Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
am desfintat scrumiera, de fapt am scos-o sa fac loc unei prize duble, sa incapa si GPS-ul [attachmentid=1627544490]

in rest, benzina si talpa, jar mananca, nimic de reprosat, urmeaza niste covorase negre originale noi, ca alea gri is penale dupa cum se observa.
bulan
QUOTE(argon @ 1 Aug 2009, 10:43)
Pentru carcotasii cu km dati inapoi, poza cu distributia, schimbata in 10.2007 'la  km', desi avea 11 ani.
*



QUOTE(Merced @ 3 Aug 2009, 13:55)
Nu te mira ca era distributia originala, si la mine a tinut pana prin 2005 parca distributia, trecusera si kilometri si termenul.
*


La bebelus scrie ca se schimba distributia la 90.000 km si dupa aia din 30.000 in 30.000 km.
Pai cum eu fac cam 10.000 km/an sa inteleg ca pot sta linistit 9 ani?
Dar daca distributia originala a motorului tine 90.000 km dupa aia de ce trebuie schimbat din 30.000 in 30.000 km?
driverx
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 20:50)
am desfintat scrumiera, de fapt am scos-o sa fac loc unei prize duble, sa incapa si GPS-ul [attachmentid=1627544490]

in rest, benzina si talpa, jar mananca, nimic de reprosat, urmeaza niste covorase negre originale noi.
*



Esti pe drumul cel bun. Ai inceput cu customizari care nu arata nicicum. La fel ca la mult regretatul isteit.
argon
astept sugestii cum bag detectorul , GPS-ul si un telefon la incarcat, si sa arate altfel!
R19/16v
In continuare refuzi sa speli cauciucul ala de sub HU blink.gif
argon
cand pun covorase calumea ma ocup si de ala biggrin.gif
bulan
Nu ma lamureste si pe mine nimeni cu distributia?Hai nu fiti rai!
argon
QUOTE(bulan @ 9 Aug 2009, 19:59)
Dar daca distributia originala a motorului tine 90.000 km dupa aia de ce trebuie schimbat din 30.000 in 30.000 km?
*



Pentru ca nu te duci in Spania la Martorell sa ti-o schimbe Hose Armando cu piese din fabrica, ci in Romania cu piese aftermarket, la badea Ghita de la service, al carui sef are profitul mai mare daca vine lumea mai des.
bulan
Pai si ce e vreun secret unde se fac alea originale?Rog un coleg care e in orasul respectiv sa se duca la poarta fabricii cu 5 litri de palinca si ia un set ca si aia pun botu la d'astea.
driverx
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 21:04)
astept sugestii cum bag detectorul , GPS-ul si un telefon la incarcat, si sa arate altfel!
*



1) Arunci detectoru la gunoi
2) Cred ca spliteru tau e cu mufa separata. Il bagi doar cand ai nevoie. In rest mufa brichetei o lasi goala sau pui bricheta inapoi.
argon
de ce as arunca detectorul? GPS-ul pot sa-l las sau sa-l arunc si p'ala? telefonul unde-l pun la incarcat, sa zicem daca arunc detectorul si las GPS-ul?
driverx
Detectorul NU il arunci pentru a elibera un slot ci pentru:
1) De ce sa nu mergi legal?
2) Daca nu ai mai bate cu detectorul, atunci ai mai avea 0.00000059% sanse sa te credem cu consumurile fabuloase, mai ales dupa ce detectorul ti-a zis ca nu ai nici o cas(h)cheta in fata si poti mere cu viteze peste vitezele constructive ale masinii....
argon
detectorul e sa nu ma friga cu 62 in localitate..nu neaparat in oras, ci in satele de pe drumurile nationale-europene, unde merg pana in 70-80 de obicei.
driverx
Da' ce are daca meri cu 55 pe GPS?
argon
se suie tirurile pe tine, toate pe care le-ai depasit pana in localitatea respectiva te depasesc inapoi, si apoi o iei de la inceput, nu merita riscul.
driverx
Nu stiu cum se face ca pe mine nu ma prea ajung. Sau nu prea mult. Si daca totusi is 2 sate foarte apropiate si nu castig distanta suficienta, imi sta in spate. Daca se apropie sa intimideze, se alege cu o frana in bot. Se linisteste dupa aia. Distanta se pastreaza. Daca vrea respect, atunci sa respecte.

Ai o gandire foarte bolnava. Cu oameni ca tine niciodata nu o sa ne civilizam. Nici camionagii, nici noi astia cu conserve mici. Ar trebui sa ti se para mai important sa iti asiguri o viteza in care poti evita copchii, caini si alte tampenii care doar in satele din Romania circula nestingherit...

Si asa tii cu dintii la tiruri depasite de parca ar fi cea mai mare realizare a ta....
argon
aha, deci d'aia sa arunc detectorul, sa ma civilizez, arunca-l tu intai.
Laurentziu83
Argoane, daca vrei sa scapi de covorasele alea, si sunt in stare ok (nu sunt gaurite), chiar daca au putin rupte romburile alea, da-mi-le mie, demult caut un set de covorase ok pentru Clio, dau si o bere pentru ele. La Matiz am acelasi model (bine, mai mici, de Tico), si sunt in stare ok pana acum, de 7 ani si 97 de mii de km nu s-au gaurit, nu nimica, doar s-au mai dus din romburile alea in zona calcaiului.
Sunt ele urate, facute de Arteca Jilava (parca asa scrie pe spate), insa sunt mult peste covorasele Pufi din Metro pe care dai 100 si ceva de lei si care se gauresc la calcai intr-un an de zile. Am luat apoi Pilot (la 30 de lei setul de data asta), si s-au gaurit si astea. 180 de lei nu dau, totusi, pe un set de covorase de origine, ca nu-s nebun.
argon
intai sa vad ce gasesc, de origine zic ei, dar probabil romanesti cau chinezesti is vreo 60 ron, exact ca astea dar negre, nu stiu ce le scrie pe spate, dar la mele gri scrie in coreeana tongue.gif
AR-18-MOS
QUOTE(driverx @ 9 Aug 2009, 20:32)
Si asa tii cu dintii la tiruri depasite de parca ar fi cea mai mare realizare a ta....
*


Pai si el, cu cine poate! 04.gif
dr_mKe
Si faza cu frana in bot cum se numeste daca nu tot necivilizatie ?
Pana una alta dintre 2 rele o alegi pe cea mai mica. Cele mai multe sate pe aici au trotuare la distanta de carosabil si decat sa te depaseasca tirul mai bine mergi putin mai repede. Riscul e mai mic.
Daca tu mergi asa de legal cum de nu te ajung tirurile ? Sau esti atat de cunoscut in randurile lor ca se feresc de tine radmasa.gif
Gandirea cu evitatul copiilor functioneaza cand nu-l faci pe nea tiristul sa te depaseasca cu orice pret.
Cat despre civilizatie si cei care tin teorii despre ea . . . . .
argon
bien ma, m-au prins, nu arunc detectorul ca sa stiu unde-s benzinarii, abia imi ajunge un plin intre doua, ca tot ii roade ca rablele lor noi halesc pe rupte. Eu am consum de Matiz Euro 4, la ditamai salupa e rentabil ..a si facut panza de paianjen la buson, am vreo 400 de km in oras, si e la prima linie acul happy.gif linie de jos binenteles.
Serje
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 21:04)
astept sugestii cum bag detectorul , GPS-ul si un telefon la incarcat, si sa arate altfel!
*



Pui priza asta undeva in spatele bordului si o alimentezi direct, si tragi cablurile de la detector si gps pe langa stalp sau printre bord si parbriz, si asa nu iti mai atarna cablurile peste bord aiurea.
AR-18-MOS
QUOTE(Serje @ 9 Aug 2009, 21:08)
si asa nu iti mai atarna cablurile peste bord aiurea.
*


E obisnuit de la Isteit.
Lostboy
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 21:37)
aha, deci d'aia sa arunc detectorul, sa ma civilizez, arunca-l tu intai.
*



Unii nu au folosit niciodată detector.
driverx
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 21:37)
aha, deci d'aia sa arunc detectorul, sa ma civilizez, arunca-l tu intai.
*



Pai n-am ce arunca, ca nu mi-am aruncat banii pe asa ceva.
Merced
QUOTE(Lostboy @ 9 Aug 2009, 21:33)
Unii nu au folosit niciodată detector.
*



Io de exemplu. Si nici GPS. Si sa fiu al naibii daca am regretat vreodata ca-mi lipseste unul din ele. Amenzi de radar n-am avut nenorocul sa iau si sa ma incurc in drumuri am patit doar rar si in zone unde oricum nu cred ca avea GPS-ul cu ce sa ma ajute ca sigur nu le avea pe harta, de exemplu de la Ruschita mai sus, am incercat sa ies direct la un lac numit Surduc pe o surpatura de drum pe care m-au avertizat si soferii de camioane cu marmura ca n-am cum sa-l fac.
Aratarea aia din locul scrumierei imi spune un singur lucru bun: nu s-a reapucat nevasta de fumat. Pana acum. tongue.gif
argon
QUOTE(Serje @ 9 Aug 2009, 21:08)
Pui priza asta undeva in spatele bordului si o alimentezi direct, si tragi cablurile de la detector si gps pe langa stalp sau printre bord si parbriz, si asa nu iti mai atarna cablurile peste bord aiurea.
*



o idee foarte buna!

QUOTE(Merced @ 9 Aug 2009, 21:48)
Io de exemplu. Si nici GPS. Si sa fiu al naibii daca am regretat vreodata ca-mi lipseste unul din ele.
*



in Romania mai greu sa ai nevoie de GPS, singurul lucru la ce e bun la noi e ca-ti zice radarele fixe si limita de viteza pe drumul care esti, in schimb imi trebuie detectorul cand plec din tara, sa moara ungurii de ciuda ca nu o sa mai ratacesc.
Lostboy
Nu am avut și nici nu o să dau banii pe detector. Am în schimb gps care mă ”ajută” la a nu trece de bariera celor 10km/h în plus în localități. Cu toate că dacă nu ai nici detector și nici gps, la viteza de 60km/h indicată de ceasurile din bord poți să ”stai” liniștit.
argon
ceasurile mele nu minte ca a voastre, la 60 pe GPS acul e lipit de liniuta de 60 pe bord tongue.gif peste 100 incepe sa minta putin.
Laurentziu83
Argoane, daca vrei sa faci ceva decent, trage cablurile prin locuri ascunse, in asa fel incat sa ajunga direct la device-uri. Splitter-ul pastreaza-l pentru cand mergi cu masinile de serviciu. La fel am facut si eu la detectorul de radar, cablul lui original il folosesc cand merg cu alte masini.
lag_ph
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 21:00)
bien ma, m-au prins, nu arunc detectorul ca sa stiu unde-s benzinarii, abia imi ajunge un plin intre doua, ca tot ii roade ca rablele lor noi  halesc pe rupte.  Eu am consum de Matiz Euro 4, la ditamai salupa e rentabil ..a si facut panza de paianjen la buson, am vreo 400 de km in oras, si e la prima linie acul happy.gif linie de jos binenteles.
*



Tu i-ai facut plinul si ai ajuns dupa 400 km la prima linie? hmmm.. 50 litri in 400 km. Adica 12,5%. (prima linie e cea de EMPTY) tongue.gif
Cu ce benzina o hranesti? [attachmentid=1627544634]
argon
nu aia, la prima de deasupra, putin sub, la aia rosie nu o mai las niciodata, sunt patit mad.gif daca o las pe o bordura se poate dezamorsa pompa, si la astea trebuie demontat filtru de benzina sa o amorsezi manual, sau faci plinul(mai greu daca ai ramas in drum si plimbi bidonul)

Pun Carrera 95, cu Petrom 95 ia mai mult..nu doar la o masina am observat.
lag_ph
Aha.. pai asa se explica. Daca ii pui benzina slab calitativ, arde mai greu biggrin.gif

Incearca un Efix si o sa redescoperi bucuria de a merge des la benzinarie, dar si cea de a avea o masina care e mai sprintena.

PS : hotaraste-te.. prima linie.. sau prima linie de deasupra la prima linie? tongue.gif
argon
pai am zis, aia alba, daca ajunge la rosie 'e nasol' biggrin.gif zici ca-i proasta carrera? da' atunci Petromu' simplu de 95 nici nu intra la categoria benzine...stiu ca-i aceasi, dar la OMV/PetromV o ia si ii adauga o licoare magica din Austria, aproape un litru la tona.
lag_ph
La Petrom iei apa diluata cu ceva resturi de benzina..
Parere personala, cu ce am incercat, benzine de 95 :
1. Efix 2. OMV 95 3. Petrom 95
De Lukoil, Agip si Mol nu stiu..

I-am dat sa bea vreo 30 de litri de MOL 100. Se simtea diferenta fata de Efix (95).. insa si la buzunar parca arde mai tare tongue.gif
einstein1984
Incearca cu petrom 99+... dar sa nu te miri de ce nu mai porneste la cald.
19vik
Masina aia e facuta sa mearga cu benzina cu Pb, merge foarte bine si cu fara, dar de ce sa-i pui 99+?
Cand faci plinul ajunge acul la ultima linie, chiar o idee peste si sta acolo nemiscat pana consumi 4-5 litri? Intreb ca a mea asa mergea initial, acum nu mai arata tocmai corect, e uzat potentiometrul plutitorului.
argon
de ce ar merge cu benzina cu plumb? scrie 'unleaded only' in carte, fac varza sonda Lambda cu benzina cu plumb...
turturel
QUOTE(argon @ 10 Aug 2009, 11:03)
ceasurile mele nu minte ca a voastre, la 60 pe GPS acul e lipit de liniuta de 60 pe bord tongue.gif  peste 100 incepe sa minta putin.
*




pe langa treaba asta..ceasurile tale sunt high tech? nu de alta dar amicul meu cu sexpero imi spune altceva. atat de consum cat si de viteza pe ac..dar ma rog..el ma minte blush.gif

acuma serios vorbind..gasesti covorase tip tavita care sunt foarte bune..tin praful, noroiul si umezeala in ele..pur si simplu se scuturi afara fara sa mai scapi mizeria in masina pe mocheta...am unul la mine la sofer si e foarte bun. am dat pe el 20 lei din dedeman. ca si cauciuc..e foarte gros.
argon
ce motor, cati km si ce an e masina prietenului?
Lostboy
QUOTE(titiDSN @ 10 Aug 2009, 14:06)
pe langa treaba asta..ceasurile tale sunt high tech? nu de alta dar amicul meu cu sexpero imi spune altceva. atat de consum cat si de viteza pe ac..dar ma rog..el ma minte blush.gif
...
*



sexpero lu' argon e unic și irefutabil...
19vik
QUOTE(argon @ 10 Aug 2009, 13:22)
de ce ar merge cu benzina cu plumb? scrie 'unleaded only' in carte, fac varza sonda Lambda cu benzina cu plumb...
*


La mine nu scrie "unlead only" scrie CO 92 sau peste.
Mai scrie:
"Dispozitivul de umplere al stației folosit
pentru benzina cu plumb nu poate fi introdus
în gâtul de umplere al rezervorului de
benzină la vehiculele proiectate să funcționeze numai cu benzină fără plumb pentru
a evita folosirea accidentală de benzină cu
plumb."
Si la cat de gros e gatul de umplere...
Manualul fiind general, mai scrie si ca benzina fara plumb deterioreaza catalizatorul pe care eu nu-l am.
La vremea aia '95-'96, benzina fara plumb inca nu se gasea pe toate drumurile, acum nu mai exista premium cu plumb, fiind inlocuita cu EcoPremium. Masina a fost modificata special pentru tarile est-europene, fara norme euro, adica pentru a functiona si cu benzina cu plumb, catalizatorul fiind inlocuit cu o simpla teava cu 2 flanse la capete, putandu-se face oricand upgrade... daca te tinea buzunarul.
argon
lasa catalizatorul, ai sonda lamba sau nu? ca am vazut ca unele au altele nu, al meu are, si benzina cu plumb ii dauneaza.
marksman
QUOTE(argon @ 10 Aug 2009, 12:22)
de ce ar merge cu benzina cu plumb? scrie 'unleaded only' in carte, fac varza sonda Lambda cu benzina cu plumb...
*



Poate catalizatorul il faci varza, dar cum zici ca n-ai decat o teava, poti sa bagi linistit si EcoPremium si "de 95".

In rest, eu zic sa scoti prelungitorul ala din locul scrumierei, ca arata ca naiba.
BlaueCorsa
QUOTE(argon @ 10 Aug 2009, 16:45)
lasa catalizatorul, ai sonda lamba sau nu?  ca am vazut ca unele au altele nu, al meu are, si benzina cu plumb ii dauneaza.
*



Lambada? biggrin.gif
argon
QUOTE(Illusi0n @ 10 Aug 2009, 16:28)
Poate catalizatorul il faci varza, dar cum zici ca n-ai decat o teava, poti sa bagi linistit si EcoPremium si "de 95".
*




in primul rand nu mai exista benzina cu plumb de ani de zile, in al doiea eu stiu ca in cazul ipotetic in care ar exista si as pune, ar strica sonda de oxigen in cazul in care exista, multe nu o au, dar la mine e, eu zic ca si aia ajuta la un consum scazut.
ydaniel
QUOTE(argon @ 9 Aug 2009, 20:39)
intai sa vad ce gasesc, de origine zic ei, dar probabil romanesti cau chinezesti is vreo 60 ron, exact ca astea dar negre, nu stiu ce le scrie pe spate, dar la mele gri scrie in coreeana tongue.gif
*


arteca inca fabrica covorase pt gama daewoo biggrin.gif
Merced
Ba Cielo-ul alor mei a mers si cu plumb d-aia de pe vremuri, de fapt cu Super Plus 98 care era din cate stiu eu cu plumb. Si asta cativa ani. N-are nici acum nici pe dracu', niciun injector n-a fost macar scos, doar ocazional cate o "zeama" d-aia de curatat injectoare in rezervor mai vede si atat. N-are nici sonda Lambda, oricum nici nu stiu cat ar conta.
argon
QUOTE(Merced @ 10 Aug 2009, 20:53)
N-are nici sonda Lambda
*




io ce tot zic aici? blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.