Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
mihu
10% in oras nu mi se pare mult. Io am scos iarna 12 si ceva.
Ar mai fi o chestie cu nivelul plutitorului dar nu cred ca are mare importanta.
Uncle-Sam
poti sa-i reglezi si mama nivelului ca tot degeaba! Dupa curatat, reglat (tot tacamu) imi lua vara intre 15 si 20 in oras. Cum am pus carfil, mi-a scazut consumu la 8-9 + puterea dupa cum am mai spus de n ori pana acum. Cand vedeti ca dupa curatare, reglare, etc nu s-a rezolvat nimic, ganditi-va sa-l schimbati, NU MAI AVETI CE-I FACE
bodel
Dacia 1100 – primul autturism romanesc de mare serie – a imbatranit? Daca ne la varsta respectabila, mai mare de 10 ani , am putea spune ca da. Daca, insa, ne gandim la marile satisfactii aduse in decursul tipului, la performantele inca de luat in seama, la economicitatea sa in privinta consumului de benzina , de ulei, de piese de schimb, etc. putem spune ca este un autoturism inca tanar sau care imbatraneste cu demnitate.
In cele ce urmeaza vom incerca sa sa facem o trecere in revista a ansamblelor, mecanismelor, instalatiilorsi echipamentelor ce compun acest autoturism insistand asupra acelora care, in general, au dat probleme sau prezinta unele lucrari profilactice ce trebuie efectuate pentru a evita eventualele necazuri.
Sa incepem cu caroseria care reprezinta la Dacia 1100 “calcaiul lui Achile” , partea cea mai vulnerabila a masinii expusa atat de mult la conditiile atmosferice si la starea necorespunzatoare, cateodata, a carosabilului. Putine sunt astazi Daciille 1100 care nu au suferit una sau mai multe reparatii de tinichigerie datorate coroziunii. Grija deosebita trebuie purtata lonjeroanelor, capetelor de sasiu , cotraaripilor, pragurilor si podelei. Nu trebuie sa se ajunga in situatia in care caroseria “cade ” realmente prin ruperea capetelor de sasiu, intrucat repararea in aceasta situatie este dificila greu de realizat fara dispozitivul numit “gabarit” ce se gaseste din ce in ce mai rar prin auto-sevice-uri. In lipsa unui “gabarit” numai un tinichigiu foarte bun si cu experienta mai poate reconstitui capetele de sasiu sau sa monteze unele noi, fara a descentra trenul fata al masinii. De asemenea, montarea puntii fata pe capetele de sasiu este o operatie dificila care cere multe ore de masuratori atente si multa dexteritate din parte celui care executa lucrarea..
Pentru a nu ajunge intr-o astfel de situatie , este recomandabil de a apela la un atelier de tinichigerie pentru intarirea ori inlocuire totala sa partiala a lonjeroanelor si capetelor de sasiu , inainte ca acestea sa se perforeze sau sa se rupa datorita corodarii. Odata reparate se va proceda la protejarea anti coroziva a acestora, atat interior cat si exterior, operatiune ce se va repeta chiar si de mai multe ori pe an, daca este cazul.
Traversele de podeaua masinii se vor repara sau inlocuii de asemenea, inainte de degradarea totala. Cu aceeasi grija se vor proteja anti corosiv . Triunghiurile podelei de sub stalpii de fata se vor confectiona si inlocuii in cazul corodarii , stiut fiindca sunt executati din tabla mai subtire decat lonjeroanele. Se va ranforsa podeaua masinii in zona prinderii camasii exterioare a cablului de ambreiaj, chiar daca nu se corodeaza foarte intens, cedeaza din cauza solicitarii ei in cazul frecvent al gripari cablului de ambreiaj.
O importanta mare trebuie sa se dea si inlocuirii pragurilor in cazul perforarii acestora, intrucat acestea constituie o parte din structura de rezistenta a caroseriei.
Contraaripile de fata si podeau portbagajului se corodeaza intens in regiunea stalpului fata, a balamalelor de capota fata si respective in zona de prindere (sudura) cu masca fata. In general aceste zone se depisteaza usor prin demontarea aripilor eexterioare fata sau prin simla descoperire a fundului portbagajului.
Contraaripile spate, in afar coroziunilor din zonele de prindere cu stalpii de spate, pot prezenta zone de puternica corodare in spatele “clopotelor” de fixare a arcurilor elicoidale si amortizoarelor, zone ce svor degaja si repara numai prin demontarea ansamblului motopropulsor cu punte din spate precum si a rezervorului de benzina. In aceeasi zona dupa degajare se pot obseva in majoritatea cazurilor, perforari usoare si ale capetelor de sasiu spate.
Protectia anticoroziva azonelor reparate sau ruginite se se va executa cu grund , deruginol , miniu de plumb sau alte produse speciale destinate acestui scop, darn u inainte de a executa o decapare a zonelor espective cu produsul feruginol. Important de retinut: dupa decaparea cu feruginol zonele se vor usca la aer fara a fi spalate cu apa , dupa care se vor proteja.
Pestevopseaua anticoroziva se va aplica vopsea antifonica (autovopant), dupa care se vor vopsi cu pistolul sau cu pensula cu o vopsea Emaur sau de ulei , de preferinta culoarea masinii. Inaintea aplicari fiecarui strat de antifon se va astepta usarea stratului precedent.
In afra de interiorul lonjeroanelor, capetelor de sasiu, traverselor, pragurilor se va proteja anticoroziv pastrand aceeasi tehnologie si interiorul celor patru usi. Pentru o fixare mai buna a usilor ce pot avea jocuri in balamale se pot monta suplimentar, pe langa garniturile de etansare originale unele de Dacia 1300.
Odata terminate lucrarile de consolidare si de protejare ale caroseriei se pot monta cele patru aripi exterioare ce se gasesc in comert, dar trebuie “retusate” putin de catre un tinichigiu pentru a da linia originala , placuta a masinii.
Exista cazuri in care, desi montarea sau repararea capetelor de sasiu s-aefectuat cu multa grija, unghiurile caracteristice trenului fata san u poata fi realizate datorinta unor mici erori de masuratoare sau din “tragerea” tablei la sudura etc. In aceste situatii se pot face unele repozitionari ale suportilor de prinderea basculelor inferioare prin ovalizarea gaurilor de fixare din puntea fata, in urma indicatiilor si interpretarilor mecanicului care averificar geometria trenului anterior cu aparate speciale.
Probleme pot aprea in cazul demontarii basculelor superioare pringriparea axului in interiorul bucsei din punte sau pe bucsile interioare ale silentblocurilor. Pentru a evita indoirea axului sau dislocarea bucsei din punte se va proceda prin ardera atenta cu aparatul de sudura a bucsilor de cauciuc. Daca bucsa de fixare a axului basculei superioare s-a dislocate deja din punte sau chiar a prins joc, se va executa pe strung o alta bucsa, ce se va suda cu alama in vechiul locas. Operatia se va executa cu mare atentie pentru a nu modifica unghiul de carosaj al rotii, prin sudarea bucsei in alta pozitie decat cea originala.
Situatii mai rar intalnite in care se produce fisurarea partiala a puntii se pot rezolva prin ranforsarea acesteia cu o tabla profilata de grosime 2-2,5 mm sudata pe canturile de incasetare ale puntii.
Puntea spate, in general mai putin vulnerabila la coroziune sau solicitari mecanice, se poate totusi rupe la circulatia cu precadere pe drumuri proaste, in zona “clopotelor”de prindere a amortizoarelor. Operatia de reparare se poate executa doar dupa demontarea puntii, prin ranforsare cu platbanda pe cele doua laturi de imbinare a suportului de fixare a amortizorului. (Bineinteles, se va demonta arcul elicoidal, amortizorul si tamponul de cauciuc al arcului).
Nu uitati ca in cazul demontarii puntii spate cu ansamblu motopropulsor sa demontati si rezervorul de benzina, pentru a verifica daca nu are mici gauri pe fundul sau provenite de coroziune exercitata de apa ce se gaseste in benzina. Verificare se face dupa golirea si spalare cu detergent a rezervorului si prin frecarea cu o perie de sarma a fundului acestuia. In zonele in carea apar corodari, se va aplica cositor.


Aceasta este prima parte dintr-un articol din revista AUTOTURISM; partea a doua urmeaza si este mult mai interesanta. Sper sa fie cat de cat de folos
byl11
Unchiule, in ce priveste demarajul si repriza la motor, Carfilul nu are nici cea mai mica legatura cu solexul, adica este mult inferior, probabil ca al tau carburator era mult prea decalibrat.
Consumul de 10 in oras la Solex din puncul meu de vedere este ff bun mai ales in anotimpul asta!
alexblabla
ok, deci consumul ziceti ca e rezonabil. da e normal sa nu fie stabila decat pe la 800 ture? in rest trage chiar super bine de cand l-am curatat si nu-mi pun carfil.

in alta ordine de idei, azi dimineata am auzit rulmentul de la pompa de apa(cred). merge de pe 1300?

si bateria voi unde ati pus-o? ca la mine nu incape, se loveste de balamaua de la portbagaj.

mersi si scuze de asaltul de intrebari
AUTOMOBILIA
Si la mine atinge bateria, probabil ca sunt si modele care au "brodura" mai mica si nu ating. Daca inchizi/deschizi capota de le partea bateriei ai sa vezi ca merge mai bine, o inchizi /deschizi usurel si vezi unde agata.

Ref consum mie imi consuma vreo 13 afara , dupa ce am curatat carburatorul si nu mai merg cu socul semiactionat cred ca ma situez pe la 8, urmatoarele teste la primavara .
mihu
Ca sa incapa calumea bateria in locul ei am modificat putin suportul prin taierea aproape de tot a tablei care inconjoara bateria, si am si strambat-o putin pe aia care a ramas. Stiu ca am maltratat putin masina dar chestia era ca trebuie o baterie mai ingusta ca sa intre acolo normal si asta se gaseste mai greu. Si bateria de Tico/MAtiz cred ca e cam mica ca si putere.
La pompa de apa sunt doi rulmenti si se potrivesc si de la 1300.
SPORTivu
QUOTE(RETROMOBIL @ 15 Dec 2005, 23:16)
Si la mine atinge bateria, probabil ca sunt si modele care au "brodura" mai mica si nu ating. Daca inchizi/deschizi  capota de le partea bateriei ai sa vezi ca merge mai bine, o inchizi /deschizi usurel si vezi unde agata.

Ref consum mie imi consuma vreo 13 afara , dupa ce am curatat carburatorul si nu mai merg cu socul semiactionat cred ca ma situez pe la 8, urmatoarele teste la primavara .
*




Bogdan, Grand Cherokee-ul lu` taicamiu V8 5,2l consuma 14-15 % cu AC pornit:)))) Ce ai tu sub capota, de consuma atat? Ai pus Gordel si nu ne-ai zis nimic? 38.gif

Glumesc, e cu schepsis carb....si Unchiu avea belele mari...papa atunci Sutica....ca vacuta din galeata huh.gif
Bacara
QUOTE(alexblabla @ 15 Dec 2005, 21:29)
ok, deci consumul ziceti ca e rezonabil. da e normal sa nu fie stabila decat pe la 800 ture? in rest trage chiar super bine de cand l-am curatat si nu-mi pun carfil.

in alta ordine de idei, azi dimineata am auzit rulmentul de la pompa de apa(cred). merge de pe 1300?

si bateria voi unde ati pus-o? ca la mine nu incape, se loveste de balamaua de la portbagaj.

mersi si scuze de asaltul de intrebari
*


byl11
Daca ii pui baterie de 45A, nu atinge. Mai poti sa-i pui o bucse, bucata de lemn, etc intre aripa si baterie ca sa stea lipita de peretele celalalt. daca nu-i place la relanti, incearca sa-i mai reglezi aerul din spate...sau vezi ca nu inchide socul complet....sunt mai multe cauze deh....
tunderbird
QUOTE(bodel @ 15 Dec 2005, 16:15)
Aceasta este prima parte dintr-un articol din revista AUTOTURISM; partea a doua urmeaza si este mult mai interesanta. Sper sa fie cat de cat de folos
*




Incearca sa scanezi articolele si sa le pui pe forum, asa cum au fost ele redactate la acea vreme, eventual insotite si de schitele din reviste...parerea mea este ca are mai mult farmec asa.
Nu de alta, dar in articolul tau scrie ca aripile de D 1100 se gasesc in comert...este foarte posibil ca un novice sa inceapa sa le caute pe la magazinele auto.

Daca te uiti prin paginile de la jumatatea acestui topic, o sa vezi ca eu am pus mai multe scanari de pagini din revista "Autoturism", referitoare la Dacia 1100.
Din pacate, cam la atat s-a limitat colectia mea...daca tu ai mai mult, te rugam mult de tot, nu le pastra numai pentru tine.
bodel
Eu personal nu am scaner si de aceea am scris-o asa; ce mai am si o sa fac tot posibilul sa scanez este o schema pentru tamponul central de la cutia de viteze(cadoul meu de Craciun ptr posesorii de 1100)
In partea a doua se pune mai mult accent pe piese interschimbabile de la alte autoturisme.Mai am putin de scris la ea (are 2 pagini de revista ).
PS : donezuun dinam rezervor etrieri fata si alte piese in principiu din parte din fata (spatele va deveni un hibrid Dacia 1100 + Jawa) doar sa veniti sa le luati ca nu mai am masina
AUTOMOBILIA
Socul ramanea actionat pt ca nu ajungea apa calda sa dilate arcul, tot spatiul era betonat de o spuma intarita provenita/datorata antigelului vechi, una din gauri a fost refacuta cu bormasina, asa ceva n-am mai vazut. Acum consuma cat trebuie, cel putin asa am aproximat, o sa verific si va zic exact.
AUTOMOBILIA
Am revizionat carburatorul, din pacate nu am verificvat canalul de vacum si e infundat, tre' sa-l dau iarasi jos si asta ma enerveaza ...
Uncle-Sam
nu stiu de ce sunt asa mici si nu merge sa dai click

[url=http://%5bURL=http://img230.imageshack.us/my.php?image=pc1805189pq.jpg][img]

http://img230.imageshack.us/img230/6310/pc1805189pq.th.jpg[/img][/url]]1[/URL][url=http://%5bURL=http://img230.imageshack.us/my.php?image=pc1805198dw.jpg][img]

http://img230.imageshack.us/img230/2169/pc1805198dw.th.jpg[/img][/url]]2[/URL][url=http://%5bURL=http://img230.imageshack.us/my.php?image=pc1805214dc.jpg][img]

http://img230.imageshack.us/img230/5568/pc1805214dc.th.jpg[/img][/url]]3[/URL][url=http://%5bURL=http://img230.imageshack.us/my.php?image=pc1805224ug.jpg][img]

http://img230.imageshack.us/img230/8162/pc1805224ug.th.jpg[/img][/url]]4[/URL]
CaliN_08
Arata foarte bine cu jentile de aro 10 rolleyes.gif cool.gif
Uncle-Sam
stergeti postu asta
mihu
QUOTE(bodel @ 17 Dec 2005, 19:51)
Eu personal nu am scaner si de aceea am scris-o asa; ce mai am si o sa fac tot posibilul sa scanez este o schema pentru tamponul central de la cutia de viteze(cadoul meu de Craciun  ptr posesorii de 1100)



Nu cumva este vorba despre asta?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16946935
SPORTivu
Felicitari Uncle-Sam! Arata foarte misto masina:)

Totusi, am o intrebare: Jantele de aro 243-244 din pozele urmatoare se potrivesc pe 1100?

http://www.volny.cz/aroclub/243_v.jpg
http://www.tarmot.ig.pl/img/aro_243td_big.jpg
http://www.offroad.cz/pics/bazar/aro/02.jpg (astea seamana cu ale tale Unchiule, daca nu or fi la fel..)
Uncle-Sam
alea din ultima poza cred ca merg. restu nu, pt ca au 5 prezoane (ale mele au 6)

mihu, cum ai reusit sa faci pozele asa?
mihu
Sportivu, toate alea sunt pentru Aro 243-244 si nu ai cum sa pui decat daca iti faci flansa, si in cazul asta poti sa-ti iei o groaza de alte jenti mai potrivite, inafara de alea de Aro. In plus am impresia ca jentile alea de 243-244 sunt cam foarte grele pt 1100, care e foarte usoara.
Cum am spus si mai sus, din moment ce si r8 gordini a avut jenti de 15 ca ale noastre dar de 4,5 cu aceleasi cauciuri sau chiar cu 135, nu vad nici un motiv pt schimbarea jentilor.


O idee pt suportul de baterie:
http://img496.imageshack.us/my.php?image=pic00494lt.jpg
http://img496.imageshack.us/my.php?image=pic00504kg.jpg


Diferente intre chiulase:
La modelele mai vechi nu exista gauri pt alternator
http://img496.imageshack.us/my.php?image=old8es.jpg
La cele mai noi sunt si filetate
http://img496.imageshack.us/my.php?image=new5ts.jpg
Galerie de admisie la cele mai vechi
http://img496.imageshack.us/my.php?image=galerieadm3no.jpg
Pt cele noi numai am poza la galeria de admisie dar e mai mare putin.
Inauntru nu stiu cum sunt ca nu le-am desfacut.
CaliN_08
Nu aveti idee cam cat ar costa o inmatriculare..numere????Eu am o dacie 1100 cu numere vechi..si as vrea sa o readuc pe sosele biggrin.gif
si inca o intrebare..inainte de RAR ce trebuie facut sa ce trebuie verificat?
Uncle-Sam
te costa cam 300 ron. iti mai trebuie sa faci itp, asigurare
Uncle-Sam
Pui de drac are nevoie urgent de diametrul supapelor admisie/evacuare de la alpine si r8 gordini. E pe cale sa-si ia un motor sau o chiulasa si ii trebuie informatia asta
chili
QUOTE(Uncle-Sam @ 20 Dec 2005, 07:23)
Pui de drac are nevoie urgent de diametrul supapelor admisie/evacuare de la alpine si r8 gordini. E pe cale sa-si ia un motor sau o chiulasa si ii trebuie informatia asta
*



miine are dimensiunile supapelor.
SPORTivu
Prieteni, aveti cumva o pereche de aripi fata de 1100? sau macar pe cea din DREAPTA? smile.gif Am nevoie ori de amandoua, ori de cea din dreapta, nu conteaza -tabla sau fibra... Help!
Rasputin
Salut tuturor!Ma bag si eu cam aiurea dar,am o intrebare...este cineva interesat de o dacia 1100 pentru piese???Sau,cu niste munca si niste bani,poate sa o inscrie...daca este cineva interesat,il rog sa-mi trimita un mail la rasputin22cm@rdslink.ro
chili
pentru puidedrac:

R 8 Gordini

adm=35 mm
evac=32,6 mm

diagrama de distributie

AOA=31
RFA=61
AOE=62
RFE=26


R 5 Alpine

adm=38,7 mm
evac=34,5 mm

diagrama de distributie

AOA=30
RFA=72
AOE=72
RFE=30


alexblabla
1.legat de aripi, si pe mine m-ar interesa una de dreapta spate.... smile.gif si un pivot. dca e cineva din cluj si stie unde as putea gasi...
eu am un tampon cental de la cutie original, cui pontou si alte alea, daca ii trebe cuiva, poate facem un schimb.
2. am inteles ca la 1300 e ceva supapa pe furtunul de la carburator la capacul de la culbutori. la 1100 trebe sa fie asa ceva? ca eu n-am sad.gif
3. daca tot e iarna, am o schema pentru modificarea intrerupatorului de la stergatorul de parbriz in asa fel incat stergatoarele sa revina in mod automat la pozitia initiala. e util si e nevoie doar de un fir. daca credeti ca v-ar ajuta, ziceti-mi sa va zic cum se face.

ok, acestea fiind zise, sarbatori fericite la toata lumea.
SPORTivu
QUOTE(Rasputin @ 21 Dec 2005, 00:33)
Salut tuturor!Ma bag si eu cam aiurea dar,am o intrebare...este cineva interesat de o dacia 1100 pentru piese???Sau,cu niste munca si niste bani,poate sa o inscrie...daca este cineva interesat,il rog sa-mi trimita un mail la rasputin22cm@rdslink.ro
*





Ti-am trimis mail. Sunt FOARTE interesat smile.gif
Hormonelul
A venit Mosu' la mine biggrin.gif :

Un superb R8 Gordini 1:18. Poate la anul 1:17 si tot asa pana la 1:1 biggrin.gif

user posted image

user posted image

user posted image
69er
cred ca ai fost taaaaaaaaaaaaaaaare cuminte de te-a fericit mosul cu asa jucarioara
CaliN_08
Cat costa o jucaria de asta? biggrin.gif
AUTOMOBILIA
Cand eram mic se gasea prin librarii o macheta rudimentara de DACIA 1100, fara detalii - turnata din plastic dintr-o bucata, mi se pare ca erau facute in Ungaria.
Daca vedeti pe undeva asa ceva as fi taaaare interesat.
Betian
QUOTE(Hormonelul @ 21 Dec 2005, 16:28)
A venit Mosu' la mine  biggrin.gif  :

Un superb R8 Gordini   1:18. Poate la anul 1:17 si tot asa pana la 1:1  biggrin.gif

user posted image

user posted image

user posted image
*


OOOOOOOOOOO detalii de la mosu te rugam.......unde ,cit,si ce modele mai aveau? te rugam... biggrin.gif
Hormonelul
Imi pare rau baieti ! sleep.gif Mosu' e secretos si tot ce-am obtinut de la el este ca tara de provenienta e Franta. Era singurul model de la Renault disponibil dar fac si 12 Gordini. blush.gif
Asa arata coletia unui fan Renault: wub.gif

http://mikedavister.skyblog.com/7.html

69er
Eu unul am ramas fara replica....sunt multe elemente din colectia acce pe care mi-ar placea sa le am
byl11
Te-ai uitat daca are 4 telescoape pe spate smile.gif) da Bogdane, mi-am adus si eu aminte de d1100 de plastic parca era alb cu albastru??/ Nu am gasit prin tirg decit o singura jucarie de pe vremea copilariei mele un Donald de cauciuc caruia i se scot miinile picioarele si capul imbracat in marinar smile.gif)
Craciun Fericit tuturor!!!
dizzy
Oarecum off-topic:
In pozele de la adresa de mai sus apare un model tip Dacia Papuc.
O fi Renault 12 papuc sau e chiar Dacia noastra nationala?
Cred ca mai am in sacul meu cu jucarii o Dacie 1100 din plastic din ala prost turnat. Daca o gasesc v-o donez cu drag.
AUTOMOBILIA
Craciun Fericit tuturor !!!!!



sechi
[SIZE=14][COLOR=red]undefined Craciun fericit!
CaliN_08
Domnilor..va urez Sarbatori Fericite..si un An Nou plin de satisfacti post-336-1110552459.gif
CaliN_08
Sarbatori fericite!..si Anul Nou Fericit!
P.S:acuma a iesit mai bine biggrin.gif
Scuzati off-topicul
Brodeala
salutare la toata lumea si sarbatori fericite!
am citit tot topicul asta si imi plac masinutzele voastre!
as vrea sa va pun si eu niste poze cu dacia mea dar spre rusinea mea nu stiu sad.gif
mihu
053.gif 053.gifCraciun fericit la toata lumea. 053.gif 053.gif :

Brodeala vezi ca s-a discutat mai sus putin. Intri pe http://imageshack.us/ dai host la imagine si o sa-ti spuna un link la ea pe care il pui aici.
Franek
QUOTE(Betian @ 22 Dec 2005, 12:00)
OOOOOOOOOOO detalii de la mosu te rugam.......unde ,cit,si ce modele mai aveau? te rugam... biggrin.gif
*



Solido, "made in France" (made in China, actually), 1:18. I have two of them, the blue (available for several years in both "street" and "Tour de Corse winner" versions... both with the same license plate, he he) and the red one (which has appeared recently, in spring 2005) smile.gif
Franek
Some pictures of my "R8" and "Renault" altars (several months ago, before I bought the red one)

user posted image

user posted image

user posted image

And Merry Christmas to you, Romanian "erreochistas"! (approximately "R8 fans" in Spanish argot) tongue.gif
Uncle-Sam
Craciun fericit (sau craciunite fericite...cum vrea fiecare) la toata lumea!

Sutica mea a primit cadou de Craciun un garaj liber unde sa stea tongue.gif Azi am masurat o distanta, de 10 km (masurat cand aveam jatele originale) si culmea...tot atat mi-a aratat si cu astea. In viraje se simte clar diferenta. La un viraj unde o Dacie normala s-ar fi rasturnat, a mea a stat teapana pe sosea, asa ca ssssht!

Craciun fericit inca odata!
Brodeala
daca nu merge nici acum inseamna k sunt prost! sad.gif
user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.