Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
dan22y
+1 wink.gif

Desi si la Scenicul care l-am detinut, desi asta chiar era orijinal sh ca nou fabricat si importat di FR, tot stopul de ceata stanga functiona...
corbex
La cele fabricate pentru Anglia se aprinde cel din dreapta.
argon
Am intrebat pentru ca triplele sunt cam la fel, adica si cea din dreapta are locul destinat lampii de ceata.

PS: becurile de la numarul spate se pot schimba fara demontarea suportului de numar?
b76bgaarh
manualu ala care vine cu masina e asa de sanchi sa iti mai mareasca astia consumu... pardon sa scada productia de combustibil, ca de citit vad ca nu l-ai deschis.
cj98czh
A uitat mosul sa il predea la vanzare...
argon
Ar trebui desfintat trei sferturi de forum daca e cu manuale, aflu mai usor decat sa rasfoiesc doua kile de hartii, ca e plin locul ala de sub podea de ele. Am cautat juma de ora codul de la casetofon pana l-am gasit.
dan22y
QUOTE(argon @ 7 Nov 2012, 13:56)
PS: becurile de la numarul spate se pot schimba fara demontarea suportului de numar?
*


Depinde de suportul de numar. La mine a mers fara probleme sa schimb w5w-urile. Mare atentie sa nu ai contactul pus, sa nu faci vreun "scurt" pe acol.
corbex
QUOTE(argon @ 7 Nov 2012, 13:04)
Am cautat juma de ora codul de la casetofon pana l-am gasit.
*


Argoane, iti spun un secret, dar mucles! Am scris codul de la casetofon pe...casetofon smile.gif
Markos
QUOTE(argon @ 7 Nov 2012, 12:56)
becurile de la numarul spate se pot schimba fara demontarea suportului de numar?
*


Ha? wacko.gif
argon
Nu-mi pun leduri, relax, doar unul e ars, si capacul ala transparent la prima vedere nu iese din cauza suportuluid e numar, care e unul negru, tipic, fara leduri.
Markos
Ai aproape un centimetru între căpăcele și suport, imposibil să nu iasă.
argon
Inseamna ca am pus eu suportul mai sus anul trecut cand le-am schimbat pe cele personalizate cu dilerul.
Markos
N-ai înțeles, și la mine e montat suportul cât se poate de sus. Da' tot mai e loc destul, ca să scoți rahatu' ăla de căpăcel. Știu, pentru că am schimbat un bec de-ăla acum vreo șase ani (și singurul).

Bagi o șurubelniță dreaptă și mai subțirică într-un capăt și iese căpăcelul instant, dă-l drec.
marian-j
QUOTE(argon @ 7 Nov 2012, 10:04)
O intrebare, stopurile de ceata se aprind in ambele parti sau doar in stanga?  Sa stiu daca e ars un bec sau asa trebuie..
*




QUOTE(Markos @ 7 Nov 2012, 10:05)
Doar stângul.
[...]
*


Ha? ohmy.gif
La leguma mea se aprind alemadoua becurile de "nacht und nebel",si nici neamtu' ala de-mi tot bodogane pe sub bord nu se vaita de fo durere.
Sa inteleg ca am un bug?Ii ceva stricat? unsure.gif frustrat.gif
argon
Duca cate am observat, la 99% din masini stopul de ceata spate se aprinde doar pe partea dinpre axul drumului.
Markos
La mașinile mai noi iuropene, directiva UE are fo zece ani parcă.

Și asta, conform aceleiași directive, doar dacă becul de ceață e apropiat de cel de frână (în același bloc). La C4, de exemplu, ceața era separat, undeva jos în spoiler, și funcționau ambele.
99AIM
Argoane cum mai stai cu consumul ca de produs benzina se stie...
Markos
Mai haios e la Matiz. Din spirit de economie, au anticipat directiva UE cu fo 10 ani tongue.gif Au pus ceață pe stânga și marșarier pe dreapta biggrin.gif
argon
QUOTE(Markos @ 11 Nov 2012, 21:44)
Mai haios e la Matiz. Din spirit de economie, au anticipat directiva UE cu fo 10 ani tongue.gif Au pus ceață pe stânga și marșarier pe dreapta biggrin.gif
*



Ce treaba aveau coreenii cu directiva europeana nu stiu.

QUOTE(99AIM @ 11 Nov 2012, 21:37)
Argoane cum mai stai cu consumul ca de produs benzina se stie...
*



Prin oras nu am prea umblat, ca folosesc un dci momentan blush.gif Ultimul drum a fost pe la bucale, pe 900 de km, viteza medie pe la 80 de km/h, consumul 6,2. Sa zicem ca-s cat de cat multumit, daca n'o forjam pe dealu negru, si 160 pe A1, iesea sub 6.
Markos
6.2 e risipă la tine, du-o la servis.
argon
Si probleme intampinate...daca nu se stie e chiala si are geamuri manuale pe spate...si s-a rupt o manivela ca cineva s-a gandit ca de acolo se deschide usa...am fost si eu ca tot omu la diler, sa aflu cacosta vreo 60 de lei si dureaza 2 saptamani, si din intamplare mi-au cazut ochii pe una la un Logan...e identica, costul inlocuirii.. 6 lei la automoto.
Markos
Fix identică?
argon
100% identica blush.gif
Markos
Mișto up.gif
argon
La o Corsa C cu motor de 1 litru, stie cineva la cat se schimba distributia, sau se schimba, daca nu tacane? Am gasit una la 118.000 km, motorul nu zdrangane ca la majoritatea.
pishky
unupatru e prea musculos?
mumus
QUOTE(argon @ 23 Nov 2012, 20:28)
La o Corsa C cu motor de 1 litru, stie cineva la cat se schimba distributia, sau se schimba, daca nu tacane?  Am gasit una la 118.000 km, motorul nu zdrangane ca la majoritatea.
*




daca e distributie pe lant , la 120 000, dar din cate stiu eu motorul de 1 litru e in 3 cilindri si e cu distributie pe curea, deci se schimba la 4 ani sau 60000 km...

Sfatul meu, schimba distributia daca cel dinaintea ta nu are acte doveditoare ca a schimbat-o.
Merced
Chiar recomanda cineva schimbul alora pe lant la un numar de kilometri? Eu parca nu cred treaba asta. Ca au probleme intinzatoarele si incep sa fara galagie, aia e, schimbi atunci, da' asta se poate intampla si mai tarziu, sau poate s-a intamplat in trecut si deja a fost vreunu care a remediat problema.
Apropo, sunt doua motoare de un litru pe C, si doar unul e pe lant din ce tin eu minte.
argon
La asta e cu lant, motorul e 1 litru, 58 de cai.
99AIM
Argoane te dai la teutoane...pai a ta produce si tu te interesezi cat sa bagi intr-o Corsa...ne tradezi nea Argoane cu intrebarile astea.
Merced
Ehe, asta o sa produca mai mult decat sunteti obisnuiti ....
marian-j
Coane argoane,te manca in tur?
Ce vrei sa faci "ascutitoarea" aia?
Markos
Drifturi prin giratorii.
marian-j
N-as crede.Pentru drift are fiorosul ala de unupatru.
Cred ca vrea sa-l cumpere pentru sotia dumnealui.
Nu m-ar mira sa i-l faca guler!
Un Clio de 1,2l e aur fata de rasnita aia. rolleyes.gif
hitman1234
QUOTE(argon @ 23 Nov 2012, 22:25)
La asta e cu lant, motorul e 1 litru, 58 de cai.
*



frate tu-ti iei in curand d-astea cu - cp wacko.gif
Merced
Punto 2(cu sa fara facelift). wub.gif
Laurentziu83
Nu stiu cum e cu distributia pe lant la motorul de 1 litru, insa la 1.3 diesel, de pe Corsa si Punto, lantul poate sa cedeze si inainte de 100 de mii de km, in conditiile in care majoritatea din curelele de distributie montate pe masinile actuale duc lejer acest kilometraj.

Asa ca nu-i nici o afacere daca lantul ala e pus acolo doar "sa dea bine".

Punto 2 are probleme cu bratele de suspensie, coloana de directie si, in cazul dieselului, cu baia de ulei care e foarte joasa si se indoaie foarte usor in dreptul sorbului.
Merced
Ce sa cedeze? Ce intelegi prin cedat? Eu nu prea am auzit cazuri de lanturi rupte, cum am auzit de curele.
Cedeaza intinzatorul, face ca tractoru', da multi nici nu le baga in seama si mai merg cu ele de se plictisesc.
Eu am mers 20.000km cu Dacia la modu' asta, intinzatoru' praf, in turatii lovea lantu' de capacul distributiei, si nu s-a mai rupt...
Laurentziu83
Lanturi rupte la 1.3 multijet am vazut destule cazuri, si s-au lasat cu inlocuiri de supape, din fericire fara pistoane avariate. Vorbesc aici de masini din 2006-2007, prim proprietar, in jurul la 100 de mii de km.
hitman1234
hu fachin cares? argon oricum o ia de la vreo calugarita ceva care mergea doar pe autostrazi intre manastire si service pt revizii
Merced
Laurentiule, vorbim de benzinare aici, lasam diesel-urile de-o parte.
argon
Stie cineva daca exista ceva adaptor pentru un HU pioneer la Corsa c? Nu de alta da' stau fara utilitate minunatie de 6 botoane pe volan huh.gif

PS: sau pe unde gasesc unul original, da' nu cu caseta, cu CD blush.gif
corbex
Volanele cu butoane sint cautate. Mai bine-l vinzi si-ti iei Corsa cu el.
Merced
Hai lasa mistourile astea de Hunedoara si pune poze cu micro-limuzina.
b76bgaarh
argoane ai dus marfa noua in cimitirul de masini de la deva?
vallyyy
QUOTE(argon @ 28 Nov 2012, 07:56)
Stie cineva daca exista ceva adaptor pentru un HU pioneer la Corsa c?  Nu de alta da' stau fara utilitate minunatie de 6 botoane pe volan  huh.gif

PS: sau pe unde gasesc unul original, da' nu cu caseta, cu CD blush.gif
*




Daca nu ma insel se pot face comenzile sa mearga fara adaptor,treaba e valabila atat pentru Pioneer,cat si pentru Sony
b76bgaarh
scuze argoane am vrut sa scriu "parcul auto deva".
vallyyy
QUOTE(argon @ 23 Nov 2012, 20:28)
La o Corsa C cu motor de 1 litru, stie cineva la cat se schimba distributia, sau se schimba, daca nu tacane?  Am gasit una la 118.000 km, motorul nu zdrangane ca la majoritatea.
*



Se presupune ca tine in jur de 150 000 de km si nu lantul in sine cedeaza ci intinzatorul care e hidraulic si nu-si mai face treaba
argon
QUOTE(Merced @ 28 Nov 2012, 15:08)
Hai lasa mistourile astea de Hunedoara si pune poze cu micro-limuzina.
*



Am doar astea din anuntul dat de vanzator.
Iulikk
Bun. Bine ca e in doo usi.... nu cari juma' de masina degeaba dupa tine...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.