Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1100
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
AUTOMOBILIA
Am primit doua telefoane ieri si azi de la posesori de D1100 care primisera fluturasul, ma bucur ca ne facem treaba serios si punem afise prin oras, nu erau din cele plasate de mine deci ne miscam in echipa ceea ce e super. Am mai apelat la cativa simpatizanti de la club sa ne ajute cu distributia.

Ref cate mai exista eu unul zic ca sub 2.000 in toata tara azi vorbesc la RAR si Politie sa aflu ceva oficial.


Acier
sigle noi si afis modificat (Participa cu Dacia 1100 si ai intrare gratuita !!!)
m3ga
vesti proaste!

azi am constatat ca am lonjeronu pe dreapta fata desprins de caroserie... eu credeam ca-mi bate altceva... is distrus... i-mi venea sa plang de draci...

i-mi e teama ca nu o sa ajung la siab... sad.gif

sunt in mari dubii: as face tot ce e de sudat pe dedesupt... ( si e o gramada sad.gif ), din pacate nu am bainii...
pritenii mei zic ca nu's normal... ca la ce-mi trebe asa o masina rablagita...

NU VREAU SA O DUC LA REMAT !!!!

maine incep sa impart afishe prin Brasov !!!

... sunt distrus...

ps: vin cu poze maine !!
m3ga
... si inca ceva... cam la cat ma poate aduce sudura ... sa fac tot ce trebe... nici restu' de lonjeroane nu arata prea ok...

Numa' bune !!
Bacara
nu fi suparat , se rezolva cu rabdare , eu deabia am terminat de reparat la ea , si eu am sudat lonjeroanele pe ambele parti , ce sa-i faci , varsta...
Maine am sa vin si eu cu poze , macar atat , nu stiu daca ajung la SIAB desi imi doresc foarte mult dar distanta asta ma omoara ...
AUTOMOBILIA
Parerea mea e ca asta e cea mai buna si o sa si argumentez :

- cea tricolora e cea mai frumoasa, e sofisticata, trebuie sa recunosc, dar copiera liniei capotei / legatura cu Dacia 1100 va fi sesizata doar de cunoscatori. In plus mi se pare usor moderna.

- cea cu vulturul e prea apropiata de sigla originala => putem avea probleme de copyright. Sigla asta a fost folosita doar spre finalul carierei 1100 , e mai mult legata e 1300 "frantuzoaica", posibil sa para si pt modelul asta un club, in R.C.R. sunt 3 exemplare impecabile.

Varianta asta exprima cel mai clar zic ceea ce inseamna 1100 Club Romania, intelege si cel mai ignorant sau necunoscator, se va printa usor si clar A/N, daca facem stickere cea tricolora presupune 4 treceri => cost mai mare, etc

Sigla tricolora propun s-o folosim ca si afis pentru intalnirea anuala pe care sper s-o organizam si pe viitor, punem pe ea denumirea evenimentului
"Dacia x 37.546=1100" sau o alta titulatura pe care o gasiti potrivita poate fi chiar doar "37.546".
Uncle-Sam
m3ga, stai linistit ca si mie mi s-au desprins lonjeroanele de caroserie (in fatza) din cauza ca am scurtat arcurile si lovea in tampoanele de cauciuc. sudura n-a durat mai mult de jumatate de ora. dupa ce ii faci tinichigeria completa, o sa vezi ce bine o sa te simti si ce mandru o sa fii de ea. ieri am dat toata puntea (cu motor jos) si am schimbat tampoanele centrale (deplasate si dezlipite). azi daca nu mai ploua o pun din nou pe roate
AUTOMOBILIA
Pana in prezent avem 15 inscrisi Din Bucuresti, Pitesti si Bacau. Asteptam in continuare inscrierile voastre la retromobil@yahoo.com sau 0722.856.102




NUME/PRENUME .......................................

DACIA 1100 DIN ANUL 19..... CULOARE .........................

STARE ORIGINALA/MODIFICATA (mentionati una din variante)

ASPECT : IMPECABIL(Vopsea originala/restaurat) / F. BUN / BUN / MERGE SI ASA

NR. INMATRICULARE ..............................

LOCALITATEA DE DOMICILIU ..................

NR TELEFON.......................

ADRESA DE EMAIL .....................................
Uncle-Sam
poate o sa vina prea multi si n-o sa incapem la salonu auto laugh.gif

intrebare: repartitorul functioneaza la fel ca la 1300? ca nu am gasit nimic care sa apese pe el cand se lasa spatele
m3ga
Uncle-Sam la 1300 repartitorul e impredionat de o tija care apasa pe repartitor in functie de greutatea care e pe spate... dar la 1100 daca nu ma insel repartitorul stie sa limiteze spatele cand presiunea in instalatia de frana creste peste o anumita valoare...( pe care nu o stiu acum... cum aflu vin cu detalii)

m-am hotarat.... o montez la loc asa cum e... si vin cu lonjeronu rupt pana la Bucuresti! Doamne ajuta!!!! sper sa ajung...

numa' bune !!
m3ga
Uncle-Sam
" - pana la valoarea de 25 at, exista aceiasi presiune la cilindrii tuturor rotilor automobilului;"
" - peste valoarea de 25 at, presiunea la rotile din spate creste proportional cu jumatate din cresterea celei de la rotole din fata." am incheiat citatul.

numa' bune !!

ps: sper sa nevedem cat mai multi la SIAB !!

si ceva poze cu a mea... lateral, lonjeron rupt, delco VW 1,8 , alprindere elctronica...
m3ga
scuze... deco-ul e fara platini... senzori HALL!

Scuze din nou !!!
m3ga
si daca tot o sa ne cunoastem face to face...
Uncle-Sam
uitati cum ii place sa stea mai mult deasupra biggrin.gif
sa mai zica cineva ca masina nu-i prima femeie a unui barbat
Acier
metal... va place?
tunderbird
Unchiule, cam atat spune manualul francez, lamuriri mai amanuntite despre principiul de functionare gasesti in cartea "Autoturismul Dacia 1100", pe care sunt convins ca o ai.
sechi
1. Ca sa nu fie confuzii:
-repartitor are D 13xx: repartizeaza forta de franare catre punti in functie de incarcarea puntii spate. Scopul lui e de a nu supraincarca puntea fata in cazul unei franari bruste; altfel ar fi posibila chiar desprinderea rotilor din spate de pe carosabil.
-limitator are D 1100: limiteaza presiunea din instalatia de franare spate atunci cand presiunea din circuitul principal trece peste o anumita valoare. Are rolul de a stabiliza masina in cazul unor franari bruste pe carosabil alunecos sau in curba.
Reflectati si la faptul ca una are motor+tractiune in fata, cealalta in spate.

2. La alegerea siglei si logo-ului, cred ca ar fi bine sa luati in calcul urmatoarele lucruri:
-sa fie profe.
-sa nu fie incarcata excesiv.
-odata aleasa, asa sa ramana!
-sa priceapa oricine o vede, ce anume reprezinta, fie initiat fie neinitiat.
-sa aiba caractere sau simboluri specifice marcii si modelului.
Eu m-am decis la una din sigle, dar ma abtin sa spun care, pentru ca n-am Dacie 1100.
Acier, felicitari!
tunderbird
QUOTE(sechi @ 15 Sep 2005, 18:12)
1. Ca sa nu fie confuzii:
-repartitor are D 13xx: repartizeaza forta de franare catre punti in functie de incarcarea puntii spate. Scopul lui e de a nu supraincarca puntea fata in cazul unei franari bruste; altfel ar fi posibila chiar desprinderea rotilor din spate de pe carosabil.
-limitator are D 1100: limiteaza presiunea din instalatia de franare spate atunci cand presiunea din circuitul principal trece peste o anumita valoare. Are rolul de a stabiliza masina in cazul unor franari bruste pe carosabil alunecos sau in curba.
Reflectati si la faptul ca una are motor+tractiune in fata, cealalta in spate.


Daca te uitai in postul de mai sus, vedeai ca in documentatia fabricantului francez, la R8 (D1100) este folosit termenul "repartiteur".

In plus la D 1300, denumirea corecta folosita in terminologia auto romaneasca, este "limitatorul fortei de franare", un inginer de AR (autovehicule rutiere) poate confirma acest lucru.

Deci este viceversa...
Uncle-Sam
bun, si daca sa zicem ca scot repartitoru si leg cumva conductele ce se va intampla?
AUTOMOBILIA
Acier logoul metal e super , felicitari !!!!!!

O sa ne fie de mare folos pe site in sectiunea dedicata D1100.

Crezi ca merita sa introducem scrisul asa si pe sigla, eventual sa facem si masina in acelasi mod ?

As vrea sa fac niste plachete care sa ne aduca peste timp aminte de data de 9 octombrie, prima intalnire , bla bla, bla.

In ce format tebuie sa fie ca sa mearga la gravura/cuterploter ???

AUTOMOBILIA
De acum ma duc la meciuri cu 5 bucati firtru aer Dacia 1100 in portbagaj, Dinamo "respira" mult mai bine !!! 5-1 cu Everton ....

Glumeam au venit filtrele de aer de la Buzau 125/buc.
tunderbird
QUOTE(Uncle-Sam @ 16 Sep 2005, 11:00)
bun, si daca sa zicem ca scot repartitoru si leg cumva conductele ce se va intampla?
*



La franare brusca pierzi aderenta pe rotile din spate.

Tu ai cartea aceea?

Daca nu, ar trebui sa facem cumva sa-ti faci o copie, daca da, ar trebui s-o citesti. wink.gif
Acier
multumesc tuturor pentru aprecieri! cam greu de pus scrisul "pseudo 3D" pe scut, isi pierde lizibilitatea. eu l'am facut doar asa, de proba, iar realizarea masinii in aceeasi maniera e dificila. n'am incercat sa ma joc intr'un program 3D pentru ca sunt extrem de ocupat, dar o sa incerc sa vad ce se poate face. formatul pentru cutter-ploter sau gravura e 99,9% Corel. eu nu lucrez in programul asta, asa ca o sa iti dau filele AI (adobe illustrator). in principiu se importa fara probleme in Corel. dar... am si eu o propunere smile.gif ce'ar fi sa facem o carticica (gen cea a masinii) doar cu coperta color si cu cateva date cuprinse in cele 4 sau 8 pagini din interior. de unde vine masina, cate s'au produs la noi, de ce ne place samd. le scoatem la orice imprimanta laser mai pricopsita, le capsam, le taiem si gata! cat o sa coste 50-60 de bucati?
m3ga
in cazul unei franari mai volente ( sau nu neaparat?? ) spatele va tinde sa se ridice si astfel scade aderenta rotilor din spate si vor "ingheta", lucru' care este de dorit sa nu se intample pt ca masina va fi mai greu de controlat... "sanie"

numa' bune !!
vis-a-vis
user posted image
Uncle-Sam
stie cineva daca se gasesc la magazine de simeringuri/rulmenti un simering pt schimbatoru de viteze? sau are cineva asa ceva? dupa ce am desfacut cutia am observat cu stupoare ca simeringu pe care-l aveam nu se potriveste
sechi
QUOTE(Uncle-Sam @ 17 Sep 2005, 22:02)
stie cineva daca se gasesc la magazine de simeringuri/rulmenti un simering pt schimbatoru de viteze? sau are cineva asa ceva? dupa ce am desfacut cutia am observat cu stupoare ca simeringu pe care-l aveam nu se potriveste
*




Noteaza-i dimensiunile si cauta la magazinele cu piese de masini straine. Gasesti sigur acolo.
AUTOMOBILIA
Exista magazine unde gasesti toate simeringurile de pe planeta, dupa catalog, exista chiar unul romenesc dar e din anii 80. In Bucuresti e un depozit de rulmenti si simeringuri in zona Laromet, parca BADSI se cheama. Gasesti mie in suta ... Cred ca am simeringul , masoara-l si o sa verific.
AUTOMOBILIA
Sambata a fost o zi mare pentru masina mea. A fost pornita dupa 18 ani ....\
La bord exista un jurnal cu toate drumurile efectuate, cu revizii, piese schimbate (doar consumabile), asa am putut vedea de cand sta.

Am dat jos baia care era plina de mizerie, am facut totul bec dupa care am remontat-o , noroc ca aveam garnituri noi. Filtre aer/ulei noi, ulei nou in cutie BP si in motor, eu la toate masinile din colectie folosesc MOTUL Classic, e scump (25/l)dar bun. nu e detergent si e recomandat la toate masinile de epoca, daca o sa-l utilizati o s avedeti ca motorul isi schimba "muzica" iar cele care consuma moderat o sa se ... abtina, e mai gros decat cele actuale.

Am schimbat bujiile (NKG 14lei/buc la Alpadrino) si am curatat platina. Am fost asa dornici s-o auzim incat am uitat complet de benzina. A pornit la sfert cu cea din 1987 ..... Din pacate surubul de golire al rezervorului e blocat, iar rezervorul cred ca iese doar daca dai jos motorul , nu ? De tras cu furtunul a reusit cineva ?

Etrierii, pompa si repartitorul sunt in lucru dar n-am rezistat si am facut cateva ture, primul kilometru, prin curtea atelierului. Merge brici si e foarte legata, normal as zice la 38.400 km.

Cand a pornit a dat un strop de fum alb iar pompa de apa cred ca era gripata ca a scos un fluierat groaznic dupa care totul a fost ok. Pompa face zgomot asa ca o voi shimba , au un capac vechi reconditionat. E posibil ca mergand cu antigel sa se mai greseze, mai astept. Oricum daca pompa ar fi ok motorul nu s-ar auzi.

Toba va trebui schimbata in curand are cineva vreo sursa ? In cataloage mai vechi (95-96) exista dar nu se mai produce (Bosal, Walker, etc o faceau ...).

Se faceau pe Giurgiului la Cooperativa Caroserie care facea si parti de ..... caroserie, am verificat, e un depozit de medicamente acolo, pacat.

Dupe ce s-a incalzit i-am bagat un flush 2+2 ca sa curatam instalatia. A iesit o mare mizerie. Dupa ce s-a racit am dat totul jos. si am bagat apa calduta cu furtunul. Am desfacut furtunul superior al caloriferului si am bagat apa cu presiune, si aici erau mormoloci. Dupa ce a inceput sa iasa apa curata, am mai lasat-o , iar am curatat si dupa vreo kumatate de ora ne-am orpit si am pus antigel si apa distilata, au intrat cam 6 litri desi in carte da 7,1 l, a ramas pe circuit din apa de spalare. Am aerisit , da o super caldura prin calorifer, nu ma asteptam.

Au sosit seturile de garnituri spaniole SEIN (Autofren), mare deziluzie. Setul de repartitor are 3 garnituri (cod D6009) , nici una nu se potriveste, am desfacut si curatat repartitorul, garniturile sunt perfecte si oricum n-am cu ce le schimba. Mare mizerie inauntru daca se desfac concuctele va recomand sa-l curatati, are doua camere si vreo 3 garnituri, cheie de 27 si atentie la montaj, figura din cartea tehnica e cam neclara.

Setul de garnituri de pompa (parca are codul D1010 ) e OK cu exceptia garniturii de pistonas care e din alt film. Daca nu ma insel sunt identice cu cele de 1300. Data fiind pozitia pompei prefer sa pun garnituri straine, n-am nici un chef sa le schimb la -2 ani. Setul de garnituri de fata e perfect, de spate am comandat la o alta firma si mai astept. Am gasit un set nou dar cred ca are 20 de ani pe putin, e chiar Lockhed, voi ati utilizat garnituri asa vechi ? Setul asta de reparatie e mai complet, da si tuburile de splint, saiba si piulita de la pistonas, plus garnitura rotunda care vine la parghiile franei de mana. Mai sunt niste garnituri dreptunghiulare care cred ca sunt alternative la tuburile de splint , nu ??? O sa fac poze.

Furtunul de lichid de frana, cel care e intre pompa si vas cred ca sa-l iau de la rusii din Obor (e cam copt), e unul rosu pe care l-am mai folosit si e f bun.

Mi-au venit si racordurile de frana care au fost refacute dupa STAS.

Sper sa rezolv problema aerisitoarelor, la doua din ele s-a dus filetul, mare porcarie filetele astea in aluminiu, o sa majorez gaura si bag reductii din bronz, altfel data viitoare o patesc iar desi daca ar fi fost montate cu vaselina nu pateau nimic ...

Trebuie sa le multumesc celor de la OLDTIMER Studio www.oldtimer.ro pentru ca ne-au pus la dispozitie elevatorul, am lucrat super elegant. Un coleg de club a injurat fara sa se repete un sfert de ora cand a auzit ca schimb pompa de frana la D1100 , are amintiri nu prea placute de stat sub masina unei prietene, in tinerete.

Am observat ca butoanele exterioare de la usi au un joc mare cauzat de pierderea garniturilor rotunde, voi cum ati rezolvat problema ? Am luat ceva de 1310 poate reusesc sa adaptez, altfel intra apa in usi .

Prietenul meu Razvan Badulescu cu care mesteresc mereu la masini desi e grabit de parca se da vreun premiu de rapiditate (graba strica ... ) a fost foarte incantat de masina asa ca e posibil sa mai avem in curand un membru.

http://www.retromobil.ro/galerie_foto/veh_...cu_fiat_lat.jpg

Cam atat din weekend, voi cum stati ??? Chili te-am sunat , ti-ai schimbat nr ca nu raspundea nimeni ?
AUTOMOBILIA
O imagine prea des intalnita .....
AUTOMOBILIA
Sper sa reusim sa salvam cat mai multe, altfel ajung toate la REMAT.
Exemplarul din imagine e "cazut la datorie" in Bucuresti in spatele postei Puisor.
Uncle-Sam
eu am scos 30l de benzina din rezervor in felu urmator (si la mine era blocat busonu): scos furtunu care intra in pompa, pus gura la rezervor si suflat fara simt de raspundere. Am facut asta cu shimbu. Fiecare cate 5 min
AUTOMOBILIA
Suflat ? Poate tras, da-mi detalii ca as vrea sa scap de zeama din rezervor, pana o sa se consume toata, chiar si diluata in cea noua, masina n-o sa mearga perfect.
Noroc ca sunt pe rezerva ...
byl11
Bogdane, manevra unchiului e buna, am utilizat-o si eu dar in felul urmator: te duci la o vulcanizare sau la un compresor de aer si bagi frtunul in gaura de umplere a rezervorului cu o cirpa de jur imprejur, scoti furtunul care vine in pompa si il bagi intr-o sticla/bidon dai drumul la compresor pina se umfla rezervorul si il opresti in 10 minute, daca ai etansat bine cu cirpa ai rez gol. din pacate rezervorul nu iese decit daca dai jos motorul!
Pompa de apa o sa-ti curga sigur daca face zgomot, cauta alt capac...
Eu stau rau de tot cu a mea, ma incurca vremea cu chituitul...
AUTOMOBILIA
Da , ce sa zic , nu m-am gandit la o solutie asa "automatizata", au compresor la garaj. Multumesc mult, o sa fac un capac special pentru operatiunea asta. la Oldtimer o sa intre in lucru pentru intalnire doua masini si cred ca au aceeasi problema. O sa fac un capac special, format dintr-un capac si o valva de camion, poate bubuie, glumesc ...

Ref pompa am pregatit un set de piese care sigur o sa crape asa ca am sa le schimb din start : capacul de pompa, setul de reparatie pentru pompa de benzina, cureaua ventilatorului. Furtunele de apa o sa le port in portbagaj, par bune dar cine stie cat de putrede sunt pe interior.

Daca reusesc sa termin saptamana asta franele, duminica ma duc in proba cu ea la Giurgiu la evenimentul RETROMOBIL-ului, merg cu numerele vechi chiar daca n-am revizie, rovigneta, asigurarea e pe numerele noi, etc. Mai nou vad ca oamenii se baga la masini noi, pana acum ardeau numai daciosii, dar lozul cel mare nu e sigur la un proprietar de D1100. Am o basca la garaj , un halat ponosit, daca ma vedeti imi dati de pomana :"na-m sefu nici un act ca nu e masina mea, a uite am gasit talonul dar restu' habar n-am unde e, eu sunt doar mecanicu' si am iesit in probe " Tine aproape de fiecare data, cu o exceptie in care unu m-a recunoscut organu' de la o emisiune TV si m-a luat la misto, "da, tu esti mecanicu' si eu sunt Michael Jackson in persoana, hai ca mie sete nu ma mai tromboni". L-am cinstit ce dracu' era sa fac , dar am ras amandoi de ne-am spart, e drept eu mai "usor" cu 100.000.
AUTOMOBILIA
Cam asa arata factura originala , cu greselile de rigoare care au si ele parfumul lor ...
Dacia 1100 S
salut la toata lumea.. as vrea sa ma duc sa imi fac geamurile ionizate..ce zicetzi..ar da bine?
AUTOMOBILIA
Geamuri ionizate ?!?!?!? Mama asta o s-o faca sa fuga tare de tot !!! laugh.gif

Eu zic sa investesti in ceva care chiar conteaza, dupa mine e un sacrilegiu sa faci la o masina a anilor '60 tuning in stilul anilor 2000. Parerea mea ... wink.gif

O masina intr-o stare decenta atrage privirile si e admirata, respectata, naste nostalgii ...


Fara nici o legatura cu masina prietenului nostru sau cu Dacia 1100, e o chestie generala :

O masinarie care face zgomot, arata fioros, are geamuri fumurii, spoilere inutile care o cocoseaza, poate atrage respectul unei anumite categorii de pasionati de automobile, mai exact categoria care isi agata zaruri la retrovizor.

Poate sunt cam acid dar e pacat, si de masini si de banii aruncati.

Ref D1100 , o spun pentru ultima data : o 1100 preparata dupa moda anilor in care masina a concurat e total OK, pentru mine. A pune bari . spoilere , oglinzi de la alte tipuri mult mai moderne e un sacrilegiu pentru masina si arata clar ca posesorul isi doreste de fapt o masina noua, tunata. Faptul ca are o Dacia 1100 e doar o intalmplare, e o chestiune care tine de ratiuni economice si n-are nici o legatura cu ceea ce incercam sa facem noi . Cum va face rost d ebani, o va abandona fara nici un resentiment. Ce legartura are asta cu pasiunea noastra pentru Dacia 1100 ??? Cu preocuparile colegului din Brasov care are lonjeronul mancat ? Cu bucuria noastra cand gasim o piesa cat de neimportanta originala ? Cam nici una !
AUTOMOBILIA
O fi greu ca la topicul asta dupa "Celelalte modele" sa scrie si "1100" cred ca asa ne gaseste mai usor lumea. Interesant e faptul ca multi citesc posturile dar nu intra in discutii, am vorbirt cu vreo 2 persoane care stiau de intalnire de pe forum dar nu sunt activi pe forum.
AUTOMOBILIA
Ref instalatie de franare totul e o poezie n-am ce zice. Din setul de garnituri spaniole pentru R8 (pompa de frana) am putut folosi doar burduful de protectie, restul au mers din setul de R12. Setul de repartitor e din alt film, nu se potriveste nimic asa ca l-am curatat si, adio Geta, merg pe garniturile vechi care arata bine. Pentru fata setul e bun, de spate nu exista in catalog. Eu garnituri romanesti facute de cooperativa "Gandacelul A.F." nu pun din principiu nici la bicicleta, cred ca o sa merg pe unele noi ... in anii '80, au mai folosit si colegii din stocurile vechi si tin perfect daca au stat in ambalaj si la racoare .
byl11
Nu are rost sa-ti ionizezi geamurile. Eu le am ionizate (nu de mine, le-am gasit pe o d1100 pe care am dezmembrat-o acum citiva ani). Se vede cea mai mica zgirietura, in plus daca se sparge vreunul trebuie sa o iei de la cap.
Cu garniturile de frina e cam nasoala, daca nu au stat in talc sau in hirtiutele alea cerate originale o sa se rupa, asa am patit eu cu niste antiprafuri de la etrierele de spate.
La mine merge cam greu am ajuns la 6,5 kg de chit pina acum si nu s-a terminat:(
Domnu Chili cred ca a disparut pe la Cluj...ca nu a mai dat nici un semn de viata.
m3ga
Din pacate a mea sta acum in ploaie.. cu lonjeronu' praf, am chemat un tinichigiu bun, mi-a cazut fatza cand am auzit scorul: 10 - 15 milioane ... (ma cam asteptam sa coste), trebuie sa-mi reconstruiasca lonjeroanele (toate, ca nici restul nu-s prea OK)... Nu am cum sa fac roste de banii astia ...

... ma gandesc la un imprumut bancar... dar...

Numa' Bune !!!
m3ga
... parca incep si eu sa-i cred pe restul oamenilor..."ca-i coapta, ca-i vai de ea..."

Am si o veste buna: am gasit un nene binevoitor care vrea sa "scape" de piesele dezmembrate de pe o D1100 : usi, capote, aripi, maruntisuri, nu le-am vazut... dar le iau...
mihu
QUOTE(Uncle-Sam @ 18 Sep 2005, 00:02)
stie cineva daca se gasesc la magazine de simeringuri/rulmenti un simering pt schimbatoru de viteze? sau are cineva asa ceva? dupa ce am desfacut cutia am observat cu stupoare ca simeringu pe care-l aveam nu se potriveste
*



Despre ce simering e vorba? Ala de la selectorul treptelor? Posteza te rog dimensiunile ca si io trebuie sa-l schimb ca pierde ulei cu galeata pe acolo.
byl11
Cred ca tinichigiul tau e prea bun....e absurd de bun pe mine m-a costat 7 mil cu tot cu materiale (tabla, profil, etc) toata tinichigeria de rezistenta adica schimpat lonjeroane, praguri, traverse, toata podeaua si tot portbagajul, cind zic toata podeaua gindeste-te ca nu mai ramasasera din masina decit stilpii de la usi , plafonul si conturul geamurilor. daca ar mai fi umblat putin si la exterior poate ca nu as fi bagat atita chit acum...asta e cu meseriasii daca le dai banii la inceput.
Uncle-Sam
ok, cine mai vrea simering de la schimbator sa-mi zica cel tarziu pana vineri dimineata. s-ar putea sa gasesc. nu am dimensiunile pt ca i l-am dat lu taicamiu sa-mi caute si nu e in buc. ploaia asta ma omoara!!!
m3ga
byl11 ai gasit ceva piese de schimb? sau tebla de la depozit pt lonjeroane , traverse, etc...???

Restu'??? Voi cum stati cu podeaua???

Uncle-Sam
Eu stau bine, avand in vedere ca am facut tinichigerie acum un an. Era ciur facuta si a mea (lonjeroane, podea, aripi, stalpi). Podeaua era carpacita cu carton cu smoala si data cu antifon peste. Bine ca am rezolvat
byl11
am avut aripile pe fata noi si botul, in rest tot ale ei. Din pacate aripile de fata erau facute de vreo cooperativa asa ca nu au venit prea bine a muncit ceva la ele nenea tinichigiul...asa ca pina la urma dunga aia e doar cu jumate de cm mai jos decit trebuie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.