sorin1983
25 Jun 2009, 23:58
QUOTE(tkx @ 25 Jun 2009, 17:42)
la golf cum o fi plus alte cateva marci?
Dooh ia-ti tu golf si alte marci cu 2000 euro
QUOTE(pastrama @ 25 Jun 2009, 23:57)
............electrica a murit, s-au fotot toate becurile din bord. Astea le-am lasat asa ca nu ma deranjau foarte tare... Ambreiaju s-a facut tare ca piatra, timoneria cutiei de viteze mergea dupa vant. Chederele spate s-au dus, a inceput sa bage apa. Tinand cont ca nu mai aveam ....
Ca sa nu citez inutil toata polologhia pe care unele masini o au de noi
Daca eu am 153.000 km si nici una din problemele de mai sus inseamna ca am trecut pragul psihologic?Nici macar vestita caseta de directie nu curge... deja ma enerveaza.
C@talin
25 Jun 2009, 23:59
pastrama ulei venea din cutie pe cablu de kilometraj e o boala la cielo asta
pastrama
26 Jun 2009, 00:05
QUOTE(sorin1983 @ 26 Jun 2009, 00:58)
Daca eu am 153.000 km si nici una din problemele de mai sus inseamna ca am trecut pragul psihologic?
Pai stai asa...ca tu ai Nubira...am avut si o d-asta in familie, adusa d-afara, cutie automata. N-a avut nici o problema pana am vandut-o.
Da cred ca Nubira-i mai executiva ca Cielo si Espero, deci incepe sa cada pe la 200k km.
C@talin
26 Jun 2009, 00:09
si tot tico meu va rezista mai mult ca troacele astea
pastrama
26 Jun 2009, 00:11
Tu nu te baga ma ca Tico-i motoreta, nu limuzina.
C@talin
26 Jun 2009, 00:14
e bebelus,nu e vina lui ca a ramas mic pe viata
sorin1983
26 Jun 2009, 00:23
QUOTE(pastrama @ 26 Jun 2009, 01:05)
Da cred ca Nubira-i mai executiva ca Cielo si Espero, deci incepe sa cada pe la 200k km.
Da-ti peste gura
Tico daca il tai in doua faci 2 scutere
tare cred ca pastrama avea Cielo oltenesc...macar il aveai de nou, sau l-ai crezut pe cuvant pe ala de ti l-a dat ca are 50 000 km?
Merced
26 Jun 2009, 07:06
Si eu tind sa cred acelasi lucru, si ca utilizator din cand in cand de Cielo coreean spun sincer ca nici nu se compara cu ce s-a construit pe la noi, poate doar alea din primele sase luni(oare au venit pachet aici si doar s-au ansamblat initial?) se puteau compara. In rest exemplare din 1997 incoa n-au treaba cu antifonarea, chederele de la usi parca-s din alt cauciuc, la asta din familie cand dai cu usa inca nu troncane, din 1995 si pana acuma, cand inchizi geamu' se infunda urechile, la d-alea romanesti intr-un an troncaneau usile si trageau curent pe la chedere cam ca la Dacie.
Nu zic ca-s masini perfecte, dar care au venit pe vapoare erau cu doua clase peste ce s-a facut la noi. Si diferenta a crescut cu trecerea timpului.
QUOTE(argon @ 25 Jun 2009, 20:12)
Update de preturi piese, set fise bujii Packard (originale Korea), 80 ron.
nu le-am luat pe alea citind pe forumul preten si vecin ca nu-s asa bune cum erau odata, am luat cu 50 ron, siliconate, de Parts-Mall, o firma koreana destul de laudata.
sorin1983
26 Jun 2009, 13:26
QUOTE(Merced @ 26 Jun 2009, 08:06)
Si eu tind sa cred acelasi lucru, si ca utilizator din cand in cand de Cielo coreean spun sincer ca nici nu se compara cu ce s-a construit pe la noi, poate doar alea din primele sase luni(oare au venit pachet aici si doar s-au ansamblat initial?)
Au venit pe vapoare, gata construite
einstein1984
26 Jun 2009, 13:33
Au plecat CKD si au ajuns gata construite.
pastrama
26 Jun 2009, 14:14
QUOTE(argon @ 26 Jun 2009, 07:20)
sau l-ai crezut pe cuvant pe ala de ti l-a dat ca are 50 000 km?
Am mers pe incredere, ca tine.
br17rfg
27 Jun 2009, 10:03
Sa o stapanesti sanatos....am condus Espero si chiar mi-a placut cum merge..accelereaza bine,sta bine pe drum......este o masina buna la cat ai dat tu pe ea....p.s.vindea unu in braila un junghi de Espero cu tot felu de stickere pe ea,care trosnea si scotea un fum de nu vedeai la 2 m in fata 2000 de euro deci tu sa fii multumit de aceasta masina.....
C@talin
27 Jun 2009, 10:33
aveau si pista de teste pe vapor, ca mai am etichetele bilingve englezo-coreene pe gemurile laterale, 'test drive OK'.
C@talin
27 Jun 2009, 12:40
asa am si io la tico
da asta sigur na fost facut pe vapor
QUOTE(argon @ 27 Jun 2009, 10:37)
aveau si pista de teste pe vapor, ca mai am etichetele bilingve englezo-coreene pe gemurile laterale, 'test drive OK'.
Domnule argon va rog frumos nu mai raspundeti la provocari!Nu mai dati apa la moara invidiosilor!!Postati la obiect despre minunatia de masina cu care v-ati inzestrat si uimiti-ne prin obiectivitate!!!
Cu respect bulan(un membru marunt care va admira din suburbiile Bucurestiului).
driverx
27 Jun 2009, 13:27
QUOTE(bulan @ 27 Jun 2009, 13:55)
.....si uimiti-ne prin obiectivitate!!!
....
Asa ceva este IMPOSIBIL. Are 15180 posturi pana acuma si nici unul nu are urme de obiectivitate
QUOTE(dragoselu @ 26 Jun 2009, 00:32)
Inca un coleg de pe daciaclub, "laurentiu83" mi-a recomandat cu caldura sa-mi iau un Cielo, fiind mai ieftina intretinerea!
Pe viitor cred ca imi voi lua si eu un Cielo Executive, musai cu aer conditionat si GPL.
Stimatule domnule dragoselule,
Daca veti achizitiona enorm de deosebita limuzina cielo, va atrag atentia ca imediat v-a trebui sa extirpati butoanele si macaralele de la geamuri. Un chituc de lemn sub fiecare geam in parte, va asigura etanseitatea masinii. De asemenea, aerul conditionat va trebui dat jos de pe masina si ars pe rug, laolalta cu aeroterma. Totodata, cu un tub de silicon veti lipi clapa de recirculare pe pozitia inchis. Numai asa aerul din masina dvs. va ramine neviciat, pastrindu-se sanatos!
P.S.: Totusi, ar fi bine sa pastrati in permanenta in torpedou o farfurioara de cafea, ca nu se stie cind veti avea nevoie de un mester ca sa va dea vreo gaura sub vreunul din geamuri, ca sa mai eliminati din umiditate.
C@talin
27 Jun 2009, 18:37
executiv d'ala de Dabuleni nu luati ca-s mai proaste ca Supernovele...daca'r stii galbejitii cum si-au batut joc oltenii de Cielo-uri, ar pune o pila la vecinii din nord sa-si testeze rachetele la noi.
vis-a-vis
27 Jun 2009, 18:45
Marty, nu esti sanatos, sa dea dracu'
27 Jun 2009, 19:46:argoane, esti off-topic
am facut consumul strict in oras, 120 km, 12,1 litri, de la plin la plin, AC pornit aprox. jumate din km.
cu un cielo 2 nu se lauda nimeni?
) oare cand apar si pe la noi
)))))))
Marty asta nu se opreste din a ma uimi cate poate sa ii debiteze mintea aia a lui
IRONICK
28 Jun 2009, 11:33
QUOTE(bulan @ 27 Jun 2009, 13:55)
Cu respect bulan(un membru marunt care va admira din suburbiile Bucurestiului)
Reputatie fara numar de la mine!
liviu2004
28 Jun 2009, 12:40
Ce freon are? R12?
22 de pagini in timp record....
C@talin
28 Jun 2009, 14:35
da a fost ciudata faza la expero si cielo au bagat r134a chiar si in 96,la tico din 96 are r12,porma tico din 2000 au r134A cum am eu
.hapciupalitici coreeni astia
QUOTE(argon @ 28 Jun 2009, 14:04)
Am aruncat un ochi pe net si vad ca si bebelusul meu are acelasi agent de racire.Sa inteleg ca espero a fost un avangardist si bebelusul este un invechit?
dragoselu
28 Jun 2009, 22:21
QUOTE(Marty @ 27 Jun 2009, 19:34)
Stimatule domnule dragoselule,
Daca veti achizitiona enorm de deosebita limuzina cielo, va atrag atentia ca imediat v-a trebui sa extirpati butoanele si macaralele de la geamuri. Un chituc de lemn sub fiecare geam in parte, va asigura etanseitatea masinii. De asemenea, aerul conditionat va trebui dat jos de pe masina si ars pe rug, laolalta cu aeroterma. Totodata, cu un tub de silicon veti lipi clapa de recirculare pe pozitia inchis. Numai asa aerul din masina dvs. va ramine neviciat, pastrindu-se sanatos!
P.S.: Totusi, ar fi bine sa pastrati in permanenta in torpedou o farfurioara de cafea, ca nu se stie cind veti avea nevoie de un mester ca sa va dea vreo gaura sub vreunul din geamuri, ca sa mai eliminati din umiditate.
Marty, esti subtil, dar nu tine cu mine !
C@talin
28 Jun 2009, 23:37
nu bulan r12 sa scos din uz ca nu era ecolojic,r134a ia luat locu
este bun si loagnu tot r134a are si mai toate masinile
va prezint limuzina de servici, 1,8 din 1997, se tine foarte bine la km ei, inca merge lejer cu 180 km/h.
Andy_ACS
29 Jun 2009, 15:54
Arata excelent pentru Romania si drumurile noastre
Se vede ca e mai rulata ca a ta, numai uitandu-te la farurile ingalbenite si iti faci o idee.
Bafta!
vijelie
29 Jun 2009, 16:21
Toate masinile bugetare arata bine, statul plateste oricat, nu face economii la niciun capitol.
aphophis
29 Jun 2009, 16:42
argon e bujetar ?
ca daca da, ar trebui sa cante ode masinilor romanesti
IRONICK
29 Jun 2009, 16:46
QUOTE(aphophis @ 29 Jun 2009, 17:42)
argon e bujetar ?
sofer ...
tatabobu
29 Jun 2009, 16:57
Argoane, da' de ce ascunzi numarul de pe masina statului si de pe a ta nu?
Andy_ACS
29 Jun 2009, 17:10
Pe a lui oricum cred ca il schimba cand si-o trece pe numele lui. Parca vad numar WOO
Bafta!
nu stiu de unde ati scos-o p'asta..sau poate habar n'aveti ce inseamna bugetar
e vorba de un SA cu capital de stat, cu venituri care nu vin de la bugetul statului.
oricum, toate elementele de casoriserie si vopseaua sunt originale, nu a stat in garaj, doar afara, iarna-vara, nu am gasit la ea vopsea sarita sau rugina...asa ca cugetarile domnului vijelie pica..s-au facut doar interventii mecanice, ar fi culmea ca la 500.000 km sa nu se fi stricat niciodata.
b76bgaarh
29 Jun 2009, 17:33
deci aveti grija...nea argon lucreaza la irep...daca nu sunteti cuminti ...vine si va taie lumina.....
ps mama ce case de avcanta au astia....
pps frumoase masini la timpul lor....
vijelie
29 Jun 2009, 17:47
Nu o taie el, el e economist.
Domnu' argon: ca sa fie clar si pt dumneata, faptul ca anumite masini sunt intretinute mai mult decat corect (asa cum sunt cele din zone in care cheltuielile nu conteaza, fie bugetare, fie alte regii de stat) e un lucru bun.
da, e bun, stai linistit, nici eu nu-i inghit pe cei ce o ard pe banii statului.
DragosP
29 Jun 2009, 18:08
QUOTE(argon @ 29 Jun 2009, 19:06)
...nici eu nu-i inghit pe cei ce o ard pe banii statului.
... pe forumuri...
QUOTE(DragosP @ 29 Jun 2009, 19:08)
... pe forumuri...
@Argon Transilvania Sud sau AISE?
Off:@Argon scuza-ma ca te intreb dar tu tot la astia "cu corentu" lucrezi?
P.S: Daca da am o intrebare...cu ce se ara campul electric?
bucatzel
30 Jun 2009, 09:34
Cu Plugarii lu' Goga.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.