Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
Amedeus
Cred ca noi suntem deja prea batrani ca sa vedem o autostrada de cateva sute de km. functionala pe ambele sensuri si cu toate facilitatile. sad.gif . Poate copiii nostri sa apuce ceva, dar nici asta nu e sigur. radmasa.gif
paulica
Desi sunt cam offtopic iata ce as vrea sa le arat guvernatilor nostri.
[attachmentid=1627408136]
nasty
"Serviciile de intretine si spatiile de servicii vor fi scoase la licitatie, cel mai devreme, in 2008. Abia atunci ar putea fi Autostrada Soarelui intretinuta profesionist, cu tot ce inseamna aceasta: de la asfalt, indicatoare, marcaje si sisteme de comunicatii pana la toalete ingrijite, restaurante si benzinarii."

de ce nu acum?????
sigur o sa apara gropi pe autostrada, iarna asta, daca o sa fie grea si nu o sa le repare nimeni, ca deh , licitatia e la anul si contractul va incepe din 2009!
Astia nu inteleg , ca noi vrem sa circulam, ACUM, civilizat si nu peste 20 ani? Toate le fac aiurea! E prea multa prostie si coruptie!


http://www.revistapresei.ro/articol_81236-...te-din-2008.htm

17 Aug 2007, 09:10:
Orban:"Nu trebuie sa ne facem absolut nicio problema. Pana in acest moment am avut deja intalniri cu mai mult de 10 mari companii europene, cu cele mai importante dintre ele, care sunt mai mult decat interesate sa investeasca in Romania. Vorbesc despre companii care au construit si administrat sute de kilometri de autostrada"

http://www.zf.ro/articol_137192/concesiona...uro_pe_zi_.html

Trebuie sa ne facem mari probleme, ca trece an dupa an si NUMAI SE DISCUTA si nu se executa nimic ( pe Pitesti-Arad si Ploiesti-Brasov)

In tabel scrie ca in 2008 se vor face 122 km de autostrada, in 2009 - 108.5km, 2010 - 500,1 km de autostrada, sigur nimic terminat cap coada , ci numai bucatele prin toata tara, care nu vor duce la fluidizarea circulatiei.
Pana in 2015- 2020, lasati masina si luati avionul.
daniel28
CNADNR a scos la licitatie elaborarea studiului de fezabilitate pentru largirea la 4 benzi a centurii Bucuresti Sud (intre A1 si A2).
Termen licitaie - 15.10.2007
Termen executare - 4 luni de la semnarea contractului.
Jack Daniel's
QUOTE(VladG @ 6 Aug 2007, 21:23)
Eu propun ca cei care dirijaza la varf constructia de autostrazi sa faca o plimbare nu departe, doar la croati si sa vada cum se construieste o autostrada care TRAVERSEAZA muntii (Zagreb-Rijeka), nu doar serpuie pe o vale, cum ar trebui sa fie a noastra Bucuresti-Brasov.
E doar tunele si viaducte si se lucreaza la ea in ritm infernal. Dupa cum arata, cred ca a fost inceputa DUPA razboi, deci se poate ca in cativa ani sa ai tatamai autostrada, cu trei benzi la urcare si tot ce trebuie!
http://www.arz.hr/dionice/index.php?dio=1&...395eb16eb9201c6
(dati click pe fiecare sector ca sa vedeti pozele in partea de jos)
Sa faca poze acolo, sa vina cu ele acasa si sa ne explice de ce LA NOI nu se poate!!!
Vreau sa platesc ca acolo, dar sa merg decent!
*


Am ramas masca de ce am vazut la croati , zici ca e Austria .
daniel28
S-au semnat contractele de consultanta pentru proiectarea si constructia centurilor din Bacau si Tg.Mures.

Si totusi se misca !!!!
nasty
QUOTE(daniel28 @ 22 Aug 2007, 10:41)
CNADNR a scos la licitatie elaborarea studiului de fezabilitate pentru largirea la 4 benzi a centurii Bucuresti Sud (intre A1 si A2).
Termen licitaie - 15.10.2007
Termen executare - 4 luni de la semnarea contractului.
*




QUOTE(daniel28 @ 29 Aug 2007, 19:43)
S-au semnat contractele de consultanta pentru proiectarea si constructia centurilor din Bacau si Tg.Mures.

Si totusi se misca !!!!
*



4 luni sau 4 ani? ca astia fac un banal pasaj in 2-3 ani!
pe cand si centura Bucuresti Nord?
ssilviu
Gluma anului. 4 luni radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
yoncv
N-ai citit bine, era vorba de executia studiului de fezabilitate, nu a drumului. Dupa asta urmeaza proiect tehnic + detalii de executie, caiet de sarcini si licitatie pentru executie. Ca sa nu mai zic de eventuale exproprieri, care toata lumea stie ca dureaza mult. Abia apoi incepe lucrul efectiv la drum.
Eu estimez ca in varianta cea mai optimista (si cea mai putin probabila) lucrul la drum va incepe in toamna viitoare, inainte de alegeri, cu taieri de panglici, sobor de preoti etc.
ssilviu
Si se va termina peste 10 ani...Timp in care pe portiunea respectiva se va circula de doua ori mai prost decat acum. Adica se va sta icon_mrgreen.gif
Ghidioneanu
M-am plimbat putin pe site-ul Companiei de autostrazi si Dn-uri CNADNR si m-am ingrozit . La obiective exista in format pdf planul constructiei de autostrazi , pe multe sectoare aflate cica in proiectare nu exista finantare , sunt tot felul de propuneri , dar e groasa , le-ar trebui circa 11 % din bugetul anual al statului sa faca ce isi propun , iar finantare nu au nici pe sfert !
ssilviu
Pai si? Finantari externe, imprumuturi. Solutii exista. Dar scuze si mai multe. Dezvoltarea infrastructurii ar trebui facuta prioritate nationala.
nasty
QUOTE(daniel28 @ 29 Aug 2007, 19:43)
Si totusi se misca !!!!
*



http://www.revistapresei.ro/articol_83732-...rde-de-euro.htm

...mi-e teama ca la banii astia nu se finalizeaza Bechtel pana la Brasov si ramanem cu Cluj-Bors.
zodrac
foarte tare frate tot sa faci contracte din astea cu statul. parca am fi o tara de papuasi. ei parca chiar suntem ...
VladG
In conditiile astea as opri finantarea si as face o alta autostrada, cu o noua licitatie, totul de la ZERO.
Altfel o sa ajunga basica asta de autostrada sa (NE) coste mai mult ca TransSiberianul... sad.gifsad.gifsad.gif
Pegasus
Sa le dam numai multa .... "binete" si sa le umplem frigiderele de carne tuturor cacanarilor de isi bat joc de banii nostrii si fac numai contracte oneroase!!
Cum dracu altii reusesc sa faca treaba numai la noi NU ?!?!?!!!!
De acum doi ani am ramas impresionat de ce au reusit croatii sa faca(ca tot s-a vorbit mai sus de ei)....si au tras autostrada si prin munti, si prin podisuri si campii.... ce sa zic ..aveau acelasi relief "neprietenos" ca al nostru si au reusit sa faca treaba de nota 10.
Oare de ce? Mananca aia altceva mai bun decat noi? O fi de la aer? Sa fie de la apa? sau de la praf?
Imi vine sa imigrez si sa contribui la bugetul altor state care stiu ce sa faca cu banii ce se strang din taxe si impozite.
Na!!! ca iar mi-au venit dracii pe astia de ne conduc...... la dezastru.
daniel28
In luna august pe 2B, lucrarile au inaintat cu 5% ca valoare fata de iulie, ajungand la 27.9%, dar exproprierea de terenuri noi a fost zero. Exproprierea actuala e de 77%.
Pe 3C, lucrarile au inaintat cu 4.7% ca valoare fata de iulie ajungand la 11.7%, iar exproprierea tot zero. Exproprierea actuala e de 53%.

Nenea ministrul Orban spunea in luna mai ca la sfarsitul lui august exproprierea pe 2B va fi 100%. Deci, inca o promisiune facuta si nerespectata.

19 Sep 2007, 09:22:
Pe 08 octombrie ar trebui sa finalizeze lucrarile la Centura Pitesti. Mai sunt 2 saptamani si jumatate pana atunci.

Sa vedem
Cypher4laguna
Toti, ABSOLUT TOTI guvernantii nostrii sunt fie EXTREM DE INCOMPETENTI, FIE EXTREM DE HOTI!!! M-am saturat de ei!
nasty
Romania va primi in urmatorii sase ani peste 4,6 miliarde de euro pentru infrastructura, din fondurile structurale si de coeziune. Implementarea acestor proiecte va imbunatati legatura europeana cu Grecia si Turcia”, a declarat, vineri, directorul general adjunct in cadrul Departamentului Transporturi si Energie din CE, Zoltan Kazatsay.
Potrivit acestuia, din cele 30 de proiecte prioritare, patru se refera la Romania. Primul proiect tine de autostrada care porneste de la Atena-Sofia-Budapesta, iar in Romania face legatura Bucuresti-Constanta



http://www.standard.ro/articol_14069/patru...za_romania.html
nasty
"Capitala va avea doua sosele de centura, concentrice, ambele cu profil de autostrada. La actuala centura vor incepe ample lucrari de reabilitare constand din refacerea paturilor asfaltice si largirea cu inca doua benzi, iar la noua sosea de centura, construita la circa 10 kilometri de prima, urmeaza sa se dea ordin de incepere a lucrarilor in perioada urmatoare."

E ciudat ca nu sunt pasaje si poduri cu tot ce intersecteaza inelele, cum e normal la orice autostrada:

"Nu sunt lucrari deosebite de facut, nu avem poduri, pasaje, tunele nici la inelul 1, nici la inelul 2, deci nu se va pierde timpul cu lucrari speciale. "

"in alte localitati din tara au fost demarate ample lucrari la soselele de centura. La Ploiesti-Vest lucrarea a fost licitata si constructia va incepe anul viitor. La Craiova, lucrarea este aproape de finalizare, iar la Suceava si Iasi constructia soselelor de centura incepe din primavara anului 2008. Drumurile de centura ale marilor orase (Timisoara, Oradea Arad si altele) vor avea profil de autostrada"

http://www.romanialibera.ro/a108442/sosele...uri-expres.html
Cypher4laguna
Pe mine m-ar bucura sa fie gata centura in 2009 ca e jale pe ea!
ssilviu
E jale pentru ca se gatuieste la intersectii. Daca vor largi soseaua la 2 benzi pe sens si nu se vor face poduri la intersectii nu va fi decat o frectie la un picior de lemn, sau altfel spus, hai sa le dam la baietii destepti putin de lucru.

Dar asta mi se pare cea mai mare cretineala chestie. Macar sa le dea mai mult de munca dar sa faca o treaba klumea.
Cypher4laguna
Pai la Otopeni (unde ma doare pe mine mai rau) au zis ca o sa puna. O problema vad totusi la A1.... acolo nu vad loc de 4 benzi si daca fac 4 benzi nu vad cum o sa se dirijeze traficul...
vijelie
Ma scuzati, dar spusele dlui subinginer constructor C. Duica (teleportat in functia actuala din functia de consilier PSD in primaria Rosiorii de Vede) sunt contrazise atat de bunul simt cat si de proiect in sine.
Poate domnia sa, obosit de mersul leganat al personalului Rosiorii de Vede - Bucuresti, nu a reusit sa citeasca Normativul TEM si Normativul PD 162-2002 privind Proiectarea Autostrazilor Extraurbane, in care se scrie negru pe alb la art. 110, Sectiunea 1, Cap. IX cum ca intersectiile autostrazilor cu alte cai de comunicatie se fac denivelat. Mai mult, la art. 111 se definesc nodurile rutiere ca fiind intersectii denivelate intre 2 artere. Iar orice denivelare implica un pasaj.
Normativul PD 162-2002 este comandat, platit si insusit de institutia la care lucreaza domnia sa.
Orice alta interpretare data de dl. director din Teleorman notiunii de "nod rutier" este rodul inchipuirii domniei sale in ciuda deselor schimburi de experienta derulate in vestul Europei din care, se pare, nu a inteles mai nimic.
In concluzie, Centura 2 va fi plina de poduri si pasaje, rezultate atat din nodurile rutiere amplasate la intersectiile cu drumurile nationale cat si din traversarea celorlalte drumuri si cursuri de ape. Adica vor fi "lucrari speciale" ca la balamuc.
Bafta!
vis-a-vis
Centura nu va fi autostrada, ci un drum cu 4 benzi... lucrarile incep in noiembrie. wink.gif
IsNa
In Vijelie ne incredem! Hip-hip-hurrah!!

...sper sa ai dreptate tu, si nu ametitul ala, altfel e jale...
Tossi
Ce m-am mai amuzat azi de drumarii nostrii care au facut ochii cat cepele cand au dat de sine de tramvai, in timp ce lucrau la soseaua din fata Spitalului de Urgenta de pe Stefan cel Mare. radmasa.gif ..... Cata maiestrie pe cei care au asfaltat data trecuta, nici nu s-au mai obosit sa le scoata, au asfaltat peste. Sunt curios ce guvernare era la putere atunci, pt ca eu personal nu imi aduc aminte sa fi asfaltat vreodata pe acolo ( Calea Floreasca, adica )
gibonu
Eu sunt foarte curios sa vad cum va ramane cu actuala intersectie DN 1 si strada aia pe care este Academia de Politie si Gradina Zoologica.
Tare mi-e frica ca va ramane asa cum este acum, adica intersectie semaforizata.
Cele 2 pasarele, au fost facute dupa buna traditie romaneasca, adica investitii din bani publici care sa faciliteze accesul la proprietati private.
Cypher4laguna
Daca au cat de putina minte, pot devia iesirea spre Bucuresti de la Academie pe drumul de la Metro si pe sub pasarela 2... asta daca-i duce capul. icon_mrgreen.gif
gibonu
Da, asa gandeste orice om rational, dar cand vine vorba de cei care iau decizii aia nu mai sunt rationali deloc. Uita-te in Bucuresti la liniile de tramvai pe care le-au refacut de curand si le-au bagat in asfalt, probabil ca sa nu mai aibe trepidatii in masina jegosii care merg pe linia de tramvai si ii sfideaza pe toti fraerii care stau legal in coloana la stop.
roty
@gibonu - e chiar legal sa mergi pe linia de tramvai pe drumurile cu maxim 2 benzi pe sens; exceptand desigur, unde este interzis in mod explicit

@ontopic - cica ne fac metrou spre otopeni; cica o sa treaca fix pe sub sosea intre casa scanteii si miorita si tot asa pana pe dn1; eu zic ca n-o sa sape pe sub sosea si o sa devieze traficul pe o singura banda; uraaa... 251.gif
BOGDAN DSN
Eu ma uit la termenele de finalizare ale centurilor...si una si alta au ca durata circa 2 ani.
Ma gandesc ca tot cam atat a durat constructia ''faimoasei'' pasarele de la Otopeni si are circa 400m.
Metroul pana la Otopeni are durata de executie de 7(sapte) ani....asta de cand se apuca de treaba smile.gif .
krystyb
un pic off topic, isi da seama careva, de ce spre otopeni, au facut 2 poduri unul dupa celalat in dreptul complexului comercial, si de ce nu au facut al doilea pod unde e semaforul de la academia de politie? mie asa imi parea logic.
gibonu
@ roty
Stiu si eu ca e legal sa mergi pe linia tramvai, insa mai este un mic amanunt, care se pare ca tie iti scapa si anume sa nu incurci circulatia tramvaiului.
Adica sa nu procedezi ca toti jegosii care fac inca o coloana pe linia de tramvai si tramvaiul trebuie sa stea in spatele lor, pentru ca nu mai are pe unde sa mearga.
Ma uit maine in Codul Rutier si iti spun si articolul.

@ krystyb
Este foarte simplu: cele 2 pasarele au fost facute ca sa faciliteze accesul catre proprietati private, adica catre toate saraciile din zona, gen Ikea, Metro, Carrefour, Bricostore, blocul ala de birouri de langa Metro si din ce se mai vorbeste prin targ, cica ar fi un complex de locuinte ultra-luxos care se face pe str. Jandarmeriei, dar asta deocamdata e barfa, din ce stiu eu.
Eu d-aia am zis ca sunt foarte curios sa vad cum ramane cu intersectia dupa ce va fi finalizata si cea de-a doua pasarela.
daniel28
S-a deschis centura de la Pitesti ?
yO_
Pe A2 mai nou zi si noapte patruleaza cu 60 km/h sau stau prin parcari niste loganuri rosii de "securitatea autostrazii".

Stie cineva daca se mai continua lucrarile spre Constanta?
gibonu
@ yO_
Din ce stiu eu (admit ca s-ar putea sa gresesc) in momentul actual nu s-a stabilit macar nici traseul autostrazii Cernavoda-Constanta. Despre licitatie de atribuire a constructiei nu mai vorbim.
vijelie
La tronsonul Cernavoda - Constanta se lucreaza la proiectul tehnic cu intentia ca la primavara sa fie scoasa la licitatie executia propriu-zisa.
Traseul este stabilit inca de la faza anterioara de proiectare, numita si studiu de fezabilitate, cand se obtin acordurile si avizele necesare investitiei.
yO_
Merci. Asta inseamna ca o sa mai asteptam poate inca vreo 5 ani.
vijelie
Sa nu cobim smile.gif
Solon
Sos Iancului ce mama masii avea de au dat cu racleta pe ea? mad.gif
Doamne, ce animale!
roty
Da pe stefan cel mare ce fac? Au pus borduri, dupa care s-au apucat sa faca parcari spic...pentru care trebuie sa scoata bordurile, desigur...
Stefan.A
La Pitesti nu s-a dat drumu'; cica in aprox 2 sapt, Doamne-ajuta!
sorin_f39
Traim intr-o tara de cenzurat!

Drumul Slobozia - Drajna este execrabil. Era prost dinainte. De vreo 2 luni, astia de la Drumuri s-au apucat de el. Au taiat copacii de pa marginea soselei de langa Drajna si i-au lasat langa sosea. Iar in partea dinspre Slobozia au pus PIETRE pe sosea. Pur si simplu iti termini masina acolo. Si nu mai spun ca se gasesc idioti care sa mearga cu viteza pe acolo (viteza insemnand 50 km/h) si sar pietre de la rotile masinilor lor. Daca iti nimereste vreo una masina e deranj mare. Si asta dureaza de vreo 2 luni. Iar lucrarile sunt oprite.

Nu mai spun de drumul Baraganu - Tandarei. Era prost si inainte, dar acum parca ar fi fost razboi acolo.

PENTRU CE P**A MEA PLATIM ROVIGNETA SI ALTE RAHATURI DE TAXE???

PS: Am scris si la Pro TV, pe site -ul lor, sa se duca sa filmeze pe acolo.
gibonu
QUOTE(Stefan.A @ 5 Nov 2007, 15:03)
La Pitesti nu s-a dat drumu'; cica in aprox 2 sapt, Doamne-ajuta!
*



Poti sa ne dai mai multe detalii despre centrura aia?
Adica e adevarat ca porneste de la intrarea in Pitesti (dinspre A1) si se termina la iesirea catre Rm.Valcea si Curtea de Arges?
Stefan.A
Da, unde faceai stanga spre Metro autostrada se va continua inainte si vei ajunge in intersectia in care faceai stanga spre Valcea.
Desi in intersectia aia cu iesirea spre valcea/Curtea de Ag. nu e rezolvata problema, cred ca se va traversa pitesti-ul in 15 min dupa ce va fi data in folosinta (acum ia si peste 1 ora).
Am inteles ca se va deschide in jur de 15 Nov.
sorin_f39
E adevarat ca se doreste prelungirea autostrazii A1 pana la Brasov? Am auzit niste zvonuri prin Pitesti.

Nu iti ia 1 ora ca sa traversezi Pitestiul decat (poate) in orele de varf. Altfel, in nici un caz.
gibonu
@ Stefan.A
Multumesc.
Insa, ce inseamna ca "in intersectia aia cu iesirea spre valcea/Curtea de Ag. nu e rezolvata problema"?
E vreo mare realizare romaneasca, in sensul ca se va face coada la iesirea pe autostrada?

@sorin_f39
Nu, nu este adevarat.
Respectiva autostrada va merge si R.Valcea si apoi la Sibiu.
Cand va fi asta, nu se stie.
sorin_f39
OK atunci.
Eu cand am alimentat la o benzinarie, am intrebat pe cei de acolo pana unde se va prelungi A1. Ei mi-au spus ca va fi un fel de centura, insa scopul final este sa se prelungeasca pana la BV. Asa auzisera ei.
Daca tu stii ca pana la SB, atunci asa o fi.
Nu am cunostinta nici de o varianta nici de cealalta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.