e un merit f special (desi e si un pic de arta in toata chestia asta, macar a conversatiei ...), , ma repet, meritul apartine primului proprietar, eu unul am gasit o printesa adormita si am readus-o la viata, e drept ca a costa dublu cat masina ...

Ref "anii studentiei" stiu si eu cum e sa ai timp si sa n-ai fonduri ideea e ca m-am zbatut., am luat de aici si am vandut dincolo, am reparat si am revandut, am sarit peste vacante si nopti pierdute prin baruri (sau le-am rarit), nu am mai alergat dupa toale scumpe, am renuntat la 1000 de lucruri printre care si dezvoltarea colectiei de muzica rock, am dat cateva sute de LP-uri super rare, etc, prima masina intreaga cumparata a fost Lancia in 2002....

Asta e rezultatul anilor de studentie, cu mici finalizari dupa, dar 90% masina a fost terminata simultan cu studiile, si fara sponsorizari de la parinti.

http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...n.mini.1964.jpg

Intr-un fel asta mi-a folosit f mult, sper sa va ajute si pe voi, sincer daca aveam mai multe sfaturi avizate nu faceam o gramada de tampenii, poate o sa va povestesc de Fiat-ul meu "Abarth" (din 600), la fel de Abarth ca si Gordinele voastre... Asta-i varsta ideea sa incercati sa reduceti daca nu sasariti peste etapa asta ca nu e ceva solid si de perspectiva. Nu de alta dar cand o sa va treziti nu o sa mai fie multe masini originale de care sa va apucati, acum cat de cat se mai gasesc si preturile sunt abordabile.

Nu vrea sa va mai tin alte lectii ca nu e cazul dar intr-o zi o sa ne reintalnim si o sa va spuneti singuri parerea ....

AUTOMOBILIA
Si inca ceva atat eu cat si Byl avem un pic kilometrajul trecut de 30 asa ca nu e o diferenta f mare, tocmai de asta insistam ca s anu pierdeti timpul, eu daca aveam 2-3 aani in plus reuseam sa prind usor o antebelica de mare valoare asa am ramas cu amintirile si ele au fost exportate de diversi smecheri. Cu Steyr-ul Cabrio din 1935 am prins ultimul tren, si merg cu el de 5 ani fara sa vad capatul tunelului, poate in primavara ....
alexblabla
salutari. mi-am luat si eu de curand o 1100. arata ca noua (mai putin niste rugina pe aripa dr. spate) da imi face figuri carburatoru. adica nu sta la ralanti decat pe la 800 rot/min si consuma cam mult (catre 10 in oras). are/stiecineva unde gasesc un carb bun? n-as vrea sa pun de 1300...
Uncle-Sam
QUOTE(alexblabla @ 15 Dec 2005, 02:25)
salutari. mi-am luat si eu de curand o 1100. arata ca noua (mai putin niste rugina pe aripa dr. spate) da imi face figuri carburatoru. adica nu sta la ralanti decat pe la 800 rot/min si consuma cam mult (catre 10 in oras). are/stiecineva unde gasesc un carb bun? n-as vrea sa pun de 1300...
*



l-ai desfacut sa-l cureti? daca scoate fum negru e cunoscuta problema
SPORTivu
Da, trebuie curatat....dar mai apoi trebuie corect reglat.smile.gif Fumul negru nu este scos de mizeria din carb....ci de amestecul prost...adica are prea multa benzina si prea putin aer..biggrin.gif
Uncle-Sam
QUOTE(SPORTivu @ 15 Dec 2005, 09:51)
Da, trebuie curatat....dar mai apoi trebuie corect reglat.smile.gif Fumul negru nu este scos de mizeria din carb....ci de amestecul prost...adica are prea multa benzina si prea putin aer..biggrin.gif
*



Pai si din ce cauza se infunda canalele pt aer? Nu din cauza ca s-a depus mizerie? Cat am tras eu cu Solexuri din astea...era aeru dat la maxim si tot avea amestecul prea bogat (socul era "pe liber"). Sfatul meu e sa-ti pui carfil. Scade consumul si creste puterea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.