Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
vijelie
Autostrada nu, deci esti offtopic. blush.gif
nitz
QUOTE(Maskatu @ 18 Nov 2010, 18:32)
Are cineva idee ce mai construiesc berbecii astia langa podul ciurel? Cum vi dinspre ford si intri pe splai, imediat pe dreapta (vis a vis de strand), au nivelat zona si sunt utilaje acolo....
*


Un pod peste Dambovita si peste soseaua Virtutii. In viitor se preconizeaza ca se va construi o sosea paralela cu Iuliu Maniu, un fel de "autostrada urbana" care va iesi in A1

(si uite ca am ramas on-topic dry.gif )

LE: uite si un video: Penetrare Splai Ciurel
vijelie
E clar, o sa ne umplem de poduri hobanate.
Facute numai de FCC & FAT, ce naiba wink.gif
aphophis
QUOTE(Garett @ 18 Nov 2010, 12:48)
Eu cred ca se putea construi si altfel. Cel putin vazut din satelit alternative erau.
*



radmasa.gif radmasa.gif bre garett matale esti mai tare ca ceasca. Esti specialist in autostrazi, in drept, in mecanica , e ceva la ce nu te pricepi? Tu poti sa iti dai seama de tipul solurilor si caracteristicile lui dintr-o poza din satelit? radmasa.gif
Maskatu
Foarte tare. In 10-15 ani Bucurestiul o sa fie mai tare ca LA-ul sau NEW YORK-ul, la capitolul pasaje supra-terane si poduri. ohmy.gif
jagoman
Cei care cunosc zona intre Porti si Suplacu de Barcau stiu foarte bine ca terenul care acum va fi sub viaduct este aproape la fiecare ploaie mai semnificativa inindat de Barcau.

Deci eu cred ca construirea acelui viaduct are si aceasta ca motivatie.
Totusi si eu as fi preferat o varianta mai ieftina. Dar nu depinde de mine.

Intradevar cea mai mare intrebare este cum s-a mai zis: De ce nu este terminat deja?
os
Imi permit sa citez Wikipedia franceza, despre autostrazi:
"L'autoroute est un concept italien mis au point au début des années 1920. Le premier tronçon d'autoroute, l'autoroute des Lacs, cenzurat inauguré le 22 septembre 1924 entre Milan et Varèse, soit 85 km."

E drept ca e vorba, pentru inceput, de "doar" 85km. In 1924. Mai inainte (1921) a fost AVUS la Berlin - care era pista de curse si o bucata mica de autostrada. Si nu, nu-s chiar off-topic - caci iata, mai avem nu prea mult pana se implineste un secol de-atunci.
eloy
QUOTE(Maskatu @ 18 Nov 2010, 18:32)
Are cineva idee ce mai construiesc berbecii astia langa podul ciurel? Cum vi dinspre ford si intri pe splai, imediat pe dreapta (vis a vis de strand), au nivelat zona si sunt utilaje acolo....
*


esti cam off-topic :-)
uite aici vei fi on-topic
http://forum.metrouusor.com/viewforum.php?f=148
Squirrel
Bechtel concediază 834 de angajați la Autostrada Transilvania.
Gata cu munca. De acum la primăvară!
IsNa
Ma tem ca nici la primavara.
Miscarea asta arata ca CNADNR le-a dat cel putin de inteles celor de la Bechtel ca in 2011 nu intentioneaza sa le dea bani sau sa le puna la dispozitie noi fronturi de lucru (prin exproprieri, descarcari, stramutari ce trebuie facute de stat).

Orizontul de timp pt. terminarea AT tocmai s-a mai indepartat cu cel putin 1 an.
Trist...
minny
Asa zic si eu. Cred ca macar o portiune de 10-15 km puteau face mai ales pe segmentul unde se lucreaza deja. Chiar daca e o portiune ce incepe de niciunde si se termina tot acolo. Anul urmator mai se facea 10-15 km si in cativa ani se mai adauga ceva. Ca asa cu lipsa de bani o sa o tot tragem, acum ca se duce naibii si Irlanda avem certitudinea prelungirii daca nu a crizei cel putin a revenirii economiei si in acest context e posibil ca sa nu se mai lucreze ani buni de acum inainte daca se intrerup lucrarile.
Squirrel
CNADNR vrea cinci miliarde de lei pentru autostrăzi în 2011.
Hai că a început copilul să plângă după mâncare! Primește sau ba, fie de la mama(Udrea) sau tata(Boc) bugetului…
QUOTE
    Pentru a finanța la nivelul dorit proiectele de construcție de autostrăzi este nevoie de 4,994 miliarde de lei (circa 1,2 miliarde de euro) în 2011, afirmă directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), Liviu Costache.
    Suma ar urma să provină de la bugetul de stat, din credite externe și din fonduri europene. Ea echivalează cu 83% din valoarea totală a bugetului de investiții care s-a aflat la dispoziția CNADNR în 2010.
    Liviu Costache dezvăluie că, în ceea ce privește co-finanțările pentru proiectele finanțate din fonduri structurale și de coeziune, pe lângă limita prevăzută în bugetul de stat, la Ministerul Finanțelor Publice va exista anul viitor un fond de tip ”buffer”, din care ministerele vor primi alocări suplimentare în funcție de cantitatea de fonduri europene absorbite.
Dependentza_Terente
Imagini de la nodul de legatura al centurii ocolitoare a mun. Constanta cu 22c. Se poate observa cum a fost deviat traficul.


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
Squirrel
Boc promite asfaltarea a 10.000 de km de drumuri, pana in 2015!
QUOTE
    Guvernul vrea sa asfalteze 10.000 de kilometri de drumuri judetene si locale, sa acorde finantare pentru minimum 800 de proiecte restante pentru dezvoltarea mediului rural si sa finalizeze 100 de lucrari de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa, pana in 2015.
     Cele trei programe vor fi derulate in perioada 2011-2015 si vor beneficia de o finantare totala de patru miliarde euro, cu plati pana in anul 2020.
     Premierul Emil Boc a spus, la finalul sedintei de luni a Guvernului, ca programul de reabilitare a 10.000 kilometri de drumuri a fost aprobat de Guvern in 2009 prin memorandum, fiind insa adoptat acum prin ordonanta de urgenta, pentru a fi pus in practica.


Cu cat sunt umflate preturile la kilometrul de autostrada?
QUOTE
     Construim prost si scump, de la sosele pina la poduri si autostrazi. Pentru prima data in istoria companiei de drumuri, statul publica preturile pe kilometru. Cele mai mari costuri sunt si de 6 ori mai mari decat ar trebui insa, in ciuda acestei evidente, nu exista, desigur, vinovati.
     In afara de Sofia si Bucuresti, nici o alta capitala din Uniunea Europeana nu este rupta de reteaua europeana de autostrazi. Am fi putut avea cel putin 600 de kilometri in plus, daca am fi platit lucrarile corect, adica dupa standarde de cost.
     Dar cel putin de acum inainte, preturile etalon nu le vor permite autoritatilor sa dea mai mult de 3,9 milioane de euro pentru un kilometru de autostrada la ses, 5 milioane de euro pentru una de deal si putin peste 6 milioane la munte.
     “Reevaluam toate contractele. Avem dubii serioase la platile la Arad Timisoara spre exemplu”, spune Liviu Costache, director general CNADNR.
     De exemplu, pe santierul Autostrazii de deal Transilvania avem tronsoane mai scumpe si de 6 ori fata de normal. La ses pe Arad - Timisoara, depasirea este de un milion de euro. Mai punem inca 500 de mii si la Cernavoda Constanta. Doar la Bucuresti Ploiesti, costurile sunt putin peste limita.
     “Toate contractele se umflau intentionat”, explica, la randul sau, Alin Goga, fost director juridic CNADNR.
     Pare greu de crezut ca va plati cineva pentru banii furati din asfalt insa in urmatori trei ani, fonduri europene de sase miliarde de euro vor ajunge la infrastructura. Doar ca Bruxelles-ul nu tolereaza si nu deconteaza contractele umflate.
IsNa
“Reevaluam toate contractele. Avem dubii serioase la platile la Arad Timisoara spre exemplu”, spune Liviu Costache, director general CNADNR.

Si uite asa se blocheaza si proiectul asta...

Pai cine mama naibii poate derula un proiect pe care beneficiarul il "reevalueaza" imediat ce ai pus lopata in pamant??!!

Cretinii naibii: fiti atenti la contract cand il semnnati! Ati primit o oferta intr-o licitatie publica si ati acceptat-o. Acum lasati naibii executantul sa lucre, conform contractului!
Modus
QUOTE(IsNa @ 22 Nov 2010, 23:53)
Acum lasati naibii executantul sa lucre, conform contractului!
*



sa lucreze
IRONICK
Stie cineva ce se construieste langa palatul parlamentului? Vis-a-vis de hotel marriott.
eloy
mersi mult de poze, Dependentza_Terente!
daca mai ai drum prin zona, te rog, nu te sfii :-). astia vad ca sunt pusi pe treaba serios, se vede diferenta la fiecare saptamana.

@IRONICK eu stiu ca se vor construi 2 chestii intre palatul parlm si mariott:
1. catedrala manuirii banului, sau cum ii zice, mai spre mariott
2. bulevardul uranus , care vine din victoriei pe buzesti/berzei/pod hasdeu si iese in strada uranus

dar nu am auzit sa fi inceput lucrarile pentru prima, iar al 2lea e dabea la capitolul demolari maghernite pe buzesti. mai trece apa pe dambovita pana sa ajunga la pod hasdeu
Fuzz
Pai si acolo, doar au dat jos niste copaci. Si parca acolo se facea tunel ?
IRONICK
QUOTE(eloy @ 23 Nov 2010, 10:26)
1. catedrala manuirii banului, sau cum ii zice, mai spre mariott
De uranus stiam, dar imi dadea cu virgula la biserica asta. Pana la urma cum s-a dat aprobarea? Romanii au fost intrebati daca vor monstruozitatea aia? Ca au inceput sa se plimbe cu excavatoarele si basculantele pe acolo.
cmandrei
Va rugam ramaneti on-topic. Multumim,
Bwwlan
Centura ocolitoare a Clujului.
&feature=player_embedded
iulian'71
Si la centura Dejului drumul s-a inchis imediat dupa inaugurarea cu surle si trambite de catre Boc si Berceanu fiindca s-a surpat.
minny
Eu zic ca nu s-au apucat sa faca centura cu scopul de a da chiar atata bani si sa ramana si cu ea nefacuta. Pur si simplu au lucrat tipic romaneste:
1) alegem traseul mai complicat sa coste mai mult
2) o incepem repede sa nu se mai poata schimba nimic si vedem pe urma
Doar ca acum si-au cam dat in petice pentru ca la asa dezastru nu se astepta nimeni. Cred ca la cat a costat o puteau face suspendata pe toata portiunea impricinata ... Is curios daca va plati cineva gafa asta. Probabil ca nu.
supremeon
@vijelie Sunt roman obisnuit si NU am fost intrebat daca am incredere in vreo biserica... Oricum, raspunsul este arhi-cunoscut: NU! cine vrea sa faca catedrala, sa o faca din banii lui, pe terenul lui, la marginea unei localitati, nu in centrul capitalei tarii mele dragi...

Sunt socat de MINCIUNA GOGONATA REFERITOARE LA CENTURA CLUJULUI.
ROMANI, TREZITI-VA !!! In link-ul ce l-ati postat se spune ca este "cel mai mare jaf public din instoria Clujului"! Asa ceva este TOTAL FALS!
Daca centura s-ar fi facut pe banii si pe terenul municipiului Cluj (asa cum Brasovul si-a facut centura pe banii proprii, fara nici un ajutor de la guvern) atunci se putea spune acest lucru. Insa, ESTE UN JAF NATIONAL, DIN BANII NOSTRI AI TUTUROR... proiectul asta s-a aprobat, la fel ca si A3, numai pentru ca in ultimii ani la putere s-au aflat anumiti indivizi din zona Clujului, in frunte cu un fost primar de-acolo...

Aici e problema: daca era jaful cel mai mare din istoria Clujului, era problema Clujului... dar nu este asa; este jaf din banii fiecarui roman: daca imparti costul la populatie, ai putea spune ca pana si pe oropsitul de taran din Vaslui care abia isi sapa pamantul l-a costat 10 euro centura Clujului... nu e doar o metafora, ci chiar l-a costat atata, pentru ca, de banii aceeia, ar fi putut primi servicii mai de calitate din partea statului: o aparare mai sugura printr-un avion nou (gen Eurofigter), sau o aripa de spital noua in Vaslui (e un pur exemplu)...

Atat.. sunt furios fata de aceasta stire... simteam nevoia sa scriu; scuze de deranj smile.gif
minny
In final o sa se dea in folosinta si lumea o sa uite. Cand se va schimba puterea ceilalti vor face o ancheta care nu va duce nimic dar va fi foarte folositoare pe post de arma politica. Cand politicienii responsabili pentru treaba asta vor incerca sa mai miste ceva pe viitor li se va arata iarasi "pisica" si se vor mai linisti. Noi tot ce speram e doar sa o termine, macar sa avem satisfactia ca e gata, mai mult oricum nu primim.
IRONICK
Unde s-a asfaltat acum 2 luni, acum se sapa din nou. Romania, Bucuresti, Marriott, ...

[attachmentid=1627675084] [attachmentid=1627675085] [attachmentid=1627675086] [attachmentid=1627675087]

Si lucrarile de la palatul parlamentului, biserica mantuirii banului. Sau ce dracu lucreaza acolo.

[attachmentid=1627675088]
cmandrei
Urmatoarele mesaje off-topic vor fi sterse si se va trece la avertizarea prin sistemul warn sad.gif.
Bwwlan
De inceput, o început... să vedem și când s-o găta.
rombul
nici austriecii nu sunt seriosi ? sad.gif
PaulT
Orice firma este serioasa atunci cand are un partener de afaceri serios, bine organizat, bine pregatit, care are anumite cerinte in derularea unui contract. Bineinteles, daca acel contract este facut asa cum trebuie si bine analizat inainte de semnare.Altfel...

L.E. Si, avand in vedere ca partenerul este statul roman orice comentariu este de prisos.
minny
Cu avionul deasupra autostrazii AR-TM
kog
e trist ca autostrazile din Romania se pot parcurge doar cu avionul
ipiq
lucreaza baietii in draci pe Ar-Tm !!! zi, noapte, ploaie, soare etc.
minny
Noi promisiuni
Ayden_CJ
http://www.money.ro/se-deschide-prc-e2prc-...deo_780721.html se pune de o altă tăiere de panglicuță. Glumesc. Mă bucur pentru sibieni și pentru toți cei cărora bucățica asta de 17 km le va fi de folos. S-o vedem legată de A1 cea mare cît mai repede și de ce nu și de A3. Doamne'ajută!
VladG
Mda... ASTA se cheama "centura la nivel de autostrada", nu toate ulitele inaugurate cu mare fast pana acum. O mai fi vreuna de genul asta, pe langa cea de la Pitesti (A1)?

Pana si Centura Bucuresti va fi o naspa, avand chiar si intersectii la nivel cu calea ferata (vezi Chitila - Mogosoaia) death.gif
Ake
QUOTE(Ayden_CJ @ 29 Nov 2010, 18:23)
S-o vedem legată de A1 cea mare cît mai repede și de ce nu și de A3.

Eu sper s-o vad legata mai repede de M5.

Pentru Sibiu, bucata asta e aur curat. ultima data am traversat Sibiul in 2 ore. Probabil ca sunt mii de masini pe zi de care vor scapa sibienii. Si implicit de poluarea aferenta.

In seara asta la teve madam Vas numara km de autostrada ca Pristanda. Caragiale e mai actual ca oricand
namidee
Astia n-au bani sa termine ce-au inceput si se arunca la si mai mult. Oare sunt multi sa puna botul (scuzati expresia) la asa ceva?
egox
Spre deosebire de proiectele pentru care n-au bani să le termine, culoarul IV e finanțat copios (în comparație cu Bechtel) de către EU. Adică s-ar zice că în cazul acestor proiecte s-ar putea construi mai mult cu bani mai puțini (de la buget).

Dincolo de asta am (tot) auzit de tot felul de proiecte, distanța de la vorbe la fapte e foarte mare.
VladG
Corect, finantarea nu se compara. Prostia mare e ca nu s-a inceput mai devreme.
Acum vad si un prim termen estimativ de finalizare ptr coridoul IV, 2020. Deci inca 10 ani de frecus pe DN-uri, optimist vorbind. sad.gif(
minny
Problema principala e tronsonul Sibiu-Pitesti. In rest pe Arad - TM si Cernavoda - Constanta se va putea probabil circula din 2012 (alegeri). Iar pe Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj - Deva, Deva-Orastie si Orastie Sibiu in 2014 (din nou alegeri).
CGDBZ
Daca era poc de prin Ramnicu-Valcea era gata tronsonu Sibiu-Pitesti .
iulian'71
QUOTE(minny @ 1 Dec 2010, 12:34)
Problema principala e tronsonul Sibiu-Pitesti. In rest pe Arad - TM si Cernavoda - Constanta se va putea probabil circula din 2012 (alegeri). Iar pe Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj - Deva, Deva-Orastie si Orastie Sibiu in 2014 (din nou alegeri).
*



Ramane valabil ca de ramane piratul singur in plopul prezidential baietii opozanti ii pregatesc din nou si sigur o suspendare totala.
Imi aduc ca prin '98-99 piratul era stapan la transporturi si negociator sef cu banca mondiala si urma sa negociem un credit prin care sa primim bani de autostrada Nadlac-Sibiu-R.Valcea-Pitesti. In mediocra sa gandire lipsita de viziune sau dinpotriva cu viziune doar in interes personal i-a tratat cu cunoscutul sictir si i-a trimis acasa - cei de la BM nu dau comisioane la intermediarii guvernamentali - spunand prostimii ca R. nu are nevoie de ele fiindca nu avem 40000 vehicole pe zi pe tronsonul respectiv de drum pe care ar trebui construita autostrada. Tinand cont ca in '90 i R erau cca. 1.5 mil de autovehicole, in '98-99 cca. 3.5mil. si acum peste 4.5mil. va dati si voi seama pe ce studii s-a bazat cand a facut acea declaratie.
Nu il scot doar pe pirat si camarila lui vinovati si PSD-ii si PNL-ii si UDMR-isti sunt la fel de vinovati dar macar au avut ciocul mai mic spre deosebire de ei care au semanat doar vant si au cules si au sa mai culeaga furtuna.
minny
Eu nu m-as baga in politica detailiata. Faptul ca inaugurarile au loc doar de alegeri sau 1 Dec e de cand lumea si in toate regimurile.
Din punctul meu de vedere e o afacere mult mai buna sa facem coridorul 4 acum folosind bani neramburasbili decat daca l-am fi facut inainte din banii nostri (si aia de la BM trebuiau returnati). Sigur dezavantajul e ca acum ne roadem unghiile dar ...

In alta ordine de idei citesc ca s-a dat drumu la trafic pe centura sibiului. A dat careva o tura ?
rombul
nu s-a mai facut nici o autostrada?
sau sa se inaugureze 1 km de autostrada?
iulian'71
Aia e ca banii erau nerambursabili iar noi puneam la dispozitie terenul, teren care trebuia sa fie luat direct de la propietari nu de la intermediari.
ssilviu
QUOTE
Boc a inaugurat 20 de km din centura Bucureștiului. Centura Chitila-Voluntari, o porțiune de 20 kilometri, a fost gata într-un timp record, după ce Boc i-a amenințat pe constructori că o vrea gata până pe 1 decembrie


Din câte știu eu, nu ar fi trebuit să existe un pod peste podul de la intrarea din Otopeni, peste DN1? Care nu există încă? Păi și atunci cum e finalizată porțiunea asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.