Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Laurentziu83
Eh, unii care n-au ce face si mai cauta un nod in papura masinii pe care o conduc.
argon
E prea scurta, ce sa aiba.
Markos
Pai schimba motorul.
argon
Tot prea turat in treapta 5 va sta indiferent de motor. Poate se poate schimba pinionu de a cincea cum faceau unii la Logan..
R19/16v
Fa unul la flex!
vallyyy
QUOTE(argon @ 26 Nov 2011, 20:36)
Tot prea turat in treapta 5 va sta indiferent de motor. Poate se poate schimba pinionu de a cincea cum faceau unii la Logan..
*



Eu zic ca e facuta si treaba asta cu cap,ai un motor de turatie si trebuie sa-l folosesti,daca nu ar sta turata ar fi o putoare la drum exterior,te deranjeaza ca are si ea putina vana cand ii dai 5-4 ?
argon
Pai al meu e de turatie, desi nu prea trec de 3000, merge lejer si la 6000, dar a lu aia cu Megane 1.6 cum e, ca tot cutia asta o au..
SorinCT
QUOTE(argon @ 25 Nov 2011, 20:59)
Aia cu nu se schimba e o prostie inventata la masinile astea de plastic de unica folosinta, vezi la orice ulei de transmisie ambalat are un termen, ce daca-l bagi in cutie devine nemuritor?  Si in plus, trecand peste varsta,  se uzeaza fizic, in 100.000 km tot molfait intre pinioanele alea crezi ca-i okei?  Oricum s-a vazut diferenta clara dupa schimb, acum e mai 'pacuta' cutia la schimbul de viteza.
*


Inseamna ca aveai cutia varza daca ai simtit vreo diferenta la schimbul de ulei din cutie dupa 100.000 km. Oare mosu' a folosit cutia prea mult pe autostrada?
Uleiul din cutie traieste mai mult pentru ca nu e expus la temperaturi ridicate si uzura fizica este mult mai mica decat in cazul motorului.
Si eu am schimbat uleiul, nu aveam probleme si nici nu era uzat prea tare. A iesit curat, a intrat alt ulei la fel de curat. Nu a sesizat nimeni pana acum o schimbare dramatica in comportamentul cutiei deci ori suferi grav de placebo ori ai o cutie rapanoasa.
argon
Se simte diferenta la rece, clara, nu mai agata in treapta 2 si marsarier(apropos, aia cu marsarieru e boala la toate Loganele ce le-am condus), si cutia nu e varza ca n'ar avea ce sa se strice tinand cont ca ambreiajul e cel original si o duce bine.
vallyyy
QUOTE(argon @ 26 Nov 2011, 20:47)
Pai al meu e de turatie, desi nu prea trec de 3000, merge lejer si la 6000, dar a lu aia cu Megane 1.6 cum e, ca tot cutia asta o au..
*



Tot de turatie e si al lor,dar in manualul masinii la ce turatie se atinge cuplu ?Sunt cert ca la o turatie de genul 3500-4000
argon
vreo 6000 rpm puterea maxima, cuplul nustiu unsure.gif In oras am facut o proba, nu am trecut de 2000 rpm, adica schimbat la 2000, merge okei, consum 7,4 doar in oras, dar nu cred ca-i sanatos la moteur..
4x4
QUOTE(argon @ 26 Nov 2011, 20:55)
nu am trecut de 2000 rpm
*



blink.gif ai tir?
vallyyy
QUOTE(argon @ 26 Nov 2011, 20:55)
vreo 6000 rpm puterea maxima, cuplul nustiu  unsure.gif  In oras am facut o proba, nu am trecut de 2000 rpm, adica schimbat la 2000, merge okei, consum 7,4 doar in oras, dar nu cred ca-i sanatos la moteur..
*



La a mea manualul zice asa Cuplu maxim Nm (rpm)125 (4000),tind sa cred ca asa e si la tine la megane,oricum la o turatie de peste 3500.Si apoi cred ca ai observat si tu ca de la 2500 incolo abia incepe si ea sa se simta bine.
Markos
La 4200 e cuplul maxim la 1.6.

La tricicletele cu 1.4 nu cunosc.
vallyyy
In concluzie lasa cutia asa cum e ea scurta ca nu a fost facuta fara cap asa,vrei consum bun nu depasii 90 km/h
ArtVandelay
Mai conteaza si la ce turatie obtine puterea maxima, ca altfel etajezi cutia la un motor ce isi numara caii la 6000 si altfel la unul ce si-i numara pe la 5000. Asta e, ai ales un motor mic care obtine caii aia prin turatie, si cutia e etajata corespunzator

97.3 PS / 96 bhp / 71.6 kW @ 6000 rpm
127.0 Nm / 94 ft.lb / 13 kgm @ 3750 rpm
marksman
QUOTE(argon @ 26 Nov 2011, 20:55)
[...] nu am trecut de 2000 rpm, adica schimbat la 2000, merge okei, consum 7,4 doar in oras
*



Te antrenezi pentru TDI?
Diac
Mie imi place pe ca la 50km/h nu prea conteaza in ce treapta esti : 3, 4, 5, masina merge aproape a fel.
Iulikk
Bre, baga o cutie de Renaul Magnum si gata.
argon
QUOTE(Diac @ 27 Nov 2011, 17:14)
Mie imi place pe ca la 50km/h nu prea conteaza in ce treapta esti : 3, 4, 5, masina merge aproape a fel.
*



Mda, tu esti optimistul, vezi partea buna biggrin.gif
b76bgaarh
nu prea dar are motorul de 1,6 fata de 1,4.

argon
Update, inafara de consumul in oras mare nu am ce reprosa pasticului frantuzesc. Pe frigul asta, si mai e si aglomeratie imi iasa mediu cam 9.5 % cu viteza medie 19 km/h . Am crezut ca minte computadorul, da si la pompa tot pe acolo iasa sad.gif
turbodxman
up.gif
Markos
QUOTE(argon @ 1 Dec 2011, 09:50)
Update, inafara de consumul in oras mare
*


Adica Deva e oras mare, mai nou? nedumerire.gif
argon
Mare nu e, dar aglomerat, ia zi, in Bucuresti cam ce viteza medie ai? Eu am pe ultimele 300 km 19 km/h.
Markos
Cam 17-18, media.
ady77
QUOTE(argon @ 1 Dec 2011, 13:10)
Eu am pe ultimele 300 km 19 km/h.
*



No, esti si tu ungur acu'?
bmwh548
QUOTE(argon @ 1 Dec 2011, 13:10)
Mare nu e, dar aglomerat, ia zi, in Bucuresti cam ce viteza medie ai?  Eu am pe ultimele 300 km 19 km/h.
*



Daca ati sti sa circulati prin giratoriile alea poate ar fi mai mare.
bucatzel
Tare mi-e ca treseul de la argon de acasa la lucru se desfasoara asa:

-Deschis larg usi garaj
-Pliat oglinzi.
-Iesit pe jumate din garaj
-Intrat inapoi in garaj, deschis geam, scos capul pe geam, injurat boschetarul care ii face morala ca nu-s jantele galbene.
-Iesit din masina, fugarit boschetar, ca l-o injurat.
-Intors, iesit din garaj, inchis porti garaj.

In sfarsit s-au parcus primii 10 metri, in vreo 10 minute. Continuam.

-Oprit la trecere, unde boschetarul dinainte defileaza, doar-doar se da iar argon jos la el si mai fac o tura de jogging.
-Dupa 500 de metri, primul giratoriu. Se iese la iesirea numarul 22.
-Dupa inca 200 de metri, giratoriul II. Se iese la iesirea numarul 17.
-Ft-ui. Era a 19-a, ne indreptam catre giratoriul I din nou.
-Nu-i problema, suntem obisnuiti, de data asta se iese la iesirea 24.
-Ajungem iar la giratoriul II, iesim pe iesirea corecta, ajungem la giratoriul III. Ei, aici e atunci. Pe una din iesiri se ajunge la lucru, pe cealalta se ajunge la Real. Decizii-decizii. De vreme ce in giratoriul II am vazut de 4 ori aceeasi pisica neagra, decidem ca iesirea 13 nu este cea mai buna alegere, deci iesim pe la 14, ceea ce se dovedeste a fi o decizie inteleapta, am ajuns spre linia dreapta spre lucru.
-Cand intram in parcare, portarul ne intreaba ce-au patit oglinzile. Nu-i mai spunem ca altfel nu ies din garaj, ii explicam ca se reduce astfel coeficientul aerodinamic, si scadem consumul.

Ia incercati si voi sa faceti un asemenea traseu prin Deva, si n-o sa va iasa media nici 10 km/h tongue.gif
hitman1234
Vezi ba argoane ce naspa-s masinile astea noi? Nu se strica nimic la ele, ajungi sa vorbesti numai de consum...N-ai cu face rating,nu tu un flecs, o spuma, doo pagini despre butonul de incalzire in oglinzi... sad.gif
corbex
Din cauza asta nu-mi fac jurnal. Ce sa scriu? Eseuri despre cum se tine pistolul la peco? Sau cum mi-a ruginit incuietoarea la capota fiidca n-am deschis-o de 3 ani? Nu poti plictisi oamenii cu banalitati.
Markos
QUOTE(corbex @ 1 Dec 2011, 16:08)
Sau cum mi-a ruginit incuietoarea la capota fiidca n-am deschis-o de 3 ani?
*


Pana a picat distributia sad.gif
corbex
Amanunte. Nu conteaza in economia conceptului de masina buna, inextricabila.
argon
QUOTE(hitman1234 @ 1 Dec 2011, 17:02)
Vezi ba argoane ce naspa-s masinile astea noi? Nu se strica nimic la ele, ajungi sa vorbesti numai de consum...N-ai cu face rating,nu tu un flecs, o spuma, doo pagini despre butonul de incalzire in oglinzi... sad.gif
*



true true sleep.gif


Si totusi...cum ajung la corpul clapeta ca am fost sfatuit tot pe aici sa-l curat sa elimin mini problema expusa...dupa cate vad trebuie demontat juma de motor sa ajung acolo mellow.gif
Iulikk
Argon, daca esti trist ca nu se strică nimic la masina, de ce nu strici tu ceva? 04.gif Sa ai ce repara dupa aia smile.gif .
argon
Pai aia urmaresc, vreau sa demontez corpul clapeta si nu stiu pe unde.
argon
Nu e bun, ar fi prea simplu sa fi fost ca la 1.6, asa intr-o parte, la mine clapate e paralela pe galerie, e undeva sub parbriz/grila, ce o mai fi pe acolo, nu am pe unde ajunge mad.gif
Iulikk
Manualu' de reparatii ce zice?
argon
Nu am asa ceva ca nu a necesitat reparatii, vreau doar sa curat clapeta.
Iulikk
Pai da, dar manualu ala iti arata cum se demonteaza piesele de pe masina 04.gif .
Markos
Argoane, demonteaza cutia de viteze si ajungi si la clapeta aia.
Io_mi_s
QUOTE(argon @ 1 Dec 2011, 19:47)
... In schimb vad ca tu ai si rezervor de lichid servo, eu tot nu l-am gasit pana acum  sad.gif

Nu-mi dau seama dac-ai postat la misto. Nici nu-l vei gasi.
corbex
QUOTE(Markos @ 1 Dec 2011, 21:00)
Argoane, demonteaza cutia de viteze si ajungi si la clapeta aia.
*


E mai la indemina pe sub bord. Se demonteaza mai usor.
M.C.
Nuuuuu..!
Prin teava de esapament o rezolva imediat! icon_mrgreen.gif
bucatzel
Doar daca-i si ginecolog in timpul liber.

argon
Deci..m-am binoclat pe acolo, nu vad cum sa dau corpul clapeta decat cu tot cu galeria de admisie wacko.gif La d'astea nu ma bag, o las asa.

[attachmentid=1627769355]

Nu va luati de banda rosie, e mai veche poza, am schimbat furtunul ala de admisie de atunci blush.gif
corbex
Argoane, nu stiu cum e motorul tau, da-i totusi jos carcasa filtrului de aer, cine stie ce e pe sub ea.
cj98czh
Poza mosului care a condus masina numai pe autostrada ??? naughty.gif
Hack
QUOTE(argon @ 1 Dec 2011, 18:58)
...dupa cate vad trebuie demontat juma de motor sa ajung acolo  mellow.gif
*


Si ce mai astepti? laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.