nu avea cum sa aiba 133 la un top speed asa de mic...motoru e de origine opel, probabil de pe opel ascona
argon
9 Oct 2009, 12:03
Opel Ascona si ultima serie din 1988 nu avea injectie multipunct. Din cate stiu eu avea monopunct Bosch. Cu Ascona nu are nimic in comun decat platforma GM numita 'J' pe care au fost costruite nu numai astea doua ci inca vreo 10 masini.
Fan3
9 Oct 2009, 12:09
n-a zis nimeni ca daewoo nu aducea nimic nou motoarelor...vezi motorul de tico/matiz unde se facea o trecere de la carburatie la injectie monopunct, ceva mai usor de realizat...pana la urma produsu' final in sine, automobilul, era un opel cu mici imbunatatiri
argon
9 Oct 2009, 12:10
un Opel fara Bug-uri si cu piese mult mai ieftine Sincer m-am speriat cand am vazut ca un rulment spate de Vectra B din acelasi an cu a mea, e intre 400 si 600 ron, numai pe o parte
ArtVandelay
9 Oct 2009, 12:11
matizul are multipunct..
Fan3
9 Oct 2009, 12:12
si depasit din punct de vedere tehnic la momentul respectiv sau aici nu esti de acord ?
argon
9 Oct 2009, 12:14
depasit sau nu, tehnic eu n'am vazut nici o parte in minus fata de o masina cu pret mic produsa in 2009, ce anume are tehnic inapoiat? fara chestiuni de siguranta ca nu se inventasera atunci
Fan3
9 Oct 2009, 12:18
pai espero nu=i o limuzina ??? ) se poate compara asa cu orice masina ...
Andy_ACS
9 Oct 2009, 12:20
Daca o compari cu masinile noi de clasa si pretentiile ei (pe care le aveala nivelul 1996) este net inferioara. Insa comparata cu masinile low cost din clasele mai mici de azi eu zic ca nu se face de ras.
Bafta!
argon
9 Oct 2009, 12:29
in fine, mi-am gasit de lucru si am strans o idee rulmentii spate, dupa procedura si recomandarea din manual, capatasera putin joc in 80.000 km, am pus sigurante noi la piulite, si gresat cu vaselina proaspata, desi aveam un bidon mare cu vaselina 'bulk' romaneasca, am luat un tub de ceva scump si nemtesc special de rulmenti, sa nu am surprize.
b76bgaarh
9 Oct 2009, 12:33
hm...argoane chiar ai timp.....
nici la berlina nu stateam sa o gadil atata......
poate si de aiai a tinut saraca fara nici o problema.....
argon
9 Oct 2009, 12:34
din pacate am terminat in 15 minute
Andy_ACS
9 Oct 2009, 12:38
Daca nu ai carburator, avans, jiclere, platina de reglat... probabil esti nostalgic Si mie imi place sa imi fac de lucru pe la masina, dar cum in general nu e nimic defect si nimic care necesita reglaje ma apuc si fac curat interior-exterior-motor
Bafta!
b76bgaarh
9 Oct 2009, 12:40
voi nu vreti sa stati cu nevasta in casa...si gasiti scuze pt mesterit la masina....
lag_ph
9 Oct 2009, 12:44
Da' la servici.. nimeni?
Totusi, avand in vedere ca e limuzina, nu exista acolo incorporat unu mic si galbejit care sa se ocupe de detaliile astea? Mai am auzit de unu singur care isi conduce singur limuzina, ala... jiji.. da' nici el nu cred ca se baga sa se murdareasca. D'aia e limuzina
Andy_ACS
9 Oct 2009, 13:03
QUOTE(maister_dm @ 9 Oct 2009, 13:44)
Totusi, avand in vedere ca e limuzina, nu exista acolo incorporat unu mic si galbejit care sa se ocupe de detaliile astea?
Ba da, cum sa nu, e argon
Bafta!
dr_mKe
9 Oct 2009, 17:10
Ce faceai azi la Edy Spedition, Argoneatza ?
Merced
9 Oct 2009, 18:04
QUOTE(maister_dm @ 9 Oct 2009, 13:44)
Mai am auzit de unu singur care isi conduce singur limuzina, ala... jiji.. da' nici el nu cred ca se baga sa se murdareasca. D'aia e limuzina
Ei na...
argon
9 Oct 2009, 18:05
QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 17:10)
Ce faceai azi la Edy Spedition, Argoneatza ?
n'am fost eu..
Merced
9 Oct 2009, 18:07
Neavand ce sa mai mestereasca la limuzina s-o fi dus sa carpeasca un tir ceva...
dr_mKe
9 Oct 2009, 18:31
Atunci e din cauza c-am zburat cam tare pe langa alt Sexpero alb fara capace la roti Intarziasem la intalnirea dacia club deva
argon
9 Oct 2009, 18:34
si mie de ce nu mi-ai zis ca sa vin si eu? daca te referi intalnirea alora de pe loganclub, bine ca nu te-ai obosit.
C@talin
9 Oct 2009, 19:12
pfoa la loganclub nu e de nasu limuzinei ?
dr_mKe
9 Oct 2009, 19:31
Cand te-am invitat ai spus ca nu vii, ca trebuie sa studiezi inainte pe forum, bla, bla...
argon
9 Oct 2009, 19:37
exact, si atunci te refereai la Loganclub, nu la
QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 18:31)
intalnirea dacia club deva
trebuia sa te exprimi cum trebuie de la inceput, ca n'are a face una cu alta.
dr_mKe
9 Oct 2009, 19:51
Dacii sunt toate Da' cei de la Logan Club Deva ce ti-au facut ?
Fan3
9 Oct 2009, 19:59
il intrec mereu in trafic si asta e enervant )
dr_mKe
9 Oct 2009, 20:03
Si au consum mai mic mai ales cei cu dizel
argon
9 Oct 2009, 20:03
traficul nu e un concurs pentru mine dar cum isi 'decoreaza' unii masinile, prefer sa-mi vad de treaba mea
dr_mKe
9 Oct 2009, 20:05
Sunt masinile lor, banii lor Ce mai zici de avatarul tau
argon
9 Oct 2009, 20:06
te inteleg, daca noi nu suntem in stare sa organizam o intalnire, te-ai dat pe ei
QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 20:05)
Sunt masinile lor, banii lor
..intalnirile lor..
Fan3
9 Oct 2009, 20:07
era vb de faptu ca ei stau pe o banda care inainteaza mai mult ) legat de tunning ai dreptate...ca la dacia la nimeni...sunt incredibili si cand mai afli si cati bani dau sa le faca asa
dr_mKe
9 Oct 2009, 20:12
Spre deosebire de tine argoneatza eu stiu cat e de greu sa scoti un singur om din casa sa te intalnesti cu el S-au strans destui in Logan Club Deva, oameni de calitate superioara, de toate nivelurile si meseriile Problema ta este alta, nu "tuning-ul" superficial facut la masini.
Merced
10 Oct 2009, 00:49
argon, am uitat sa zic in postul precedent. Mai da-l undeva de rulment la Vectra B, ca n-are cum sa coste atat, decat daca e "original", facut tot de un producator serios si stantat Opel. Si-s doi rulmenti, si cand se duce unu' din ei e indicat sa-i schimbi pe ambii, daca nu depistezi foarte repede problema. Ca ajunge span d-ala de la primu' la al doilea si-l gripeaza si p-ala. Cel putin asa se recomanda. La Cielo am carpit-o pe moment, l-am schimbat doar p-ala care picase, momentan ala a ramas, si au trecut cativa ani de atunci.
ArtVandelay
10 Oct 2009, 11:30
Ba cam atat costa m-am uitat pe autokarma cand am citit postul
Merced
10 Oct 2009, 12:10
Q: auzi ma, are cum sa fie un rulment spate de vectra B intre 400 si 600 lei? & A: maxim 350
ArtVandelay
10 Oct 2009, 12:26
Cauta singur daca nu crezi.. www.autokarma.ro
Merced
10 Oct 2009, 12:37
Nu stiu eu cine-s aia, ce discount-uri au la importatorii directi si ce adaosuri de cacao pun. Si nici nu ma intereseaza. Eu am pus pret de la o firma pe care o stiu serioasa unde lucreaza un bun prieten de-al meu.
argon
10 Oct 2009, 13:42
eu nu stiu de pe net, mi s-a plans o cunostinta ca trebuie sa dea atat pe rulmenti si nu a gasit in magazine sub pretul ala. Deocamdata vad ca merge cu ei huruind.
Mai stiu de la un membru cu vechime pe forum, nu dau nume, ca un kkt de debitmetru de aer(MAF sau as aceva) pentru Corsa C e 6 milioane, era reno-ul huiduit pentru preturi mari la piese, dar Opelul e tot pe acolo, un injector de 1,7 dti cica e 2800 ron la reprezentanta.
Merced
10 Oct 2009, 13:47
Pe spate nu-i pericol sa-ti sara roata, sau mi se pare mie?
sorin1983
10 Oct 2009, 13:50
E mai pericol sa iti puna o frana brusca una din roti de sarit mai greu.
dr_mKe
10 Oct 2009, 13:55
Scuze de exprimarea directa, dar numai fraieirii isi cumpara piesele din reprezentanta, unde platesti un adaos comercial de dai pe spate la aceiasi marca de piesa
argon
10 Oct 2009, 13:57
rulmentii aia nu-s de la reprezentanta, unde probabil sar de 10 milioane, ci din orice magazin de piese import, marci cunoscute.
dr_mKe
10 Oct 2009, 14:04
Era vorba de injectoare de 1.7 dizel. Avand in vedere faptul ca au cedat la kilometrii astia, pretul este mare si calitatea mediocra. Cel putin sa fi fost ieftini Eu am schimbat pe fata stanga si pe spate dreapta, ultimul acum o ora. Cel putin rulmentii de Reno sunt ieftini daca nu-i cumperi din service
einstein1984
10 Oct 2009, 18:16
QUOTE(argon @ 9 Oct 2009, 10:27)
n'ai prea avut tangente cu algebra in scoala? sau nu ai observat ca e vorba de primul consum, ca al doilea e la A/T, si imi bat toate la fix inafara de urban, care daca as circula intr-un oras aglomerat as scoate 11 sigur, aici scot 9-10.
Si eu scot 8% cu un logan de 90 de cai in Bucuresti, dar circul ca vampirii, noaptea. Ca dacamerg ziua bate spre 9,5 sau mai sus.
C@talin
10 Oct 2009, 20:49
same here
argon
10 Oct 2009, 20:50
da' noi avem motoru' dublu
b76bgaarh
12 Oct 2009, 15:06
lasa bre motorul... a lui e si la jumatate cu greutatea....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.