Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
ss_remus
Arcurile aftermarket nu sunt pe coduri de culoare, doar standard si varianta heavy-duty. Banuiesc ca argon a luat varianta heavy-duty. Nu vorbim de masini de performanta aici, ci de o masina de familie, care incarcata, cu arcurile de fabrica, poate sa atinga cu toba de pamant la orice groapa.
cj98czh
Hai mah ca io nu am vazut nici o laguna sa traga toba dupa ea ... mai las-o dracului ..
4x4
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 11:58)
niste ingineri germani, care stie toata lumea ca-s mai buni ca aia francezi/romani.
*



Link? Parerea mea e ca toate padurile au uscaturile lor, iar prostia nu are granite. Buletinu de japonia sau nemtia nu ii ajuta cand gandesc cu curu.
dr_mKe
D'accord ! tongue.gif
YRX
Ba, da ce ați sărit toți pe arcurile omului. O merge încărcat și într-adevăr e nasol sa tarai curu de pamant, e exact modificarea care o făceau toți la berline cu arcurile de break sau înălțătoarele de cauciuc.
Când puneau toți "Eibach" scurte pe Logan nu va mai isterizati că nu sunt gândite de inginerii lu' Renault.

Și de câți doctor ingineri și scule speciale o fi nevoie sa schimbi niște rahaturi de bucși la puntea de Laguna? Se codeaza pe ECU?
argon
De schimbat nu e greu, dar nu poți fara presa anume făcută pentru laguna 2. Nu merge cu universala, și nici confecționată , că ori se rupe presa ori se strica bucșele.
bucatzel
Bai fratele meu, da' vad ca si daca pune piese de laguna pe laguna nu-i bine...
marksman
Pai daca unii critica "by default", nu mai stiu cand sa puna frana. Si zau asa, nu a facut vreun "tiuning", nu a pus piese sehajkanoi (cum am intalnit pe alte forumuri), are sedevistica necesara, daca are timp, dexteritate si chef, foarte bine. Mie imi place sa mesteresc, dar n-am nici timp, nici scule, asa ca trebuie sa recurg la service-uri.
bion
Mai binele e dusmanul de moarte al binelui.
Pentru cunoscatori. Daciile ale cu gaozu suprainaltat prin arcuri taiate, bucse de cauciuc etc. erau niste monumente de stabilitate si tinuta de drum exemplara.
Treba lui argon ce isi face. Sper sa nu fiu eu pe contrasens . cool.gif
Diac
Acuma nu compara niste improvizații cu ce a făcut argon. Sunt doar niste arcuri mai tari. Utile cand pui de exemplu biciclete pe cuiul de remorca. Cand lumea pune arcuri sport, nimeni nu se plânge. Imi pare rau ca nu am gasit si eu ceva asemănător pt Megane si am pus Kyb normale. Am primit inclusiv sfatul sa pun arcuri de scenic.

[attachmentid=1628086825]

Cred ca intra la capitolul tampon hidroelastic de diesel la benzinar.

Si argon zicea ca lovea cu cuiul nu cu toba. Confirm si eu înainte de a le schimba loveam cu cuiul cand aveam masina încărcată.
pishky
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 16:19)
De schimbat nu e greu, dar nu poți fara presa anume făcută pentru laguna 2. Nu merge cu universala, și nici confecționată , că ori se rupe presa ori se strica bucșele.
*



aprob negativ, cel putin pe hatchback merge.
argon
Diac, așa arată și la mine încărcată. Nu am putut sa suport . Presa e aceasta, daca sunt bucșele originale ies că dracu de greu din punte.
dr_mKe
@ YRX: bucsele și arcurile se aprobă pe forum, mult mai dificil decât o codare pe ECU radmasa.gif
YRX
Pai da, face si Argon o gresala ca nu posteaza inainte de operatie. Asa erau 10 pagini de sfaturi de care arcuri sa-si ia si de calcule stiintifice cu cat la suta ii scade stabilitatea daca pune mai tari.... radmasa.gif
madhorsefuzzy
Eu am reconditionat amortizoarele OEM la Condescu in comuna Rosu.

La montaj au zis baietii ca sunt prea scurte si ca nu se potrivesc pe masina comparativ cu cele AM existente atunci pe masina. Le-au montat pana la urma ca erau baieti dajtepti dar doar se plangeau.

Nu am pile la autonet. sad.gif

Eu unde ma incadrez?
YRX
La zgarciti... icon_mrgreen.gif
cj98czh
Amortizoare reconditionate ... Discuri de frana noi cu placute vechi ....hmmm ...intretinere exemplara ..

Imi aduc aminte si de un disc de ambreiaj reconditionat ....
madhorsefuzzy
Ai memorie buna. biggrin.gif

Dar am comandat pedala de ambreiaj de aluminiu de origine. Imbracaminte de fapt.

136 lei. Mai scumpa decat un disc de frana.
argon
Salutam de la Munchen. Leguma merge bine. Nu pun poza cu 230 kmph că e puțin mișcată, am doar una cu 210 dar doar cu o mana pe timona. Mersi mucix pentru atenționare.
AR-18-MOS
Te ajut eu...
[attachmentid=1628087321]
marksman
Care pe care-l impingea pe autobahn?
bion
Astia cu pozele lor cand fac liniute sunt pe lista de reptariere a Ministrului de externe.
IRONICK
make a photo?

putem sa punem poze cu viteze si mai mari? se poate si pe verticala sau trebuie sa ne limitam din nou la orizontala?
andri1940
Topic de Laguna, ceasuri de BMW si poze facute in stil criminal (vezi cazul din Ungaria)...
S-a dus dreq de tot si forumul asta...
argon
Sa se noteze că nu am săvârșit nici o contravenție. Spre deosebire de militianu care, mă îndoiesc că a făcut poza in Germania.
espacern
Si in Romania poti sa mergi in siguranta cu viteza maxima(circuit/competitie de ex.)....asta ca sa nu ramai indoit!
AR-18-MOS
N-are el de unde să știe, au ajuns atât de rău că nici VTM nu se mai ține în zona lor.
argon
Doar că unde ai făcut poza, pe centura Aradului, e 110 limita. Nu as fi știut, daca nu ai fi zis mai demult , sub forma de lauda sa ne areți ce șmecher ești.

La noi îți merge , dar în Germania ai muscato... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...100017123282849
bion
La ora aia Moshe a iesit udat si fumat din club si a facut o liniutza biggrin.gif
einstein1984
QUOTE(argon @ 18 May 2018, 19:50)
Diac, așa arată și la mine încărcată. Nu am putut sa suport . Presa e aceasta, daca sunt bucșele originale ies că dracu de greu din punte.
*


aia e presa de scos, dar e scula care le aliniaza cand le pui pe punte.... TAR15171 se numeste
[attachmentid=1628087364]
aia e ca sa verifici sa nu lasi 4 urme cand treci prin apa.
VladSoare
QUOTE(argon @ 28 May 2018, 10:46)
Sa se noteze că nu am săvârșit nici o contravenție.
*

Ba dacă la 210 făceai poze ținînd o singură mînă pe timonă, eu cred că ai cam săvîrșit. unsure.gif
cj98czh
Eu cred ca au facut poze copiii din spate ... ca argon era concentrat sa zboare ...
einstein1984
nici ala din ungaria nu a facut vreo contraventie cu liveul pe FB....
argon
Consum mediu 7.6% pe 3500 km, viteze intre 130 si 180(inclusiv 230 pt poza biggrin.gif ), desi media pe bord a fost 110, am observat ca scade mult in oras, chiar daca am mers putin. Prin GErmania prin centrele oraselor(Munchen, Regensburg, Nurnberg), nu m-a intrebat nici dracu de bulina din geam desi am trecut pe langa echipaje de militieni, ca tot am discutat problema pe alt topic. Am impresia ca e doar pentru localnici.
einstein1984
https://www.umwelt-plakette.de/en/informati...ions-rules.html vezi punctul 11...
This law applies to anyone driving in Germany, whether a resident or a foreigner. Even if the car meets German/EU pollution standards, a driver can still be fined if there is no sticker on the car’s windshield. You’ll see a sign similar to the one pictured here, but almost every German city or town of any size now requires a green-zone sticker.



http://www.feinstaubvignette.de/de/randmen...reign-cars.html altfel aveai nevoie

https://www.vinieta-ecologica.ro/ro/#c67597 haha, benzina euor 1 si euro 2 au voie, diesel euro 3 gen logan diesl 2008 nu prea....
mircea_aq
Cine are minte trece peste balta in US.
In Uniunea geriatrica socialista Europeana nu-si doreste nimeni sa vina, nimeni cu exceptia beduinilor si a altor manuitori de ak47. Sunt sigur ca respectivii sunt foarte interesati de tema poluarii si de-abia asteapta sa ia un abtibild sa-l puna pe camila.

Apropo au lamurit nemtii cum a fost cu petrecerea de anul nou de la Koeln?
Nu? Nu-i nimic, lasa sa-i mai arda atunci pe localnici cu cate o taxa in plus, doar e nevoie de bani pentru refugiati, ce nu e si ei oameni, n-are si ei drepturi ?
ss_remus
Politia din Hamburg a declarat ca are lucruri mai bune de facut cu oamenii putini pe care ii are decat sa verifice norme de poluare la masinile care trec prin zonele restrictionate.
argon
De exemplu sa se ocupe de boschetarii vorbitori de limba romana care împânzesc centrele turistice ale orașelor.
madhorsefuzzy
QUOTE(einstein1984 @ 31 May 2018, 14:09)
diesel euro 3 gen logan diesl 2008 nu prea....

Tot incerc sa gasesc asa ceva si toti ma mint ca sunt EURO 4. Niste nemernici.
argon
Logan de la 2007 in sus e euro 4, benzina diesel, nu contează.
madhorsefuzzy
Habar nu are el ce se intampla cu Daciile.
MoneyTalks
Parca aveai anvelope CrossClimate. Le mai ai? Esti multumit de ele?
argon
Da le mai am, vară pe uscat dar și pe ud sunt nivel premium, pe zăpadă ocazional merg cu grija ai aderenta cat de cat, dar nimic performant. La câtă zăpadă e iarna mai nou, sunt mai mult decât suficient.
madhorsefuzzy
Eu le-am dat jos de pe Laguna 3: am trecut la GY EfficientGrip Performance.

Pe Laguna 3 pe 18" vara la 30 de grade C sunt ... meh.
bgdrenault
Multumit de Gy Ef Grip Perf?

Din 4 bucati, unul cu probleme. dat la garantie, acceptat, anvelopa noua la schimb, in 12000 face si asta ca dracu. Suierat,pe aparat da deformare in plan vertical. Si tocmai am iesit din garantie. Al sa le schimb.
La franare, genereaza un sunet ciudat, ca un vuiet, care nu exista cu Dunlop Sport Blueresponse.
Bune la uzura, spre deosebire de Dunlop, care in 16000 chiar se cunosc.
madhorsefuzzy
Eu nu sunt multumit de niciun cauciuc. Ca sa stabilim din capul locului asta.

GY Ef Grip Perf au defectul ca nu accepta drumurile cu mici denivelari cum e smoala turnata intre santuri sa le astupe sau mai rugoase: le simti din volan pana in scaun.

Cu denivelari medii si mari se descurca foarte bine. Zgomote nu fac, doar ca merg eu cu morcovu cand e ud pe jos. Am ramas asa de cand cu Dunlop SP Sport 01, ca Dunlop si GY se inrudesc. Cu Michelin pe ud aveam incredere totala.

Te sfatuiesc sa mergi cu ala primit pe garantie la ... garantie. Mie cand mi-au schimbat pe garantie Michelin-urile mi-au zis ca am garantie 2 ani la cele primite la schimb din momentul primirii lor, ca la o anvelopa nou cumparata.
bgdrenault
Ce ai descris tu acolo e valabil si la mine. In plus au vuietul la franare, 195 65 15 h.
La garantie am fost, mi-au spus ca produsul inlocuit are garantie cat ce-l cumparat initial. ma rog, e si o lege in acest sens, dar am sa-i mai sun o data.
argon
Mi-a scris check injection, și nu trecea de 120, vreo 10 km până am putut sa opresc , după repornire merge fara nici o treabă, de atunci. Bănuiesc motorina proasta sau un senzor ceva. Nu scotea fum gram, mers rotund, și 4-5 % consum in limp mode. O să pun testerul sa vad ce eroare s-au memorat.
pishky
spray de contacte in "mufa galbena" dinspre peretele ignifug (cum stai in fata masinii si te uiti spre motor, scoti capacul cu 2.0 dci si ai sa o vezi in dreapta ta / stanga vehiculului).
pe tester o sa iti apara : senzor temperatura turbo amonte.
foarte probabil ala e defectul, da-i doua pufusri de spray de contacte acolo si un an nu mai ai treaba.
daca eroarea persista inseamna ca e de la altceva, deci trebe tester.
argon
Mersi, asta o sa fac prima oara. Tester am , îl pun oricum sa vad ce s-a memorat.

<span class='edit'>3 Jun 2018, 18:24:</span>
Nu am găsit nici o mufa galbena, poți să subliniezi pe poza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.