Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
cj98czh
Cine?
argon
Mare noutate de la Dacia, din toamna fac opțională cutia robotizata ce o am pe Twingo de acum 13 ani..
St
A fost noutate acum cateva saptamani, acume deja fumata tongue.gif
argon
La noi la tara ajung mai greu vestile .
cj98czh
QUOTE(argon @ 17 Sep 2015, 11:04)
Mare noutate de la Dacia, din toamna fac opțională cutia robotizata ce o am pe Twingo de acum 13 ani..
*




Esti un pic in eroare ... seamana cu ce ai tu dar nu este aceeasi ... are 5 trepte, nu 4 .. si o sa fie disponibila doar pe 0.9 tCe
corbex
La 0,9 chiar era necesara o treapta a intiia mai mica, sa poata urni masina la semafor.
argon
QUOTE(cj98czh @ 17 Sep 2015, 11:52)
Esti un pic in eroare ... seamana cu ce ai tu dar nu este aceeasi ... are 5 trepte, nu 4 .. si o sa fie disponibila doar pe 0.9 tCe
*



Ba tu esti in eroare, eu am in 5 trepte+R.

17 Sep 2015, 15:39:
Pentru masini adevarate(Logan) sunt alte topicuri, aici e topic serios.
Tossi
QUOTE(argon @ 17 Sep 2015, 11:04)
Mare noutate de la Dacia, din toamna fac opțională cutia robotizata ce o am pe Twingo de acum 13 ani..
*



Cum se comporta cutia respectiva? poti da cateva detalii?
argon
In oras e de vis, in coloana merge singura daca lasi frana, in panta nu pleaca in spate, iar consumul nu e mai mare decat la manuala, pentru ca nu are pierderi de energie ca cutiile hidramate. Dezavantajul e ca e lenta in schimbari, avand doar un disc de ambreiaj, fara de EDC de exemplu. PE modul manual, faci tu cand vrei + in treapta superioara, fara sa iei piciorul de pe acceleratie, ca se taie gazul singur cand e nevoie si se reia dupa ce a schimbat, in inferioara potis a treci tu cu - sau daca uiti, retrogradeaza singura la o anumita turatie, sa nu tremure motorul.

https://www.youtube.com/watch?v=OkO0KYSijgc
hitman1234
Intrebarea care ne roade pe toti, banuiesc, este : se poate simula din pedala?
argon
Are, nu trebe simulat..
bion
E clar mai isteata ca propitaru. Ardeleanu pana proceseaza schimbare treptei de viteza iese din Deva. biggrin.gif
Personal imi place sa mestec io in benzina sa faca ce vreau eu. .Daca e cutia automata sa fie din alea cu Adaptive CC.
gabize
QUOTE(argon @ 17 Sep 2015, 20:49)
Are, nu trebe simulat..
*


Nasol, te prinde plictiseala la volan. sleep.gif
bion
Daca eram mai tanar facand naveta mi-ar fi fo buna una din aia gugal dar pana apar... Te dai jos din pat te pisi te urci in masina si pui masina sa te trezeasca la destinatie.
corbex
Nasol daca o inveți rau si te trezeste la curve.
b06fcn
Depinde de parasute...daca e unele bune rau?
dr_mKe
Merge ok -ish cutia robotizata. Este cam.lenta dar alege treptele bine si nu retrogradeaza aiurea.

Atata doar ca la automate eu franez cu stangul tongue.gif
b76bgaarh
pai nu e noua "moda" in motorsport.

argon
Am incercat si eu cu stangul, si era sa-mi iese ochii ca la melc.
kossak
Nu stiu cum e la twingo dar am condus un yaris cu robotizata de-asta si mi s-a parut foarte nasol cum schimba vitezele. Corabia mea antica si de demult era "parfum" fata de asta desi avea mici probleme.
Efectiv simteam ca si cum as lua un sut din spate la fiecare schimbare de viteza.
Laurentziu83
Idem si la Fiat 500 1.2 65 CP cu acelasi tip de cutie. Dar poti trai cu asta ca alternativa la cutia manuala.
argon
La Renault nu e asa, simti ca schimba, dar nu e deranjant. O explicatie poate fi ca e cutie din aia ca la Lupo ce nu-si face compensarile automat, si trebuie pusa pe calculator din 10k in 10k, si la noi nu a pus-o nimeni, la Twingo isi face initializare singura, pe masura uzurii ambreiaului, nu trebuie ajistata periodic, se pune pe calculator doar sa-i spui cand ai pus disc de ambreiaj nou.
AR-18-MOS
QUOTE(b76bgaarh @ 18 Sep 2015, 09:20)
pai nu e noua "moda" in motorsport.
*


E veche de cand lumea... motorsportului.
MuciX
Se folosea si inainte de turbo?
dr_mKe
Cutia schimba lin daca ridici usor gazul intre schimbari tongue.gif
argon
Schimba lin oricum, si isi taie singura gazul. Si in motorsport au 3 pedale nu doua dintre care una cat o zi de post.
AR-18-MOS
QUOTE(MuciX @ 18 Sep 2015, 10:17)
Se folosea si inainte de turbo?
*


Evident. In primul rand e folosita ca sa nu pierzi timp la accelerare, cu sau fara turbo.
b76bgaarh
QUOTE(AR-18-MOS @ 18 Sep 2015, 09:10)
E veche de cand lumea... motorsportului.
*



inseamna ca walter rohlr e dinainte de lumea motorpsortului sau tampit.
MuciX
Sunt infimi timpii, zic eu. Sa tii o turbina mare in boost mai inteleg avantajul, dar la aspirat... In fine, poate d-aia nu sunt eu pilot smile.gif
kossak
QUOTE(dr_mKe @ 18 Sep 2015, 10:38)
Cutia schimba lin daca ridici usor gazul intre schimbari  tongue.gif
*



Pt cei obisnuiti cu manuala asta oricum nu e o problema tongue.gif
dr_mKe
Si la aspirat face o diferenta, mult mai mica decat la turbo, dar face, insa nu cu timpii de schimbare pe care ii are Tuingo laugh.gif

La turbo poti aplica regula cu acceleratia, care-i cam brutala tongue.gif
argon
Toate sunt lente, nu doar Twingo, atata timp cat e un singur ambreiaj si nu doua ca la DSG sau EDC. Deci Smart, Lupo, Corsa cu easytronic, noua Dacia, si cate or mai fi, toate-s asa. Lente by dr_mke, ca in mers normal e okei.

19 Sep 2015, 11:55:
huh.gif
Raduchu
Ai schimbat motorul?
mars
Nu, dar bandourile de 2.0 16V sunt argintii si mai dau 15 cai frumosi prin simpla prezenta pe usi.
hitman1234
Cred ca ai pierdut tot lichidul de servo sad.gif
Markos
Trage altul din țeava aia de pe gard.
mars
O fi transpiratia cailor. Nu e de la AC?
MuciX
Mie imi pare ca este mai degraba ceva care a curs catre masina decat dinspre.
Poate monogramele au ajuns acolo la pachet cu niste portiere "noi", sa inlocuiasca unele ruginite. Sau poate a avut bandourile originale topite de soare, ca doar a fost la mediterana, nu?
IRONICK
QUOTE(kossak @ 18 Sep 2015, 08:00)
Nu stiu cum e la twingo dar am condus un yaris cu robotizata de-asta si mi s-a parut foarte nasol cum schimba vitezele. Corabia mea antica si de demult era "parfum" fata de asta desi avea mici probleme.
Efectiv simteam ca si cum as lua un sut din spate la fiecare schimbare de viteza.
*



QUOTE(argon @ 18 Sep 2015, 08:03)
La Renault nu e asa, simti ca schimba, dar nu e deranjant. O explicatie poate fi ca e cutie din aia ca la Lupo ce nu-si face compensarile automat, si trebuie pusa pe calculator din 10k in 10k, si la noi nu a pus-o nimeni, la Twingo isi face initializare singura, pe masura uzurii ambreiaului, nu trebuie ajistata periodic, se pune pe calculator doar sa-i spui cand ai pus disc de ambreiaj nou.
*

Intradevar, trebuie resetata periodic.

Nu este chiar de la disc, dar esti pe aproape.
argon
Sunet de tobe......limo a experimentat 7000rpm, dublu ambreiaj și fum din plăcute...se citește satisfacția motorului de unupatru pe al sau chip...
dr_mKe
Argoane, ai uitat de turometru sleep.gif
vallyyy
7000rpm din parti
argon
6890, mulțumit acum? dry.gif
vallyyy
Sincer sa fiu stiam ca limitarea ar fi undeva la 6500rpm
M.C.
La alea normale.La alea speciale frantuzesti,nu.... icon_mrgreen.gif
vallyyy
Astea frantuzesti probabil sunt ca sa trezeasca "racer-ul" din tine
dr_mKe
Eu nu dorm nici o dată.
Diac
Oricum zgomotul de 16v este.... wub.gif
dr_mKe
Hmmmmmm, parca mi-e si mie putin dor tongue.gif

Argoane, ai obiectivul defect la camera de la telefon. Imi mareste burta sleep.gif
mars
La 6.250 rpm taie gazul. In treapta I chiar la 5.750.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.