io compar cu comuna mea, nu cu metropole.
Prin comuna mea m-am dat seara, ca am masina de servici, nu m-am dus la orele de varf, si cam 8 si ceva a luat doar in oras. ORicum o chinui in oras, nu e facuta pentru asta, si stii si tu treaba asta.
AR-18-MOS
4 Apr 2016, 17:15
QUOTE(argon @ 4 Apr 2016, 18:13)
ORicum o chinui in oras, nu e facuta pentru asta, si stii si tu treaba asta.
Aici sunt foarte de acord cu tine.
QUOTE(argon @ 4 Apr 2016, 17:36)
Leguma mananca asfaltul, dar consumul nu e punctul ei forte, dar face fiecare litru. Nu ma asteptam la consum de 1.5 dci in nici un caz. Date concrete, 1200 km, media 105 kmh, 7,8%, clima pe auto 21 grade.
Si o poza la Mall, nu la noi, printre niste clasice, gen un Stingray care nu se prea vede..
Vezi
aici (post 40) consum care sa merite orice litru. Tot in aceleasi conditii, clima, autostrada, distractie.
Nu toți au clever car.
Sunt convins ca tehnologia a mai avansat din 2006 când s-a inventat motorul nostru, aka eu si gabize. Când o să o dai cu 3000 oiro, da un semn.
espacern
4 Apr 2016, 18:44
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Mar 2016, 20:48)
Consumul a ramas cam ca inainte, dar trebuie sa precizez ca eu am cel mai mic consum de pe forum, asa ca nu se putea si mai mic si chiar daca o sa-l am mi-e si frica sa-l declar, sa nu fiu linsat datorita consumului mic declarat.
ursul_bipolar
4 Apr 2016, 18:51
QUOTE(RZV @ 4 Apr 2016, 18:45)
Vezi
aici (post 40) consum care sa merite orice litru. Tot in aceleasi conditii, clima, autostrada, distractie.
Da dar argonu' are media mai mare
Si sa nu uitam totusi,folcsvaganu' si derivatele sale ie masini,domne' !
Tedeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ruleaza!
Doar că aici vorbim despre bărci! Iar nu ești atent...
Chiar si asa,tedeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ie tedeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............Gaura de la covrig,ză best!
Îmi vine greu să cred 5.3% la 138 km/h plus oraș, am mers si eu ceva cu un passat 2,0 140 cai euro 5, si la 138 pe tempomat în treapta 6 era Media de 6.8 %, dacă mai o bagi si in oraș, sare de 7. Dar noa, o fi nouă generație de motoare așa fantastica ..
El are calculator d-ala care nu recunoaste nici consumul, d-apai fumul!
Anul trecut povesteam cu un tip ce avea mașina de serviciu un passat 2014 (cred), 2.0 tdi, euro6, 150 cai. Bătea săptămânal traseul București - Piatra Neamț și ocazional o cotea și prin Ardeal. Era mulțumit de mașină, dar consumul era cam ca la a mea: 6,5 - 7 pe drumurile patriei. Oraș făcea puțin, dar zicea că iarna, când călătorește mai puțin, sare de 10 strict în București.
Pai atunci, uite inca una. Detalii:
- Distanta parcursa este Cluj - Bors, duminica dimineata, inclusiv 25 de minute de stat in coada in vama, dar media consumului nu a fost afectata datorita sistemului S/S, ci doar media orara. Inainte de a intra in vama era de 70 km/h.
Ulterior, pe totalul de 950 km, in conditii apropiate cu cele expuse in jurnalul meu, media de viteza 99 km/h, 700 km de autostrada (ACC 138 km/h), consumul a fost de 5.4.
Daca minte masina, mint si io, desi cu un plin de 60+ litri, pot parcurge ~ 1,200 de km.
Si nu, nu sunt fan TDI. Doar expun fapte.
P.S. "Hardughia" are tot 1,500 de kg.
Nu am zis ca nu e adevarat, ci ca imi vine greu sa cred. Impresionat consumul oricum la 1500 kg si 150 de cai, dar tot nu devin fan TDI. Daca ipotetic mi-as lua masina noua, 1.6dci 160 de cai as lua.
Nu e doar motorul "vinovat".
Cred ca o buna parte din diferenta o face DSG-ul, si managementul electronic, cel putin extraurban vorbind.
espacern
4 Apr 2016, 20:25
QUOTE(RZV @ 4 Apr 2016, 20:17)
managementul electronic
Adica i FORCE?
QUOTE(gabize @ 4 Apr 2016, 19:31)
Anul trecut povesteam cu un tip ce avea mașina de serviciu un passat 2014 (cred), 2.0 tdi, euro6, 150 cai. Bătea săptămânal traseul București - Piatra Neamț și ocazional o cotea și prin Ardeal. Era mulțumit de mașină, dar consumul era cam ca la a mea: 6,5 - 7 pe drumurile patriei. Oraș făcea puțin, dar zicea că iarna, când călătorește mai puțin, sare de 10 strict în București.
B6 tedeiii pede si 4motion lua cam atât, si ala era vechi, greu, cărămidă și se împiedica în 4 roate.
Acu' depinde si cum tragi de ea. Dacă decolezi cu fiecare ocazie la 180 pe e85, nu te mai uiți la consum.
b76bgaarh
4 Apr 2016, 20:55
Nuuu, e softul de manarit consumul. E o versiune a ăluia de manarit noxele.
Ps cică nu tdi e cea mai economica masina din anglica.
Rid mai lips again: oricat de manarit e soft-ul si/sau calculul, cu un plin de 60+ litri, fac ~1,200 de km loco (oras, extraurban pana la plantatie, ceva autostrada).
Dacă nu produci, tot degeaba...
Ma bate un gand...de 200 cai si 400 Nm, pot sa apara ceva probleme, tinand cont ca e cam submotorizata la 150 de cai, daca exista si 180 pe acelasi motor din fabrica...
madhorsefuzzy
5 Apr 2016, 18:50
Si pe mine m-a
batut. Dar pana nu ajung in Benelux nu cred ca fac nimic.
200 de ponei, struniți ușor, probabil vor galopa frumos. Dar dacă te dai la ei, mi-e milă de suporții motorului, cutia de viteze, ambreiaj, planetare și pasageri.
espacern
5 Apr 2016, 19:01
QUOTE(gabize @ 5 Apr 2016, 18:55)
Dar dacă te dai la ei, mi-e milă de suporții motorului, cutia de viteze, ambreiaj, planetare și pasageri.
Alea sunt solide.....turbina si injectoarele pica primele!
In general, sau la 2.0 dci? DIn cate am inteles, nu are nimic in comun cu 1.5 , 1.9 si 2.2 dci, care sunt muci la capitolul fiabilitate fata de 2.0.
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 19:45)
Ma bate un gand...de 200 cai si 400 Nm, pot sa apara ceva probleme, tinand cont ca e cam submotorizata la 150 de cai, daca exista si 180 pe acelasi motor din fabrica...
Dacă nu dai în ea ca "surdu' în tobe", go for it
Eu am ambele mașini "cipuite" și nu sunt probleme. Eu mi-am dorit "acel zvac" când ești în depășire și ai mașina încărcată cu bagaje plus adulți, copil etc... ești în concediu și nu stai sa te rogi de mașină s-o ia din loc.
Are zvacul oricum, nu ma plang, poate pe tine te ajuta la 1.5. Dar vreau si mai mult, sa fie acolo..in special cuplul, 60-80 Nm conteaza, e un Matiz in plus, si daca se poate, sa fie tot disponibil sub 2000, gen 1700 rpm, cum e la 2.0dci 178.
espacern
5 Apr 2016, 19:15
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 19:10)
n special cuplul, 60 Nm in plus conteaza,
Schimbi cutia?....ca din pinioane rezulta cuplul!
Las-o asa mai bine.....si bucura-te de ea!
Pai de aia am zis ca ma bate un gand, ca faceam direct daca nu. Pe de alta parte si-a facut asa stock treaba 300.000 km, si motorul e boboc...am vazut destule 1.5 si 1.9 dci cu injectoare si turbina varza la km mult mai putini...
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 20:10)
Are zvacul oricum, nu ma plang, poate pe tine te ajuta la 1.5. Dar vreau si mai mult, sa fie acolo..in special cuplul, 60-80 Nm conteaza, e un Matiz in plus, si daca se poate, sa fie tot disponibil sub 2000, gen 1700 rpm, cum e la 2.0dci 178.
Orice Nm in plus ajută. Totul depinde de șofer de cum dozeaza accelerația și de cat de agresiv este. Dacă ai ocazia, poți testa cateva zile harta nouă și pe urmă sa revii la stock.
Dacă faci pasul, mare grijă la cine resoftezi.
La baietii de la Coramex..aka fiind reprezentanta Reno din Deva.
Un plin de diesel e cât o resoftare zilele astea.
QUOTE(argon @ 5 Apr 2016, 19:10)
Are zvacul oricum, nu ma plang,
la ce te raportezi cand zici asta? la 1.4 16V?
2.0 16V
1.5 dci.
Ontopic, de unde pot seta treapta de incalzire la scaune? Ca am gasit doar botoane de on/off, pe fiecare in parte, dar atat..
AR-18-MOS
5 Apr 2016, 20:04
Deci e ca la Logan?
fix, numai că mai bine.
clar nu e ca la Logan, presupun ca e ceva auto adaptiv cu diversi senzori de temperatura , cat am folosit incalzirea, nu am simtit niciodata discomfort, cum am simtit in Logan, adica a fost numa' bine, nu a fost rece, nu am transpirat la spate.
AR-18-MOS
5 Apr 2016, 20:12
Am inteles, nu ai simtit discomfort deci de aia voiai sa ii reglezi intensitatea.
Eu folosesc de toamna până primăvara încălzirea în scaune. O pornesc în prima zi în care mi-i frig dimineața și n-o mai opresc până spre mai. Își face discret treaba, începe să fie deranjantă doar când soarele încălzește puternic habitaclul dar temperatura exterioară e încă scăzută. Atunci se cam zăpăcește. Dar deja e pe ultima sută de metrii de funcționare.
Nu ai inteles, eram obisnuit cu VAG si ma intrebam de reglajele manuale respective.
La asta, concret, cand te sui dimineata in masina, baga incalzirea in scaune mai tare, cand s-a incalzit putin motorul, deci baga ventilatia cald, taie singura din intensitate.
b76bgaarh
5 Apr 2016, 20:44
Nu lucreste împreună cu clima? Dacă e oprita de tot baga căldură în scaun?
b76bgaarh
5 Apr 2016, 20:48
La mine dacă opresc clima/încălzirea nema încălzire în scaun.
Azi, spre exemplu, pe la 16:00 mergea și AC-ul (clima pe auto, 19,5 grade) și a pornit și încălzirea în scaune.
b76bgaarh
5 Apr 2016, 20:54
Mâine încearcă sa vezi cum face dacă o oprești complet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.