Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
byl11
Si asta din vilcea tot nou era, avea si cutia la el.
soolo
QUOTE(luck1 @ 22 Jul 2005, 15:04)
Salut, am nevoie urgent de cauciucuri pt. Dacia 1100.
Poate stiti voi pe cineva!
Multumesc

*



la ramat sub sunt vre-o 5 1100 cu caucioace bune. pret roata completa 500mii doar cauciuc 250 mii.
Acier
5 milioane un Solex la cutie = oferta zilei. Daca as gasi unul la banii astia l'as lua pe loc smile.gif
gordini
Salut


Acier o intrebare eu sunt din oradea si am si eu doua dacii 1100 si as vrea sa stiu a ta ce cod de culoare ?



In legatura cu carburatorul facetiva jigloare noi la strung si gata sa rezolvat problema,

am aflat de la un mos care se ocupa cu 1100 cum se regleaza nivelu de benzina din

carburatorul solex.

Am vazut ca ati scris ceva de aripi si piese de caroserie eu mi-am luat de la un mos de aici

aripi noi pe fata si pe spate si masca de aia spate pe care vine numaru si stopurille,

4 fete de usi cu 1.5 mil lei vechi toate astea



Acier astept raspuns mersi mult


Salutari

Uncle-Sam
eu am nevoie de
OALA+FAR
ARIPA FIBRA DREAPTA SPATE

cu faru si oala e cam urgent ca stau cu gaurile in portbagaj
azi mi-am achizitionat de la dezmembrari niste jante de aro 10 ca cele de la dacia verde cu 4 faruri
byl11
Ce-mi faci cadou pe o oala cu far??? dar intii sa le caut....smile.gif)
mie mi se pare enorm 5 mil un carburator solex de 1100. sa stii ca si noi mai mult de 60 de mii nu au functionat in parametrii normali...eu imi fac unul din mai multe bucati, problemele mari la ele sunt socul automat (care se poate regla) si talpa de jos de la clapeta de acceleratie care se ovalizeaza ff usor.
Uncle-Sam
QUOTE(byl11 @ 1 Nov 2005, 23:46)
Ce-mi faci cadou pe o oala cu far??? dar intii sa le caut....smile.gif)
*



pai zi-mi ce si in ce stare sunt biggrin.gif Asta in caz ca le gasesti blush.gif
Acier
nu mi se pare scump. cat e un carfil de 1300 in magazin? tot atata smile.gif si la urma urmei stii ca masinile vechi sunt pusculite, bagi bani in ele ca la nunta smile.gif
AUTOMOBILIA
Ce "renault 8 gordinii" ai ca m-ai facut curios, sau asa iti alinti masina ?
SPORTivu
Va salut cu respect. Se poate spune ca am intrat si eu in randul posesorilor de sutici:) Am pus mana pe o batranica ruginita si "coapta" in unele locuri...dar MECANICA este SUPER...nu mi-a venit sa cred ce amortizoare si ce MOTOR are!

Sa nu va mai povestesc de interior, arata superb, bordul este complet original...scaunele si bancheta sunt in stare f buna....

Problema: Are rugina la stalpii din fata (ai parbrizului) si are niste gauri urate sub parbriz....este cineva pe aici din Bucuresti care m-ar putea ajuta sa o "carpacesc" putin sa o pot inscrie pe numele meu in circulatie?smile.gif ca apoi eventual sa cumpar o caroserie si sa trec totul de pe asta pe acea caroserie?

Sunt incepator la capitolul DACIA 1100, doar ce am mai lucrat cu UNCLE-SAM la a lui....si am invatat cate ceva despre masina.

HELP!
Acier
Cine vrea chei brute pe stil vechi, aceeasi forma cu cea originala de 1100, sa'mi spuna pentru ca o sa comand afara. Dureaza o luna pana vin si maine am confirmarea daca sunt disponibile sau nu. Eu iau zece in caz ca vrea cineva care n'a apucat sa citeasca anuntul.
tatabobu
Acier, carfilu' e numai vreo doua milioane. dar nu are soc automat. In schimb, pe site-urile alea gasesti solexuri de unspe sute/ treispe sute cu 250 de euro.
Uncle-Sam
Acier, eu vreau 2 chei. au numai modelu ala. m-ar interesa 2 modele ca sa nu le incurc intre ele
AUTOMOBILIA
2 modele ? Eu am o cheie la toata masina , doar daca a i schimbat contactul/din butuci ...
lm
QUOTE(Acier @ 3 Nov 2005, 18:17)
Cine vrea chei brute pe stil vechi, aceeasi forma cu cea originala de 1100, sa'mi spuna pentru ca o sa comand afara.
*



Pretul ?

Apropo are cineva un contact bun , a mea cam face figuri ?
SPORTivu
Am inceput operatiunea de Restaurare:) descopar incet incet ca masina nu e atat de coapta pe cum am crezut la prima impresie. Podeaua este impecabila, ce-i drept putina rugina de suprafata, insa se curata cu flexul cu perie de sarma:) Apoi binenteles GRUND si antifon!:) wish me luck!
Uncle-Sam
cu ocazia asta imi permit sa iti spun in numele tuturor: bun venit printre noi!
SPORTivu
Multumesc draga Prieten! Stii bine ca mi-am dorit mult!:)
mihu
Stie cineva cum se regleaza plutitorul din carburatoarele Solex pt masina asta?
sechi
QUOTE(mihu @ 5 Nov 2005, 22:57)
Stie cineva cum se regleaza plutitorul din carburatoarele Solex pt masina asta?
*



Se intercaleaza saibe de grosimi diferite intre capacul carburatorului si cuiul poantou, pana cand nivelul din camera de nivel constant corespunde prescriptiilor din carte. In nici un caz nu se stramba lamela plutitorului!
E valabil si pentru alte carburatoare Solex asemanatoare.
Franek
Hola a todos. Espero que no os moleste que escriba en español, ya iré aprendiendo rumano wink.gif

Soy Fran, de Barcelona (España/Spain), tengo un Renault 8 (R1130) de 1974 (ver avatar) y me alegro mucho de la fundación del 1100 Club Romania en octubre.
(esto lo habéis comprendido bien/you have understood this well, isn't it? wink.gif

Encantado de ver vuestros precios (your wonderful) Dacia 1100. ¿Nadie tiene un Dacia 1100 S?

Hasta pronto/See you later
Fran biggrin.gif
AUTOMOBILIA
S-a dus buhul fratilor despre micutul nostru club, cei drept in formare. Am raspuns la PM primit, sa vedem cum sta treaba la ei, din pacate la intrebarea cu "cate S-uri sunt" a trebuit sa zic pas.
Acier
pentru chei contact ramane pentru saptamana viitoare...
tunderbird
Cheia din poza nu este NEIMAN.

Poza o ai de la furnizor?
Franek
Sorry for replying in Spanish (I don't speak Romanian at all). And sorry for replying now in English (maybe somebody could translate to Romanian? thanks in advance). I just wanted to introduce myself, I'm Fran, from Barcelona (Spain) and a lover of R8 (and, consequently, of Dacia 1100). I belong to the Club Renault 8, 8 TS y 10 de España (and I'm currently the deputy-president) and would like to show you my car, a '74 Renault 8 R-1130
user posted image
user posted image

You might be astonished of how the car looks like: this re-styling was made by FASA (Renault Spain) for the last cars, 1973-76, after the production had ben already cancelled in the rest of the world. It's not tuning or something smile.gif

I want to send you my congratulations for the creation of the 1100 Club Romania. Hope that it will grow and grow, joining all the Dacia 1100 friends in Romania. Do you accept foreign associates? rolleyes.gif
chili
salut baieti.
cred ca ati vazut emisiunea pe senso.
m-a bucurat prezenta d-lui Girjoaba, care a venit pe la mine, si am urmarit-o impreuna.
ma uitam cu cita nostalgie privea imaginile, ca sa nu mai spun ca a tinut sa remarce :,, acu' vad si eu ce burta am facut".
zic: vi se pare, era de la camasa, ca batea vintul si o umflase.
cred ca v-a placut, intr-adevar, un boier, sau mai bine zis un gentleman, in adevaratul sens al cuvintului.
ma bucur ca ,, s-a dus buful " clubului si la export, oricum pina la anul sper sa-si mareasca efectivele sectia de 1100-isti.
bafta tuturor.
wellcome Franek!
Uncle-Sam
Hello Franek and welcome! I thought Romania was the last one who produced Renault 8 (dacia 1100). That means that spare parts are easier to be found in Spain? Maybe you can help us with some spare parts, because they are not easy to be found here. By the way, nice renault 8 wink.gif I've seen some of those with google. Say, what differences are between renault 8 standard and the one produced in spain except the "face-lift"?
AUTOMOBILIA
Franek,

We accept all the R8 fans in our club, so you are welcome like honour member, please send us your full name. Soon we will finish the web page so please give us your site address in order to post a link.

Si acum pt baietzi...

Ati fost foarte frumosi pe sticla. Filmuletul a fost interesant si a aratat exact adevarata fata a acestei masini si pasiunea care ne uneste. De la studenti la venerabile doamne, piloti , jurnalisti si pana la premierul Romaniei, toti iubesc Dacia 1100 . Multumim OANA !!!!!

Ref domnii Garjoaba si Cristea la intalnirea din primavara o sa le decernam titlul de membrii de onoare ai RCR.

Pt dl Garjoaba ma gandesc chiar la titlul de Presedinte de Onoare al "1100 Club Romania", dat fiind ca a participat la nasterea acestei masini si a alergat cu ea in raliuri.

Ref intalnirea din acesta toamna eu zic sa o facem pe 19 noiembrie, daca tine si vremea la ora 11:00 la circ. Dac vine frigul o sa ma gandesc la o alta locatie, la gura sobei. II asteptam si pe cei care pe 9 octombrie nu au putut sa vina.

Pana atunci o sa redactez un statut al sectiei. Ref organizare propunerea mea e ca Chili sa fie presedinte, Acier vicepresedinte, Unchiu' secretar. Peste doi ani , dupa ce ne cunoastem si o sa fim mai multi, ne strangem iar si facem alegeri.

Daca sunt si alte propunerii ....

SPORTivu
Pe mine m-a pus in cap dacia 1100, nu dispun de fonduri, si am sa renunt. Doreste cineva sa duca mai departe? PM si discutam despre masina... blink.gif
tunderbird
Excelent filmuletul, l-am tras pe caseta.
Pacat ca inregistrarea nu a fost de cea mai buna calitate si pacat ca decanul de varsta despre care s-a vorbit in reportaj nu a aparut in imagine.

Doamna in varsta a fost "cool" cu "motorul supracomprimat" (citez din memorie) si cu "etrierele care au pistonase autoreglabile"...pacat ca masina dansei era sifonata rau de tot (operatorul nu s-a sfiit sa filmeze toate detaliile).

Una peste alta reportajul a fost foarte interesant si vizionarea lui m-a cam suparat...de fapt, m-am suparat pe mine insumi pentru ca n-am reusit sa-mi rup din timp ca sa pot pregati masina si sa fiu alaturi de voi.

AUTOMOBILIA
Las' ca e bine s-au vazut si bune si rele, emblema de Dacia crapata parca era de pe o masina antebelica (e drept ca alea erau din email nu din plastic). Adevarul e ca la intalnirile monomarca de afara, pe langa masinile care au carti FIVA si sunt acceptate la evenimentele vehiculelor istorice, participa masini de toate genurile, si modificate si paradite si transformate in tot felul de dracovenii (limo cu piscina, masini de pompieri, gradini sau cabane pe roti - cu obloane la geanuri ...).

Din poacate si eu am observat ca m-am cam ingrasat . La regim nene !!!!

E clar ca atestat de vehicul istoric vor obtine doar cele originale, conservate sau restaurate. Restul vor fi simpatizanti in club insa sunt bineveniti la toate intalnirile. Dar o masina ca cea grena, care circula zilnic, nu poate primi atestat, chiar daca ar arata bine ... Sper s aintelegeti exact cum stau lucrurile, oricat d emult iubesc masina asta si ideea acestui club nu pot trece peste regulile clubului "mama" care sunt cele internationale.
AUTOMOBILIA
In weekend am remontat carburatorul, am revizionat dinamul si electromotorul. Am inlocuit capacul pompei cu unul reparat din pacate asta nu uruie dar curge MUNCA IN ZADAR.

POMPA DE 1300 NU PUN , NU INSISTATI .... E prin cataloage dar nu si pe stoc. Sa vedem ce se poate face.

Am spalat compartimentul motor, ca m-a enervat un prieten care aciripit cam asa " al lui Chili luceste de curatenie, uite cat ulei e la tine pe tablele astea" O sa fac cateva poze .
byl11
Bogdane de ce nu iei un set de rulmenti si presetupa de dacie1300 si sa-i inlocuiesti pe cei din capacul de 1100 sunt la fel. iti trebuie putina rabdare ca sa-i depresezi pe cei vechi dupa care la montat e usor si la sfirsit ii dai un aft de sudura si ai pompa noua cel putin 30 de mii de km!
Uncle-Sam
Byl11 zi-mi si mie cum ai facut cu prezoanele de la roti cand ti-ai pus jantele alea. La mine ca si la andy (cea verde cu 4 faruri) trebuiesc puse niste distantiere. Daca pun distantiere, prezoanele nu vor fi indeajuns de lungi
mihu
QUOTE(RETROMOBIL @ 8 Nov 2005, 17:51)
In weekend am remontat carburatorul, am revizionat dinamul si electromotorul. Am inlocuit capacul pompei cu unul reparat  din pacate asta nu uruie dar curge  MUNCA IN ZADAR.

POMPA DE 1300 NU PUN , NU INSISTATI .... E prin cataloage dar nu si pe stoc. Sa vedem ce se poate face.

Am spalat compartimentul motor, ca m-a enervat un prieten  care aciripit cam asa "  al lui Chili luceste de curatenie, uite cat ulei e la tine pe tablele astea" O sa fac cateva poze .
*



Cum spunea si byl se schimba rulmentii si presetupa si pompa e ca noua.
Pot sa te ajut cu schimbatul rulmentilor la pompa de apa daca nu reusesti.

La carburator am vazut in carte ca nivelul se regleza montand distantiere la cuiul poantou(cum bine a spus sechi), dar nu zice clar pana la ce nivel trebuie sa ajunga benzina in CNC.


In legatura cu intalnirea nu putem sa o facem duminica asta?
byl11
La mine nu a fost nevoie de distantiere pt ca au fost gindite de la inceput pt d1100 si janta intra mai spre interiorul masinii, daca te uiti la poze o sa vezi ca la mine nu ies rotile in afara caroseriei. Banuiesc ca la voi lovesc in etrieri. apropo am gasit far dar nu si oala mai caut zilele aste duminica ajung in Bucuresti asa ca pot sa ti le aduc daca mai ai nevoie de ele.
AUTOMOBILIA
Am reusit sa depresez doar flansa pe care se monteaza elicea.
Pentru restul nu am presele necesare.

Presetupa nu prea seamana cu ce-mi amintesc ca are D1300 dar daca voi ziceti e ok. Axul arata cam nasol in zona unde a fost presetupa insa pompa nu curgea, rulmentii au fost problema, posibil sa pot folosi chiar si presetupa veche.

Am cautat kit-ul de reparatie al pompei de 1300 dar pana acum n-am gasit decat pompe cu totul.

Mai caut, Mihu daca ai "operat" deja o pompa , da-mi te rog nr tau pe PM sa vedem cum facem.
AUTOMOBILIA
N-am nimic impotriva sa ne vedem duminica asta , daca tot vine si Byl in Bucuresti, poate trece sa-l ia si pe Chili , ca sa fim in plen.
Vad ca vremea s-a nasolit asa ca nu mai merge sa ne vedem in parc ...

Va astept la sediul R.C.R. duminica 13 noiembrie (e cu noroc !!!) la ora 11:00 , Str. Gilortului nr 5 (a doua strada la dreapra cand intri pe Sos Giurgiului dinspre OMV Pieptanari/Eroii Revolutiei/Sura Mare. Daca e cald stam la soare daca nu ne inghesuim la caldura in sediu. Va rog sa fiti punctuali ca sa incepem la timp si sa nu ne intindem prea mult.

Pe timpul intalnirii o sa vizionam caseta cu istoria R8 Gordini, filmul promotional DACIA 1100, materialul difuzat pe Senso, imagini cu prezidentul Chili evoluand in Raliul Valea Trandafirilor din Bulgaria si alte secvente, sper sa apuc sa le gasesc.
Daca are cineva alte materiale filmate sau fotografii de la intalnire sa le aduca pe un CD/caseta video.
Uncle-Sam
Byl, am gasit si far si oala. Din pacate cu oala am luat teapa, pt ca "limba" de JOS care fixeaza ochelaru a ruginit si e moale, nemaiputand sa tina ochelaru si a trebuit sa-l lipesc provizoriu cu scoci. Jantele alea sunt de aro? Stii cumva istoria acestui model? Eu n-am mai vazut pana acum.

Inca ceva: ce se poate intampla daca pilesc 1mm din bieleta (acolo unde freaca de janta)?
AUTOMOBILIA
1 mm e cand sta masina, in mers sunt alte forte si e posibil sa fie mai multi ...
chili
salutare
ce ziceti, sa vin si cu dl. Girjoaba?
cred ca n-ar refuza, mai ales daca vedem si caseta cu ,,renault 8 gordini-le sport en bleu"
sint sigur ca o sa-i placa. ce zici Bogdane?


Uncle-Sam
Dragi flacai si dragi flacaice! Cu manutele astea doua (si cu surubelnita), am gasit o treaba noua. Adica o modalitate de a mai munci la masina (de parca nu era destul). Cum credeti ca e cand scoti discu de frana pe fatza ca sa te uiti la rulment si observi o fisura intr-un perete al lonjeronului? Dupa care sa iei surubelnita, sa incerci crapatura si sa intre cu totu.. Dupaia sa te bagi pe dedesubt si sa observi ca doi dintre peretii lonjeronului (cel de jos si cel din interior) se pot desprinde cu mana. Uitati aici poze de la locu faptei
byl11
Chili daca vrei poti sa vii cu mine, problema e ca la intoarcere o sa trebuiasca sa ma astepti pina pe la 6 seara ca atunci termin treaba asa ca mai devreme de 7 jumatate nu o sa ajungi acasa.
Uncle-Sam
ma poate ajuta cineva cu un sudor care sa vina cu autogenu la mine acasa?
AUTOMOBILIA
Chili dl Garjoaba e binevenit oricand in mijlocul nostru.

Ref masina unchiului treaba e nasoala. Parerea mea unchiule e sa-ti iei o masina sanatoasa reparatiile astea o sa produca o deformare a caroseriei, o sa inceapa sa roada cauciucurile, etc. Banuiesc ca si in alte locuri e ciur, nu degeaba s-au schimbat pragurile.

La OLDTIMER sunt doua masini, ambele radiate ,ambele cu CIV, una are vreo 60.000 alta vreo 90.000 , una e gri si alta e verde. Au fost luate cu vreo 5-700 de euroi, cred ca se vand ca a inceput o ampla campanie de golire a depozitului. Daca vrei mergi sa le vezi, vorbim cu oamenii de un pret, eventual il rog pe Ovidiu sa-i dai banii in 2-3 transe.

Mai stiu una la un batran, e tot gri, are 70.000, a fost vopsita asta vara, sa vad daca o da si cu cat, are nr vechi.

Gandeste-te bine, o repari pe asta si ii faci vant, sau o faci banca de organe ca tot vorbeati voi, opresti si tu ce-ti place, mai pui ceva si iei ceva solid. Altfel o sa mergi din carpeala in carpeala si cand tragi linie te va costa mult mai mult si nici rezultatul nu e acelasi.

E greu sa iei decizia asta , dar faci pasul pe o treapta superioara, o sa ai o masina 100% originala pe care poti sa aplici tot ceea ce ai invatat/testat pe prima, nu mai repeti aceleasi greseli, etc.

Parerea mea.
Uncle-Sam
sa stii ca e o idee buna, desi e un pas f mare si greu de facut. Nu e chiar asa darapanata masina. a fost verificata structura. Locu ala ar fi singura problema pt ca s-a adunat in lonjeron apa si nisip. Nu am vazut lonjeronu cand i-am facut tinichigeria. Ar fi totusi indicat sa-mi iau alta pt ca am facut ceva greseli pe la asta si mi-a iesi o masina mult mai buna daca as lua-o de la zero iar pt ca acum o stiu din scoarta in scoarta. Mecanica e aproape noua pe toata masina. daca mai afli ceva, tine-ma te rog la curent. multumiri anticipate.

PS: sa vad cum o scot la capat cu ai mei
AUTOMOBILIA
O iei , treci de pe asta pe cea nou ceea ce e merita, o vinzi pe cea veche si declari noua mireasa acasa.

Ca pp universal valabil la o masina veche conteaza ff mult caroserie, mecanica o pui usor si relativ singur la punct pe cand tinichigeria si vopsitoria costa o gramada si depinzi de "meseriasi". Orice reparatie ii faci, cu exceptia cazului in care o calezi si o redresezi ulterior pe un dispozitiv special, sub controlul calculatorului, nu e 100 % OK la o masina cu o caroserie autoportanta. Dpadv antebelicele au un avantaj avand sasiu.

byl11
Pot sa subscriu si eu la ce a spus Bogdan, masina nu va iesi niciodata ca cea originala, eu m-am ambitionat sa o fac pe a mea pt ca a fost prima masina. Intradevar nu merita cheltuielile si nervii, meseriasii sunt in general niste dobitoci chiar daca stai sa-i pazesti tot nu fac treaba pina la cap si mai lasa cirpeli...asta e mai avem mult pina departe.
Asa a inceput si la mine acum 7-8 ani imi zdranganea bara din fata, cind am vrut sa o string mi-am dat seama ca era lonjeronul rupt de fapt capul lonjeronului la fel ca la tine...dupa care degradarea incepe din ce in ce mai repede.
Pe de alta parte ia-ti numai o masina tinuta in garaj altfel este ff posibil sa fie in aceleasi conditii cu a ta
Uncle-Sam
Byl, si ce ai reparat tu mai exact la a ta? ma refer tinichigerie+mecanica.
am atasat si 2 poze asa, ca sa ma inveselesc. þara arde ºi baba se piaptãnã
byl11
Pai sa-ti spun ce nu am reparat ca e mai usor... In ce priveste structura de rezistenta nu au mai ramas ale ei decit : stilpii de la usi, plafonul, capetele lonjeroanelor din spate de care se prinde motorul pina sub rezervor si 2 palme din traversa de care se prind barile alea doua care vin la rotile din spate. atit in rest nimic La mecanica am schimbat telescoape fata, pivoti inferiori, o fuzeta si vreo 2 etrieri, placheti frina si cablu de km si frina de mina. Motorul e al ei si e cam obosit pt gustul meu dar nu o sa-i fac nimic in eventualitatea in care o sa-i incerc la primavara un motor de r5 alpine asa ca sa vad diferenta. daca reusesc sa-i fac si o cutie in 5 trepte ma consider multumit, daca nu o sa-i schimb setul la motorul original cu unul Borgo nou si o sa ma plimb cu ea in zilele cu soare cu fie-mea de 3 ani in dreapta ca nevasta-mea a zis ca nu se mai urca in masini de astea de epoca:))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.