Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
B-34-SGM
unde ai gasit sa faci aripi din fibra? pt 1300 pot sa faca? si cam cat costa?
road_menace
cat costa aripile?

se pare ca in viitorul apropiat voi fi si eu posesorul unei Dacii 1100 asa ca... mi-ar trebui si mie

ma intereseaza in special aripile fata.



O intrebare: ca rezistenta la impact care sunt mai bune astea de fibra sau cele de tabla? ca in circulatia urbana asta e un aspect destul de important
Uncle-Sam
road menace tre sa comand cel putin 3 bucati din model. alea de pe fatza cica vreo 750 si spate vreo 850. depinde de impact. eu am deja o aripa pe fatza din fibra si mi se pare super solida.cred ca doar la un sut tare in ea se sparge.se merita din toate punctele de vedere, mai ales ca daca nu le spargi nu au moarte.mai cauta pe careva care vrea si facem comanda. dau eu aripile pt matrite. B-34-SGM uita-te pe la tuning la topicu fibra de sticla si prelucrarea ei si intreaba-l pe tipu care le face. cred ca pt dacii normale are deja matrite si deci o sa te coste mai putin.
Uncle-Sam
apropo, o sa am bani de aripi daca vand cealalta dacie (asta e si scopu pt care o vand!!) asa ca tineti-mi pumnii sa o dau cat mai repede
B-34-SGM
Nu ar strica sa dai o fuga in Vitan intr-o duminica, ca o dai repede acolo. Apropo. cate kg are 1100 ?
SiloS
Dar daca sunt din fibra mai stralucesc ? Ca din cate stiu vopseaua pe fibra de sticla nu prea straluceste ....
whitesorcerer12
cum sa nu???!!!!
SiloS
A , da ?
B-34-SGM
Cate kg are o dacie 1100? Daca are in jur de 700 kg.... ar fi super

Banuiesc ca blocul are aceesi prindere ca la 1400,deci merge schimbat motorul. Si ce diametru are discul de ambreiaj? se poate pune unul de 200 mm, sau 180( cu placa de presiune si volanta aferenta?
road_menace
ia priviti si voi ce am gasit eu azi pe net
mihu
Greutatea masinii neincarcata in ordine de mers 760kg (1675lbs).

Greutatea totala maxima 1100kg (2425lbs)



Cu ambreiaju ar merge daca schimbi volanta da trebuie sa se potriveasca in priza de la cutie.
vierme_ha
B-34-SGM, misto carburatoarele din poza a doua,nu? biggrin.gif
B-34-SGM
Superb motorul acelea! R8 Gordini, 103 cai, la 1300 cmc.

Cat de caurand echipez masina cu doua Solexuri DDH 40 8)
road_menace
am o intrebare: cum adica "banat pentru prostie cronica"?

care e faza ? ce a facut omu`?(pui de drac pt cei care nu au observat)



are oarecum legatura cu topicu asta pentru ca el l-a lansat ... si in alta parte nu stiam unde sa intreb



si inca ceva ... stie cineva pe unde umbla omu asta? ca de o saptamana ma chinui sa dau de el ...
SiloS
asa si-a pus el nmele masinii . Du-te in profilul lui si o sa vezi marca "banat" modelul "pentru prostie cronica" .



Depinde cum vrei sa o iei . Eu consider ca se refera la berlina ca din curand nu se va mai produce din cauza ca e proasta ... pe termen luung [ mai putin la inceput smile.gif ]
Uncle-Sam
ce mai faceti baieti?vad ca se cam duce de rapa topicu asta. de sapt sper sa ma apuc de antifonat la 1100 si sa vand naibii mai repede pe cealalta sa ma apuc si de tuning
SiloS
Uncle-Sam , pui de drac ce mai face ? cumva s-a "mutat" pe oltcit.ro ? ca , deh , el are acum "club 12 trs" de 61 de cai , nu-i asa ?
Uncle-Sam
din cate am inteles eu nu mai intra aici chiar daca i se ridica banul. ciuaua
cj82ufo
silos uitate la masina mea si spunemi daca stralucesc sau nu !!!!am pozele pe primele pagini ale topicului

motoru gordini are si cutie cu 5 trepte ....am un prieten de vreo 50de ani are gordini renault 8 anul asta cred ca se apuca de restaurat .acolo e caroseria cu 4 faruri ,cu radiator de racire in fata in loc la numar etc etc

am gasit ceva si eu pt m,asina mea si mai vb dupa ce rezolv totul( va dau un indiciu-5 trepte ) :shock:



altfel aripile de 1100 din fibra pana acum sunt destul de rezistente
road_menace
si totusi de ce a luat ban puiu`?



eu ma chinui de o sapt sa dau de el ca vreau sa ii cumpar mashina si nu mai raspunde pe YM.



BTW am mers si eu cu HRB-ul si po` sa spun ca ... e o experienta ... ciudata. Simti fiecare groapa, fiecare piatra... masina aia nu mai are suspensie de loc, m-am lasat cu toata forta pe capota si nu s-a lasat nici macar 1 mm.
SiloS
deci chair a luat ban ? ? ?



Oricum , pui de drac a facut masina aia ca pentru circuit , nu altcceva ...
Uncle-Sam
maine s-ar putea sa o rastorn pe o parte pt antifonare..wish me luck
SiloS
Noroc !



In ce consta procesul de antifonare , ca io nu am priceput prea bine substantele cu care se da pe sub masina ...



Apropos de pui de necurat , el ne-a parasit de cand si-a luat trs-ul . S-a mutat pe forumul oltcit.ro , unde alaturi de noii lui colegi incearca sa isi tuneze oltcitul ..
Uncle-Sam
pai se curata mizeria si rugina de pe suprafata se da cu gund, iar dupa ce se usuca cu antifon. Este recomandat ca dupa asta sa se mearga pe un drum prafuit ca sa se aseze prafu peste antifon care-i lipicios
SiloS
cam asa stiu si eu ... dar daca ii spune antifon ajuta la protectia urechilor impotriva decibelilor degajati de motor biggrin.gif ?
cj82ufo
pai normal ca o sa fie mai liniste in masina daca dai cu antifon



am probleme cu incarcarea la masina .baietii din bucuresti ce ziceti de faptul ca la sfarsitul saptamanii e marea reuniune 4tuning si o sa fiu acolo sigur dar din pacate fara masina ....daca vreti poate o sa ne intalnim acolo la legal race .vom fi prezenti mai multi din cluj care vor si participa din cate am auzit.cum doriti .!eu as vrea sa ne vedem in realitate si sa va vad bolizii .ce ziceti?? :wink:
Uncle-Sam
ufo, dami si mie nr tau ca s-ar putea sa nu pot veni acolo cami vine cineva sa vada masina (1300) si poate ne vdm dupaia.sati dai cu parerea despre 1100 ca alte ocazii nu se stie daca mai avem!!!
cj82ufo
vezi ca ti-am dat nu private mesage
johnsws
mai baieti , am citit topicul asta si tare mi s-a facut pofta de o masina veche...are bunicul meu un renault 10 major si se roaga de mine sa-l scap de el, ca are nevoie de garaj. de anul trecut l-a scos din garaj si-l tine prin curte. ...cam trebe revopsit ca i s-a matuit vopseaua-asta nu stiu daca mai e originala+carburatorul care cred ca e carfil desi s-ar putea sa-l mai aiba si pe cel vechi. electromotorul busit nu stiu ce are ca n-am pus mana pe el, in rest cred ca e functional, doar franele trebe probabil curatate ca n-a mai fost miscat de vreo 3 ani. cand l-a lasat pe bara era in stare de functionare, dar nu se mai simtea in stare bunicul sa-l mai conduca (il pornea cu manivela;)). tare mi-ar place sa-l ,mai restaurez...da cum stau prost cu timpul...nu stiu cum as putea...si timp s-ar mai gasi, dar n-am garaj...de unde cumpar vreun garaj sau teren unde sa-mi pun unul pe langa podul grant? tare m-as apuca de-o masina d'asta...
cj82ufo
ce pot spune ...succes ca e o treaba unica sa restaurezi o masina veche
FLEX
1. Electromotorul si alternatorul se pot teoretic repara la atelierul pentru asa ceva de pe Bd. Dacia, putin inainte de intersectia cu str. Toamnei cum vi dinspre Mosilor, vis-a vis de un sediu Interamerican.

2. Frinele trebuiesc demontate, curatate, gresate, spalat conductele, etc.; lucrarea iti ia vreo 2 zile (din cauza surubelor si aerisitoarelor aproape sigur gripate); mare grija sa nu rupi ceva, ca o pui de mamaliga ...

3. Daca tablaria e in stare buna, pentru a reda aspectul vopselei cred ca e suficient un polish profesional. Daca nu, greu o sa gasesti un vopsitor/tinichigiu ieftin si bun ...

4. Cred ca gasesti un garaj printr-o curticica in zona, cu o chirie modica ... zic si eu ...

5. Pina la garaj, cumpara o husa din aceea universala de la supermarket si fa rost de niste placi din acelea prefabricate din beton, sa nu stea masina pe pamint/iarba, ca nu e deloc bine pentru ea; cel mai corect ar sta ea pe niste capre, dar costa destul de mult asa ceva ... si daca are pragurile/lonjeroanele coapte de rugina mai bine te abtii.



Bafta si ... there's no fun like an old car fun!
whitesorcerer12
daca te hotarasti sa o vinzi, sigur gasesti clientzi!
B-34-SGM
A fost azi la Prisma,la etapa de indemanare Legal Racing o Dacie 1100 foarte frumos lucrata,impecabila interior si exterior. Are jante de aro pe 14

Mi-a parut rau ca i s-a spart un cauciuc pe spate cand facea cerculete in parcare,a pierdut controlul, si a intrat intr-un stalp pe care l-a daramat :cry: .

S-a avariat capota, aripa fata stanga, farul.... Mare pacat

Ce am observat la motor :

- avea un acuator de (inchidere centralizata cred) care actiona electronic socul carburatorului carfil.

Mi s-a parut geniala ideea,poate va faceti si voi, daca nu aveti carburator cu soc automat.

Sper sa o repare repede baietii
cj82ufo
auzi

nu cumva avea numar de inmatriculare mpa???

cu 1100 doar unu putea fi
whitesorcerer12
dar cine comanda acuatorul???
B-34-SGM
Soferul il comanda

Uitati aici poze cu masina de care va vorbeam. UFO, nu i-am retinut numarul...

http://www.4tuning.ro/new/view_album.php?s...eriafoto&page=1
Uncle-Sam
saracu'... Nush ce tot imi fumega... cred ca mi s-a infundat ceva prin carb pe unde vine aeru da nu imi dau seama ce...(carb original solex). Ce ziceti, cum e mai bine: sa-i dau cu antifon pe dedesubt sau cu vaselina?
cj82ufo
apropo mi-amluat filtru sport pt furie

sa vedeti cum de simte daca o turez,parca respira motoru mai bine .pe bune luati-va si voi

eu il am de la fred
road_menace
cu ciorap de dama in loc de filtru ai mers?eu da. aveam asa ceva pe vechea 1100 a lu` taica-miu.

oare nu e mai bun decat un filtru sport?(pentru aia care nu au bani)
whitesorcerer12
nu are deloc dezavantaje filtrul sport???
SiloS
filtrul conic se uzeaza mai repede decat cel standard

Ajuta la turatii inalte
B-34-SGM
De ce nu vine nimeni la intalnirea din Bucuresti cu Dacie 1100? Pana acum nu am vazut niciuna.
Uncle-Sam
B-34-SGM, cred ca sunt singuru din buc...am pus-o pe picioare azi si sper sa vin joi daca nu intervine ceva
B-34-SGM
Sper sa vi joi,vreau sa o vad si eu,sa o analizez un pic.

Sunt in dilema daca la anu' sa-mi cumpar sau nu si eu una,sa o aranjez la vopsea si tabla, si sa pun motorul de pe berlina pe ea.

Are avantajul ca e mai usoara, frana pe disc pe toate 4 rotile,cutie scurta si tractiunea spate.

Si cu motor de 1600 standard, Dacia 1100 e racheta.
lm
Salut pe toata lumea din acest forum !

Stie cineva de ce suna franele la dacia 1100 ?

Nevasta are unul.

Ce ziceti de acesta, e din Targu Mures ca si eu de altfel.
B-34-SGM
Arata chiar bine cu aripile umflate, si roti late.

Eleronul nu isi are rostul acolo :mrgreen:
lm
De acord cu eleronul.
FLEX
Auci! nu se sufoca? am impresia ca turbioanele produse de eleron ii "fura" taman aerul atit de necesar pentru racire ...
B-34-SGM
Daca as avea 1100, as muta radiatorul in fata masinii.Am vazut la unii ca au ventilator electric, dar cand e caldura prea mare, tot nu face fata.

R 8 Gordini unde avea radiatorul?
cj82ufo
arata super masina

si eu o sa ii pun de toate dar pe rand ca nu sunt banca de bani
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.