Una e gri cealalta e alba ... trebuie sa fiu expert in analizat poze de masina ca sa deosebesc 2 culori ?
sorin1983
9 Sep 2010, 16:42
good point
te drecu, m-ai prins
Argoneatza, io nu-s reisar, la fel nu-i nici BZN-ul
Noi doar practicam conducerea sportiva pe drumurile publice
era in sensul bun, stai linistit...tu ai zis ca vreau sa devin 'si eu' reisar..am presupus ca ca voi.
daca tot vrei numai pt estetica, mai bine tai o spira din arc
AmunDei
9 Sep 2010, 18:56
Ce diametru total al rotii ai acum fata de dimensiunea de fabrica? Tande pe mande sau mai ridicata acum? Daca te intereseaza doar estetic, baga mare, nu-i scump un set de arcuri. Le gasesti si SH daca vrei
ipiq, sa tai tu spire din arc ca atunci chiar risti sa dai cu botul de pamant.
nu pot sa tai o spira din arcuri nici pe fata nici pe spate, sunt ingustate la capete si nu vor mai sta veci in suporti. Am acelasi diametru al rotii acum cu dimensiunea din fabrica, mai exact difera 0,1 %, deci linistit acelasi diametru, e vorba de 185/65/14 vs 195/55/15.
Arcuri am gasit cu 270 ron, de la o calibra, ca noi, FK made in Germany, nu era multumit proprietarul deoarece coboara 3.5 cm, si si-a luat -6 cm.
amundei: eu nu tai ca nu mai am de ce
am auzit doar ca se pracitca. si n-am auzit pe nimeni inca sa muste din asflalt...
argon: potrivesc alea de calibra? calibra e mult mai joasa stock decat espero...
ArtVandelay
9 Sep 2010, 19:50
Treaba ta..eu nu as face modificarea asta, e nasol cu masina joasa.. numai eu stiu de cate ori am atins de jos, si asta cu suspensia standard (e joasa de fel)
scut ai macar ?
e bine, eu nici d-ala n-am
QUOTE(ipiq @ 9 Sep 2010, 19:49)
potrivesc alea de calibra? calibra e mult mai joasa stock decat espero...
Calibra, Kadett, Ascona, Vectra A, Astra F, Cielo, Espero sunt aceleasi toate 4, pe spate merg si de BMW pisicuta, urs, nu le cunosc exact.
Scut nu am decat de plastic, deci ca inexistent.
AmunDei
9 Sep 2010, 19:59
Eu le-as lua la pretul ala. Vezi insa ca montajul e inca p-atata, cu tot cu cauciucaraie noua.
Argon face pe dos... in loc sa-i bage supra-inaltari la puntea spate sa poata sa care mai mult cu masina... el vrea sa o coboare din suspensie.
Montajul il fac singur ca nu e greu, am sculele necesare inclusiv prese de arcuri, nu stiu ce intelegi prin cauciucarie.
C@talin
9 Sep 2010, 20:07
brefilipe si io dacas vea bani as cara caisicu seria 7
AmunDei
9 Sep 2010, 20:18
Flnasele de amortizor. A, si rulmentii.
Daca nu cumva le ai schimbate de curand...
C@talin
9 Sep 2010, 20:34
huh ce rulmeti ?
dw nu are rulmenti.e dor flansa aia de cauciuc.la amortizoare.
Flanse cu rulmenti amortizor sunt noi, din primavara puse, Lemforder, a doua oara cu noroc, dupa ce am luat teapa cu niste Sachs contrafacute de la escrocii de la Bardi, grija ce cumparati.
@c@talin, toate au rulmenti, cum ai invarti volanul altfel? La Espero sunt clasici cu bile, la Tico, probabil ce ai vazut tu, sunt plati cu ace, ca o saiba mai groasa, de aia ti s-a parut tie ca nu ai avea rulment.
maryus_83
9 Sep 2010, 20:46
Te mananca undeva cu arcurile sport. Eu unu m-am saturat sa frec toate bordurile din oras cu bara fata cand parchez perpedicular pe trotuar. Deja saraca bara e zgariata ca dracu pe dedesubt. Si barca mea e si un pic de tot mai inalta fata de stock ca am 185/70.
AmunDei
9 Sep 2010, 20:46
Asa-s la tico si matiz cum a zis argon. E bine daca ai aparatura atunci, iesi eftin...
marian-j
9 Sep 2010, 21:00
QUOTE(argon @ 9 Sep 2010, 20:56)
Calibra, Kadett, Ascona, Vectra A, Astra F, Cielo, Espero sunt aceleasi toate 4, pe spate
merg si de BMW pisicuta, urs, nu le cunosc exact.
Cand vii la Timisoara iti pun la dispozitie "pisoiul" meu!Poti sa-i masori arcurile sa-l cantaresti,sa-l intorci pe toate partile!Daca ma asigura doctoru' ca nu-l strici te las sa-l si conduci!
Daca poti "grefa" ceva piese de "pisicuta" pe "Dispero" te duc direct la niste baieti de la care poti cumpara orice vrei!Si preturile sunt absolut decente! De pilda eu am cumparat de la ei o pereche de telescoape de capota(in perfecta stare,cu tot cu sigurante si cu tubul de ghidare al furtunului de la spalatorul de prabriz) la doar 30 de lei.Moka,ma' men!
C@talin
9 Sep 2010, 21:28
QUOTE(argon @ 9 Sep 2010, 21:34)
@c@talin, toate au rulmenti, cum ai invarti volanul altfel? La Espero sunt clasici cu bile, la Tico, probabil ce ai vazut tu, sunt plati cu ace, ca o saiba mai groasa, de aia ti s-a parut tie ca nu ai avea rulment.
QUOTE(AmunDei @ 9 Sep 2010, 21:46)
Asa-s la tico si matiz cum a zis argon. E bine daca ai aparatura atunci, iesi eftin...
ok deci nu amvazut bine alcoolu asta.trebuiemai mult
AR-18-MOS
11 Sep 2010, 11:53
Up?
Nu mai are benzina... o vandut tot ce o produs si o ramas fara
Markos
11 Sep 2010, 13:07
down
QUOTE(argon @ 11 Sep 2010, 11:50)
doar Bucuresti?
ca am doua limzine a cate 60 si ceva de litri pe rosu
trecem la cheltuieli, capete de bara Espero, 120 ron, ceva cutie albastra.. Lemforder parca. Manopera gratis.
cosmin_2300
15 Sep 2010, 18:20
La care din ele?
buna intrebarea..la prima...originalele la 90.000 km prinsesera ceva joc pe verticala, erau mai ciudate cu un arc in ele, se lasau la apasare, si comentau la drum rau. De 'origine' erau 80 ron ambele, la diferenta de 40 ron am preferat ceva mai de marca.
AmunDei
15 Sep 2010, 18:42
Tot stau si ma gandesc de unde scoti tu chilipirurile astea la piese si la manopera si am ajuns la 2 variante: ori esti patron de service ori proprietar al vreunui parc de dezmembrari, si nu vrei sa zici
Laurentziu83
15 Sep 2010, 18:46
Lemforder am luat eu bielete de directie la Clio acum 2 ani, 150 de lei bucata. Merg si acum fara probleme, dupa 30 de mii de km.
de la orice magazin de piese, Febi 45 ron bucata, Myele 40 ron, Ruville 50 ron, si mai imi zise ceva, iar la magazin Daewoo 40 ron originale GM, am luat Lemforder pentru ca si flansele+rulmenti amortizor sunt tot asa. Manopera e gratis pentru ca le schimb singur + o bere la verificat directia.
Merced
15 Sep 2010, 19:09
Eu cred ca tu "originale" ai gasit d-alea de Parts Mall, sau oricum contrafacute. Ca eu tin minte ca acum vreo doi ani la Cielo am luat Lemforder cu 100 de lei, si "originale" erau aproape 200.
Oricum Lemforder le lucreaza frumos, n-am mai avut probleme de atunci. Bine, cele originale au si tinut ceva ani si kilometri, n-am pretentia sa se compare cu alea, dar fata de cum aratau lucrate alea "orginale", astea mi s-au parut mult peste.
la pret zici de bucata, sau ambele? m-am uitat acum si pe net, cam aceleasi preturi ca in magazin, de la 29 la 90 ron, vreo 8 producatori.
Merced
15 Sep 2010, 19:18
Nu mai stiu exact, dar stiu ca erau foarte ieftine, cam 40 de lei bucata, Lemforder, poate 45. Stiu ca maica-mea se dusese intr-un magazin cu piese pentru Daewoo, si i-au zis aia vreo doua milioane ambele, eu l-am intrebat pe amicu' care-mi recomanda direct Swag, la vreo 35 de lei bucata. Bine, era alta valuta, alt "tevea", alte preturi. Oricum decat sa-i zic maica-mii ca ii pun ceva atat de ieftin, sa nu se crizeze, i-am zis sa-mi dea ce are mai scump, si mi-a dat Lemforder.
Apropo, nu-mi spune ca le-ai montat numarand spirele la perfectie, si n-a mai fost nevoie de niciun reglaj la directie, ca nu te cred.
Nu, cu sublerul electronic distanta initiala de la bieleta la capatul de bara.
Merced
15 Sep 2010, 19:31
Esti meserias inseamna.
maryus_83
16 Sep 2010, 15:59
In ce sens "comentau la drum"? Eu am un scartait enervant cateodata cand apas pe stanga fata si ii fac balans. M-am uitat si ori e capatul de bara ori flansa amortizor... nu pot sa imi dau seama exact de unde vine scartaitul ala enervant. Any ideas?
psychoo
16 Sep 2010, 17:01
@maryus_83 pivotul bratului defect (proprie experienta pe solenza)
Nu mai apasa pe ea...daca in mers nu se aude
La mine pe drum de tara cu rotile virate,aadica in curbe, cloncanea parca in volan, dar am mai vazut la cateva ca tot asa face.. la tine nu face? scaraitul poate sa vina si de la amortizor, ca atunci cand apesi lucreaza.
Laurentziu83
16 Sep 2010, 18:50
QUOTE(argon @ 15 Sep 2010, 20:31)
Nu, cu sublerul electronic distanta initiala de la bieleta la capatul de bara.
Dup-aia sper ca i-ai facut totusi o geometrie, nu?
Eu la Clio am cautat sa pun ce era mai bun, i-am cerut vanzatorului cele mai bune bielete pe care mi le putea aduce, si Lemforder la 150 de lei bucata erau cele mai bune. Nu am incredere in kkt-urile de bielete "de origine" pe care le-a avut Clio din fabrica, costau cam 400 de lei bucata si au prins joc inca de la 30 de mii de km. De banii aia schimbam 3 randuri de Lemfordere.
O sa trec si pe la geometrie, dar inca nustiu daca cu rotile de tabla pe 14, de aliaj pe 15..sau nu conteaza..
Merced
16 Sep 2010, 19:25
Nu conteaza.
Laurentziu83
16 Sep 2010, 19:25
Cu alea fara cauciucuri deformate, jante strambe, etc. In rest nu conteaza.
maryus_83
16 Sep 2010, 20:07
QUOTE(argon @ 16 Sep 2010, 18:24)
Nu mai apasa pe ea...daca in mers nu se aude
La mine pe drum de tara cu rotile virate,aadica in curbe, cloncanea parca in volan, dar am mai vazut la cateva ca tot asa face.. la tine nu face?
Se aude si in mers cateodata... si apoi tace de la sine... cenzurat masii... o sa incerc sa bag ulei cu o seringa in burduful capului de bara, apoi in cel al pivotului sa vad cand se potoleste. Oricum, e ceva ciudat... si cand o apuca sa faca... apai face tata... si nu la gropi ci si la cea mai mica denivelare a drumului.. practic imediat cum lucreaza suspensia se aude si scartaitul ala.
Normal ca si a mea are un cloncanit pe drum de tara cu rotile virate... undeva sub volan, aproape insesizabil.
marian-j
16 Sep 2010, 20:24
Daca circulati pe ploaie abundenta sau cand iesiti de la spalatorie nu dispare/atenueaza scartaitul?
Nu fac misto!Incerc sa gasesc niste similitudini cu o "boala"ce apare destul de frecvent la Golf IV.
maryus_83
16 Sep 2010, 20:32
Nu, la mine nu dispare si nici nu isi mareste intesitatea. Chiar azi am spalat atelajul.
marian-j
16 Sep 2010, 20:36
Mdeah.Teoria mea pica.Scuze!
Eu zic ca e de la amortizor.
M-am bagat sa reglez culbutorii la Matiz, mai mult de control, erau o idee peste parametrii, asta la 70.000 km, i-am adus la valorile specificate, e o idee mai silentios motorul, a necesitat garnitura capac culbutori, 10 ron. In rest e masina de baza in oras si are 6% consumul de cand nu mai folosesc aerul conditionat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.