Merced
12 Oct 2010, 08:46
Eu stiu ca pot seta numarul de posturi, dar nu cred ca intr-un interval asa mic, cat sa justifice cele 299 ori 300 de pagini.
sorin1983
12 Oct 2010, 09:15
Si la mine tot 299 arata.
bucatzel
12 Oct 2010, 09:42
QUOTE(R19/16v @ 12 Oct 2010, 09:29)
La mine, de exemplu, sunteti d-abia la pagina 179.
Moderatorii, tot timpul cu un pas inainte
[attachmentid=1627663911]
R19/16v
12 Oct 2010, 09:48
la naiba
Am luat la Matiz 2 brate inferioare cu pivot, si 2 flanse amortizor, 100 ron totalul, sa vad in care dupamasa am timp le schimb, ca la service e vreo 5 ore pusa manopera, iar la mecanicii in timpul liber e foame mare.
C@talin
12 Oct 2010, 11:47
la bani aia cred ca le schimbi la luna .
nalodaniel
12 Oct 2010, 12:28
inca trei post-uri ftw!!
Maskatu
12 Oct 2010, 12:46
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 11:31)
Am luat la Matiz 2 brate inferioare cu pivot, si 2 flanse amortizor, 100 ron totalul,...
Adica bascule cu tot cu pivoti si bucsi? Foarte ieftine... sunt originale sau compatibile? Aceeasi intrebare si cu flansele.
genuine GM, tu cu cat ai luat c@talin?>
da, basculele de jos cu pivot intr-un capat si bucsa in celelalt.
cj98czh
12 Oct 2010, 13:28
Pai deja ai nevoie de asa ceva la km care ii are masina???? WTF...?!?
La Megane am 146.000 si am bratele originale .... o rotula a crapat recent ... dar nu ma mir ...
Unde este mitul cu calitatea DAewoo???
rotile-s patrate, ma mir ca au tinut atat pivotii. Si Matizul nu intra in aceasi oala cu daewoo-uriel coreene.
Maskatu
12 Oct 2010, 14:04
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 14:13)
genuine GM, tu cu cat ai luat c@talin?>
da, basculele de jos cu pivot intr-un capat si bucsa in celelalt.
Banuiesc ca daca cumparai separat pivotii si bucsile, ieseai si mai ieftin, insa aveai de furca cu scosul buscilor vechi. Este mai comod sa schimbi bascula cu totul. Oricum foarte ieftine piesele... la dacie sareau de 350 ron (originale).
nu sunt separate, pivotii sunt sudati de brat, iar bucsele nu vad cum le-ai scoate fara sa tai guma, nu e reper separat, decat la bara stabilizatoare sunt bucsele separat.
asa arata, comun cu suzuky(poza e de pe net)
Maskatu
12 Oct 2010, 14:37
La dacie (1300, super nova, solenza, logan) nu sunt sudate. Pivotii sunt prinsi in 2 suruburi pe lungime, iar bucsile se introduc fortat cu ajutorul unei prese, iar prin aceeasi metoda se si scot. Nu trebuie sa tai cauciucul acela. Ca si comparatie, la solenza/super nova o bascula complet echipata (bucsi, pivoti, bascula in sine) costa 120-140 ron, pe cand piesele (fara bascula in sine), adica bucsile si pivotii costa 65 ron / roata. Deci iesi mai ieftin cu ~50% daca cumperi piesele separat. Problema este cu presele... sau poti sa improvizezi "presa" cu ajutorul unor cilindrii mai mari, cu acelasi diametru ca si bucsile.
cj98czh
12 Oct 2010, 14:43
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 11:31)
Am luat la Matiz 2 brate inferioare cu pivot, si 2 flanse amortizor, 100 ron totalul, sa vad in care dupamasa am timp le schimb, ca la service e vreo 5 ore pusa manopera, iar la mecanicii in timpul liber e foame mare.
Ma Argoane ... mi imi cam da cu virgula ... ce dracu de ieftinituri ai luat???
Ca aici este cam 1XX ron/buc. ... 2XX RON ambele ... la flanse nici nu m-am mai uitat... dar oricum pana la 100 ron totalul zis de tine este mare diferenta...
Ce producator ai luat???
Maskatu
12 Oct 2010, 14:47
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 14:13)
genuine GM, tu cu cat ai luat c@talin?>
da, basculele de jos cu pivot intr-un capat si bucsa in celelalt.
DragosP
12 Oct 2010, 14:49
QUOTE(Maskatu @ 12 Oct 2010, 15:37)
...sau poti sa improvizezi "presa" cu ajutorul unor
cilindrii mai mari, cu acelasi diametru ca si bucsile.
Că tot s-a mutat aci' topicu' de greșeli...
cj98czh
12 Oct 2010, 15:12
Muskatu ... de cand cele de origine sunt mai ieftine decat cele aftermarket ... ha sa fim seriosi ... asta iarasi este una din aia de-a lui Argon ... sa "scoata" intretinerea ieftina cand de fapt nu este... chiar asa cum vrea el ...
100 ron ... 2 brate complete si flanse de amortizor ... poate daca nu cumva sunt copii de plastic... ca altfel nu are cum... de aia m-am si uitat pe un site online...
bucatzel
12 Oct 2010, 15:17
QUOTE(cj98czh @ 12 Oct 2010, 16:12)
daca nu cumva sunt copii de plastic...
Pai e matiz, daca-i pui de-alea "pi buni" se ingreuneaza, si da rau la consum
Maskatu
12 Oct 2010, 15:31
QUOTE(DragosP @ 12 Oct 2010, 15:49)
Că tot s-a mutat aci' topicu' de greșeli...
era typo
QUOTE(cj98czh @ 12 Oct 2010, 16:12)
Maskatu ... de cand cele de origine sunt mai ieftine decat cele aftermarket ... ha sa fim seriosi ... asta iarasi este una din aia de-a lui Argon ... sa "scoata" intretinerea ieftina cand de fapt nu este... chiar asa cum vrea el ...
100 ron ... 2 brate complete si flanse de amortizor ... poate daca nu cumva sunt copii de plastic... ca altfel nu are cum... de aia m-am si uitat pe un site online...
Pai cele de srl sunt intotdeauna cu cel putin 50% mai ieftin, cel putin cam asta este tendinta la piesele dacia, sau in unele cazuri mai mult de 50% dar maxim 70-80% din pretul celei originale.
De aceea ma miram si eu de preturile astea mici de tot... la super nova 2 bascule complet echipate + 2 flanse , toate originale, costa aproximativ 400 ron, si asta fara manopera, doar piesele in cauza. O fi gasit argon un magazin cu discount-uri mari.
cj98czh
12 Oct 2010, 15:34
Sau ... pretul de cumparare este unul si cel comunicat aici este altul ...
Maskatu
12 Oct 2010, 15:52
Insinuezi ca argon ne-a mintit?
hitman1234
12 Oct 2010, 16:47
uh,uh 300!!!!
io cred ca de fapt Argon a primit 100 de ron sa le ia, oricum tine industria de piese pt woo in Deva in picioare de unul singur....
einstein1984
12 Oct 2010, 16:49
La cata reclama le face....
Maskatu
12 Oct 2010, 16:52
Sunteti invidiosi.
Ati vrea si voi sa aveti masina cu intretinerea asa ieftina.
b76bgaarh
12 Oct 2010, 16:53
pai chiar ca sunteti invidiosi...
argoane da cu placutele cum stai. daca conduce sotia devin brusc consumabilele ce se schimba mai des ca si sosetele.... maxim 20000 km.
Maskatu
12 Oct 2010, 16:56
Sa-i puna delphi. Sunt destul de bune.
Sau ferodo, daca gaseste compatibil.
QUOTE(cj98czh @ 12 Oct 2010, 14:43)
GM, am mai zis, cauta la magazin Daewoo sa vezi ca astea-s preturile. Placutele de frana le-am schimbat de curand, made in korea, 30 ron setul parca, nu am de ce ma plange de ele.
Precizez ca flansele sunt doar bucsele de guma, ce se taseaza, montura in care se baga si rulmentul raman.
C@talin
12 Oct 2010, 18:14
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 15:08)
nu sunt separate, pivotii sunt sudati de brat, iar bucsele nu vad cum le-ai scoate fara sa tai guma, nu e reper separat, decat la bara stabilizatoare sunt bucsele separat.
asa arata, comun cu suzuky(poza e de pe net)
e identic ca la tico la fel e bratu,das io am gasit bratz cu 60 ron unu nustu unde ai gasit tu asa ieftin?
ps io am schimbat doar un bratz si mia dat si bucsele care vin la bara stabilizatoare in banii aia . au venit cu tot cu brat.
45 ron bucata, si 5 flansele, probabil stoc mai vechi, erau ultimele doua. Flansele le-ai schimbat?
Mie nu mi-a dat bucsele de la bara stabilizatoare, sunt 8-10 ron separat, asa se explica.
C@talin
12 Oct 2010, 18:18
flanse amortizor ? nu nu e nevoie.
am schimbat pana acuma doar 1 cap planetara care a murit dupa 1 an si ceva (mersesem fara burduf 2 sapt) era enervant da mai mergea.batea doar la cursa maxima.
si bratzu dreapta ca se faramase picotu avea dictai jocu .
12 Oct 2010, 19:21:
setu de 6 bucse la tico e 15 ron am gasit la un magazin.
sunt bucsele de la bara stabilizatoare.
stanga dreapta.
cj98czh
12 Oct 2010, 21:56
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 19:10)
GM, am mai zis, cauta la magazin Daewoo sa vezi ca astea-s preturile. Placutele de frana le-am schimbat de curand, made in korea, 30 ron setul parca, nu am de ce ma plange de ele.
Precizez ca flansele sunt doar bucsele de guma, ce se taseaza, montura in care se baga si rulmentul raman.
Cred ca piesele cumparate de tine ori stau pe stoc de vreo 10 ani ... ori pretul comunicat de tine nu este corect ... fiind de origine nu pot fi mai ieftine decat aftermarket ...
Merced
12 Oct 2010, 22:26
Ba sigur ca pot. Doar ca-s contrafacute. Eu m-am lecuit la Cielo dupa o curea "de origine" care a picat inainte de termeni. Prefer un producator aftermarket serios decat sa ma inchin la pomeni d-astea.
marian-j
12 Oct 2010, 22:39
Colega argon,daca te intereseaza vezi ca au intrat la oferta(in Kaufland)niste suporturi foarte practice pentru depozitarea rotilor pe perioada cat nu sunt utilizate.Poate sustine patru roti cu latimea maxima de 225 cu greutatea totala de max.100kg,se monteaza in aprox. 5 minute(cheia necesara asamblarii e inclusa)iar in cutie vei gasi si o husa de plastic care sa acopere toata "instalatia".
Pret:39,99ron.
Io zic ca-si merita banii.
Pun si niste poze ca sa vezi mai exact cum arata.
[attachmentid=1627664121] [attachmentid=1627664123]
Ma duc sa "bat toba" si mai departe.
Poate mai sunt si alti colegi intereasati.
Merced
12 Oct 2010, 22:43
argonu n-are incredere sa lase cauciucurile pe orice suport. Le pazeste cu sfintenie:
Mai avea vreo doua dar mi le-a dat mie.
Maskatu
12 Oct 2010, 22:48
Lui argon ii trebuiesc 2-3 suporti de genul ala, la cate anvelope are prin garaj.
marian-j
12 Oct 2010, 22:59
N-apoi nici cu tine nu mi-e rusine,frate Merced!
Nu esti zdravan!!
Unde drac ai mai gasit si poza aia?
P.S.
Colega Maskatu,daca iti spun ca am cumparat azi cinci buc. ma crezi?
Doua buc. pt. uz personal si restul pentru "chiriasii" ce-si tin gumele la mine in pod.
Merced
12 Oct 2010, 23:01
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 14:08)
nu sunt separate, pivotii sunt sudati de brat, iar bucsele nu vad cum le-ai scoate fara sa tai guma, nu e reper separat, decat la bara stabilizatoare sunt bucsele separat.
asa arata, comun cu suzuky(poza e de pe net)
Decat cartofi
Executron
13 Oct 2010, 01:10
In legatura cu suportul de roti de depozitare... Dar nu pot sa le pun pur si simplu una peste alta?? Eu unul asa am facut pana acuma si am grija de toate rotile de iarna/vara la 2 masini + cauciucuri rezerva. Le tin in pod, in "teanc" de 4 una peste alta...
n'ati citit topicu..am suport d'ala de vreun an si mai mult, am pus si poza, multumesc oricum marian pentru intentie.
QUOTE(cj98czh @ 12 Oct 2010, 21:56)
Cred ca piesele cumparate de tine ori stau pe stoc de vreo 10 ani ... ori pretul comunicat de tine nu este corect ... fiind de origine nu pot fi mai ieftine decat aftermarket ...
mai iesi in lume, nu generaliza cum esti tu obisnuit cu petarda ta de reno, ca mai sunt si alti producatori de masini pe lumea asta, GM in cazul de fata, care au alta politica cu clientul, nu "clientul nostru fraieru nostru".
QUOTE(Merced @ 12 Oct 2010, 22:26)
Ba sigur ca pot. Doar ca-s contrafacute. Eu m-am lecuit la Cielo dupa o curea "de origine" care a picat inainte de termeni. Prefer un producator aftermarket serios decat sa ma inchin la pomeni d-astea.
si la Dacia sau reno cate curele nu s-au rupt in perioada, 'de origine' si puse in service la preturi astronomice, iti gasesc si topicuri p'aici, plus aia ce nu umbla pe forumuri, , si in plus a ta s-a rupt dupa ce ai depasit km sau perioada, ca ontorci ca la pitesti, asa ca las-o ca macane.
R19/16v
13 Oct 2010, 07:07
Desi mi se paruse ca ti-a trecut, vad reintri in penibil cu limuzina asta a ta...
Pacat.
njci nu ma asteptam sa zici altceva, ai auzit cuvintele petarda, reno, fraier in acelasi context si din obisnuinta cautai disperat butonul delete ca la stiri, dar nu l-ai gasit
R19/16v
13 Oct 2010, 07:33
N-avea tu grija
De data asta oricum esti pe picior de plecare.
cj98czh
13 Oct 2010, 07:37
Argoane poti face dovada ca pretul spus de tine este adevarat??? Nu cred ... acum am vb. la reprezentanta Daewoo si la un magazin care aduce piese de origine Daewoo ... nici vorba de preturile date de tine .... si in consecinta sustine sus si tare ca esti un MINCINOS si un NESIMTIT !!
QUOTE(R19/16v @ 13 Oct 2010, 07:33)
N-avea tu grija
De data asta oricum esti pe picior de plecare.
N'as fi nici primul nici ultimul dupa binecunoscutele medote 'reno', cine incomodeaza il zburam.
QUOTE(cj98czh @ 13 Oct 2010, 07:37)
Argoane poti face dovada ca pretul spus de tine este adevarat??? Nu cred ... acum am vb. la reprezentanta Daewoo si la un magazin care aduce piese de origine Daewoo ... nici vorba de preturile date de tine .... si in consecinta sustine sus si tare ca esti un MINCINOS si un NESIMTIT !!
Dar pe '
apelativ cu ban 30 de zile' asta nu-l zboara nime? atac la persoana spune cuiva ceva? Stai linistit ca nu trebuie sa ma justific eu in fata ta.
R19/16v
13 Oct 2010, 07:40
Si?
cj98czh
13 Oct 2010, 07:43
Atata timp cat minti in asa hal si esti si prins cu mata in sac cum ar trebui sa te numesti ingeras????
Rusine Dan Voiculescu !
QUOTE(R19/16v @ 13 Oct 2010, 08:07)
Desi mi se paruse ca ti-a trecut, vad reintri in penibil cu limuzina asta a ta...
Pacat.
QUOTE(R19/16v @ 13 Oct 2010, 08:33)
N-avea tu grija
De data asta oricum esti pe picior de plecare.
QUOTE(R19/16v @ 13 Oct 2010, 08:40)
Chiar asa,
si?
De ce nu stai tu potolit? Apropos de picarea in penibil....
Laurentziu83
13 Oct 2010, 08:03
QUOTE(argon @ 12 Oct 2010, 11:31)
Am luat la Matiz 2 brate inferioare cu pivot, si 2 flanse amortizor, 100 ron totalul, sa vad in care dupamasa am timp le schimb, ca la service e vreo 5 ore pusa manopera, iar la mecanicii in timpul liber e foame mare.
In 2004 am dat la Matiz vreo 80 de lei pe un brat de suspensie pe stanga, indoit in urma impactului cu o bordura la 40-50 la ora (anvelopa praf, janta patrata). Refuz sa cred ca de 6 ani de zile s-au ieftinit piesele in halul asta. Nu de alta, dar daca dau 100 de lei pe atata amar de piese, inseamna ca au fost produse pe la chinezoi cu 1 euro/bucata, ce CTC sa asiguri in banii astia? Mi-ar fi frica sa pun piese atat de ieftine pe partile vitale ale trenului de rulare. La Clio am dat 150 de lei pe o bieleta Lemforder, nu m-am bucurat cand am auzit ca sunt si la 40 de lei bucata, m-am gandit ca sunt nebuni care dau banii pe ele ca sa le schimbe la cateva luni.
Flansele de amortizor sunt cele originale la mine, nu simt nevoia sa le schimb. A propos, cum se manifesta defectul stricat la ele?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.