Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
StefanT
Argonele tata, ziceai de a mea din 2001 ca acusi o dau la Rabla.

Aia e mai veche decat Estate-ul nene, mai stai 2-3 luni si o inscrii in Retromobil
argon
cati bani s-au bagat in rabla ta din 2001 pana acum? ca in a mea absolut nimic inafara de consumabile, si asta in 13 ani, si poti sa fi sigur ca in interior te simti mai bine ca in a ta.


QUOTE(ArtVandelay @ 17 Jun 2009, 18:00)
arata bine interiorul
botonul ala de langa difuzorul stanga ce face? nedumerire.gif
*




deschide portbagajul.
StefanT
Ce te-ai atacat radmasa.gif
Hai ma glumea, ce daca ai aruncat 200 de euro pe o masina din mileniul trecut care are rugina pe portiera stanga spate, macar nu conduci Berlina ca alti fraieri radmasa.gif
argon
nu ma confunda cu tine, de cand te stii ai fost frustrat ca ai berlina mostenita, si cand ai ajuns si tu la Bucuresti ti-ai permis megane SH happy.gif
Merced
Comparati clase de masini diferite. Sunt masini din anii '80 care au dotari si confort incomparabile cu ale Loganului. N-a fost o masina chiar premium Espero, ma rog dupa standardele romanesti din 1996 poti spune asta, pe vremea aia la noi se vindeau Dacii 1310, cinci la pret de un Espero. Poate exagerez dar stiu cand si-au luat ai mei Cielo-ul ca din banii aia se puteau lua in 1995 trei Dacii daca nu ma insel.
Iar Loganul e facut sa fie o masina ieftina, chiar daca are elemente de siguranta corespunzatoare vremurilor, peste Espero, ca si confort nici nu se compara. Chestii de genu' deschiderea portbagajului la buton ori un rahat de claxon pe volan nu o sa vedeti pe Logan. Cica s-au gandit luni de zile ce costuri implica introducerea noului tip de buson la portbagaj, nici vorba de un motoras acolo si un buton in masina.
Si nici motorul ala de pe Espero, desi conceptie veche nu se face de ras. Inca o problema, datorata tot "epocilor" diferite dar si costului inutil care l-ar fi implicat pentru Romania anilor 1995-1996 este lipsa catalizatorului.
In afara de siguranta si poluare, si poate consumul mare, ramane de vazut, in ciuda varstei masina e foarte teapana si utilizabila cativa ani de zile de-acum incolo.
Miria
Se cunoaste si dupa forma ,dupa cum este proiectat bordul ,ca nu prea mai are de a face cu masinile moderne.Ce sa zic daca nu a fost revopsita si nu va rugini chiar ai facut o afacere cu masina asta.Arata ca noua pot sa spun.Oricum eu cred ca tu o vei duce la Remat ,in anii urmatori o vei vinde extrem de greu.Dar 80 de mil pana la urma nu sunt o suma colosala daca e sa ne gandim ai dat cat pt un laptop de super generatie .Ai fost inspirat.
argon
unii poate inteleg gresit..nu e masina vietii mele, imi trebuia ceva comod la drum, care face racoare si loc imens....pai la banii astia iei un kkt de supernova cu oalele spate la pachet..

In oras e intradevar cam incomoda, niste senzori de parcare ar lipsii...
StefanT
Nu te confund cu nimeni stai linistit. Fac pariu ca la varsta mea n-aveai bani nici de bicicleta. Oricum tu nu poti sa procesezi foarte multe si oricum ma doare in portbagaj de parerile tale.


Tu pe toate topicurile criticai pe cei care isi luau SH-uri, pe toti cei care dadeau mai mult de 83 de Euro pe o masina din 2004 care e harb invechit, iar tu acuma iti iei o chestie din 96 care nu are nici ABS si te va duce in primul stalp, si mai dai si 2000 de E pe ea, dar asta a meritat deoarece arata mai bine ca atunci cand au scapat-o de pe vapor, pe nisipurile romanesti.

Limuzina? Mai gandeste-te....
Merced
@argon: Taci ca o sa vina unu' sa spuna ca-i mai buna, datorita fabulosului motor si extraordinarei cutii Renault.


@Miria:Lasa ca daca vrea sa-l vanda peste 2 ani si-l pastreaza tot asa, ii dau eu tot 2000 de euro pe el, ma apuc de-acum de strans. 04.gif
argon
ai uitat de erbeguri radmasa.gif lasa impresiile astea de 5 stele euroencap, abia te-ai dat jos din berlina si acu te crezi expert in siguranta pasiva si activa...
StefanT
Bine ma, bine. Fii tu expertul cu limuzina de 2000 coco. Limuzina alb mat... de timp

Hai sa fii iubit
argon
pa happy.gif
Merced
Daca dadea o gramada de bani pe ea mai intelegeam critica, in cazul asta chiar nu inteleg.
aphophis
eh, e randul lui argon sa i se aplice tratamentul pe care il aplica el altora tongue.gif
BlaueCorsa
Observati asemanarea:

[attachmentid=1627532131]

... cum face GM economie.

Argoane, la multi kilometri fara incidente!
argon
Multumesc, deocamdata am 200 km.

QUOTE(StefanT @ 17 Jun 2009, 21:33)
limuzina de 2000 coco.  Limuzina alb mat... de timp
*


vezi ca mai e unu' cu masina 'super sport' in titlu, tot woo, spune-i si lui cateva 04.gif


QUOTE(bulan @ 17 Jun 2009, 20:32)
Nu!Compara cu 2000 de euro!Si dupa cum arata in poze daca i-o dadea si cu lumanare aprinsa tot pomana curata ar fi fost!
Bravo tati!Sa o stapanesti sanatos!!Partea maghiara ce zice?
*


Mersi, cand te fac o tura, sa le spui tu la necredinciosi cum merge, de la un sofer profesionist altfel suna, ca pe mine nu ma cred unsure.gif

Partea maghiara zice de bine... a scapat.gif
cj98czh
Este acelasi motor 1.5 16v, 90 cai care a fost pus si pe Cielo Executiv?

Ca daca da, intradevar este destul de gurmand in oras... cand le aveam la firma lua cam 12-13% cu AC pus in oras si 7-7,5 % inafara..
vis-a-vis
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 20:20)
Din pacate nu are ABS
*

QUOTE(argon @ 21 May 2009, 21:16)
ABS-ul e apanajul unui sofer prost
*

Chiar daca ar fi avut, l-ai fi dat jos, sa nu te faci de rusine, nu? wink.gif


Bacu
tata a avut o masina din-asta, a tinut-o 10 ani, din 95 pana in 2005 fara nicio reparatie notabila, mai mult consumabile. a fost super masina, motorul de 1.5 consuma foarte putin, pacat ca nu avea aer conditionat. dar avea abs! sleep.gif
danyhhh
Daca tu crezi ca ABS-ul e apanajul unui sofer prost mai gandeste-te putin. Ce inseamna asta ca daca am ESP,ABS,ASR etc etc trebuie sa le dau jos ca altfel sunt un sofer prost ? Eu chiar nu cred ca te incurca la ceva ca stau acolo si te pot salva din diferite situatii ... mai ales ca nici nu cer de mancare wink.gif
ArtVandelay
abs-ul si servodirectia sunt cele mai bune inventii tongue.gif
sorin1983
QUOTE(argon @ 17 Jun 2009, 22:39)
vezi ca mai e unu' cu masina 'super sport' in titlu, tot woo, spune-i si lui cateva  04.gif
*


Si cam ce sa imi spuna mie? Ca daca ma uit bine il cam fac la optiuni smile.gif) Plus raportul obiect/pret face toti banii biggrin.gif
Si inca ceva... vezi ca eu am fost crescut in Bucale smile.gif) Eu nu am venit aici noaptea si cand am vazut atate becuri peste tot am exclamat: mamaaa las vegas!
aphophis
QUOTE(sorin1983 @ 17 Jun 2009, 22:41)
Si cam ce sa imi spuna mie? Ca daca ma uit bine il cam fac la optiuni smile.gif) Plus raportul obiect/pret face toti banii biggrin.gif
Si inca ceva... vezi ca eu am fost crescut in Bucale smile.gif) Eu nu am venit aici noaptea si cand am vazut atate becuri peste tot am exclamat: mamaaa las vegas!
*


daca nu v-o puneti pe masa sa vedeti a cui e mai mica, nu ati rezolvat nimic radmasa.gif
sorin1983
La mine sunt co**ele mai grele radmasa.gif
Zippy
Asta e o masina de aia de conceptie galbejita? Aia de fac si kaveo si kia si geely? Cum domne sa-ti iei asa ceva? blink.gif

Ontopic: Sa te duca peste tot numa` cu benzina si lichid de parbriz.
Merced
Il duce, dar dupa vreo 40.000km cu acelasi ulei nu stiu daca o sa mai iasa noxele la fel. radmasa.gif
Master01
Baga tare, nu te complica cu comentariile colegilor. Suntem invidiosi, desi eu prevad ca preturile la masini anul asta cade tare, deja sunt anunturi eftinake peste tot. Toata lumea vinde si vinde destul de ieftin. Asta este consecinta crizei.
Tu sa ne spui consumul.
Zippy
In Bucuresti probabil ar consuma 13-14%. La Argon in oras probabil 11-12%. Si afara depinde de viteza de croaziera.

Daca ii pui GPL ii dublezi valoarea icon_mrgreen.gif
argon
QUOTE(Zippy @ 17 Jun 2009, 23:05)
Asta e o masina de aia de conceptie galbejita? Aia de fac si kaveo si kia si geely?
*




esti in plop si plopu'n aer tongue.gif , kia e de 5 stele ncap,geely nu are nici o legatura ca e chinezeasca...


QUOTE(Zippy @ 17 Jun 2009, 23:05)
Cum domne sa-ti iei asa ceva?  blink.gif
*



altu' care a trecut de la masina de 0,5 stele la una cu pretentii 04.gif , nu pot sa o iau decat ca o gluma dry.gif

18 Jun 2009, 06:40:
QUOTE(vis-a-vis @ 17 Jun 2009, 22:01)
Chiar daca ar fi avut, l-ai fi dat jos, sa nu te faci de rusine, nu? wink.gif
*



nu, era bun avut, dar nici fara nu ma deranjeaza, ieri a trecut cu brio testul ITP la frane, oricum pe drum alunecos prefer fara ABS.
einstein1984
Si fara airbag.
argon
luati-va voi masini la 2000 de euro cu abs, airbag, aer, servo si cu tot ce doriti, dar in special la confortul asteia, nu va opreste nimeni.
axabrt
Argon, lasa-i in pace.
Nu cred ca au stat vreodata intr-un Espero. Doar atat sa faca si probabil or sa isi schimbe parerea.
Pacat ca sunt destul de rare ca masini. In rest sa o stapanesti sanatos si sa ne zici cand o vei vinde.
In functie de ce bani voi avea atunci, cine stie...
cj98czh
QUOTE(argon @ 18 Jun 2009, 07:31)
<span class='edit'>18 Jun 2009, 06:40:</span>
oricum pe drum alunecos prefer fara ABS.
*




Pai cred ca si eu daca nu ai avut pana acum masina cu ABS sa vezi la ce te ajuta.... ca la Polo ABS-ul inca este la optionale pt. o masina...cu pretentii...vb. lor "Das Auto" biggrin.gif

Si ca idee... R25-ul batran cum era el din '89.... dar avea ABS....
argon
pai nu Polo, ci Logan, aveam la firma un Ambition anul trecut, si actualul Espero 1,8, care are ABS, nu e cine stie ce, adica eu nu-i simt lipsa.

renoul ala avea un ABS antic, nu asa eficient ca astea moderne chipurile..
cj98czh
Antic sau nu, era acolo si isi facea treaba foarte bine...
ageana
Eu nu inteleg de ce sunteti atat de carcotasi. Moartea pasiunii si voi...
E asa de greu sa recunoasteti ca omul a facut o afacere foarte buna, si ca Espero chiar e o masina ok?

Bravo dom'le! Felicitari pt masina si pretul de achizitie! up.gif
cj98czh
Nu contesta nimeni asta.... doar ca argon, cum spunea si cineva mai sus, isi ia inapoi acum ce a dat forumului de-a lungul timpului....adica comentarii aiurea si rautacioase... atat..
driverx
QUOTE(ageana @ 18 Jun 2009, 08:41)
Eu nu inteleg de ce sunteti atat de carcotasi. Moartea pasiunii si voi...
E asa de greu sa recunoasteti ca omul a facut o afacere foarte buna, si ca Espero chiar e o masina ok?

Bravo dom'le! Felicitari pt masina si pretul de achizitie! up.gif
*



ESTE o afacere buna. Oricum ai lua-o. Dar in afara de asta argonel vine cu toate tampeniile posibile. D'aia se ataca lumea pe aici. Si a venit si Matlei cu super teoria lui biggrin.gif
body
Daewoorile Koreene au fost super masini . Prima mea "masina" a fost un Cielo koreean de care am fost super multumit . L-am luat la mana a doua dar nu am bagat nici un ban in ea cat am tinut-o .
Sa o stapanesti sanatos .
bucatzel
Asa zic si eu... dai, dai, dar e logic sa mai si primesti inapoi din cand in cand.


In rest... faina masina. pret de aproape moca. Cu relantiul cum sta?

L.E. Sunt de acord cu Muttley. beteleul lui si probabil woo-ul asta sunt masini care o sa fie inca in stare de functionare cand altii isi vor fi dus deja loganele la remat, ca le aduna termitele de pe jos.
Solon
Arata bine-bine in poze! Ah, stiam ce ma enerveaza la Espero! Bordul pe partea dreapta e prea abrupt! Daca e sa fim nitel carcotasi!
vyshy
argon felicitari 124.gif nu ma pricep f bine la masini, dar am avut ocazia de a ma urca intr-un Espero si mi-a placut pozitia in scaune. Tin minte ca pe bancheta din spate am gasit un fel de sac de fus care ajungea in portbagaj, a trecut ceva timp pana ne-am dat seama la ce folosea. Felicitari, multi km si fara incidente.
aphophis


QUOTE(bucatzel @ 18 Jun 2009, 08:08)
Asa zic si eu... dai, dai, dar e logic sa mai si primesti inapoi din cand in cand.
In rest... faina masina. pret de aproape moca. Cu relantiul cum sta?

L.E. Sunt de acord cu Muttley. beteleul lui si probabil woo-ul asta sunt masini care o sa fie inca in stare de functionare cand altii isi vor fi dus deja loganele la remat, ca le aduna termitele de pe jos.
*


radmasa.gif de aia se gasesc asa de usor espero-uri in stare buna? radmasa.gif
Muttley
QUOTE(danyhhh @ 17 Jun 2009, 21:55)
Nu te supara Muttley dar aberezi.
*


Nu ma supar. Toata lumea va deschide ochii. Cand, de exemplu, privind zona dintre stalpul fata si portiera deschisa de la un Fiesta nou, in loc de o tabla vor observa un sac menajer. Si asaaaaaa mai departe. Nu ma supar deloc! happy.gif

QUOTE(bucatzel @ 18 Jun 2009, 09:08)
Sunt de acord cu Muttley. beteleul lui si probabil woo-ul asta sunt masini care o sa fie inca in stare de functionare cand altii isi vor fi dus deja loganele la remat, ca le aduna termitele de pe jos.
*


Stii ca-n ironia ta, de fapt ai dreptate, da? wink.gif
bucatzel
QUOTE(aphophis @ 18 Jun 2009, 09:37)
radmasa.gif de aia se gasesc asa de usor espero-uri in stare buna?  radmasa.gif
*




Pentru ca nu s-au vandut chiar atat de multe le noi? Pentru ca destule din espero-uri oricum au fost masini de servici. adicatelea forjate de toti nebunii, ca de, nu-i a lor. Sincer, cred ca dupa 3 ani se tineau mai bine decat loganul de servici de l-am condus ieri.

Dar asta-i o discutie care-si are locul altundeva.

@Muttley. nu-i ironie. (de parca n-ar fi destul de clar dupa paragraful de mai sus tongue.gif )
Muttley
Esperourile de la noi sunt cocosate pentru ca, atunci cand au aparut la noi, detineau suprematia la capitolul masini sport. Nu exagerez, fix asta era mentalitatea, le forjau toti de le rupeau pziad. Alea de 1.8 erau super-sport, echivalentul Gallardo-urilor astazi.
Cielourile erau mai modeste, un soi de Evo.
driverx
QUOTE(Muttley @ 18 Jun 2009, 10:12)
....
Cielourile erau mai modeste, un soi de Evo.
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Io cred ca ai testat otrava aia de sobolani....
IRONICK
Matli are dreptate, asa era mentalitatea atunci. Si toti se comparau cu berlina ... radmasa.gif
aphophis
QUOTE(bucatzel @ 18 Jun 2009, 09:05)
Pentru ca nu s-au vandut chiar atat de multe le noi? Pentru ca destule din espero-uri oricum au fost masini de servici. adicatelea forjate de toti nebunii, ca de, nu-i a lor. Sincer, cred ca dupa 3 ani se tineau mai bine decat loganul de servici de l-am condus ieri.

Dar asta-i o discutie care-si are locul altundeva.

@Muttley. nu-i ironie. (de parca n-ar fi destul de clar dupa paragraful de mai sus tongue.gif )
*


aha, deci se ajunge la faptul ca o ai cum o ingrijesti. Deci bulshituri cum ca vezi doamne espero-uri ingroapa nu stiu ce masina is aberatii tongue.gif tine de cum are proprietaru grija de masina

QUOTE(Muttley @ 18 Jun 2009, 09:12)
Esperourile de la noi sunt cocosate pentru ca, atunci cand au aparut la noi, detineau suprematia la capitolul masini sport. Nu exagerez, fix asta era mentalitatea, le forjau toti de le rupeau pziad. Alea de 1.8 erau super-sport, echivalentul Gallardo-urilor astazi.
Cielourile erau mai modeste, un soi de Evo.
*



radmasa.gif rachete frate, mai ales cielo cu cutie automata icon_mrgreen.gif
IRONICK
QUOTE(argon @ 18 Jun 2009, 07:31)
altu' care a trecut de la masina de 0,5 stele la una cu pretentii 04.gif  , nu pot sa o iau decat ca o gluma dry.gif
Ce masina cu pretentii mah? Macar daca avea versiunea originala, nu jumatatea de masina care se vinde acum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.