ss_remus
18 May 2018, 14:49
Arcurile aftermarket nu sunt pe coduri de culoare, doar standard si varianta heavy-duty. Banuiesc ca argon a luat varianta heavy-duty. Nu vorbim de masini de performanta aici, ci de o masina de familie, care incarcata, cu arcurile de fabrica, poate sa atinga cu toba de pamant la orice groapa.
cj98czh
18 May 2018, 14:59
Hai mah ca io nu am vazut nici o laguna sa traga toba dupa ea ... mai las-o dracului ..
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 11:58)
niste ingineri germani, care stie toata lumea ca-s mai buni ca aia francezi/romani.
Link? Parerea mea e ca toate padurile au uscaturile lor, iar prostia nu are granite. Buletinu de japonia sau nemtia nu ii ajuta cand gandesc cu curu.
dr_mKe
18 May 2018, 16:02
D'accord !
Ba, da ce ați sărit toți pe arcurile omului. O merge încărcat și într-adevăr e nasol sa tarai curu de pamant, e exact modificarea care o făceau toți la berline cu arcurile de break sau înălțătoarele de cauciuc.
Când puneau toți "Eibach" scurte pe Logan nu va mai isterizati că nu sunt gândite de inginerii lu' Renault.
Și de câți doctor ingineri și scule speciale o fi nevoie sa schimbi niște rahaturi de bucși la puntea de Laguna? Se codeaza pe ECU?
De schimbat nu e greu, dar nu poți fara presa anume făcută pentru laguna 2. Nu merge cu universala, și nici confecționată , că ori se rupe presa ori se strica bucșele.
bucatzel
18 May 2018, 16:25
Bai fratele meu, da' vad ca si daca pune piese de laguna pe laguna nu-i bine...
marksman
18 May 2018, 16:33
Pai daca unii critica "by default", nu mai stiu cand sa puna frana. Si zau asa, nu a facut vreun "tiuning", nu a pus piese sehajkanoi (cum am intalnit pe alte forumuri), are sedevistica necesara, daca are timp, dexteritate si chef, foarte bine. Mie imi place sa mesteresc, dar n-am nici timp, nici scule, asa ca trebuie sa recurg la service-uri.
Mai binele e dusmanul de moarte al binelui.
Pentru cunoscatori. Daciile ale cu gaozu suprainaltat prin arcuri taiate, bucse de cauciuc etc. erau niste monumente de stabilitate si tinuta de drum exemplara.
Treba lui argon ce isi face. Sper sa nu fiu eu pe contrasens .
Acuma nu compara niste improvizații cu ce a făcut argon. Sunt doar niste arcuri mai tari. Utile cand pui de exemplu biciclete pe cuiul de remorca. Cand lumea pune arcuri sport, nimeni nu se plânge. Imi pare rau ca nu am gasit si eu ceva asemănător pt Megane si am pus Kyb normale. Am primit inclusiv sfatul sa pun arcuri de scenic.
[attachmentid=1628086825]
Cred ca intra la capitolul tampon hidroelastic de diesel la benzinar.
Si argon zicea ca lovea cu cuiul nu cu toba. Confirm si eu înainte de a le schimba loveam cu cuiul cand aveam masina încărcată.
pishky
18 May 2018, 18:41
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 16:19)
De schimbat nu e greu, dar nu poți fara presa anume făcută pentru laguna 2. Nu merge cu universala, și nici confecționată , că ori se rupe presa ori se strica bucșele.
aprob negativ, cel putin pe hatchback merge.
Diac, așa arată și la mine încărcată. Nu am putut sa suport . Presa e aceasta, daca sunt bucșele originale ies că dracu de greu din punte.
dr_mKe
18 May 2018, 20:07
@ YRX: bucsele și arcurile se aprobă pe forum, mult mai dificil decât o codare pe ECU
Pai da, face si Argon o gresala ca nu posteaza inainte de operatie. Asa erau 10 pagini de sfaturi de care arcuri sa-si ia si de calcule stiintifice cu cat la suta ii scade stabilitatea daca pune mai tari....
madhorsefuzzy
19 May 2018, 09:07
Eu am reconditionat amortizoarele OEM la Condescu in comuna Rosu.
La montaj au zis baietii ca sunt prea scurte si ca nu se potrivesc pe masina comparativ cu cele AM existente atunci pe masina. Le-au montat pana la urma ca erau baieti dajtepti dar doar se plangeau.
Nu am pile la autonet.
Eu unde ma incadrez?
La zgarciti...
cj98czh
19 May 2018, 12:19
Amortizoare reconditionate ... Discuri de frana noi cu placute vechi ....hmmm ...intretinere exemplara ..
Imi aduc aminte si de un disc de ambreiaj reconditionat ....
madhorsefuzzy
19 May 2018, 12:51
Ai memorie buna.
Dar am comandat pedala de ambreiaj de aluminiu de origine. Imbracaminte de fapt.
136 lei. Mai scumpa decat un disc de frana.
Salutam de la Munchen. Leguma merge bine. Nu pun poza cu 230 kmph că e puțin mișcată, am doar una cu 210 dar doar cu o mana pe timona. Mersi mucix pentru atenționare.
AR-18-MOS
27 May 2018, 20:08
Te ajut eu...
[attachmentid=1628087321]
marksman
27 May 2018, 20:10
Care pe care-l impingea pe autobahn?
Astia cu pozele lor cand fac liniute sunt pe lista de reptariere a Ministrului de externe.
IRONICK
27 May 2018, 22:05
make a photo?
putem sa punem poze cu viteze si mai mari? se poate si pe verticala sau trebuie sa ne limitam din nou la orizontala?
andri1940
28 May 2018, 00:13
Topic de Laguna, ceasuri de BMW si poze facute in stil criminal (vezi cazul din Ungaria)...
S-a dus dreq de tot si forumul asta...
Sa se noteze că nu am săvârșit nici o contravenție. Spre deosebire de militianu care, mă îndoiesc că a făcut poza in Germania.
espacern
28 May 2018, 10:58
Si in Romania poti sa mergi in siguranta cu viteza maxima(circuit/competitie de ex.)....asta ca sa nu ramai indoit!
AR-18-MOS
28 May 2018, 11:01
N-are el de unde să știe, au ajuns atât de rău că nici VTM nu se mai ține în zona lor.
Doar că unde ai făcut poza, pe centura Aradului, e 110 limita. Nu as fi știut, daca nu ai fi zis mai demult , sub forma de lauda sa ne areți ce șmecher ești.
La noi îți merge , dar în Germania ai muscato...
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...100017123282849
La ora aia Moshe a iesit udat si fumat din club si a facut o liniutza
einstein1984
29 May 2018, 07:21
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 19:50)
Diac, așa arată și la mine încărcată. Nu am putut sa suport . Presa e aceasta, daca sunt bucșele originale ies că dracu de greu din punte.
aia e presa de scos, dar e scula care le aliniaza cand le pui pe punte.... TAR15171 se numeste
[attachmentid=1628087364]
aia e ca sa verifici sa nu lasi 4 urme cand treci prin apa.
VladSoare
29 May 2018, 09:17
QUOTE(argon @ 28 May 2018, 10:46)
Sa se noteze că nu am săvârșit nici o contravenție.
Ba dacă la 210 făceai poze ținînd o singură mînă pe timonă, eu cred că ai cam săvîrșit.
cj98czh
29 May 2018, 09:19
Eu cred ca au facut poze copiii din spate ... ca argon era concentrat sa zboare ...
einstein1984
29 May 2018, 10:39
nici ala din ungaria nu a facut vreo contraventie cu liveul pe FB....
Consum mediu 7.6% pe 3500 km, viteze intre 130 si 180(inclusiv 230 pt poza
), desi media pe bord a fost 110, am observat ca scade mult in oras, chiar daca am mers putin. Prin GErmania prin centrele oraselor(Munchen, Regensburg, Nurnberg), nu m-a intrebat nici dracu de bulina din geam desi am trecut pe langa echipaje de militieni, ca tot am discutat problema pe alt topic. Am impresia ca e doar pentru localnici.
einstein1984
31 May 2018, 13:09
https://www.umwelt-plakette.de/en/informati...ions-rules.html vezi punctul 11...
This law applies to anyone driving in Germany, whether a resident or a foreigner. Even if the car meets German/EU pollution standards, a driver can still be fined if there is no sticker on the car’s windshield. You’ll see a sign similar to the one pictured here, but almost every German city or town of any size now requires a green-zone sticker.
http://www.feinstaubvignette.de/de/randmen...reign-cars.html altfel aveai nevoie
https://www.vinieta-ecologica.ro/ro/#c67597 haha, benzina euor 1 si euro 2 au voie, diesel euro 3 gen logan diesl 2008 nu prea....
mircea_aq
31 May 2018, 13:49
Cine are minte trece peste balta in US.
In Uniunea geriatrica socialista Europeana nu-si doreste nimeni sa vina, nimeni cu exceptia beduinilor si a altor manuitori de ak47. Sunt sigur ca respectivii sunt foarte interesati de tema poluarii si de-abia asteapta sa ia un abtibild sa-l puna pe camila.
Apropo au lamurit nemtii cum a fost cu petrecerea de anul nou de la Koeln?
Nu? Nu-i nimic, lasa sa-i mai arda atunci pe localnici cu cate o taxa in plus, doar e nevoie de bani pentru refugiati, ce nu e si ei oameni, n-are si ei drepturi ?
ss_remus
31 May 2018, 20:38
Politia din Hamburg a declarat ca are lucruri mai bune de facut cu oamenii putini pe care ii are decat sa verifice norme de poluare la masinile care trec prin zonele restrictionate.
De exemplu sa se ocupe de boschetarii vorbitori de limba romana care împânzesc centrele turistice ale orașelor.
madhorsefuzzy
31 May 2018, 20:58
QUOTE(einstein1984 @ 31 May 2018, 14:09)
diesel euro 3 gen logan diesl 2008 nu prea....
Tot incerc sa gasesc asa ceva si toti ma mint ca sunt EURO 4. Niste nemernici.
Logan de la 2007 in sus e euro 4, benzina diesel, nu contează.
madhorsefuzzy
1 Jun 2018, 16:00
Habar nu are el ce se intampla cu Daciile.
MoneyTalks
1 Jun 2018, 17:37
Parca aveai anvelope CrossClimate. Le mai ai? Esti multumit de ele?
Da le mai am, vară pe uscat dar și pe ud sunt nivel premium, pe zăpadă ocazional merg cu grija ai aderenta cat de cat, dar nimic performant. La câtă zăpadă e iarna mai nou, sunt mai mult decât suficient.
madhorsefuzzy
1 Jun 2018, 19:12
Eu le-am dat jos de pe Laguna 3: am trecut la GY EfficientGrip Performance.
Pe Laguna 3 pe 18" vara la 30 de grade C sunt ... meh.
bgdrenault
1 Jun 2018, 19:58
Multumit de Gy Ef Grip Perf?
Din 4 bucati, unul cu probleme. dat la garantie, acceptat, anvelopa noua la schimb, in 12000 face si asta ca dracu. Suierat,pe aparat da deformare in plan vertical. Si tocmai am iesit din garantie. Al sa le schimb.
La franare, genereaza un sunet ciudat, ca un vuiet, care nu exista cu Dunlop Sport Blueresponse.
Bune la uzura, spre deosebire de Dunlop, care in 16000 chiar se cunosc.
madhorsefuzzy
1 Jun 2018, 20:22
Eu nu sunt multumit de niciun cauciuc. Ca sa stabilim din capul locului asta.
GY Ef Grip Perf au defectul ca nu accepta drumurile cu mici denivelari cum e smoala turnata intre santuri sa le astupe sau mai rugoase: le simti din volan pana in scaun.
Cu denivelari medii si mari se descurca foarte bine. Zgomote nu fac, doar ca merg eu cu morcovu cand e ud pe jos. Am ramas asa de cand cu Dunlop SP Sport 01, ca Dunlop si GY se inrudesc. Cu Michelin pe ud aveam incredere totala.
Te sfatuiesc sa mergi cu ala primit pe garantie la ... garantie. Mie cand mi-au schimbat pe garantie Michelin-urile mi-au zis ca am garantie 2 ani la cele primite la schimb din momentul primirii lor, ca la o anvelopa nou cumparata.
bgdrenault
1 Jun 2018, 20:50
Ce ai descris tu acolo e valabil si la mine. In plus au vuietul la franare, 195 65 15 h.
La garantie am fost, mi-au spus ca produsul inlocuit are garantie cat ce-l cumparat initial. ma rog, e si o lege in acest sens, dar am sa-i mai sun o data.
Mi-a scris check injection, și nu trecea de 120, vreo 10 km până am putut sa opresc , după repornire merge fara nici o treabă, de atunci. Bănuiesc motorina proasta sau un senzor ceva. Nu scotea fum gram, mers rotund, și 4-5 % consum in limp mode. O să pun testerul sa vad ce eroare s-au memorat.
spray de contacte in "mufa galbena" dinspre peretele ignifug (cum stai in fata masinii si te uiti spre motor, scoti capacul cu 2.0 dci si ai sa o vezi in dreapta ta / stanga vehiculului).
pe tester o sa iti apara : senzor temperatura turbo amonte.
foarte probabil ala e defectul, da-i doua pufusri de spray de contacte acolo si un an nu mai ai treaba.
daca eroarea persista inseamna ca e de la altceva, deci trebe tester.
Mersi, asta o sa fac prima oara. Tester am , îl pun oricum sa vad ce s-a memorat.
<span class='edit'>3 Jun 2018, 18:24:</span>
Nu am găsit nici o mufa galbena, poți să subliniezi pe poza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.