QUOTE(corbex @ 5 Sep 2011, 21:26)
Daca n-ati pune 300% adaos pe rahaturile de piese de origine incerta, ati putea avea atelierele pline de clienti si ati scoate mai multi bani. Cu ceva mai multa munca, dar am inteles ca asta-i calea normala.
Stai linistit, ca de unde am plecat eu gemea de masini, era in crestere si este si acum, a ajuns sa aiba monopol pe la Galati pe vreo 6-7 marci, asta pentru ca service-urile de cartier prestau servicii de 2 bani, mai mult iti distrugeau masina decat ti-o reparau; pacat insa ca platea prost.
QUOTE(vallyyy @ 5 Sep 2011, 21:38)
,testerul la opel il pot face si eu prin "metoda agrafei",eventual apelez gratuit la comunitatea opel a orasului,care exista in fiecare oras,NU MA DUC IN REPREZENTANTA PENTRU CA STIU FOARTE MULTI OAMENI CARE PENTRU UN SENZOR AU SCHIMBAT MULTE PIESE CARE ERAU OK.Nu ma intereseaza cum e in reprezentanta reno,la opel e praf punct.Nu ridic in slavi marcile nemtesti,nu o fac eu,o fac altii mai specializati ca mine
Prin metoda agrafei o faci la masinile din anii 90, sa iti spuna daca e sonda lambda dusa, senzorul MAP sau ceilalti 2-3 senzori. Da, asa pot sa o fac si eu la Matiz, care n-a vazut in 8 ani si peste 100 de mii de km tester, mufa e plina de pamant. Insa la un diesel common-rail sau la un motor de generatie mai noua nu mai faci tu diagnoza cu agrafa, stai linistit, partea de "bagat mufa si citit codu'" ajunge sa fie doar o mica parte din diagnoza, daca te uiti in manual, dupa ce iti da un cod de eroare, manualul te pune apoi sa verifici tensiunea pe tspe fire, sa demontezi cine stie cati senzori, sa verifici presiune in mai multe locuri, etc, ori pentru dintr-astea eu nu ma duc la nea Nicu Bemveu care are si el un laptop c-o mufa.
QUOTE(SorinCT @ 5 Sep 2011, 21:41)
Cred ca problema nu este intervalul ci modul in care se face. Nu tin minte sa fi facut vreun ITP serios. Se uita putin la compartimentul motor, o serie de sasiu, o placuta ovala, eventual baga mustiucu pe esapement si citeste niste valori.
La mine imediat s-a luat de un joc mic in pivoti la Matiz, in plus nu ma lasau sa fac ITP-ul doar cu un singur triunghi reflectorizant. Noroc ca eram venit la pachet cu Mert-ul si am mutat triunghiurile de pe unu' pe altu', ca sa n-am probleme.
QUOTE(para06 @ 5 Sep 2011, 21:51)
daca va duceti la toate statiile ala de itp " fantoma "
Unii se roaga sa nu le caute prea tare masinile, ca stiu bine ce cazane conduc.