Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
eloy
QUOTE(neiu @ 27 Jul 2009, 18:21)
degeaba ne chinuim sa punem poze,
*


cu respect, dar pe mine pozele ma ajuta f mult; daca pui poze din aceeasi zona la interval de 5-6 luni vad un progres (sau NU :-D, dar macar stiu care e treaba)
deci multam celor care pun poze si daca ar mai pune cineva din zona gilau unde cica deja lucreaza la bretelele DN1-autostrada, ar fi super!
rombul


<span class='edit'>27 Jul 2009, 15:39:</span>
asta cu neavenitu e replica clasica de troll dar n-o sa ma cert cu tine smile.gif . cert e ca 'ecologistii neaveniti' au cam fost bagati sub pres, ca nu s-a mai auzit nimic de felul in care a fost rezolvat conflictul.
in fine, as vrea sa iti impartasesc entuziasmul dar eu ma foarte indoiesc ca termina podurile pana la anu in iulie; poate restul da, desi bucata italienilor e in urma rau. pana una alta, cei trei regi nu au fost nici ei platiti deloc anu asta, fiindca 'sunt unele nereguli la curtea de conturi cu platile de anu trecut' dupa cum a zis berceanu acu cateva zile intr-o conferinta de presa, vezi ca e inregistrarea pe www.mt.ro asa ca....
*

[/quote]
iar ai dat-o in diverse eu iti spun informatiile din surse sigure tu ma iei cu prostii de 'troll (nici nu stiu ce inseamna)
pana la urma poti sa crezi ce vrei , nu ma deranjeaza
macar am vazut realitatea din teren
daca vrei poti viziona stadiul pe la barcanesti , rafov. gherghita.balta doamnei
daniel28
Legat de pasajul cu pricina, pe site-ul Min Transp scrie ca se anuleaza niste trenuri care circula prin zona aia pt ca sa se monteze grinzile la pasaj. Deci or fi gasit solutia.
eloy
stirea cu amanarea la A2, preluata de cotidianul:

http://www.cotidianul.ro/autostrada_spre_m...unal-93443.html
eloy
QUOTE(vijelie @ 27 Jul 2009, 11:43)
Greseala de proiectare costa cca 5.5 milioane de euro, bani care trebuie dati de catre Primaria Sector 2 + Primaria Voluntari.
*


pana la urma nu e nicio greseala de proiectare, a fost o mare intoxicare. uite poze facute acum o ora. intre firele de inalta tensiune si grinzi e aproape un metru, deci a fost gandit bine, si nu au dat nimic jos. probabil ca cheltuielile in plus au fost pe utilitati, tevi si sarme de la apa nova si electrica, ce au aparut ' pe neasteptate' pe sub lucrari.
draculafly
eloy sa inteleg ca au pornit lucrarile si pasajul e aproape gata dupa cum se vede ? cand au termen de finalizare , presupun ca scrie pe una din placutele de pe acolo !
vijelie
@eloy
Asta inseamna ca absolut toti cei implicati (proiectant, primarie, CFR) sunt niste cretini?
Batrânul
Da. Ai spus-o singur.
eloy
@draculafly
termenul de finalizare a expirat cel mai probabil de ceva vreme :-)
altfel, grinzile ramase trebe montate pana vineri 31, fiindca atat e valabila interdictia trenurilor. apoi ramane de umpluta rampa de urcare cu balast (se vede in ultima poza cam cat mai este) si turnat asfalt. a, si conectat la soseaua principala :-). acum ca au scapat de beleaua cea mare, eu zic ca intr-o luna 2 doua e gata...

@vijelie
nope, nu cred ca aia sunt cretini, tocmai, ci presa. a, si proiectantul, da, ca era un interviu cu el in gandul la un moment dat si nu doar ca nu a explicat nimica, dar avea si o exprimare de copil retardat. se vede clar din poza ca nu e nici-o greseala si nu a trebuit sa refaca nimic (compara pozele mele cu cea 'clasica' care a circulat peste tot si ai sa vezi ca stalpii sunt identici). dar a prins unu samanta de scandal, si au sarit toti. cum am mai zis, parerea mea e ca la confuzia generala s-a adaugat faptul, mentionat in presa dar trecut mai in ultimele paragrafe, ca s-au descoperit multe utilitati despre care nu se stia nimic intial, si astfel, DA, au CRESCUT costurile.
DrK
deci este exact cum spuneau oamenii normali... prinderea firelor se face direct pe pod...
rombul
QUOTE(vijelie @ 30 Jul 2009, 12:25)
@eloy
Asta inseamna ca absolut toti cei implicati (proiectant, primarie, CFR) sunt niste cretini?
*


da ai raspuns f bine

30 Jul 2009, 14:21:
QUOTE(eloy @ 30 Jul 2009, 13:08)
@draculafly
termenul de finalizare a expirat cel mai probabil de ceva vreme :-)
altfel, grinzile ramase trebe montate pana vineri 31, fiindca atat e valabila interdictia trenurilor. apoi ramane de umpluta rampa de urcare cu balast (se vede in ultima poza cam cat mai este) si turnat asfalt. a, si conectat la soseaua principala :-). acum ca au scapat de beleaua cea mare, eu zic ca intr-o luna 2 doua e gata...


*


se armeaza cu fier beton tablierul pasajului si apoi se toarna beton iar peste beton se toarna asfaltul in 3 straturi si se fixeaza rosturile de dilatare
eloy
smile.gif
'obiectivul' este la 10 min (pe bicicleta) de locul unde lucrez, asa ca o sa pot sa trec destul de des. o sa mai pun poze daca e vreun progres seminifcativ si mai promit sa numar straturile de beton radmasa.gif .
asta daca nu ne sterge adminu considerand ca suntem OT excl.gif
io sper ca nu, in fond tot de infrastructura e vorba, si apoi soseaua pipera va fi unul din traseele de descarcare al A3 (via Petricani - sos buc. nord)

30 Jul 2009, 15:43:
ca tot intreba cineva de coridorul IV, noutati despre tronsonul orastie-deva (nu stiu cum am ratat-o pe-asta ca are deja 2 sapt)

http://www.capital.ro/articol/cnadnr-va-re...tie-122230.html

ce nu scrie aici insa e ca fondurile respective expira in 2010! ceea ce inseamna ca 100% vor ramane fara bani la jumatatea lucrarii. asta este una din primele tronsoane pt care s-au obtinut fonduri externe si ce sa vezi? nu au fost in stare sa faca o nenorocita de proiectare. este unul din pasajele cele mai crunte din drumul spre iesirea din tara, si ei stau cu banii in banca si cu picioarele pe birou si fluiera mad.gif mad.gif mad.gif
cri123
Cat despre circulatul catre vest pe autostrada .... da, insa numai de la Debrecen. Din Cluj e destul de aproape, apoi nu mai vezi decat autostrada. Au terminat intre timp prelungirea M0 pana la M3, deci nu mai trebuie trecut prin Budapesta cand vii de la Debrecen.

A, si am fost tot asa numai autostrada (cu 2 bucati in Slovenia inca in lucru, vreo 15-20 km) pana in Italia. Super si usor de mers, scurtezi vreo 200km fata de drumul clasic prin Viena.

Am ramas mut in Slovenia. Am harta navi din 2008.07, si pe ea apare o singura autostrada, ceea de la Maribor la Ljubljana si apoi Trieste. Acum surpriza... sunt 6!!! Facute pe fonduri UE. Deh, la altii... se poate (ca sa nu vorbesc de instalatii de schi pe la munte, peste tot numai "UE funds"...).
eloy
s-a emis acordul de mediu pt timisoara-lugoj. din cate stiu, e cam primul act oficial pe acest tronson, chit ca aproape insignifiant smile.gif

http://www.cnadnr.ro/anunturi-de-mediu.php
rombul
eloy s-a mai facut ceva la autostrada bucuresti-ploiesti?
eloy
QUOTE(rombul @ 31 Jul 2009, 15:06)
eloy s-a mai facut ceva la autostrada bucuresti-ploiesti?
*


n-ai zis omule ca tu treci pe-acolo des?
QUOTE
macar am vazut realitatea din teren
daca vrei poti viziona stadiul pe la barcanesti , rafov. gherghita.balta doamnei

din cate informatii ai, as zice ca si lucrezi cumva la ei dar n-am chef de vreun flame pe faza asta. daca tot te duci in zona pune si tu niste poze, daca nu lasa-ne cu propaganda.
fictiv2004
QUOTE(vijelie @ 30 Jul 2009, 12:25)
@eloy
Asta inseamna ca absolut toti cei implicati (proiectant, primarie, CFR) sunt niste cretini?
*




daca lucrarile se continua fara modificarea proiectului, nu vad de ce proiectantul e catalogat cretin !! senzatia mea e ca - repet ,daca nu s-a modificat proiectul structural - toti cei implicati, proiectant, primarie, CFR, NU sunt cretini !! Cretini sunt doar ziaristii care se dovedesc habarnisti ca intotdeauna( exceptiile nu le comentez biggrin.gif ), iar pentru marea majoritate a forumistilor ce a sarit in sus ca de obicei fara sa gandeasca putin, expresia "pelicani" mi se pare potrivita. ( nu vreau sa jignesc pe nimeni personal) . PS: prin " modificarea proiectului " a nu se intelege cosmetizarile caracteristice " punerii in opera". Ba chiar senzatia e ca proiectantul a calculat asa de bine - la limita - incat compromis mai bun nu poate sa existe ( nu sunt proiectant, nu-l cunosc pe respectivul, incerc sa fiu doar impartial, si sa-mi dau seama de realitati) PS2: Proiectantul TREBUIE sa faca proiectul corect, nu-l verifica nimeni daca stie sa puna in acord subiectul cu predicatul (Einstein cand deschidea gura era o catastrofa , nu-l intelegea nimeni, erau 3-4 oameni in toata lumea cu care putea discuta o tema profesionala complexa - blush.gif aici comparatia e cam fortata) laugh.gif .
eloy
QUOTE(fictiv2004 @ 1 Aug 2009, 01:23)
daca lucrarile se continua fara modificarea proiectului, nu vad de ce proiectantul e catalogat cretin !! 
*


asta am zis si eu biggrin.gif
diaconuliviu
QUOTE(eloy @ 29 Jul 2009, 10:55)
[...] intre firele de inalta tensiune si grinzi e aproape un metru, [...]


Si nu e cam putin?
argon
tinand cont ca pe firul de sustinere, adica ala de sus am vazut stand pasari fara greturi, e numa' bine unsure.gif
paul_damian
argoane, ia incearca sa-i pui o impamantare la o pasare din aia... sa vezi show de sunet si lumina biggrin.gif

Oricum, nu e putin 1m, in tunele uneori linia e "lipita" de plafon, ba chiar mai jos decat standardul, astfel incat pantograful coboara putin. Izolatia conteaza. wink.gif
diaconuliviu
@argon:Adica daca mie imi scrie undeva ca am nevoie de surub M10 dar tine cu M6, cel putin pina il string, sa las M6?

LE: Da, domnu' cmandrei, era o replica data lui argon, care spunea ca pasarile sed pe sirma si nu se curenteaza, asta ca un fel de standart de distanta: daca o pasare sade pe sirma si nu se electrocuteaza, distanta intre sirme e buna.
La aia faceam remarca.
cmandrei
Incercati sa ramaneti on-topic va rugam. Pentru modul de lucru, produsele folosite si alte pareri etc., sunteti rugati sa folositi alte topicuri.
r_vlad
Poze facute ieri pe santierul Autostrazii Transilvania:

Viaductul de la iesire din Turda
[attachmentid=1627542997]

Viaductul de langa comuna Petresti
[attachmentid=1627542998]
[attachmentid=1627542999]
voyageros
La Petresti dar mai ales la Sandulesti am inteles ca o cam ia pamantul la vale. La Sandulesti cel putin zona nici nu arata a viitoare autostrada ca acolo inca sa scarmana in cap inginerii si acuma ii dau de cap
eloy
vesti de pe AT (newsIN) - au terminat viaductul de pe aries
"Viaductul are o lungime de aproape un km (960 m) și o înălțime de 23 m (echivalentă cu un bloc de 8 etaje) și este situat peste râul Arieș, pe secțiunea 2B (Câmpia Turzii - Gilău) a Autostrăzii Transilvania. Lucrările la construcția viaductului au început în iunie 2007, dar au continuat cu intermitențe pe parcursul anului 2008, din cauza lipsei de finanțare", se arată în comunicatul companiei.
Potrivit constructorului, pentru construcția viaductului au fost necesare 192 de grinzi de tip U, cu o greutate de 160 tone fiecare, lucrările fiind finalizate prin turnarea plăcii de suprabetonare, astfel încât viaductul va putea asigura, din acest moment, continuitatea transportului greu pe aliniamentul autostrăzii.
În zona nodului rutier Gilău, unde vor fi cinci benzi de urcare și coborâre de pe autostradă, s-a aflat o fostă groapă de balastieră, plină cu apă, care a trebuit să fie desecată și umplută cu balast și piatră. În prezent, se lucrează la patru podețe tubulare și casetate pentru evacuarea apelor pluviale și la benzile A și C de urcare pe autostradă.
si vestea cea buna- se reiau lucrarile si pe 3C smile.gif smile.gif

"În paralel, pe secțiunea 3C a Autostrăzii Transilvania, între Surplacu de Barcău și Borș, contractorul (Bechtel, n.r) este în plin proces de mobilizare a forțelor de muncă, reluându-se lucrările de construcție în patru locații. Pe această secțiune se vor construi 43 structuri (poduri, pasarele, pasaje, viaducte, etc), incluzând și viaductul de la Surplacu de Barcău, cel mai mare viaduct al întregului proiect. Viaductul va avea o lungime de 1,8 km și va fi cea mai importantă structură de pe aliniamentul Autostrăzii Transilvania", se arată în comunicat.
marinul
pot sa confirm ca s-au reluat lucrarile pe 3C de vreo 2 saptamani
Squirrel
Bechtel a inceput sa creada in minuni: Primii 42 km vor fi gata in noiembrie
Sursa.
eloy
QUOTE(marinul @ 4 Aug 2009, 19:09)
pot sa confirm ca s-au reluat lucrarile pe 3C de vreo 2 saptamani
*


biggrin.gif smile.gif smile.gif
ma bucur si eu ca naivul, sperand ca inseamna ca sunt sanse sa il termine la anu.
ai cumva poze?
mersi!

se confirma si ca au inceput lucrul efectiv la timisoara-arad, deci sper la ceva poze si de-acolo; in plus, centura arad intra si ea in lucru in curand
http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/st...090802-04064279
Ayden_CJ
Confirm ce a spus voyageros, la cariera de la Săndulești e cam MULT de lucru (cu blîndețe zic asta), și da, la Turda cica e deviata circulația pentru lucrul la DN1, îi rog pe colegii din Turda să ne spună cam care e termenul care se vehiculeaza in zona pentru lucrarea la nodul acela , nu de alta dar am de mers în Unirea si n'as vrea s-o iau prin Cîmpia degeaba. Mulțumesc
eloy
@Ayden
3 luni, conform Mediafax

CLUJ-NAPOCA (MEDIAFAX) - Traficul rutier de pe DN 1 va fi deviat, începând de marți, pe o porțiune de 350 de metri, la ieșirea din municipiul Turda (Cluj) spre județul Alba, din cauza lucrărilor la Autostrada Transilvania, iar în cele trei luni cât va dura restricția se va circula pe un drum paralel, construit de Bechtel.
Potrivit Centrului Infotrafic, circulația de pe DN 1 va fi deviată pe un sector paralel, de la kilometrul 440+ 900 până la kilometrul 441+250, în zona nodului rutier din apropierea orașului Turda care face joncțiunea cu Autostrada Transilvania, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Se estimează că lucrările se vor termina în aproximativ trei luni. Traseul variantei ocolitoare este asfaltat, menține suprafața carosabilă la aceleași dimensiuni, fiind presemnalizat și marcat conform standardelor", arată sursa citată.
Subcomisarul Alexandru Băl, șeful Poliției Rutiere Turda, a precizat că devierea are loc în zona nodului rutier care face legătura dintre DN 1 și Autostrada Transilvania, la 700 de metri de ieșirea din Turda spre județul Alba.
"Este vorba despre o buclă scurtă. S-a construit un drum paralel cu DN 1, în imediata vecinătate, care ocolește pe o porțiune de 350 de metri nodul rutier. Drumul a fost realizat de compania Bechtel", a explicat Băl.
Comisarul Florin Goia, adjunctul comandantului Poliției Rutiere Cluj, a declarat, marți, corespondentului MEDIAFAX că în primele zile traficul va fi supravegheat de polițiști, până când șoferii se vor obișnui cu noua rută.
Tince1290
bai astia chiar se tin de treaba....cel putin aici in zona noastra....vad ca avanseaza lucrarile...acum vreo 2 saptamani am trecut prin sandulesti dinspre turda si atunci i-am vazut pentru prima data asfaltand....poate-poate pana in decembrie avem primul tronson biggrin.gif
marinul
daca nu in decembrie, sigur anul viitor in primavara smile.gif

5 Aug 2009, 18:47:
in niciun caz tronsonul 3c nu va fi gata in 2010 mai au f mult de lucru se lucreaza doar pe o portiune de vreo 35 km intre suplacul de barcau si chislaz in rest n-au sapat nici macar un sant.
diaconuliviu
QUOTE(eloy @ 5 Aug 2009, 16:24)
[...]
CLUJ-NAPOCA (MEDIAFAX) - Traficul rutier de pe DN 1 va fi deviat, începând de marți, pe o porțiune de 350 de metri, la ieșirea din municipiul Turda (Cluj) spre județul Alba, din cauza lucrărilor la Autostrada Transilvania, iar în cele trei luni cât va dura restricția se va circula pe un drum paralel, construit de Bechtel.
[...]

Da, era facut sectorul de duminica trecuta, trebuia facuta numai devierea.
Ce bine, caci in zona aia era un praf si un namol pe sosea dar, de, cine sa amendeze bechtelu' pt asta (da, conf codului rutier).

eloy
inca niste poze de la pipera


despre timisoara arad, de pe agentii

'Potrivit evaluărilor făcute de specialiștii din cadrul MTI, cei 32,2 kilometri ai tronsonului de autostradă Arad-Timișoara vor costa 135 de milioane de euro, fără TVA, astfel că prețul oficial al kilometrului de autostradă va fi de 4,2 milioane de euro, fără TVA, preț care include și realizarea unui spațiu de servicii (parcare, toalete publice), unde se va licita și pentru stații de caburanți.

Lucrările la tronsonul de autostradă Arad-Timișoara au început oficial pe 31 iulie, din comuna Șag, satul aparținător Cruceni, spre municipiul Arad (intersecția cu DN 69) și de la Orțișoara spre Timișoara, tronsonul Cruceni-Orțișoara urmând a fi atacat ulterior.
draculafly
pare aproape gata sau ma insel eu ? maxim 3 saptamani !
IsNa
QUOTE(eloy @ 6 Aug 2009, 12:37)
'Potrivit evaluărilor făcute de specialiștii din cadrul MTI, cei 32,2 kilometri ai tronsonului de autostradă Arad-Timișoara vor costa 135 de milioane de euro, fără TVA, astfel că prețul oficial al kilometrului de autostradă va fi de 4,2 milioane de euro, fără TVA, preț care include și realizarea unui spațiu de servicii (parcare, toalete publice), unde se va licita și pentru stații de caburanți.

*



No bun, astia se lauda ca-i cea mai ieftina autostrada din Romania...
E mare mirare, avand in vedere ca pe cei 32 Km trabuie traversate vreo 2-3 paraiase, cateva drumuri comunale si in rest pamantul e plat ca o clatita si complet stabil. Nu se compara cu dealurile instabile ale Transilvaniei sau cu trecerea Carpatilor pe valea Prahovei. Geografia e chiar mai prietenoasa decat pe Cernavoda-Constanta.

Un constuctor serios ar da-o in folosinta la primavara...
vijelie
Pamantul din acea zona este stabil fiindca nu s-a construit nimic pe el.
In realitate insa este un teren foarte sensibil la actiunea inghetului si la umezire + ca are o capacitate portanta redusa.
Desi relieful e plat, traseul autostrazii nu va fi deloc ca-n palma, se vor construi pasaje peste caile de comunicatii existente (drumuri, cai ferate etc).
eloy
@draculafly
io as zice mai degraba 2 luni biggrin.gif . se misca repede, e drept, dar mai sunt ceva chestii de facut.... orcum va mai tin la curent

@vijelie
mi-a placut aia cu portanta tongue.gif , care-i treaba, bate vantu din lateral sau cum?
apoi, traseul e ca-n palma, faptu ca sunt 'lucrari de arta' cum le zic astia e altceva, da si alea la pariu ca sunt mult mai putine decat in orice zona de la AT. ma uit pe harta si vad ca cel putin calea ferata inspre arad e 'handled' de centura, iar spre TM probabil la fel. mai sunt vreo 4-5 rauri, da, si inca 2-3 drumuri comunale, dar pasajele de peste DN69 sunt facute pt centura in ambele locatii.

later edit:
am gasit o stire mai veche, sunt ceva lucrari (trebuia sa inceapa in februarie biggrin.gif ):

FCC Construccion si Astaldi vor incepe in luna februarie lucrarile de constructie a autostrazii Arad - Timisoara, potrivit NewsIn care citeaza reprezentanti ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR). Valoarea contractului de constructie a autostrazii Arad - Timisoara se ridica la 482 milioane de lei, fara TVA. Consortiul FCC Construccion - Astaldi va construi 32 de kilometri din Coridorul Pan-European Vest, 31 de poduri si 13 canale de drenaj. Durata de executie a lucrarilor este de 24 de luni, iar perioada de garantie a lucrarilor este de 24 de luni (hotnews.ro, 12.01.09)
vijelie
Traseul nu e ca-n palma, trebuie sa se scurga apa de pe carosabil.
O sa fie chiar si zone in care nivelul drumului va fi sub nivelul terenului.
IsNa
Da, vijelie, sunt cateva "vai" de traversat unde se coboara si se urca vreo 50m dif de nivel. si sunt si unele "dealuri", denivelari ale campiei mai bine zis, dar crede-ma nu se compara cu relieful de pe traseul AT.
Mai degraba e comparabil cu sectorul Bucuresti-Fetesti.

Sunt putine drumuri si si mai putine cai ferate (e doar una de fapt) de traversat. Satele sunt rare in banat, cu pamanturi agricole intinse in jurul lor (deh, bogatia istorica banatenilor se baza pe controlu cresterii demografice)

Terenul... nu sunt geolog, dar ma uit la soseaua Timisoara-Arad care a fost rebilitata acum 15 ani si n-a alunecat de-un deget nicaieri.

Serios, nu cred ca poate exista un relief mai simplu pt. constructia de drumuri! (Poate M5-ul din Ungaria...)
eloy
ce se intampla fratele meu pe autostrada transilvania? sectorul ala e blestemat, sau ce?
cica seful de proiect , radu gaspar, si-a dat demisia, au numit alta in locul lui, aia e si ea acu in preaviz, si decontaminarea lu peshte s-a oprit ca in tara lu papura voda de 2 sapt de cand au descoperit mercur, asa ca pana ce se trezesc aia de la mediu din somn, de 2 sapt oamenii stau cu otrava la nas.

http://www.gardianul.ro/Focarul-toxic-de-p...ni-s141305.html

altceva, poate intereseaza pe cineva:

Circulația rutieră pe Drumul Național 1, la intrarea în municipiul Turda (județul Cluj) dinspre Alba Iulia, este întreruptă, joi, câte zece minute pe oră, în intervalul 07.00-17.00, din cauza unor lucrări la Autostrada Transilvania, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Potrivit Centrului Infotrafic, circulația rutieră pe DN 1 este întreruptă, joi, în intervalul orar 07.00-17.00, câte zece minute pe oră, la intrarea în municipiul clujean Turda dinspre Alba Iulia, din cauza executării unor lucrări la Autostrada Transilvania.
Conducătorilor auto li se recomandă să respecte indicațiile agenților rutieri.
Purtătorul de cuvânt al Serviciului Poliției Rutiere Cluj, Mircea Rotar, a declarat, corespondentului MEDIAFAX, că întreruperea are loc la kilometrul 442+750.
"Se execută lucrări la Autostradă, constructorul trebuie să treacă mai multe cabluri peste drum, astfel că în fiecare oră circulația va fi întreruptă câte zece minute, lucru care se va face sub supravegherea Poliției Rutiere și a agenților de trafic din cadrul firmei Bechtel. La această oră, traficul este redus pe acest sector de drum și prognozăm că nu se vor crea blocaje sau ambuteiaje nici în orele următoare", a spus Rotar.
Traficul rutier de pe DN 1 a fost deviat, începând din 4 august, pe o altă porțiune, de 350 de metri, la ieșirea din municipiul Turda (Cluj) spre județul Alba, din cauza lucrărilor la Autostrada Transilvania, iar în cele trei luni cât va dura restricția se va circula pe un drum paralel, construit de Bechtel.
voyageros
ai uitat de bombe...
marinul
http://www.gandul.info/financiar/boc-anunt...ml?3936;4759660

sper sa nu se faca de ras iar cu promisiunile lor

ca anul asta nu s-au tinut de niciuna
pleosc
Cernavoda-Constanta se mai face? Am inteles ca CNADR se va ocupa de consultanta pana se rezolva litigiul, dar ma intreb, daca tot pot s-o faca singuri, de ce mai angajeaza firma in primul rand?
eloy
@pleosc
din cate am inteles, problemele cu consultanta sunt pe medgidia-constanta, deci pe cernavoda-medgidia ar trebui sa se poata apuca in liniste de lucru...
poti sa imi zici unde ai citit ca se ocupa cnadr de consultanta?
draculafly
si s au apucat ??? berceanu promitea ca in aprilie incep lucrarile apoi ca la mijlocul lui august ! n a venit nimeni cu sapa la sfarsitul autostrazii nici pana acum ?? nu mai stii sa distingi realitatea de minciuna cu astia !
rombul
QUOTE(eloy @ 17 Aug 2009, 07:08)
@pleosc
din cate am inteles, problemele  cu consultanta sunt pe medgidia-constanta, deci pe cernavoda-medgidia ar trebui sa se poata apuca in liniste de lucru...
poti sa imi zici unde ai citit ca se ocupa cnadr de consultanta?
*


incepand cu 20 august se va da ordinul de incepere a lucrarilor pe tronsonul Cernavoda - Medgidia sud
r_vlad
Cateva poze de pe AT, langa comuna Sandulesti:
[attachmentid=1627546447] [attachmentid=1627546448] [attachmentid=1627546449] [attachmentid=1627546450] [attachmentid=1627546451]

Sper ca va fi gata pana la sfarsitul anului. Pana atunci e buna pe post de teren pentru tenis cu piciorul sau pista de drag race pentru scutere smile.gif:
[attachmentid=1627546452] [attachmentid=1627546453]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.