Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
cj98czh
Argoane cunosc posesor de Laguna 2 cu motorizarea ta si nici vb de uzura uniforma. Omul conduce foarte sportiv.

La tine daca se rod pe laterale este o problema.

Pune anvelopele noi si mergi din nou la reglaj, se poate sa ai o surpriza.
argon
Se rod repede pe toata suprafata, si mai accentuat pe exterior, e normal de la curbe, dar nu raman bune in rest. O sa pun alta marca, poate sunt premium conctactele naspa din acest punct de vedere, pentru ca aderenta e beton, nu poti sa le ai pe toate. Eco contact poate tin dublu.
cj98czh
Personal, nu pun anvelope eco nici date de gratis .. la mine este ultimul sezin pentru Michelin, sunt aproape de limita de uzura si ma gandesc la primavara la niste Yokohama ... scap ieftin .. cam 2500-2700 ron .. radmasa.gif radmasa.gif
argon
Deci nu e asa rau cu 205 55 16. Anvelopele actuale de pe fata, Premium contact 5, au cam 25.000, 10k spate 15k pe fata aproximat, au trecut de semnul de rulat pe ploaie, si mai au foarte putin pana la semnul de uzura, iar exterioarele sunt slick pe 1 cm de margine, interioarele usor mai bune, dar nu perfecte...Deci oricum sunt de aruncat,chiar daca erau uniforme.
madhorsefuzzy
Da cu presiunea cum stai?

La mine scrie 2.6 fata cu 2.2 spate. Da mie imi place sa merg cu ele: 2.7 fata cu 2.45 spate.
pishky
QUOTE(argon @ 26 Aug 2016, 14:08)
....mai mult de 20.000 nu tin gumele pe leguma, si asta intoarse din 5 in 5.000...
*



aprob negativ,
Am avut dumlopurile undeva spre 50.000 km, si le-am vandut cand am trecut la gume pe 17 cu vreo 40% carne pe fata si 60% pe spate.
Sfatul constructiv ar fi sa iei cu indice de sarcina 94 (XL).
Daca ar fi sa revin la gume no seazon, m-as uita la michelin cross climate.
ss_remus
Nenea pishky tocmai ai folosit un pleonasm. Nu exista aprobare negativa sau pozitiva ci doar aprobare sau dezaprobare. Michelin cross climate le am pe laguna de peste un an si pot sa spun ca sunt foarte multumit, fac fata si pe zapada si pe canicula, sunt foarte bune pe ploaie. Recomand.
Bicicleta galbena
QUOTE(pishky @ 27 Aug 2016, 21:49)
aprob negativ,
*




QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 23:53)
Nu exista aprobare negativa sau pozitiva ci doar aprobare sau dezaprobare.
*



doh.gif

chiar crezi ca pishky nu stie?
"Secretul lui Bachus"* l-ai vazut?





*(e un film)


mars
Aprob pozitiv: da, pishky stie.
corbex
Te-a facut "nenea".

28 Aug 2016, 12:40:
Cred ca exista si gume foarte moi. Am avut unele care abia m-au dus spre 20.000. De iarna. Aderenta excelenta. Dar, insa, totusi, sint mai sarac decit Argon.
MuciX
QUOTE(pishky @ 27 Aug 2016, 21:49)
aprob negativ,
*


Vrei sa spui ca dezavuezi maiestuos sleep.gif

QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 23:53)
Nenea pishky tocmai ai folosit un pleonasm. Nu exista aprobare negativa sau pozitiva ci doar aprobare sau dezaprobare.
*


Exista, numai ca se numete oximoron, nu pleonasm.
argon
QUOTE(madhorsefuzzy @ 27 Aug 2016, 13:10)
Da cu presiunea cum stai?

La mine scrie 2.6 fata cu 2.2 spate. Da mie imi place sa merg cu ele: 2.7 fata cu 2.45 spate.
*



Nu am gasit apsolut nici o mentiune pe usi, manual francais, etc, pe net nu m-a ars asa tare cat sa caut. Le-am reglat ca la Megan, 2,1 pe fata, 2 pe spate.

PS: unde scrie la tine 2.6 fata? Neincarcata ma intereseaza cat zice producatorul la grandtour 2.0dci unsure.gif
AndreiMR
Pai ti-ai dat singur raspunsul legat de uzura anvelopelor. 2.1 pentru o masina de clasa medie e foarte putin. Si uzura mai accentuala pe exterior e cauzata fix de presiunea prea mica. La mine la Alfa de exemplu, presiunea recomandata e 2.6 pe toate 4 rotile, pentru mers normal, si 2.7 pentru masina incarcata. E drept ca masina e destul de grea, dar banuiesc ca nici Leguma nu e mult mai usoara. Cand ai intrebat de uzura, am presupus ca cea mai evidenta cauza, adica presiunea, a fost deja rezolvata smile.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 29 Aug 2016, 10:18)
PS: unde scrie la tine 2.6 fata?  Neincarcata ma intereseaza cat zice producatorul la grandtour 2.0dci  unsure.gif
Pe cantul/laterala usii de la sofer.

2.6 fata cu 2.2 spate indiferent de autostrada/drum national/incarcata/goala sau de dimensiune de cauciuc 225/45 R18 sau 215/50 R17. Pentru 225/50 R17 cat mai am in carte nu am gasit nici eu presiunea dar pun tot 2.6 fata cu 2.2 spate.

Eu le tin 2.7 fata cu 2.45 spate. La rece. La cald le fac 2.9 fata cu 2.6 spate.

Am avut 10.000Km vara trecuta cu Michelin Pilot Super Sport cu uzura de 1-2mm. Si nu sunt cauciucuri eco.
argon
Aia o fi la L3, la L2, pe 16' tot atata e?
AndreiMR
Google is your friend smile.gif

http://www.tyre-pressures.com/byCar/Manu_Renault/3656/6448

Pentru incarcare maxima probabil mai adaugi 0.2 Bar
dr_mKe
La mine scrie + 0.5 bari la încărcare maximă.
pishky
QUOTE(ss_remus @ 27 Aug 2016, 22:53)
Nenea pishky
*

aceste cuvinte ne duare
QUOTE(Bicicleta galbena @ 28 Aug 2016, 11:20)
chiar crezi ca pishky nu stie?
"Secretul lui Bachus"* l-ai vazut?
*(e un film)
*

is prea tanar, cred, ca sa stiu filmul, dar aprob pozitiv, pishky stie (am vb eu cu dansul).
QUOTE(mars @ 28 Aug 2016, 11:28)
Aprob pozitiv: da, pishky stie.
*

Se aproba, multumim pt confimarea pozitiva, care este!
QUOTE(corbex @ 28 Aug 2016, 11:38)
Te-a facut "nenea".
*

ouch
QUOTE(MuciX @ 28 Aug 2016, 11:54)
Vrei sa spui ca dezavuezi maiestuos sleep.gif
Exista, numai ca se numete oximoron, nu pleonasm.
*


Iote-l ma, mi-s tari mandu despre dumniavoastra
argon
Before...after e în lucru..[attachmentid=1628041762]

Gata[attachmentid=1628041763]
PetruDez
Polish plus lac si folie sau cum?
b76bgaarh
nu il cunosti pe argon, decat spuna si flex.
IRONICK
QUOTE(PetruDez @ 2 Sep 2016, 13:59)
Polish plus lac si folie sau cum?
*

Lacu' dureaza 1-2 saptamani sa se usuce cum trebuie.
argon
Polish si lac, nu agreea folia, am vazut la altele si se desprinde pe margini de la spalarea cu jetul. Nu stiu in cat timp se usca, a stat acolo jumate de ora, pe urma am mers incet, la mana pare uscata. Oricum cateva zile protejez de apa, si nu actionez spalatoarele de far.
b76bgaarh
bagale in cuptor, sa se usuce de tot.
cj98czh
Lacul ala in prima faza se ingalbeneste si dupa aia se exfoliaza ... maxim 1 an ..
corbex
Un an e lung. Arzi trei becuri.
BN64FLO
QUOTE(cj98czh @ 2 Sep 2016, 17:40)
Lacul ala in prima faza se ingalbeneste si dupa aia se exfoliaza ... maxim   1 an ..
*


Dat de mine, pe faruri de plastic, la pejo, au in 20.09 un an, sunt k9 in continuare
ursul_bipolar
Eu nu prea am auzit de lac pe faruri, dar polish + folie buna da. Mno poate nu sunt eu la zi cu tehnicile astea. Intreb, de ce sa dai cu lac daca aplici folia? Folia aia nu adera bine pe lac, pe la colturi se va exfolia, prin centru va incepe sa faca mici bule. Daca farul este protejat de folie o poti schimba la 3-4 ani fara sa mai faci polish.
BN64FLO
Eu nu dau nici polish, nu pun nici folie, cu 100 ml lac, adica 10 lei, le improspatez cand e nevoie...dar numai de plastic! O matuiala sa iau mizeria si zgarieturile si lac si ies super
argon
QUOTE(ursul_bipolar @ 2 Sep 2016, 19:11)
Eu nu prea am auzit de lac pe faruri, dar polish + folie buna da. Mno poate nu sunt eu la zi cu tehnicile astea. Intreb, de ce sa dai cu lac daca aplici folia? Folia aia nu adera bine pe lac, pe la colturi se va exfolia, prin centru va incepe sa faca mici bule. Daca farul este protejat de folie o poti schimba la 3-4 ani fara sa mai faci polish.
*



Pai tu n'ai auzit, dar toti producatorii de masini da. Ca asta au pe ele din fabrica toate farurile de plastic, lac protector UV, nici unul n'ar pune folie. Numai ca lacul trebuie sa fie de calitate sa tina, nu tiganii gen tub de 400 ml cu 30 lei, cum dau majoritatea, si apoi se plange cj98czh ca nu tine. LA mine au folosit o solutie lichida la sticluta, aplicata cu un pad, zise ala ca e foarte scumpa, dar se consuma putin. Ma asteptam sa ramana dungi de la aplicare dar s-a nivelat perfect intr-un minut.

Și tot detailing, de data asta home made.. Daca legumă e de plastic/aluminiu, cârligul nu..si a ruginit..
espacern
FLEX-ul..... up.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 2 Sep 2016, 21:05)
si apoi se plange cj98czh ca nu tine.  
*



Nu ma plang ca eu nu dau cu asa ceva ... la passat am pus folie de vreo 2 ani iar Citroen-ul are faruile ca noi ... nu este cazul de interventie.

Dar am destule cunostinte care au schimbat farurile cu totul dupa o interventie din asta ... ma rog nu este cazul la tine ... ca nu are curajul farul ala sa se puna cu flexul tau ..
dr_mKe
Eu voi pune folie după polish sleep.gif
argon
Daca nu tine, pot oricand sa pun folie, de unde pana unde sa schimbi farul din cauza asta? poate cunostiintele tale le-au polisat cu flexul icon_mrgreen.gif
ursul_bipolar
QUOTE(argon @ 2 Sep 2016, 21:05)
Pai tu n'ai auzit, dar toti producatorii de masini da.


N-ai inteles.
Nu era in discutie de cum iese farul din fabrica. Era in discutie cum se face cand el se matuieste si are nevoie de polish. Dupa polish nu se da cu lac ci cu o substanta care face sa adere folia, substanta aia nu e lac.
argon
Creca stiu aia mai bine ce e, ca nu fac asta de ieri, si o fac cel mai bine din zona, ca mai sunt si altii, de care nu am fost deloc multumit vazand rezultatul la altii. M-a intrabat clar, lac sau folie, lacul il garanteaza minim 2 ani. Fix lacul s-a matuit pe faruri, in partile superioare unde arde soarele, nu indreptul becurilor.
corbex
Loaț Solenza. Are faruri de sticla.
AR-18-MOS
Vinzi limuzina, badie?
corbex
Schimb cu Folscvagin.
marksman
dizăl?
AR-18-MOS
QUOTE(corbex @ 3 Sep 2016, 13:14)
Schimb cu Folscvagin.
*


Am doar Peamfeu, cu consum ca al doftorului... blush.gif
mars
Dau Laguna pe Solenza. Serios! Am avut una si mi-a placut mult.
Muttley
QUOTE(argon @ 2 Sep 2016, 21:05)
legumă e de plastic/aluminiu
*



Vezi sa nu fie de fapt vreun Lotus Elise, si au gresit aia caroseria in fabrica.

PS: am folie pe farurile Stiftului de 3 ani, si nu s-a dezlipit la colturi, nu s-a matuit, arata ca-n prima zi. De fapt n-arata nicicum, ca nu se vede.
corbex
Tu mergi decit ziua.
argon
Dacă țin 2 ani eu sunt mulțumit, dacă nu țin, pun folie. Acum ceva ani am polisat singur farurile la Matiz, nu se știa de folii si lacuri, descoperite au ramas, si după 1 an erau tot ca în prima zi de la polish.
pishky
man, arata super bine dupa polish, oricat de tare nu mi-ar convenii mie stilul tau de a face treaba,

Sfat constructiv!
Ori pui folie dupa polish, ori le dai cu lac.
Lacul te tine 1-2 ani (pana se ciobeste de la pietricele - pe testatelea, mai mult nu stiu ca le-am schimbat iar)
Folia nu stiu cat tine, dar e mai scumpa decat lacul (cel putin la CT), ar face bine sa tina muuult tare.
Neprotejate te tin maxim 6 luni (sau vreo 15.000 - 20.000 km, cam asa) pana la urmatorul polish.
Treaba e ca tu, prin polish, ai inlaturat stratul de lac protector, si vad ca esti informat despre treaba asta. Pune ceva, gen carne de tun, sa tina la terfeleala (folie / lac - orice).
argon
Flexul din poza era pentru carlig.. nu faruri..Nu stiu daca ai prins de la început, desi am mai făcut și îmi iese , nu merita osteneala cât e de munca , si in plus nu dau o căruță de bani pe lacul ce o sa-mi rămână ulterior, așa că polishul e făcut la o firma care asta face, cu scule profesioniste , si lac aplicat la final.
pishky
protejeaza, cumva, oricum, rezultatul!
Fara protectie, tine putin tare, se matuieste imediat la loc.
mars
Bre, la Deva e aerul mai rarefiat, nu abraziv ca la matale la Mazariche.
Serje
QUOTE(argon @ 2 Sep 2016, 17:16)
Polish si lac
*




QUOTE(argon @ 3 Sep 2016, 21:32)
așa că polishul e făcut la o firma care asta face, cu scule profesioniste , si lac aplicat la final.
*



Mai tre sa zica de vreo 2-3 ori ca sa cititi? blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.