Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
SorinCT
Cu 4-500 ron ti-ai facut revizia. Nu-i mare socoteala sa schimbi 3 filtre si un ulei.
Markos
plus lichidul de servo.
argon
Aha deci schimbu de ulei e chestia aia 'service in'? E pe jumate facut, Filtru aer purflux(40 ron) si filtru polen mann(60 ron) le-am schimbat deja, uleiul e 200 ron, filtru de ulei(purflux) l-am cumparat deja cu vreo 30 ron, si rezulta 330 ron, de unde 4-500?

PS am uitat de filtru de benzina , 40 ron, deci abia se apropie de 400 ron.
vallyyy
Scump domne, scump
SorinCT
Depinde de magazin. Eu uleiul il iau la 30 RON / L (Castrol sau Elf). Eu cumpar Valeo pentru filtrul de habitaclu pentru ca se etanseaza mult mai bine decat cel Mann. E putin mai scump dar nu iese afara din locasul lui si ma trezesc cu frunzulite uscate pe pres si mocheta.
Cu 400 iti iei cam toate piesele si ti le poti monta fara alte costuri. In service iti mai ia un 60-80 ron pentru asta.
In reprezentanta Renault mi-a cerut 950 ron pentru aceasi revizie laugh.gif
Laurentziu83
Normal o revizie include si un verificat de bucse, pivoti, capete de bara, bielete, jante, anvelope, rulmenti, placute de frana. Voi nu faceti si asta la fiecare schimb de ulei?
l@u
mai trebuie si un reset la,, service interval reminder"(asa ii spune la vag...la reno poate altfel)
vallyyy
QUOTE(l@u @ 5 Sep 2011, 19:22)
mai trebuie si un reset la,, service interval reminder"(asa ii spune la vag...la reno poate altfel)
*



La vag sau la reno trebuie sa-l faci cu testerul ? nu-l poti face manual ?
corbex
I-ai vazut tu, cu ochii tai, verificind chestiile astea? Sau le-ai citit in factura?
Alex4u
QUOTE(argon @ 5 Sep 2011, 19:06)
Aha deci schimbu de ulei e chestia aia 'service in'?  E pe jumate facut, Filtru aer purflux(40 ron) si filtru polen mann(60 ron) le-am schimbat deja, uleiul e 200 ron, filtru de ulei(purflux) l-am cumparat deja cu vreo 30 ron, si rezulta 330 ron, de unde 4-500?

PS am uitat de filtru de benzina , 40 ron, deci abia se apropie de 400 ron.
*


da...si iti mai ramane si 100 ron sa freci duda unsure.gif
Laurentziu83
QUOTE(corbex @ 5 Sep 2011, 20:23)
I-ai vazut tu, cu ochii tai, verificind chestiile astea? Sau le-ai citit in factura?
*


I-am vazut cu ochii mei, de cateva sute de ori, ca doar e tot interesul service-ului sa-ti mai schimbe cate ceva la masina si sa-ti ia banu'.
Iulikk
QUOTE(corbex @ 5 Sep 2011, 20:23)
I-ai vazut tu, cu ochii tai, verificind chestiile astea? Sau le-ai citit in factura?
*



Dap. La Tulcea ce-i drept, in Constanta nu am fost inca la reprezentanta.
corbex
Mi se pare corect ca lucrind la service sa-i vezi bla bla bla.gif Probabil te referi la aruncatul unui ochi pe sub masina, chestie care nu face 900 de lei.
SorinCT
In CT la reprezentanta nu a verificat nimic inafara de placutele pe fata si asta pentru ca au dat o roata jos ca sa monteze mai usor filtrul de motorina.
Eu de obicei verific jantele de 2-3 ori pe an (sunt de otel, nu se belesc asa usor). La bucsaraie nu prea imi bag nasul dar aproape in fiecare an le-am verificat la cate un service.
Eu unul stiu exact la ce trebuie sa acord atentie mai multa, nu ma bazez pe nea meseriasu' sa imi spuna el cand e bulit deja. Sunt calit deja cu expertii astia.
Ca fapt divers, eu m-am certat cu service-ul reno care nu vroia sa schimbe un bandou (deci sa munceasca in plus). Avand in vedere ca totul se facea pe casco ei nu aveau nimic de pierdut, ba dimpotriva, scoteau profit imens pe plasticul ala mizer dar nah, nu aveau chef baietii sa munceasca. Bazati-va voi ca va verifica aia toate cele si ca isi cunosc interesul sa repare orice chichita la masina.
Laurentziu83
Am lucrat in service. Din fericire am scapat de acolo. smile.gif

Manopera de revizie e in general sub 200 de lei, iar eu zic ca pentru banii astia merita sa ai garantia ca nu ramai in drum dintr-o prostie, mai ales daca ti-o verifica unu' care a mai verificat sute de masini ca a ta si stie exact ce urmeaza sa pice la un anumit numar de kilometri.
900 de lei e la diesel, la a mea e vreo 600, cu piesele reprezentantei. Iar odata pe an nu mi se pare asa mare cheltuiala.
Ca se poate sa ramai in drum si asa, asta e, dar macar nu poti spune ca ti-ai facut-o cu mana ta.
SorinCT
Mie sincer mi se pare o prostie sa dai 450 ron MANOPERA pentru:
- scos 2 suruburi in cruce scos filtru de aer, bagat filtru de aer, strans 2 suruburi
- scos filtru de ulei, scos cateva suruburi la scut si busonul cu cheia patrata
- scos torpedoul (5 suruburi torx parca) si bagat filtru de habitaclu nou (aici daca ai bulan; a venit soramea cu masina acasa de la revizie la reprezentanta si i-au mototolit filtru nou de dracii l-au luat si nici nu era pus bine pentru ca era marimea gresita, pentru alt model)
- scos 2-3 dopuri de plastic si un surub, schimbat filtru motorina cu senzor cu tot

Nu stiu, mie mi se pare extrem de simplu sa fac chestiile enumerate mai sus. In special cand am unde sa duc uleiul uzat. In cateva ore fac toata treaba cu simt de raspundere. Bag aspiratorul pe la locasul filtrului de aer, pe la filtru de habitaclu (unde se strange mizerie gramada) mai curat cateva piese importante pe ici-colo, adica stiu ca o fac pentru mine.

Bineinteles in cazul schimbatului de bucsaraie, bielete, tampoane motor, distributie, etc. apelez la profesionisti dar pentru chestiile "marunte" mi se pare o prostie sa arunci atatia bani. De diferenta aia mai bine pui piese mai bune pe masina sau mai merg la munte biggrin.gif
Laurentziu83
Nici la Olteanu la Constanta nu factureaza atata manopera, stai linistit.
Iar daca vrei sa iesi cel mai ieftin, te duci sa iti faca o diagnoza mecanica de 100 de lei si iti spune exact ce iti trebuie la masina.
Dar ideea de a astepta ITP-ul ca sa vezi daca iti cade sau nu o roata, e o tampenie.
Markos
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 20:27)
I-am vazut cu ochii mei, de cateva sute de ori, ca doar e tot interesul service-ului sa-ti mai schimbe cate ceva la masina si sa-ti ia banu'.
*


Perfect logic si la fel de adevarat.
vallyyy
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 19:56)
Nici la Olteanu la Constanta nu factureaza atata manopera, stai linistit.
Iar daca vrei sa iesi cel mai ieftin, te duci sa iti faca o diagnoza mecanica de 100 de lei si iti spune exact ce iti trebuie la masina.
Dar ideea de a astepta ITP-ul ca sa vezi daca iti cade sau nu  o roata, e o tampenie.
*




Dar de ce sa dai 100 lei pentru o verificare,eu am dat fix 10 lei la o statie ITP sa-mi zica daca are ceva la partea mecanica(roti)
SorinCT
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 20:56)
Nici la Olteanu la Constanta nu factureaza atata manopera, stai linistit.
*


La Olteanu, asta vara parca, am vorbit pentru o revizie la un Clio III 1.5 dCi (fix aceleasi consumabile ca la Megane, tot producatorii aia, aceleasi cantitati, etc.) si mi-a raspuns clar 950 RON. Am intrebat daca include si placutele de frana (masina avea 30.000 km) si mi-a spus ca nu.
Am vazut ca in Bucuresti de exemplu e o competitie mult mai mare intre reprezentante dar in CT sunt fix doua, ambele apartinand aceleiasi persoane. Monopol parca ii zice...
cdadan
QUOTE(vallyyy @ 5 Sep 2011, 20:23)
La vag sau la reno trebuie sa-l faci cu testerul ? nu-l poti face manual ?
*


Se face fara tester.
SorinCT
A se citi, cu dejtu' laugh.gif
Markos
auzisi, argoane? rolleyes.gif
Laurentziu83
QUOTE(vallyyy @ 5 Sep 2011, 21:02)
Dar de ce sa dai 100 lei pentru o verificare,eu am dat fix 10 lei la o statie ITP sa-mi zica daca are ceva la partea mecanica(roti)
*


Si dup-aia pui pivot turcesc de 20 ron si vii pe aici si ne explici ce bune sunt masinile germane, nu conteaza ca pivotul ala crapa in 2 luni, important e ca a luat ITP-ul si mai poate sa mearga 2 ani de-acu incolo. Eu as da lege sa se faca ITP-ul anual, la cat de mare e goana romanilor dupa piese ieftine si proaste.
Crezi ca cel de la ITP stie foarte bine la orice masina tot ce poate sa pice? Am avut destui clienti care, dupa vizite pe la diferite garaje, tot la reprezentanta sau intors pana la urma, cand si-au dat seama ca, per total, ies mai ieftin daca pun o piesa buna odata, decat de 5 ori alta proasta.
Asta nu inseamna ca tin partea service-urilor de marca, intr-adevar, e mult 90 de lei un filtru de polen de Clio cand cel de Solenza e 20 si e acelasi filtru, dar pentru alte lucrari, merita banii.
Lasa-ne cu teoriile astea despre "ieftin si bun".
b76bgaarh
argoane ce jante ai vrea? oz aniversario?
corbex
Pivoti turcesti? Dar aia de pe masinile noi ce dracu' sint? Uite ca eu pun pivoti si bielete de Topoloveni si nu pica la 2 luni, ma tin minimum 2 ani si mai multe mii de km de macadam.
Daca n-ati pune 300% adaos pe rahaturile de piese de origine incerta, ati putea avea atelierele pline de clienti si ati scoate mai multi bani. Cu ceva mai multa munca, dar am inteles ca asta-i calea normala.
Markos
QUOTE(b76bgaarh @ 5 Sep 2011, 21:24)
argoane ce jante ai vrea? oz aniversario?
*


oz giratorio.
vallyyy
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 20:22)
Si dup-aia pui pivot turcesc de 20 ron si vii pe aici si ne explici ce bune sunt masinile germane, nu conteaza ca pivotul ala crapa in 2 luni, important e ca a luat ITP-ul si mai poate sa mearga 2 ani de-acu incolo. Eu as da lege sa se faca ITP-ul anual, la cat de mare e goana romanilor dupa piese ieftine si proaste.
Crezi ca cel de la ITP stie foarte bine la orice masina tot ce poate sa pice? Am avut destui clienti care, dupa vizite pe la diferite garaje, tot la reprezentanta sau intors pana la urma, cand si-au dat seama ca, per total, ies mai ieftin daca pun o piesa buna odata, decat de 5 ori alta proasta.
Asta nu inseamna ca tin partea service-urilor de marca, intr-adevar, e mult 90 de lei un filtru de polen de Clio cand cel de Solenza e 20 si e acelasi filtru, dar pentru alte lucrari, merita banii.
Lasa-ne cu teoriile astea despre "ieftin si bun".
*



Unu la mana,inca am bucsaraia originala pe masina,doi la mana inginerul de la ITP nu s-a inselat deloc asupra defectelor(bieletele antiruliu erau duse),trei la mana faci parte din oamenii naivi care se lasa pe mana nestiutorilor din reprezentante ,uite aici munca de reprezentanta http://www.astraclub.ro/index.php/topic/85...vs-gold-platin/
Gold platin Galati,increde-te tu si da mai multi bani in reprezentanta ca aia sunt cei mai buni,de pus nu pun turcisme pe masina,bieletele le-am pus swag(daca asta e turcism pentru tine treaba ta),testerul la opel il pot face si eu prin "metoda agrafei",eventual apelez gratuit la comunitatea opel a orasului,care exista in fiecare oras,NU MA DUC IN REPREZENTANTA PENTRU CA STIU FOARTE MULTI OAMENI CARE PENTRU UN SENZOR AU SCHIMBAT MULTE PIESE CARE ERAU OK.Nu ma intereseaza cum e in reprezentanta reno,la opel e praf punct.Nu ridic in slavi marcile nemtesti,nu o fac eu,o fac altii mai specializati ca mine wink.gif
SorinCT
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 21:22)
Eu as da lege sa se faca ITP-ul anual, la cat de mare e goana romanilor dupa piese ieftine si proaste.
*


Cred ca problema nu este intervalul ci modul in care se face. Nu tin minte sa fi facut vreun ITP serios. Se uita putin la compartimentul motor, o serie de sasiu, o placuta ovala, eventual baga mustiucu pe esapement si citeste niste valori.
La cati umbla cu bi-tri-cvasi-xenoane pe masina, jante si anveope aiurea, fire trase aiurea, etc. nu cred ca are vreo importanta la cati ani faci ITP-ul daca nu se uita nici dracu la masina.
Iulikk
Taci ma... ca am fost in iarna la unu si m-am rugat eu de el sa traga de roti sa vada daca sunt eventuale jocuri smile.gif) , si asa s-a uitat in sictir ca cica "il retin din treaba". Treceau la ala dacii 1310 rupe in 14 de rugina ca popa.
vallyyy
Fiecare oras cu lichelele lui,mie mi-a pus masina pe stand,s-a bagat mecanicul sub ea si mi-a spus exact ce jocuri are
para06
daca va duceti la toate statiile ala de itp " fantoma " radmasa.gif



In constanta daca vreti o statie ITP serioasa ducetiva la Dobrogea ..
Markos
recomand!
Laurentziu83
QUOTE(corbex @ 5 Sep 2011, 21:26)
Daca n-ati pune 300% adaos pe rahaturile de piese de origine incerta, ati putea avea atelierele pline de clienti si ati scoate mai multi bani. Cu ceva mai multa munca, dar am inteles ca asta-i calea normala.
*


Stai linistit, ca de unde am plecat eu gemea de masini, era in crestere si este si acum, a ajuns sa aiba monopol pe la Galati pe vreo 6-7 marci, asta pentru ca service-urile de cartier prestau servicii de 2 bani, mai mult iti distrugeau masina decat ti-o reparau; pacat insa ca platea prost.

QUOTE(vallyyy @ 5 Sep 2011, 21:38)
,testerul la opel il pot face si eu prin "metoda agrafei",eventual apelez gratuit la comunitatea opel a orasului,care exista in fiecare oras,NU MA DUC IN REPREZENTANTA PENTRU CA STIU FOARTE MULTI OAMENI CARE PENTRU UN SENZOR AU SCHIMBAT MULTE PIESE CARE ERAU OK.Nu ma intereseaza cum e in reprezentanta reno,la opel e praf punct.Nu ridic in slavi marcile nemtesti,nu o fac eu,o fac altii mai specializati ca mine  wink.gif
*


Prin metoda agrafei o faci la masinile din anii 90, sa iti spuna daca e sonda lambda dusa, senzorul MAP sau ceilalti 2-3 senzori. Da, asa pot sa o fac si eu la Matiz, care n-a vazut in 8 ani si peste 100 de mii de km tester, mufa e plina de pamant. Insa la un diesel common-rail sau la un motor de generatie mai noua nu mai faci tu diagnoza cu agrafa, stai linistit, partea de "bagat mufa si citit codu'" ajunge sa fie doar o mica parte din diagnoza, daca te uiti in manual, dupa ce iti da un cod de eroare, manualul te pune apoi sa verifici tensiunea pe tspe fire, sa demontezi cine stie cati senzori, sa verifici presiune in mai multe locuri, etc, ori pentru dintr-astea eu nu ma duc la nea Nicu Bemveu care are si el un laptop c-o mufa.

QUOTE(SorinCT @ 5 Sep 2011, 21:41)
Cred ca problema nu este intervalul ci modul in care se face. Nu tin minte sa fi facut vreun ITP serios. Se uita putin la compartimentul motor, o serie de sasiu, o placuta ovala, eventual baga mustiucu pe esapement si citeste niste valori.
*


La mine imediat s-a luat de un joc mic in pivoti la Matiz, in plus nu ma lasau sa fac ITP-ul doar cu un singur triunghi reflectorizant. Noroc ca eram venit la pachet cu Mert-ul si am mutat triunghiurile de pe unu' pe altu', ca sa n-am probleme.

QUOTE(para06 @ 5 Sep 2011, 21:51)
daca va duceti la toate statiile ala de itp " fantoma "  radmasa.gif
*


Unii se roaga sa nu le caute prea tare masinile, ca stiu bine ce cazane conduc.
l@u
QUOTE(vallyyy @ 5 Sep 2011, 20:23)
La vag sau la reno trebuie sa-l faci cu testerul ? nu-l poti face manual ?
*




QUOTE(cdadan @ 5 Sep 2011, 21:06)
Se face fara tester.
*



la vag da la reno nu stiu!!!!sa zica posesorii
cdadan
Si la vag si la reno.
kum
QUOTE(SorinCT @ 5 Sep 2011, 21:07)
A se citi, cu dejtu' laugh.gif
*




QUOTE(Markos @ 5 Sep 2011, 21:08)
auzisi, argoane?  rolleyes.gif
*



Deci nu cu flecsu' mellow.gif
SorinCT
Ce rost sa ai fibra daca nu o poti flecsa? laugh.gif
l@u
uneori un deget face toti banii......sa zica ai de varsta mea daca mint.
kum
radmasa.gif radmasa.gif
Io mai am pana atunci a scapat.gif
l@u
mincinosule....nu ma asteptam la asa ceva din partea ta
kum
Pe probe nu iau bani tongue.gif
Iulikk
QUOTE(Markos @ 5 Sep 2011, 22:08)


Neaaahhh.... uite aici disco - club adevarat.
Markos
beton, au si parcare pentru căruțe wub.gif
Laurentziu83
Mai exista Disco Millenium la Sibioara?
Ala era referinta, avea peretii din chirpici masiv, nu d-ala naspa, doar suflat.
SorinCT
user posted image
Cine naiba si-a facut casa in girator'? Argoane tu esti inculpatul?
vallyyy
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Sep 2011, 21:32)

Prin metoda agrafei o faci la masinile din anii 90, sa iti spuna daca e sonda lambda dusa, senzorul MAP sau ceilalti 2-3 senzori. Da, asa pot sa o fac si eu la Matiz, care n-a vazut in 8 ani si peste 100 de mii de km tester, mufa e plina de pamant. Insa la un diesel common-rail sau la un motor de generatie mai noua nu mai faci tu diagnoza cu agrafa, stai linistit, partea de "bagat mufa si citit codu'" ajunge sa fie doar o mica parte din diagnoza, daca te uiti in manual, dupa ce iti da un cod de eroare, manualul te pune apoi sa verifici tensiunea pe tspe fire, sa demontezi cine stie cati senzori, sa verifici presiune in mai multe locuri, etc, ori pentru dintr-astea eu nu ma duc la nea Nicu Bemveu care are si el un laptop c-o mufa.

*



Eu te cred ca stii, dar la astra H,pe motoare relativ noi functioneaza metoda agrafei,in fine nu asta conteaza,eu ti-am dat aici un exemplu clar de reprezentanta http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=50...sc&start=0,doar rabdare sa ai sa citesti ce a putut sa pateasca omul asta si sunt multi ca el.Asa ca nu-mi zii ca ma duc la nea Nicu Bemveu,eu cand am o defectiune la masina,ma informez asupra ei pe forum,eventual TIS si EPC si abia apoi purced la un mecanic unde ii zic si eu ce sa faca conform producatorului,eventual caut om care a mai facut treaba asta,NU MA DUC IN REPREZENTA SA-MI FACA AIA LA MASINA CINE STIE CE, FARA CA EU SA ASIST,SA-MI SCHIMBE PIESE FUNCTIONALE DOAR CA AU EI BANUIELI ,in Romania mecanicii inca au cheia dinamometrica in degete,niciodata nu o sa respecte ce a zis producatorul,in special cuplurile de strangere,care difera la fiecare motor in parte.Tu mergi cu incredere in reprezentanta
l@u
el le citeste la mecanicosi din Tolstoievski si aia stiu ce au de facut.....ca daca nu ii spune lu mama.
aleksanders
"nu bat(am fost cu 200 pe ceas cu ele si volanul se simte ca si cand stai pe loc)"

mai argoane asa vrei sa vinzi tu rotile alea - pe ceasu de la mana ai avut 200 ca nu am prins ideea sau erau de pe vremea espresorului biggrin.gif
marksman
QUOTE(argon @ 5 Sep 2011, 18:56)
[...] apare in bord un countdown, 'service in', si nu stiu ce ma fac cand ajunge la 0, ca lumea m-a spăriat ca service-ul la renault e foarte scump mellow.gif
*



Cand ajunge la zero, duci masina la programul Rabla. Service-ul la Reno e foarte scump.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.