dr_mKe
15 Jul 2014, 09:59
Sunt impresionat ! Eu am am reusit maxim 75 kmh in cel mai rapid giratoriu din Deva !
Argoane, cu gumele actuale in nici un caz nu te opresti senzational mai scurt decat un Logan sau Twingo.
corbex
15 Jul 2014, 10:00
Astea-s bune. Tehnologie nasa achisata reno.Discuri cu strat de carbon pe ele, rezultat din arderea placutelor.
dr_mKe
15 Jul 2014, 10:11
Dacă stau bine și cujet, de la 150 kmh par example, eu cu DS-uri iar argon cu frane standard, cred că se oprește semnificativ mai slab decât frijiderul meu.
Ca picanterie, Ford Flocus, discuri pe toate rotile, suspensie independenta pe spate, nu cu punte de Logan cum are Meganu', cu discuri & plăcuțe ATE all around, de la viteza asta s-a oprit cu 2 lungimi de mașină mai lung ca mine. Flocus 2 break, 1.6 TDCI de 110 cp, să fiu foarte precis, că-s discuriliii pe față mai mari decât cele de Megan
corbex
15 Jul 2014, 10:15
Avea ABS-ul din pedala.
madhorsefuzzy
15 Jul 2014, 10:31
Ce sa mai DS-urile alea sunt miez.
Oricum eu sunt dezamagit ca suspensia aia independenta nu s-a vazut la franare ...
hitman1234
15 Jul 2014, 10:33
plm ce stig e doftoru'
cj98czh
15 Jul 2014, 10:36
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 10:59)
Sunt impresionat ! Eu am am reusit maxim 75 kmh in cel mai rapid giratoriu din Deva !
Vezi daca nu ai frane cum trebuie ...
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 10:59)
Argoane, cu gumele actuale in nici un caz nu te opresti senzational mai scurt decat un Logan sau Twingo.
Continental de iarna adica, in giratorii ma auzi, cand scartaie stii ca-s io.
Apropos, duminica cine era sef de pluton biciclistic la Santuhalm, doctoru'..era sa-l frec cu oglinda deja sparta a meganului
cj98czh
15 Jul 2014, 11:31
Se ducea sa-i repare franele la Dacie
dr_mKe
15 Jul 2014, 11:31
Normal, da și cu Fuldele la fel face.
Daca pui pe Twingozaur alte placute, vorbesti singur cum frânează.
A propos, parcă aveai bicicletă. O tură mică să-ți arăți fibra ?
AR-18-MOS
15 Jul 2014, 11:37
QUOTE(hitman1234 @ 15 Jul 2014, 11:33)
plm ce stig e doftoru'
Acu' stiti de ce a lipsit o buna bucata de timp de pe forum. Avea filmari!
dr_mKe
15 Jul 2014, 13:23
corbex
15 Jul 2014, 13:41
Ala care citeste-i Argon?
pishky
15 Jul 2014, 13:49
sau victor viorel mickey mouse
AR-18-MOS
15 Jul 2014, 14:19
Tot mai bine decat Micky Alexandrescu.
bucatzel
15 Jul 2014, 14:39
QUOTE(corbex @ 15 Jul 2014, 13:41)
Ala care citeste-i Argon?
"Giratoriu in fata, doo sute de metri"
Markos
15 Jul 2014, 14:44
"Doo sute de metri de giratoriu"
Cum ii domnu Markos cu oglinda, o astept pe maine?
Markos
15 Jul 2014, 15:24
Curieru' a luat-o pe la doua, habar n-am cand ajunge la tine.
Aia e important , daca a plecat, maine o am
cj98czh
15 Jul 2014, 15:29
Degeaba ai oglinda daca ai frane de Twingo pe masina ..
corbex
15 Jul 2014, 15:35
Crezi c-o sparge la urmatoarea frina?
Franele-s best of the best, Ate si discuri si placute, se simte diferenta fata de discurile si placutele OEM de dinainte.
Confirm si aprob pozitiv
ATE e miez. Chiar si spalate
hitman1234
15 Jul 2014, 19:26
doftoru vrea test in paralel 100kmp/h-0, la renoaiele astea gay se testeaza invers observ
Markos
15 Jul 2014, 20:37
QUOTE(argon @ 15 Jul 2014, 16:25)
Aia e important , daca a plecat, maine o am
Pe viitor, securizează ușa sufrageriei.
R E M U S
15 Jul 2014, 21:19
cre' ca-i de ajuns.
dr_mKe
15 Jul 2014, 22:26
ATE este o firma medie supralicitata la noi ca imagine si pret.
Marian-j poate confirma diferentele sesizabile de calitate a prelucrarii intre BREMBO si ATE, precum si faptul ca-n 40k discurile ATE s-au dus 50%. Nici o masina cu motor serios nu vine cu ATE din fabrica.
O sa auzim Mercedes, BMW . . . . dar numai alea cu motoarele cele mai mici, pentru ca restul sunt pe Ferodo/Brembo. Franele lui Porsche nu la face ATE ,ci Brembo, la fel cele pentru S -urile cu motoare maricele, etc, samd. Amu' ma faceti sa-l supar pe marian-j !
Franele tale argoneatza, par mai bune acum pentru ca erau proaste alea vechi, cand de fapt asta este minimul normalului.
O placuta cu coeficient de frecare 0,32 n-are cum sa fie surclasata de una cu 0.20, cat au ATE-le tale.
PS > moncher marian, iti trece supararea cand ti-oi duce niste suc de hamei de la Varsovia, peste vre-o luna
Trebuie doar sa ma informez daca astia fac bere buna, nu ca austriecii
Markos
15 Jul 2014, 22:30
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 23:26)
Franele lui Porsche nu la face ATE ,ci Brembo, la fel cele pentru S -urile cu motoare maricele, etc, samd.
Corect, dar tu ai frigider.
AR-18-MOS
15 Jul 2014, 22:32
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 23:26)
PS > moncher marian, iti trece supararea
Da' ce facuși? Te-ai dat de-a latu' la el in batatura?
madhorsefuzzy
15 Jul 2014, 22:39
QUOTE(Markos @ 15 Jul 2014, 23:30)
Corect, dar tu ai frigider.
Corect, dar Porsche si S-classe dau bine in propozitie ...
P.S. Si el a folosit ATE ...
P.S.2 De Lambo si Ferrari nu a zis nimic ...
dr_mKe
15 Jul 2014, 23:17
Lambo si Ferrari nu prea sunt masini de doftor, dar la un Maserati Ghibli m-as baga
Argon nu se supara daca aberam la el pe topic, doar strange pagini peste pagini.
Am vazut discuri pentru S500, modelul care abia a apus, facute de ceva firma chinezeasca ! Amu . . . . . . . sa ne fie cu iertare
Da, am folosit ATE din 2 motive: unul, la momentul respectiv exista o sincopa-n aprovizionarea cu Brembo PVT, iar al doilea, la insistentele lui marian
A doua oara este clar ca nu mai pun ATE pe masina. Brembo + Ferodo et au revoir.
M-ar manca in dos de Carbone Lorraine.
Markos
15 Jul 2014, 23:58
QUOTE(dr_mKe @ 16 Jul 2014, 00:17)
Brembo + Ferodo et au revoir.
Important e să oprească Monstrul.
Manuel
16 Jul 2014, 00:04
L-am văzut si io pe doctor, fredona "I don't need a parachute" cu vreo 10 metri înainte de-un giratoriu.
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 23:26)
Franele tale argoneatza, par mai bune acum pentru ca erau proaste alea vechi, cand de fapt asta este minimul normalului.
O placuta cu coeficient de frecare 0,32 n-are cum sa fie surclasata de una cu 0.20, cat au ATE-le tale.
Mi se rupe de coeficient, daca cu astea Ate pot frana pe asfalt uscat pana la limita unde intra abs-ul, cu alea coeficintoase nu faci altceva decat sa intre abs-ul mai repede. Stiu o sa zici ca gumele-s de vina, asta e, sunt mai necajit, ma multumesc cu Fulda.
dr_mKe
16 Jul 2014, 07:35
Latimea gumelor argoane, altfel franai cu gume mai late. Eu am fost foarte multumit de Fulda EcoControl.
Treaba cu coeficientul de franare se vede mai ales cu masina incarcata, viteze mari gen autostrada, sistem de franare deja incalzit puternic, etc, samd.
Franele vechi clar nu erau in parametri optimi, desi le cam laudai.
cj98czh
16 Jul 2014, 07:39
Pai orice cotet detine el, este cel mai bun, nu? Ce fel de afirmatie este asta .. ?!?
Ai uitat de sexpero la volanul cauia nu auzea nici un zgomot exterior si atatea altele ...
Latimea e mai mare decat ai tu la Logan. Franele vechi erau Bosch, discurile pe fata aveau 140.000 km, grosimea era ~18mm fata de minimul de 21.7 cat era stantat.
cj98czh
16 Jul 2014, 07:45
QUOTE(argon @ 16 Jul 2014, 08:40)
Franele vechi erau Bosch, discurile pe fata aveau 140.000 km, grosimea era ~18mm fata de minimul de 21.7 cat era stantat.
Ma inteligentule .... vezi ca 22 mm au discurile de noi ... 18 mm este minimum recomandat de producator
Osamauit sa vad ca nu te cred, le mai am inca pe alea vechi.
dr_mKe
16 Jul 2014, 07:48
195 si mai multe kile de oprit ? Mai late inseamna 205, de exemplu.
Un disc din fonta, pe masura ce imbatraneste ca timp, chiar daca nu este uzat fizic dpv al grosimii, sufera de oxidare si de acolo baiurile cu franarea.
In teorie ar trebui sa te opresti cu cca 3-4 metri mai scurt decat un Logan cu frane stock de la 100 kmh. Daca ai avea spuma-n praguri ca la Sexpero automatic, care avea caroserie ''lightweight'', era alta mancare de peste.
LE > 21.7 mm au de noi argoane
Scria acolo si MIN TH 18 mm, eventual.
Argon, ia-ti nene jante nervasport pe 17 si ai acolo ditai suprafata de franare. Il umilim pe doctor.
Am avut si nu-mi mai trebuie, sunt de 2 ori mai grele decat tablele pe 15, cu gume Bridgestone aveau cam 27 de kile roata, cu runflat sareau de 30 de kile.
dr_mKe
16 Jul 2014, 08:23
Doar le căra mașina, nu tu în cârcă. Le-ai dat jos pentru că la ascuțitoarea de 1.4 16v afectau grav consumul, așaaaaa, cam cu minim 1 litru, după ochiometrul meu.
R E M U S
16 Jul 2014, 08:48
Huoo chiaburilor, aruncați discuri bune de pomana. Învățați de aici cum sa utilizați niște frâne, nu când se ia vopseaua le și aruncați.
QUOTE(dr_mKe @ 16 Jul 2014, 09:23)
Doar le căra mașina, nu tu în cârcă. Le-ai dat jos pentru că la ascuțitoarea de 1.4 16v afectau grav consumul, așaaaaa, cam cu minim 1 litru, după ochiometrul meu.
Daca le caram in portbagaj nu era nici o problema, nu era asa grav , 4 roti - e ca un doctor in plus in masina. Pareai ca te pricepi cu masinile, ia studiaza pe gugal ce efect au asupra amortizoarlor, rulmentilor, bucsilor, samd rotile grele, si a comportamentului masinii, efect de giroscop, etc, nu are legatura cu consumul, era la fel. Rotile cu cat mai usoare cu atat mai bine.
corbex
16 Jul 2014, 09:02
@Remus: pare a fi un disc Brembo.
dr_mKe
16 Jul 2014, 09:17
Din moment ce vine echipata OEM cu asa ceva, care-i baiul ?
E o problema mare, interesul lor e sa vanda piese de schimb, nu sa meri cu bucsaria originala 200.000 km. Jantele originale pe 17 sunt cele mai proaste si grele jante posibile, imediat se indoaie.
hitman1234
16 Jul 2014, 09:22
QUOTE(dr_mKe @ 15 Jul 2014, 23:26)
ATE este o firma medie supralicitata la noi ca imagine si pret.
Te-n aripa doctore,m-am luat dupa tine si am pus brembo, brembo,brembo..dupa nici 2000kmp vibreaza in franare fix pe la 40-50km/h...
QUOTE(argon @ 16 Jul 2014, 09:56)
Rotile cu cat mai usoare cu atat mai bine.
eventual fara! masina ta e din plastilina de o afecteaza jante oem?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.