Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
Fan3
interesant motoru' de 2000 cm radmasa.gif
viteza maxima DOAR 185...ce putere are ?
Andy_ACS
Cred ca 133 de cai, de pe Leganza.

Edit: Se pare ca 2.0 are 105 cai - motor cu cilindree mare si putere mica, in 8v. Cel de 133 de pe Leganza e generatie mai noua.
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=78221

Bafta!
Fan3
nu avea cum sa aiba 133 la un top speed asa de mic...motoru e de origine opel, probabil de pe opel ascona
argon
Opel Ascona si ultima serie din 1988 nu avea injectie multipunct. Din cate stiu eu avea monopunct Bosch. Cu Ascona nu are nimic in comun decat platforma GM numita 'J' pe care au fost costruite nu numai astea doua ci inca vreo 10 masini.
Fan3
n-a zis nimeni ca daewoo nu aducea nimic nou motoarelor...vezi motorul de tico/matiz unde se facea o trecere de la carburatie la injectie monopunct, ceva mai usor de realizat...pana la urma produsu' final in sine, automobilul, era un opel cu mici imbunatatiri
argon
un Opel fara Bug-uri si cu piese mult mai ieftine 04.gif Sincer m-am speriat cand am vazut ca un rulment spate de Vectra B din acelasi an cu a mea, e intre 400 si 600 ron, numai pe o parte blink.gif
ArtVandelay
matizul are multipunct..
Fan3
si depasit din punct de vedere tehnic la momentul respectiv rolleyes.gif
sau aici nu esti de acord ? wink.gif
argon
depasit sau nu, tehnic eu n'am vazut nici o parte in minus fata de o masina cu pret mic produsa in 2009, ce anume are tehnic inapoiat? fara chestiuni de siguranta ca nu se inventasera atunci blush.gif
Fan3
pai espero nu=i o limuzina ??? smile.gif) se poate compara asa cu orice masina ...
Andy_ACS
Daca o compari cu masinile noi de clasa si pretentiile ei (pe care le aveala nivelul 1996) este net inferioara.
Insa comparata cu masinile low cost din clasele mai mici de azi eu zic ca nu se face de ras.

Bafta!
argon
in fine, mi-am gasit de lucru si am strans o idee rulmentii spate, dupa procedura si recomandarea din manual, capatasera putin joc in 80.000 km, am pus sigurante noi la piulite, si gresat cu vaselina proaspata, desi aveam un bidon mare cu vaselina 'bulk' romaneasca, am luat un tub de ceva scump si nemtesc special de rulmenti, sa nu am surprize.
b76bgaarh
hm...argoane chiar ai timp.....

nici la berlina nu stateam sa o gadil atata......

poate si de aiai a tinut saraca fara nici o problema.....
argon
din pacate am terminat in 15 minute sad.gif
Andy_ACS
Daca nu ai carburator, avans, jiclere, platina de reglat... probabil esti nostalgic smile.gif
Si mie imi place sa imi fac de lucru pe la masina, dar cum in general nu e nimic defect si nimic care necesita reglaje ma apuc si fac curat interior-exterior-motor smile.gif

Bafta!
b76bgaarh
voi nu vreti sa stati cu nevasta in casa...si gasiti scuze pt mesterit la masina....
lag_ph
Da' la servici.. nimeni? tongue.gif

Totusi, avand in vedere ca e limuzina, nu exista acolo incorporat unu mic si galbejit care sa se ocupe de detaliile astea?
Mai am auzit de unu singur care isi conduce singur limuzina, ala... jiji.. da' nici el nu cred ca se baga sa se murdareasca. D'aia e limuzina tongue.gif
Andy_ACS
QUOTE(maister_dm @ 9 Oct 2009, 13:44)
Totusi, avand in vedere ca e limuzina, nu exista acolo incorporat unu mic si galbejit care sa se ocupe de detaliile astea?


Ba da, cum sa nu, e argon radmasa.gif

Bafta!
dr_mKe
Ce faceai azi la Edy Spedition, Argoneatza ? tongue.gif
Merced
QUOTE(maister_dm @ 9 Oct 2009, 13:44)
Mai am auzit de unu singur care isi conduce singur limuzina, ala... jiji.. da' nici el nu cred ca se baga sa se murdareasca. D'aia e limuzina tongue.gif
*




Ei na...
argon
QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 17:10)
Ce faceai azi la Edy Spedition, Argoneatza ?  tongue.gif
*



n'am fost eu..
Merced
Neavand ce sa mai mestereasca la limuzina s-o fi dus sa carpeasca un tir ceva... tongue.gif
dr_mKe
Atunci e din cauza c-am zburat cam tare pe langa alt Sexpero alb fara capace la roti radmasa.gif
Intarziasem la intalnirea dacia club deva tongue.gif
argon
si mie de ce nu mi-ai zis ca sa vin si eu? daca te referi intalnirea alora de pe loganclub, bine ca nu te-ai obosit.
C@talin
pfoa la loganclub nu e de nasu limuzinei ? tongue.gif
dr_mKe
Cand te-am invitat ai spus ca nu vii, ca trebuie sa studiezi inainte pe forum, bla, bla...
argon
exact, si atunci te refereai la Loganclub, nu la
QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 18:31)
intalnirea dacia club deva  tongue.gif
*


trebuia sa te exprimi cum trebuie de la inceput, ca n'are a face una cu alta.
dr_mKe
Dacii sunt toate tongue.gif
Da' cei de la Logan Club Deva ce ti-au facut ? tongue.gif
Fan3
il intrec mereu in trafic si asta e enervant smile.gif)
dr_mKe
Si au consum mai mic radmasa.gif mai ales cei cu dizel tongue.gif
argon
traficul nu e un concurs pentru mine blush.gif dar cum isi 'decoreaza' unii masinile, prefer sa-mi vad de treaba mea 04.gif
dr_mKe
Sunt masinile lor, banii lor tongue.gif Ce mai zici de avatarul tau tongue.gif
argon
te inteleg, daca noi nu suntem in stare sa organizam o intalnire, te-ai dat pe ei tongue.gif

QUOTE(dr_mKe @ 9 Oct 2009, 20:05)
Sunt masinile lor, banii lor
*



..intalnirile lor..
Fan3
era vb de faptu ca ei stau pe o banda care inainteaza mai mult smile.gif)
legat de tunning ai dreptate...ca la dacia la nimeni...sunt incredibili si cand mai afli si cati bani dau sa le faca asa sad.gif
dr_mKe
Spre deosebire de tine argoneatza eu stiu cat e de greu sa scoti un singur om din casa sa te intalnesti cu el wink.gif
S-au strans destui in Logan Club Deva, oameni de calitate superioara, de toate nivelurile si meseriile wink.gif
Problema ta este alta, nu "tuning-ul" superficial facut la masini.
Merced
argon, am uitat sa zic in postul precedent. Mai da-l undeva de rulment la Vectra B, ca n-are cum sa coste atat, decat daca e "original", facut tot de un producator serios si stantat Opel.
Si-s doi rulmenti, si cand se duce unu' din ei e indicat sa-i schimbi pe ambii, daca nu depistezi foarte repede problema. Ca ajunge span d-ala de la primu' la al doilea si-l gripeaza si p-ala. Cel putin asa se recomanda. La Cielo am carpit-o pe moment, l-am schimbat doar p-ala care picase, momentan ala a ramas, si au trecut cativa ani de atunci.
ArtVandelay
Ba cam atat costa
m-am uitat pe autokarma cand am citit postul
Merced
Q: auzi ma, are cum sa fie un rulment spate de vectra B intre 400 si 600 lei?
&
A: maxim 350

wink.gif
ArtVandelay
Cauta singur daca nu crezi.. www.autokarma.ro
Merced
Nu stiu eu cine-s aia, ce discount-uri au la importatorii directi si ce adaosuri de cacao pun. Si nici nu ma intereseaza. Eu am pus pret de la o firma pe care o stiu serioasa unde lucreaza un bun prieten de-al meu.
argon
eu nu stiu de pe net, mi s-a plans o cunostinta ca trebuie sa dea atat pe rulmenti si nu a gasit in magazine sub pretul ala. Deocamdata vad ca merge cu ei huruind.

Mai stiu de la un membru cu vechime pe forum, nu dau nume, ca un kkt de debitmetru de aer(MAF sau as aceva) pentru Corsa C e 6 milioane, era reno-ul huiduit pentru preturi mari la piese, dar Opelul e tot pe acolo, un injector de 1,7 dti cica e 2800 ron la reprezentanta.
Merced
Pe spate nu-i pericol sa-ti sara roata, sau mi se pare mie?
sorin1983
E mai pericol sa iti puna o frana brusca una din roti smile.gif de sarit mai greu.
dr_mKe
Scuze de exprimarea directa, dar numai fraieirii isi cumpara piesele din reprezentanta, unde platesti un adaos comercial de dai pe spate la aceiasi marca de piesa excl.gif
argon
rulmentii aia nu-s de la reprezentanta, unde probabil sar de 10 milioane, ci din orice magazin de piese import, marci cunoscute.
dr_mKe
Era vorba de injectoare de 1.7 dizel. Avand in vedere faptul ca au cedat la kilometrii astia, pretul este mare si calitatea mediocra. Cel putin sa fi fost ieftini wink.gif Eu am schimbat pe fata stanga si pe spate dreapta, ultimul acum o ora. Cel putin rulmentii de Reno sunt ieftini daca nu-i cumperi din service wacko.gif
einstein1984
QUOTE(argon @ 9 Oct 2009, 10:27)
n'ai prea avut tangente cu algebra in scoala? blush.gif sau nu ai observat ca  e vorba de primul consum, ca al doilea e la A/T, si imi bat toate la fix inafara de urban, care daca as circula intr-un oras aglomerat as scoate 11 sigur, aici scot 9-10.
*


Si eu scot 8% cu un logan de 90 de cai in Bucuresti, dar circul ca vampirii, noaptea. Ca dacamerg ziua bate spre 9,5 sau mai sus.
C@talin
same here tongue.gif
argon
da' noi avem motoru' dublu 04.gif
b76bgaarh
lasa bre motorul... a lui e si la jumatate cu greutatea....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.