CFGB 100%, ca asta e de 170 cp...e 99% acelasi motor ca al meu (CBBB). Pe la finalul lui 2010, cand a aparut B7-le, au trecut la literele noi. Sunt motoarele de pe Golf 6 GTD, Octavia 2 VRS TDI facelift.
Nu prea are probleme mari, ceva de speriat. Chestii tipice pt tractoare.
Din ce imi aduc aminte, EGR-ul e cam sensibil la generatia asta de motoare si ca e o distractie sa-l schimbi, pt ca trebuie piesa VW (aftermaket nu rezista), care costa undeva la 2000 lei...pt ca desteptii de la VW au facut EGR-ul corp comun cu racitorul de gaze.
Grija mare la schimbul filtrului de motorina sa se amorseze instalatia/umple paharul cu motorina dupa schimb..altfel riscul ca pompa de inalte sa faca span e maricel.
Curatat admisia preventiv, pt ca are niste clapete cu niste motorase care se pot bloca si te trezesti cu e eroare numita P2015, din ce imi aduc aminte, si trebuie schimbata toata admisia apoi.
Sigur are soft de dieselgate, asadar regenerari ceva mai dese si care trebuie completate, pe cat posibil, altfel se contamineaza oloiul cu motorina si se infunda aiurea filtrul de particule..in timp ce-i drept, dar nici masina nu mai e fata mare.
Ca-i DSG, musai schimb de ulei in cutie + filtru nou. Ulei VW.
Ca-i 4motion, musai schimb de ulei in diferential. Ulei VW.
In rest, ulei si filtre la 10k, talpa si aia e. Ce se strica pe parcurs, se repara. Elementele de suspensie, franare sunt eftine, nici nu le mai socotim.
Argoane, daca vrei sa-i faci o resoftare la motor si cutie, da-mi un PM si te ajut cu cineva priceput din Deva de la tine.
edit: ce inseamna consuma mult?
A mea, folosita preponderent extraurban..imi spune ca am o medie de 5.6-5.8%. Drept e ca nu e 4motion, deci o idee mai usoara (1575 kg parca zice cartea). Insa are cip cirip si vede talpa mereu.