Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
nasty
daca dau drumul la autostrada pana la Constanta anul asta ( conteaza daca in luna iunie sau decembrie) ar fi putut sa mai astepte cateva luni reparatia podului peste canal de la Cernavoda.
Tot la capitolul- cum ajungem totusi la Constanta, o problema simpla = cum s-a reabilitat calea ferata Bucuresti-Constanta ( cu 1 miliard de euro!?!), daca se vor face tot 2 ore si jumate?
Rezulta ca 160km pe ora se vor prinde pe cativa km, ca daca s-ar merge pe 80% din distanta cu 160 km/h, s-ar face sub 2 ore, cei 228 km.
CGDBZ
Nu cred ca o termina anul asta nici macar o singura banda pe sens cum spun ei si daca o termina si intr-un an,doi o baga in reparatie datorita gropilor mai bine o termina in 2012.
testike
Te enervezi foarte tare cand citesti articolul de mai sus.
Mai ales ca sunt declaratiile unui ministru, nu afirmatii aiurea ale unui ziarist.

În ultimii zece ani, MTI a avut pe mână peste 20 miliarde euro, dar fără rezultate: doar 200 de km de autostradă în plus. În ultimii trei ani și jumătate, ministerul ar fi putut să ia cel puțin două miliarde euro de la UE, fonduri nerambursabile pentru infrastructură, dar nu a luat decât 45 milioane euro, adică 1% din întreg programul de 4,5 miliarde euro (la care se adaugă cofinanțarea națională de un miliard euro).
adilehanceanu
Podul peste ecluză, la Cernavodă, e dublu: calea ferată jos, șoseaua deasupra și mai mult ca sigur intră în reparație din cauza modernizării liniei, ca să permită viteză ceva mai mare.
Brainie
Știe cineva ce construcție măreață e în lucru lângă A2, aprox km 49 ? Acolo e valea unui râu/pârâu de Bărăgan și există poduri separate și paralele care susțin A2 și calea ferată, la vreo 80 m distanță între ele. Numa' că între cele 2 poduri existente și operaționale se înalță (în ritmul specific zonei geografice) ceva ce seamănă tot a pod, paralel cu respectivele. Ce/cine va trece pe aici ?
DAVIDK
Daca te referi la zona Sarulesti, acolo se retraseaza calea ferata, in sensul ca se mareste raza curbei pentru a suporta viteze mai mari de circulatie. Pentru aceasta, se face un nou pod. Sunt curios ce se va intampla cu podul vechi, va ramane parasit, sau va fi demolat?
george_scala_2004
QUOTE
Autostrada Soarelui ar putea fi gata in 2011, a anuntat, vineri dimineata, premierul Emil Boc: "Avem cadrul tehnic pregatit ca anul acesta sa mergem la mare, la Constanta, pe autostrada".

Prim-ministrul a admis, insa, ca exista "probleme pe un tronson din zona Cernavoda - cu privire la siturile arheologice" si spune ca "se cauta o solutie tehnica care sa permita continuarea drumului spre mare".


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-83141...anul-acesta.htm
LuluMOB
Pai sa-i dea drumul, e aproape gata:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
sursa
george_scala_2004
QUOTE
Pana in 2020, se vor construi circa 1.000 de kilometri de autostrada in parteneriat public-privat, a declarat Andreea Paul Vass, consilier al prim-ministrului. Potrivit acesteia, pentru 2011 este programata realizarea a 250 de kilometri de autostrada. "Inclusiv centurile ocolitoare care sunt construite in regim de autostrada", a adaugat Vass. Dar care sunt companiile care vor veni sa construiasca in Romania? Consilierul prim-ministrului sustine ca Executivul isi pune mari sperante in investitorii din Golf, tari precum Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Oman, Kuweit si Qatar. Vass a mai spus ca pentru parteneriate public-private, Romania isi indreapta atentia si catre investitori din Egipt si Tunisia.


http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-...ri-din-golf.htm
Highwayman
Ce o tot dau astia inainte cu "regim de autostrada"? Ori e alba ori e neagra.
fictiv2004

Pai e simplu; de exemplu se constuieste centura Bacau sa zicem,sau Constanta si ca sa fie un lucru ca lumea facut- necesitatile de trafic o justifica -proiectezi strada in asa fel sa corespunda cerintelor moderne ( de viteza, de securitate, de fluenta etc..) si de aici rezulta profilul cel mai bun, cel de autostrada ; da nu poti sa-i spui autostrada Bacau sau autostrada Constanta, ii spui centura( sau by-pass daca vrei in engleza) Bacau, cu profil construit de autostrada....Profilul ala de care te legi tu include de la fundatie, declivitatate, raze de curbura, sisteme de drenaj, pana la sisteme de semnalizare si de intretinere specifice.. (multi mai zic "regim de autostrada")
ssilviu
Și ignoră CEL MAI IMPORTANT ASPECT: intersecțiile. Nu mai zic de zone de refugiu, de spațiu dintre sensuri, de telefoane din km în km, regim de viteză etc. Realitatea e că, străzile astea cu regim de autostradă sunt doar niște șosele chioare cu 2 benzi pe sens. Bune de prostit proștii cu ele.
fictiv2004

...realitatea e ca aceste sosele chiar au parca max 4 grade declivitate, raze de curbura de 300 m, banda de refugiu etc; daca nu le vezi tu nu insemna ca nu exista; fuguta fuguta pana la centura Sibiulu - ca e ultima data i functiune- si cauta-i nod in papura...
eugeniuz2004
De le-ar face o data ca imbatranesc si merg din ce in ce mai des prin cratere in loc de asfalt la regim de autostrada!
ssilviu
QUOTE(fictiv2004 @ 24 Feb 2011, 20:52)
...realitatea e ca aceste sosele chiar au parca max 4 grade declivitate, raze de curbura de 300 m, banda de refugiu etc; daca nu le vezi tu nu insemna ca nu exista; fuguta fuguta pana la centura Sibiulu - ca e ultima data i functiune- si cauta-i nod in papura...
*



Centura Sibiului chiar e autostradă. E și denumită corespunzător. Mai nasol e că se termină stupid, într-un rond radmasa.gif . Cât despre raza de curbură, permite-mă să nu cred că se aplica în curba de pe podul de la Brazi, de pe centura Ploieștiului, care a fost bagată în categoria "regim de autostradă". Și nu inteleg de ce mai trebuie să ne mințim singuri, când și denumirea de regim de autostradă, duce pe majoritatea lumii cu gândul inițial la o anumită caracteristică: viteza maximă. Care nici măcar nu e de 130 pe așa zisele "centuri în regim de autostradă". rolleyes.gif. Oricum, eu cred că e clar pentru toată lumea, sau aproape, că șoselele astea cu două benzi pe sens au mai multe deosebiri față de o autostradă decât asemănări, și că denumirea de "regim de autostradă" e doar o decizie politică de a induce in eroare electoratul. Atât.
VladG
Doar astia puteau inventa autostrazile cu: treceri de pietoni si limita in zona la 40km/h, treceri la nivel cu cale ferata, intersectii, fara banda de urgenta, fara spatiu despartitor intre benzi (astea-s de pe centura Bucurestiului proaspat renovata, Otopeni - Chitila).
Sunt fara indoiala un lucru bun, dar sa le contabilizezi laolalta cu autostrazile si sa-ti iasa sute de km, e un praf in ochii tuturor.
george_scala_2004
pe otopeni - voluntari au montat, si monteaza, parapatii aia de beton...
papa_mulo
Parapeti de beton care din loc in loc au intreruperi wink.gif
Vezi iesirile de la Voluntari si Pipera unde iesirea de pe unul din sensuri se face taind celalalt sens, sa vezi acolo accidente "in regim de autostrada"...
klaus
Asta "cu regim de autostrada" e ca aia ca stai intr-un hambar din lemn, de 200 mp, fara incalzire, cu hazna turceasca dar cu LCD-ul pe perete, si spui ca stai intr-o "cladire cu regim de casa de locuit"...
CGDBZ
Gata cu autostrada Cernavoda-Constanta , nu mai e gata anul asta , au dat la stiri .
Ayden_CJ
vai de capu' nost'... polonezii întind autobanda cu km buni lunar iar noi: uite că e uite că nu e...
apropo, renii lu' moș crăciun s-au plimbat prin alte părți iar primul ministru ar trebui să'și taie limba pentru gogorița emanată (chestia cu renii) deja e martie si pe centura vîlcele apahida, la nodul vîlcele nu mișcă nimic! iar nodul ăla o să fie o catastrofă cauzatoare de multe accidente! astă toamnă - vară cînd era numa' bună vremea de lucru probabil că meseriașii erau la mare.
lucraseră în noiembrie, apoi iar vacanță, cine mama naibii ar trebui să'i taxeze pe bandiții ăștia??? (adică pe marile firme care s'au dat cu cărămizile'n piept că fac si dreg în termenele stabilite) de ce nu'i taxează statul? suntem de toată rușinea!
Squirrel
Da' statul îi plătește? Că tot ziceau de arierate…
fictiv2004
QUOTE(ssilviu @ 24 Feb 2011, 22:51)
Centura Sibiului chiar e autostradă. E și denumită corespunzător. Mai nasol e că se termină stupid, într-un rond  radmasa.gif . Cât despre raza de curbură, permite-mă să nu cred că se aplica în curba de pe podul de la Brazi, de pe centura Ploieștiului, care a fost bagată în categoria "regim de autostradă". Și nu inteleg de ce mai trebuie să ne mințim singuri, când și denumirea de regim de autostradă, duce pe majoritatea lumii cu gândul inițial la o anumită caracteristică: viteza maximă. Care nici măcar nu e de 130 pe așa zisele "centuri în regim de autostradă".  rolleyes.gif. Oricum, eu cred că e clar pentru toată lumea, sau aproape, că șoselele astea cu două benzi pe sens au mai multe deosebiri față de o autostradă decât asemănări, și că denumirea de "regim de autostradă" e doar o decizie politică de a induce in eroare electoratul. Atât.
*




hai ca vad ca le amesteci si le faci varza- atunci sa clarificam: in mare, ce s-a construit in ultimii ani - si se construieste acum - au fost autostrazi (motorway) si centuri ocolitoare (by-pass); ce nu s-a construit : drumuri expres (dual carriageway), si drumuri principale (thoroughfare)- asta ca imaginea soselelor sa fie completa. Acum, autostrada o stie toata lumea- nu mai comentam; centura orasului, poate fi construita la profil de autostrada vezi Constanta , sau poate fi construita la profil de thoroughfare vezi Lugoj. Mai departe, expresul( care in Romania nu e inca , dar va fi Sebes -Turda, sau Sibiu -Fagaras --vor fi legaturile intre cele 2 autostrazi-- e construit cu un profil de autostrada simplificat adica nu mai tine de ex. 80 t, e doar de 50 , nu mai are banda de urgenta, dar are intrarile si iesirile ca la autost.( bine , un pic mai scurte daca vrei detalii) etc...si ce e mai important, sistemul despartitor de flux-gardurile dintre sensuri( si aici sunt variante-oricum pana nu se constuieste una adevarata in Romania doar putem sa tragem cu ochiu pe afara). Oricum sunt multe, multe detalii... Iar ultima categorie - route principale, durchgang, tranzit- o cam stie toata lumea. Mai departe, toata brambureala asta a fost lansata de vreo doi politicieni neaveniti, care sau exprimat cu cuvintele lor, ce au inteles -sau nu -de prin proiectele tehnice- mult vestitul " profil de autostr." - apoi a fost preluat de ziaristi tonti - pleonasm- si aruncat in media, si inghitit (ca pelicanul) de tot romanul. Si varza e gata: scurt- profilul se refera in principal la modul de proiectare-constructie, nu la realizarea finita care se regaseste in Romania, derogata de la proiect, modificata pe barba constructorilor, impusa din considerente politice, pusa in opera si exploatata anapoda de cei de la drumuri.. eu zic ca acum nu e greu de inteles ce trebuia sa fie; ce e in realitate vede toata lumea- treceri de pietoni, raze curb, benzi de circulatie ingustate, giratorii in loc de pasaje denivelate( giratoriul e solutia de sfarsit de tronson contruit de autostr. catre alte tipuri de sosele- si afara le vedeti pe M43 la Szeged de ex.). Dar important e trandafirul- pardon profilul, caci niste parapet sau trecerile de pietoni se modifica- chiar si giratoriile- dar substuctura- profilul- mai greu. Asta e foarte in mare, si nici macar nu e batuta in cuie...la noi e posibil orice.
CGDBZ
Eu unul nu ma pricep la cum se realizeaza o autostrada dar eu inteleg prin autostrada asa :plec din A in B si merg pe autostrada cu tot ce inseamna autostrada nu alte minunatii gen profil autostrada .Sa inteleg ca la noi se vor construi bucati de autostrada legate prin astfel de "minunatii" ?
IsNa
In final, cand toate tronsoanele vor fi gata (in ce secol, asta ramane de discutat), autostrada Nadlac-Bucurersti va fi una veritabila.
Toate segmentele ce vor face parte din traseu respecta toate standardele unei autostrazi, inclusiv aceste "variante ocolitoare".

Toata confuzia vine de la cazul centurii Lugojului care a fost anuntata in presa a fi "la standard de autostrada" (si nu "la profil de autostrada", dar diferenta e prea subtila pentru multime). Iar aceasta centura NU va face parte din autostrada.

Atat "varianta ocolitoare la profil de autostrada" a Aradului, cat si cea Deva-Orastie cat si a Sibilului sunt autostrazi veritabile dpv. tehnic, doar ca nefiind inca parte a unei autostrazi mai lungi, sunt "veriante ocolitoare" deocamdata.
Squirrel
Să o tundă marinelu' pe doamna de la MT! Autostrăzi ioc, dar și rețeaua de DN-uri se prăpădește!
La sfârșit de săptămână m-au târâit cu 30km/h între Gâldău și Fetești pe DN3B pe o distanță de 12km…Noroc de peisajul de pe Dunăre…
Restricții pe raza DRDP București
Restricții pe raza DRDP Craiova
Restricții pe raza DRDP Timișoara
Restricții pe raza DRDP Cluj
Restricții pe raza DRDP Brașov
Restricții pe raza DRDP Iași
Restricții pe raza DRDP Constanța
Squirrel
Cică România este o sugativă a banilor existenți în piață pentru infrastructura de transport. Sugativele astea cam generalizează…
QUOTE
    Necesarul de finanțare al României pentru autostrăzile pe coridoarele pan-europene de transport se ridică la 13,5 miliarde euro, pentru a construi o rețea de 869 km de autostradă, a declarat marți ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la forumul economic 'Consiliul de Cooperare al Golfului - Oportunități de afaceri în Europa Centrală și de Sud-Est'.
    "Ne-am putea defini ca o sugativă a banilor existenți în piață", a afirmat oficialul român.
    Anca Boagiu a spus că în 2011 România are în derulare cel mai ambițios program de modernizare a infrastructurii din istoria sa.
    'Din programele anterioare sunt deja în derulare 243 de km de autostradă pe care îi vom finaliza în următorii doi ani de zile. În perioada imediat următoare, în o lună și jumătate, urmează să semnăm contracte, să încheiem evaluări, iar în vară să demarăm lucrări pentru alți 220 de km de autostradă, finanțați din fonduri europene, cu termen de execuție în 2013. Putem spune că, în ceea ce privește coridorul 4 pan-european, aceasta va putea fi finalizat până în 2016, cu condiția ca tronsonul încă nefinanțat, Sibiu-Pitești, să își poată găsi un investitor în parteneriat public-privat. Discutăm de circa 3 miliarde de euro de investit pentru 116 km de autostradă', a spus Boagiu.
    Referindu-se la coridorul 9, ea a menționat că pentru tronsonul până la Albița necesarul de finanțare este de 1,5 miliarde de euro, pentru 288 km de autostradă.
    'Dorim să dezvoltăm infrastructura rutieră în regim de autostradă și la conexiuni de autostrăzi în interiorul țării. În acest an sunt în lansare două proiecte în parteneriat public-privat sau concesiune, unul de 1,5 miliarde de euro, iar cel de-al doilea în evaluare', a explicat Boagiu.
    În ceea ce privește căile ferate, ministrul Transporturilor a menționat că sunt necesare opt miliarde euro pentru 800 km de infrastructură feroviară. 'Vom încerca să acoperim cea mai mare parte a costurilor prin parteneriate public-privat sau concesiune și sperăm ca în curând să putem aplica legea parteneriatului public-privat pentru a finaliza lucrările până în anul 2020', a precizat Boagiu.
    Ea a menționat și dezvoltarea și extinderea portului Constanța, proiectele de modernizare și extindere totalizând 300 de milioane de euro. 'Este unul din cele mai mari 10 porturi din UE și dorim să-l facem al doilea ca mărime', a mai spus Anca Boagiu, care a menționat și că din vară va opera prima linie de feribot spre Turcia.

Mda, promisiuni … nu știu pe ce bază face promisiunile dacă doar cu o zi înainte a anunțat că Autostrada București - Constanța, în lucru de peste 30 de ani, nu se finalizează nici în 2011
Squirrel
Cam târziu dar mai bine decât niciodată: ARR a început cântărirea vehiculelor, cei care depășesc masa autorizată riscă amenzi de până la 4.000 lei.
QUOTE
    Autoritatea Rutieră Română a început din 1 martie verificarea vehiculelor utilitare privind depășirea masei totale maxime autorizate.
    Controalele au demarat după ce ARR a reușit să achiziționeze primele șase instalații de cântărire și a instruit personalul pentru a realiza verificările. Autoritatea trebuie să achiziționeze în total 45 de instalații de cântărire.
    „Începând cu 1 martie, inspectorii ARR verifică în trafic respectarea limitelor maselor totale maxime autorizate ale vehiculelor rutiere utilizate la operațiunile de transport rutier, respectiv respectarea maselor totale maxime admise, maselor maxime admise pe axe, dimensiunilor maxime admise și caracteristicilor conexe pentru vehiculele rutiere admise în circulație pe fiecare categorie de drum public și aplică sancțiuni pentru nerespectarea prevederilor legale”, se arată într-un comunicat al ARR.
    Nerespectarea prevederilor legale se va sancționa cu amendă contravențională. Astfel, se plătește între 1.000 lei și 1.500 lei, dacă se constată efectuarea transportului de mărfuri cu depășirea cu până la 20% a masei totale maxime autorizate pentru vehicule cu o încărcătură utilă admisibilă care depășește 12 tone sau cu până la 25% a masei totale maxime autorizate pentru vehicule cu o încărcătură utilă admisibilă care nu depășește 12 tone.
    Amenzi cuprinse între 2.500 lei și 4.000 lei sunt aplicate dacă se constată efectuarea transportului de mărfuri cu depășirea cu cel putin 20% a masei totale maxime autorizate pentru vehicule cu o încărcătură utilă admisibilă care depășește 12 tone sau cu cel putin 25% a masei totale maxime autorizate pentru vehicule cu o încărcătură utilă admisibilă care nu depășește 12 tone.
papa_mulo
Tu ai timp sa crezi? O sa cantareasca doar pe cine au voie...
Squirrel
Unii (danezii și suedezii) au timp și de chestii ingenioase…La noi închid un an Cernavodă…
user posted image
nasty
pana in 2012 va gata legatura A1 cu A2 si cu A3, prin oras:

"Inelul median al Capitalei este inclus in Master Plan si va trebui finalizat pana la sfarsitul anului 2012. Viceprimarul general al Capitalei, Mircea Raicu, a declarat pentru gandul ca "inelul median nu are nicio legatura cu autostrada suspendata. Inelul median se realizeaza prin strapungeri si supralargiri cu pasaje supraterane si subterane. Inelul median este pe jumatate facut si, pana la sfarsitul anului 2012, ar trebui finalizat. Are 55 de kilometri lungime, iar realizarea lui costa peste un miliard de euro, majoritatea banilor fiind destinati exproprierilor". Potrivit viceprimarului general, Mircea Raicu, pentru finalizarea lucrarilor la inelul median ar mai trebui facute strapungerile Nicolae Grigorescu-Oltenitei. Alexandriei -strada Brasov si supralargiri pe strada Turnu Magurele-Luica si Fabrica de Glucoza. "

http://www.transport-business.ro/stire/Ine...rd-de-euro-3787
"Nu trebuie facuta confuzia intre autostrada suspendata si inelul median"
"Traseul viitoarei autostrazi suspendate va avea o lungime de 12 kilometri, va fi construit pe tronsoane iar constructia primelor doua tronsoane va incepe, dupa cum a declarat primarul general, "de unde isi varsa masinile autostrada Ploiesti-Bucuresti si de acolo trece peste DN1 si se duce pana undeva in spatele Casei Presei, pana la Poligrafiei, unde se uneste cu Jiului. De aici urmeaza al doilea modul care trece peste Chitila Triaj si peste Giulesti". Autostrada suspendata se va opri la Lacul Morii, unde va face legatura cu autostrada A1"

ma crucesc de cate proiecte sunt si totusi NU SE FACE NIMIC...
vijelie
Fa o cerere de aviz catre (sa zicem) Electrica pentru o largire de strada existenta.
Si pe urma sa te crucesti. wacko.gif
nasty
stiu ca cererea se face numai cu dop, dar totusi proiectele de care se vorbeste de cativa ani, in Bucuresti- strapungerea podul Ciurel- A1, strapungerea Ghencea, nu cred ca stau in avize de la electrica
aleksanders
si cine sa ii amendeze cand primaria este beneficiarul - hai sa fim seriosi
Iulikk
In Constanta, Langa Selgros, mai exact, fac astia cica "Centura ocolitoare la orasului Constanta". O sa fac cateva poze vineri, cand ma duc acasa si trec prin zona. Din cate am observat se lucraeza "din greu".
george_scala_2004
CNADNR a semnat cu Romstrade un contract de 80,26 milioane lei, fara TVA, pentru modernizarea a 12 kilometri de drum national

Nu stiti cine este Romstrade ? Aceeasi firma care a "modernizat" pista de la Baneasa cu 60 de milioane de euro ! Firma sora cu Blue air datoare vinduta peste tot !
george_scala_2004
QUOTE
Se știe despre Germania că are una dintre cele mai dense rețele de autostrăzi din lume, situându-se pe locul al treilea, după Statele Unite și China.

Celebra Autobahn măsoară în prezent peste 13.000 km, iar prețul de construire pe km nu este cu mult mai mare decât în România. Vorbim însă de cu totul altă calitate.

Astfel, construirea unui km de autostradă în Germania este de 6,7 milioane de euro, fără să includem proiect, studii de fezabilitate sau contracte de consultanță.

Toate cheltuielile adunate la un loc dau aproximativ 27 de milioane de euro, suma în care sunt incluse de la cheltuieli de administrare până la indicatoarele electronice de pe autostradă precum și pereții antifonici și antivibranți aflați de-a lungul autobahn-ului în dreptul zonelor cu locuințe.

În România, standardele de cost prevăd construcția în zona de șes, doar pentru partea de infrastructură, respectiv corpul drumului - 3.802.000 euro/kilometru, autostrada în zona de deal costă 4.980.000 euro/kilometru, autostrada în zona de munte - 5.992.000 euro/kilometru.

Pentru cei 183 km de autostradă de pe coridorul IV de transport paneuropean, au fost companii care au depus oferte și de 9,3 milioane de euro.


http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ada-145415.html

[attachmentid=1627707906]
CGDBZ
Colas au reabilitat si E85 care inca rezista destul de bine. Probabil ca francezii nu au "uns" pe cine trebuie si acum li se pun bete-n roti.
Squirrel
Să fie „reginele”(regii) asfaltului?
Squirrel
Dacă tot vor să scape de ambuteiaje ... au surse de inspirație.
VladG
Liniste mare privind evolutia lucrarilor...
Spre Mare se mai intampla ceva? Se lucreaza? Au reziliat contractul?
tribunul
Umflatul ala care da explicatii nu cumva era ala care adormise la volanul masii in intersectie, fiind mort de beat?
Highwayman
DOar o poza: http://www.cotidianul.ro/141061-Autostrada...reu-de-realizat
schumi_86
QUOTE(Iulikk @ 21 Mar 2011, 18:12)
In Constanta, Langa Selgros, mai exact, fac astia cica "Centura ocolitoare la orasului Constanta". O sa fac cateva poze vineri, cand ma duc acasa si trec prin zona. Din cate am observat se lucraeza "din greu".
*


Am observat si eu cand am mai trecut pe acolo,acum au restrictionat traficul pe 2 benzi,sper sa se lucreze in continuare in acelasi ritm ca altfel la vara va fi teroare pe acolo daca nu termina pana la inceputul lui iunie...... doh.gif
IsNa
Pai da, ca daca se maimutareste Boc in escavator, vor merge struna lucrarile.

In alt context ar fi pardonabil un spectacol de asta pueril. Dar in contextul in care toate proiectele de infrastructura din Ro bat pasul pe loc de 20 de ani, mi se pare de prost gust.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.