R25 era calumea, spatiu de spatiu, ditamai fotoliile, m-am dat si eu cu unul o vreme, demult, de 2 litri, cand benzina era ieftina...dar de ani de zile nu am mai vazut unul sa intorci capul dupa el, cateva cazaturi doar. ORicum la dotari era la fel, ce avea R25 in plus?
Merced
13 Apr 2010, 21:35
Fata de Espero?
argon
13 Apr 2010, 21:35
da. Nu al meu, in general. Mie imi lipseate pielea, ABS-ul si airbagurile, dar din 97 Esperourile au d'astea.
Asa era ultimul.... primul care l-am avut avea computer de bord
Sunt altele cu AC, motorizari de la 2 litrii, 2.2 litrii, 2,5 V6 sau 2,8 litrii V6 aspirate sau turbo cu puteri de la 107 cai la 150 sau chiar 180 pt. benzinare. si 2,1 litrii disesel simplu sau TD
argon
13 Apr 2010, 21:38
Espero 2.0 are discuri spate, iar din 97 toate au ABS. Si am zis dotari, nu solutii tehnice. Tinuta de drum la Espero(ul meu) e mai buna, dar de la amortizoare mi se trage.
Merced
13 Apr 2010, 21:39
Trapa au avut si Espero-urile, da' nu ce s-a adus la noi. Oricum cele doua masini nu pot fi comparate. Ca motorizari de exemplu R25 ar fi maturat cu ele. Ca sa fim intelesi, asta era o masina asiatica executive, care costa oricum mult mai putin ca o masina sa-i zicem similara in anul de gratie 1996. Asa ca nu putea sa fie si ieftina, si la acelasi nivel cu altele.
l@u
13 Apr 2010, 21:41
QUOTE(argon @ 13 Apr 2010, 22:38)
Si am zis dotari, nu solutii tehnice
dr_mKe
13 Apr 2010, 21:41
Corect !
cj98czh
13 Apr 2010, 21:44
QUOTE(argon @ 13 Apr 2010, 22:38)
Espero 2.0 are discuri spate, iar din 97 toate au ABS. Si am zis dotari, nu solutii tehnice. Tinuta de drum la Espero(ul meu) e mai buna, dar de la amortizoare mi se trage.
Pai nici R25 nu avea discuri pe spate sau ABS la toate echiparile... dar oricum vorbim de o masina care a aparut in 85 si s-a produs pana in '92... deci cu mult inaintea Espero-ului..
Aaa.. am uitat.. comenzi pe volan pt. muzica... si avea sonorizare nu joaca... castofonul cu statie de aplificare inclusa... o imensitate Phillips ... ca sa nu vorbesc de scuane electrice
Ultima poza este chiar ultimul R25 avut... masina a trecut acum de 570.000 km si merge saracuta in continuare fara sa fi umblat cineva vreodata la motor
argon
13 Apr 2010, 21:45
era mai tare ca meganu' ce-l ai acu, nu inteleg de ce l-ai dat!
cj98czh
13 Apr 2010, 21:53
Hai sa nu exageram.... Meganul are totusi 4 pungi albe ... daca se intampla si ai nevoie de ele, asistenta la franarea de urgenta.... alt ABS... sunt cateva chestii care au venit cu evolutia auto.... dar rar masina sa aiba tinuta de drum si confortul uni R25
Meganul a venit ca masina pt. consoarta... eu aveam masina de servici... si l-am data ca statea bietul de ceva timp in fata blocului... nefolosit... si acum masina este pe numele meu... este la un amic bun... din pacate nu are grija de ea cum am avut eu...
Si apropo de amortizoare.... R25 din poza avea amortizoare Koni sport semireglabile... o caruta de bani am dat pe ele
dr_mKe
13 Apr 2010, 21:53
Argoane, iti dai seama, Loganul o sa mearga perfect la 500.000 km
dogy_10
13 Apr 2010, 22:01
de ce nu mai stie reno sa faca masini de lux.....
marian-j
14 Apr 2010, 22:29
Poate nu mai sunt interesati de segmentul de piata respectiv. Din cate stiu eu VelSatis-ul nu a fost chiar un succes cu toate ca se dorea a fi nava-amiral a flotei reno. Pet-ul vinde bine,luxul frantuzesc nu prea. Unde-s vremurile de alta data? P.S. Unde am mai vazut io niste jenti asemanatoare?
sorin1983
14 Apr 2010, 23:10
http://www.redbook.com.au/used-cars/result...D2433A01&Nne=15 Va place sa tot aratati Baccara-urile astea... Cati dintre voi le-au avut de noi? Cati le-au avut macar 4th hand? Le laudati atat... uitati-va si la preturi... ca nu aveau toti francezii r25 baccara.
Pe atunci gasisera si saracii de la daewoo niste piese sa o puna de o masina cu bord electronic:
&feature=related
O baccara mai ieftina:
&feature=related
marian-j
14 Apr 2010, 23:30
Stai usor mai nene.De ce te inflamezi? Multi de pe aici nici nu stiau sa zica "mama" cand acele Baccara au aparut. Sunt convins ca masinile alea au fost foarte scumpe,destul de rare si e clar ca nu oricine isi permitea sa detina o astfel de masina.Visam si noi frumos.Ii asa mare bai?Scuze de deranj atunci precum si pentru offtopic.
dogy_10
14 Apr 2010, 23:33
imperialul ala e o cpie ieftina dupa lincoln
sorin1983
14 Apr 2010, 23:46
QUOTE(marian-j @ 14 Apr 2010, 23:30)
Stai usor mai nene.De ce te inflamezi? Multi de pe aici nici nu stiau sa zica "mama" cand acele Baccara au aparut. Sunt convins ca masinile alea au fost foarte scumpe,destul de rare si e clar ca nu oricine isi permitea sa detina o astfel de masina.Visam si noi frumos.Ii asa mare bai?Scuze de deranj atunci precum si pentru offtopic.
Nu ma "inflamez". Dar pe langa visat unii compara un espero cu r25...si nu orice r25, ala care probabil se vindea ca velsatis-ul.
QUOTE(dogy_10 @ 14 Apr 2010, 23:33)
imperialul ala e o cpie ieftina dupa lincoln
Asa si? Unde e problema? Intotdeauna cele mai ieftine au fost copiate dupa ceva... si daca nu 100% macar subansamble. Dar totusi demonstreaza ca erau in stare sa faca.
crede-ma ca nu vroiam 1.8, are aprox aceasi putere, desi trage mai bine la turatii joase, pentru consum, ala argintiu de la firma cu care am mai pus poze e 1.8 si consuma 13 pe unde al meu consuma 9. Si cum spuneam, nu sunt adeptul masinilor cu 200.000 km si GPL din motive evidente, daca e sa am GPL il pun eu.
Daca aia are 90.000 eu sunt popa. Se vede ca bordu a fost dat jos de nspe mii de ori si pe pedala de frana mai lata, semn ca a fost candva automata cutia... Volanu ala e mult mai uzat ca la carutza mea si a mea bate spre 200.000.
Masina de samsari prosti de la mine din oras.. n-ai ce sa le ceri.
Executron
16 Apr 2010, 20:34
Bine... si daca vezi cum e fatza masinii... Noua nout vopsit aripi + capota + faruri noi.. Cred c-a fost "impinsa" bine...
Iulikk
16 Apr 2010, 20:39
Se vede si din poze ca a fost pocnita rau de tot in bot...
eXtenSion
16 Apr 2010, 22:16
Inafara de revopsire cum se vede mai exact?
sorin1983
16 Apr 2010, 22:20
QUOTE(maryus_83 @ 16 Apr 2010, 20:24)
pedala de frana mai lata, semn ca a fost candva automata cutia
QUOTE(eXtenSion @ 16 Apr 2010, 22:16)
Inafara de revopsire cum se vede mai exact?
Tare aia cu pedala M-am mai uitat o data ca trecusem cu vederea
Cam cum va dati seama mai exact cat de rau a fost lovita? Asa dintr-o poza crucis...
Andy_ACS
16 Apr 2010, 22:25
probabil dupa pret, nu e metoda sigura, insa la 1000E probabilitatea ca masina sa aiba ceva ascuns/defect e foarte mare.
daca scopul e sa-mi faci in ciuda nu o sa reusesti, pentru ca eu am luat-o acum un an'fara vreo luna, si am aproape 20.000 km fara nici o problema, deci cred ca si-a facut banii
dr_mKe
17 Apr 2010, 13:04
Adevar graieste, singura lui problema sunt eu
misu78
17 Apr 2010, 15:58
Si de care nu o sa scape!
dogy_10
17 Apr 2010, 20:24
limuzina cd-playerelor
Iulikk
17 Apr 2010, 20:29
QUOTE(eXtenSion @ 16 Apr 2010, 23:16)
Inafara de revopsire cum se vede mai exact?
Daca e tot botu revopsit... sigur nu a fost un "incident minor"... parerea mea...
eXtenSion
17 Apr 2010, 20:40
Si de unde stiti ca a fost revopsit tot botul? ca din acea poza eu imi dau seama ca aripa stanga sigur a fost revopsita si poate capota. Dar pe partea cealalta bandoul negru pare sa mearga si pe aripa dreapta. Nu stiu, intreb pt. ca nu ma pricep.
Partea cu pretul am prins-o si cu revopsirea. Dar nu intelegeam de ce accident "serios".
sorin1983
17 Apr 2010, 20:47
Asta ma intrebam si eu...
marian-j
17 Apr 2010, 22:43
QUOTE(dr_mKe @ 17 Apr 2010, 14:04)
Adevar graieste, singura lui problema sunt eu
Problema?Io as denumi-o mai degraba blestem!!
argon
18 Apr 2010, 13:44
a facut limuzina pui
euro3, 2004, aer conditionat, istoric de service complet doar la repr. Daewoo IATSA.
ipiq
18 Apr 2010, 14:04
arata cam bine cat ai dat pe puiu' de limuzina?
aphophis
18 Apr 2010, 14:10
nea argoane cum e sa reglezi oglinzile , doar dand geamul jos ? ditamai puiul de limonada
kog
18 Apr 2010, 14:47
chiabur mai e argon asta, a inceput sa colectioneze auto woo
andreiutzu
18 Apr 2010, 14:54
va dati seama ca buburuza asta made in Oltenia o sa ii produca in mod sigur benzina...nu o sa consume nimic! sa o stapanesti sanatos !
bulan
18 Apr 2010, 15:03
QUOTE(kog @ 18 Apr 2010, 14:47)
chiabur mai e argon asta, a inceput sa colectioneze auto woo
Alo!Domnu!!!argon nu e chiabur!argon e grof!!!
sorin1983
18 Apr 2010, 16:07
QUOTE(aphophis @ 18 Apr 2010, 15:10)
nea argoane cum e sa reglezi oglinzile , doar dand geamul jos ? ditamai puiul de limonada
macar are aer.
Merced
18 Apr 2010, 16:08
Cred ca a dat cam cat a fost si limuzina.
argon
18 Apr 2010, 16:20
QUOTE(aphophis @ 18 Apr 2010, 14:10)
nea argoane cum e sa reglezi oglinzile , doar dand geamul jos ? ditamai puiul de limonada
asa e, nu deranjeaza ca nu le reglezi toata ziua
QUOTE(andreiutzu @ 18 Apr 2010, 14:54)
sa o stapanesti sanatos !
mersi!
QUOTE(bulan @ 18 Apr 2010, 15:03)
Alo!Domnu!!!argon nu e chiabur!argon e grof!!!
crocodil esti tu
QUOTE(Merced @ 18 Apr 2010, 16:08)
Cred ca a dat cam cat a fost si limuzina.
si e amuzant? e bine , e rau?
aphophis
18 Apr 2010, 16:20
QUOTE(sorin1983 @ 18 Apr 2010, 16:07)
macar are aer.
cand deschide geamurile fata sa regleze oglinda
dr_mKe
18 Apr 2010, 19:50
Argoane, in asta presimt ca vom avea probleme cu spatiul Tot limuzina o prefer
S-o stapaniti sanatosi
Merced
18 Apr 2010, 20:01
S-o stapaniti sanatos intr-adevar! Eu n-as mai fi luat un Matiz in locul tau, Deva nu e Bucuresti, nu faci vreo economie mare de spatiu si combustibil daca mergi cu Matizu' in loc sa mergi cu "limuzina".
argon
18 Apr 2010, 20:03
ba fac economie, mai ales de combustibil, si cel mai impornat, suspensia stock e de vis pe drumuri proaste acu ii inteleg p'aia de ziceau ca il baga in offroad fara probleme.
Merced
18 Apr 2010, 20:12
Economie de cat? Doi litri la suta de kilometri? In cat timp se amortizeaza 2000 de euro? Iar cu suspensia ai facut-o cu mana ta. Puteai sa iei amortizoare ceva mai banale.
argon
18 Apr 2010, 20:15
de ce ar trebui sa se amortizeze?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.