Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
einstein1984
QUOTE(sorin1983 @ 22 Jun 2009, 16:00)
Prima intrebare: NU
A doua intrebare: Nu e identica... ai vreuna 1.6? facem o liniuta(dar sa nu bata vantul din spate ca esti clar avantajat)

De la un alt proprietar de masina superconfortabila.
*


Pai a ta are multilink spate (desi e barca de felul ei) si motor mai nou. Deci daca vrei liniute cauta un Prestij.
Andy_ACS, da aia de Vw cum sunt? Sau vajnicul nostru Seatist?
ArtVandelay
espero are punte rigida pe spate, nubira are independenta

edit : my mistake, are semi-independenta espero
[attachmentid=1627533031]

argon daca vrei manualul de reparatii (o sa ai nevoie de el radmasa.gif ) da-mi PM
sorin1983
QUOTE(einstein1984 @ 22 Jun 2009, 17:21)
Pai a ta are multilink spate (desi e barca de felul ei) si motor mai nou. Deci daca vrei liniute cauta un Prestij.
*


Vezi ca Nubira 1 este fabricata din 97... loganul de cand e fabricat? din cate stiu prestiju` are 101 cai... nu stiu exact... in ce an avea logan-ul 101 cai?
AR-18-MOS
Are 107 daca faci conversia KW-CP, sau 105Cp conform Dacia.
Nubira cand a fost noua, nu a costat cat Loganul. wink.gif
vijelie
In '97, cand se vindea Nubira, Dacia inca mai studia impactul social al eleronului incorporat si neplatit.
Andy_ACS
Da, dar in 2009 cand se vinde Loganul Daewoo a inchis portile

Bafta!
Laurentziu83
QUOTE(Andy_ACS @ 22 Jun 2009, 16:59)
Eu am observat ca in general (exista si exceptii) proprietarii de daewoo si de logan sunt foaaarte mandri de masinile lor.

Bafta!
*


Exact, cand aveam Matiz, eram foarte mandru de masina mea, insa nu mai pot spune acelasi lucru fata de Symbol.
Asta e, woo-urile nu au fost gandite de la bun inceput sa fie low-cost, iar asta se vede si peste ani.
Singurul atu pe care il are Clio-ul meu fata de Espero (din punctul meu de vedere), este vechimea mai mica, in sensul ca se vede uzura pe piese si la o masina statuta, in rest, eu unul renunt de bunavoie la airbag-uri, nu ma intereseaza.
vijelie
Despre CASCO s-a discutat?
SiloS
A inceput sa ma enerveze topicul asta . laugh.gif
driverx
QUOTE(vijelie @ 22 Jun 2009, 17:48)
Despre CASCO s-a discutat?
*



La ce bun? E ca si cum ai intreba un grup mic de orbi cum le place apusul de soare? Cu cer albastru sau unul care bate mai catre rosu.....
argon
nu pot sa fac Casco, ca as face.

A aparut prima problema, din vina subsemnatului doh.gif pana prostului, am zis ca stau pana se aprinde becul de benzina si pun atunci, acum era pe rosu, becul nu se aprindea, si masina mergea si mergea, opresc in fata blocului, dau sa pornesc, totul ok, fac 10 metri pauza, la automat, nimic, cheama 2 vecini si la impins din mijlocul drumului, bag 5 literi de benzina, ciuciu, nimic, in sinea mea, am pus-o am ars pompa de benzina, bazaiala canci, pompa tacea ca scroafa'n papusoi...ie nasol ce mai...pana la urma ma lumineaza vecinul de la parter, ca trebuie amorsata pompa...astea de woo cica cand trag aer se taie, au un soi de protectie, sa nu se arda..pana nu o amorsezi nu rezolvi nimic, am rabatat bancheta, desfacut capacul, scos furtunul din pompa, si da-i si trage pana nu mai da cu bule, am pus contactul, pompa a'nviat...am scapat usor, nu reuseam fara ajutorul unui user de aici de pe forum, mai intreprinzator, caruia ii place cum gusta benzina...

Acum problema e becul ala...o fi ceva contact la sonda litrometrica..nu ma obosesc sa verific, ca nu o mai las sa ajunga pe rosu cu acul.
St
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 19:38)
astea de woo cica cand trag aer se taie, au un soi de protectie, sa nu se arda
*




Tare destept woo asta, alte masini "nu stie" asa ceva. radmasa.gif
Si te-ai apucat sa tragi benzina-n gura? Nu e deloc bine, in mod normal are alt mecanism pt a o amorsa.
C@talin
hmm sa aiba protectie ? chiar asa ?
Eu am doi amici,unu cu espero si unu cu cielo care au ars pompa de benzina cand au ramas fara benzina smile.gif ,ciudat tongue.gif a ta e limited edition se pare
driverx
Auzi ma....protectie radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Oare varianta in care pompa nu prea poate lucra cu AER nu iti suna cumva mai plauzibila?? Stiu, nu suna asa ... "premium", dar ce sa ii faci...

Oricat misto vrei sa faci, oricat vrei sa ne provoci, tot tu pici in penibil, a doua zi tot tu esti luat la misto....
cosmin_2300
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 18:38)
A aparut prima problema, din vina subsemnatului doh.gif   pana prostului, am zis ca stau pana se aprinde becul de benzina si pun atunci, acum era pe rosu, becul nu se aprindea, si masina mergea si mergea [...] pana la urma ma lumineaza vecinul de la parter, ca trebuie amorsata pompa...astea de woo cica cand trag aer se taie, au un soi de protectie, sa nu se arda...
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif De unde atata protectie ?!

Inafara de asta .... de ce ai lasat-o pe rosu ? Eu mereu alimentez pana sa ajunga indicatorul la 1/4 din capacitatea rezervorului !
C@talin
vezi ca espero ca si cielo,la nubira sau leganza nustu ca nam amici cu asa ceva,cand e pe rosu mai are cam 2-3 l in rezervor,asa au fost ele din fabrica gandite cam aiurea smile.gif ,deci cand esti pe rosu e deja prea tarziu radmasa.gif

La tico si matiz nu e asa tongue.gif ,cel putin la tico am mers eu 40 km pe rosu de deasupra liniutei rosu pana sub ea tongue.gif
Merced
Sa verifici becul ala, la Cielo-ul alor mei se aprinde cand mai ai vreo 7 litri in rezervor, am mers cu el aprins si 60 de km pana am gasit benzinarie sa alimenteze. Daca nu-ti merge e nasol, asa a patit si un amic cu un Cielo, a ramas in mijlocu' unui giratoriu prin Bucuresti. In schimb la el n-a fost nevoie de nicio amorsare, a plecat direct, si cica nu fusese prima oara.
Acuma ma faci un pic curios, ieri facusei consumul cu metoda plin-plin si azi erai pe rosu? huh.gif
argon
m-am cam plimbat toata ziua, nu ma pot dezlipii de ea wub.gif

Ieri acul era fix in pozitia in care era la plinul anterior, cand au intrat 40 de litri, putin peste linia rosie, de acolo am facut consumul, azi, cu acul pe rosu, dupa 50 km fata de ieri, la plin au intrat 45 de litri..deci am fost aproape, cartea zice ca rezervorul e de 50...
Merced
Aha, n-o sa suspecteze nimeni ca ai zis consumu' ala la misto. 04.gif
Cine a tras benzina, Mr_Devil83? LolLolLo.gif
argon
bingo biggrin.gif
A l e x
"Tare destept woo asta, la alte masini "nu stie" asa ceva."

radmasa.gif radmasa.gif
logan1.5dci
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 20:23)
m-am cam plimbat toata ziua, nu ma pot dezlipii de ea wub.gif

Ieri acul era fix in pozitia in care era la plinul anterior, cand au intrat 40 de litri, putin peste linia rosie, de acolo am facut consumul, azi, cu acul pe rosu, dupa 50 km fata de ieri,  la plin au intrat 45 de litri..deci am fost aproape, cartea zice ca rezervorul e de 50...
*



Eu nu inteleg, dar cred ca e la misto. Deci tu consumi in fiecare zi cate un rezervor (aproape) ..... sau ce ramane tragi in canistra si iei in casa ..si umpli in fiecare zi. Ca eu asa inteleg. Ieri au intrat 40 litri si azi dupa.... au mai intrat 45 de litri.
Si nu mai luati benzina in gura, voi nu stiti din ce se face?

Nu am nimic cu omul, sa ma scuze, dar Mr_Devil83 nu cumva iti fura benzina, a mai vorbit pina la despartire ? radmasa.gif
argon
consumul era aproximat dupa pozitia acului, si dupa cum observ nu m-am inselat.
driverx
QUOTE(ZTV @ 22 Jun 2009, 18:23)
....

Si nu mai luati benzina in gura, voi nu stiti din ce se face?
*



Daca te uiti bine la topicu asta, dar nu numai, incepi sa te intrebi cati litri de benzina au ajuns pe gatlej la unii. argon a ajuns deja la un rezervor....
Merced
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 19:47)
consumul era aproximat dupa pozitia acului, si dupa cum observ nu m-am inselat.
*



S-au operat modificari la metoda plin-plin de cand n-am mai incercat-o si eu, adica prin 2007? radmasa.gif
argon
inca o treaba, m-am uitat pe dedesubt, pe galerie are lambda d'aia, toba e model pentru catalizator, dar chiar in locul ala e prinsa o teava chioara, nu ca m-ar interesa norma prea tare, dar s-ar putea omologa euro 2 daca ii pun catalizator? nedumerire.gif e vreo 50-100 ron, ca dezmembreaza multi Espero-uri bune aduse de dincolo, la care taxa ar fi 2000 de euro..
sorin1983
QUOTE(logan1.5dci @ 22 Jun 2009, 20:46)
Si nu mai luati benzina in gura, voi nu stiti din ce se face?
*


Nici tu sa nu mai bei apa... pestii fac sex in ea...
logan1.5dci
Eu beau din panza freatica. smile.gif
Merced
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 19:54)
inca o treaba, m-am uitat pe dedesubt, pe galerie are lambda d'aia, toba e model pentru catalizator, dar chiar in locul ala e prinsa o teava chioara, nu ca m-ar interesa norma prea tare, dar s-ar putea omologa euro 2 daca ii pun catalizator? nedumerire.gif  e vreo 50-100 ron, ca dezmembreaza multi Espero-uri bune aduse de dincolo, la care taxa ar fi 2000 de euro..
*



Pe la noi ca sa faci asta e mult prea costisitor, consuma bani si timp de pomana. Asa e si la Cielo sub ea, are loc de catalizator, dar in 1995-1996 cand la noi nu era necesara vreao norma Euro pentru a inmatricula masini, au considerat ca aducerea lor cu asa ceva montat(de altfel asa au facut si cu ABS-ul ori airbag-urile) ar creste de pomana si pentru nimic pretul si asa piperat al acestor masini.
cj98czh
QUOTE(argon @ 22 Jun 2009, 20:54)
inca o treaba, m-am uitat pe dedesubt, pe galerie are lambda d'aia, toba e model pentru catalizator, dar chiar in locul ala e prinsa o teava chioara, nu ca m-ar interesa norma prea tare, dar s-ar putea omologa euro 2 daca ii pun catalizator? nedumerire.gif  e vreo 50-100 ron, ca dezmembreaza multi Espero-uri bune aduse de dincolo, la care taxa ar fi 2000 de euro..
*




O faci euro 5 direct... si va trece in clasa superpremium....

vis-a-vis
QUOTE(logan1.5dci @ 22 Jun 2009, 21:02)
Eu beau din panza freatica.  smile.gif
*


Si lichidul de la haznale, tot acolo ajunge wink.gif
Andy_ACS
Sa incerci sa nu mai ramai fara benzina, pe langa disconfortul creat se poate arde pompa foarte usor. Am un prieten cu Matiz care (cica l-a speriat un mecanic) cand ajunge rezervorul pe la jumatate face repede plinul ca cica asa e la toade daewoo, se poate arde pompa daca scade nivelul prea rau smile.gif

Si imi permit o glumita rautacioasa - e asa e la masinile astea premium, confortabile, trebuie sa mai amesteci in benzina smile.gif

P.S. argon, felicitari pentru curajul de a posta aici patania, la cati binevoitori gata de mistouri sunt pe topicul asta e nevoie de curaj sa recunosti smile.gif

Bafta!
BZN
QUOTE(Andy_ACS @ 22 Jun 2009, 21:45)
Am un prieten cu Matiz care (cica l-a speriat un mecanic) cand ajunge rezervorul pe la jumatate face repede plinul ca cica asa e la toade daewoo, se poate arde pompa daca scade nivelul prea rau smile.gif


*


Fericiti cei cu Tico, la asta nu se arde nimic laugh.gif
Merced
Astea-s povesti babesti, cat am mers eu cu Cielo-ul prin liceu cand finantele erau mai putine ca acum, mergeam mai mereu la limita si pompa e aia originala din 1995. wink.gif Ce-i drept n-am ramas niciodata fara, dar nici nu cred povestea cu juma de rezervor ca altfel se strica.
IRONICK
Doua bucati schimbate la un Cielo (cumparat in '95) din acelasi motiv (perioada 1997-2000).
logan1.5dci
QUOTE(Andy_ACS @ 22 Jun 2009, 21:45)
............................, la cati binevoitori gata de mistouri sunt pe topicul asta e nevoie de curaj sa recunosti smile.gif

Bafta!
*




Eu nu cred totusi ca o face cineva cu rautate, mai repede din simpatie.
Daca stiti pe cineva numiti-l acum sau taceti. smile.gif
C@talin
QUOTE(cj98czh @ 22 Jun 2009, 21:37)
O faci euro 5 direct... si va trece in clasa superpremium....
*


io zic sa-i puna catalizator de pejo dala cu lichid cool.gif radmasa.gif
marksman
QUOTE(C@talin @ 22 Jun 2009, 21:27)
io zic sa-i puna catalizator de pejo dala cu lichid  cool.gif  radmasa.gif
*


ala e altceva, e filtru activ de particule pentru motoarele diesel.
argon
intreb aici, ca pe woo forum nu am inteles nimic..referitor la resetarea ECM-ului, acolo e descris un intreg ritual, scoti bateria, pui contact iei contact, pui AC iei AC, lasi pornita nustiucat, bla bla, ce are daca conectezi bateria dai cheie si pleci, fara alte aberatii...Amundei, parca tu ziceai ceva de ECM pe topicul tau..
driverx
Man. Lasa prostiile. Ce descrii tu acolo pare un proces de ... "calibrare". Oricum rablamentul se "calibreaza" singur si in utilizare. N-are rost sa ii faci asa ceva, daca nu ai probleme. NU o sa o inveti mai bine, NU o sa ii faci nimic. NU e mai desteapta, NU are nimic deosebit fata de alte masini.
argon
si mie mi se pare o prostie, dar pe woo forum ii tot dau aia inainte cu
QUOTE
Resetul la ecm se face prin scoaterea bornei de minus a bateriei sau sigurantei la ECM cateva minute.
Apoi initializarea se face asa :
1.Pui contact 5 sec
2.Iei contactul tot pt 5 sec.
3. Pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca la relanti pina ajunge la temperatura de lucru- 90 grade
4. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde.
5. Opresti AC-ul timp de 10 secunde
6. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde.
7. Opresti AC-ul timp de 10 secunde dupa care opresti si motorul.



eu dupa ce am legat bateria, dat cheie, si plecat...in primii 2 km, doar prima data dupa legarea bateriei, tacaneau injectoarele, dupa s-a facut liniste, deci ceva a calibrat el singur fara toate procedurile lu' peste.
driverx
Suna tare a idle speed re-learn biggrin.gif

Ti-am spus deja de vreo 2-3 ori ca se calibreaza singur. In manualul lansatorului se recomanda aplicarea procedurii DACA relantiul NU este corect. ATAT. Restul povestilor care le gasesti pe forumuri de la tot felul de experti care se umezesc ca isi invata masina dupa stilul lor is tampenii scoase de tot felul de cunoscatori. Oameni de genul lui ZTV.
Merced
Resetarea m-a ajutat o singura data, dupa ce am schimbat bujiile la un service de cacao si mergea masina ca dracu'. Mecanicu' dadea din umeri, si am incercat ce citisem pe forumul Daewoo.
Dar nu faza cu aerul conditionat, era faza cu pornit, turat progresiv, de cateva ori, nu mai stiu exact. Oricum imediat dupa "reset" a pornit cu relanti stabil, inainte era instabil, dadea sa se opreasca.
mihaimmm
Oricum ar fi, parerea mea e ca motoarele coreene/japoneze sunt destul de fiabile, chiar daca e sau nu copie a Asconei, motorul e destul de ok, un 1.5 DOHC cu 90 CP la vremea aia era ceva smile.gif. Intradevar era si 16v, dar daca punem in considerare un motor de Logan 1.6 (intradevar nu 16v) = 90 CP ( si e o masina comercializata si astazi, in 2009).
argon
si sa aiba aceasi putere cu ala, desi e mai mic, avantajele la 1,5 dohc sunt ca e mult mai silentios, si la ralanti si turat, si tachetii hidraulici.
mihaimmm
Legat de silentiozitate, nu stiu ce sa spun, pt ca Espero urile cu care am mers eu nu erau tocmai silentioase smile.gif (de la toba :|).

L.E: Cat iti mananca la 100 de km? In afara... Mers... yo stiu, cu 100km/h sa zicem?
Buyaka
QUOTE(mihaimmm @ 23 Jun 2009, 12:00)
... Mers... yo stiu, cu 1000km/h sa zicem?
*




blink.gif ... si-a luat ESPERO breeee nu F16...

Argon, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea inca multa vreme de-aici incolo... investitie buna coolspeak.gif coolpics.gif
einstein1984
QUOTE(argon @ 23 Jun 2009, 12:57)
si sa aiba aceasi putere cu ala, desi e mai mic, avantajele la 1,5 dohc sunt ca e mult mai silentios, si la ralanti si turat, si tachetii hidraulici.
*


Mai mic e , insa la asigurari si impozit cam tot pe acolo e. In schimb e si mai infometat.
mihaimmm
Ce tie 100km/h ce tie 1000km/h. smile.gif)
scz de greseala
argon
daca merg pana 100 km/h ia vreo 5 %, putin peste, in oras 10%, in Bucuresti ar lua 14 probabil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.