b76bgaarh
22 Apr 2010, 10:26
mda la tico matiz aerul face un frig in interior de nu se poate.... chiar ca lea reusit...
Laurentziu83
22 Apr 2010, 12:41
QUOTE(argon @ 21 Apr 2010, 21:45)
mie mi se decupleaza singur compresorul la forja, si cupleaza cand o lasi mai moale, la Matiz, la Espero nu face asta.
Esti sigur? Mie la Matiz, cu AC-ul cuplat, pe A1 in drum spre Targu Jiu, asta vara, nu voia sa-mi treaca de 133 km/h pe GPS, cum il decuplam, cum urca la 142. Daca il cuplam la loc, iar imi scadea viteza. L-am lasat cuplat (era cald, totusi) si m-am multumit cu o viteza mai mica. Btw, am eroare de 10 km pana in 110-120 la ora, si de 13-14 km peste viteza asta. De exemplu, la 158-160 pe bord am 145 km/h pe GPS, cea mai mare viteza pe care am prins-o la drum drept, 3 persoane+bagaje. La 168 km/h pe bord intra limitarea motorului, asta testata cu rotile in aer, pe elevator, dar si la vale, intr-o coborare mai lunga.
Asadar nu sunt asa sigur ca se intrerupe AC-ul in regim de sarcina maxima, ba mai degraba pateam invers, simteam cum cupleaza cand o calc (se auzea clantanitul la motor), baga pentru o fractiune ca o frana de motor insotita de un chirait scurt al curelei. Da' ii dadeam asa, da-o dreaku.
aproape sigur, se aude cum cupleaza inapoi imediat dupa forja cu pedal tu da metal, oricum nu o sa merg cu asemenea viteze cu el pentru ca e galagios, instabil si consuma mai mult ca Espero la acea viteza(130-140 km/h).
C@talin
22 Apr 2010, 12:59
QUOTE(b76bgaarh @ 22 Apr 2010, 11:26)
mda la tico matiz aerul face un frig in interior de nu se poate.... chiar ca lea reusit...
acuma serios vb io tin AC la tico pe ECO,cupleaza si decupleaza compresoru cand ajunge la o anumita temp,un fel de clima
mai ales ca la mine se simte cum se misca si pedala de acceleratie,cand cupleaza decupleaza compresoru.trage ceva de pedala cand porneste compresoru ,ca sa tureze unpic motoru .doar la relantii,in mers nu se simte .
Markos
22 Apr 2010, 13:01
QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Apr 2010, 13:41)
cum il decuplam, cum urca la 142.
avion barosane!
Laurentziu83
22 Apr 2010, 13:42
Daca eram barosan nu mai ajungea la viteza aia, basca tragea stanga.
am vrut sa-mi pun fete de usi mari, ca la SE, dar am renuntat din 3 motive:
*mai multe motive, primul e ca s-au scos ulterior si de pe SE, din cauza sigurantei, s-a dovedit la testul euroncap ca prezinta risc, si nu mai are 3 stele
*nu mai intra manivelele de geam cu fetele alea.
*se va umple de greierai, o gramada s-au plans ca au concerte in usi cu fetele alea.
ajaccio83
23 Apr 2010, 08:48
Lasa bre' motivul numarul 1 ca ne faci sa radem
Daca vroiai siguranta luai orice inafara de Matiz.Da la banii astia sincer merita, ca e ieftin si intretinere aproape moka.
Andy_ACS
23 Apr 2010, 08:55
Motivele reale sunt pretul si faptul ca nu mai merg manivelele. Deci in final se rezuma la bani. Restul sunt motive de pus pe forum
Nici eu nu le-as schimba, ai vrut masina ieftina, daca bagi bani aiurea in prostii mai bine iti luai din prima altceva si gata.
Arata nasol cu fierul gol, alea de SE sunt cu totul, cu reglaj oglinzi, sunt mai faine, insa nu justifica munca si cheltuiala.
Bafta!
QUOTE(ajaccio83 @ 23 Apr 2010, 08:48)
Daca vroiai siguranta luai orice inafara de Matiz.
cum adica vecine? are 3 stele, e destul de inchegat, poate vroiai sa zici Tico care e dezastru la acest capitol.
Pentru musiu
IRONICK: are bieletele de directie in partea de jos
cj98czh
23 Apr 2010, 12:57
Argon.....
de cand te intereseaza siguranta si stelele??? parca alea erau de marketing.... asa sustineai.... sau este chestia cu vulpea si strugurii ca la Espero nu le ai....
yeah right, sunt literalmente deprimat ca n'am
Ontopic, schimbat filtru aer, si filtru de benzina, Mann, 12, respectiv 20 ron.
Maskatu
23 Apr 2010, 13:36
Alea originale sunt prea scumpe?
Andy_ACS
23 Apr 2010, 13:39
Nu neaparat, dar alea Mann sunt mai bune
Bafta!
QUOTE(Maskatu @ 23 Apr 2010, 13:36)
Alea originale sunt prea scumpe?
sunt mai ieftine, dar nu am asa mare incredere.
Maskatu
23 Apr 2010, 14:09
Filtrul de aer original, mai ieftin de 12 lei? Tare
... la dsn (motor renault) este 25-30.
Andy_ACS
23 Apr 2010, 14:22
Gasesti si la DSN Romcarbon ieftin, nu mai stiu exact cat este, dar stiu ca la magazin imi prezenta nenea toate variantele. Nu am luat niciodata, dar nu cred sa fie foarte prost. Probabil e comparabil cu cel Dacia, daca nu cumva acelasi lucru in cutii diferite
Bafta!
Markos
23 Apr 2010, 14:27
de curiozitate, ce gume are matizu'?
cj98czh
23 Apr 2010, 14:29
Cele mai bune/eficiente/economice/etc/etc/etc
C@talin
23 Apr 2010, 14:37
3stele matiz ?
le are degeaba
einstein1984
23 Apr 2010, 14:56
Gumele oricum vor fi schimbate cu master.
Si 3 stele are ala cu 2 airbaguri, nu a lu Argon.
De ce o avea nevoie de supermini in Deva, unde nici macar parcare paralela nu am vazut sa practice cineva nu stiu....
<span class='edit'>23 Apr 2010, 15:58:</span>
QUOTE(Andy_ACS @ 23 Apr 2010, 15:22)
Gasesti si la DSN Romcarbon ieftin, nu mai stiu exact cat este, dar stiu ca la magazin imi prezenta nenea toate variantele. Nu am luat niciodata, dar nu cred sa fie foarte prost. Probabil e comparabil cu cel Dacia, daca nu cumva acelasi lucru in cutii diferite
Bafta!
Alea originale sunt purflux sau Mann &Hummel.
Andy_ACS
23 Apr 2010, 15:01
Alea originale Renault (cutia galben-gri). Oare si alea Dacia? (cutia albastra). Eu imi amintesc ca am deschis acum ceva vreme cutiile la magazin, cand aveam DSN si erau foarte asemanatoare.
Bafta!
QUOTE(Markos @ 23 Apr 2010, 14:27)
de curiozitate, ce gume are matizu'?
Debica Passio aproape noi, cu DOT 3009, cu mustatile intacte.
Astazi m-am dat jos din shoarec si circulat cu Octavia RS, senzatii cand vi obisnuit de pe una si te sui in cealalta si invers, am tras si o poza la consumul mediu in Deva la mersul meu destul de potolit, si limuzina mea alba cu 9-10 % in oras imi place mai mult
Markos
23 Apr 2010, 15:05
QUOTE(einstein1984 @ 23 Apr 2010, 15:56)
Si 3 stele are ala cu 2 airbaguri
Poate 3 stele all inclusive la Sf. Petru, ca-s un pic mai rezistente decat o cutie de pantofi.
C@talin
23 Apr 2010, 15:09
ce bord urat are skoda
si niste poze in timp ce astepta cuminte certificatul de autenticitate RAR
pastrama
23 Apr 2010, 15:13
Da ce-ai avut cu ea de-ai dat cu ciocanu`?
Maskatu
23 Apr 2010, 15:14
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 16:03)
Debica Passio aproape noi, cu DOT 3009, cu mustatile intacte.
Astazi m-am dat jos din shoarec si circulat cu Octavia RS, senzatii cand vi obisnuit de pe una si te sui in cealalta si invers, am tras si o poza la consumul mediu in Deva la mersul meu destul de potolit, si limuzina mea alba cu 9-10 % in oras imi place mai mult
Sigur nu a condus doctoru'? Ca el are obiceiul sa scoata consumuri dastea.
QUOTE(pastrama @ 23 Apr 2010, 15:13)
Da ce-ai avut cu ea de-ai dat cu ciocanu`?
asa e toate, intreba-i pe oltenii de au asamblat-o de ce.
QUOTE(Maskatu @ 23 Apr 2010, 15:14)
Sigur nu a condus doctoru'? Ca el are obiceiul sa scoata consumuri dastea.
sigur, am condus eu, nici nu vreau sa ma gandesc ca ar fi prin trafic de ar avea doctoru o masina de genu'
Markos
23 Apr 2010, 15:20
QUOTE(pastrama @ 23 Apr 2010, 16:13)
Da ce-ai avut cu ea de-ai dat cu ciocanu`?
nu el, vreun oltean mai puternic
Andy_ACS
23 Apr 2010, 15:27
Si nu a dat cu ciocanul, a dat cu capul
Bafta!
Draguta masina,oricum la 2000 de euro nu prea ai ce sa ceri.Sa o stapanesti sanatos si cat mai putine evenimente.
Markos
23 Apr 2010, 15:33
QUOTE(Miria @ 23 Apr 2010, 16:29)
la 2000 de euro nu prea ai ce sa ceri
Dc razi?A costat mai mult?Daca da atunci imi cer scuze.Eu am condus un timp un Spark,eu unu am fost multumit de masina aceea.Cred ca sunt asemanatoare.
Andy_ACS
23 Apr 2010, 16:00
Nu mai mult, mai putin
Bafta!
Cu atat mai bine,pentru pumnul de bani dat,a luat o masina exceptionala,nu e ruginita nu e lovita ,sclipeste ,mie chiar imi place.Supermini de lux isi luat un Mini Cooper si dadea vreo 25 de mii de euro pe el ,decapotabil.Atunci era suferinta mare,dar omul este modest bravo lui.Inca o data felicitari!
Andy_ACS
23 Apr 2010, 16:34
1. masina execptionala nu era ea nici noua, nu e nici acum. as zice masina corecta pentru 1800-2000E.
2. mini sh e sub 10.000E
3. omul NU e modest deloc. e chiar putin laudaros, sau putin mai mult
Bafta!
te-ai simtit si tu de la critica oltenilor.. ce sa zici acu'..
I: De ce nu mananca Andy_ACS castraveti murati? R: ca nu-i incape capul in borcan
dogy_10
23 Apr 2010, 18:34
ala e bord de rs? nu prea seamana
da, Octavia 1, 20v turbo si 180 de cai.
ArtVandelay
23 Apr 2010, 18:42
pacat ca nu s-a vandut si in romania matizul cu motor de 1.0, mi se pare mai potrivit pentru masina asta. si probabil avea acelasi consum
Laurentziu83
23 Apr 2010, 18:46
Observ ca nici Matizul lui Argon nu a venit din fabrica cu polita pentru portbagaj, ce are el e facuta pe la vreun atelier.
Curatel motorul, se vede ca n-ai facut masina submarin pana acum.
@artvandelay: cel mai potrivit pentru Matiz era un 1.2 16V de 75CP. Ala cred ca ar fi consumat mai putin la stilul meu de condus si ar fi mers si mai bine, nu mi-ar fi fost frica in depasiri.
polita e din fabrica.. Motorul nu a fost spalat cred ca niciodata, nici vorba de pregatit de vanzare, e uscat complet si pe laterale si dedesubt la baie.
Laurentziu83
23 Apr 2010, 18:49
Si atunci unde sunt snururile cu care se leaga de hayon ca sa se ridice cand se deschide hayonul?
Se prinde la partea dinspre banchete in carlige de fier?
LE: Cam asa arata polita originala la Matiz (n-am gasit alta poza).
http://images.okazii.ro/auctions/2010/01/1...088-700_700.jpg
dogy_10
23 Apr 2010, 18:50
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 17:41)
da, Octavia 1, 20v turbo si 180 de cai.
inseamna ca are schimbat bordu, alea nu-s ceasuri de rs
nu se ridica, e statica, tu ai vazut cu snururi? ca eu am vazut identica la un SE.
QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Apr 2010, 18:49)
Se prinde la partea dinspre banchete in carlige de fier?
nu, se sprijina la fix pe marginile alea unde-s boxele, cu polita jos se vede ca lipseste ceva, si e tapitata profi cu acelasi tip de mocheta ca interiorul.
QUOTE(Laurentziu83 @ 23 Apr 2010, 19:46)
...
@artvandelay: cel mai potrivit pentru Matiz era un 1.2 16V de 75CP. Ala cred ca ar fi consumat mai putin la stilul meu de condus si ar fi mers si mai bine, nu mi-ar fi fost frica in depasiri.
Nu cred ca rezista sasiul folosindu-se astfel de motor.
ba rezista ca nu e tico, ai vazut cat ii strut-bar-ul?
dar nu vad rostul, sunt suficienti 52 de cai si cu aerul pornit, apropos ca am umblat cu el azi toata ziua si abia se simte diferenta la cum trage motorul, si eu bag subturat la greu, a 4 la 40-50 km/h.
cj98czh
23 Apr 2010, 18:59
QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 19:41)
da, Octavia 1, 20v turbo si 180 de cai.
Este Skoda Octavia 1 si atat.. 20v 1.8 turrbo si 150 cai.... si nici o varianta de echipare mai rasarita nu este ca nu are jumatatea de jos a ceasurilor cu display... ci clasic ca si la Octavia Tour...
nu conteaza ce e, ca nu e a mea, in talon parca avea 133 kw, echiparea e cea mai rasarita la vremea aia, de director, climatronic cu bizon, scaune incalzite si electrice, piele crem, tot tacamul...dar la consumul ala nu mai conteaza
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.