Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
corbex
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jul 2016, 10:23)
Corbexe, exclusiv MOL Evo 99  sleep.gif
*


Ungurul, tot ungur!
MuciX
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jul 2016, 10:23)
Mufixe, aleg eu ziua de dyno si iti zic ca scot cum zice cartea, bujii noi, bobine noi, bagam si ulei nou daca-i cazul. Nu uita ca sistemul de injectie este practic nou noutz !
*


Aha, dupa aia facem "2 din 3" cu leguma ciunata a lui argon? Sa zicem ca tu esti bolnav la creierii din cap, dar la argon toate sunt din echiparea de fabrica, inclusiv cu funingina originala. Stiu, a lui n-a avut nevoie sa le schimbe, dar poate, poate s-au uzat putin, dar putin moral.
dr_mKe
Mufixe, puterea la roată este ALWAYS mai mică pentru că ai pierderile din transmisie între role și motor dry.gif

Se determină pierderile alea și ți se comunică puterea la roată și puterea teoretică la arborele cotit wink.gif
argon
QUOTE(MuciX @ 20 Jul 2016, 09:53)
Daca as avea un dyno v-as urca pe toti sa va vad puterile alea cu care va minunati.
*



Daca tunam benzinare aspirate, ti-as intelege grijile, dar la 2.0dci care exista si cu 178 de cai din fabrica, eu zic ca nu ai motive sa fii cirscumpect.
cj98czh
la o masina cu peste 3XXXXX km ... sunt 100% convins ca a avut si inainte de remap 150 cai si ca acum are 180 ..... poate chiar mai multi .. smile.gif

La masina lui argoneata cai nu obosesc doar se fac mai mari si mai puternici smile.gif
argon
Ma plictisesti cu argumentul km, poate la taraba ta ce completezi cu lichide o fi cazul, dar stiu atatia cu acest motor pe dube de marfa, 500.000 minim tine fara sa umbli la motor, chiar unul era necajit ca la 600.000 i-au picat 2 injectoare, dar turbo, distributie, etc, neatinse. Deci eu zic sa nu mai compari cu alte alea, ca nu e totuna.
MuciX
Argoane, eu nu spun ca ai multi sau ca ai putini kmp, iti spun doar ca nu ai caii aia pe care crezi tu ca ii ai. Ala doar a incarcat niste harti noi. Dar tu doar intuiesti ce au schimbat pe acolo, daca nu ai testat pe dyno inainte si dupa.
Si pe langa asta mai pui si uzura, pe care vrei nu vrei, o ai.
argon
Caii nu ma intereseaza atat, cat cuplul, care clar e mai mare, se simte, si curba iar se simte, intre niutonii toti care sunt, sub 2000 rpm.
cj98czh
QUOTE(argon @ 20 Jul 2016, 11:39)
Ma plictisesti cu argumentul km, poate la taraba ta ce completezi cu lichide
*




Tare ti-ar mai place tie o taraba din asta ... dar pana atunci nu poti decat sa salivezi smile.gif
R19/16v
Nu i-ar placea ca n-are timona de pirati.
argon
Nu stiu de ti-am facut aceasta impresie, dar ma lasa rece si marca si suspensia respectiva, la SH nu inseamna decat probleme.
cj98czh
Pe tine te lasa rece orice nu ai/iti permiti tu ... stiu ... smile.gif
R19/16v
Pana cand si-l permite/ia smile.gif
argon
Discutii de copii mici, stiu oameni care merg cu un harb de masina dar au bani cat nu faci o viata din citronel. Deci despre ce discutam?
cj98czh
Lasa oamenii aia ... aici era vb. strict de tine ... si la tine nu este cazul ... este altceva ..

20 Jul 2016, 12:47:
QUOTE(R19/16v @ 20 Jul 2016, 12:44)
Pana cand si-l permite/ia smile.gif
*




Atunci devine brusc masina suprema smile.gif
MuciX
Ca argon are un talent al lui pe care nu i-l poate lua nimeni, e bine stiut deja, dar discutia asta chiar este puerila.
bucatzel
Fii corect pana la capat...
QUOTE(argon @ 20 Jul 2016, 12:40)
SH nu inseamna decat probleme.
*


b76bgaarh
depinde de asteptari.

marian-j
QUOTE(cdadan @ 20 Jul 2016, 10:18)
Chiar si cei care reconditioneaza volane folosesc exclusiv piele naturala.
*


Confirm!
Bozgoru' care mi-o recondiționat volanul la pisic o zis că(la banii care îi cere pentru o recondiționare) nu-și poate permite să-și bată joc de clienți folosind o gutapercă de doi forintzi.Îmbrăcatul volanului, cică, a fost floare la ureche!Cel mai dificil i-a fost să degroșeze chielea(fără să fie prea vizibilă treaba) la capătul interior al spițelor, astfel încât să nu deranjeze acționarea claxonului.

QUOTE(corbex @ 20 Jul 2016, 10:28)
Ungurul, tot ungur!
*


Ighen! biggrin.gif
l@u
Se pare ca in sfarsit al cu scaunul la cap a gasit importanta cutiei cand vorbeste de cuplu.Ce inseamna sa cresti mare cand esti mic.
M.C.
Uameni rai si invidiosi.....
argon
Leguma tot la drum..
cdadan
Ciudata parcarea aia, fără banda de accelerare.
Raduchu
Cui ii trebuie banda de accelerare cand ai 180 de cai furiosi?
mars
Fumaciosi, mai exact wink.gif.
Raduchu
Nu eu am zis-o icon_mrgreen.gif .
argon
Cum topicul asta e de mașini tot una si una, pun o poza cu Pope mobilul, gol de această data. Cu Papa Francisc în el nu e locul aici, nu vreau probleme cu luptătorii k1 ce îl pazeau. Live din Polonia.
cj98czh
Si-a schimbat papa Renault-ul? smile.gif [attachmentid=1628038820]




marksman
QUOTE(cdadan @ 20 Jul 2016, 10:18)
E volanul din fabrica? O sa te surprind, dar e piele naturala, de pe vacă. Chiar si cei care reconditioneaza volane folosesc exclusiv piele naturala. La fel si nuca schimbatorului.
[...]
*


Ăla din fabrică e. L-am curățat cu ceva soluție din Auchan (la bidonaș de 500 ml cu fâs-fâs), și i-am aplicat niște lapte de la Doina. Rezultate mediocre, dar m-a relaxat munca propriu-zisă. Vrea cineva un Passat TDI cu volan de chiele?
M.C.
Poxe cu Doina?Sau ai dat si tu in obiceiul bistritenesc tongue.gif icon_mrgreen.gif ?
dan22y
Poze cu passatul tongue.gif ca-l cumpărăm.
marian-j
QUOTE(argon @ 24 Jul 2016, 16:16)
Leguma tot la drum..
*


Mă, argoane, urâtă nu-i!De când cu tine, cu Victorine și cu doftoru' defect, încep să-mi reconsider ideile vizavi de brecuri.Nu că mi-aș dori fo dată brec.Nu!Dar au brecurile niste linii frumoase și fluide care mă încântă la uochi.
corbex
Urmeaza sa fie lansat, in primavara, modelul Renault Argon, facut de compania reno.
cj98czh
QUOTE(corbex @ 27 Jul 2016, 22:27)
Urmeaza sa fie lansat, in primavara, modelul Renault Argon, facut de compania reno by argon
*



Mi-am permis sa te corectez ..
gabize
Azi când am avut de dus acasă un burlan și 5 jgheaburi, fiecare de de 3m, mai-mai că-mi doream să fi fost leguma brec. Da' curios, cu nițică ingeniozitate au încăput în barcă. Cu toate ușile și geamurile închise. smile.gif
dan22y
Gând la gând cu bucurie GZ. Am dus astăzi din DDM țeavă pvc de 110 - 3 bucăți: una la 4m și doua la 3m cu Clio 3. Sa vezi acolo spațiu tongue.gif
Important e ca avem pluvialele captate.
marian-j
Mie nu mi-o ieșit figura! blush.gif
Hayonul închis, pen'că altufel mă bolunzea de cap sinteza vocală cu "heh clape nicht verșlösăn", dar cu 3 jgeaburi de 3m si cu încă pe atâtea 3 tuburi de coborâre phi 90, nu am avut de ales!Geamul din dr. jos și restul pe oglindă.
Bade, Gabi, bag sama că noi jucăm la aceiași echipă. biggrin.gif
dan22y
La mine se rugau sa le duca acasă cu mașina firmei, câ tot e transport gratuit... însă le aduceau când nu mai aveam nevoie de ele... așa ca mă sacrificai pentru meșterul ce îl aveam în curte la muncă.
gabize
QUOTE(marian-j @ 27 Jul 2016, 23:05)
Mie nu mi-o ieșit figura!
*


Nici eu nu mă așteptam să intre, dar curios am reușit, cu bancheta spate rabatată și spătarul scaunului dreapta lăsat la maxim pe spate, să le introduc mult sub bord. Puțin arcuite în sticla haionului, e adevărat, dar am reușit să-l închid.
GIC
QUOTE(corbex @ 27 Jul 2016, 22:27)
Urmeaza sa fie lansat, in primavara, modelul Renault Argon, facut de compania reno.
*


Renault Foam, claxonless, cu ABS manual din picior?
M.C.

Speșiăl edișăn,ielău distrigaz.
argon
Buna ziua, nu am mai intrat din lipsa de timp, leguma a împlinit 324.000 km, 12.000 km la mine, în 4 luni ..cu un consum mediu de 7.4 %. Merge ca noua.
MyKe89
Si caroseria a fost asamblata manual? Asa s-ar explica lufturile alea. ohmy.gif
R19/16v
De unde stii tu cum a mers când era noua?
argon
Ce dor mi-a fost wub.gif lufturile sunt ca a fost dauna totala de 3 ori rolleyes.gif
Și merge mai bine de când era nouă.
AR-18-MOS
Tot prin lumea a-3-a? sad.gif
argon
Nu imi permit Mamaia, nu stau cu miloaga la stat după bani de concediu.. ca orice milițian care sr respecta..
AR-18-MOS
QUOTE(argon @ 7 Aug 2016, 13:59)
Nu imi permit Mamaia Phuket, nu stau cu miloaga la stat după bani de concediu
*


Daca e sa fim corecti... rolleyes.gif
argon
Bun, deci Thailanda nu e in lumea a treia, dar Croatia e. Daca o sa iesi in afara traseelor turistice, o sa vezi ca e in lumea a cincea, nu a treia.

Ontopic, pentru alti legumisti, vi se pare ca e cam lasata de spate? Eu asa am impresia, desi distanta de la praguri la asfalt fata spate e egala.

Arcurile sunt in regula, adica nu sunt rupte, dar sa nu fie obosite. Amortizoarele sunt noi, ma gandesc sa pun si arcuri noi?! Nu doresc nici sa stea cocotata de spate..


Am doua variante, kyb:

-standard, la 430 mm lungime, si 10.75 diametru
-reinforced, la 395 mm lungime si 11.25 diametru

Banuiesc ca garda la sol va fi identica, dar alea mai groase tin la greutate..care ar fi mai potrivite?
AR-18-MOS
Cu alea de 395mm nu o sa ti se para ca e lasata de spate? Pe de alta parte, daca pui reinforced pe spate si pe fata ai standard si obosite, cam cum crezi ca se comporta masina?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.