einstein1984
4 Oct 2009, 18:57
Sunt la fel de bune si alea de franta (si scutite de taxe, find made in EU), insa probabil nu se produc toate reperele in europa. PE scuter am avut bujie cumparata din germania si made in Nagoia, Japan deci presupun ca doar alea mai putin vandute in europa sunt facute acolo (ca Iridumurile mentionate mai sus).
Ai curatat si tu putirle bujiilor cand le-ai scos? Ca a avut timp sa se adune ceva mizerie pe acolo.
ce sa curat?
tuburile alea ce duc la bujii? nu era mizerie acolo, exista un capac etans prins in 4 torx-uri deasupra.
cristio_79
4 Oct 2009, 19:07
Pe bujiile care le-ai pus in poza vad ca este trecut codul BKR6E, un cod NGK. Sa fie coincidenta, sau sunt tot NGK produse sub alta marca in Coreea ? Au si sant pe electrodul central.
QUOTE(argon @ 4 Oct 2009, 19:08)
Da. N-am auzit troncanit de la ele in viata mea. Se exagereaza pe forumu' GM.
QUOTE(cristio_79 @ 4 Oct 2009, 19:07)
Pe bujiile care le-ai pus in poza vad ca este trecut codul BKR6E, un cod NGK. Sa fie coincidenta, sau sunt tot NGK produse sub alta marca in Coreea ? Au si sant pe electrodul central.
Nu cred ca e coincidenta, si manualul(tradus in romaneste) zice de BKR6E, fara sa mentioneze de NGK, atat, doar codul, cine stie in anii 90 ce relatii aveau coreenii cu vecinii japonezi.
QUOTE(Merced @ 4 Oct 2009, 19:09)
Da. N-am auzit troncanit de la ele in viata mea. Se exagereaza pe forumu' GM.
pai nici eu, am vazut doar guma aia de deasupra si am intrebat acolo.
@argon:cine stie in anii 90 ce relatii aveau coreenii cu vecinii japonezi.
Dar ce corenii daca au inceput sa fabrice masini trebuie neaparat sa fi fabricat absolut toate reperele.Doar raposatul a vrut sa interzica importurile si sa se vanda totul la export.Cand cumperi engros direct de la fabrica cu contract preturile sunt la 1/3 din pretul cu amanuntul din magazin asa ca multe repere merita sa le cumperi indiferent ce firma ai fi.
Motorul merge mai bine dar poate nu-ti dai tu seama. Cand schimbi orice bujie, chiar una naspa cu una naspa dar noua, consumul scade putin, chiar daca in cazul cu bujia naspa revine "la normal" in scurta vreme
Sunt curios cand imi arati cum merge
I-ai resetat ECM-ul dupa ce le-ai schimbat?
te-ai molipsit de pe gemeclub? eu nu(mai) cred in balarii de genul, manualul nu zice nimic de asa ceva.
IRONICK
5 Oct 2009, 10:04
haidi bre ca pana si pe dsn se reseteaza ecu ...
isi invata singur parametrii pentru corectii indiferent daca il resetez sau nu.
Nu m-am molipsit, e o chestie ce am facut-o la Cielo cand am schimbat bujiile. De ce? Pai dupa ce a pus mecanicu' bujiile noi abia statea la relanti, accelera cu intreruperi, iar el se pregatea sa ma expedieze(se schimbase si distributia cu ocazia aia, uleiu', fisele si filtrele de aer si ulei).
Si din ce-am mai tinut eu minte de pe forumu' GM, erau vreo doua proceduri, una complicata si una in care scoteai bateria un pic din circuit, o puneai la loc, si faceai "idle learn"-ul ala. Si cam asta am facut inainte s-o scot de acolo, sub privirile dubioase ale mecanicului care era obisnuit mai mult cu altfel de masini, si ale unui popa care tocmai schimbase si el la un Vectra A bujiile. Dupa ce am facut din amintite "procedura" motorul mergea mult mai bine, asa ca a decis sa faca acelasi lucru si popa cu Vectra.
Manualul nu mentioneaza pentru ca oricum cu timpu' o sa se imbunatateasca mersu' motorului, nu trebuie musai resetat, dar cred ca prin resetare il rezolvi mai repede.
in primul rand mie nu-mi mergea rau dupa schimbare, deci n'as fi avut nici un motiv nici sa-mi aduc aminte de procedurile de pe geme.
nu neaparat, alt motor , deci alt ECM.
andreiutzu
5 Oct 2009, 10:22
QUOTE(Merced @ 5 Oct 2009, 11:16)
de 2000 de oiro!
@argon multi dintre noi au conceptia asta ca a ta. daca merge de ce sa mai fac ce zice constructorul ca trebuie facut. din pacate noi mergem pe principiu las-o ba ca merge asa!
despre ce conceptie vorbesti?
tocmai ce ziceam ca nu zice constructorul asa ceva..
Ii invata, numai ca mai lent
am probat caldura, da de ma ustura ochii pe treapta 1, bine, nu a fost nici foarte frig, dar nu cred ca va fi insuficienta nici atunci.
Tin minte cand era nou Cielo-ul si avea debit ceva mai mare aeroterma decat acum, cand dadeai pe ultima treapta puteai si directionai doar spre fata puteai sa o folosesti lejer pe post de uscator de par.
Ce ma enerveaza la Cielo ca n-are, spre deosebire de alte masini "civilizate" cum ar fi Loganu', pe selectoru' de zona unde sa sufle o pozitie de picioare+parbriz, care-i practic cea mai utila iarna.
Muttley
6 Oct 2009, 14:28
De ce nu este acest topic sticky?!?
Oricum n-ajunge sa cada prea mult, face un binevoitor un "bump" din cand in cand.
ArtVandelay
7 Oct 2009, 15:23
Ai trecut pe la Craiova azi?
[attachmentid=1627557440]
Am vazut-o si eu p-asta in Pitesti, nu cred ca-i
argon a lui e mai scurta.
Andy_ACS
7 Oct 2009, 16:07
De unde stii?
Bafta!
Masina nene.
AR-18-MOS
8 Oct 2009, 12:26
QUOTE(argon @ 6 Oct 2009, 08:24)
am probat caldura, da de ma ustura ochii pe treapta 1, bine, nu a fost nici foarte frig, dar nu cred ca va fi insuficienta nici atunci.
Si ce-i asa mare lucru?
cj98czh
8 Oct 2009, 12:31
Argoane.... am de vreo 2 zile R Klasse-ul unui amic bun pt. revizie .... si al dracu ca la barca asta se aude motorul in mers... chiar daca este benzinar.... si aud si cand ma claxoneaza cineva..... n-a stiut neamtul sa faca ce a facut ochi mici...... ai dracu cu tehnologia lor......
Nu se mai fac masini ca inainte..aia e!
si cate claxoane ai primit in astea 2 zile? sper ca le-ai numarat!
Eu las putin geamul intredeschis, sa aud claxoanele
si a dracu' ca de luni de zile nu m-a claxonat nime, inseamna ca n'am nimic in comun cu soferia?
Dar tu ai iesit cu ea din garaj de cand ai luat-o?
cj98czh
8 Oct 2009, 13:52
QUOTE(ArtVandelay @ 7 Oct 2009, 16:23)
Ai trecut pe la Craiova azi?
Ce photoshop nereusit
IRONICK
8 Oct 2009, 13:58
QUOTE(ArtVandelay @ 7 Oct 2009, 16:23)
Ai trecut pe la Craiova azi?
[attachmentid=1627557440]
Demential!!!!!!!!!!!
vis-a-vis
8 Oct 2009, 14:04
QUOTE(Avani @ 8 Oct 2009, 14:57)
Ce photoshop nereusit
E in paint, mai mult nu merita
bucatzel
8 Oct 2009, 14:39
Nush cum sa-ti zic... la cata munca e sa faci asta in paint versus photoshop, daca o facut-o in paint, e compliment, nu insulta
cred ca datorita bujiilor noi, ultimul consum urban pe o distanta de 200 km a fost de fix 9 %, de la plin la plin, adica a mancat 18 litri.
IRONICK
8 Oct 2009, 16:19
fata de?
~10 % au fost ultimele inainte sa schimb bujiile. Acelasi OMV 95. Doctorosule spune-mi cum sa fac sa am 6-7 in Deva ca tine
, inafara sa-mi iau Supernova
un dci si ai consum 5
) si motorina e si mai ieftina
Cu setila ala de motor nu prea vad cum
Desi ar fi o idee sa ma scoti la o tura urbana sa vad cat de "eco" conduci.
La
DraivTru mai
Asa e, ai dreptate.
http://daewooespero.3x.ro/aboutme.htmEsti cel mai cel sofer! Scoti cu ~3 litri sub cifrele oficiale...
Cumva esti ruda cu Gerhard Plattner?
n'ai prea avut tangente cu algebra in scoala?
sau nu ai observat ca e vorba de primul consum, ca al doilea e la A/T, si imi bat toate la fix inafara de urban, care daca as circula intr-un oras aglomerat as scoate 11 sigur, aici scot 9-10.
Cer scuze! Aveam impresia ca ai 1.8
, d'aia am zis ~3.
Cu algebra...? La scoala...? Ce scoala?
Deci nu vrei sa recunosti ca sunteti inruditi, ha?
sorin1983
9 Oct 2009, 10:44
QUOTE(argon @ 9 Oct 2009, 10:27)
n'ai prea avut tangente cu algebra in scoala?
sau nu ai observat ca e vorba de primul consum, ca al doilea e la A/T, si imi bat toate la fix inafara de urban, care daca as circula intr-un oras aglomerat as scoate 11 sigur, aici scot 9-10.
De unde ma ca el a citit acceleratiile de la 0-100km
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.