Adică 5 stele date unui Q7 = 5 stele date unui Spark?
L.E.: se pare că știu eu greșit, dar parcă erau pe clase (nu categorii, scuze) : SUV, compactă, etc.
spy_oh_joy1389
20 Jun 2011, 09:12
M-am documentat si am gasit ceva care m-a cam indus in eroare. Se pare ca nu mai se compara in functie de marime din 2009, dar se compara in functie de marime http://www.euroncap.com/files/TB007---Appl...596f4ec4dc6.pdf "Moreover, Euro NCAP no longer uses ‘size categories’ as its basis for comparison. Since the beginning of 2009, the website has allowed comparison between cars with broadly similar structures (e.g. passenger car, off-roader etc) and with masses within 150kg of one another."
treaba e simpla, la testele facute de euroncap, o masina mai grea trebuie sa absoarba o energie de impact mai mare decat una mai usoara, de exemplu Mitsubishi L200 dublecab 2.5 cantareste 1900kg si are 4 stele in schimb un clio 3 in 3 usi cu motor de 1.2 cantareste 1200kg si are 5 stele, sincer la un impact forntal intre cele 2 as vrea sa fiu in masina mai grea
Si stelele la euroncap nu se dau dupa categoria din care face parte masina
dr_mKe
20 Jun 2011, 13:46
Insuficient citit si inteles !
Oare daca un L200 intra intr-un X5, in care ai vrea sa fii ?
cdadan
20 Jun 2011, 13:48
In Clio?
cj98czh
20 Jun 2011, 13:51
&feature=related
dogy_10
20 Jun 2011, 14:05
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jun 2011, 12:46)
Insuficient citit si inteles !
Oare daca un L200 intra intr-un X5, in care ai vrea sa fii ?
Nu ai inteles ce am vrut sa zic, la un impact forntal intre 2 masini asemanatoare, din ani aporpiati ( nu una din 90 si una 2008) 2 elemente esentiale sunt masa si viteza fiecareia
Si lasa-mi te rog libertatea sa nu inteleg suficient si sa vreau sa fiu intr-un impact frontal in Q7 si nu in fiat 500
cj98czh
20 Jun 2011, 14:07
Depinde ....
Aici as vrea sa fiu in mica ganganie ....
dogy_10
20 Jun 2011, 14:18
am specificat in cazul in care cele 2 masini sunt din ani apropiati nu una din 1900 si una abia scoasa din fabrica, sunt diferente majore de constructie
bucatzel
20 Jun 2011, 14:19
QUOTE(dogy_10 @ 20 Jun 2011, 15:05)
Si lasa-mi te rog libertatea sa nu inteleg suficient si sa vreau sa fiu intr-un impact frontal in Q7 si nu in fiat 500
Eu unul as prefera sa fiu ala care filmeaza toata faza .
sobolan
20 Jun 2011, 14:21
modus-ul a "absobit" aproape toata "energia" creata la impact si s-a "modelat" astfel incat sa protejeze pasagerii....multi spun ca-s masini de plastic,eu zic ca-s gandite bine la siguranta !
ArtVandelay
20 Jun 2011, 14:30
"de" "ce" "pui" "atatea" "ghilimele" ?
dr_mKe
20 Jun 2011, 15:53
Pai tocmai, nu ai inteles despre ce este vorba !
Ajunge sa-ti pui arcuri sport la Logan si sa te tamponeze alt Logan cu suspensia stock, ca sa-ti faca praf masina. A se intelege MULT mai praf decat este normal, din cauza diferentei de inaltime.
Ce vrei tu de fapt sa spui (asta in caz ca ti-ai dat seama, desi eu sunt sigur ca NU) este ca din cauza inaltimii mari exista incompatibilitati majore intre SUV-uri si restul masinilor. La fel de bine calarea si un Passat De ce nu pui link cu crash-testul dintre Polo si S-klasse, unde diferentele nu mai sunt atat de dramatice. Si sa nu uitam totusi, era un Polo de 4 stele la limita, nu ultimul racnet de Renault Clio
&feature=fvwrel
dogy_10
20 Jun 2011, 16:28
ba mi-am dat seama foarte bine de problema inaltimii, am vazut si eu episoadele de la celebrele emisiuni unde se pune problema respectiva, doar ca NU la asta ma refeream, ci pur si simplu la diferenta de greutate care poate influenta dinamica unui accident, precum si diferenta de inaltime si multe alte variabile care fac ca rezultatele de la euroncap sa nu fie decat cu titlu informativ, sincer sa fiu cu toate cele 5 stele date de celebrul institut, nu ma simt deloc in siguranta atunci cand conduc clio3 printre numeroase balene de 2 tone gen q7, seia7, range rover etc. care de obicei se deplaseaza cu mult peste viteza legala si fara a respecta vreo regula de circulatie in afara de "prioritatea de smecher"
PS: nu va uitati doar la modul cum se deformeaza masinile, ci si la faptul ca smartul e proiectat in directia opusa, asta se treaduce prin forte mult mai mari suportate de pasageri
lasa mane ca a ta e coupe astea nu au nimic...10 pct obtin doar sedanurile...
oricum cui ii e frica de asta nu scapa...asa ca stati linistiti...cand e sa mori...o faci chiar daca esti intr-un hummer sau intr-un ..matiz (asta asa sa ii creasca sufletul lui argon)
nimic nou despre limuzine? argoane pana la urma ai dat toate 3 petarde?
G I M
20 Jun 2011, 21:58
Da, acum e sofer profesionist deci isi strange bani pentru un cap tractor Woo.
Alex4u
20 Jun 2011, 22:04
a vandut decat 2 ...si acum cu banii luati pe astea 2 sudeaza ramforsari la matiz sa capete inca 1 stea jumate...
ipiq
20 Jun 2011, 23:26
hai argoane ca iti dau io masina mare si spatioasa care sa consume putin ai 150 cp, n-ai emotii in depasiri, scaune electrice cu memorie, faruri adaptive (dinalea de lumineaza dupa coltz ) ventilatie in scaune si alte nebunii... imi dai un espero, iti mai dau io diferenta o mie si batem palma
sobolan
21 Jun 2011, 00:02
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jun 2011, 16:53)
Pai tocmai, nu ai inteles despre ce este vorba !
Ajunge sa-ti pui arcuri sport la Logan si sa te tamponeze alt Logan cu suspensia stock, ca sa-ti faca praf masina. A se intelege MULT mai praf decat este normal, din cauza diferentei de inaltime.
....
pai tocmai am inteles da' nu inteleg ce vrei sa zici tu ! arcuri sport nu-mi pun ca si-asa am distrus-o prin toate gaurile/santurile patriei ! diferenta de inaltime are un rol si ea dar nu exagera !
Markos
21 Jun 2011, 00:04
cine naiba îsi pune arcuri sport pe Logan?
hai, un auspuff acolo, mai înteleg..
Kruger
21 Jun 2011, 00:25
Mai exista Woo racer ? Imi aduc aminte ca am mers odata cu un taxi din asta....
Da, acum e sofer profesionist deci isi strange bani pentru un cap tractor Woo.
Zici tu ceva.... sa vezi cand ne trezim cu primul jurnal de bord pentru un cap tractor (si nu neaparat Daewoo), sau la vreo duba (poate chiar Daewoo, sau daca nu un Iveco ori ceva pe-acolo)
G I M
21 Jun 2011, 10:59
Sa vezi nebuneala naibii cand o strange piulitele la cuplu la toate rotile
Alex4u
21 Jun 2011, 11:29
Eu as fii curios doar ce consum ne da la capul tractor cand si-o lua...
Markos
21 Jun 2011, 11:32
Patru la suta, evident.
nalodaniel
21 Jun 2011, 11:53
argoane, dai te rog un update?
sobolan
21 Jun 2011, 13:41
QUOTE(Markos @ 21 Jun 2011, 01:04)
....hai, un auspuff acolo, mai înteleg..
argon
21 Jun 2011, 16:46
QUOTE(nalodaniel @ 21 Jun 2011, 12:53)
argoane, dai te rog un update?
update!
nalodaniel
21 Jun 2011, 18:42
multumesc din adancul sufletului
argon
22 Jun 2011, 14:46
O intrebare, are un coleg un Logan 1.5 dci, din 2007, euro 4, 68 de cai cu intercoler si ESP de vanzare. Am cautat detalii si nu am prea gasit despre aceasta motorizare si mai ales ESP, dar intradevar are, ca am verificat, nici eu nu credeam.
Aveti ceva detalii? pretul pentru mine este bun, 35.000 km.
para06
22 Jun 2011, 14:48
Si eu cred ca are
nevoie
marksman
22 Jun 2011, 14:49
ESP la Logan? Poate pentru Duster.
argon
22 Jun 2011, 14:49
Da, Logan 1.5 dci si 68 de cai, in talon, nu am prea auzit nici de motorizarea asta, iar de ESP, am testat pe nisip si corecteaza singur pozitia volanului, ti-l misca din mana, crede-ma ca am crezut ca vorbeste prostii, dar se pare ca nu.
Maskatu
22 Jun 2011, 14:50
Parca nu iti placea loganu. Sau faci specula?
cosmin_2300
22 Jun 2011, 14:51
Argoane, are EPS (Electric Power Steering). Dar, evident că știai asta
L.E.: ce glume are Argon
para06
22 Jun 2011, 14:51
O fii logan de la extraterestii
Mie la TDI cand mi-a intrat ESP`u nu mi-a corectat volanu , doar masina
argon
22 Jun 2011, 14:52
QUOTE(cosmin_2300 @ 22 Jun 2011, 15:51)
Argoane, are EPS (Electric Power Steering). Dar, evident că știai asta L.E.: ce glume are Argon
Eu ma refer la control electronic al stabilitatii.
marksman
22 Jun 2011, 14:53
QUOTE(argon @ 22 Jun 2011, 14:49)
Am testat pe nisip si corecteaza singur pozitia volanului, ti-l misca din mana, crede-ma ca am crezut ca vorbeste prostii, dar se pare ca nu.
Tu stii ce e ESP-ul? Verificarea ta e apa de ploaie. Vrei sa verifici? Du-te-n parcarea de la Bejan, stai in mijlocul parcarii si pune pe cineva la volanul masinii respective, sa dea ture-n jurul tau, volan bracat aproape la maxim. Uita-te la roata din dreapta spate. Daca o vezi blocandu-se, are ESP, care asa face corectarea de traiectorie, nu actionand asupra volanului.
cosmin_2300
22 Jun 2011, 14:53
E vreunu' care te-a crezut când ai zis că Logan are ESP?
L.E.: voi nu v-ați prins că face mișto?
para06
22 Jun 2011, 14:55
Nu cred ca face misto
Lostboy
22 Jun 2011, 14:56
QUOTE(argon @ 22 Jun 2011, 14:49)
..... am testat pe nisip si corecteaza singur pozitia volanului, ti-l misca din mana, .....
Eu zic să mai încerci și cu mai multe loganuri, o să facă la fel, PE NISIP.
ipiq
22 Jun 2011, 15:06
QUOTE(marksman @ 22 Jun 2011, 14:53)
... sa dea ture-n jurul tau, volan bracat aproape la maxim. Uita-te la roata din dreapta spate...
vezi ca daca da ture in partea aialalta trebe sa te uiti la roata din stanga spate
vezi ce au ajuns si donuts-urile astea? trebe sa stii cand le faci in sens trigonometric si cand nu...
marksman
22 Jun 2011, 15:08
Corect, trebuia sa generalizez: la roata spate care e pe interiorul virajului (adica spre cel care priveste). LE: eu priveam cum se faceau virajele spre stanga mea si de asta am zis de roata dreapta spate
Alex4u
22 Jun 2011, 15:13
eu in prima iarna cand am avut permisu si eram cu dacia pe polei tot asa m-a corectat pana m-a adus cu spatele fix in gardul unui om...nororc ca aveam carlig de remorca..dar va spun...imi controla volanul al boalii esepeu de nu stiam ce se intampla..normal..aveam cauciuce de vara.. dar va spun esepeu a facut tot...
Markos
22 Jun 2011, 15:29
argoane, la logan ESP = Echipare Stergatoare Ploaie
au cam toate.
Alex4u
22 Jun 2011, 15:32
io nu inteleg cum face argon de gaseste doar prototipuri dastea de masini..ba o limuzina care produce benzina..ba un logan dci cu esp
ArtVandelay
22 Jun 2011, 16:09
QUOTE(para06 @ 22 Jun 2011, 15:51)
O fii logan de la extraterestii Mie la TDI cand mi-a intrat ESP`u nu mi-a corectat volanu , doar masina
E stricat al tau, ESP-ul trebuie sa invarta de volan cand derapezi. de-asta unii il folosesc la parcari, pentru comoditate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.