Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
emil_t
la autostrada transilvania, respectiv langa ciurila, un sens este deja liniat, sa vedem daca o sa fie 1 decembrie sau mai incolo
xcss
Suntem absolut de rasul lumii. Am avut ocazia foarte recent sa vad ritmul in care se construieste cu adevarat o autostrada si pot spune doar ca suntem pe nicaieri. Si am impresia ca asa vom si ramane.
Modus
In ce tara ai vazut?
IsNa
xcss, ai dreptate intr-o privinta: suntem pe nicaieri la capacitatea de organizare. Asata-i problema.
Bechtel POATE construi la ultimele standarde.
Dar asta inseamna ca toata munca de organizare din jur sa fie facuta la timp de beneficiar: proiectele, autorizatii si aprobari, exroprierile, mutarile de utilitati, descarcare arheologica, probleme de mediu, si desigur, finantarea, fluxul continuu de bani.

Asta-i ceea ce lipseste, autoritatea drumurilor (beneficiarul) si organismele statul roman (controlul) sunt atat incompetente (nu stiu cum sa faca) cat si corupte ( urmaresc interese proprii inaintea interesului proiectului).

Si dupa cum bine spui, asta nu se va rezolva prea repede.
Poate avem sanse mai bune cu constructia in concesiune, pt. ca unde sunt bani privati e mult mai mult interes de a progresa. Dar atunci probabil ne vom plange noi, poporul, de taxele impuse pe autostrada.
xcss
Da... Portiunea pe care am vazut-o era construita, parca, tot de Bechtel...
Modus
in ce tara?
xcss
Nu vad ce importanta are.
nasty
QUOTE(Modus @ 30 Oct 2009, 10:27)
in ce tara?
*



Austria- A2, pe portiunea Graz-Klagenfurt, am trecut cam din 2 in 2 ani din 1996.
Autostrada avea portiuni neterminate, foarte multe tunele si cateva viaducte.
Progresul lucrarii era evident la fiecare trecere.
Intai au terminat un sens, care impartit destul de ingust, faceau posibila circulatia pe cate 2 benzi pe sens, cu limitare de viteza, dar se circula.
Apoi pe masura ce se terminau lucrarile pe celalalt sens, se dadeau in folosinta, pe portiuni.
Si ce relief muntos in zona, daca austriecii ar fi facut la noi, Comarnic-Brasov, cred ca ar fi facut un tunel de vreo 20 km, de pe la Posada la Timis, cred ca ar fi fost mai ieftin asa.
vijelie
Min. Transporturilor nu a mai facut plati (pe partea de infrastructura rutiera) din luna mai 2009 si voi visati la autostrada Campina-Comarnic?
eloy
incepe licitatia pt consultanta pt lugoj-deva! pe coridorul IV, in afara de pitesti-sibiu (de fapt, curtea de arges-sibiu) asta e cel mai dificil tronson. alde berceanu chiar vrea sa-si dea silinta acu la sfarshit de mandat.


BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) va plăti până la 15,9 milioane lei, fără TVA, pentru servicii de consultanță, asistență juridică și reprezentare în vederea dobândirii prin expropriere a imobilelor necesare construcției tronsonului de autostradă Lugoj-Deva.
Exproprierile vor fi făcute în județele Timiș și Hunedoara, pe teritoriul localităților Lugoj (50 imobile), Belint (166 imobile), Balint (416 imobile), Bethausen (110 imobile), Traian Vuia (176 imobile), Mănăștur (30 imobile), Dumbrava (170 imobile), Făget (120 imobile), Margina (372 imobile), Lapugiu de Jos (720 imobile), Dobra (68 imobile), Gurasada (452 imobile), Ilia (257 imobile), Brănișca (430 imobile) și Șoimuș (300 imobile).
Contractul va fi finanțat de la bugetul de stat și va avea o durată de 150 de zile.
Pentru atribuirea contractului, CNADNR va organiza o licitație deschisă în luna noiembrie. Ofertele vor fi deschise la 26 noiembrie, criteriul de atribuire fiind prețul cel mai mic.
Lucrările pentru secțiunea autostrăzii Lugoj-Deva, în lungime de 91 de kilometri, sunt cofinanțate de Guvern și Fondul de Coeziune cu suma de aproximativ 638 milioane de euro.


in rest, despre plangerile si comparatiile cu afara....am vazut si eu autostrazi in austria, in italia, in spania, elvetia... mi-au povestit prieteni chestii sf din canada si state... am invatat sa le ignor, altfel as avea o migrena continua si as face atac cerebral mai devreme sau mai tarziu. in loc de asta, ma bucur si io ca nea ion de la cocarlata cand mai anunta astia ca exista niste buldozere pe timisoara-arad, ca au sapat un pic la dealul de la cernavoda, ca se expropriaza prin bihor sau alte de-astea.
.... pana consider ca ajunge si emigrez :-)
vijelie
Nenea eloy... e vorba despre achizitia de terenuri, nu de supervizarea lucrarilor de construire... nu stiu de ce te bucuri asa de tare.
eloy
QUOTE(vijelie @ 30 Oct 2009, 12:34)
Min. Transporturilor nu a mai facut plati (pe partea de infrastructura rutiera) din luna mai 2009 si voi visati la autostrada Campina-Comarnic?
*


in nici-un caz campina-comarnic. nu a zis nimeni niciodata nimic de ploiesti-comarnic, de mult mi-e clar ca e posibil nici sa nu se faca tronsonul asta, sa zica 'dn1 e destul acolo'
omul zicea de comarnic-brasov, si la asta visam din toate puterile ca se face concesiune deci nu stam dupa buget.
si ceva plati s-au facut, daca a inceput lucrul la timisoara si bechtel baga cu asa zel.

30 Oct 2009, 12:45:
QUOTE(vijelie @ 30 Oct 2009, 12:40)
Nenea eloy... e vorba despre achizitia de terenuri, nu de supervizarea lucrarilor de construire... nu stiu de ce te bucuri asa de tare.
*


e primul pas 'oficial' pe acest tronson. ca sa nu mai amintesc cate probleme isca terenurile ne-expropriate, cat a intarziat centura pitesti de ex din cauza asta.
si ma bucur ca sa nu ma enervez smile.gif pt restu, deva-orastie de ex, unde e 90% posibil o sa pierdem finantarea europeana.
vijelie
Problemelea alea sunt de domeniul trecutului, legea s-a schimbat, nu se mai asteapta dupa acordul proprietarului.
Ayden_CJ
poze de la viitorul nod de la Gilău A3-DN1- comentariu personal: rampele pe care le-am putut vedea aveau doar pământ bătătorit, nu am remarcat fundația de piatră spartă, nu știu în ce stadiu se află cele pe care nu le-am putut vedea. Cred ca dacă activitatea constructorului ar fi avut acelasi ritm pe durata celor 5 ani am fi avut cel puțin 100 km de autobandă dați în exploatare.
Cu stimă
PS primele 6 poze sund facute dinspre CJ spre Gilău, umătoare sunt făcute în direcție înversă. Rampa asfaltata din a doua poza e doar parțial asfaltată , partea pe care se vede camionul a fost folosita ca banda ocolitoare cît timp a fost blocata circulatia pe DN1... si apropo de DN1 la intrarea în Gilău asfaltul se macină- asta ca și cheltuieli colaterale pe care le vom suporta cu toții
marinul
la rampa din ultima poza sigur e doar pamant batatorit?

eu am trecut miercuri pe acolo si din ce am putut vedea, pareau asfaltate
Ayden_CJ
@marinul: mie mi s-a părut că nu are culoarea si nici consistența asfaltului- asfaltul e rugos acolo e mai compact--- poate stiu alții mai bine-, si cred ca nici nu era la nivelul carosabilului, dar poate m-am înșelat.
voyageros
si la Turda , la nod ma refer, mai este mult de lucru nu stiu daca vor termina pana pe 1 decembrie sau vor doar sa dea cateva rampe in folosinta urmand ca mai apoi sa termine totul. Inteleg ca tronsonul va fi terminat pana la Campia Turzii pana in vara anului viitor si mai apoi...vom vedea.
eloy
Deva-Orastie continua sa fie amanat... astia nu-s normali la cap sad.gif
http://www.replicahd.ro/replica_db/index.p...1&pb=1#more2820

eloy
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, marți, în județul Timiș, că sectorul de autostradă Arad-Nădlac, cel care urmează să unească rețeaua din România cu cea din Ungaria, este "în stadiu zero" și abia acum se fac studii de traseu și de fezabilitate, transmite corespondentul MEDIAFAX.
"Pe sectorul de autostradă Arad-Nădlac nu s-a făcut absolut nimic, nu înțeleg de ce domnul Orban a lăsat-o așa. Este în stadiu zero. Abia acum facem studii de traseu și studii de fezabilitate. Acest sector nu era cuprins în niciun plan, pentru nicio finanțare", a spus Berceanu, în timpul unei vizite pe șantierul Autostrăzii Timișoara-Arad.
În ceea ce privește continuarea autostrăzii de la Timișoara spre Sibiu, el a spus că următorul sector care va intra în lucru este Timișoara-Lugoj.
"Pentru Timișoara-Lugoj suntem într-un stadiu avansat cu documentațiile. Vom da drumul imediat la lucrări, la începutul anului viitor. Proiectele au fost trimise pentru aprobări la Uniunea Europeană, iar banii sunt asigurați din fondurile europene", a afirmat Berceanu.
vijelie
Apropo de bani europeni si de onestitate... sunt cateva proiecte cofinantate de catre UE prin programele ISPA, aprobarea e primita din primavara, iar statul roman nu are restul de bani. De ele nu auzim de la dl Berceanu?
eloy
despre care tronsoane este vorba?
eu stiam doar de 3: timisoara-arad, cernavoda-medgidia si medgidia-ct, si pe astea de bine de rau se misca cate ceva. mai e vreunul?
draculafly
pe cernavoda medgidia si medgidia constanta ce se misca ??/frunzele batute de vant poate mad.gif
pleosc
Cu autostrada Transilvania suntem oarecum lamuriti, si se pare ca totusi se lucreaza si pe Bucuresti-Ploiesti (am vazut ieri la tv chiar asfalt pe unele portiuni).
Intrebarea mea este care e treaba cu Timisoara-Arad si Cernavoda-Constanta?
Chiar s-a dat drumul la munca sau sunt doar pe hartie? La Cernavoda intradevar dealul ala e spart binisor si e si un semn cu firma Colas, dar miscare de utilaje eu nu am vazut (poate nici nu se vede printre dealurile alea).
Liv05
Cel putin la Arad-Timisoara se lucreaza serios, Cernavoda-Constanta nu stiu.
draculafly
asa am vazut si eu dealul spart dar in rest nimic ! poate o face autostrada subterana si se uneste cu cea suspendata a lui oprescu la pastele cailor radmasa.gif radmasa.gif
Jack Daniel's



QUOTE(Liv05 @ 4 Nov 2009, 17:56)
Cel putin la Arad-Timisoara se lucreaza serios, Cernavoda-Constanta nu stiu.
*


Se lucra pe Arad-Timisoara. smile.gif
eloy
despre centura bucuresti nord, de pe mediafax

Lucrările de lărgire a părții de nord a centurii Capitalei, între Chitila și Voluntari, ar putea fi încheiate până la sfârșitul anului viitor, cu tot cu pasaje, dacă vor fi asigurate fondurile necesare, proiectul, în valoare de aproximativ 290 milioane de lei, fiind finanțat de la bugetul de stat." În prezent se circulă pe toate cele patru benzi pe o porțiune de șase kilometri între Otopeni și Voluntari", a declarat agenției MEDIAFAX directorul general adjunct al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNANDR), Marin Ionescu. Ionescu a spus că în luna decembrie va fi turnat primul strat de asfalt, din cele trei, pe tronsonul Chitila-Mogoșoaia și al doilea strat pe sectoarele Mogoșoaia-Otopeni și Otopeni-Voluntari."Practic, respectăm angajamentul pe care l-am luat în vară. Până la Moș Nicolae vom turna îmbrăcămintea asfaltică la al doilea strat între Mogoșoaia și Otopeni, spre exemplu. Oricum, mașinile pot circula și pe primul sau al doilea strat de asfalt. Ultimul este cel mai costisitor și trebuie turnat tot odată, de la un cap la altul", a explicat Ionescu. El a declarat în luna iunie, într-o vizită de lucru efectuată cu ministrul Transporturilor Radu Berceanu și premierul Emil Boc, că partea de nord a centurii Capitalei va fi finalizată în luna noiembrie, mai puțin pasajele aferente, care vor fi realizate anul viitor.Șoseau de centură din zona de nord a orașului va avea cinci pasaje, câte unul la Chitila, Mogoșoaia, Otopeni, Tunari și Ștefănești. Pasajele de la Chitila și Otopeni sunt realizate în proporție de 50%, iar pentru cel de la Mogoșoaia, CNADNR încă nu a selectat constructorul și consultantul. .Lucrările de lărgire la patru benzi ale centurii din partea de nord, în lungime totală de 20,5 kilometri, sunt realizate pe trei tronsoane de firmele Aktor (Grecia), pentru 63,98 milioane de lei, Alpine Mayreder (Austria)/FCC Construction (Spania) (101,39 milioane de lei) și Romstrade/Jaypart (125,35 milioane de lei). (mediafax, 05.11.09)
yoncv
Noi vorbim de autostrazi, dar avem drumuri "europene" care fac praf masinile:
30 de masini avariate de o groapa intr-o singura noapte down.gif
pleosc
http://infrastructura.info/?autostrazi=autostrada_soarelui

Ultimul comment sustine ca ar fi inceput lucrarile la autostrada de ocolire a Constantei. Eu am intrebat un prieten care trece p-acolo mai des si mi-a zis ca doar se fac masuratori, in nici un caz nu se lucreaza ''de zor''. Plus ca nu inteleg de ce ar face asa ceva discret, cand evident, ar fi un motiv de lauda acum in campanie.
yoncv
Daca n-a fost sa fie autostrada suspendata, va fi una ingropata?

http://www.zf.ro/zf-24/centura-arad-in-und...ropata-5091521/
Romania, tara tuturor posibilitatilor...
eloy
@yoncv
dupa parerea mea (neavizata), nu au cum sa castige nimic cei de la CJ arad, sau aia cu aeroportul. pe site la MT scrie clar dupa fiecare HG :
Propunerile/observațiile celor interesați vor fi transmise pe adresa Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, Bd. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Bucuresti - Serviciul Relații cu Parlamentul, Sindicatele,Patronatele și Organizațiile Neguvernamentale, tel/fax 021 - 319.61.29, e-mail dialog.social@mt.ro.
Termenul limita pana la care se pot face propuneri este cea de a 10-a zi de la data introducerii pe site a textului proiectului de act normativ.


http://www.mt.ro/transparenta/_legislatie_nationala.html

s-au trezit ei acum ca le-ar conveni sa le plateasca cineva 200m de pista. flori n-ar vrea? smile.gif

10 Nov 2009, 10:11:
http://www.adevarul.ro/rss/articol/cluj-ma...ansilvania.html

40 de kilometri pe care s-au încheiat lucrările de asfaltare și 17 kilometri pe care au fost aplicate deja marcajele rutiere. Astfel se prezintă tronsonul Gilău-Turda al Autostrăzii Transilvania cu trei săptămâni înainte de data propusă pentru deschiderea circulației.
Squirrel
Unde s-au construit drumuri? Vanzarile de agregate folosite pentru pavarea drumurilor au scazut cu 50%.
QUOTE
    Consumul de agregate, o piata de circa 500-600 mil. euro in 2008 care se adreseaza in principal lucrarilor de infrastructura (rutiera si feroviara), a inregistrat anul acesta cea mai drastica scadere din ultimii cinci ani, ajungand la jumatate din nivelul de anul trecut.
    Agregatele includ nisip, pietris si balast. Cauzele semnalate de principalii producatori sunt reducerea numarului de proiecte de infrastructura fata de anii precedenti si lipsa unei monitorizari a sectorului din partea autoritatilor care a condus la intensificarea competitiei neloiale.
    Consumul de piatra de cariera a ajuns anul trecut la un volum de 80-100 de milioane de tone, la un pret mediu de 6-7 euro/tona, iar anul acesta a scazut in valoare cu circa 50%, pana la 300 mil. euro, potrivit informatiilor din piata.
    Guvernul a anuntat la inceputul anului ca are ca prioritate lucrarile de infrastructura si ca va aloca 10 mld. euro anul acesta, insa producatorii de agregate nu au resimtit investitiile, desi lucrarile de terasamente sunt primele derulate pentru modernizarea si construirea de autostrazi si cai ferate.
    Totusi jucatorii de pe piata prognozeaza o revenire usoara a pietei in 2010. "Piata oficiala a scazut cu peste 50%, o parte din scadere fiind cauzata de transportul ilegal, prin supraincarcarea camioanelor. Speram intr-o crestere de 5-10% anul viitor, in special a doua jumatate, daca se vor finanta proiecte de infrastructura si se vor face controale eficiente pentru transport", a declarat Catalin Gariuta, director general al Carpat Agregate, cu afaceri anuale de 29,5 mil. euro si o productie de peste 3 milioane de tone de agregate pe an.
user posted image

90% din transporturi sunt ilegale
    Transporturile ilegale au fost resimtite si de grupul francez Lafarge, care activeaza pe aceasta piata prin intermediul firmelor Lafarge Agregate Betoane si Cariere Plus, avand o capacitate de productie de peste 5 milioane de tone pe an.
    Potrivit datelor Lafarge, majoritatea companiilor, circa 90% din piata, nu respecta legislatia privind limita maxima admisa la transportul rutier al produselor, in conditiile in care piata de agregate este una cu rate mici de profitabilitate, iar cheltuielile de transport reprezinta aproximativ 50% din totalul costurilor.
    "De fiecare data cand vezi un camion din Romania ca transporta agregate, este supraincarcat. Incarcatura nu ar trebui sa fie vizibila", a declarat recent Adam Paczoska, seful segmentului de agregate din Romania al producatorului francez de materiale de constructii Lafarge. Anul acesta Lafarge a livrat agregate doar catre doua proiecte de infrastructura feroviara - tronsonul Bucuresti-Constanta si Campina-Predeal, iar vanzarile de agregate ale francezilor in Romania ar putea scadea in 2009 cu 55-65%, peste corectia de 40% a segmentului de piata, tocmai din cauza competitiei neloiale din partea competitorilor, urmand ca in 2010 vanzarile sa ramana la acelasi nivel.
    Una dintre solutiile propuse de Lafarge pentru inasprirea controalelor este cedarea unei cote din redeventa platita statului catre autoritatile locale din zona de exploatare, care devin direct interesate de legalitatea si profitabilitatea respectivelor activitati.
    Potrivit jucatorilor de pe piata, Guvernul a reusit anul acesta sa imbunatateasca conditiile de piata prin aprobarea in aprilie a unei ordonante de urgenta prin care modul de calcul al redeventelor pentru o serie de resurse minerale, cu exceptia petrolului si gazelor, a fost schimbat din cota procentuala din valoarea productiei in plata unor sume fixe. Cei mai importanti jucatori de pe piata de agregate sunt Carpat Agregate, Strabag, Grandemar Cluj, Tarmack sau Holcim.

Drumuri stricate de camioane
    Supraincarcarea camioanelor cu agregate este una dintre principalele probleme care au condus la afectarea infrastructurii de transport si la cresterea necesarului de fonduri pentru reparatii.
    La jumatatea lunii aprilie, ministrul transporturilor Radu Berceanu a declarat ca va propune Guvernului masuri "foarte neplacute", care vor merge pana la confiscarea autovehiculului care circula cu greutatea mai mare decat cea de 40 de tone admisa de lege. Cu toate acestea, declaratia a ramas doar la nivel de intentie pentru ca nu a fost pusa in aplicare.


Cu alte cuvinte: ei le fac, dar tot ei le strică…
vijelie
In viziunea unora, investitiile se reduc la achizitia de agregate.
Fals. Inainte de a deconta materiale, mai trebuie platite o gramada de chestii: de la studii de fezabilitate pana la achizitiile de terenuri.
Faptul ca in anul 2009 s-au consumat mai putine agregate decat in 2008 nu face decat sa confirme faptul ca declinul a inceput de prin 2007-2008 cand, desi economia duduia, nu se facea nimic concret in acest domeniu.
marinul
ca sa nu zic ca pe 3c sunt munti de agregate depozitate la Chiribis si Salard cumparate probabil in 2008
Cosstel
De citeva zile pe DN5 Bucuresti-Giurgiu s-a finalizat ruta ocolitoare Adunatii Copaceni. Dupa ce se trece podul de peste Arges se intra intr-un sens giratoriu bine semnalizat si apoi in linie dreapta catre Giurgiu.
RZV
Au aparut primele semne oficial instalate cu A3.

Respecte.
voyageros
aseara 13.11 la nodul de la Turda asfaltau de zor la lumina reflectoarelor...agitatie mare
bebecool
Doar vin alegerile. Nu? tongue.gif Cu ce sa se laude unii..am dres..am facut..pe sistemul a mea e mai mare.
marinul
atunci sa fie in fiecare an alegeri

am gasit o poza pe telefon facuta acum 2 saptamani pe 3c unde va fi viitorul nod rutier in localitatea Chiribis la 4 km de orasul Marghita
bradone
Eu am o mare problema cu nodul Centura Bucuresti-A2.
Trecand in fiecare seara pe acolo, am observat ca "domnii" de la intretinere au inchis luminile care faceau ca trecerea sa fie efectuata in siguranta.
Din cauza intunericului, nu se vede care este limita la care trebuie sa te opresti, sau daca esti pe centura si vrei sa urci pe autostrada, trebuie pur si simplu sa ghicesti breteaua de acces. Din aceasta cauza " de economie curent", accidentele sunt frecvente, nu mai departe de ieri seara nu mai putin de 4 masini fiind facute praf.
Chiar asa am ajuns, ca vietile noastre sa nu valoreze mai mult decat factura la electricitate???
eloy
QUOTE(RZV @ 13 Nov 2009, 16:28)
Au aparut primele semne oficial instalate cu A3.
*



hm
ma bucur ca avanseaza lucrarile, dar nu prea inteleg numerotarea asta. A3 incepe din bucuresti, sau ma rog, din brasov sa zicem. atunci numai km35 nu e ala. or sa le numeroteze de 2 ori, adica un kilometraj de tronson si unul integral? sa fie 2 indicatoare de fiecare data?sau or sa le inlocuiasca cu altele cand se da in folosinta si tg. mures- campia? altfel o sa avem 7-8 indicatoare de km 35 pe A3.
yoncv
Lucrarile la A3 se opresc
Squirrel
Până una-alta cei trei care au distrat vestul (Jeremy Clarkson, Richard Hammond & James May) s-au declarat încântați de realizările comuniste:

Top Gear despre Transfagarasan: Este cel mai uimitor drum pe care l-am vazut vreodata!
QUOTE
    "Decapotabile in Romania", emisiunea pe care echipa "Top Gear" - Jeremy Clarkson, Richard Hammond si James May - a realizat-o in Romania spune despre Transfagarasan ca este cel mai uimitor drum pe care l-a vazut vreodata.
    "Construit in anii '70, acesta este Transfagarasanul. 6.000 de tone de dinamita au fost folosite pentru realizarea acestuia si 40 de vieti au fost pierdute. Dar de deasupra arata ca si cum fiecare curba a fiecarei mari piste de curse din lume a fost innodata pentru a crea o mare funda a perfectiunii automobilistice.", spune Jeremy Clarkson aflat la volanul unui Aston Martin. "Acesta este cel mai bun drum din lume! Romania iti multumim ca ai acest drum. Putem sa ramanem aici pentru totdeauna?" a mai spus Clarkson.

Ayden_CJ
CNADNR se laudă cu ce ar trebui să fie de un firesc elementar. Vedeți aici Este vorba despre A2.
Și tot despre A2, de data asta RESTRICȚII DE CIRCULAȚIE
RZV
QUOTE(eloy @ 16 Nov 2009, 12:00)
hm
ma bucur ca avanseaza lucrarile, dar nu prea inteleg numerotarea asta. A3 incepe din bucuresti, sau ma rog, din brasov sa zicem. atunci numai km35 nu e ala. or sa le numeroteze de 2 ori, adica un kilometraj de tronson si unul integral? sa fie 2 indicatoare de fiecare data?sau or sa le inlocuiasca cu altele cand se da in folosinta si tg. mures- campia? altfel o sa avem 7-8 indicatoare de km 35 pe A3.
*


E Km35 al sectiunii 2B. Se presupune ca la inceputul fiecarei Sectiuni/Subsectiuni se "reseteaza contorul", se monteaza o placa de intampinare cu datele constructorului, administratorului, beneficiarului, etc. Nu e ceva unic, asemena notificari existand si in alte tari. (spre exemplu chiar daca se nu se schimba constructorul/beneficiarul, e posibil sa se schimbe admninistratorul).
E posibil insa a fi si schimbate in viitor, in ideea in care constructia/administrarea celorlate sectiuni va reveni tot catre aceleasi firme.

Respecte.
Mariusgl
QUOTE(daniel28 @ 4 Jun 2006, 09:24)
Stimati colegi (de suferinta) conducatori auto,

Intr-un interviu acordat cotidianului Gandul, ministrul transporturilor Gheorghe Dobre a declarat ca in urmatorii 6 ani Romania va fi un imens santier, urmand a se construi 1200 km de autostrada.
Doresc sa facem un efort si sa monitorizam, pe termen lung, situatia acestor santiere. Astfel, as dori sa stim, cu ajutorul vostru, cat mai exact, stadiul lucrarilor in diverse puncte care se vor deschide. In programul intocmit de minister se prevede realizarea urmatoarelor autostrazi:
- Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Deva-Sibiu-Pitesti (coridorul IV)
- Bors-Oradea-Cluj-Tg.Mures-Sighisoara-Fagaras-Brasov (Autostrada Transilvania)
- Drajna-Fetesti-Cernavoda-Constanta (Autostrada Soarelui)
- Bucuresti-Ploiesti-Comarnic-Brasov
- Ploiesti-Buzau-Focsani-Marasesti-Albita

De asemenea, se construiesc centuri ocolitoare, cu profil de autostrada, pentru numeroase orase: Bucuresti, Sibiu, Timisoara, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Brasov, Tg.Mures, Bacau, Iasi, Fagaras si altele.

Ministrul se lauda ca anul acesta va incepe lucrul la Bucuresti-Brasov si ca s-au alocat 100 mil euro pentru Autostrada Transilvania (cu posibila suplimentare de inca 100 mil daca Bechtel poate construi atat)

Poze la fata locului ar fi foarte utile.

Suntem tara cu cea mai slaba retea de autostrazi din Europa. Este inadmisibil sa faci 10-11 ore pana la granita de vest.
*


Si iata dupa 3 ani ce s-a mai construit in Rromanica asta a noastra
OFF:Si apropo de emisiunea Top Gear care a exagerat cam mult cu accidentul cu Dacia......Doamne cati TIGANI inainte de incidentul cu Dacia care Jeremy Clarkson a spus ca este o masina clasica =)).Deci mi-e rusine de nu mai pot
Sa nu uit....tot mentioneaza cuvantul "gipsy" care ma tot loveste in suflet.Iar autoritatile nationale fac reclame in care romii "saracii" de ei sunt discriminati manca-i-ar mama de nevinovati 183.gif 183.gif 183.gif 183.gif
voyageros
mda...partea cu "lauda" in ceea ce priveste aparitia unor benzinarii pe autostrada este cel putin ciudata e poate ca si cum am spune ca dupa noapte vine zi si ne-am crede profeti. Se zvoneste ca pe A3 vor fi destul de curand astfel de benzinarii dar raman la ideea ca pana nu vor aparea aceste statii precum si acele panouri de informare nu va fi cu adevarat o AUTOSTRADA. Zona autostrazii este una cetoasa si cred ca vor fi anumite probleme pe acest tronson cu vremea.
Adi R5
Arad- Timisoara

lucreaza destul de "concentrat" baetii..acum sa vedem pina cind io tine acest elan.

user posted image

poze mai noi in viitorul apropiat (ajung in zona destul de des)

Ayden_CJ
despre A3
OFFTOPIC: grea e limba română pentru unii... LINKURI de urcare si coborîre în loc de rampe, ahhh ce le'aș face!!!
eloy
Arad, 18 nov /Agerpres/ - Ministerul Transporturilor și Infrastructurii va organiza până la finele acestui an licitația pentru proiectarea și construcția autostrăzii Arad-Nădlac, după ce Comisia interministerială pentru aprobarea investițiilor de interes național a aprobat marți indicatorii tehnico-economici ai autostrăzii.
'În cursul săptămânii viitoare se va emite hotărârea de guvern privind indicatorii tehnico-economici ai investiției, urmând ca până la finalul anului în curs să organizăm licitația pentru construirea autostrăzii Arad-Nădlac', a declarat pentru AGERPRES Eusebiu Pistru, secretar de stat în MTI, vicepreședinte al Comisiei interministeriale pentru aprobarea investițiilor de interes național.
Potrivit lui Pistru, autostrada Nădlac-Arad va avea o lungime de 38,882 km, trei noduri rutiere, două poduri și 11 pasaje. Autostrada va avea, de asemenea, un centru de întreținere și reparații și două spații de servicii de câte 10.000 de metri pătrați fiecare. Într-unul dintre spațiile de servicii vor funcționa un punct de control, o parcare și un spațiu de odihnă, în vreme ce al doilea va fi prevăzut doar cu parcare și spațiu de odihnă. Totodată, este prevăzută și realizarea drumului de legătură cu orașul Nădlac, în lungime de 5,9 kilometri.
'Construcția autostrăzii este prevăzută să dureze 36 de luni. Valoarea totală a investiției este de 366.131.841 de euro, finanțarea urmând să fie asigurată din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de Coeziune și Guvernul României' - a precizat Eusebiu Pistru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.