Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
Am măsurat ce e pe mașină acum, si sunt la 11.25 grosimea, am consultat si catalogul, si se pare că pe doar pe 2.0 si 2.2 s-a pus reinforced ca standard, deci alegerea ar fi clara..dacă se constată că e lăsată sau rămâne așa dacă stă normal..
Andy_ACS
Mie mi se pare lasata de spate. Daca nu cumva ai greutate in portbagaj nu cred ca e normal.
R19/16v
Merge ca noua in conditiile in care sta ca 1300le cu porcu'n portbagaj?
argon
Avea plinul făcut și portbagajul plin, o să-i fac poza goală, pentru păreri. Totuși în aceste condiții , măsurată distanta de la prag unde se pune cricul e identică fata cu spate, deci paraleta cu asfaltul, conform la ce zice r19 trebuie să stea salata de cur in mod normal?
Andy_ACS
Majoritatea masinilor sunt "saltate de cur" cum zici. Pe langa distanta de la prag la sol uita-te si la distanta de la roata la aripa, la tine pe spate e foarte mica si pe fata foarte mare. Asa arata Supernova mea cand i-am pus arcuri si amortizoare noi pe fata, fara a schimba nimic pe spate smile.gif
Masina ta arata remarcabil de bine ca aspect general! Ingrijeste-o in continuare la fel!
argon
Mulțumesc, înafară de bara fata tipica de Franța, sunt mulțumit. O să schimb si arcurile , ca nu e o avere 300 de lei, kyb, sa facă pereche cu amortizoarele . Toată articulația, bascule, buscsarie apare schimbat în Franța la reprezentanta, credibil, datorita faptului ca 'nu bate nu troncane' pe nici un fel de drum.
St
De ce nu faci un test de amortizoare inainte sa le schimbi?
argon
Am facut inainte sa le schimb, acum schimb doar arcurile spate. La test au iesit ~70% fata, si 45-55 spatele, care au fost schimbate deja, nu neaparat din cauza rezultatului, ci ca balansa excesiv de cur, fiind cele originale din 2007.

Si in plus doctorul mke le-a respins la 'consult'.
MuciX
Mi se pare mie sau in ultima poza roata dreapta e pe acel trotuar, iar stanga nu?
argon
Așa este , poate asta e mai relevanta. Iar arcele aripilor, nu sunt relevante, nu sunt la acelasi nivel, la aripa fata e substantial mai sus.
b76bgaarh
Fa un drum la Marian sa vezi Cum bat farurili și o sa te dumiresti.

Ps pare lăsată de cur și ridicată de fata.
argon
Dupa faruri nu te poti lua, ca bat la fel in orice pozitie, datorita autolevelului.
b76bgaarh
Greșit.
Fratzica
Eu zic ca e chiar invers
mars
Eu zic ca e OK, la Laguna II fara PDG cam asta e pozitia, cu fata mai ridicata. Pishky poate confirma.
andri1940
Argon, las-o asa ca e ok! Si la mine sta aproximativ la fel, nu se lasa mult de la pasageri si bagaje, oricum a mea e mai ridicata de bot un pic din cauza motorului usor, iar pe spate am carligul si cam 30-40kg in portbagaj mereu. Uite cum e la a mea:

madhorsefuzzy
Adica nici unul nu aveti motorul care trebuie: 2.2 dci. tongue.gif
pishky
QUOTE(mars @ 7 Aug 2016, 22:26)
Eu zic ca e OK, la Laguna II fara PDG cam asta e pozitia, cu fata mai ridicata. Pishky poate confirma.
*


si la mine pare cocotata de bot, nu stiu daca e normal sau nu.
Om vedea cand or obosi arcurile care e mersu, poate mai coboara cu totul.
Sa rezolv ESP-ul, si vedem dupa aia ce o mai fi.
Vreo 2 ani tre sa mearga asa, dupa care vedem daca intra la vopsit / reconditionare majora (a se vedea ursachele si impreza) sau intra la vanzare.
argon
Multumesc de pareri, goala intradevar e mai ridicata de spate, deci deocamdata o las asa, ca nu vreau sa cumpar degeaba arcuri, sa constat ca sta la fel.

Si inca o intrebare pentru posesori de 2.0 dci, cum stati cu consumuld e ulei? Am 10.000 de la schimb, si pe bord a disparut o liniuta, din 6 parca sunt. Cat inseamna asta, 200 ml? E normal acest consum? A primit si ceva talpa in timpul asta..
DannyY
Eu cred ca s-a ars liniuta, nu pot sa cred ca vreun agregat argonian ar indrazni sa consume ulei sau orice altceva.
Da' de ce-i asa lasata de spate? Vreun telescop busit? tongue.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 8 Aug 2016, 15:22)
Si inca o intrebare pentru posesori de 2.0 dci, cum stati cu consumuld e ulei?  Am 10.000 de la schimb, si pe bord a disparut o liniuta, din 6 parca sunt.  Cat inseamna asta, 200 ml?  E normal acest consum?  A primit si ceva talpa in timpul asta..
Talpa de adidas, pantof, slapi? tongue.gif

E modul ei de a iti spune: da-mi talpa ca mai am 5 liniute pentru 5000Km. Ai vreo 200ml acolo, nu-i problema. Asa face toate si le ajung liniutele (sau buline la L3) si pentru 30.000Km. wink.gif
solidconvert
mai bine ii baga putina spuma si la motor... asa rezolva cel mai usor/sigur problema consumului de ulei. radmasa.gif
M.C.
Sau cel mai bine,nu mai merge cu ea si asa nu mai consuma nici un pic de ulei.Si nici motorina. icon_mrgreen.gif
Da' e lasata de spate? ohmy.gif
cj98czh
Pai daca nu are buton ca sa o poata ajusta dupa dorinta ...
M.C.
Da,da,hai sa ne dam mari...... tongue.gif icon_mrgreen.gif
l@u
QUOTE(argon @ 7 Aug 2016, 12:54)
Merge ca noua.
*




QUOTE(argon @ 8 Aug 2016, 15:22)
Multumesc de pareri, goala intradevar e mai ridicata de spate, deci deocamdata o las asa, ca nu vreau sa cumpar degeaba arcuri, sa constat ca sta la fel.

Si inca o intrebare pentru posesori de 2.0 dci, cum stati cu consumuld e ulei?  Am 10.000 de la schimb, si pe bord a disparut o liniuta, din 6 parca sunt.  Cat inseamna asta, 200 ml?  E normal acest consum?
*




radmasa.gif
argon
MAcar eu trebuie s afac schimbul, ca stiu atatai cu tdi care nici nu-l mai schimba, se improspateaza din litrul bagat la fiecare 1000 km. Pana la 20ml/1000 km, cat imi ia mie, mai e ceva.
cj98czh
QUOTE(argon @ 9 Aug 2016, 21:14)
Mstiu atatai cu tdi care nici nu-l mai schimba, se improspateaza din litrul bagat la fiecare 1000 km. 
*



Asta este din nou o bula de-a ta?

pishky
QUOTE(argon @ 11 Mar 2014, 10:40)
Pantru ca e dci de capacitate mai mare, la 4 litri l-ar termina rapid, schimb la 5000 km. In schimb, la un motor serios, 2.0 tdi intra 4.3 litri.
*




QUOTE(argon @ 9 Aug 2016, 20:14)
MAcar eu trebuie s afac schimbul, ca stiu atatai cu tdi care nici nu-l mai schimba, se improspateaza din litrul bagat la fiecare 1000 km.  Pana la 20ml/1000 km, cat imi ia mie, mai e ceva.
*



"decat: atat vroiam sa zic
si link, asa, sa fie
link
AR-18-MOS
QUOTE(argon @ 8 Aug 2016, 15:22)
Si inca o intrebare pentru posesori de 2.0 dci, cum stati cu consumuld e ulei?
*


La 320d stau rau. Nu consuma nici un strop in 8.000Km. rolleyes.gif
andreist
M47 sau N47 ?
AR-18-MOS
M47.. de ce? smile.gif
andreist
Il ai mai servisat sau schimbat pcv'ul. Cu turbina care-i povestea ? Intreb deoarece sunt interesat nu vreau sa para ca te atac sau altceva. Exista un M47 cu PCV si miez schimbat care tot mai mananca un pic, sub 1L 8000km. Rulaj, abia trecut de kilometrii de rodaj al unui VW. A fost abuzat cred in trecut.
AR-18-MOS
QUOTE(andreist @ 10 Aug 2016, 00:36)
Il ai mai servisat sau schimbat pcv'ul
*


Probabil, conform cartii service din 2005 si pana in 2011 a fost a unui neamt. Care a facut revizia conform carnetului. Din 2011 a fost a unui aradean, care i-a facut revizia anual, si-n 2012 a primit o turbina noua, arcuri si amortizoare noi. La verificarea facuta saptamana trecuta, nivelul de ulei era la acelasi nivel ca acum 6 luni, turbina nu prezinta joc la ax si nici ulei in jurul acesteia. EGR-ul si tija de la geometria variabila cam murdare de depuneri de la mers in oras, urmeaza curatarea acestora in service cu: user posted image
corbex
Pentru depuneri nu era Calgon?
b06fcn
Calgon e doar pt depunerile albe...
M.C.
Monica folosea......
cj98czh
Uite Argoane asta imi apare mie la lichidele necesare pentru masina ta ..

[attachmentid=1628040013]
argon
Ciudat, am scos 7 litri masurati, si am bagat putin peste 7 sa arate maxim pe joja. Dar am gasit si explicatie, fiind fabricata in ultima luna cand s-a produs Laguna 2, si in paralel cu L3, e posibil sa aiba baie de model nou, adica 7 litri, ca alea cu FAP, de la un baiat de la Renault citire .

On: am comandat arcurile spate, am ales standard, nu heavy duty, adica ce s-a pus din fabrica, fabricate de Kyb, exact acelasi caracteristici cu originalul, dupa codificarea pe culori.
dr_mKe
MOSule, îți curăț eu turbo și EGR, numa să-mi dai mașina pe mână tongue.gif
cj98czh
Turbo si EGR sa curata demontate, spray-ul ala nu face decat sa inlature suferficial pe uinde ajunge .. daca vrei sa faci o treaba buna ... le dai jos ..
madhorsefuzzy
Daca vrea sa faca o treaba si mai buna asculta de doctor.
b76bgaarh
pana la urma statea lasata de spate.
M.C.
Da,era lasata.Da' daca curata MOSU egereu,revine la linie granturu' ........ 053.gif
MuciX
Si bemveul lui mosu e lasat de spate, dar numai atunci cand incearca el sa intre in masina, ca doar porcbagajul e in spate.
Voi cum intrati in bemveul vostru?
M.C.
Noi avem masini,deci nu putem sa spunem cum se urca in bemveu..... tongue.gif icon_mrgreen.gif
Zambra_Ioji
QUOTE(M.C. @ 11 Aug 2016, 11:19)
Da,era lasata.Da' daca curata MOSU egereu,revine la linie granturu' ........ 053.gif
*


Astia tot la sehas k noi au ramas?
b76bgaarh
macar nu e sh k nou cu jpl.
Zambra_Ioji
Artihectule pune mana si vezi cum de in alte tari nu e rusine sa ai instalatie GPL. wink.gif
M.C.
QUOTE(Zambra_Ioji @ 12 Aug 2016, 17:50)
Astia tot la sehas k noi au ramas?
*


Ei stie .....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.