madhorsefuzzy
15 Sep 2016, 17:55
Poza cu ele pe masina?
cj98czh
15 Sep 2016, 19:31
179.000 km reali?
De fapt are 79.000, dar sunt dati inainte sa para mai credibil.
DannyY
16 Sep 2016, 08:35
279.000 suna chiar veritabil
R E M U S
16 Sep 2016, 08:39
279.000 cred ca au fost acu ceva ani. 😁
marksman
16 Sep 2016, 08:45
Oricat ar avea, arata bine si daca si functioneaza bine, de ce sa fie chiar asa important cat afiseaza pe bord? Ce e important e sa se faca operatiunile de intretinere corespunzator cu kilometrajul real.
cj98czh
16 Sep 2016, 09:09
Hai ma ca doar stim toti ca nu Argon a umblat la km ... merge, merge ... si aia este ..
Argoane, vad ca a devenit pasiunea ta sa pui poze in care se vede viteza (de obicei mai mari de 100 kmph). Nu pun in dicutie legalitatea, ca nu e cazul acum, dar am vazut ca ai inceput sa te lauzi cu acceleratia de la 160, anvelopele trebuie sa tina la 200+ ca doar masina poate, etc.
Intai ai aflat ca iti place viteza si ti-ai luat masina potenta, sau ai inceput sa o indragesti dupa ce ai vazut ca poti?
Inainte erai as in ale consumului, acum te apuci sa ii faci concurenta doftorului.
What a wonderful time to be alive.
cj98czh
16 Sep 2016, 10:21
Da ai vazut ca rezervorul este gol ..
În primul rând 138 este o viteză legala, nu am pus cu 200 să nu fi discuții. De obicei merg legal, 138 în ro si restul, si cu 148 în Polonia . Viteza nu-mi place nici acum , nici înainte , ce îmi place e cuplul, si ca nu mai trebuie să retrogradez, dacă sunt peste 1700 rpm trage in orice treapta si condiție, deal, samd.
b76bgaarh
16 Sep 2016, 10:32
Bine ca nu plin cu gpl.
bucatzel
16 Sep 2016, 10:46
QUOTE(argon @ 16 Sep 2016, 11:31)
În primul rând 138 este o viteză legala
Doar pentru ca abatere sub 10 km/h nu se pedepseste, nu inseamna ca-i legal.
Nu-s io ceva fata mare, si io merg tot asa, da' nu sustin ca-i legal.
Abaterea vitezometrului poate fi mare la viteze mari. De verificat cu gps-ul pe distante mai mari
QUOTE(argon @ 16 Sep 2016, 11:31)
În primul rând 138 este o viteză legala
QUOTE(MuciX @ 16 Sep 2016, 11:19)
Nu pun in dicutie legalitatea, ca nu e cazul acum
Dupa cum vezi, nu te judeca nimeni, dar daca te simti cu musca pe caciula, ma pun eu cu tine?
AR-18-MOS
16 Sep 2016, 13:17
Tu intrebi, tu raspunzi?
Tu ce te bagi?
Mai bine acum?
Am trecut cu nesimțire pr lângă militienii la pândă de pe autostrada si cu 140 setat, si unul nu s_a deranjat sa facă un gest. Din cate am observat, 140 înseamnă 136 pe gps, creca aparatul lor aia măsoară.
Acum vreo 5 ani, i-am intrebat pe astia de p'aci cum e treaba cu radarele la ei. Cica pana in 7% in plus poti merge (raportata la viteza reala, aia de pe GPS, nu de pe vitezometru). Aia 7% reprezinta cica, eroarea maxima de masurare a vitezei in orice conditii (meteo, etc.) in cazul aparatelor lor.
Prin alte tari aia 7% or fi poate lejer diferiti (nu prea diferiti totusi, ca n-am luat nici o amenda inca, in conditii similare, si cam
bat Europa), da' din ce am trait pe proprie piele (si mai multe masini), pana pe la 138 km/h (viteza reala pe GPS, pe vitezometru in functie de masina, orice intre 140 si 147 km/h) nu te
agata nimeni.
Of cors, la limita de viteza de 130 km/h.
N-o fi legal, da-i
uman.
marksman
16 Sep 2016, 15:27
Cre' ca aparatul lor e mai precis decat GPS-ul, dar aplica si ei marja de eroare a vitezometrului.
PetruDez
16 Sep 2016, 15:38
O intrebare am si eu. Chiar mis curios de ce extraload? Adica in ce fel ajuta ori avantajeaza? Pana acum amvazut doar cas mai scumpe...beneficii inca incerc sa descoper.
ursul_bipolar
16 Sep 2016, 15:41
PetruDez
16 Sep 2016, 16:02
Poate sunt eu ciudat dar si asa la a mea feel-ul e mai putin soft decatlaprima Laguna. Parca ma hurduca cevamai mult. La mine conteaza confortul si siguranta si mai putin sportivitatea desi daca ar fi imbunatatesc ceva ar pe spate unde da din fund mai ceva ca o mondena de la noi ce se afiseaza pe la Capatos pe post de virginica.
Nu cred ca sunt singurul cu impresia asta. Am observat asta in special in giratorii unde daca esti umpic mai agresiv imediat pierde din stabilitate pe spate.
Din ce am citit e posibil ca aceste cauciucuri XL sa ajute la o aderenta mai buna overall.
Asadar ar putea fi o solutie pentru a imbunatati aderenta puntii spate si nu numai.
Am inteles corect?
Argon zi si tu acuma ca tot ai facut km cu ele cum iti pare fata de standardul avut inainte pe viraje. Intreb asta intrucat drumurile mele sunt extrem virajate si pline de giratorii....
cj98czh
16 Sep 2016, 16:04
Pune niste amortizoare tari a se intelege sport ... chiar si niste arcuri mai tari .... si atunci ai stabilitate ... dar pierzi la confort ... amortizoare sport+arcurile ei s-a putea sa fie cea mai ok alegere ..
PetruDez
16 Sep 2016, 16:30
Amortizoare kyb cum recomanda toata lumea deci....
Confortul nu vreau sa il pierd. Deasta mi-am luat Leguma doar. O sa vad ce si cum ca mie pe spate imi pare ca ma hurduca deja deci nush tre sa vad exact ce si cum....!
cj98czh
16 Sep 2016, 16:31
Ti-as recomanda niste Koni ... dar o sa te sperie pretul
Kayaba sport sunt foarte ok pret/calitate
PetruDez
16 Sep 2016, 16:56
QUOTE(cj98czh @ 16 Sep 2016, 16:31)
Ti-as recomanda niste Koni ... dar o sa te sperie pretul
Kayaba sport sunt foarte ok pret/calitate
Auzi da tu crezi ca 700+
.......pe 1 singur amortizor e doar de speriat atuncea....nush da ma sperii tu.
Ede criza de inima cu resuscitare cu tot si vreo luna inspital ingrijit de o asistenta perversa cu decolteu generos....!
O sa raman la kyb.
Extraload înseamnă că sunt făcute sa reziste la 675 kg pe anvelopa fata de 615 la cauciucurile standard. Codificarea e 91 la standard, fata de 94 sau mai mare la xl. Cu motorul meu substantial mai greu ca un benzinar cu cauciucele standard pe fata pareau lasate la 2.4 presiune, cu astea, nu se mai lasa atat la aceasi presiune, arata ca pe spate. Datorita acestui aspect, cred ca se imbunatateste stabilitatea laterala, deci aderenta pe viraje. Dacă ai probleme cu stabilitatea pe puntea spate, schimbi amortizoare, kyb sunt cele de fabrica, si daca nu se rezolva, schimbi si bucsele de la punte, rezolvi garantat problema.
QUOTE(PetruDez @ 16 Sep 2016, 17:30)
Confortul nu vreau sa il pierd. Deasta mi-am luat Leguma doar.
PetruDez
16 Sep 2016, 22:50
QUOTE(l@u @ 16 Sep 2016, 20:03)
Poti sa razi cat vrei dar am gasit leguma ca fiind mai confortabila decat multe alte modele contemporane.
Personalimi pare mai confortabiladecatun Passat spre exemplu din generatie contemporana. Asta ca si un exemplu. Chiar decat un Ford contemporan.
Plus de asta imi plac Legumele. Asa cu bune si cu rele.
16 Sep 2016, 22:52:QUOTE(argon @ 16 Sep 2016, 18:27)
Extraload înseamnă că sunt făcute sa reziste la 675 kg pe anvelopa fata de 615 la cauciucurile standard. Codificarea e 91 la standard, fata de 94 sau mai mare la xl. Cu motorul meu substantial mai greu ca un benzinar cu cauciucele standard pe fata pareau lasate la 2.4 presiune, cu astea, nu se mai lasa atat la aceasi presiune, arata ca pe spate. Datorita acestui aspect, cred ca se imbunatateste stabilitatea laterala, deci aderenta pe viraje. Dacă ai probleme cu stabilitatea pe puntea spate, schimbi amortizoare, kyb sunt cele de fabrica, si daca nu se rezolva, schimbi si bucsele de la punte, rezolvi garantat problema.
Hmm cu bucsele nu am vazut safie problema. Cat desprecauciuc acilea cam ai dreptate intrucat si la a mea cu 2.3-2.4 pe fata pare mai lasata pe fata. Asa ca o sa fac si eu treaba asta cat de curand.
Danke.
dr_mKe
16 Sep 2016, 22:52
b76bgaarh
22 Sep 2016, 13:19
Se poate o traducere/ rezumat ?
Da. Sunt mai slabe pe uscat decat anvelopele "bune" de vara, mai slabe pe umed decat cele "bune" de iarna, mai slabe pe zapada decat cele "bune" de iarna.
In rest, sunt parfum. Enjoy
!
[attachmentid=1628043294]
AndreiMR
23 Sep 2016, 07:23
Asa e orice all-season, nu e o surpriza.
Pai asta zic, ca nu's de vara cu prestatie buna si iarna. Pe o masina de oras ceva mai lesinata or fi bune, dar pe un animal de Laguna break si cu 180 de cai or fi OK?
AndreiMR
23 Sep 2016, 07:40
In general, producatorii recomanda all-season pe masini mai mici, usoare, si fara putere prea mare. De-aia nu se gasesc all-season pe dimensiuni mai mari.
marksman
23 Sep 2016, 08:57
QUOTE(PetruDez @ 16 Sep 2016, 23:50)
Poti sa razi cat vrei dar am gasit leguma ca fiind mai confortabila decat multe alte modele contemporane.
Personalimi pare mai confortabiladecatun Passat spre exemplu din generatie contemporana. Asta ca si un exemplu. Chiar decat un Ford contemporan.
[...]
Ca propitar de Passat afirm si sustin ca are unele dintre cele mai infecte scaune, pe care trebuie sa le reglezi de te saturi pana iti gasesti pozitie comoda cat de cat.
Raduchu
23 Sep 2016, 11:38
Das Auto!
QUOTE(mars @ 22 Sep 2016, 22:01)
Da. Sunt mai slabe pe uscat decat anvelopele "bune" de vara, mai slabe pe umed decat cele "bune" de iarna, mai slabe pe zapada decat cele "bune" de iarna.
In rest, sunt parfum. Enjoy
!
[attachmentid=1628043294]
Deci cotațiile de pe anvelope sunt minciuni, si o anvelopă cu clasa b sau c pe umed e mai buna ca una cu A...Am înțeles. Si nu sunt allseason, sunt de vara certificate iarna. Când m vrut să iau allseason Maxxis, toți ați sărit ca Michelinurile sunt ce trebe, acu nu mai sunt bune.
. De când știu de ele mă tot uiți pe strada la gume, si am văzut atâtea mașini premium si suvuri gen x1, x3, q5 etc cu crossclimate, si nimic cu Maxxis, m-am convins că nu sunt chiar rele.
AndreiMR
23 Sep 2016, 13:12
Pentru all-season, nu sunt rele deloc. Fata de un Michelin Primacy, sigur sunt mai slabe vara. Dar tinand cont ca ai vrut all-season, astea cu GY Vector Gen2 si cu Nokian Weatherproof erau cele mai bune variante.
Cotatiile alea si le pun constructorii singuri, nu le testeaza un organism independent. Deci trebuie privite cu o oarecare retinere
madhorsefuzzy
23 Sep 2016, 13:16
QUOTE(argon @ 23 Sep 2016, 13:58)
Deci cotațiile de pe anvelope sunt minciuni, si o anvelopă cu clasa b sau c pe umed e mai buna ca una cu A...Am înțeles. Si nu sunt allseason, sunt de vara certificate iarna. Când m vrut să iau allseason Maxxis, toți ați sărit ca Michelinurile sunt ce trebe, acu nu mai sunt bune.
.
Sunt bune. O sa ne zici tu in toamna viitoare dupa 4 anotimpuri cum sunt.
Pana atunci stau foarte bine pe masina, doar ca nu ai pus si o poza aici. Pune una cu roata fata virata maxim sa admiram profilul pe masina.
QUOTE(marksman @ 23 Sep 2016, 09:57)
Ca propitar de Passat afirm si sustin ca are unele dintre cele mai infecte scaune, pe care trebuie sa le reglezi de te saturi pana iti gasesti pozitie comoda cat de cat.
De la B7 in sus s-a cam schimbat treaba.
ursul_bipolar
23 Sep 2016, 13:47
QUOTE(argon @ 23 Sep 2016, 13:58)
Când m vrut să iau allseason Maxxis, toți ați sărit ca Michelinurile sunt ce trebe, acu nu mai sunt bune.
. De când știu de ele mă tot uiți pe strada la gume, si am văzut atâtea mașini premium si suvuri gen x1, x3, q5 etc cu crossclimate, si nimic cu Maxxis, m-am convins că nu sunt chiar rele.
Bina ca nu ai luat Maxxis, michelin-urile sunt ce trebuie. O sa iti dai seama in iarna ca sunt ce trebuie.
Daca te iei dupa toate testele facute de mirificele site-uri germane toate sunt proaste, doar ale lor sunt bune de....
marksman
23 Sep 2016, 15:48
QUOTE(RZV @ 23 Sep 2016, 14:32)
De la B7 in sus s-a cam schimbat treaba.
Poate de la B8. Am un coleg trecut de la Leguma 3 la B7 si dupa aproape doi ani inca mai injura scaunele. Asa sunt si la B6 scaune ok, in alte echipari, probabil peste Comfortline. Eu la al meu (Comfortline) pot sa spun ca scaunele sunt sub alea de Ford Focus din 2002.
la Highline sunt scaune foarte ok chiar si la B6...nu e cazul sa generalizam
marksman
23 Sep 2016, 15:53
Pai eu ce-am zis mai sus?
QUOTE(ursul_bipolar @ 23 Sep 2016, 14:47)
Bina ca nu ai luat Maxxis, michelin-urile sunt ce trebuie.
Cate randuri din fiecare model ai tocit pana acum?
QUOTE(marksman @ 23 Sep 2016, 09:57)
Ca propitar de Passat afirm si sustin ca are unele dintre cele mai infecte scaune, pe care trebuie sa le reglezi de te saturi pana iti gasesti pozitie comoda cat de cat.
la generalizarea asta ma refeream
cred ca putem fi de acord ca la orice masina cu un nivel inferior de echipare beneficiem de un confort mai mic
marksman
23 Sep 2016, 16:10
De acord.
ursul_bipolar
23 Sep 2016, 17:14
QUOTE(MuciX @ 23 Sep 2016, 16:59)
Cate randuri din fiecare model ai tocit pana acum?
Nici unul.
Folosesc 2 randuri separate la fiecare masina (toyo proxes ti sport + viking snowtech II la aia mare si sava eskimo + taurus 301 la aia mica).
Pe ce m-am bazat cand i-am recomandat: all season. Aici e delicata treaba, trebuie sa mergi pe un producator care stie mai multa meserie in all season. Michelin stie mai bine in all season decat Maxxis. Daca erau dedicate nu era o problema sa-si ia maxxis. Cross climate este o guma buna pentru ambele anotimpuri, nu cred ca maxxis ajungea la performanta cross climate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.