Dayco sunt italiene si echipare OEM pentru Ferrari, nu zic ca astea ordinare cu 100 de lei, dar ca chestie, au si cu teflon, kevlar, samd.
Info suplimentare cu cureala gates contrafacuta:
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=124...dpost&p=3987030
C a t a l i n
17 Jan 2014, 09:55
Curele marca LANȚ ați încercat?
dan22y
17 Jan 2014, 10:19
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 08:42)
Asa ca azi iau o curea Dayco. Cea contrafacuta
e infasurata de gatul vanzatorului de la magazinul de piese import.
Pun poze cu
cureaua naspa vanzatorul, la pipait e ca plasticul.
Asteptam pozele...
Laurentziu83
17 Jan 2014, 12:31
@Catalin: daca marca LANT e pe vreun 1.3 cdti marca Opel sau Fiat, mai bine curea.
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 10:50)
Dayco sunt italiene si echipare OEM pentru Ferrari, nu zic ca astea ordinare cu 100 de lei, dar ca chestie, au si cu teflon, kevlar, samd.
Info suplimentare cu cureala gates contrafacuta:
http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=124...dpost&p=3987030Deci acu ai o piesa de Ferrari pe plastic.
La reprezentanta Reno ai cautat piesele?
R E M U S
17 Jan 2014, 12:33
QUOTE(C a t a l i n @ 17 Jan 2014, 09:55)
Curele marca LANȚ ați încercat?
Eu.
Gates alea cred ca-s cele mai contrafacute curele.
marian-j
17 Jan 2014, 13:19
QUOTE(argon @ 13 Jan 2014, 16:44)
446 lei e cam scump kitul pentru cureaua Contitech, puteai lua Gates, ce am gasit eu..pretul final cu discount ..kit Gates 360 de lei, kit OEM 400 de lei, tot Gates cureaua+intinzator si rola INA.
Cand io balmajeam despre kit-ul Conti pt leguma,m-ai luat voios la impins vagoane.
Scump,da' bun!
Tot asa zicea si mecanicosu' meu despre Gates,cica se contrafac la greu.
Si cand ai fost la magazin,nu te-ai uitat la mizeria aia de curea?Nu mai pierdeai vremea cu plimbatul aiurea.I-o faceai guler direct aluia de ti-a bagat-o pe gat!De fapt ce guler?!!Il legai dupa plastic cu cureaua de grumaz si dadeai ture prin giratorii pana mai ramanea numa' cureaua...
Lua-i-ar dracu cu gunoaiele lor cu tot!Dai o caciula de bani si cumperi rahat cu perje!
marksman
17 Jan 2014, 14:00
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 08:42)
[...]Cea contrafacuta e infasurata de gatul vanzatorului de la magazinul de piese import.
Pun poze cu cureaua naspa, la pipait e ca plasticul.
Pai daca si tu cumperi de la aia renumiti pentru ca vand chestii contrafacute...
hellcat
17 Jan 2014, 14:19
Zi argoane din ce retea ai "beneficiat" de acel minunat kit?
Ma gandesc ca ar mai exista posibilitatea ca pe traseu cineva sa-si bage manutele in cutie si sa mai invarta din piesele kit-ului...
Nu stiu din ce retea e, la magazinul de piese au zis ca le-a adus de la Bucuresti. Kitul e identic cu ce se vinde la Vitan cu 200 de lei, a pus userul Marso poze.
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 15:00)
Pai daca si tu cumperi de la aia renumiti pentru ca vand chestii contrafacute...
Rodostar?
Iulikk
17 Jan 2014, 14:35
Daca imi aduc io bine aminte... nici "scrisu" de pe cureaua asta nu e la fel cu cel de pe o curea originala
hellcat
17 Jan 2014, 15:23
QUOTE(argon @ 17 Jan 2014, 14:27)
Kitul e identic cu ce se vinde la Vitan
Pai asta e din start problema...
QUOTE(Iulikk @ 17 Jan 2014, 14:35)
nici "scrisu" de pe cureaua asta nu e la fel cu cel de pe o curea originala
Da. Oricum problema contrafacerii pieselor renault e veche, a debutat cu replica pieselor pe sistemul de franare: discuri, placute, saboti...ambalajele si etichetele erau o gluma proasta, insa pacalea incredibil de multi cautatori de mega-afaceri.
Unii erau atat de cuprinsi incat daca le explicai realitatea incepeau sa se uite urat la tine.
QUOTE(argon @ 16 Jan 2014, 20:46)
Am efectuat tiuning, am scos rezonatorul si tubul, rupe, iar sunetul e de nefese!
QUOTE(Hack @ 17 Jan 2014, 09:29)
marksman
17 Jan 2014, 17:22
Super! Acum trage aer cald de la motor.
cdadan
17 Jan 2014, 17:29
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 17:22)
Super! Acum trage aer curat de la motor.
C a t a l i n
17 Jan 2014, 17:31
Șoferul?
R E M U S
17 Jan 2014, 17:35
Artific
andri1940
17 Jan 2014, 17:42
Argon, ce ti-a dat ala acolo nu seamana deloc cu o curea Gates originala. Compara cu pozele de la mine, scrisul pe curea e alb.
Despre admisie, nu e deloc o idee buna sa scoti rezonatorul. Daca vrei sa faci o admisie mai buna, dar sa pastrezi aspectul stock, uite aici o idee:
http://www.reno.ro/Admisie-imbunatatita-1-...6v-t265690.html
Laurentziu83
17 Jan 2014, 17:51
Argoane, in cat timp prinzi suta cu noua paraitoare?
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2014, 17:22)
Super! Acum trage aer cald de la motor.
De unde si un consum mai mic
QUOTE(hellcat @ 17 Jan 2014, 15:23)
Pai asta e din start problema...
Da. Oricum problema contrafacerii pieselor renault e veche, a debutat cu replica pieselor pe sistemul de franare: discuri, placute, saboti...ambalajele si etichetele erau o gluma proasta, insa pacalea incredibil de multi cautatori de mega-afaceri.
Unii erau atat de cuprinsi incat daca le explicai realitatea incepeau sa se uite urat la tine.
[attachmentid=1627927794]
hmmm mi-ai bagat un cui acuma. oare discurile astea or fi ok?
Markos
18 Jan 2014, 01:12
Din câte știu, menic nu vinde mizerii.
espacern
18 Jan 2014, 08:47
Poate nu stie ce vinde.
@+
hellcat
18 Jan 2014, 10:11
QUOTE(argon @ 16 Jan 2014, 19:46)
Am efectuat tiuning, am scos rezonatorul si tubul, rupe,
Nu va ambalati, argoon v-a luat prin invaluire
...si-a dat rezonatorul jos sa nu-l incurce pe mecanic cand ii punea blocatorul pe axe si pe cel de pe arbore daca l-a folosit. Nu face el ciuning de asta.
hitman1234
18 Jan 2014, 12:18
irelefant, eu n-as merge cu ea asa nici pana la mecanic..
corbex
18 Jan 2014, 13:59
Ce sa faci la mecanic?
Relax, am pus taragotul napoi.
Poza cu pompa de apa veche, bine ca eram pregatot cu alta noua, desi unii s-au uitat ciudat ca schimb pompa la 150.000..ca politica reno si bla bla.[attachmentid=1627927858]
Incet incet fac din ea masina, acum pe langa piese meid in germani, am si meid in italy!
turbodxman
18 Jan 2014, 15:22
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 15:14)
Incet incet fac din ea Ferrari
corbex
18 Jan 2014, 17:19
Cind o termini facem o liniuta?
Facem si inainte, si dupa, le am pregatite..
espacern
18 Jan 2014, 17:22
Sper ca ti-a demontat bieleta(tampon) antibalans de sub masina cand a ridicat motorul....altfel e numa bun de schimbat si ala.
@+
Motorul nu l-a ridicat , doar l-a lasat ca sa scoata tamponul hidroelastic, aia am mai facut si eu cand am schimbat respectivul tampon, si bieleta antibasculare nu a patit nimic.
espacern
18 Jan 2014, 17:25
OK...daca zici tu!
@+
S-a procedat profesionist, cu MOT-uri de reprezentanta, si la blocat vibrochen, si la axe.
Markos
18 Jan 2014, 18:55
Ah, deci n-ai fost la reprezentanță
Laurentziu83
18 Jan 2014, 19:00
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 16:14)
Poza cu pompa de apa veche, bine ca eram pregatot cu alta noua, desi unii s-au uitat ciudat ca schimb pompa la 150.000..ca politica reno si bla bla.[attachmentid=1627927858]
Politica Reno e sa schimbi pompa de apa cand are pierderi de antigel sau cand prezinta zgomot, nu la fiecare schimb de distributie, de asta nici nu e trecuta in cartea de service.
Ca pe la unele service-uri s-a deformat realitatea, partea a doua.
espacern
18 Jan 2014, 19:04
QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Jan 2014, 20:00)
Politica Reno e sa schimbi pompa de apa cand are pierderi de antigel sau cand prezinta zgomot, nu la fiecare schimb de distributie,
Se schimba TOT cu ce intra cureaua in contact adica role+pompa.......daca vrei garantie!
@+
Laurentziu83
18 Jan 2014, 19:05
In care carte de revizii scrie asta?
In cartea de revizii scrie clar, se schimba curelele, atat, nu role, nu pompa, nu kit, nu etc.
Laurentziu83
18 Jan 2014, 19:11
Exact.
Ca se recomanda sa se schimbe si rolele deoarece sunt mai proaste decat curelele, partea a doua.
Cu exceptia motoarelor K7J si K7M loturile 2005-2006 la care pica pompa de apa pana in prima distributie, pompele de apa la Reno necesita schimbare destul de rar, cunosc cazuri de masini cu peste 230 de mii de km si pompa de apa originala.
Si eu voi schimba kiturile anul acesta, dar nu ma ating de pompa de apa daca nu prezinta probleme. Decat sa pun vreun Hepu contrafacut, mai bine las ceva ce merge bine.
@espacern, dar fulia de la alternator, si de la compresorul de AC nu ar trebui schimbate de fiecare data dupa logica service-urilor autorizate? Ca-s in contact cu cureaua..
Rola de ghidaj nu avea pic de joc, rola intinzatoare prezenta foarte putin joc, dupa spusele mecanicului, e in limitele admise, si mai mergea 60.000, dar l-am schimbat oricum.
Intinzatorul de la accesorii era ca nou, cel din fabrica(150.000 km) am schimbat doar cureaua, nu am mai dat 300 de lei aiurea, ala se poate schimba simplu oricand daca e.
espacern
18 Jan 2014, 21:08
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 20:07)
In cartea de revizii scrie clar, se schimba curelele, atat, nu role, nu pompa, nu kit, nu etc.
De ce nu ai facut "ca la carte"....atunci?
Banuiesc(sigur)ca nu ai nici o garantie scrisa....sau?
@+
R E M U S
18 Jan 2014, 21:14
garantie? ce garantie domne, noi mergem pe incredere.
Markos
18 Jan 2014, 21:18
Nici măcar Săndel nu oferă garanție scrisă, ați înnebunit?
Laurentziu83
19 Jan 2014, 03:42
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 20:15)
@espacern, dar fulia de la alternator, si de la compresorul de AC nu ar trebui schimbate de fiecare data dupa logica service-urilor autorizate? Ca-s in contact cu cureaua..
Fulia aia de alternator se schimba la 40 de mii de km deoarece crapa de buna ce e, nu are rost sa o mai schimbi si cand schimbi distributia...
Ala care a proiectat fulia aia de alternator trebuia legat in centrul Pungestiului pe o cruce, tatuat pe frunte "Ponta deghizat" si apoi lasat satenii sa-si faca treaba.
turbodxman
19 Jan 2014, 10:12
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Jan 2014, 03:42)
Ala care a proiectat fulia aia de alternator [...]
...a facut-o 'la ordinul' unora care au dorit o durata de exploatare redusa
expre (castigul e de partea producatorului, nu a clientului).
Laurentziu83
19 Jan 2014, 11:09
Din fericire a venit criza peste ei si au fost nevoiti sa renunte la astfel de practici.
Care-i treaba cu fulia de la alternator? Ce poate sa se strice la ea, la mine e aia originala, nu am auzit nici la altii sa se strice
marksman
19 Jan 2014, 11:41
QUOTE(argon @ 18 Jan 2014, 17:28)
S-a procedat profesionist, cu MOT-uri de reprezentanta, si la blocat vibrochen, si la axe.
Meseriaș R., nu?
QUOTE(argon @ 19 Jan 2014, 11:30)
Care-i treaba cu fulia de la alternator? Ce poate sa se strice la ea, la mine e aia originala, nu am auzit nici la altii sa se strice
La Loganul din parohie s-a dus naibii ceva din ea și s-a rupt în două pe la 100.000 km.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.