Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
einstein1984
QUOTE(argon @ 5 Jan 2018, 10:04)
Ce ma arde e sa uneasca Sibiul cu Europa, adica sa dea odata in folosinta Soimus-Margina, 60 de km, oare se finalizeaza anul asta?  sleep.gif
*


in noiembrie puneau grinzi pe piloni la pod, eu nu prea cred
argon
Nu s-a mai lucrat nimic de atunci, au trântit grinzile cu macaraua pe piloni, și așa au ramas in aer.
RDK
Șantiere sunt intre Șoimuș (km 100) și Holdea (km 55).
Până la Margina mai sunt cam 12 km de teren virgin, pe care bântuie urșii, motiv pentru care problema stagnează.
argon
S-au pompat bani grei in rezolvarea problemei cu ursii, de organizații străine non profit, încă de acum 2-3 ani, nu asta e problema, ci indiferenta și mizeria in care colcăie tara asta.
RZV
QUOTE(cj98czh @ 25 Jan 2018, 15:20)
O sa imi fac drum pe acolo joia viitoare ..
*


Baga un feedback si pe aici ca sunt direct interesat.
Eu normal de la Derecske fac spre Hajdúszovát, ca sa ajung in capat la M35 (ocolind total Debrecen). Daca e OK si se poate continua pana aproape de Debrecen pe 47, dupa aia pe M35 ar fi mai rapid decat varianta mea (care are avantaj de 5 minute fata de clasicul traseu cu periferia Debrecen).
cj98czh
QUOTE(RZV @ 26 Jan 2018, 11:36)
Baga un feedback si pe aici ca sunt direct interesat.
*



up.gif Trebuie sa ajung la aeroportul din Budapesta .. deci sigur revin cu info ..
Bwwlan
Inainte mergeam si io pe M35 cand veneam la Cluj, insa de cativa ani fac M0 -> M5 -> E60 Szolnok. Asa-mi arata si Waze si navigatia din masina deci mno...
RZV
Am mai dezbatut subiectu' cu czh-u'.

M35 e sfant pentru mine, acelasi timp (sau chiar mai scurt), chiar daca are 60 de km in plus. Si la carca de accidente pe care le-am vazut la unguri pe E60 (odata am stat blocat juma' de ora din cauza de accident, alta data m-am intors de la Püspökladány inapoi si am luat-o spre M35), si cum se circula pe acolo, nu mersi. Plus ca pe minunatu' E60 e plin de TIR-uri and shit in timpul saptamanii. Macar evit aici, ca pe Oradea-Cluj nu pot ulterior.

Am pe cineva din familia apropiata care a trebuit efectiv sa sara de pe drum cu masina (tot asa mergeau la aeroport, s-au dat peste cap, dauna totala, masina fara CASCO, noroc ca n-au patit mare lucru, fizic), sa ii faca loc unui smecher ce depasea coloana. Pe Rendőrség i-a durut la banana, si dupa un an au trimis scrisoare ca inchid ancheta ca n-au dat de individ (ala avea evident numere unguresti).

M0-M31-M3-M35 e sfant. ACC 138 km/h la fel (exceptand M0 si portiuni din M31). blush.gif
xcss
La ieșirea din Mikepercs spre Debrecen este un giratoriu unde faci stanga pe 481 și ajungi direct pe M35.
Bwwlan
[attachmentid=1628080109]

Deci sa inteleg ca bucata marcata cu rosu e data in folosinta? ...ca ultima data cand am fost pe M35 am iesit de pe autostrada langa Debrecen si am continuat pe ruta marcata cu galben, ca sa evit Debrecenul si restul satelor pana la Derecske.

Pe aialalta pana la Beretty cand planuiesc s-o deschida, any idea?
xcss
Exact.
Iszy
Imprimante, imprimante, laser, ink jet, ace ......multe imprimante!

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infra...a-zero.htm?pbox
Iszy
' Pe aialalta pana la Beretty cand planuiesc s-o deschida, any idea?'
Plan: end of 2018

RZV
QUOTE(cj98czh @ 26 Jan 2018, 13:16)
up.gif  Trebuie sa ajung la aeroportul din Budapesta .. deci sigur revin cu info ..
*


Feedback? blush.gif
cj98czh
Feedback .... am mers si intors pe drumul vechi smile.gif ma grabeam si nu am avut vreme de experimente ...

Cand am venit de la aeroport am vrut sa vin pe acolo dar ala de la parcarea unde am lasat masina mi-a zis ca nu este o ora buna ca sa merg pe M0 .. si sa merg clasic ... l-am ascultat ..

De aia nici nu am mai zis nimic ..
nasty
Optimistul:

https://youtu.be/ljZhQuQBOe4
nasty
Doar așa ar mai fi o șansă:
yhattori
QUOTE(marksman @ 5 Jan 2018, 10:54)
Pentru aia 60 km lipsa o sa mai induram inca 3-4 ani de circulatie bara la bara si de accidente intre Margina si Soimus.
Tin minte ca prin 2006-2008 mergeam Timisoara - Lipova - Deva sau chiar Timisoara - Arad - Deva pentru ca prin Buzias si Lugoj ori era drumul praf, ori erau lucrari, ori ambuteiaje.
*



Poti sa mergi si azi, DN7 e pustiu, mai dai de cite un tirist ratacit.

Sau te dai jos de pe autostrada la Traian Vuia, la Faget faci stinga pe DJ682, la Birchis dreapta pe DJ707, iesi pe DN7 la Savirsin si cu tot ocolul ajungi la Sacamas inaintea alora care au tinut-o drept pe la Cosevita.
gruiarew
Nu recomand Făget-Birchiș-Săvârșin. E praf. Gaurit, nemarcat și se și circulă haotic pe sate.
yhattori
Nu vrei sa se aglomereze, este?
hepea
Intre timp avem parte din A10 gata, ne-deschis. Probabil niste cafturi intre pesedei si constructori. In caz ca vreti sa dati cu batul, poate poate se sensibilizeaza
https://facem.declic.ro/campaigns/dati-drumul-a10
MuciX
Deci oamenii mor pe DN1 din cauza drumului, nu din cauza ca se grabesc unde nu se poate.
Si stim din experienta ca pe autostrazile romanesti nu au loc accidente, cu atat mai putin mortale.
Bun.
dizzy
Da, corect, da-le in pllui Basexu de aftastrazi, nu ne trebuie, da-le dreaq!
De parca numa Baxe a fost in guvern si presedintie!
Nu Mucix, e o placere sa mergi pe DN-uri pana la Iasi, Sibiu, Drobeta, super-tare, o sa te pomenesc data viitoare cand merg pe acolo!
Niste imbecili astia din tarile din Vest care au asa ceva.
MuciX
Nu am spus asta si mie mi se pare de rahat ca ne folosim de DN-uri pentru tranzit. Dar sa spui ca aia mor din cauza ca merg pe DN...
Si eu as vrea autostrazi, ne trebuie, dar sa sustii ca nu vor mai exista decese daca dam drumul la ele.
hepea
Vor fi decese, dar mai putine. Si cu un deces mai putin si e suficient.
MuciX
Din nou, pe DN sunt mai multe decese din cauza calitatii participantilor la trafic. De acord nu e placut sa iei e85 pana la piatra, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fac slalom la 160 printre camioane.
Plus ca daca ai indecenta sa mergi cu mai putin de 130 pe banda, nu pe acostament iti testeaza toti franele..
RDK
Am fost de curând prin zonă.
Drumul e foarte aglomerat, nu aș vrea să fiu în pielea localnicilor.
Însă atenție că bucata de autostradă care s-ar putea da în folosință nu asigură ocolirea orașului Aiud.
Despre asta.. peste încă 2 ani..
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 21 Mar 2018, 13:18)
Dar sa spui ca aia mor din cauza ca merg pe DN...
*

Păi și nu-i așa? Nu pe DN-uri te întîlnești cu Huidu? huh.gif
dizzy
E85 e unul dintre drumurile bune din tara.
Latit cu inca 1.5 m pe sens si ar fi ok, adauga cateva centuri ocolitoare si e gata Motorway.
Beleaua e, asa cum zice si VladSoare ca pe DN-uri trebuie sa faci depasiri - cea mai grea manevra pentru ca implica doua persoane: depasit si depasitor.
Pe autostrada esti scutit de manevra asta.
In plus, pe aftastrada risti mai putin sa faci un Huidu.
MuciX
Poate o sa par obtuz, dar daca nu ar mai merge fiecare in legea lui, unul cu 80, altul cu 130 pe acelasi DN, nu ar mai fi nevoie de atat de multe depasiri.
E nevoie si de educatie, nu se merge deloc constant si uniform, e vestul salbatic.

Recunosc implica un risc manevra de depasire, dar daca este facuta corect, nu ai nevoie nici de 500 cp, nici de matanii.
bucatzel
QUOTE(MuciX @ 21 Mar 2018, 13:18)
Dar sa spui ca aia mor din cauza ca merg pe DN...
*


Mucixe, cata vreme o fost functional "cadoul" de alegeri al lui ponta, n-o murit nimeni intre cunta si sibiu. De cand l-au inchis pana l-au redeschis, au murit vreo 10 oameni intr-un an, daca tin bine minte. si vorbesc de o sectiune de 20 km, un an, da? Extrapolam si calculam cati mai erau inca in viata pe toate celelalte sectiuni de drum, in ultimii 10 ani?

Si logica ta ar avea ea un sambure de adevar in ea, dar iti dai seama ca intr-un accident is sanse mari ca o parte din accidentati sa fie total nevinovati, nu? Dar de cad au autobahn, reisarii aia tot circula, da' no, nu pot sa mai faca damage pe autostrada cum reuseau pe dn.

mircea_aq
DN-urile noastre, mai ales cele din Ardeal sunt niste poteci, foste drumuri de carute, mai mult de sight-seeing nu ai ce face pe acolo, sus si jos si-n jurul dealului. E evident ca sunt total depasite de trafic, de-aceea sunt si foarte periculoase.
argon
Sunt drumuri nationale mult mai dificile si mai aglomerate ca la noi, prin multe alte tari, si nu sunt atatea accidente nici pe departe. Problema fiind ca la noi se da carnet la toti tampitii si frustratii.
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 21 Mar 2018, 14:30)
Poate o sa par obtuz, dar daca nu ar mai merge fiecare in legea lui, unul cu 80, altul cu 130 pe acelasi DN, nu ar mai fi nevoie de atat de multe depasiri.
E nevoie si de educatie, nu se merge deloc constant si uniform, e vestul salbatic.

Recunosc implica un risc manevra de depasire, dar daca este facuta corect, nu ai nevoie nici de 500 cp, nici de matanii.
*

Dacă. Dacă și cu parcă...
Dacă n-ar exista hoți pe lume, atunci n-ai mai avea nevoie de chei la casă și la mașină. Dar există. Deci ai nevoie. Acel "dacă" nu-ți folosește la nimic, în afară de a purta discuții filozofice la un pahar de vin. Poți să-ți imaginezi ce frumos ar fi dacă... după care încui totuși ușa și armezi alarma, pentru că viața nu-i ca-n povești.
Dacă n-ar exista Huidu, DN-urile ar fi sigure. Dar Huidu există, fie că vrei tu, fie că nu. Deci oamenii mor din cauză că sînt nevoiți să meargă pe aceleași DN-uri cu el.
dizzy
QUOTE(MuciX @ 21 Mar 2018, 15:30)
Poate o sa par obtuz, dar daca nu ar mai merge fiecare in legea lui, unul cu 80, altul cu 130 pe acelasi DN, nu ar mai fi nevoie de atat de multe depasiri.
E nevoie si de educatie, nu se merge deloc constant si uniform, e vestul salbatic.

Recunosc implica un risc manevra de depasire, dar daca este facuta corect, nu ai nevoie nici de 500 cp, nici de matanii.
*



Esti obtuz....
Pe DN-Exx viteza maxima permisa e 100 km/h.
Nu neaparat viteza maxima e problema ci lungiiiiiiirea excesiva a localitatilor de-alungul DN-urilor.
Localitati in care viteza e ... 50km/h.
Mai adaugi si vreo cateva treceri de pietoni + mioriticii si si cate un tanpit ca in Mehadia cu 30km/h limita si te-ai scos.

AndreiMR
Nu stiu daca ati mai fost recent pe drumul Pitesti-Campulung, proaspat reabilitat. Asfalt nou, drum latit, marcaje impecabile, e o placere sa mergi pe acolo. Singura problema e ca au pus limite de 30 km/h la fiecare cateva sute de metri (tot drumul merge practic prin localitati). Nu exagerez deloc, sunt una dupa alta limitele astea si ar trebui sa mergi numai in frana. Ceea ce da nastere la niste situatii foarte nasoale, pentru ca sunt cei care merg absolut regulamentar, si merg numai frana-acceleratie pe drumul asta, respectand limitele de pe indicatoare, sunt cei care nu s-au tampit la cap si merg cu un 50-60-70 km/h chiar daca este limita aia aberanta de 30, si mai sunt zmeii care nu tin cont de nicio limita de viteza si merg cu cat se poate.

Printre toate astea mai apar si carutele si biciclistii beti de la sate, fiindca si sa vrea nu ar avea pe unde sa mearga in afara de DN-ul asta. E exemplul cel mai concludent de ce un DN, chiar si modernizat, e o chestie complet depasita de traficul secolului asta. DN-urile ar trebui sa ramana doar pentru cei care au treaba intre localitatile respective sau pentru turistii care nu se grabesc...si dpdv al sigurantei, si dpdv al eficientei

Iszy
' Intre timp avem parte din A10 gata, ne-deschis. Probabil niste cafturi intre pesedei si constructori. '

Interesant e ca, inclusiv la tembelizor se vorbeste de si se enunta PROBLEME!
Nimeni nu enunta sau anunta rezolvari, solutii tehnice, sa zicem pasii 1,2,3 prin care sa se rezolve problema, cu termene. Dom'le, trebuie demolata autostrada? S-o demolam! Am mai demolat! Nu e nici prima nici ultima!
De acea eu cred ca e vorba doar de traditionala cine, cind, cui si cita spaga a dat.
Se va rezolva totul dintr-un pix fara sa se numeasca vinovatul fara despagubirile prevazute in contract si mai ales plata lor . Ciocu mic si joc de glezne! Pe urma: asa a fost sa fie, numai mai rau sa nu fie! Pupat toti in piata constitutiei.

mad.gif
MuciX
QUOTE(AndreiMR @ 22 Mar 2018, 09:44)
Singura problema e ca au pus limite de 30 km/h la fiecare cateva sute de metri (tot drumul merge practic prin localitati). Nu exagerez deloc, sunt una dupa alta limitele astea si ar trebui sa mergi numai in frana. Ceea ce da nastere la niste situatii foarte nasoale, pentru ca sunt cei care merg absolut regulamentar, si merg numai frana-acceleratie pe drumul asta, respectand limitele de pe indicatoare, sunt cei care nu s-au tampit la cap si merg cu un 50-60-70 km/h chiar daca este limita aia aberanta de 30, si mai sunt zmeii care nu tin cont de nicio limita de viteza si merg cu cat se poate.
Printre toate astea mai apar si carutele si biciclistii beti de la sate, fiindca si sa vrea nu ar avea pe unde sa mearga in afara de DN-ul asta. E exemplul cel mai concludent de ce un DN, chiar si modernizat, e o chestie complet depasita de traficul secolului asta. DN-urile ar trebui sa ramana doar pentru cei care au treaba intre localitatile respective sau pentru turistii care nu se grabesc...si dpdv al sigurantei, si dpdv al eficientei
*


Pai uite Andrei ce ziceam mai devreme.

QUOTE(MuciX @ 21 Mar 2018, 14:30)
E nevoie si de educatie, nu se merge deloc constant si uniform, e vestul salbatic.
*



Ce ar insemna acum, daca nu am drumuri ma sinucid in semn de protest?
E nevoie de disciplina, macar daca nu respectam regulile strict sa le incalcam la unison.
Vlad, nu te cunosc personal, dar pe forum imi lasi impresia ca nu stii sa scrii alte cuvinte decat localitati, viteza si autostrada. Cumulat cu faptul ca ai avut nevoie de peste 170 cp cred ca pot specula si ce tipologie de sofer esti pe DN-uri. Dar e doar o supozitie asa ca nu iti voi raspunde, o sa o las ca pe o parere.

A nu se intelege ca respect orice indicator galben de limitare la 80 pe autostrada unde nu mai lucreaza nimeni de luni de zile, sau ca nu tin si eu un 70 in localitati acolo unde sunt 2 case si aia sunt oricum sunt toti la biserica, atat ca nu sunt de acord cu afirmatia ca DN-ul ucide oameni, incompetenta si lipsa de disciplina a soferilor omoara oameni.
mars
Deci de la 170 CP in sus incep “problemele”?
MuciX
Da mars, ai înțeles perfect. up.gif
mars
Eram precisa!
AndreiMR
E nevoie si de educatie, dar e nevoie si de autoritati intregi la cap. Ce rost au limitarile de 30 pe un DN? Ce rost are linia continua pe segmentele drepte, fara treceri de pietoni? De ce in curbe fara vizibilitate e linie intrerupta? De ce scolile de soferi sunt o chestie optionala (sunt persoane care dau examen de permis fara o ora de scoala), sau atunci cand se fac, se fac in bataie de joc?

Cat despre putere, eu recunosc ca unul din criteriile pentru care am vrut o masina de ~250 cp e sa pot depasi fara stres pe DN-uri. Nu inconstient, in toata "cariera" de 10 ani jumate de condus am facut o singura depasire idioata (si aia cu Clio), fara urmari in afara de frigiderul plin pe care l-am avut de la cel de pe contrasens, dar puterea e necesara tocmai pe drumurile noastre, unde nu poti merge constant. Pe autostrazi, si 70 cp sunt suficienti ca sa te descurci.
mircea_aq
Bani Andrei, e foarte simplu, sunt localitati care au limita de viteza 70, si brusc, aparent fara motiv iti trantesc un 30. Mai interesant e cand procedeaza ca la Milcoiu, iti trag 30 tocmai atunci cand drumul se largeste pentru cateva sute de metri la doua benzi si ai putea sa scapi de coloana de tiruri. Unde e autoritatea ? Prin boscheti camuflata ca robin hood.

Evident ca punand linie continua pe putinele portiuni drepte, trebuie sa compenseze cu discontinua altundeva (ca altfel nu mai indeplinesc normele de drum european) si asa apare linia discontinua in curbe fara vizibilitate.

@MuciX - si cu 70 cai poti sa-ti dai in petic pe DN, tine de om.
VladSoare
QUOTE(MuciX @ 23 Mar 2018, 06:22)
Cumulat cu faptul ca ai avut nevoie de peste 170 cp cred ca pot specula si ce tipologie de sofer esti pe DN-uri.

De la tine mă așteptam la mai mult.

QUOTE(MuciX @ 23 Mar 2018, 06:22)
nu sunt de acord cu afirmatia ca DN-ul ucide oameni, incompetenta si lipsa de disciplina a soferilor omoara oameni.
*

Așa, și? Cu ce schimbă asta lucrurile? Odată ce ai tras concluzia asta, te simți mai sigur pe DN?
MuciX
Repet, poate in RL esti altfel, dar luandu-ma strict dupa cum si ce scrii si eu asteptam mai multe de la tine.
VladSoare
Eu nu prea înțeleg ce anume "așteptai mai mult" în privința a ceea ce am scris eu.
Eu, în discuția de față, am scris numai că DN-urile sînt periculoase pentru că circulă Huidu pe ele.
Tu în schimb spui că ele n-au nici o vină, că de fapt vina o au oamenii.
OK, da, așa e, sînt de acord, nu drumurile omoară, ci oamenii, dar cum schimbă asta lucrurile? Face asta DN-urile mai puțin periculoase? Ar trebui să fim fericiți cu DN-urile pe motiv că nu-s ele vinovate? Sau ce anume încerci să spui? unsure.gif
Iszy
Numerul de accidente este invers proportional cu calitatea drumurilor.
La prosti, la destepti, la isteti, la mai putin isteti etc.

Sa revenim la tema topicului....santierele autostrazilor.
Pentru comportament rutier sunt alte topicuri.
smile.gif
Iszy
Despre centura Bucurestiului:

https://stirileprotv.ro/romania-te-iubesc/c...re-moderna.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.