Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Romania - santierul autostrazilor
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121
b76bgaarh
diferenta e, cu banu lor sau ue? ca conteaza unde si cum se da parandaratu.
Cypher4laguna
"Monitorizare promisiuni"

Licitatii lansate in 2016 de CNADNR pentru proiecte de investitii (autostrada) pentru exercitiul financiar 2014-2020: 0

Da, ZERO. Fara alta cifra in fata. Incompetenta asta e prea crasa asa ca singura solutie e: CNADNR desfiintat si ideal sa concesionam administrarea la ASFINAG.
Compania asta din Austria este printre cele mai eficiente companii din lume im privinta administrarii autostrazilor, are de zeci de ori mai putini angajati si face de mii de ori mai muta treaba.

http://www.asfinag.at/home-en
b76bgaarh
cam cum am facut cu OMV.

ps stii ca e state owned?
Squirrel
QUOTE(b76bgaarh @ 29 Jun 2016, 12:08)
diferenta e, cu banu lor sau ue? ca conteaza unde si cum se da parandaratu.
*


Cu banii lor, nu prea îi vor UE.
QUOTE
Construction of the bridge started with the foundation stone laying ceremony on 29 May 2013 and is expected to be completed by October 2015.

Financing
Seven banks, including Garantibank International, GarantiBankasi, T. HalkBankasi, T. IsBankasi, VakiflarBankasi, Ziraat Bankasi, and YapiKredi participated in financing $2.3bn for the Northern Marmara Highway Project, featuring the 3rd Bosphorus Bridge.
It is the highest financing ever secured for a greenfield project in a single contract in the Republic of Turkey's history.
cristic1982
Decat administrata de cacao de statul roman, mai bine de unii straini, da' noi nu ne vindem tara, o distrugem singuri.
b76bgaarh
aham, deci cand o vand ai nostri e bine, cand o vand ailalti e de porc.
cristic1982
Nu e vorba de cine o vinde, ci de cum o vinde... cazul Petrom
Daca ar fi mai multa responsabilitate fata de tara si nu fata de propriul buzunar nu as comenta nimic.
b76bgaarh
da da da si marmota.
george_scala_2004
QUOTE
După ce italienii de la Salini – Impregilo SpA au săpat 200 de metri din terasamentul autostrăzii Săliște – Cunța, părăsind șantierul - ceea ce a dus la rezilierea contractului -, a venit rândul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România să facă exact același lucru.

La ora aceasta nici măcar cele câteva utilaje închiriate de CNADNR pentru a executa ”în regie proprie” lucrările de refacere a autostrăzii în vederea deschiderii circulației nu mai există pe șantier. Iar șantierul este părăsit nu de ieri de azi, ci de la mijlocul lunii trecute.

Au dat de apă

Răspunsul oficialilor Companiei referitor de lipsa de capacitate în a reconstrui 200 de metri de autostradă este, de asemenea, halucinant: au găsit apă. ”Urmare a săpăturilor realizate, pentru a se ajunge la cota de fundare și a perioadei de timp în care terenul de fundare a rămas supus intemperiilor, s-a constat prezența apei subterane în fundația corpului autostrăzii, astfel că în acest moment, se realizează studii de teren și întocmire documentație tehnică pentru eliminarea apei subterane și îmbunătățirea capacității portante a terenului de fundare”, se arată în răspunsul CNADNR referitor la stadiul lucrărilor. Stadiu care, în realitate, este foarte apropiat de cel al zilei de 28 aprilie 2016. În acea zi, în prezența ministrului Transporturilor, Dan Costescu, reprezentanții CNADNR au demarat oficial lucrările de refacere a celor 200 de metri demolați de italieni în septembrie 2015. Demolarea acestei porțiuni a fost propusă tot de italienii de la Salini Impregilo Spa, care au considerat că altfel nu pot repara o fisură lungă de aproximativ 50 de metri. Fisura a apărut pe banda 1 a sensului de mers Sebeș – Sibiu, cu aproximativ doi kilometri înainte de viaductul de la Aciliu.


http://www.evz.ro/o-noua-bataie-de-joc-san...-oara-foto.html

Copiat dupa http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/01/sa...ntru-doua-oara/ sad.gif mad.gif ohmy.gif

QUOTE
Pana la final de an ar trebui sa fie gata studiul de fezabilitate pentru autostrada Pitesti-Sibiu, a spus premierul Dacian Ciolos, dupa o vizita la uzinele Dacia. Proiectul autostrazii a suferit multe amanari si oficialii Dacia au spus in repetate randuri ca si de el depinde viitorul investitiilor in Romania. Autostrada va fi in cel mai bun caz gata in 2021 sau 2022. Premierul mai spune ca vrea sa propuna pana la final de an o schema de finantare si de ajutor de stat pentru sustinerea intreprinderilor mici si mijlocii si se cauta si solutii pentru ca programul Rabla sa se poata desfasura trei-patru ani de acum inainte.


http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-2112...-consistent.htm

http://www.mediafax.ro/politic/autostrada-...-video-15512806

QUOTE
Studiile geotehnice pentru Autostrada Sibiu-Pitești, cel mai important proiect de infrastructură rutiera din România, ar putea fi realizate până la sfârșitul anului, a declarat Nicolae Boțu, directorul firmei Proexrom, care se ocupă de aceste lucrări din cadrul studiului de fezabilitate, ce avea inițial ca termen de finalizare luna iulie 2016.


http://www.economica.net/studiile-geotehni...lui_121320.html

QUOTE
După ce fostul ministru al Marilor Proiecte din Guvernul Ponta, Dan Șova, a reziliat în 2013 contractul încheiat de Guvernul Năstase cu compania americană Bechtel pentru construirea Autostrăzii Transilvania, iar în 2014 a fost încheiat un alt contract, de către șeful de atunci al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, Narcis Neaga, cu grupul de firme spaniole Corsan - Corviam Construccion - Consinit - Road Consulting & Design Solutions și Via Design, până în acest an nu s-a mai întâmplat nimic.

Dezvăluirea a fost făcută miercuri de către actualul șef al CNADNR, Cătălin Homor, cu ocazia vizitei făcute împreună cu ministrul Transporturilor Dan Costescu pe șantierul DN 76 Oradea – Deva.


http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-...ica-128040.html

QUOTE
Săptămâna viitoare ar urma, conform șefului de la Drumuri, să fie reluate lucrările pe tronsonul Suplacu de Barcău-Borș, aflat "în moarte clinică" și invadat de salcâmi, după ce a fost construit pe jumătate și apoi abandonat de către americanii de la Bechtel. Constructorul spaniol al acestei secțiuni din Autostrada Transilvania anunță însă că are probleme cu banii la el acasă și cere ajutorul băncilor.


http://www.economica.net/ghinion-romanesc-...lui_121941.html

QUOTE
Directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, Cătălin Homor, a declarat, miercuri, în județul Bihor, că proiectul de execuție a tronsonului Suplacu de Barcău - Borș al autostrăzii Transilvania ar putea fi predat săptămâna viitoare constructorului, după ce pe 6 iulie va fi analizat în comisia tehnico-economică a CNADNR.


http://www.agerpres.ro/social/2016/06/29/h...orului-17-53-07

https://www.linkedin.com/pulse/autostrada-s...-dan-m-costescu

https://www.linkedin.com/pulse/inca-125-km-...u?trk=prof-post

http://www.cctv-america.com/2016/03/23/730...pens-in-jamaica

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1605104

Iszy
In Ungaria s-a deschis santierul continuarii autostrazii M3 de la Debrecen pina la BORS granita cu Romania. Termen de finalizare 2018.

http://www.erdon.ro/alapko-tanusitja-epul-...zakasza/3101622
andreist
QUOTE
Studiile geotehnice

Mai fac astia si altfel de studii decat de fezabilitate ?
george_scala_2004
QUOTE
Dintre cei aproape 6.000 de angajați ai CNADNR, aproape jumătate sunt muncitori, fiind un adevărat nucleu de „șefi“, având în vedere că un angajat din șase are funcție de conducere, potrivit celor mai recente date. Deși are 6.000 de angajați, CNADNR trebuie să facă licitație publică și să aleagă un proiectant și un constructor privat pentru orice groapă care apare pe autostrăzile și drumurile naționale din România.


http://www.gandul.info/stiri/cum-sa-nu-fac...e-stat-15524956

QUOTE
Autostrada Sebeș-Turda și tronsoanele Gilău-Nădășelu și Suplacu de Barcău-Borș din Autostrada Transilvania au mari șanse de a fi deschise în curând traficului, potrivit calculelor oficialilor de la Drumuri, care au decis să contracteze deja servicii de deszăpezire pentru acestea.


http://www.economica.net/compania-de-drumu...ate_122481.html

QUOTE
Modernizarea căii ferate Curtici-Simeria duce, printre altele, la desființarea barierei de la intrarea în orașul Curtici. În locul trecerii la nivel cu calea ferată s-a construit podul, care nu poate fi folosit în acest moment, fiind închis pentru că s-a constatat că mașinile mari și utilajele agricole nu pot urca deoarece nu există loc de viraj.
blink.gif

http://www.mediafax.ro/economic/test-esuat...-video-15525584
george_scala_2004
QUOTE
Fostul constructor al lotului 3 de autostradă Orăștie-Sibiu a mai precizat că CNADNR a fost deplin conștientă de aceste riscuri și consecințe ale deciziei sale, „dar a impus companiei Salini-Impregilo să schimbe ordinea lucrărilor pentru a anticipa momentul deschiderii împotriva oricărei logici de proiectare”.

“CNADNR nu numai că a decis să deschidă autostrada pe proprie răspundere, dar nu și-a onorat costurile suplimentare care au rezultat din aceasta decizie în ceea ce privește lucrările executate pentru deschiderea anticipată și repararea daunelor cauzate. Salini-Impregilo respinge cererea de despăgubiri formulate de CNADNR, dar încă necuantificată. Compania Salini-Impregilo este rezervată în ceea ce privește posibila participare la licitațiile viitoare emise de guvernul României și instituțiile sale”, ne-au mai răspuns oficialii Salini Impregilo.


http://www.capital.ro/constructorul-autost...ezidentala.html

QUOTE
Nu există o prevenire mai bună a accidentelor decât construirea de autostrăzi. O știu vest-europenii, dar demonstrează și statistica din România. Din păcate, această statistică rezultă ca urmare a unei lucrări prost-executate, care a făcut ca lotul Sibiu-Orăștie să fie închis, iar o porțiune din autostradă, demolată. Dinamica accidentelor devine, acum, grăitoare și de necontestat.


http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/13/bi...razii-demolate/

https://www.facebook.com/MinisterulTranspor...?type=3&theater

Parca pe santier trebuia purtat echipament de protectie?

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infra...ele-sensuri.htm

http://www.zf.ro/auto/cum-arata-podul-pest...-14658609/poze/
b76bgaarh
ce sa zica si ei, au intarziat lucrarea cu 2 ani, spaga au data la ailalti, astia ii pune sa plateasca tampeniile.

ps la astia tot egis fura ingineru?
dizzy
ia sa vezi ce-ti sar fanii Clatitei si Nicu Sordanului in cap.

14 Jul 2016, 14:18:
ia sa vezi ce-ti sar fanii Clatitei si Nicu Sordanului in cap.
Iszy
Mai fac astia si altfel de studii decat de fezabilitate ?

Pentru bani, orice....

14 Jul 2016, 14:57:
Nu există o prevenire mai bună a accidentelor

...de asta cei implicati sunt acuzati de omucidere prin imprudenta si numarul acuzatiilor creste zilnic. Problema e ca politicianul este omul cel mai curat pe dinauntru, n-are creier, n-are suflet, n-are nimic, iar capul si fundul sunt interschimbabile.
george_scala_2004
QUOTE
Compania Națională de Drumuri este executată silit de firma Impresa Pizzarotti, care a fost dată afară de pe șantierul autostrăzii București-Ploiești. Constructorul a câștigat mai multe procese cu statul, inclusiv unul în care a obținut despăgubiri de 12 milioane de euro. București-Ploiești este o autostradă care a dat naștere multor probleme. Nici până în ziua de azi nu a fost construită în totalitate. Ultimii trei kilometri sunt împotmoliți acum în avizele de la Mediu, de la Apele Române și de la Primăria Voluntari. În aceste condiții, termenul de noiembrie anul viitor pentru finalizarea lucrărilor trebuie privit cu rezervă.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie...ata+Bucuresti+-

QUOTE
Reacție a sindicatului din CNADNR: Cel mult 8% din cei 5.300 de angajați dezvoltă și construiesc drumuri, restul se ocupă de administrare. Cei care lucrează în cele șapte subunități au salarii medii de 2.200 de lei, în timp ce șefii de la București câștigă 5.000 de lei


http://www.zf.ro/eveniment/reactie-sindica...uresti-15530523

QUOTE
În acest moment, 32 de arbitraje se află în derulare, toate inițiate îpotriva CNADNR S.A. de către antreprenori sau consultanți, iar valoarea acestor revendicări se ridică la 837.983.137 lei si 165.555.062 euro.
În acest moment, peste 60% dintre arbitraje se derulează la ICC Paris și doar 40% în țară. Însă în 40% dintre arbitrajele derulate în afara granițelor țării, nu există încheiate contracte de reprezentare juridică de aproximativ două luni ca urmare a expirării contractelor subsecvente.


http://jurnalul.ro/bani-afaceri/constructi...gii-719341.html

În CNADNR lucrează aproape 6.000 de oameni. Dintre aceștia, doar apropae 2.700 sunt muncitori. Restul sunt ingineri, contabili, economiști și juriști. În vara anului trecut, în CNADNR erau 1.100 de șefi. Reorganizarea din luna mai a acestui an nu a schimbat cu mult lucrurile. Doar numărul șefilor s-a redus cu aproape 70.

QUOTE
„În două săptămâni vom scoate la concurs aproximativ 60 de posturi, din care mare parte vor fi ingineri care au terminat Facultatea de drumuri și poduri, ecologi, arheologi, de asemenea proiectanți de drumuri, proiectanți de poduri, de tuneluri”, susține Cătălin Homor, directorul CNADNR.

3.000 de lei este salariul mediu în companie. Veniturile angajaților sunt completate, însă, de numeroase prime și sporuri. Aproape jumatate din angajații din București beneficiau, în vara anului trecut, de sporuri de până la 75% din salariul de baza, arată un raport al Corpului de Control al Ministerului Transporturilor. În plus, toți angajații companiei primesc tichete de masă, tichete cadou de sărbători, inclusiv pentru copii, vouchere de vacanță...

Așa ajung șefii de departamente la salarii de 8.000 mii de lei, iar directorii la venituri similare cu ale ministrului, de aproape 13.000 de lei. În acest an, șefii de la Drumuri estimează că vor cheltui cu angajații peste 308 milioane de lei.


http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie...imparta+in+doua

QUOTE
Reabilitarea DN 76 Deva-Oradea, cu o lungime de 192 kilometri, a început în 2009, și a suferit mai multe întârzieri și blocaje. Singurul lot unde lucrările sunt în grafic este lotul 2, Brad– Ionești, pe toate celelalte lucrările fiind în întârziere.

Lucrările pe DN 76 au fost deblocate luna trecută, iar acum se află în curs de execuție loturile 1, 2, 4 și 5.


http://www.realitatea.net/ministrul-transp...ea_1960203.html
george_scala_2004
http://thefreethoughtproject.com/city-reta...ents-road-work/

Tare imi e teama ca vom vedea astfel de idei si pe la consilierii nostri...

QUOTE
Firmele care au executat foraje în cadrul studiului de fezabilitate pentru autostrada Pitești- Sibiu au părăsit amplasamentul pentru că nu au fost plătite, au declarat mai multe surse apropiate situației. Astfel, ar putea apărea noi întârzieri în proiectul celei mai așteptate autostrăzi din România.


http://www.economica.net/noi-intarzieri-la...ile_123122.html
nasty
Ponta și autostrăzile:

http://www.biziday.ro/2016/07/27/autostraz...unct-de-vedere/
george_scala_2004
QUOTE
Compania de Drumuri ar putea aproba o suplimentare de 2-3 milioane de euro pentru actualizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești, potrivit unui reprezentant al CNADNR. Astfel, costul total al studiului de care depinde construirea celei mai așteptate autostrăzi din România ar putea urca la aproape 10 milioane de euro.


http://www.economica.net/autostrada-sibiu-...ate_123295.html
Iszy
Incepe tavalugul informatiilor:

http://www.gazetavalceana.ro/2016/08/03/ha...razboi-mondial/

si tot de la ei putin mai devreme:

http://www.gazetavalceana.ro/2016/07/25/ve...ramnicu-valcea/
george_scala_2004
QUOTE
Al doilea tronson din Centura Capitalei la standard de autostradă ar putea fi gata până la Crăciun, cu tot cu pasarele


http://www.economica.net/al-doilea-tronson...ele_123519.html
Highwayman
Ce tot o dau astia inainte cu centura "la standard de autostrada"? Cu treceri din pietoni la fiecare 50 de m si cu sensuri giratorii. Am inteles ca Boc a trebuit sa isi mai adune niste kilometri la lista lui cu "realizari", dar sa revenim la realitate.
Bwwlan
Ce treaba are Boc cu centura Bucurestiului? huh.gif
george_scala_2004
QUOTE
Înălțimea pasajului de la kilometrul 66 al Autostrăzii Lugoj-Deva, care supratraversează drumul național din zonă, este de circa 4,95 metri, mai mică decât cea impusă prin proiect, au menționat reprezentanții DRDP Timișoara.

„A fost construit la un gabarit mai mic decât trebuia”, au spus aceștia, precizând că au fost informați de către constructor că problema va fi remediată până pe 8 august, pe cheltuiala proprie.

Mai exact, remedierea se va face prin „frezarea structurii rutiere și înlocuire la linia roșie modificată”.


http://www.economica.net/un-pasaj-de-pe-lo...ect_123568.html

http://www.tion.ro/probleme-grave-de-execu...oiectul/1675099
ssilviu
QUOTE(Bwwlan @ 5 Aug 2016, 00:33)
Ce treaba are Boc cu centura Bucurestiului? huh.gif
*



El a introdus mizeria asta de notiune ”standard de autostrada”. Nu exista standard de autostrada. Si mai rau, toata centura Bucurestiului pe 2 benzi desi e abia inaugurata, deja e depasita total. Pentru ca gatuirea se face la intersectii, nu pe segmentele de legatura. Si intersectiile tot idioate sunt. A se vedea la Centura cu DN1 la otopeni cum ai coada de 2 km in fiecare zi. PENIBIL. Daca centura ar fi ramas cu o singura banda dar ar fi fost modernizate toate intersectiile astfel incat sa poti ajunge in orice directie fara sa mai cedezi cuiva prioritatea, acum se mergea mai bine.
VladSoare
Cea mai mare porcărie au făcut-o la intersecția cu Pipera-Tunari. Dacă vrei să ieși din Pipera către A2 sau A3, ești obligat să treci pe deasupra și pe urmă să intri în centură virînd la stînga! wacko.gif
Numai un babuin putea să-și imagineze că e o idee bună să te oblige să faci stînga peste două benzi superaglomerate, pe care se circulă cu viteză, ca să ajungi pe urmă pe sensul opus direct pe banda a doua.
Sînt tare surprins că nu sînt mai multe accidente acolo. La cît de imbecilă e ideea, m-aș fi așteptat să fie cîte trei pe zi.
Standard de autostradă pe dracu'. E o porcărie făcută cu fundul, proiectată parcă de un cimpanzeu.
zodrac
parca au făcut un sens giratoriu ...

LE scuze ala e la Stefanesti
Iszy
Exista o suferinta cronica in ' mai marii in circulatie ' de la noi, care invata undeva cu alfabetul din anul pregatitor la 'subofiteri.... Sensurile giratorii rezolva toate problem de circulatie ....ca in Suedia '


Despre Lugoj...sper sa nu fie asa:

https://www.youtube.com/watch?v=xzkWTcDZFH0
Squirrel
CNADNR susține că traficul pe autostrada Orăștie - Sibiu va fi reluat în luna septembrie.


LE: Proiect Compania Națională de Investiții Rutiere va face lucrările pe drumurile naționale.
QUOTE
Chiar de la data aprobării ordonanței, C.N.A.I.R. va transfera, în mod etapizat, câteva proiecte de infrastructură de transport rutier către C.N.I.R. în vederea implementării.
Noul act normativ prevede că următoarele proiecte vor fi transferate:
  • Modernizare Centura Sud București;
  • Realizare ring II Centura Sud București;
  • Realizare autostradă Sibiu – Pitești;
  • Realizarea autostradă Târgu Mureș – Târgu Neamț – Iași – Ungheni;
  • Realizare drum expres Ploiești – Buzău – Focșani – Bacău – Pașcani.

Iszy
http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/u...iu--149734.html

Sa fie intr-un ceas bun!
Iszy
Santierul autostrazii M35 care vine spre Bors din Nord Vest
Iszy
Sebes - Turda jumatatea jumatatii:

http://www.zf.ro/business-construct/jumata...lizare-15582198
Squirrel
Drum expres de 22 de km spre Sudul Litoralului care sa evite blocajele din Agigea si Eforie - un nou proiect pe care Compania de Autostrazi vrea sa-l faca in regie proprie.
Nu puteau să-l facă începând cu ieșirea de la Medgidia-Murfatlar(fără să mai treci peste Canalul Dunăre-Marea Neagră) sau un nou pod, în amonte, peste Canalul Dunăre-Marea Neagră, decât pasaj peste DN39?
user posted image
klaus
Probabil (asta ca sa nu zic ca-s sigur...) ca drumul ala deja exista, e mult mai ieftin sa-l largesti decat sa faci unul nou.
Squirrel
Dacă exista, nu ar fi fost și aceasta aglomerat vara?

LE: Exceptând pasajul existent (DN39A - cu o bandă pe sens) peste DN39A, restul drumului nu există, se pare că va fi unul nou.
klaus
pentru ca legaturile drumului de negru voda cu drumul de coasta nu sunt stralucite
tatabobu
Podul nou exista, probabil ca nici macar tot ce-i desenat cu rosu nu trebuie construit de la 0. Doar de la trecerea pe deasupra/ pe sub drumul de acum. Daca vin doar pe malul asta al canalului au vreo 20 de kilometri in plus de facut de la 0.
klaus
Un fost director al CNADNR a a declarat pt Digi24 ca proiectul ala e de fapt o fumigena electorala, ca are mai multe probleme:
- Rentabilitate: drumul ar dubla doua drumuri nationale. Fata de un drum nou ar fi mai rentabila modernizarea drumului vechi de Negru Voda
- CNADNR nu are capacitatea de a face drumul in regie proprie, cum declara.
- proiectul lipseste de pe orice plan de amenajare existent.
- proiectul nu este publicat in jurnalul de achiziții al Uniunii Europene, asa cum prevede legislatia pentru investitii peste 5 milioane euro (mai ales ca se pretinde ca va fi finantat de fondul de dezvoltare regionala europeana)
- proiectul nu e inclus in Master Planul național de Transporturi
- proiectul nu e inclus in Planul Național de Amenajare a Teritoriului
Cypher4laguna
Eh, Basulescu e el in sine o problema a sistemului.
Nu prea dau 2 bani pe ce spune el, ca doar el si-a dat cu subsemnatul pe MEGA spaga Becthel numita A3 Transilvania, dar si pe alte contracte paguboaste noua, contribuabililor.

Asta face si el, "campanie" poate-poate primeste ceva os mai bun la restructurarea CNADNR....
Iszy
Putina istorie:
Mega spaga a fost luata de un govern de alta coloratura.
La pornirea acestui topic Ministrul Transporturilor a declarat obiectiv strategic rezilierea contractului si indreptarea lui spre mai multe contracte mici cu si mai multe studii de fezabilitate si cu si mai multe spagi.

Unde sa mai punem, ca, poate, am fi dat pina si camasa de pe noi dar acum circulam pe autostrada de la granite de Nord Vest pina la Brasov.
klaus
In masterplanul de transporturi a aparut si derivatia aia prin spate de la Agigea.
deci acum e oficial-oficial.
Cypher4laguna
in poza jos scrie alternativa Feleac...
Iszy
Intentia conteaza! Cu aia si raminem!
CGDBZ
Acolo apare autostrada pana in port dar se termina pana in podul nou intr-un sens giratoriu. Nu mai spun ca luna trecuta cand am trecut prin zona pe o portine din prima banda la iesirea de pe noul pod spre autostrada era oprita circulatia deoarece se lasase asfaltul destul de bine. Ma intreb cat au sa reziste astfel de lucrari care cred ca au o calitate destul de proasta.
danutsb
...bineinteles...

http://www.digi24.ro/stiri/economie/deschi...u-termen-575416
nasty
Căutarea contractului Bechtel s-a terminat:

http://m.romanialibera.ro/special/dezvalui...-anonimi-430183

În mod ciudat nici tehnocrații n-au găsit nimic. Cred că e un mare secret național. Poate ar trebui să apeleze la FBI? Cred că desecretizarea va fi peste 50 de ani...aștept cu nerăbdare!

1,3 miliarde euro s-au dat pe 52 km de autostradă. Cu banii ăștia se făcea treisferturi din Pitești-Sibiu, pe la munte și ne luam înapoi 85% de la EU.
george_scala_2004
QUOTE
A studiat careva harta asta? Ori am fost eu plecat prea mult timp "pe Marte" ori cei care au facut harta asta erau sub influenta substantelor.


https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?...art=434#p220359

QUOTE
O sumă de 9,3 milioane de euro a fost aprobată pentru realizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii care va lega Timișoara de Pancevo, în Serbia. De asemenea, suma de 11,7 milioane de euro va fi folosită pentru realizarea de lucrări de consolidare și reamenajare a malurilor Begăi. Ambele proiecte vor fi derulate prin Programul Interreg IPA.


http://www.tion.ro/s-a-aprobat-finantarea-...pancevo/1709895

QUOTE
"Exista doua dosare penale aflate in curs de instrumentare, avand ca obiect contractul de realizare a autostrazii Brasov-Cluj-Bors. Un dosar care are ca obiect negocierea, aprobarea si semnarea contractului de proiectare, construire si finantare a autostrazii Brasov-Cluj-Bors, in cursul anului 2003. Se efectueaza cercetari penale pentru suspiciunea savarsirii unor infractiuni de abuz in serviciu sub forma calificata. Un alt dosar care are ca obiect modificarile succesive la contractul initial, adoptate in perioada 2003-2013. Se efectueaza cercetari penale pentru suspiciunea savarsirii unor infractiuni de abuz in serviciu cu obtinere de foloase necuvenite pentru sine sau pentru altul", a declarat purtarorul de cuvant al DNA, Livia Saplacan.


http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-antic...3-pana-2013.htm

QUOTE
Ordonanța de urgență nr. 120, din 18 noiembrie 2003, prevedea demararea de către CNADNR a procedurii de negociere cu o singură sursă: firma americană Bechtel International Inc. Încredințarea contractului de proiectare și construire a autostrăzii s-a făcut prin derogare de la prevederi privind achizițiile publice, care priveau exclusiv procedura de încredințare a contractului. Uniunea Europeană, Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare și Fondul Monetar Internațional (FMI), dar și mass-media și opinia publică din România au exprimat o serie de obiecții și observații în legătură cu acesta, referindu-se în special la modalitatea de atribuire.

La 5 martie 2004, Parlamentul României aprobă OUG 120 prin Legea nr.32/2004, iar la 16 iunie 2004 are loc ceremonia de inaugurare a lucrărilor pentru Autostrada Transilvania, la Săvădisla — Cluj, sat Vălișoara, campusul Bechtel.

FMI a solicitat Guvernului într-un memorandum, încheiat pe 7 iulie 2004, un audit independent asupra prețurilor negociate pentru construirea autostrăzii, pentru a evalua în ce măsură acest proiect, finanțat integral prin fonduri bugetare, poate fi susținut fiscal.

Prețul de 5,4 milioane de euro pe kilometru de autostradă a fost considerat prea mare, dar avocații angajați de Ministerul Transporturilor, Construcțiilor și Turismului pentru negocierile cu Bechtel declarau că este un preț bun pentru că Bechtel ceruse inițial 6 milioane de euro pe kilometru. Până în martie 2005 s-a realizat o analiză a clauzelor contractuale, care au fost renegociate de către Ministerul Transporturilor, Construcțiilor și Turismului (MTCT), lucru care a determinat întreruperea lucrărilor la jumătatea anului 2005.


http://www.agerpres.ro/economie/2013/12/06...olutie-11-14-10

QUOTE
Dacă, totuși, ne-a rămas ceva valoros de la Bechtel, atunci acesta este tronsonul 2B, Câmpia Turzii – Gilău, care străbate peste 52 de km, în zona județului Cluj. Atât de valoros, încât un kilometru de autostradă a ajuns să coste, până la final, peste 20 de milioane de euro. Scurt, dar frumos, 2B a depășit pragul psihologic al miliardului de euro și, chiar dacă reprezintă, ca lungime, doar a opta parte din Autostrada Transilvania (415 km), a atras jumătate din costul total al numitei autobenzi, prețul estimat al acesteia fiind de 2,2 miliarde de euro.


QUOTE
Lotul trei al Autostrăzii Sibiu-Orăștie (22 km) a fost inaugurat în noiembrie 2014, cu două zile înainte de turul doi al alegerilor prezidențiale, de ministrul Transporturilor de la acea vreme, Ioan Rus, și de fostul premier Victor Ponta, care visa să-i ia locul lui Traian Băsescu la Palatul Cotroceni. Contractul pentru acest tronson fusese semnat în mai 2011, având o valoare de 182,9 milioane de euro. În noiembrie 2015, Ministerul Transporturilor a anunțat că la CNADNR corpul de control al ministrului a identificat o serie de nereguli privind inclusiv proiectul autostrăzii Orăștie-Sibiu, unde o porțiune de 200 metri trebuia demolată și reconstruită, și a sesizat organele statului, suspectând fapte penale. Și s-a trecut la treabă – porțiunea de 200 m a fost demolată și apoi refăcută în regie proprie de CNADNR, o premieră pentru compania de drumuri.


http://www.romanialibera.ro/economie/compa...-orastie-430203
george_scala_2004
QUOTE
Aktor și Euroconstruct Trading 98 au demarat lucrările pe primii kilometri din autostrada București-Brașov (A3). Construirea ciotului de doar 3,3 kilometri costă circa 30 de milioane de euro, dar include un drum cu trei benzi pe sens, două poduri precum și panouri fonoabsorbante, pentru reducerea zgomotului, în condițiile în care va fi aproape de clădiri.


http://www.economica.net/autostrada-urbana...v_127141.html#n
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.