Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
VladSoare
Georgică, te joci cu sănătatea noastră? tongue.gif
Era să mă înec cu cafeaua cînd am citit prima frază. Începusem să sper că poate mai există totuși o speranță, cît de vagă, să ajungem la Brașov pe autostradă în mileniul ăsta... și cînd colo, deschid articolul și văd că e vorba de ciotulețul din Petricani. mad.gif
george_scala_2004
QUOTE
După ce a desenat sute de kilometri de autostradă de construit în următorii ani, proiecte cuprinse și în Master Planul de Transporturi sub denumirea de ”lista lungă” sau ”scenariul optimist”, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) renunță la acestea.


http://www.digi24.ro/stiri/economie/transp...tostrazi-590778

QUOTE
Compania de Administrare a Infrastructurii rutiere (CNAIR, fosta CNADNR) a scos la licitatie executia lucrarilor pentru Lotul 1 Targu Mures - Ungheni, din autostrada A3 pana la Campia Turzii, singurul lot ramas fara constructor dupa ce in urma cu sase luni contractul fusese reziliat. Licitatia este pentru executia lucrarilor pe 4,5 km de autostrada si 4,7 km de drum de legatura si are o valoare estimata de 285 milioane de lei.


http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infra...lui-initial.htm

Enorm...si altiiconstruiesc de cateva ori mai ieftin in munti si la campie...
george_scala_2004
QUOTE
Cele mai mari progrese în construcția șoselelor de mare viteză au fost înregistrate în ultima lună pe șantiere proaspăt deschise precum lotul 2 din autostrada Târgu Mureș-Ogra (atribuit Strabag) și primii 3 kilometri din autostrada București-Brașov (Aktor), dar și pe șantiere mai vechi precum lotul 3 al autostrăzii Sebeș-Turda (Tirrena Scavi) și pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva (Salini).


http://www.economica.net/harta-autostrazil...una_127092.html
burliu
oameni pasionati de infrastructura
http://forum.peundemerg.ro/index.php?board=56.0
bengal
Ne miram de ce Polonia este inaintea noastra ca si dezvoltare economica sau de ce Mercedes a ales Ungaria pt. constructia unei noi fabrici. Oficialii nostri ar trebui sa puna pe primul loc constructia de autostrazi,numai asa putem atrage investitori cu nume grele. In rest,vise taica.
zodrac
Oare o termina în 1 2 deceni?

HotNew - Traseul final al autostrazii Sibiu - Pitesti

QUOTE
La un an si jumatate de la semnarea contractului pentru revizxuirea Studiului de Fezabilitate, autostrada A1 Sibiu - Pitesti are un traseu oficial. Compania de Drumuri a avizat traseul final pentru cei 123 de km de autostrada si a prezentat studiile geotehnice realizate pe sectiunile de capat ale autostrazii, primele pe care ar trebui sa inceapa lucrarile in anul 2018. Vezi in articol o HARTA INTERACTIVA in detaliu cu traseul final al autostrazii Sibiu - Pitesti, cu tot cu nodurile rutiere propuse si tunelurile ce vor trebui construite prin munti.
Iszy
Daca, o revizuire de Studiu de fezabilitate costa 11 milioane euro ( nu se specifica cu TVA sau fara ....mai conteaza ) cit o fi costind un studiu real de fezabilitate?
Iata cheia spagilor pentru anii precedenti..cind unii se suiau pe bulldozer la televizor ...iar in spate trageau frina de mina cit puteau sa expire studiul de X sa se poata lansa revizuirea lui cu 11 milioane euro.
At fi bine ca actualii cit mai sunt, sa faca un raport cit s-a chetuit in ultimii 10-15 ani pe tot felul de lucrari de ascutit creioane fara sa se faca nici un metru de autostrada.
Se declara studiul anterior prost. Nu se specifica daca se are in vedere recuperarea banilor platiti pentru in lucru prost al carui reparare a costat 11 milioane euro.
Urmeaza calupul musical cu aici sunt banii dumneavoastra!
yoncv
Tocmai am auzit la radio ca s-a deschis, in sfarsit, circulatia pe asa-zisa centura de sud a Craiovei, mai cunoscuta sub numele "Centura Ford" pentru ca face legatura intre uzina Ford si DN65 Craiova-Pitesti. Poveste lunga si cu bucatica asta de drum de 6,3 km. A durat 4 ani sa fie finalizata, iar in presa locala scrie ca deja asfaltul e valurit pe o portiune.
nasty
anul asta nu se mai inaugureaza nimic, din bucatelele de autostrazi, care aveau termen de finalizare decembrie 2016, totul se amana politic, pt la anul, cu ... alt guvern.
Highwayman
Cum sa nu inaugureze? biggrin.gif
yoncv
Nu va mai faceti iluzii, ca sa nu aveti deziluzii:
Ministrul propus al Transporturilor: Nu promit niciun kilometru de autostrada
PetruDez
Evident ca nu permite. Cosmarul cel mare al alora de pe la psd si alde si nu doar a fost cand tehnocratii o reusit oarecum sa deblocheze proiectele existente deja. Toti stim de ce si in ce mod erau blocate... Acum e doar o revenire la normal. Astia deja mai au oleaca si spun pe fata ca scopul lor e sa fure.
MoneyTalks
QUOTE(yoncv @ 4 Jan 2017, 12:06)

Cind s-a deschis link-ul prima data am citit in fuga "Guvernul Grivei" blink.gif
Iszy
http://www.economica.net/a-fost-lansata-li...lui_124466.html

Adio Homor, adio pod, adio 2017.
Cypher4laguna
Licitatia e bine mersi in SEAP si nu ar avea nimeni motive sa o anuleze.

S-a amanat din nou pana in 03.02.2017. S-au cerut 16 clarificari (s-a modificat caietul fata de licitatia precedenta)
VladSoare
Ce se mai aude cu bucățica aia surpată, de la Sibiu încolo? Au rezolvat-o?
argon
Demult. A rezolvat-o direct cndarul. Înainte de sărbători era ca naiba noaptea că au uitat sa o marcheze. Mai trebuie bucata de la Deva la Margina , și ajungi pe autostrada de la Sibiu la Lisabona.
VladSoare
Super.
Acu' să mai vedem și Brașov-Sibiu, că aia mă doare cel mai tare. sad.gif
Bine, de fapt cel mai tare mă doare București-Brașov, dar aia știu că nu se va face niciodată. Măcar spre Sibiu s-o facă și tot ar fi ceva.
corbex
Spre Sibiu se merge foarte bine si acum. V-ati invatat cu autostrazi.
VladSoare
Poate doar noaptea. Sau de sărbători.
argon
QUOTE(argon @ 16 Jan 2017, 18:45)
Demult. A rezolvat-o direct cndarul.


Mda...nu a tinut mult, saptamana asta a aparut o zona unde s-a lasat asfaltul...au pus ei indicatoare de 60 sau 80 la ora...daca nu le observi, decolezi putin. Iar dupa tratamentul de deszapezire, au aparut o gramada de gropi intre Orastie si SIbiu...nu-s adanci deocamdata, se exfoliaza doar cele 2 degete de strat de uzura.
Adrian Frigo
Deci denivelarea aia e special proiectată ca să mai reduci din viteză,la fel și gropile,nu te pricepi...e în proiect tot. icon_mrgreen.gif radmasa.gif

Lucrări la nivel european,ce plm!
marksman
Mai rau e c-au fost si recompensati cu prime de vreo 40k EUR aia de-au refacut portiunea demolata.
hepea
Cica problema nu e la partea refacuta (km276) ci mai incolo (km286)

Sursa: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic...3;boardseen#new
nasty
A apărut contractul pierdut Bechtel . Dacă nu se dau grațierea, amnistia și prescrierea repede, ca e contract vechi, deh, vor cădea multe capete.
meganus_bicorpus
Articolul acesta a fost preluat si la Romania te iubesc! si se explica ince de pe atunci ca autostrada este o bomba cu ceas, oricand se pot produce catastrofe din caiuza proiectului gresit si a unei executii de mantuiala...dar e mai bine sa se intample o catastrofa decat sa o prevenim, ca asa e la noi!

https://republica.ro/domnule-premier-domnul...-se-va-intampla
argon
Dacă făceau de la început tunel de beton direct prin dealul mișcător, cum ar fi trebuit , și cum se face în alte țări, ieșea mai ieftin . Dar atunci nu mai exista motiv să spele cnadrul milioane de euro pe carpeli. Totul e planificat de dinainte,e făcută să nu tina aia se știa asta dinainte sa o deschida Ponta, și nu e teoria conspirației.
meganus_bicorpus
Situatia devine tot mai tragica...oare acum cine va plati?


https://republica.ro/tragedia-aciliu-mai-este-doar-un-pas
argon
Acum e safe, Dar când vine dezghețul și ploile e problema. Articolul e exagerat, se va crăpa puțin câte puțin până în vor închide iar. De platit nu va plăti nimeni, multi ani de acum înainte va fi motiv de muls bani.

27 Jan 2017, 17:22:
Nu e autostrada..Că ar fi prea evident..Dar astăzi am făcut poza asta pe un drum județean...soare, uscat, se împrăștia material antiderapant la greu. Când a nins nu erau de găsit, patinuar pe drumuri.
radunre
[attachmentid=1628054164]

Cred ca japonezii au contract cu niscaiva "firme" extraterestre. Ca din cele care lucreaza pe la noi, sigur nu sunt...
argon
In Japonia s-au reluat execututiile, la noi isi dau legi singuri, sa se scape de cativa ani la puscarie . Deci comparatia nu are sens.
Iszy
Dincolo de Somes stau 16 km de autostrada in asteptarea panglicii.

Despre podul de la Gilau sulfa vintul!
george_scala_2004
QUOTE
Produsul intern brut al județului Constanța a crescut cu o viteză dublă față de cea a restului economiei de la deschiderea autostrăzii București – Constanța, în noiembrie 2012 și până în prezent, arată datele Institutului Național de Statistică și ale Comisiei Naționale de Prognoză.

Astfel,  PIB-ul în valoare nominală al județului Constanța a avut o creștere în perioada 2012-2016 de 56%, față de o creștere nominală de 29% a PIB-ului României.

Proba care arată că autostrada a avut un rol covârșitor în viteza de creștere a PIB al județului Constanța în perioada 2012 - 2016 este că în cei patru ani anteriori, adică între 2008 și 2012, când nu era gata toată autostrada, PIB-ul nominal al județului Constanța a crescut cu 13%, sub ritmul de creștere al PIB-ului per total țară, de 14%.


http://www.zf.ro/eveniment/proba-ca-infras...nomiei-16183587

Pe harta surprinde pozitia Iasi-ului care, in ciuda absentei autostrazii, are o crestere importanta...cu cat ar fi crescut, oare, daca avea autostrada?

Revenind la Constanta: E posibil ca o parte din crestere sa fie cauzata de disparitia cuplului mazare - constantinescu, iar firmele, nemaitrebuind sa dea spagi pentru orice miscare fac, au investit mult mai mult si au produs mult mai multi bani...sau ca portul a crescut din cauza navelor ce ocolesc Ucraina si Rusia din cauza razboiului...posibil si de la energie - petrol, nuclear, eolian, exploatarea platformei continentale...

QUOTE
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) informează că luni (06.03.2017), începând cu ora 17:30, se va deschide circulația rutieră pe Autostrada Lugoj – Deva, Lot 2 km 27+620 - km 56+220", Sectoarele A, B, C și Nodul Rutier Margina. Cei 15 kilometri se vor lega direct la restul de 146 kilometri de autostradă de la Lugoj și până la Nadlac, la granița cu Ungaria.


http://www.romaniatv.net/un-tronson-de-15-...a_344300.html#n

QUOTE
Din 1989 până în prezent, în România s-au construit 570 de kilometri de autostradă, care au costat 14 miliarde de lei. Reiese că, la o populație de 19 milioane de locuitori, fiecărui român îi revin 3 centimetri de autostradă, care l-au costat, în medie, 736 lei.

http://www.romanialibera.ro/special/docume...-analiza-442785

https://www.youtube.com/watch?v=j1-xoopDLF0 arata frumos... wub.gif
Iszy
In 6 Martie Consiliul Judetean Cluj si-a dat acordul pentru inceperea construirii noului lot din Autostrada Transilvania: lotul Nadaselu ( Girbau ) - Sinpaul
Iszy
Un ' Wag dog " autohton?

http://www.economica.net/autostrada-timiso...tar_134919.html

blush.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
hepea
Da' de Sofia nu ne legam? Daca tot refacem blocul comunist.... wink.gif
cristic1982
Sa terminam Constanta - nadlac (inclusiv tronsonul pitesti-sibiu) nu avem bani, dar de studii de fezabilitate da. Tipic psd.
Iszy
' La noi autostrazile ca ....
Ne bucuram de fiecare cm in plus! '
Iszy
O mica schimbare din 2018 in 20.
In rest poze faine!

https://www.dcnews.ro/autostrada-transilvan...azi_540052.html
george_scala_2004
QUOTE
Centura Capitalei intră în reparații. Un kilometru reabilitat costă cât construcția unui kilometru nou de autostradă


http://www.capital.ro/centura-capitalei-in...-reparatii.html

http://www.cnadnr.ro/ro/proiecte/moderniza...dn7-si-dn2-a2-0

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?...t=3958&start=70

https://www.agerpres.ro/economie/2017/04/27...e-euro-00-48-58
nasty
va fi gata pana in 2027?
eu nu cred...adica 10 ani!
Bwwlan
Ce-i trebuie prostului? Tichie de margaritar.
Bine ca ingroapa juma de meleard de euro intr-un pod fara sens, ca in rest, toate autostrazile sunt gata, Pitesti-Sibiu e demult treminata, Autostrada Transilvania are deja imediat 10 ani de cand e complet data in folosinta iar Moldova e legata de Ardeal si Bucuresti prin 3 autostrazi.
Nejte imbecili. Ma intreb cine e beneficiarul parandaratului.
Iszy
Cu utilitati!
Iszy
Despre Sebes Turda:

http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/t...ce--159174.html

cu poze faine!

Mai bag citeva de la constructia autostrazii Debretin - Bors
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.