Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
Dayco sunt italiene si echipare OEM pentru Ferrari, nu zic ca astea ordinare cu 100 de lei, dar ca chestie, au si cu teflon, kevlar, samd.

Info suplimentare cu cureala gates contrafacuta:
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=124...dpost&p=3987030
C a t a l i n
Curele marca LANȚ ați încercat?
dan22y
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 08:42)
Asa ca azi iau o curea Dayco. Cea contrafacuta e infasurata de gatul vanzatorului de la magazinul de piese import.
Pun poze cu cureaua naspa vanzatorul, la pipait e ca plasticul.
*


Asteptam pozele... blush.gif
Laurentziu83
@Catalin: daca marca LANT e pe vreun 1.3 cdti marca Opel sau Fiat, mai bine curea. tongue.gif

QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 10:50)
Dayco sunt italiene si echipare OEM pentru Ferrari, nu zic ca astea ordinare cu 100 de lei, dar ca chestie, au si cu teflon, kevlar, samd.

Info suplimentare cu cureala gates contrafacuta:
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=124...dpost&p=3987030
*


Deci acu ai o piesa de Ferrari pe plastic. biggrin.gif

La reprezentanta Reno ai cautat piesele?
R E M U S
QUOTE(C a t a l i n @ 17 Jan 2014, 09:55)
Curele marca LANȚ ați încercat?
*


Eu. wub.gif


Gates alea cred ca-s cele mai contrafacute curele. down.gif
marian-j
QUOTE(argon @ 13 Jan 2014, 16:44)
446 lei e cam scump kitul pentru cureaua Contitech, puteai lua Gates, ce am gasit eu..pretul final cu discount ..kit Gates 360 de lei, kit OEM 400 de lei, tot Gates cureaua+intinzator si rola INA.
*


Cand io balmajeam despre kit-ul Conti pt leguma,m-ai luat voios la impins vagoane. asteapta nervos.gif
Scump,da' bun! slap.gif
Tot asa zicea si mecanicosu' meu despre Gates,cica se contrafac la greu. mad.gif
Si cand ai fost la magazin,nu te-ai uitat la mizeria aia de curea?Nu mai pierdeai vremea cu plimbatul aiurea.I-o faceai guler direct aluia de ti-a bagat-o pe gat!De fapt ce guler?!!Il legai dupa plastic cu cureaua de grumaz si dadeai ture prin giratorii pana mai ramanea numa' cureaua...
Lua-i-ar dracu cu gunoaiele lor cu tot!Dai o caciula de bani si cumperi rahat cu perje! 251.gif
marksman
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 08:42)
[...]Cea contrafacuta e infasurata de gatul vanzatorului de la magazinul de piese import.
Pun poze cu cureaua naspa, la pipait e ca plasticul.
*



Pai daca si tu cumperi de la aia renumiti pentru ca vand chestii contrafacute...
hellcat
Zi argoane din ce retea ai "beneficiat" de acel minunat kit? sad.gif
Ma gandesc ca ar mai exista posibilitatea ca pe traseu cineva sa-si bage manutele in cutie si sa mai invarta din piesele kit-ului...
argon
Nu stiu din ce retea e, la magazinul de piese au zis ca le-a adus de la Bucuresti. Kitul e identic cu ce se vinde la Vitan cu 200 de lei, a pus userul Marso poze.


QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 15:00)
Pai daca si tu cumperi de la aia renumiti pentru ca vand chestii contrafacute...
*



Rodostar?
Diac
Interesant e ca si useri seriosi vând ceva asemanator :

http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&ty...t&id=1627911070
Iulikk
Daca imi aduc io bine aminte... nici "scrisu" de pe cureaua asta nu e la fel cu cel de pe o curea originala nedumerire.gif
hellcat
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 14:27)
Kitul e identic cu ce se vinde la Vitan
*


Pai asta e din start problema...

QUOTE(Iulikk @ 17 Jan 2014, 14:35)
nici "scrisu" de pe cureaua asta nu e la fel cu cel de pe o curea originala  nedumerire.gif
*


Da. Oricum problema contrafacerii pieselor renault e veche, a debutat cu replica pieselor pe sistemul de franare: discuri, placute, saboti...ambalajele si etichetele erau o gluma proasta, insa pacalea incredibil de multi cautatori de mega-afaceri.
Unii erau atat de cuprinsi incat daca le explicai realitatea incepeau sa se uite urat la tine. sleep.gif
argon
QUOTE(argon @ 16 Jan 2014, 20:46)
Am efectuat tiuning, am scos rezonatorul si tubul, rupe, iar sunetul e de nefese! ph34r.gif
*




QUOTE(Hack @ 17 Jan 2014, 09:29)
Pozeeeeeeee!!!!
*



MuciX
yupy.gif
marksman
Super! Acum trage aer cald de la motor.
cdadan
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 17:22)
Super! Acum trage aer curat de la motor.
*


rolleyes.gif
C a t a l i n
Șoferul?
R E M U S
Artific
andri1940
Argon, ce ti-a dat ala acolo nu seamana deloc cu o curea Gates originala. Compara cu pozele de la mine, scrisul pe curea e alb.

Despre admisie, nu e deloc o idee buna sa scoti rezonatorul. Daca vrei sa faci o admisie mai buna, dar sa pastrezi aspectul stock, uite aici o idee:
http://www.reno.ro/Admisie-imbunatatita-1-...6v-t265690.html


Laurentziu83
Argoane, in cat timp prinzi suta cu noua paraitoare? biggrin.gif
4x4
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 17:22)
Super! Acum trage aer cald de la motor.
*



De unde si un consum mai mic biggrin.gif
Diac
QUOTE(hellcat @ 17 Jan 2014, 15:23)
Pai asta e din start problema...
Da. Oricum problema contrafacerii pieselor renault e veche, a debutat cu replica pieselor pe sistemul de franare: discuri, placute, saboti...ambalajele si etichetele erau o gluma proasta, insa pacalea incredibil de multi cautatori de mega-afaceri.
Unii erau atat de cuprinsi incat daca le explicai realitatea incepeau sa se uite urat la tine. sleep.gif
*




[attachmentid=1627927794]

hmmm mi-ai bagat un cui acuma. oare discurile astea or fi ok?
Markos
Din câte știu, menic nu vinde mizerii.
espacern
Poate nu stie ce vinde.

@+
hellcat
QUOTE(argon @ 16 Jan 2014, 19:46)
Am efectuat tiuning, am scos rezonatorul si tubul, rupe,
*


Nu va ambalati, argoon v-a luat prin invaluire biggrin.gif ...si-a dat rezonatorul jos sa nu-l incurce pe mecanic cand ii punea blocatorul pe axe si pe cel de pe arbore daca l-a folosit. Nu face el ciuning de asta. sleep.gif
hitman1234
irelefant, eu n-as merge cu ea asa nici pana la mecanic.. sleep.gif
corbex
Ce sa faci la mecanic?
argon
Relax, am pus taragotul napoi.

Poza cu pompa de apa veche, bine ca eram pregatot cu alta noua, desi unii s-au uitat ciudat ca schimb pompa la 150.000..ca politica reno si bla bla.[attachmentid=1627927858]

Incet incet fac din ea masina, acum pe langa piese meid in germani, am si meid in italy!
turbodxman
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 15:14)
Incet incet fac din ea Ferrari
*


corbex
Cind o termini facem o liniuta?
argon
Facem si inainte, si dupa, le am pregatite..
espacern
Sper ca ti-a demontat bieleta(tampon) antibalans de sub masina cand a ridicat motorul....altfel e numa bun de schimbat si ala.

@+
argon
Motorul nu l-a ridicat , doar l-a lasat ca sa scoata tamponul hidroelastic, aia am mai facut si eu cand am schimbat respectivul tampon, si bieleta antibasculare nu a patit nimic.
espacern
OK...daca zici tu!

@+
argon
S-a procedat profesionist, cu MOT-uri de reprezentanta, si la blocat vibrochen, si la axe.
Markos
Ah, deci n-ai fost la reprezentanță mellow.gif
Laurentziu83
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 16:14)
Poza cu pompa de apa veche, bine ca eram pregatot cu alta noua, desi unii s-au uitat ciudat ca schimb pompa la 150.000..ca politica reno si bla bla.[attachmentid=1627927858]
*


Politica Reno e sa schimbi pompa de apa cand are pierderi de antigel sau cand prezinta zgomot, nu la fiecare schimb de distributie, de asta nici nu e trecuta in cartea de service.

Ca pe la unele service-uri s-a deformat realitatea, partea a doua.
espacern
QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Jan 2014, 20:00)
Politica Reno e sa schimbi pompa de apa cand are pierderi de antigel sau cand prezinta zgomot, nu la fiecare schimb de distributie,

Se schimba TOT cu ce intra cureaua in contact adica role+pompa.......daca vrei garantie!

@+
Laurentziu83
In care carte de revizii scrie asta?
argon
In cartea de revizii scrie clar, se schimba curelele, atat, nu role, nu pompa, nu kit, nu etc.
Laurentziu83
Exact.

Ca se recomanda sa se schimbe si rolele deoarece sunt mai proaste decat curelele, partea a doua.
Cu exceptia motoarelor K7J si K7M loturile 2005-2006 la care pica pompa de apa pana in prima distributie, pompele de apa la Reno necesita schimbare destul de rar, cunosc cazuri de masini cu peste 230 de mii de km si pompa de apa originala.
Si eu voi schimba kiturile anul acesta, dar nu ma ating de pompa de apa daca nu prezinta probleme. Decat sa pun vreun Hepu contrafacut, mai bine las ceva ce merge bine.
argon
@espacern, dar fulia de la alternator, si de la compresorul de AC nu ar trebui schimbate de fiecare data dupa logica service-urilor autorizate? Ca-s in contact cu cureaua..

Rola de ghidaj nu avea pic de joc, rola intinzatoare prezenta foarte putin joc, dupa spusele mecanicului, e in limitele admise, si mai mergea 60.000, dar l-am schimbat oricum.

Intinzatorul de la accesorii era ca nou, cel din fabrica(150.000 km) am schimbat doar cureaua, nu am mai dat 300 de lei aiurea, ala se poate schimba simplu oricand daca e.
espacern
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 20:07)
In cartea de revizii scrie clar, se schimba curelele, atat, nu role, nu pompa, nu kit, nu etc.

De ce nu ai facut "ca la carte"....atunci?

Banuiesc(sigur)ca nu ai nici o garantie scrisa....sau?

@+
R E M U S
garantie? ce garantie domne, noi mergem pe incredere. alcoholic.gif
Markos
Nici măcar Săndel nu oferă garanție scrisă, ați înnebunit?
Laurentziu83
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 20:15)
@espacern, dar fulia de la alternator, si de la compresorul de AC nu ar trebui schimbate de fiecare data dupa logica service-urilor autorizate?  Ca-s in contact cu cureaua..
*


Fulia aia de alternator se schimba la 40 de mii de km deoarece crapa de buna ce e, nu are rost sa o mai schimbi si cand schimbi distributia...

Ala care a proiectat fulia aia de alternator trebuia legat in centrul Pungestiului pe o cruce, tatuat pe frunte "Ponta deghizat" si apoi lasat satenii sa-si faca treaba.
turbodxman
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2014, 03:42)
Ala care a proiectat fulia aia de alternator [...]
*



...a facut-o 'la ordinul' unora care au dorit o durata de exploatare redusa expre (castigul e de partea producatorului, nu a clientului). naughty1.gif
Laurentziu83
Din fericire a venit criza peste ei si au fost nevoiti sa renunte la astfel de practici. smile.gif
argon
Care-i treaba cu fulia de la alternator? Ce poate sa se strice la ea, la mine e aia originala, nu am auzit nici la altii sa se strice wacko.gif
marksman
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 17:28)
S-a procedat profesionist, cu MOT-uri de reprezentanta, si la blocat vibrochen, si la axe.
*


Meseriaș R., nu?

QUOTE(argon @ 19 Jan 2014, 11:30)
Care-i treaba cu fulia de la alternator?  Ce poate sa se strice la ea, la mine e aia originala, nu am auzit nici la altii sa se strice wacko.gif
*


La Loganul din parohie s-a dus naibii ceva din ea și s-a rupt în două pe la 100.000 km.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.