Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
voyageros
nodul de la Campia Turzii
voyageros
si inca cateva de azi...desi e sambata si era seara inca se lucra. Nu stiu cat de bine se vede acum aliniamentul dar in urma cu vreo 3 saptamani nu era nimic iar acum cele doua noduri sunt legate si din cate am inteles structura de baza a fost pusa pe toata lungimea sectorului Turda- Campia Turzii.
Ultima poza este schita nodului ca sa puteti sa va dati seama cum va arata la sfarsit.
voyageros
aici incepe segmentul Campia Turzii-Turda
Ake
Taxă pe autostrăzile din România din 2011 - Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, miercuri, la Calafat, că taxele vor fi "modice", de 3 - 4 euro pentru 100 kilometri.
Mie nu mi-e atat de pret cat de convingerea ca "peage"-urile vor fi facute de toata jena, astfel incat coada la ele sa anihileze orice avantaj de timp ar crea autostrada. Mi s-a intamplat in Franta, Italia saau Grecia sa stau intre 15 min si 2 ore la coada la plata, in Romania ma astept sa fie timpul dublu sau triplu, pentru ca mai mult ca sigur nu vor investi ca afara in sisteme de teleplata.
Jack Daniel's
Nu avem vigneta? blink.gif
vijelie
Aia e pt drumurile nationale, aflate in administratia guvernului.
Mai sunt viniete si pt drumurile aflate in administratia consiliilor judetene (drumuri judetene si comunale).
Legea permite, nu conteaza ca putini indraznesc sa puna taxa.
CGDBZ
Presupun ca daca se cere taxa nu mai trebuie sa am rovigneta pe autostrada ?
Squirrel
Presupunere greșită. vijelie cam are dreptate. Au uitat o vacă de muls pe dinafara Fiscului. Sper să nu trântească încă o vignietă pe DJ/DC, eventual încă una pentru off-road. Apropos, căruțele de ce nu plătesc vigniete dacă tot circulă pe E(deși le este interzis accesul)/DN?
voyageros
Mai pun cateva poze cu A3 respectiv nodul de la Turda unde s-a turnat deja straturi de asfalt si Aliniamentul de la Campia Turzii unde acum 2 saptamani nu era mai nimic iar acum avem deja un contur
Intr-o poza o sa vedeti (cea in care se vede benzinaria OMV) cum va arata DN15 dupa modificarea traseului, breteaua din stanga va fi intrarea in benzinarie...va fi un pic mai complicat.
In ultima poza cum se vede viaductul de la Mihai Viteazul de la cativa km departare
eloy
thanks voyageros!
eloy
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/..._297570274.html

Informația potrivit căreia lucrările de asfaltare încep sătpămâna aceasta a fost confirmată și de ofițerul de presă al companiei americane Bechtel care construiește Autostrada Transilvania. “Avem doi kilometri de drum de piatră spartă pregătiți pentru turnarea covorului asfaltic”, a declarat Bogdan Sgârcitu.
Voyageros, ai idee in ce zona se asfalteaza?
voyageros
mai mult ca sigur ca dinspre nodul de la Turda (acolo s-a pus asfalt) inspre Campia Turzii. Pana la asfalat la Campia mai este ceva...
eloy
mersi din nou!
da, are sens sa puna acolo unde e mai vizibil, chiar daca nu e si folosibil.
btw, nodul de la turda e folosibil 100% acum? stiu ca la un moment dat era un giratoriu acolo.
voyageros
inca nu ...mai este trebuie turnat stratul de uzura si "lipita" bucata de autostrada de cea inspre Campia. Sincer n-am nici cea mai mica idee pe unde vor devia traficul dupa ce pasarela /pod ce o fi el peste autostrada va fi gata.Daca te uiti in primele doua poze din ultimul set se vede podul peste autostrada , pe acolo va fi mutat definitiv DN15.
RZV
Azi s-a turnat asfalt pe relocarea definitiva a E81 in zona nodului Turda, mai sus de benzinaria (OMV fosta PetromV). In proportie de 99% in cursul saptamanii acesteia/saptamanii viitoare se va porni cu asfaltarea cu strat de baza a unei portiuni de aproximativ 2km (doar pe sensul dreapta momentan, unde e asternuta deja fundatia de piatra sparta si emulsia bituminoasa) localizati intre km10 (actualul sens giratoriu din "capatul" autostrazii) si structura de la Km8+055 (destinata viitoarei supratarversarii a drumul judetean Turda-Bogata).

Respecte.
Ayden_CJ
@eloy, deocamdată e doar sensul acela giratoriu, se lucreaza destul de intens, baiu e ca pe armata rosie drumul e VARZĂ în zona intersecției cu drumu spre Bogata, e un colb de nu te vezi. Atenție dacă aveți drum pe acolo pe vreme bună, închideți geamurile dacă nu vreți să vă umpleți de praf...
BAC
Am avut prilejul zilele astea sa merg pe toate autostrazile existente, de la un capt la altul. Nemultumit de vremea din Costinesti, am mers la Felix-1Mai, am traversat toata tara. Deci am mers pe A2 > A1 si in final pe A3. A2 are asfaltul mai slab spre Bucuresti, lipsesc panourile antiorbire. A1 e cea mai slaba calitativ, nici vorba de panouri. Pe A3, parerea mea, cel mai bun asfalt, poti merge cu 160 fara sa cada paharul de pe bord, cat timp esti in linie dreapta. E mult mai complexa, dealuri sapate, poduri peste vai ...dar fara panouri antiorbire. Nu stiu cum e noptea dar cel putin pe A2 prind bine. Pe A2 te plictisesti mergand in linie dreapta, pe A1 te fura curbele usoare ba la stanga ba la dreapta. A3 fiind cu pante si rampe + succesiuni de curbe e mai antrenanta. Adevaratul castig va fi cand se va termina portiunea Turda-Campia Turzii.
Squirrel
Cum se va finaliza centura de nord a Capitalei: cu bani de la autostrada București-Ploiești.
QUOTE
    Lucrarile de modernizare a centurii de nord a Capitalei (20,5 km), situată între localitățile Chitila și Voluntari, vor fi terminate în luna decembrie a acestui an, după ce Ministerul Transporturilor a decis să preia o parte din banii atribuiți pentru autostrada București-Ploiești (62 km).
    Valoarea totală a lucrărilor de construcție și montaj pentru lărgirea la patru benzi a centurii de nord a Bucureștiului se ridică la 350,1 mil. lei (peste 80 mil. euro), iar la începutul acestui an Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) anunța că mai are nevoie de 25 mil. euro pentru finalizarea lucrărilor. Banii au fost luați ulterior de la autostrada București-Ploiești, care se află în prezent în construcție, dar nu dispunea de fonduri suficiente pentru a fi terminată în 2010.
    "Am decis să luăm banii care erau atribuiți inițial către autostrada București-Ploiești pentru că nu putem să facem peste tot câte puțin din toate. Strategia de a începe fără a finaliza lucrările a tot fost utilizată în ultimii 20 de ani. Trebuie să cheltuim exact atât cât producem și am decis să reprioritizăm banii ca să putem finaliza proiecte", a declarat premierul Emil Boc, care a fost ieri într-o vizită la șantierul centurii împreună cu Radu Berceanu, ministrul transporturilor. Deturnare de fonduri?
    Boc i-a inspectat pe constructorii care derulează lucrările la centura de nord a Capitalei, avertizându-i că va verifica lunar stadiul proiectului, și a spus că nu știe "ce o fi fost în capul" fostului ministru al transporturilor Ludovic Orban, care nu a organizat licitații la toate segmentele centurii. Două dintre tronsoanele centurii - care vor face legăturile cu autostrăzile A1 și A2 - abia au fost scoase la licitație luna aceasta, iar constructorii vor fi declarați în luna septembrie.
    "La centura sud s-au făcut licitațiile într-un mod foarte ciudat, pentru că mutarea utilităților a fost calculată de la suta de metri liniari și astfel costurile adiționale ar fi crescut cu 200%. Nu avem finanțare pentru această porțiune în prezent și preferăm să finalizăm partea de nord", susține Berceanu. Inelul de centură al Capitalei, cu o lungime totală de 71 km, a intrat în lucrări de construcție și modernizare începând cu 2007 și în prezent se lucrează doar pe cele trei tronsoane din nord, pe alte trei tronsoane din sudul Capitalei urmând să fie dat ordinul de începere a lucrărilor când va fi găsită finanțarea.
    Centura de nord este împărțită în trei tronsoane, la care se adaugă lucrările la un pasaj de 2,4 km la Otopeni peste calea ferată. Primul tronson, situat între Chitila și Mogoșoaia (3 km), este construit de firma grecească Aktor și are o valoare de 76 mil. lei. Al doilea tronson se află între Mogoșoaia și Otopeni (4,6 km) și este construit de compania austriacă Alpine și compania spaniolă FCC Construction și are o valoare de construcție de 51,2 mil. lei. Al treilea tronson, aflat între Otopeni și Voluntari (10 km), este construit de Romstrade, companie deținută de omul de afaceri Nelu Iordache. Pasajul superior de la Otopeni peste calea ferată de 2,4 km este construit de FCC Construction, valoarea contractului fiind de 73,6 mil. lei.

    Centura Sibiu, alt proiect care ar putea fi gata
    Singurele proiecte de infrastructură care vor fi finalizate anul acesta vor fi centura de nord a Capitalei și primul sector al centurii la nivel de autostradă din orașul Sibiu (14,7 km), restul proiectelor care sunt în construcție urmând să primească bani pentru continuarea lucrărilor. "Vă amintiți că anul trecut am pus niște obiective pentru infrastructură care să fie finalizate în 2009: centura Ploieștiului, pasajul Băneasa, centura Timișoara și 42 de kilometri de la autostrada Transilvania. Au fost finalizate, iar anul acesta vor termina și centura orașului Sibiu", a declarat Boc.
    Pe de altă parte, în luna iulie a anului viitor va fi finalizată modernizarea căii ferate București - Constanța, distanța urmând să fie parcursă în două ore și jumătate. "Lucrările avansează mai rapid și în luna iulie 2011 vom circula cu viteza proiectată (160 de kilometri pe oră - n.r.), pe cale dublă electrificată", a spus Berceanu.
IsNa
Bai, eu cand ii aud pe astia ca "a fost finalizata centura Timisoarei" imi vine sa ii dau cu capul de masa!

A fost construit un sfert (!) din centura Timisoarei, doar arcul Nord-Est, relatia Arad-Lugoj, nici asta nu e finalizata, ea se varsa intr-un amarat de drum ingust care deserveste aeroportul, pt. ca nodul cu soseaua Lugojului nu e terminat, si nici partea deschisa nu e gata, ca nu-s toate straturile de asfalt. Acum e inchisa din nou pt. finalizarea lucrarilor.

http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/pri...100714-03162951

Ce obraz trebuie sa ai sa minti asa!
MHN
Se pare ca e un sport bine cunoscut pentru el.
Altfel am fost ieri pe DJ 691 pina la intersectia cu aceasta centura iar dupa cum am vazut ca au lucrat in cele 2 sau 3 saptamini de cand este inchisa, am impresia ca nu vor finaliza asfaltarile finale nici pana la sfarsitul lunii Iulie!!!
marksman
Eu m-am dat cu bitzicla pe centura inchisa a Timisoarei si ce am vazut au fost lucrari de carpeala a ultimului strat de asfalt turnat (cel cu care a fost deschisa); lucrari de "raschetare" a asfaltului si inlocuire a lui cu altul. La sensul giratoriu de pe drumul spre aeroport au turnat un strat suplimentar de asfalt, cam 3/4 din cat ar trebui acoperita in sens calea de rulare. Daca-ti dai cu masina-n stratul ala suprainaltat geme toata suspensia.

Concluzia: niste carpeli, pun pariu ca la nici un an de la "marea inaugurare" (ca parca vad ca o sa fie cu taieri de panglica) o sa avem ditamai craterele pe sosea. Macar atunci o sa se mai decongestioneze probabil drumul prin Remetea Mare - Recas - Lugoj.
voyageros
Eu am umblat de multe ori noapteapa A3 si nu m-a deranjat lumina de pe contrasens desi sunt multi care vin cu faza lunga. As fi curios si de parerea altora.
MHN
Update si comparatie (Mai - Iulie 2010) la stadiul lucrarilor A1 -> segmentul Arad - Timisoara
Zona Giarmata - Pischia, judetul Timis


Mai 2010:
QUOTE(MHN;57498275)

De la nod spre Arad:

user posted image

^^
Iulie 2010:
user posted image


Mai 2010:
QUOTE(MHN;57498275)
Spre viitorul nod cu DJ691:
user posted image

^^
Iulie 2010:
user posted image

<span class='edit'>19 Jul 2010, 17:12:</span>
Mai 2010:
QUOTE(MHN;57498275)
Spre viitorul nod cu DJ691:
user posted image

^^
Iulie 2010:
user posted image


Mai 2010:
QUOTE(MHN;57498275)
Bretea descarcare/incarcare DJ691:
user posted image

^^
Iulie 2010:

user posted image

user posted image

19 Jul 2010, 17:14:
Mai 2010:
QUOTE(MHN;57499037)
Fundatie pentru pasajul peste Linia CF TM - Radna:
user posted image

^^
Iulie 2010:

user posted image

user posted image



Mai 2010:
QUOTE(MHN;57499037)
user posted image

^^
Iulie 2010:
user posted image

19 Jul 2010, 17:14:
Mai 2010:
QUOTE(MHN;57499037)
Amenajare santier pentru viitor viaduct peste o vale de linga Murani:
user posted image

^^
Iulie 2010:
user posted image

user posted image

user posted image



Mai 2010:
QUOTE(MHN;57499037)
Pasaj peste DJ local:
user posted image

^^
Iulie 2010:
Pasaj Drum Agricol Local (km 41)
user posted image

user posted image
voyageros
in poza asta se vad in fundal blocurile si mai exact sub turnul de apa unul cu ceva albastru...my sweet home...de acolo trag eu cu ochiul sau cu obiectivul camerei la ce fac baietii...
RZV
Poza veche coane...:-p. Azi dupa amiaza s-au inceput lucrarile la montarea liselor prefabricate pe podul de la km 1+600 (cel din poza matale).

Respecte.
voyageros
RZV oare de mine zici? eu am luat poza de pe siteul constructorului (ultimul update) n-am fost inca prin zona...
Squirrel
Ploiești: Astăzi, podul de la Tătărani se redeschide parțial traficului auto.
QUOTE
    Începând de astăzi (21 iulie 2010), de la ora 14.00, șoferii nu mai sunt nevoiți să folosească rutele ocolitoare pentru a intra sau ieși din Ploiești prin zona de sud a orașului.
    "Se va circula pe două benzi de mers, câte una pe sens, dinspre și înspre București. Chiar dacă aveam termen de execuție a lucrărilor mai mare, pentru a veni în întâmpinarea șoferilor care trebuiau să folosească rutele ocolitoare, am hotărât deschiderea parțială a DJ 101D, în zona pasajului Tătărani", ne-a declarat Rodica Paraschiv, director Administrare Rețea Drumuri și Clădiri în cadrul Consiliului Județean Prahova. Cele două benzi de circulație pe care se va putea circula sunt complet reabilitate, urmând ca în perioada următoare să fie finalizată toată lucrarea.
    Șoferii au primit cu bucurie vestea redeschiderii, chiar și parțiale, a podului de la Tătărani. „Este bine că va fi reluată circulația mai devreme decât s-a anunțat pentru că era un adevărat chin să o luăm pe rutele ocolitoare", ne-a spus Ilie Marin, un șofer aflat în trafic.
    Și ploieștenii care fac naveta la București în fiecare zi sunt mulțumiți că vor ajunge mai repede acasă. „Mă săturasem să vin în fiecare zi plină de praf și târziu acasă pentru că microbuzele care pleacă din București o iau pe strada Fabricilor de când s-a închis podul, iar aceasta este neasfaltată și plină de gropi", este de părere Mihaela Ioniță.

    Când au început lucrările
    Lucrările pe DJ 101D au început pe 14 iunie, iar inițial autoritățile județene au anunțat că pasajul va fi închis pentru o perioadă de două luni. Restricția a fost instituită pentru reabilitarea drumului și lărgirea acestuia de la două la patru benzi de circulație. Conducătorii auto au fost îndrumați pe rute ocolitoare prin indicatoare rutiere și plăcuțe de informare.
george_scala_2004
Lipsa finanțării de la buget întârzie lucrările până în 2012. Autostrada spre Ploiești se amână încă doi ani.

QUOTE
Deși premierul Boc a anunțat, în februarie, că din iulie 2010 se va putea circula pe autostradă, între București și Ploiești, constructorii afirmă că lucrările vor dura mai mult.

Pe aproape 50 de kilometri, din cei 62 km cât prevede proiectul pentru Autostrada București-Ploiești (A3), lucrările de construcție sunt în diverse stadii de execuție. Lipsa de bani îi împiedică însă pe  constructori să termine mai repede lucrările. Lucrările avansează la autostradă, se lucrează și noaptea, însă nu sunt suficienți bani pentru a accelera lucrările și a turna asfaltul, se plâng constructorii. O echipă a ziarului România Liberă s-a deplasat la fața locului pentru a observa stadiul lucrărilor. Cu excepția a trei-patru kilometri, la care se adaugă și porțiunea urbană de șase kilometri, pe toată lungimea viitoarei autostrăzi utilajele și echipele de constructori lucrează atât la compactarea terasamentului, cât și la turnarea betoanelor.


continuarea
Ayden_CJ
Salutare. am trecut azi prin zona A3 nod Turda, ce am remarcat, se lucra (sîmbătă ore 15) cele 2 bretele care ies spre Turda la OMV sunt asfaltate, nu stiu daca stratul de uzură sau unul intermediar
voyageros
azi in jurul orei 17:30 au inceput sa aseze lansatorul de grinzi pe pozitie se vede cu ochiul liber miscarea. Probabil tot azi sau maine incep sa aseze grinzile. Zic azi pentru ca deja o grinda asteapta in spatele utilajului si nu cred ca au adus-o azi sa o puna maine. Vorbesc de pasajul peste calea ferata de la km 2

<span class='edit'>27 Jul 2010, 17:48:</span>
Sa vedeti voi distractie ...cand o fi gata autostrada si zboara pilotii de la Luna, decolarea se face aproape pe traiectul A3 si cum pista trece la cateva sute de metri de pista decolarea va fi ceva cu adevarat fabulos pentru participantii la trafic sa vada avioanele aproape in marime naturala.
george_scala_2004
Elena Udrea: Lucram la un drum care sa lege Cernavoda direct de Costinesti blink.gif

QUOTE
"In acest moment si probabil ca foarte multa lume nu stie, lucram la un drum care sa lege Cernavoda, direct, de Costinesti, iar cei care vor sa mearga in sudul Litoralului sa nu mai mearga prin Constanta", a spus ministrul Dezvoltarii, citat de Agerpres.


link

stie cineva ceva despre aceasta minune ? cine o construieste: ministerul dezvoltarii sau al transporturilor ? cind a fost tinuta licitatia ?ce firma executa lucrarile ? traseul ?
sindrom
Ca pe DN1 la Baneasa sau Otopeni
george_scala_2004
Autostrada ruginită: Lucrările la autostrada Transilvania, în Bihor, au fost abandonate și trebuie refăcute!

QUOTE
Trebuia să fie cel mai mare proiect de infrastructură din România. S-a dovedit, însă, unul din cele mai mari eșecuri. Pornită în urmă cu șase ani, construcția Autostrăzii Transilvania nu e nici măcar aproape de punctul în care trebuia să fie.

Ba mai rău: indolența constructorului Bechtel obligă la refacerea unor lucrări deja distruse după ce au fost abandonate fără nicio măsură de conservare.

În ultimii ani, camioanele ce transportau supraîncărcate materiale de construcții la șantierele Bechtel din Suplacu de Barcău și Chiribiș au distrus drumurile până dincolo de orice limită. În urma camioanelor, drumurile au rămas ca după bombardament, iar dacă inițial sacrificiul părea că merită făcut, realitatea de azi dovedește că nici pe departe.



link

Ungurii termină autostrada "către nicăieri"

QUOTE
Ungaria ar putea deschide la finele lunii viitoare circulația pe încă 32 de kilometri de autostradă între localitățile Mako și Szeged, fapt care va micșora calvarul automobiliștilor români care se deplasează către UE. Tronsonul maghiar este  aproape gata și face parte din cei 180 de kilometri de autostradă pe care Ungaria îi va adăuga în acest an rețelei sale, care însumează deja 1.100 de kilometri. Lucrările au început în 2008 fiind finanțate în proporție de trei sferturi din fonduri ale UE. Până la finele anului curent țara vecină va licita și ultimii 15 de kilometri de autostradă până la frontiera românească de la Nădlac, terminarea lucrărilor la acest ultim tronson urmând să aibă loc în 2012.

...........................

În România promisiunile conform cărora autostrada va fi gata în 2009-2010 sunt vechi de patru ani, însă lucrările nu au început și nici măcar nu a fost obținut acordul Comisiei Europene asupra proiectului. . „O să facem în așa fel ca... lucrările la tronsonul Nădlac-Arad să fie demarate în 2008", spunea acum patru ani ministrul și de atunci și de acum al Transporturilor, Radu Berceanu. Acum, el îl acuză pe predecesorul său Ludovic Orban că nu ar fi obținut acreditarea autorității de management pentru Planul Operațional Sectorial de Transport, fără de care Ministerul Transporturilor nu poate accesa fondurile europene. „Am fost nevoiți să facem noi proiectarea și documentația de licitație pentru acest tronson, deoarece firma angajată în acest sens în 2007, DIWI Consult, nu reușise după doi ani decât să facă studiul de fezabilitate pentru autostradă", spune Șerban Cucu, directorul pentru finanțări externe al Transporturilor.


link
RZV
Poze noi de pe santierul AT.
La km2+200 sunt instalate deja 4 grinzi "U' de 160T la supratraversarea de calea ferata. La KM0+774 se executa instalare de lisa prefabricata, iar asfaltarea inceputa de la KM10 spre KM0 a ajuns cu stratul de baza (ATB) in preajma KM7+500 pe sensul dreapta proiect.
Incet-incet in maxim doua luni se va face darea in folosinta.

Respecte.
eloy
thanks RZV. deci avem 2.5 km de asfalt, un singur strat, un singur sens. E un inceput deh:D.
rtBK
Pentru cei care circula frecvent pe centura, pentru o luna portiunea dintre dragomiresti si chitila este inchisa iar traficul este redirectionat prin dragomiresti - bacu - sabareni... Politie peste tot asa ca nu calcati pedala de acceleratie prea mult.
RZV
QUOTE(eloy @ 2 Aug 2010, 10:23)
thanks RZV. deci avem 2.5 km de asfalt, un singur strat, un singur sens. E un inceput deh:D.
*


In momentul in care se incepe la capacitate maxima procesul de asfaltare (in ideea in care celelalte operatiuni premergatoare de terasamente/structuri/paving sunt finalizate) Bechtel-Enka poate asigura asfaltarea a cel putin 1 km pe zi. Va fi o joaca de copii cei 10 km de anul asta pentru capacitatea pe care o are aceasta companie.

Respecte.
george_scala_2004
Banul european dictează: Nu Comarnic-Brașov. Mai degrabă autostradă Sibiu-Pitești

QUOTE
BERD și BEI nu sunt dispuse să finanțeze lucrările la autostrada Comarnic-Brașov așa că realizarea unui drum civilizat către munte se mai lasă așteptată. În schimb Coridorul Vestic care urmează să lege printr-o autostradă România de restul țărilor UE are șanse reale să primească finanțare europeană.


QUOTE
Dacă europenilor nu le pasă de autostrada către munte, în schimb ar fi dispuși să dea bani pentru Coridorul IV pan-european, care face legătura între România și Vest. Drept urmare Ministerul Transporturilor și Compania de Autostrăzi vor demara, în acest an, procedurile pentru desemnarea constructorului pe tronsonul Sibiu-Pitești. Cel mai probabil acesta se va face prin concesiune simplă, parteneriatul public-privat nemaifiind o opțiune viabilă în acest moment.


link
hepea
QUOTE(RZV @ 2 Aug 2010, 11:54)
Va fi o joaca de copii cei 10 km de anul asta pentru capacitatea pe care o are aceasta companie.


Ce gluma.... Cu toata capacitatea asta, cat a facut pana acum?
VladG
Totul tine de bani. Cat se plateste atat se face. Ca se cere exagerat de mult e alta poveste...
b76bgaarh
acum am aflat de ce compania mare heuropeana a renuntat la contractul respectiv si a plecat in muntenegru ...parca...
eloy
QUOTE(RZV @ 2 Aug 2010, 11:54)
In momentul in care se incepe la capacitate maxima procesul de asfaltare (in ideea in care celelalte operatiuni premergatoare de terasamente/structuri/paving sunt finalizate) Bechtel-Enka poate asigura asfaltarea a cel putin 1 km pe zi. Va fi o joaca de copii cei 10 km de anul asta pentru capacitatea pe care o are aceasta companie.
*



10 km * 2 sensuri * 3 straturi (sau sunt mai multe?) inseamna 60 km, deci 60 de zile. o joaca destul de serioasa smile.gif

3 Aug 2010, 10:20:
QUOTE(hepea @ 3 Aug 2010, 09:23)
Ce gluma.... Cu toata capacitatea asta, cat a facut pana acum?
*


gluma este finantarea asigurata de statul roman. cand s-a hotarat boc anu trecut sa isi faca imagine si a dat drumul la robinet s-a facut ce nu s-a facut in cei 5 ani anteriori. Mult mai mult, cred 80 a fost terminat anul trecut daca te uiti la cantitatile de materiale folosite de bechtel.

3 Aug 2010, 10:27:
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Aug 2010, 09:46)
acum am aflat de ce compania mare heuropeana a renuntat la contractul respectiv si a plecat in muntenegru ...parca...
*


daca te referi la bani, de fapt lipsa lor (ca asta e discutia curenta) nu e asta. contractul a fost scris, ca sa citez un mare critic in viata, fara coada, ca de cap nici nu poate fi vorba. sunt multe de spus, dar pe scurt e vorba de timpul acordat firmei pt gasit (co-)finanantare pe piata bancara, care era incredibil de scurt, intr-o piata care oricum era reticenta sa finanteze un tronson ce nu se gasea pe un coridor european.
hepea
Cat costa km de autostrada? Cati km au finalizat? In cat timp?

Vlad are dreptate, costa prea mult. Dar noi i-am votat, noi platim wink.gif

Din punctul meu de vedere mai bine s-ar opri.
roty
QUOTE(hepea @ 3 Aug 2010, 09:23)
Ce gluma.... Cu toata capacitatea asta, cat a facut pana acum?
*




Aia e doar asfaltarea...mancatoare de timp sunt celelalte operatiuni: sapat, fundatie, pus balast, viaducte, poduri etc.
Ca asa era fain sa intinda ziua si kilometru smile.gif
eloy
QUOTE(RZV @ 31 Jul 2010, 11:34)
Poze noi de pe santierul AT.
asfaltarea inceputa de la KM10 spre KM0 a ajuns cu stratul de baza (ATB) in preajma KM7+500 pe sensul dreapta proiect.
Incet-incet in maxim doua luni se va face darea in folosinta.

Respecte.
*


wow, deja au ajuns la 5 km! cel putin asa zic astia:
http://www.ziuadecj.ro/articol.aspx?t=Articole&eID=48274
si pe ambele sensuri

le: cred ca de fapt sunt tot aia 2.5, dar pe ambele sensuri. si desteptii de la ziuacj i-au adunat biggrin.gif . Ma rog, de fapt e bine sa ii adune dar atunci sa zica 5 km din cei 20 ai tronsonului etc radmasa.gif
RZV
Ieri seara se ajunsese cu ATB (Asphalt Treated Base - Primul strat de asfalt) in jurul KM6 (incepand cu KM10, deci 4 KM) pe sensul dreapta proiect, iar pe sensul stanga erau asfaltati in jur de 1.5-2KM.
Total ar fi vreo 6KM daca stam sa-i adunam pe cei de pe stanga cu cei de pe dreapta biggrin.gif.
Si ca ultima noutate, azi are loc instalarea ultimei grinzi "U" de 160T la km 2+200 (Supratraversarea de magistrala cale ferata).

Respecte.

L.E. @ Eloy

Sunt intr-adevar 3 straturi:
ATB Course (Strat de baza) - 18 cm grosime dupa compactare (realizat din 2 aplicari)
BINDER Course (Strat intermediar) - 6 cm grosime dupa compactare
WEARING Course (Startul de uzura) - 5 cm grosime dupa compactare
IsNa
QUOTE(hepea @ 3 Aug 2010, 12:30)
Din punctul meu de vedere mai bine s-ar opri.
*



Noroc ca parerea ta nu conteaza wink.gif

In loc sa abandonam dupa atatia bani bagati, mai bine am gasi pe cineva de pus la conducere care sa fie capabil sa repare ce e defect in contractele cu Bechtel, si sa asigure finantarea in ritmul necesar, si eu iti garantez ca Bechtel ar fi mai mult decat fericiti sa termine lucrarea asta de la Bors la Brasov in 2-3 ani.

Crezi ca unei companii de magnitudinea Becthel ii place sa joace uite banii / nu sunt banii la un proiect de 3 surcele cum e AT. Pt. ei tot proiectul asta asa cum a decurs el nu a meritat hartia din rapoartele interne de management.
vijelie
QUOTE(IsNa @ 4 Aug 2010, 13:11)
...Pt. ei [Bechtel] tot proiectul asta asa cum a decurs el nu a meritat hartia din rapoartele interne de management.
*

coffee_spitsk.gif
Ca sa ma explic: cf contractului, compania Bechtel tb platita chiar si cand nu munceste nimic.
hepea
@isna
Reziliat contractul, platit penalitati, sut in fund afara din tara, refacut contract, facut treaba.

Stiu ca nu se vrea (ca de putut se poate) dar, wtf, e forum, macar din degete sa pot da...

Si da, bine ca nu e dupa mine; ala cu Auschwitz-ul ar fi fost mic copil smile.gif)
eloy
QUOTE(RZV @ 4 Aug 2010, 10:33)
Si ca ultima noutate, azi are loc instalarea ultimei grinzi "U" de 160T la km 2+200 (Supratraversarea de magistrala cale ferata).
*



e ultima la km 2+200 sau ultima de pe tronson? se mai lucreaza la vreun pod/viaduct pe bucata asta? eu inteleg ca la sol este peste tot ori piatra sparta ori asfalt (adica nu mai e nicaieri doar strat vegetal decopertat) iar poduri si podete tot asa, doar de suprabetonat, structurile ar fi gata.

thanks pt info, RZV!


<span class='edit'>4 Aug 2010, 14:11:</span>
QUOTE(hepea @ 4 Aug 2010, 13:49)
Reziliat contractul, platit penalitati, sut in fund afara din tara, refacut contract, facut treaba.
*


bai cand ii vad pe revolutionarii/nationalistii astia.... hai ca stiu ei care e solutia, auzi dat afara din tara (asta e din ciclul nu ne vindem tara?).
Ai nostri nu sunt in stare sa faca un contract pe Pitesti-Sibiu, care e pe coridor european, de fapt ce zic eu, nu sunt in stare sa faca pe Deva-Orastie, unde aveam finantare europeana!!! si din 2006 nu au reusit sa desemneze un nenorocit de constructor. Da pt tine e simplu, refacut contract. Cu cine bre? Cu Vinci, care a dat peste gard cu comarnic-brasov si s-a dus invartindu-se?
Daca pleaca bechtel, urmatoarea data cand o sa vezi un utilaj/muncitor pe AT o sa fie dupa 2025. Pana atunci, de bine de rau macar tg-mures -bors o sa fie gata.
Hai ca m-am calmat. Tre sa o las mai moale cu cafeaua biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.