Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
Amedeus
QUOTE(vijelie @ 29 May 2009, 12:29)
Problema pasajului de la Pipera ne este expusa chiar de catre proiectant aici:
http://www.gandul.info/actualitatea/proiec...ml?3927;4463019
*



Deci am estimat bine in postul meu anterior (7,65 m), conform celor declarate de proiectant:
"Aici eu am pus șapte cinci zeci în ideea să evit orice reproș."
Ayden_CJ
salutare
azi mi'am luat inima în dinți și am parcurs distanța Turda Cluj prin Lita, partial pe lînga viitoarea și faimoasa bucată de asfalt în cîmp ce va fi numită odată cu numele A3.
Sa rezum impresiile
1. Mai este enorm de mult de lucru și tare mă îndoiesc de faptul ca pînă în noiembrie să fie gata cei 42 de km de asfalt (desigur necirculabili)
2. Azi probabil că fiind sărbătoare religioasă activitatea era sistată nu se mișca NIMIC
3. Anumite mici porțiuni de drum distruse de camioanele Bechtel pot fi tolerate cu multă bunăvoință DAR! distanța de drum DJ107L de la intersecția cu DJ107R pînă la DJ107M este DISTRUSĂ și tare mă îndoiesc că se vor găsi vreodată bani pentru refacerea acestei porțiuni.
4. Față de ce am văzut în străinătate, de ex. în HU, nu există NICI o intrare-iesire pentru autostrada pentru localitățile din zonă, deci, nici drum județean-nici acces la autobandă. În zona intersecției mai sus menționate DJ107 L și R era utilă realizarea unui nod , de acolo la Cluj-Napoca sunt vreo 8 km și deservea și zona și Clujul, nu înțeleg logica pt care trebuie sa mergi 11-12 km spre vest ca sa intri pe autobandă ca apoi sa mai faci 42 pînă la Turda, știu că nodul rutier Gilău e important pentru preluarea traficului greu pe relatia Oradea- Turda însă fără a fi gata centurile de nord si de sud-est ale Clujului e fix nimica
Sunt oarecum dezamăgit pentru că mă așteptam la un stadiu mai avansat al lucrărilor. De pe DN1 la intrare în Turda se vede viaductul ce duce la DN1 dar pentru acela nu am imagini. Atașez niște poze pentru porțiunea din zona cheilor Turului si zona Petreștii de Jos, Ciurila, Lita, Vlaha, Luna de Sus. La viaductul Vîlcele în care se vede realizarea montarii grinzii de la capăt (stînga) urmînd a fi montată grinda de la podul peste DN1 care va prelua si traficul dinspre Turda (imagine neuploadată???).
r_vlad
Viaductul de la ieșire din Turda spre Alba, 05.06.2009:

marinul
hehe daca s-ar misca asa tot timpul
eloy
Centura Arad se amana iar.
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/au...090615-06235810
din cate stiu nici pe arad-timisoara nu au ajuns mai departe de stadiul de organizare de santier, daca si aia.
pe centura timisoara sa zic ca se lucreaza, dar pe o sectiune f mica ...

a, si A2 la fel. cica in august incepe... repet, aici avem bani de la UE! ma rog, nu 100% dar oricum...

http://www.gandul.info/actualitatea/bercea...ml?3927;4555150

voyageros
Turda
vijelie
Premiera in Romania!
Tronsonul Moara Vlasiei - Ploiesti va fi construit simultan de 2 constructori: unul va construi cate 2 benzi pe sens, iar celalalt cea de-a 3-a banda pe sens.
http://www.gandul.info/economia/autostrada...ml?3936;4579220
daniel28
QUOTE(vijelie @ 20 Jun 2009, 17:24)
Premiera in Romania!
Tronsonul Moara Vlasiei - Ploiesti va fi construit simultan de 2 constructori: unul va construi cate 2 benzi pe sens, iar celalalt cea de-a 3-a banda pe sens.
http://www.gandul.info/economia/autostrada...ml?3936;4579220
*



Si, probabil, asfaltul turnat de o firma nu va iesi la acelasi nivel cu cel turnat de cealalta firma.
ATM
He, asta presupunand ca una din firme nu uita cumva sa toarne asfaltul pe partea ei. Vedeam in trecut tarani sa se bata pe randuri de porumb, dar firme pe benzi de autostrada nu. Adica nu inca.

In alta ordine de idei, io zic joc de glezne baieti. N-are rost sa ne agitam pentru niste segmente de campie, stati sa vedeti cand or ajunge (probabil peste vreo 4-5 ani) sa inceapa si segmentul Campina-Brasov, sa vedeti acolo distractie maxima. Ca pe nenea muntele il doare-n cot de proiectele lui Berceanu, acolo ori bagi bani MULTI in lucrari complexe de arta (=viaducte, nivelari, poduri peste poduri, tunele), ori o lasi balta. Ganditi-va ca autostrazile astea pe care le avem , dpdv al complexitatii, sunt cam fas. Drum lin de campie, cu niste podete peste ape uitate de lume, complexul de poduri peste Dunare l-am mostenit dinainte de 89, ce s-a construit spectaculos? Nu va terminati munitia de pe acuma, ca mai avem multe de comentat.
eloy
pe site la MT a aparut o HG care anunta inceperea exproprierilor pe C4, si anume tronsonul orastie - sibiu. toate bune si frumoase, in sfarshit! ne bucuram, etc. doar ca suma estimata pt cei 82 km este nu mai putin de 3 518 322 mii lei. poate nu mai stiu io sa citesc , dar asta nu inseamna 3 miliarde jumate? in EUR, ar fi aproximativ 830 milioane de euro. asta inseamna ca doar exproprierile ar genera un cost de 10 milioane de euro per km. si in mod sigur nu-s finale estimarile, fiecare tronson are de la 6 la 10-12 HG suplimentand sumele. pardon my french but what the f%^&?



http://www.mt.ro/transparenta/2009/HG%20EX...BIU-ORASTIE.pdf
vijelie
Aia sunt banii estimati pentru tot ce inseamna cumpararea de teren necesar, inclusiv sumele cu care se vor plati firmele de avocatura (identificare proprietari, dosare cadastrale, parcelare, asistenta juridica etc.
Impartirea pe km (sau pe km2) nu e relevanta, conteaza enorm cum e parcelat terenul, in general firmele de avocatura percep o suma fixa pentru fiecare parcela, nu la suprafata.
adilehanceanu
Cred că e o greșeală, 3 518 322 mii lei înseamnă 3,5 miliarde RON, adică 35 de mii de miliarde lei vechi; probabil au uitat o virgulă, suma ar fi 3.518,322 mii = 3.518.322 RON = 35.183.220.000 ROL.

Iar pe pagina 3:
QUOTE
Costurile de
investiție, de 2,703.6 milioane lei sunt substanțiale.

Chestia aia e nonsens, nu există asemenea număr în română, probabil că au vrut să scrie 2.703,6... dacă nici măcar actele oficiale ale guvernului nu-s scrise în românește, ce pretenții să mai avem.
marinul
Suplimentări de 80 mil. euro pentru sectorul 3C al Autostrăzii Transilvania

Roxana Dimache



Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) ar putea primi la rectificarea bugetară din august peste 80 mil.euro pentru sectorul 3C Bihor al Autostrăzii Transilvania, din zona Borș-Suplacu de Barcău, lucrări ce vor reîncepe în luna iulie, potrivit declarațiilor făcute ieri de directorul proiectului Autostrăzii Transilvania din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR).
"Nu numai că sunt bani, dar se relansează activitatea de construcții pe sectorul Bihor, iar la rectificarea bugetară din august fondurile vor fi suplimentate cu circa 80 milioane de euro pentru sectorul 3C Bihor. Astfel, vom putea aloca firmei Bechtel, pentru lucrările efectuate pe această porțiune, circa 16 milioane de euro pe lună", a spus directorul proiectului Autostrazii Transilvania din cadrul CNADNR, Daniel Gașpar.
De asemenea, Gașpar a precizat că, în iulie, Compania de Drumuri va plăti firmei americane Bechtel 28 milioane euro pentru lucrările efectuate în perioada 15 mai-15 iunie la tronsonul 2B Câmpia Turzii - Gilău al Autostrăzii Transilvania.
"Compania și-a respectat toate obligațiile finaciare. Suntem la zi cu plățile. În urmă cu o lună, am plătit 25 de milioane de euro, sumele aferente lucrărilor efectuate de Bechtel pentru 15 aprilie-15 mai", a declarat Daniel Gașpar.
Bechtel, constructorul Autostrăzii Transilvania, estimează pentru cei 42 de kilometri ai tronsonului 2B Câmpia Turzii - Gilău, care ar trebui finalizați în acest an, un cost mediu în jur de zece mil. de euro pe kilometru, declara la începutul lunii iunie purtătorul de cuvânt al companiei, Bogdan Sgârcitu.
Acesta a adăugat că anul acesta s-au încheiat exproprierile pe tronsonul 2B și au fost plătite toate datoriile, urmând ca facturile care vor urma să se plătească normal.
Compania americană Bechtel, constructorul Autostrăzii Transilvania, mai are nevoie pentru finalizarea lucrărilor la tronsonul 2B (Câmpia Turzii - Gilău) de aproximativ 250 milioane de euro, declara, la 31 mai, directorul de comunicare al companiei, Bogdan Sgârcitu.
Potrivit companiei americane, în prezent pe tronsonul 2B sunt asfaltați 18 km, 12 km sunt pregătiți pentru asfaltare, alți șase kilometri de poduri sunt în diverse stadii de execuție, iar o lungime similară se află la nivel de terasament.
În urma protocolului semnat în februarie cu ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, Bechtel s-a angajat să finalizeze în acest an 42 din cei 54 km ai tronsonului 2B.

30 iun

am trecut duminica pe la gilau si am vazut ca au mai avansat, am facut si o poza asa din mers nu se intelege mare lucru doar ca se misca ceva pe acolo. poate are cineva o poza mai clara
eloy
QUOTE(vijelie @ 29 Jun 2009, 18:44)
Aia sunt banii estimati pentru tot ce inseamna cumpararea de teren necesar, inclusiv sumele cu care se vor plati firmele de avocatura (identificare proprietari, dosare cadastrale, parcelare, asistenta juridica etc.
*


Zice asa: Suma globală estimată cu titlu de despăgubire este de... Chiar si cu toate firmele de avocati si tot tacamul tot mi se pare o orgie. Uite aici :
http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=191
zice ca tot proiectul este estimat la 823 milioane de euro. Adica ce dau la constructor, studiu de fezabilitate, proiectare, consultanta etc. Adica, cam tot in afara de exproprieri. Or, e cam aberant sa coste terenul cat toata autostrada. Pe unde naiba sunt parcelele alea, doar prin zone super-rezidentiale?


<span class='edit'>30 Jun 2009, 09:11:</span>
QUOTE(marinul @ 30 Jun 2009, 08:23)
Suplimentări de 80 mil. euro pentru sectorul 3C al Autostrăzii Transilvania

Roxana Dimache

Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (MTI) ar putea primi la rectificarea bugetară din august peste 80 mil.euro pentru sectorul 3C Bihor al Autostrăzii Transilvania, d
*



da, citisem stirea asta de ieri pe newsIN. miss roxana habar n-are sa citeze si ea o sursa?:-) jurnalism profesionist
eloy
Macar pe-asta o fac aia cu banii lor.

http://www.gandul.info/actualitatea/constr...ml?3927;4612433

bine, tot raman exproprierile... dar fiind multe tunele si viaducte, se mai reduc problemele. in jurul statiunilor va fi cu scandal, sinaia, azuga etc, in rest ar trebui sa mearga 'ca uns'. 2014 pare departe, dar io zic macar sa fie gata atunci.
Modus
Ar fi bine sa fie adevarat http://www.cotidianul.ro/se_intampla_in_ro...luna-90735.html

AdrianMC
linkul de mai sus nu functioneaza dar l-am ajustat eu un pic:
http://cotidianul.ro/print.php?id=90735
LuluMOB
A se cauta dupa „centura”.

Adresa:
CODE
http://www.cotidianul.ro/ se_intampla_in_romania_lucrarile_la_centura_ploiestiului_gata_mai_devreme_cu_o_l
una-90735.html
eloy
eppur si muove :-) (timisoara-arad)

http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/au...090708-05342518

eloy
ce sa zic... sunt sanse...
vijelie
Inca un efect "benefic" al contractului de privatizare al companiei Petrom.

"Pentru ca Autostrada Transilvania să ajungă la granița cu Ungaria, statul s-a gândit să sacrifice o parte din câmpul petrolier de la Suplacu de Barcău. Soluția prin care un viaduct va traversa zona de sonde ne costă 250 milioane de euro."

http://www.jurnalul.ro/stire-special/solut...e-e-514398.html

MihaiD
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-59610...ransilvania.htm

QUOTE
Stiu ca de cand a inceput constructia Autostrazii Bechtel, santierul a fost un „domeniu privat”, accesibil doar politicienilor aflati in cautare de cistiguri electorale. Rind pe rind, de la Adrian Nastase incoace, toti ministrii de resort si prim-ministrii Romaniei si-au lustruit pantofii pe autostrada, in vizite anuntate si organizate.

In acest sens, conducerea Bechtel a raspuns de fiecare data comenzilor celor aflati la putere. In acest carusel al santierului electoral, de curind, Adrian Nastase, cel care inaugura cu ani in urma santierul, a fost oprit sa-si mai incerce sarmul electoral.

Nici presa nu a avut acces liber pe santier, ci doar in escapade organizate din timp pentru oficialitati. Bechtel si autoritatile romane tin santierul autostrazii sub obroc. Cineva din interior a simtit nevoia sa faca publice nereguli privind executia lucrarilor de constructie. Puteti sa verificati daca ceea ce se spune mai jos e adevarat.


10 porunci negative

1. Activitatile de turnare a asfaltului NU necesita curatarea suprafetei de contact, aplicarea in exces in emulsiei acopera urmele de noroi la km 28.

2. Turnarea asfaltului NU depinde de conditiile meteorologice. La 1 iunie 2009, la Ecuator era soare, nu ploua ca la km 21.

3. Lucrarile de drenaj NU trebuie sa fie perfecte. Apa le va afecta cu siguranta pe cele de la km 35, asa ca nu se va mai observa ca SEDA-N a lucrat prost.

4. Reprezentantii consultantului NU stau zi si noapte pe santier. Se pot gasi momente favorabile in care sa se faca lucrarile „delicate”.

5. Subcontractorii romanii NU trebuie platiti la timp. in fond, e problema lor ca nu au bani de plata salariilor.

6. Evidenta cantitatilor de agregate de pe stoc NU trebuie sa fie cea corecta. Trebuie sa traiasca si firmele de transport.

7. Cu orice pret, otelul-beton NU trebuie achizitionat din Romania, indiferent ce vrea prefectul sau ministrul. ENKA e o firma turceasca, e normal sa promoveze interesele firmelor turcesti.

8. Termenele de finalizare a lucrarilor NU trebuie respectate. Segmentul Turda–Gilau poate fi dat in folosinta si in 2010 sau 2011, nu neaparat la 15 noiembrie 2009.

9. NU trebuie respectata adancimea de forare a pilotilor. Ce mai conteaza cateva zeci de centimetri in plus sau mai ales in minus pentru ca betonul respecta principiul vaselor comunicante si iese prin toate gropile de fundare chiar daca se toarna numai in una.

10. Salariile lunare ale angajatilor romani NU se compara cu cele ale angajatilor turci. Asta ar fi chiar culmea.

10 porunci pozitive

1. Numarul angajatilor turci POATE creste. Chiar daca se fac reduceri de personal, acestea se fac din randul angajatilor romani.

2. POT fi exercitate presiuni asupra angajatilor EGIS ROUTE sau Inspectoratului de Stat in Constructii. E vina lor ca vad prea multe.

3. Orice pata de ulei sau motorina de pe asfaltul aplicat IESE cu detergent, fara a mai fi nevoie de frezarea partii carosabile afectate la km 28.

4. Fisurile de la platforma podului de la km 31 SE POT masca usor prin betonare. in fond, fisurile sunt inerente oricaror activitati in domeniul constructiilor.

5. Membrana hidroizolanta aplicata la structuri POATE avea si alte dimensiuni decat cele prevazute in proiectul tehnic. In fond, Compania Nationala de Autostrazi a avizat si alte neconformitati.

6. POT fi executate lucrari si fara proiect tehnic sau studii geologice. Consolidarile de la Km 13 al Tronsonului 2B sunt o exceptie. Sau o regula?

7. Agregatele necorespunzatoare SE POT utiliza in cadrul lucrarilor la fundatia infrastructurii rutiere. Oricum sunt acoperite apoi cu asfalt.

8. Orice nerespectare a obligatiilor catre terti SE POATE solutiona in instanta. PULP FICTION este un exemplu singular. Sau poate nu?

9. Otelul-beton importat din Turcia ESTE conform. Neconformitatile semnalate de Laboratorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Cluj se datoreaza doar echipamentelor invechite.

10. SE POATE orice. Numai sa vrea MIKE MIX si OZGER INAL.

In final, din ciclul „NU TOtI ROMaNII POT FI CORUPTI”, va anexam si cateva poze facute cu telefonul mobil la punctele de lucru. Las insa la alegerea dumneavoastra includerea acestora in categoriile „DA” sau „NU”.

Ne vedem pe santier... si o sa va dati seama singuri... daca o sa fiti lasati (ma cam indoiesc de asta...!) de fermitatea cu care se respecta cele 20 porunci!!!”



Poze aici: http://forum.hotnews.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=2757

user posted image


rombul
vijelie , eloy
http://infrastructura.info/?articol=Pe_Aut...rticol1410.html
eloy
au demolat casele alea de la barcanesti? sau se impiedica in ele in continuare?
altfel, se construieste macar un picior de pod anu asta? sau le lasa pe toate pt la anu? in cazu asta se poate sa nu termine, ca alea trebe si ele ridicate cate un segment odata, e o procedura destul de lunga....
padurea surlari e defrisata? din cate stiu tot nu au acord de mediu pt bucata aia.
si tot asa...
e usor sa promiti si sa lucrezi de zor pe cateva zone de ochii presei, bagand sub pres zonele sensibile. mai vedem ce se intampla la anu...
vijelie
Eu zic, avand in vedere ca e an electoral, sa ne concentram asupra felului cum apar si cum sunt rezolvate problemele.
rombul
QUOTE(eloy @ 16 Jul 2009, 17:40)
au demolat casele alea de la barcanesti? sau se impiedica in ele in continuare?
altfel, se construieste macar un picior de pod anu asta? sau le lasa pe toate pt la anu? in cazu asta se poate sa nu termine, ca alea trebe si ele ridicate cate un segment odata, e o procedura destul de lunga....
padurea surlari e defrisata? din cate stiu tot nu au acord de mediu pt bucata aia.
si tot asa...
e usor sa promiti si sa lucrezi de zor pe cateva zone de ochii presei, bagand sub pres zonele sensibile. mai vedem ce se intampla la anu...
*


esti in urma amice deja au defrisat la Surlari prin hotarare de guvern bucata de padure a fost trecuta la ministerul Transportului("La Padurea Surlari, unde au fost probleme, la inceperea lucrarilor, din cauza zonei protejate Natura 2000, s-au obtinut avizele si s-au facut defrisari). la Barcanesti se lucreaza
vijelie e pe dracu an electoral , ai o problema mare cu alegerile
ce dracu alegeri mai sunt?
Modus
Nu sunt alegeri prezidentiale in toamna?
Batrânul
Ba da: la toamna, sau la iarna (decembrie 2009).
IsNa
Deci eu propun sa alegem in ani diferiti prsedintele, camera deputatilor, senatul, primarii si consiliile locale. Asa, fiecare an va fi an electroal, si poate mai misca ceva in tara asta...
Batrânul
Mda ... ideea poate fi buna. Punem de-un referendum ?
rombul
da-le dreacu de alegeri , ce legatura au alegerile cu constructia autostrazilor, eu zic ca nici una
au mai fost alegeri si in alti ani , dar nu sa lucrat la autostrazi ca in anul asta

orice lucru ne-am invatat sa-l politizam
cred ca si-au dat seama de timpul pierdut si ca nu au facut mai nimic in domeniul infrastructurii
IsNa
Aha, si-i mustra constiinta ca au dezamagit poporul care i-a votat... rolleyes.gif
Modus
Exact!
eloy
Cand credeai ca in sfarshit au luat-o din loc lucrarile, hop, apare alta belea. decontaminarea la turda trebuia sa inceapa acu cel putin 5 saptamani si sa dureze 21 de zile. iaca pozna, dadura de o bomba:
http://www.citynews.ro/maramures/eveniment...silvania-52459/
rombul
eloy
&feature=related rolleyes.gif
eloy
si tot de la capitolul bete in roate, numai ce se lauda berceanu ca are bani pt cernavoda - constanta si hop! se anuleaza contractul de consultanta pt tronsonul 2:

Curtea de Apel București a suspendat, miercuri, atribuirea contractului de consultanță pentru construcția tronsonului de autostrada Medgidia-Constanța, după ce una dintre firmele participante la licitație a acționat în instanță Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România.

Astfel, firma SC Search Corporation SRL Tehnic Consulting Engineering a dat în judecată Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADR) și firma care a câștigat licitația, SC Consi Trans SRL, susținând în fața instanței că oferta lor a fost mai ieftină cu un milion de euro față de cea a firmei câștigătoare. De asemenea, avocații Search Corporation au susținut că nu le-a fost analizată partea tehnică a ofertei de către toți membrii comisiei de specialitate a CNADR. (newsIN)

@rombul, ok, au obtinut acordul... si acum stau dupa romsilva sa vina sa taie copacii smile.gif right?
ma rog, sa zicem ca pe aia ii pui la pamant relativ repede, dar nu mi-ai zis de poduri. in afara de ala de la balta cretuleasca unde s-a dus base, si sa zic ca si ala de barcanesti unde au inceput ceva, mai e pe undeva turnat ceva? macar pilonii ? faza aia dureaza nu gluma, acolo nu ai cum sa grabesti, si daca nu incepura inca, ma indoi ca termina in 2010.

later edit:
uite aici reportajul complet:
&feature=channel_page

aici zice ca trebuie sa dea la schimb alt teren de 29 hectare si de-abia apoi pot sa inceapa defrisarea. si guess what? acel teren inca nu este dat, nici nu se stie unde e.
rombul
pe tot aliniamentul autostrazii buc ploiesti inclusiv centura de vest se lucreaza la greu, padurea de care tot zici este defrisata demult cam din luna martie a.c.
eu am curaj sa pariez ca vara lui 2010 ma duc pana la ploiesti pe autostrada

joi am plecat la munte , vreau sa-ti spun ca nu am mai vazut atatea bascule cu materiale si concentrare de utilaje de pe vremea cand se facea canalul dunare marea neagra

26 Jul 2009, 23:04:
nu se opreste investitia ptr 2-3 pitigoi sau ca isi da cu parerea vreun neavenit ecologist

vezi dn 66 construit pe la hateg
draculafly
cu podul de la pipera peste liniile electrice de la calea ferata s a mai facut ceva sau tot stau si se minuneaza ??/
vijelie
Greseala de proiectare costa cca 5.5 milioane de euro, bani care trebuie dati de catre Primaria Sector 2 + Primaria Voluntari.
MihaiD
Poze facute langa Turda/CJ sambata pe la 6, inca se mai lucra

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
roty
Iluzie optica poate, dar in pozele 2 si 3 drumul pare sa aiba o curba relativ abrupta la dreapta. Probabil ca viteza limita va fi 120, desi prin relieful ala cred ca se putea trasa mai drept de atat drumul...
eloy
QUOTE(draculafly @ 27 Jul 2009, 11:32)
cu podul de la pipera peste liniile electrice de la calea ferata s a mai facut ceva sau tot stau si se minuneaza ??/
*


biggrin.gif
nu e chiar asa cu podul ala. o fi mai stupida solutia, nu stiu ce sa zic, dar e functionala. ideea e ca intr-adevar liniile sunt la nivelul stalpilor, doar ca , duh, grinzile vin peste stalpi. deci liniile vor veni cam lipite de partea de jos a grinzilor, dar nu 'prin' ele.
in rest, am trecut acum vreo 3 zile pe-acolo si lucrau la peretii ...nu stiu cum se cheama, dealul artificial pe care urci spre pod. puneau niste placi prefabricate ca intr-un tetris asa pe laterale, si apoi umpleau inca un nivel cu nisip si pietris. o sa fac niste poze saptamana asta eventual.

27 Jul 2009, 15:39:
QUOTE(rombul @ 26 Jul 2009, 21:59)

nu se opreste investitia ptr 2-3 pitigoi sau ca isi da cu parerea vreun neavenit ecologist

vezi dn 66 construit pe la hateg
*



asta cu neavenitu e replica clasica de troll dar n-o sa ma cert cu tine smile.gif . cert e ca 'ecologistii neaveniti' au cam fost bagati sub pres, ca nu s-a mai auzit nimic de felul in care a fost rezolvat conflictul.
in fine, as vrea sa iti impartasesc entuziasmul dar eu ma foarte indoiesc ca termina podurile pana la anu in iulie; poate restul da, desi bucata italienilor e in urma rau. pana una alta, cei trei regi nu au fost nici ei platiti deloc anu asta, fiindca 'sunt unele nereguli la curtea de conturi cu platile de anu trecut' dupa cum a zis berceanu acu cateva zile intr-o conferinta de presa, vezi ca e inregistrarea pe www.mt.ro asa ca....
nairam
Cam cand o sa putem iesi din tara din Bucuresti spre Ungaria pe o autostrada? Estimeaza cineva ceva? 2,3, 20-30 ani?
vijelie
Cu exceptia tronsonului din zona Cluj a autostrazii Transilvania, restul lucrarilor sunt sistate pe termen nedefinit.
Se mai incearca un drum expres Arad-Oradea dar este legat de coridorul IV (Cta-Buc-Pitesti-Sibiu-Deva-Nadlac-Arad) care ramane cum am stabilit de peste 15 ani.
nairam
Aha ... adicatelea ... nici macar sa nu visam .... naspa tara pacat ca-i locuita ...
vijelie
Nu e nevoie sa visezi, tot ce trebuie sa faci e sa-ti platesti impozitele. 04.gif
eloy
QUOTE(vijelie @ 27 Jul 2009, 16:36)
Cu exceptia tronsonului din zona Cluj a autostrazii Transilvania, restul lucrarilor sunt sistate pe termen nedefinit.
Se mai incearca un drum expres Arad-Oradea dar este legat de coridorul IV (Cta-Buc-Pitesti-Sibiu-Deva-Nadlac-Arad) care ramane cum am stabilit de peste 15 ani.
*


as mai adauga centura timisoara care e in constructie de ceva vreme, se pare ca un tronson e gata anu asta, nu am inteles exact care, centura arad si autostrada arad-timisoara care sunt la stadiu de organizare de santier, cu macar 40-50% din terenuri expropriate.... nu-i mult :-) dar asta avem, cu asta defilam. in 2011, undeva spre final, ar fi autostrada de la intrarea in timisoara pana la iesirea din arad. cu restu , pitesti-c. de arges-sibiu (a, si aici avem un tronson de centura gata anu asta)-deva-timisoara, si arad-nadlac, dumnezeu cu mila
neiu
degeaba ne chinuim sa punem poze, ca asta nu inseamna nimic(cel putin in romania)
la drumul timisoara-- lugoj puteam sa pun poze de vreo citiva ani si tot acolo erau lucrarile(vreo doi ani nu sa facut nimic)
in concluzie pozele nu spun nimic pentru ca si daca au facut jumate de drum in jumate de an aia nu inseamna ca in jumatea aialalta va fi gata
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.