Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
bucatzel
Io incercam sa subliniez ca diferenta intre Vmin si Vmax a celor care se invart prin jurul meu pe autostrezi e cam de 100 km/h. Si asta cu doar doua benzi. Ar trebui sa fie reteta de dezastru, dar vizibilitatea crescuta oferita de autostrada, si improbablilitatea de a iti veni cineva de pe contrasens conteaza enorm.
MuciX
QUOTE(bucatzel @ 10 Nov 2021, 10:13)
Ar trebui sa fie reteta de dezastru, dar vizibilitatea crescuta oferita de autostrada [...]
*


Aia e invalidata de catre bizonii de la noi. Sa iti amintesc de carambolurile de pe A2 din vara? Adica na, pe drumul ala vedeam des plutoane compacte de masini care mergeau cu mult peste 130, desi era foarte aglomerat. Acelasi lucru nu prea il pot spune despre drumurile de la nemti; adica da, mergem cu 300, dar daca e loc, nu doar daca ne functioneaza flash-urile.
bucatzel
Sincer, se aplica ce am zis si la carambolul ala. 55 de masini implicate, si n-a murit nimeni. Vizibilitatea scazuta de pe autostrada, proasta cum o fi, tot e mai buna decat pe DN, unde mindiat ai o curba si niste pomi pe margine care s-o obtureze. Bine, cand e ceata pe DN, de obicei realizeaza si soferu' roman propria-i mortalitate si o lasa naibii mai incet.
tatabobu
Mie îmi place de nu mai pot sa merg pe bucata cu 3 benzi de pe hautostrada spre Ploiesti. Mergi și tu că omu' cu 130, și din kilometru in kilometru trebuie sa schimbi 1-2, 2-3, 3-2, 2-1. Că bizonu' știe să meargă cu 110-120 pe a doua, chiar daca prima e libera, că doar o lăsă pe a treia libera. Crapa-le-ar bordul pe mijloc, ca la 1310.
IRONICK
Pe banda 1 se numeste devansare. Eu asa fac toata bucata aia.
MuciX
QUOTE(tatabobu @ 10 Nov 2021, 12:25)
Că bizonu' știe să meargă cu 110-120 pe a doua
*


Cand toata lumea face la fel, se mai numeste ca e gresit? tongue.gif
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 10 Nov 2021, 14:28)
Pe banda 1 se numeste devansare. Eu asa fac toata bucata aia.
*


si nu se gaseste niciunul sa se traga pe banda 1 fix in fata ta?
IRONICK
De ce sa faca asta? Banda 1 este libera in 99% din cazuri. Rar trec pe banda 2.
MuciX
De multe ori e bine sa nu ii antagonizezi pe astia. Fragilitatea lor masculina ii face sa reactioneze urat atunci cand li se arata ca gresesc.
tatabobu
QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2021, 13:57)
Cand toata lumea face la fel, se mai numeste ca e gresit? tongue.gif
*


Era greșit în '42 in Jermanea sa bati un evreu?
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 10 Nov 2021, 15:29)
De ce sa faca asta? Banda 1 este libera in 99% din cazuri. Rar trec pe banda 2.
*


il apuca cheful sa iti faca loc cand te vede venind pe acolo si hop peste tine pe banda 1.
Ma rog, poate am eu ghinion.
MuciX
Amuzant e cand revine pe 2 dupa ce ai trecut de el. biggrin.gif
QUOTE(tatabobu @ 10 Nov 2021, 14:22)
în '42
*


Uoau, de la zero la 42 dintr-un foc... That escalated quickly.
tatabobu
Pai nu știi că asta-i răspunsul la "the meaning of life, universe and everything"? 42.
MuciX
Cum sa nu? Ba chiar mi-am pus asta la numar.

[attachmentid=1628133602]

Dar tot nu am inteles cum am ajuns de la bizoni pe A3 la Holocaust.
einstein1984
QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2021, 16:29)
Amuzant e cand revine pe 2 dupa ce ai trecut de el. biggrin.gif

Uoau, de la zero la 42 dintr-un foc... That escalated quickly.
*


pai chiar asa face. Unu a ajuns din urma un camion pe banda 1 si a trecut de pe 2 pe 3.... unde pe 3 veneam eu. Camionul nu dadea semne ca ar avea nevoie sa schimbe banda.
tatabobu
QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2021, 16:05)

Dar tot nu am inteles cum am ajuns de la bizoni pe A3 la Holocaust.
*



Metoda reducerii la absurd. Ipoteza: atunci când "toți" fac ceva, înseamnă că așa e bine. Contraexemplul contrazice ipoteza, deci ipoteza este greșită
Habba
QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2021, 13:57)
Cand toata lumea face la fel, se mai numeste ca e gresit? tongue.gif
*



radmasa.gif
Mi-ai adus aminte de tembelu' asta:

QUOTE(Adrian Severin)
„Când o lege este încălcată de prea multă lume, înseamnă că legea trebuie schimbată, că nu o să schimbăm poporul. Ne mirăm că poporul este corupt, că toată lumea încalcă legea. Dacă toți suntem corupți, înseamnă că nimeni nu e corupt. Corupția înseamnă deviere și devierea nu poate fi a majorității sau a unanimității"

MuciX
Hai ca s-a strigat Bingo. a scapat.gif
tatabobu
Te-a prins? Tu ești Adrian Severin? 04.gif
MuciX
user posted image
dizzy
As dori sa ii adaug la dobitoci si pe cei care ruleaza pe A3 cu 70 km/h desi e alaturi DN1 pe care ar putea face asta linistiti
Highwayman
Deja am ajuns la A13?
https://adevarul.ro/locale/bacau/autostrada...a3bb/index.html
einstein1984
numerele se dau in ordinea proiectarii, nu a realizarii din ce am inteles.
meganus_bicorpus
Din ce in ce mai des auzim si de santiere, nu doar de linii trase pe o harta..probabil ca va fi un fel de orgie a transporturilor cand toti vor termina simultan si brusc vom avea km de autostrada si nu vom mai sti pe unde sa mergem...
Highwayman
Pana fac astia autostrazile se inveteaza teleportarea si nu mai avem nevoie de ele. Sau macar masinile zburatoare.
IRONICK
Si cand te gandesti ca doar trebuie sa votam ce trebuie la alegeri sa avem autostrazi.
mircea_aq
Cine mai cere autostrada ?
Dacia Spring a pensionat conceptul de autostrada.

https://www.youtube.com/watch?v=BuuYTHkhb1Q
IRONICK
Iar Scrioșteanu cu Mogosoaia???

QUOTE(Highwayman @ 17 Jan 2022, 22:00)
[url=https://adevarul.ro/economie/investitii/cum-avanseaza-proiectul-largirii-patru-benzi-dn-1a-mogosoaia-s-a-ales-intersectia-dn1a-Soseaua-chitila-solutia-realizarii-unui-giratoriu-1_61e6a6075163ec4271dd2695/index.html]Cum avansează proiectul lărgirii la patru benzi a DN 1A în Mogoșoaia. „S-a ales pentru intersecția dintre DN1A și Șoseaua Chitila soluția realizării unui giratoriu”
*


Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Irinel Scrioșteanu, a transmis, marți, că după ce a fost semnat, la finalul anului trecut, contractul pentru proiectarea „Lărgirii la 4 benzi DN1A, pe sectorul cuprins între Centura Bucuresti si intersecția cu Șoseaua Chitila – Mogoșoaia”, proiectantul a prezentat prima variantă de lucru.
einstein1984
Nici nu stiu de ce ne chinuim, oricum romanii nu stiu sa mearga pe autostrada.
Highwayman
Viaductul de la Talmacel, de pe A1 Pitesti-Sibiu, stadiul constructiei:
https://adevarul.ro/economie/investitii/aut...c9cc/index.html
Highwayman
Stadiu tronson Pitești - Curtea de Argeș:
https://adevarul.ro/economie/investitii/aut...7487/index.html
einstein1984
Aleuluia, in sfarsit a fost vreunul pe europeanul ala de pleaca din ruse spre Autostrada de la bulgari.
cj98czh
de la bulgari ar putea sa ia exemplu de cum sa nu treaca un european prin localitate, cum sa faci 2 benzi fix unde trebuie, cum sa faci o centura in jurul capitalei ... pe scurt cum sa scoti timpi orari buni fara sa trebuiasca sa mergi peste limita legala ... dar suntem prea prosti sa intelegem ceva .. nu am nici o indoiala ..
sorin1983
lasa ca de inteles intelege toata lumea cum e o tara civilizata. problema e de ce nu se vrea. asta ar trebui sa ne intrebam.
oricum despre ce am mai vorbi daca nu ar fi atatea probleme...
"oricat de bine o duci trebuie sa o duci un pic rau" - Teo
dizzy
Cica :

Autostrada spectaculoasă care va apărea în patru ani în România. Va trece prin munți și va avea 49 de tuneluri
O autostrada spectaculoasă urmează să îi bucure pe români peste patru ani. Aceasta va trece prin munți și va avea nu mai puțin de 49 de tuneluri. Unde este și ce detalii se cunosc până la această oră despre construcție?

Autostrada spectaculoasă ce va apărea în România
Veste bună pentru românii care abia așteptau acest lucru! Autostrada Sibiu-Pitești prinde contur, iar două companii din Turcia ar urma să construiască lotul 2. O asociere de firme este posibil să construiască lotul al doilea al celei mai așteptate autostrăzi

https://soferidinromania.ro/autostrada-spec...L0XkvM8kuYiOgpk
RDK
Ăștia delirează, contractul a fost semnat prin februarie 2022 și durează 68 luni.
Deci mai vorbim peste vreo 6-7 ani.
ProfiBv
Si nu este cea mai asteptata autostrada @dizzy.
Gil26
Exista si o "lista" a celor mai "asteptate" autostrazi? nedumerire.gif (iar restul poate la Sfantul Asteapta icon_mrgreen.gif )
maho
QUOTE(dizzy @ 10 Oct 2022, 12:21)
Cica :

Autostrada spectaculoasă care va apărea în patru ani în România. Va trece prin munți și va avea 49 de tuneluri
O autostrada spectaculoasă urmează să îi bucure pe români peste patru ani.

Asta-i din categoria "Sorine, fă-te că lucrezi" (sau "8 spitale regionale") 😁
dizzy
Cre ca 10 ani cel puțin.
Sper sa mai fiu capabil sa conduc, când va fi gata.
Am promis ca atunci când e gata , ma duc pana la Viena , num' asa de fiță.
Gil26
cu trenu' sau cu avionu' intrebare.gif biggrin.gif
(pana atunci ne mai inghesuim si "omoram" cat mai putem pe frumoasa vale a Oltului laugh.gif )
dizzy
Eu mai bag si cu masina, ca din cand in cand mai cere si "fratili meu" de la Viena niste chestii mai greu de adus cu avionul;
Ar trebui sa-mi iasa vreo 8 ore cand vom avea autostrada si vom fi in Schengen, fara control vamal.
Acu fac cam 12-14, de obicei din 2 bucati
Cu trenul nu am idee cat face dar ai toate dezavantajele masinii si toate dezavantajele avionului: pret mare, te lasa in gara, nu la destinatie, bagaj mic; Ii las pe altii sa se bucure de 20 de ore in tren, eu nu
Bwwlan
Quelle surprise, a cedat Dealul Liliecilor dry.gif

Ma si intrebam cat o sa tina plasa aia dealul ala in brate. Vegetatie pe versanti, nema, casete de beton nema, numa' niste foraje si plase ancorate. No, bun asa...

De ce naiba n-or fi recurs la solutia asta, nu stiu...

[attachmentid=1628151444]
Habba
Solul diferit.
În argilele din podișul Transilvaniei ori te duci cu piloți forați, și bagi mii de metri cubi de armături și beton in stabilizare, fie schimbi panta/unghiul debleului (excavezi alte sute de mii de mc de terasament), concomitent cu un sistem capabil de drenaj.
There is no other way!

Plm, CNANDR le-a fumat pe astea amu' 17-18 ani cu Bechtel pe A3 2B, și n-a știut să le ceară și aici.
Spăgari ordinari.
Bwwlan
Man, nu stiu, io nu-s de specialitate, nici nu vreau sa ma pretind destept pe un domeniu in care cunostintele mele-s fix zero, insa tot ce pot sa iti spun e ca atunci cand am vazut autostrada aia care trece la un metru de un deal taiat in doua, primul meu gand a fost "asta e o catastrofa care asteapta sa se intample".

Sincer, as avea strangere de inima sa conduc pe langa dealul ala fiindca am senzatia ca oricand se poate decide sa cedeze si sa ingroape autostrada cu tot cu masini, pana la rau.
Habba
Dè, au făcut o românească ieftinache, sperând să țină. Ghinion.
As vrea sa vad cine din consultanții de la CNANDR (și dirigintele de șantier), a aprobat soluția asta tehnică de grădiniță.
Repet, e sol argilos, nu rocă. În rocă e altceva.

Dar nah, spăgari.
mircea_aq
Eu din cate tin minte, solutia debleului a fost sustinuta de JASPERS, nu de proiectant.
De ce ? Pentru ca era pe departe cea mai ieftina.
Habba
Extrem de ieftină. Se vede acum cât de ieftină a fost.
Iar costul final (pentru reparații) îl va depăși pe cel inițial, dacă ar fi fost facută de la început cum ar fi trebuit.

Plm, oare nu se învață nimeni că România e prea săracă să facă ieftin? Și nu există și ieftin și bun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.