Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
marinul
niste poze cu centura orasului Oradea

este portiunea dintre iesirea spre Arad (Real) si iesirea spre Satu Mare

in mare parte sunt finalizate lucrarile in afara de podul peste Cris de care nici macar nu s-au atins
mihai_dorin
Se lucreaza la Cernavoda, insa firma lucreaza la propiul santier, azi cand am trecut nivelau pamantul.(pamantul scos de la autostrada). Totusi este ceva interesant la aceasta firma: in Cernavoda, odata cu inceperea lucrarilor au aparut o gramada de masini de firma cu autocolante Colas, acesta firma avand sediul in casa (vila cat blocul), comandantului de politie Emil din Cernavoda. Acesta fiind putred de bogat datorita protectiei oferita "traficantilor".

Telegraful:

Colas va construi tronsonul de autostradă Cernavodă-Medgidia

Compania franceză Colas a cîștigat licitația pentru construcția tronsonului de autostradă Cernavodă-Medgidia, care va costa 634,39 milioane lei fără TVA. Durata de execuție a contractului va fi de 24 de luni, iar perioada de garanție va fi tot de 24 de luni. Execuția tronsonului este finanțată de către Banca Europeană de Investiții și Guvernul României. Proiectul face parte din Coridorul Pan European IV și reprezintă tronsonul final al Autostrăzii A2 care leagă Municipiul București de Municipiul Constanța. Odată cu alegerea acestui consorțiu se știu toate companiile care vor finaliza Autostrada București- Constanța, după ce, luna trecută, a fost selectat și cîștigătorul centurii ocolitoare a municipiului Constanța, un consorțiu condus de FCC. În luna august a acestui an, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban anunța că șoferii vor putea circula de la București la Constanța pe Autostrada Soarelui, de la jumătatea anului 2011.


Graiul Dobrogei:

Oganizarea de santier se va face in doua locatii. Birourile centrale cu departamentele generale vor avea locatia in orasul Cernavoda in vederea unei bune colaborari cu autoritatile locale. A doua organizare se va afla in apropierea intersectiei de intrare in oras si va fi folosita pentru instalarea statiilor de productie pentru realizarea lucrarilor (statie de asfalt, statie de betoane, cabinet medical, laborator, birouri santier). In cadrul lucrarilor, firma Colas intentioneaza sa recruteze 100% muncitori necalificati dar si alte persoane calificate in meserii necesare pentru derularea proiectului, din zonele din apropiere. Reprezentantii Colas au declarat ca proiectul este transmis administratiilor competente pentru validare si ca preconizeaza ca inceperea lucrarilor sa se faca in jurul datei de 15 august. Este o oportunitate pentru orasul Cernavoda si pentru locuitorii de aici ca firma Colas au considerat avantajos asezarea organizarii de santier aici si speram ca colaborarea dintre administratia locala si societatea Colas sa fie benefica, a declarat primarul orasului Mariana Mircea.
marinul
QUOTE(eloy @ 11 Sep 2009, 10:15)
iti explic io :-)
aia care au scris acu 2 ani au fost dati afar, ca aveau salarii prea mari. a venit un praslea care a crezut ca a descoperit roata si care nu stie de notiunea de 'background' ca sa nu mai zic de arhiva. si gata, a scos articol cu titlu 'tare'. sunt nasoale efectele crizei in toate domeniile, dar in presa e cel mai devastator, ce valori mai erau s-au dus si alea pe apa sambetei
*



http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&i...a-viitoare.html

uite alt articol destept. din cauza unei bretele nu vor fi gata cei 42 km

macar poza de la articol daca era de pe santierul autostrazii

si faza ca vor aparea fisuri si se vor repara tot pe banii statului, din cate stiu eu lucrarile au garantie 24 luni

ce m-am saturat de pseudo-ziaristi
vijelie
Fii curajos pana la capat si posteaza un scan cu conditiile de garantie ale lucrarilor ca sa nu mai traiasca lumea cu impresia ca traim in paradis.
marinul
poftim domnu

un copy/paste din contract


Finalizarea lucrarilor restante si remedierea defectelor
11.1 Pentru ca Constructiile pentru fiecare Sectiune sau Sub-sectiune sa fie in starea
ceruta de Contract (cu exceptia gradului de uzura care intervine in mod rezonabil)
la expirarea Perioadei Contractuale, sau la o data imediat posibila dupa aceasta,
Antreprenorul:
(a) va finaliza orice lucrare specificata in mod corespunzator in si care nu a
fost executata la data prevazuta in Procesul Verbal de Predare Primire,
pana la data convenita de Reprezentantul Beneficiarului si de
Reprezentantul Antreprenorului pentru finalizarea acesteia, si
(cool.gif va efectua toate lucrarile pentru remedierea defectelor sau a stricaciunilor
cauzate de acele defecte aparute in Perioada de Garantie si notificate
Antreprenorului de catre Reprezentantul Beneficiarului intr-o perioada
rezonabila dupa ce Reprezentantul Beneficiarului observa respectivele
defecte sau stricaciuni, lungimea perioadei rezonabile urmand a fi
stabilita luand in considerare deteriorarea suplimentara a Constructiilor
care ar putea fi cauzata daca defectul sau stricaciunea nu s-ar fi notificat
la timp, si, cel mai tarziu, in treizeci (30) de Zile de la expirarea
Perioadei de Garantie.

11.3 In legatura cu lucrarile de remediere la care se refera Sub-Clauza 11.1 (a), Perioada de Garantie, pentru Sectiunea sau Sub-sectiunea relevanta afectata, va fi prelungita pentru o perioada egala cu suma tuturor perioadelor in care Sectiunea sau Subsectiunea nu poate fi utilizata ca Autostrada, dar numai daca, din cauza acestor
lucrari de remediere, Beneficiarul (actionand rezonabil), este inevitabil impiedicat
in a utiliza Autostrada, si intotdeauna cu conditia ca Perioada de Garantie relevanta
sa nu fie extinsa cu mai mult de 12 Luni.

"Perioada de Garantie" inseamna pentru fiecare Sectiune sau Sub-sectiune, o perioada de douazeci si patru (24) de Luni care curge de la sfarsitul Duratei
Constructiei pentru acea Sectiune sau Sub-sectiune (sau o durata
prelungita potrivit Sub-Clauzei 11.3).
nasty
QUOTE(eloy @ 11 Sep 2009, 14:00)
IAR dau astia bani pe cai verzi pe pereti  mad.gif  mad.gif

BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - ... autostradă Târgu Mureș-Ditrău și Ditrău-Târgu Neamț.
Astfel, CNADNR va organiza în octombrie două licitații pentru pentru elaborarea studiilor, potrivit unor anunțuri ale companiei. Ambele contracte sunt finanțate de la bugetul de stat și au o durată de un an.
...Cele două tronsoane vor face parte din autostrada Târgu Mureș-Iași.
*



pe unde va trece autostrada pe tronsonul Ditrău-Târgu Neamț?
Erau vreo 2 variante...
ggombos
Probabil că nu va trece pe nicăieri, cel puțin până ieșim noi la pensie...

On topic, s-a anunțat licitație și pentru studiu de fezabilitate la Tg Neamț - Ungheni.
just_dci
Am si io o intrebare: cum papucii mei sa ceri garantie la o lucrare de 634,5 mil euro o garantie de 24 luni, adica mai putin decat la o plasma de 3-400 de euro?
IsNa
QUOTE(eloy @ 11 Sep 2009, 16:00)
IAR dau astia bani pe cai verzi pe pereti  mad.gif  mad.gif

*



Ei, in principiu, e corect: trebuie elaborate studii de fezabilitate pt toate tronsoanele prevazute, altfel nu se pot planifica executiile. Nu stii cat costa, nu stii pe unde ar putea fi dusa, nu stii care sunt prioritare, etc.

In realitatea de la noi, sunt constient ca la studii se va ramane... sad.gif
eloy
QUOTE(IsNa @ 15 Sep 2009, 16:44)
Ei, in principiu, e corect: trebuie elaborate studii de fezabilitate pt toate tronsoanele prevazute, altfel nu se pot planifica executiile. Nu stii cat costa, nu stii pe unde ar putea fi dusa, nu stii care sunt prioritare, etc.

In realitatea de la noi, sunt constient ca la studii se va ramane... sad.gif
*



de acord ca primul pas este studiul fezabilitate. dar sunt convins ca sunt bani aruncati pe garla fiindca in nici-un caz nu or sa aiba bani in continuare (in stadiul actual al economiei), pt proiect, exproprieri, etc. nu au pt atatea alte tronsoane pt care sunt incheiate contractele deja! vezi centura bucuresti, unde stau constructorii degeaba, sau mai fac cate ceva din cand in cand, cand mai primesc cate o transa. sau altele mai urgente, gen coridorul 4, deva-orastie de ex.
Si faza cea mai tare e ca aceste studii expira si ele in intr-un an doi, ca deh, realitatea din teren se schimba. deci alti bani alta distractie. (sa nu mai vorbim ca daca faci acu studiu si incepi peste 6 ani au timp berechet maharii sa isi ia teren cu 0.50 eur si sa-l dea cu 150 mp). Berceanu a zis la un moment dat ca intentioneaza sa aloce bani doar la lucrarile incepute, ceea ce pare o idee de bun simt, prost eu ca l-am crezut.
vijelie
QUOTE(eloy @ 18 Sep 2009, 09:34)
... faza cea mai tare e ca aceste studii expira si ele in intr-un an doi, ca deh, realitatea din teren se schimba...
*

Nu studiile in sine expira, ci avizele emise de tot felul de entitati care interfereaza cu traseul.
eloy
DATE:Thu, 17 Sep 2009 07:52:17 GMT BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) organizează, în data de 19 octombrie, licitația pentru construcția variantei de ocolire Deva - Orăștie, la profil de autostradă, contract estimat la 253,37 milioane euro, fără TVA, a anunțat joi instituția.În iulie, CNADNR anunțase că licitația va fi reluată în această lună (septembrie - n.r.).CNADNR a organizat o licitație, la sfârșitul anului 2006, pentru faza de precalificare a firmelor, însă procedurile finale de atribuire nu au fost încheiate deorece consultantul, consorțiul DHV Consultants/Athens Development Office din Olanda, a întârziat revizuirea proiectului tehnic.Compania de Drumuri a reziliat contractul cu consorțiul și a organizat o altă licitație. În urma revizuirii proiectului tehnic, firmele care se precalificaseră nu mai îndeplineau condițiile pentru noul proiect. La acea dată, costurile de construcție erau estimate la 130,9 milioane de euro, iar lucrările urmau să dureze trei ani. Lucrările sunt finanțate de Uniunea Europeană, prin facilitatea ex-ISPA, și bugetul de stat. Durata contractului de achiziție publică va fi de 48 luni de la data atribuirii, iar criteriul de atribuire va fi oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic. În alegerea ofertei câștigătoare, propunerea financiară va avea o pondere de 30%, iar cea tehnică de 70%. Șoseaua va avea o lungime de 32,8 kilometri și va fi un tronson din viitoarea autostradă Pitești-Sibiu-Deva-Nădlac care face parte din Coridorul IV de Transport Paneuropean.

sa speram ca asta e cu noroc unsure.gif

@vijelie, da m-am exprimat gresit, cert e ca dupa un anumit interval studiile trebuie refacute, macar partial.... oricum alti bani clar
vijelie
Se impune o clarificare: dupa rezilierea contractului de proiectare cu respectiva firma, nu s-a mai facut nicio licitatie, ci s-a continuat cu angajatii proprii ai DRDP Timisoara, care este in subordinea CNADNR.
Deci se poate! wink.gif
eloy
dap, asa am inteles si io, ca au facut ei proiectul. nu prea inteleg cum vine asta, de ce se mai organizeaza licitatii pt proiectare daca se poate face intern?
anyway, am gasit si o stire despre centura bucuresti:

București, 16 sept /Agerpres/ - Proiectul de Lege privind darea în administrarea Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a unor suprafețe totale de teren de 2.534 metri pătrați din administrarea Academiei de Științe Agricole și Silvice Gheorghe Ionescu Șișești pentru extinderea Centurii Rutiere București a fost aprobat, miercuri, de Comisia de Industrii și Servicii din Camera Deputaților.
Compania Națională de Autostrăzi și Drmuri Naționale din România va realiya obiectivul de investiție pentru fluidizarea traficului pe DN 1 la kilometrii 8 - 100 și 17 - 100 și Centura rutieră din zona de nord a capitalei. Este vorba despre extinderea la patru benzi a Centurii Rutiere București pe sectorul cuprins între kilometrii 2 - 400 și intersecția cu DN2.
Centura de Nord a Capitalei, care va face legătură între Autostrada 1 și Autostrada 2, va fi gata în noiembrie 2010, fără nodurile rutiere, urmând ca tronsonul Chitila - Mogoșoaia - Voluntari să fie finalizat anul acesta, în noiembrie, potrivit Ministerului Transporturilor.
'Anul acesta, în noiembrie 2009, vom finaliza 26 de km pe tronsonul DN 7 (Chitila) - DN1A (Mogoșoaia) - DN2 (Voluntari), urmând ca anul viitor, în noiembrie, să finalizăm legătura înte Autostrada 1 și Autostrada 2, însă fără nodurile rutiere de la Chitila, Mogoșoaia, Otopeni și Ștefănești. Toată lucrarea va fi finalizată în noiembrie 2011, inclusiv nodurile rutiere', a spus Marin Ionescu, director în MT.
În noiembrie 2011, toți cei 71 km ai Centurii, inclusiv nodurile rutiere (pasaje) vor fi finalizate. AGERPRES (Roxana Clinciu,AS)

acum ori dl Marin Ionescu e cam dus, ori d-ra roxana e varza, dar:
- de unde puii mei 26 km de la chitila (DN7) la voluntari ?? (dn2) din cate stiu io, voluntari e cam la km 12 pe centura, 0 fiind DN1, si mai sunt vreo 3 bucata lipsa, intre chitila si mogosoaia, si inca 4 sau 5 dela DN1A la DN1. mie imi ies 20 :-)
- cum naiba sa zici ca va fi gata in noiembrie chitila mogosoaia, daca nodurile sunt gata in 2011? bucata asta nu e largita, ci construita nou, si daca nu ai pasajele peste DN 7 respectiv DN1A, nu ai cum sa ajungi la ea! ori face giratorii poate?
- oricum e demagogie, am trecut sambata pe centura, de la A1 la DN1; intr-adevar se lucreaza pe DN7-DN1A, si sunt intr-un stadiu relativ avansat, iar pe DN1A-DN1 cam 50% sa zic e deja largita (inclusiv cu vreo 4 stalpi de electrica in mijlocul drumului radmasa.gif radmasa.gif ) dar NO WAY sa fie gata in 2 luni. ca sa nu mai zic de ale poduri...
- pe DN1-DN2 nu am fost de muult, daca stie cineva cum stau lucrurile .... ?
VladG
La Chitila, pe DN7 e deja un sens giratoriu cu 3 intrari. Temporar vor racorda si a patra intrare tot la el. Apoi se va face pasajul centurii peste DN7.
Si la Mogosoaia e aceeasi situatie, dar fara sens giratoriu, va fi intersectie la inceput.
eloy
un update de la pipera. e un pic cam vechi, vreo 10 zile... se vede un avans, dar se misca destul de incetisor totusi
danu
Imi explica si mie careva unde era mega-eroarea secolului despre care tot behaiau ziaristii in urma cu cateva luni? blink.gif Eu vad ca firele CFR-ului trec lejer pe sub pasarela.
marinul
daca voi credeti ce scrie in ziare

azi am aflat ca autostrada transilvania e pana la ploiesti

un fragment din articol

"Drumul judetean DJ 106 si artera principala a orasului Agnita, ambele modernizate cu fonduri europene, vor constitui cea mai scurta legatura intre Coridorul IV Pan European (frontiera Nadlac – Arad – Deva – Sibiu – Ploiesti – Bucuresti) si Autostrada Transilvania (frontiera Bors – Cluj Napoca – Tg. Mures – Brasov – Ploiesti)."

smile.gif)

in alta ordine de idei, aseara am trecut pe langa santierele de pe 3c si erau ceva utilaje scose pe traseu. ma rog nu se prea lucra probabil pt ca era duminica dar se vede ca s-a mai miscat ceva, nu doar la viaductul de la suplac ca pana acum

http://www.financiarul.ro/2009/09/08/cea-m...ni-ue-la-sibiu/ gasiti intregul articol
voyageros
la iesirea din apahida spre jucu am vazut in weekend ca au terminat podul si e gata si soseaua ...totusi ce rol are ca nu inteleg si de ce nu e functionala?
Ayden_CJ
@voyageros, centura Apahidei e nimica daca nu se finalizează centura Vîlcele- Apahida, probabil e pusa la păstrare; trecînd prin august spre Dej am remarcat strada care va iesi în drumul national dinspre Bd Muncii din Cluj, un drum de țară, măcar dacă s-ar fi gîndit să facă un pod peste DN actual si să ducă viitoarea centura de nord a CJ pînă la strada de care spuneai tu să facă acolo un nod...
eloy
good news
Timișoara, 21 sep /Agerpres/ - Administrația timișeană a câștigat o finanțare nerambursabilă din fonduri europene prin Programul Operațional Regional (POR) 2007-2013, de peste 16 milioane de lei, din care se va construi centura de ocolire din partea de nord-vest a orașului Buziaș, în lungime de 4,3 km, transmite corespondentul AGERPRES.
Potrivit proiectului, lucrarea ar trebui să se finalizeze în maximum doi ani.
Până în prezent, în județul Timiș, doar în orașul Deta a fost finalizată șoseaua de ocolire.

imi terbuie o harta sa-mi amintesc unde e buzias biggrin.gif , cu atat mai mult Deta smile.gif dar orice stire despre centuri de ocolire ma bucura, nu stiu cand am drum pe-acolo
C@talin


huh.gif
yonutz84
E veche rau faza... da 11 km de autostrada si aia neterminati nemarcati... o gluma proasta!
ATM
Hm, nu-s eu prea plimbat prin lume dar acu' vreo luna am venit de la Sofia pe autostrada. Sofia, adica bulgari, pe care- i aratam cu destiu' ca au masini vechi si ca-s mai inapoiati ca noi. E, masinile alea vechi trec pe autostrada prin vreo 2-3 tunele care taie muntele, nici unul nu-i mai mic de 600 de metri, am vazut si unul de 850, basca un ditamai viaductul bonus. Pai acolo sa-l aduci pe Berceanu si sa-l spanzuri cu o funie de viaduct, sa inteleaga si el ce inseamna sa tai autostrada prin munte. Ok, acum ganditi-va la segmentul Comarnic - Sinaia-Brasov si dati-va cu parerea cam cate amenajari trebuie sa faci ca sa tragi o autostrada prin Muntii Bucegi. Ganditi-va si la faptul ca daca si calea ferata (care in principiu se construieste cam ca o autostrada, cu cat mai putine curbe si diferente de nivel) are o gramada de curbe pe acolo, plus tunel, plus o diferenta monstruoasa de nivel pe la Timisu de Jos, de trag doua locomotive la un tren sa razbeasca...inseamna ca traseu simplu pur si simplu NU EXISTA pe acolo, si trebuie facut cu o gramada de operatiuni. Tasari, nivelari, viaducte, tunele.

PS. Oarecum legat, uitati-va la ce inseamna A2 ca lucrari de arta ca sa intelegeti de ce nu se misca deloc lucrarile de la Cernavoda spre Constanta. Cateva poduri amarate, aruncate peste un canal de irigatii, si peste raul Colentina, care oricum ii mai mult secat, si vreo 4 treceri de pod pe deasupra autostrazii, care autostrada merge plan, nu intalneste nici un deal, nimic complicat pe parcurs. Complexul ala de poduri peste Dunare l-a facut Ceausescu, sa zicem saru'mana si bodgaproste, ca altfel se termina autostrada la Fetesti. E, acuma ganditi-va cum ii drumul de la Cernavoda spre Constanta, imediat cum iesi de pe autostrada. Asa-i ca intra in dealuri? urci, cobori, pod destul de lung la Medgidia, diferente de nivel? buun, atunci tragem linie si concluzionam: romanii nostri au turnat autostrada A2 cam pana in ultumul punct in care se putea merge lin, fara a se cere mari interventii si lucrari complexe de arta. Cum am dat de primul deal mai serios, ne-am oprit. Si opriti o sa ramanem mult si bine.
Nu ma intelegeti gresit, nu zic ca nu putem sa le facem. Cum au putut altii om putea si noi, iar romanul stie sa faca constructii de arta. Vezi viaductul Topolog de pe calea ferata Valcele-Rm Valcea, azi inexistenta, vezi viaductul Carligul Mic de pe DN10 BUzau-Brasov, care practic sta agatat in munte, vezi Transfagarasanul. Pe astea nu tot romanii le-au construit? si cu ce, cu Tatre, Rabe si Wolla. Si astea sunt bijuterii de tehnica, tata. Dar trebuie vointa si bani, multi ,multi, multi bani. Si management, cap limpede, viziune. Ori noi la astea suntem la momentul asta praf. Lemn. Tamaie. Tufa de Venetia. Mucificati. Distrusi. Mai vreti? ca mai am.

PPS (si timisorenii imi pot confirma, cred). Pe drumul de la granita cu sarbii (Vrsac-Deta-Timisoara) am dat mai prin mai de un pod dezafectat, de fapt ce zic eu pod, ca era un podet de vreo 10 -15 m lungime, nu mai mult. E, podul ala e dezafectat de vreo 2 ani, din cauza de inundatii, imi zicea timisoreanul cu care am fost, iar traficul e deviat, provizoriu cica, pe un pod lateral facut din cercuri de beton peste care s-a turnat asfalt. Ma, un podet de 10 metri nu suntem in stare sa inlocuim in tara asta!

Sa trag si o concluzie dupa toata vorbaria asta, mai avem de asteptat vreo cativa anisori buni pentru o Autostrada Transilvania functionala. Nu va faceti iluzii.
Ayden_CJ
Am trecut azi pe lîngă viitoarea stradă Gilău Turda, A3 nu pot să o numesc. Băieții mai au ENORM de lucru, o să aibă nevoie de o toamnă uscată uscată si temperaturi bunicele ca sa poata lucra si în plus n-ar strica o mica Samantha (aia care dădea din năsuc și se făceau vrăjile). Vedeți stadiul din poze. Se lucra azi. Ca rezultat al avertismentului Garzii de Mediu pe drumul din zona Săndulești s-a stropit relativ abundet cu apă pentru evitarea ridicării prafului, în schimb pe DN1 în zona viitorului nod precum si la intersecțiile cu drumurile pe care circulă camioanele sunt nori de praf, daca circulati pe acolo protejati-va filtrele de habitaclu ca e jale!

26 Sep 2009, 23:25:
si niste poze facute de prietenul meu (mulțumim Dan!) de acu cîteva zile de la nodul Gilău
Modus
QUOTE(ATM @ 26 Sep 2009, 22:03)
Complexul ala de poduri peste Dunare l-a facut Ceausescu, sa zicem saru'mana si bodgaproste, ca altfel se termina autostrada la Fetesti.
*



Daca tu ai cuvinte de lauda pentru un criminal, pastreaza-le pentru tine.
voyageros
Pai din cate vad la Gilau mai este de lucru "cat China"...nici pilonii nu sunt gata
CGDBZ
Din cate vad eu in poza 15 se prefigureaza ceva suisuri si coborasuri pentru o autostrada si nu e decat un amarat de deal acolo.
eloy
multzam de poze, ayden. important e ca se lucreaza intens, ca termina pana la alegeri sau nu e doar treaba lu boc, ca el a promis. pt oamenii care chiar au nevoie de acea autostrada, oricum e f intarziata si 2-3 luni in plus nu or sa conteze asa mult. ideea e sa o termine, si asta se pare ca o sa se intample in viitorul relativ apropiat.

28 Sep 2009, 12:31:
pe site la AT avem comunicat de presa de la bechtel.

http://www.autostradatransilvania.ro/artic...tie-de-81-.html

printre altele
Până în acest moment a fost așternut asfalt pe aproximativ 30 de kilometri, restul de 12 fiind în diferite stadii de execuție. Pe 17 din cei 30 km asfaltați s-a instalat și stratul final de uzură. De asemenea, au fost instalați parapeți pe 10 kilometri și se continuă lucrările de montare a gardurilor de protecție.

parca asta cu cei 30/17 era asa si acum vreo 7-10 zile.... sau imi amintesc io prost? deci in ultima saptamana nu au mai turnat nimic?
IsNa
ATM, ca sa nu te trimit departe, da o fuga pana in Croatia.
Mergi de la Zagreb pana la Makarska pe noua autostrada construita de Bechtel (!!) pe bani putini si repede. 20 de tunele, din care 2 au 6Km fiecare, si cca 40 de viaducturi Pe o singura portiune este limitare la 120Km/h, unde e efectiv o serpentina ce coboara de pe munte direct la marginea marii.
vijelie
Canalul Dunare - M. Neagra s-a executat in anii cei mai crunti ai socialismului, cu costuri imposibil de cuantificat (pur si simplu nu exista limita la consum de resurse) si cu"management" militar (gen. Vasile Ionel i-a taiat panglica).
Are vreun rost sa facem comparatii cu anul 2009?
Modus
Si cati oameni au murit atunci... Dar deh, pentru unii acest genocid nu a existat niciodata.
eloy
eu am ignorat remarca cu regrete bizare, fiind in primul rand off-topic si apoi de-abea strigatoare la cer, la bun-simt si etc; va sugerez sa faceti la fel.
revenind on-topic, darem, Slider, ati mai vazut ceva activitate la cernavoda? sad.gif

29 Sep 2009, 11:04:
insist sa cred ca deva-orastie este tronsonul unde s-a dat dovada de cea mai mare nesimtire si nepasare.

http://www.cotidianul.ro/cum_sa_chemi_la_l...vrei-99463.html
bebecool
dry.gif Multi oameni au murit.Crezi ca doar la noi au murit oameni cand au construit canale?Salahorii de la canal erau de fapt puscariasii, dar munceau si oameni de rand.
Eu zic sa va mai uitat pe Discovery si o sa ramaneti uimiti cum se lucreaza contra timp la niste lucrari cu muuult mai mari decat pe meleagurile noastre.
La noi toata lumea e pe furat, tras in piept. Daca ii ''cade'' romanului un cleste, un patent, ciocan, 2 saci de ciment, bca el se multumeste. Si aici sunt 2 variante, daca te plateste bine(in RO) e posibil sa nu te fure romanul. Dar traind in Romania unde de vreo 20 de ani se fura ca in codru si intra la puscarie cine a furat 5 gaini...
Afara este alta mancare de peste nene, acolo ai salariu decent dar si munca de iti rupi cocoasa. E mai greu sa furi pentru ca stau cu ochii pe tine ca pe butelie(desi nu cred ca e necesar sa furi afara).

Astept cu nerabdare wub.gif km de autostrata promisi de nea BO-BOC.
clr
QUOTE(bebecool @ 29 Sep 2009, 13:22)
dry.gif ..Salahorii de la canal erau de fapt puscariasii, dar munceau si oameni de rand.
...
*



Si soldatii .... care saracii n-aveau nici o vina si nici un drept de optiune ...
Generatia mai tanara decat mine cu 1 an a fost dusa in timpul liceului sa lucreze la Rovinari .... si crede-ma n-am facut liceu de puscariasi....

Cand va vad cu afirmatii de genul asta imi aduc aminte de pozele cu holocaustul care circula pe mail. Se spune acolo ca pozele s-au facut la solicitarea expresa a unui general (parca) special pentru ca suspecta ca in viitor oamenii vor nega ca a existat asa ceva. Si ghici ce? In Marea Britanie s-au scos lectiile despre holocaust pentru ca jigneau convingerile religioase ale musulmanilor, care printre altele sustin ca acesta n-a exista niciodata. Poate gasesc prezentarea sa o si pun aici sad.gif

Uite-l aici, schimbati extensia din zip in pps
Modus
QUOTE(bebecool @ 29 Sep 2009, 12:22)
dry.gif Multi oameni au murit.Crezi ca doar la noi au murit oameni cand au construit canale?Salahorii de la canal erau de fapt puscariasii, dar munceau si oameni de rand.
.
*



Acolo a murit o mare parte din elita intelectuala interbelica, altii au murit la cativa ani dupa "concediul" de la canal. Foarte multi dintre oamenii care se opuneau regimului au murit/suferit acolo.
Pentru a te ajuta sa cunosti mai bine istoria propriei tale tari in ceea ce priveste comunismul, iti recomand sa lecturezi http://www.humanitas.ro/humanitas/memorialul-durerii
DannyY
QUOTE(bebecool @ 29 Sep 2009, 13:22)
Salahorii de la canal erau de fapt puscariasii....
*



Nu. Salahori erau intelectualii, trimisi acolo pentru "crimele impotriva poporului"
Puscariasii (detinutii de drept comun) erau ridicati la rang de "brigadier" si se ocupau cu terorizarea celor care trebuiau exterminati prin munca silnica.

Inainte de Discovery, ne putem uita la 'Memorialul Durerii'.

LE. Modus a fost mai iute smile.gif
cmandrei
Va rog ramaneti la subiect "monitorizare indeplinire promisiuni" nu ce s-a terminat deja ... Multumim,
marinul
am trecut azi pe la gilau

mie unu nu mi s-a parut deloc sa aiba mult de lucru

pilonii sunt turnati, au inceput sa instaleze grinzile U si se lucreaza intens la noduri dupa cate am observat

atentie daca treceti pe acolo ca au pus un semafor la devierea aia de pe DN1
nasty
QUOTE(eloy @ 21 Sep 2009, 12:34)
un update de la pipera. e un pic cam vechi, vreo 10 zile... se vede un avans, dar se misca destul de incetisor totusi
*


pasajul Pipera nu e mentionat nici in presa , nici la TV, nu stie nimeni un termen de finalizare, poate 1 dec ( iar?) radmasa.gif
Va fi legatura spre A3, ca alternativa la pasajul Baneasa, care va fi gata pe... 1 dec radmasa.gif , ca si cei 42 de km de autostrada... radmasa.gif
Batrânul
Pasajul Baneasa - închiderea traversarii DN1:

"Pasajul Băneasa trebuie cu orice preț să fie gata la 1 decembrie. Pentru că termenul se apropie, cei de la Ministerul Transporturilor apelează la măsuri disperate, solicitând municipalității închiderea traversării DN1, în zona șantierului, dinpre Ion Ionescu de la Brad, către Aerogării. Primăria Capitalei a găsit o altă soluție pentru a evita blocarea circulației.
Municipalitatea a respins această solicitare, considerând că s-ar îngreuna și mai mult intrarea în București prin nordul Capitalei și astfel ar bloca traversarea DN1, nu numai a autoturismelor, dar și a mijloacelor de transport în comun și a traficului greu.
Directorul generalal Direcției de Infrastructură și Fluidizarea Circulației, Mădălin Dumitru, a explicat că soluția găsită a fost luată, gândindu-se în primul rând la cetățeni, pentru că cererea Ministerului Transporturilor însemna închiderea a patru trasee de RATB, prin care ar fi fost afectate câteva mii de pasageri care nu și-ar mai fi putut continua drumurile zilnice.
Astfel, va fi pusă în funcțiune o instalație de semaforizare din intersecția Șoseaua Gh. Ionescu Sisești cu Bulevardul Oaspeților, urmând ca pe această din urmă arteră să se circule în sens unic, ca și pe strada Câmpinița.
<<Se va circula într-un singur sens pe Bulevardul Oaspeților, dinspre Șoseaua Jandarmeriei către Gh. Ionescu Sisești, și pe strada Câmpinița dinspre Gh. Ionescu Sisești către Jandarmeriei.
Va fi interzis virajul la stânga în intersecția Șoseaua București Ploiești cu Bulevardul Aerogării, pe sensul de intrare în oraș, cu presemnalizarea acestei restricții precum și a variantei de ocolire, semnele de circulație urmând a fi instalate de mai multe ori de la Pasajul Otopeni până la intersecția cu Șoseaua Jandarmeriei>>, a adăugat Dumitru.
Se vor instala balize pentru realizarea fluxurilor de trafic în intersecțiile Șoselei Gh. Ionescu Sisești cu Bulevardul Oaspeților și Strada Câmpinița, dar și la intersecția Șoselei București Ploiești cu Strada Elena Văcărescu și Fântâna Miorița. Restricțiile vor intra în vigoarea săptămâna viitoare.
Sursa:
http://www.jurnalul.ro/stire-trafic/pasaju...ate-522641.html
eloy
BUCUREȘTI (MEDIAFAX) - Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a atribuit firmelor Search Corporation și Kappa Arhitects&Engineers, trei contracte de 7,36 milioane de lei, fără TVA, pentru consultanță la lucrările de modernizare a trei sectoare ale centurii Capitalei.
Astfel, Search Corporation va realiza consultanța pentru tronsonul dintre Autostrada București-Pitești și DN 7, valoarea contractului fiind de 2,49 milioane de lei, fără TVA, și pentru sectorul dintre DN2 și Autostrada București-Cernavodă, pentru 2,61 milioane de lei, fără TVA.
Lucrările de construcție pentru primul tronson, în lungime de 8,64 kilometri, sunt estimate la un cost de 39,04 milioane de euro, însă CNADNR nu a selectat momentan constructorul.
Sectorul dintre DN2 și Autostrada București-Cernavodă are o lungime de 10,98 kilometri. Nici pentru acest tronson, CNADNR nu a selectat încă un constructor și estimează că lucrările vor costa 50,71 milioane de euro.
Ambele contracte sunt finanțate de la bugetul de stat, au o durată de 96 de luni, din care 36 luni pe perioada de execuție și 60 de luni de garanție. Timpul alocat pentru execuție se poate modifica în funcție de finalizarea lucrărilor de construcție.
ggombos
Poze la greu de pe șantierul Autostrăzii Transilvania: http://www.gandul.info/poze/news/miniautos...n_picture&ptr=0

Poate e o iluzie optică dar mi se pare că există unele secțiuni în care nu s-a făcut tot ce se putea face pentru a se asigura o medie de viteză ridicată... de exemplu http://www.gandul.info/poze/news/miniautos...achments&ptr=30 : chiar cu o limitare la 110 la oră să zic, cobori dealul cu 100 și ceva la oră, panta destul de pronunțată și deodată vezi în fața ta curbă dreapta la vreo 70 și ceva de grade, eventual și un TIR pe banda 1 smile.gif Ce e cert e că nu o să fie plictisitor de condus pe această autostradă smile.gif
CGDBZ
Cam ciudata autostrada asta , e o zona deluroasa si au facut o gramada de curbe cu cobarari si urcari , cum or sa faca la munte ? O autostrada nu inseamna numai doua benzi+banda de urgenta pe sens ci si sa poti circula cu o viteza de croaziera ridicata in siguranta.Multumim pentru linkuri ggombos.
vijelie
In zonele montane, viteza maxima asigurata de autostrazi poate sa scada si pana la 80 km/h.
kog
intr-adevar in cea de-a doua poza este o iluzie optica, totusi asta nu schimba faptul ca respectiva curba e destul de periculoasa
ATM
Pasajul peste calea ferata de pe Sos Pipera-Tunari, Bucuresti (langa autobaza Pipera) pare a fi spre finalizare. Toate elementele podului sunt pe pozitie, deci teoretic, cu ceva hurducaieli, o masina poate trece podul, mai ramane (cred) asfaltarea, instalarea stalpilor de iluminat, racordarea la soseaua curenta. Oricum, nu prea erau multi muncitori in zona cand am trecut eu, deci mai dureaza ceva.
Batrânul
Pasajul respectiv va fi inaugurat probabil la 1 Decembrie, din motive politice.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.