QUOTE(argon @ 29 Jun 2012, 20:46)
tocmai aici e problema...nu ma cunosti asa ca tine-ti parerile aproape de tine.
argoane ce-ai facut ma, dai jos
nervaspoartele?
Back to
basics ?
LE: Recomand!
hitman1234
5 Jul 2012, 14:56
createur d'automobile - samsar de roues
Laurentziu83
5 Jul 2012, 18:17
S-a intors la ochiurile de aragaz, voia o masina unica.
Marlanesti mai sunt jantele alea de 20-22 pe Megane...
Producatorii cocalaresc masinile dupa cit ii simt pe potentialii clienti de cocalari.
Toate marcile s-au cocalarit. Si Toyota, si Mazda.
Daca-mi vopsesc frumos Solenza, scriu pe ea "by Pinifarina", toata lumea ma crede.
QUOTE(corbex @ 5 Jul 2012, 19:52)
Daca-mi vopsesc frumos Solenza, scriu pe ea "by Băse", toata lumea ma crede.
acu-i corect
Cu ce antigel merg draciile astea? Ala verde in bidon negru made in Belgiia cu Dacia pe eticheta e bun? Am vazut ca multi baga G12 roz, dar nu stiu de ce am impresia ca nu e bun pentru renou.
mariusscout
7 Jul 2012, 16:42
vezi ca a ta merge cu benzina, antigelu`, in combinatie cu apa distilata se foloseste in sistemul de racire.
Cica asta roz ar fi recomandat pentru Renault. Ideea e sa fie fara silicati, si asta rosu sigur asa e. Acuma habar nu am ce-a aia silicati si de ce nu trebuie sa ajunga in motoarele de renault.
espacern
7 Jul 2012, 19:49
Nu culoarea conteaza....Glaceol typ D sa fie.
Altfel "plange"pompa de apa.
@+
Ok, deci ala de Dacia e bun, cum se face, dau drumul pe dedesubt la returul de la radiator, si dupa, bag in vas ala nou? Aerisire trebuie sau se face singura? Am vazut ca are capacel ca ala de valva pe carcasa termostatului, trebuie aerisit de acolo?
QUOTE(Diac @ 7 Jul 2012, 19:22)
Cica asta roz ar fi recomandat pentru Renault.
QUOTE(espacern @ 7 Jul 2012, 20:49)
Io știam că se comandă după culoarea din talon.
espacern
7 Jul 2012, 20:59
Desfaci furtunul de jos de la radiator si lasi sa curga in vas...nu pe jos.
Cand bagi la loc lichidul nou in rezervor desfaci capacelul sa iasa aerul...si daca trebuie adus la nivel mai complectezi cand e rece.
@+
Pan la urma nu am mai schimbat antigelul ca arata bine, si l-am si testat si e okei, dar am citit p'aici ca daca pun nou va plange pompa de apa, desi nu-s convins, e cea originala, si o s-o schimb in 2013 odata cu distributia.
Consumul mi se pare tot mare, 8.0 la o medie de 31,2 kmp, iar ca o comparatie la Logan 1.4 de la munci am 7,9 la o medie de 31,8 kmp, deci comparativ cu Loganul, nu e mare, tinand cont ca are 25 de cai si 300 de kile in plus.
QUOTE(argon @ 7 Jul 2012, 17:33)
Cu ce antigel merg draciile astea? Ala verde in bidon negru made in Belgiia cu Dacia pe eticheta e bun? Am vazut ca multi baga G12 roz, dar nu stiu de ce am impresia ca nu e bun pentru renou.
Pentru Reno parca Glaceol-ul Rx Tip D (cel in bidon cu sigla de Dacie pe el) sau Glacelf Auto Supra , G12 se folosesete preponderent la VAG.
cj98czh
12 Jul 2012, 12:41
G12 nu este bun pentru Reanault. Glaceol RX Type D trebuie.
G12, G12+ sunt acelasi lucru cu Renault Type D.
se poate ca sa fie unul si acelasi lucru, treaba tine de marketing-ul reno
Markos
12 Jul 2012, 13:51
argoane, cauta Glaceol RX Type 1.4
IRONICK
12 Jul 2012, 13:57
QUOTE(Markos @ 12 Jul 2012, 14:51)
argoane, cauta Glaceol RX Type 1.4 16V
Te-am corectat eu, ca sa nu induci omul in eroare.
Markos
12 Jul 2012, 14:00
hai mersi!
Laurentziu83
12 Jul 2012, 18:20
QUOTE(YRX @ 12 Jul 2012, 14:45)
G12, G12+ sunt acelasi lucru cu Renault Type D.
Da, daca esti daltonist; unu-i verde si unu-i roz.
La 1.4 16V (cel putin la Clio Symbol, unde am avut 3 cazuri la aceeasi firma) daca ii pui antigel de VAG in mod sigur va incepe sa curga pompa de apa. Altfel pompa de apa pe motorul asta nu se justifica schimbata daca nu are probleme.
La masina mea voi schimba distributia la 5 ani sau 80 de mii de km, chiar daca in carte scrie 4 ani si 60 de mii. De pompa de apa nu ma ating daca n-are probleme, mai degraba risc sa am probleme daca pun pompa noua.
marian-j
12 Jul 2012, 22:19
Deci mai platesti inca o data(aproape) acelasi pret la manopera,ca si cum ai schimba distributia si mai cumperi inca o curea de distributie.
Si daca te lasa pompa cand ti-e lumea mai draga,unde si-o intarcat dracu' pruncii,prin Moldova de peste Prut sa zicem ?Scoti banii din buzunar?Ii scoti ca popicu'.Te umpli de nervi?Te umpli!
Bashca stresul!
Nu mai bine o schimbi odata cu distributia?
Merita atata deranj pentru doar cca 170 ron cat costa o pompa noua,schimbata in tihna?
Laurentziu83
12 Jul 2012, 22:28
Imi asum acest risc. Mai multa incredere am in robotul care a montat pompa in fabrica, decat in nea Gica ce uita sa stranga 1-2 suruburi cand o schimba.
marian-j
12 Jul 2012, 22:32
Pai n-ai si matale un servis de incredere?Iti schimbi distributia la "nea Gica serele"?
Laurentziu83
12 Jul 2012, 22:38
Nea Gica e acelasi, indiferent daca lucreaza in hambar sau in service autorizat.
marian-j
12 Jul 2012, 23:19
Mdeah,nu te pot contrazice dar imi permit sa nuantez un pic.
Io mi-am gasit un service unde-mi repar cazanele de fo 10 ani.In toti acesti ani nu am avut nici un motiv de repros.O fi si prin service-ul ala un "nea Gica",dar se pare ca n-am avut nenorocul sa lucreze la troacele mele.
QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jul 2012, 19:20)
La masina mea voi schimba distributia la 5 ani sau 80 de mii de km
Asa fac si eu, schimb distributia la 160.000, dar pompa de apa e originala, si nu stiu daca ar duce pompa pana la 240.000 pana la a treia distributie, desi pana atunci o fi la remat plasticul.
QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Jul 2012, 19:20)
Da, daca esti daltonist; unu-i verde si unu-i roz.
Mai exista si portocaliu si galben, nu stiu de unde s-a impamantenit clasificarea asta pe culori. Culoarea antigelului depinde de producator, nu de norma indeplinita.
Atat G12 cat si Renault D sunt, de fapt, antigeluri "fara silicati" si "fara fosfati".
Doua exemple de antigel care indeplinesc ambele norme:
-Texaco Havoline Extended life Coolant
-Total Glacelf auto supra
Ambele sunt portocalii ...
Eu am trei distributii schimbate de mine,la fiecare am inlocuit pompa de apa si absolut tot ce tine de curele accesorii plus intinzatorul hidraulic care cica nu se schimba decat daca e nevoie.Decat sa mai stau in service pentru nu stiu ce curea sau intinzator basca bani dati aiurea pe manopera prefer sa le schimb din 60 in 60 de mii.Fiecare face dupa cum crede.
E lupta lor cu sistemul ticalosit a lu' Renault
danyhhh
13 Jul 2012, 08:37
Eu zic sa schimbi naibii si pompa si stai linisit, nu te mai stresezi ca va crapa si tu esti cine stie pe unde. Plasticul duce si dupa 240.000 daca ai grija de el
cdadan
13 Jul 2012, 09:45
QUOTE(l@u @ 13 Jul 2012, 08:21)
Eu am trei distributii schimbate ...
prefer sa le schimb din 60 in 60 de mii.
60/120/180
De la 180 de mii n-ai mai schimbat distributia?
vorbeam de pompa de apa ,nu cita doar franturi
QUOTE(cdadan @ 13 Jul 2012, 09:45)
60/120/180
De la 180 de mii n-ai mai schimbat distributia?
Se referea la mile ! Deci cam o data la 100.000 km
La Citronel e 120.000, si nu e curea de NAsa, e din acelasi materiale ca aia de reno, care e la 60.000.
La mine prima a fost la 101.585 km.Fiecare producator face intervalul de schimb dupa foamea de bani pe care o are !
vallyyy
13 Jul 2012, 10:58
QUOTE(argon @ 12 Jul 2012, 09:46)
Pan la urma nu am mai schimbat antigelul ca arata bine, si l-am si testat si e okei, dar am citit p'aici ca daca pun nou va plange pompa de apa, desi nu-s convins, e cea originala, si o s-o schimb in 2013 odata cu distributia.
Dar antigel "genuine reno " nu exista ?
Glacelf, scrie pe luneta clar ca recomanda Elf ca original.
Sau ala de Dacie, care au motoare Renault, deci prin urmare e bun si la Renault.
vallyyy
13 Jul 2012, 12:05
Pai si atunci ce tot atatea complicatii baga "genuine" si gata
Am vazut ca Glacelf tip D e roz, si n'are treaba cu G12...
marian-j
13 Jul 2012, 13:32
Io am "imperecheat" pompa cu zeama=>Hepu.
Catalinmodena
13 Jul 2012, 15:30
Lasati culorile in pace.RX tip D este si verde si portocaliu.
Markos
14 Jul 2012, 00:29
maro nu e?
turbodxman
14 Jul 2012, 20:50
...ca nou
Laurentziu83
14 Jul 2012, 22:36
O fi mergand in Italia, la noi iti trebuie un -30 de grade ca sa fii linistit ca nu ingheata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.