C@talin
10 Jul 2011, 10:57
a innebunit argon,cat a dat el cu kkt in reno
dr_mKe
10 Jul 2011, 10:59
Trebuie deci sa aiba mare grija cand urca in Megane, sa nu se murdareasca !
vallyyy
10 Jul 2011, 11:01
Forumul Reno trebuie sa fie mandru,are un nou sustinator care va duce megane-ul pe culmile succesului(va produce benzina pentru tot forumul,in ea se vor baga bani doar de plictiseala,piese ieftine etc).S-o stapanesti sanatos !
aphophis
10 Jul 2011, 11:04
deci sunt shocat
reno? cu masina cea mai de kko posibil? argoane cineva sigur ti-a furat contul..
dr_mKe
10 Jul 2011, 11:05
Raspunde mai tarziu, amu face dush, se simte foarte murdar dupa primul drum cu masina !
aphophis
10 Jul 2011, 11:07
btw, argon se intereseaza de airbaguri? Parca stiam ca alea sunt pentru fraieri
dr_mKe
10 Jul 2011, 11:08
A intrat si argon in club
ce sa zic mai, sa ai parte de ea, si acuma urmeaza mii de postari despre fiabilitatea meganului, piesele evident ca devin mai ieftine ca la limuzina woo, motorul ala l_sinat, o sa traga mai bine decat motorul meu de 1.8 gdi, si consumul o sa fie ceva fantastic. Cred ca o sa intra in cartea recordurilor, el o sa fie primul om care scoate consum de 0.5 L/100 de km, mixt.
Merced
10 Jul 2011, 11:21
Da' care-s limuzinele? Ca eu inteleg ca-i doar una in prezent.
Pai la fel a inceput si cu Daewoo-urile.
In curand o sa urmeze un Megane automat tot la 3800 de euro si apoi un Clio sau un Twingo mai nou cu 3800 de euro
S-a schimbat doar marca si suma !
vallyyy
10 Jul 2011, 11:25
Dar ce s-a intamplat cu anul ?Masina parca trebuia sa fie dupa 2007 incolo
dr_mKe
10 Jul 2011, 11:27
Incult mai esti ! Nu stiai ca Meganurile imbatranesc in 5 ani cat altele intr-un singur an ?
vallyyy
10 Jul 2011, 11:32
Cati ponei are agregatul ?
QUOTE(vallyyy @ 10 Jul 2011, 12:32)
Cati ponei are agregatul ?
98
QUOTE(M.C. @ 10 Jul 2011, 11:22)
Si nu cred ca este Euro 4,este Euro 3,are acelasi an de fabricatie cu al meu.
Oricum,s-o stapinesti sanatos,ai facut o alegere buna!
Euro 4 in acte, caracterele din capatul numarului de omologare = E4
QUOTE(cdadan @ 10 Jul 2011, 11:37)
Daca mai are un ABS si niste airbaguri, e suficient. Parerea mea. Restul sunt dotari neesentiale.
Are ABS+AFU, aia credeam ca e clar, nu-s in standard? Si la airbaguri, am pus poze ca nu stiam ce sunt, 2 frontale, 2 in scaune, si pe fiecare stalp spate, alea ce-s, cortina?
Andy_ACS
10 Jul 2011, 11:41
Sa o stapanesti sanatos, arata bine, pretul e foarte bun.
Si eu cred ca e E3, nu stiu ce scrie in acte. Renaultul a trecut tarziu si greu la E4.
Cati km are? mai e nevoie de ceva investitii in ea? Ca mi se pare superafacere la 3800E, mult se mai depreciaza Meganurile.
BTW - cu celebra taxa cum sta treaba? trebuie platit ceva la inmatriculare? Sau inca e doar in proiect legea.
Bafta!
Dieselul si 1.6 16v erau E3, 1.4 E4, asta din ce-am gasit in fuga pe net.
Are vreo 120.000, facuti pe ruta Romania - Franta. Pe bord cand butonez la BC imi da service in 4800 km, sa vad ca o zice atunci.
vallyyy
10 Jul 2011, 11:44
QUOTE(Andy_ACS @ 10 Jul 2011, 11:41)
Cati km are? mai e nevoie de ceva investitii in ea? Ca mi se pare superafacere la 3800E, mult se mai depreciaza Meganurile.
Investitii ,doar de plictiseala asa, distributia schimbata recent la renault,consumabilele la fel,singura investitie momentan e benzina acum la inceput de drum pana incepe si ea sa produca ( ca si vitica pana creste si apoi da lapte).119 000 km parca vazui eu
cdadan
10 Jul 2011, 11:47
Era clar ca are ABS si airbaguri, eu doar le-am enumerat intr-o lista.
La reno sunt destule motoare E4 in 2005.
Merced
10 Jul 2011, 11:49
argoane, da' asta nu are si ea decat 80 de cai la roata?
Ah, ca citeam in alt topic, manerele la usi sunt cojite, si bobinele le are schimbate odata, ca citeam in alt topic ca asa face ele, deci se incadreaza.
AR-18-MOS
10 Jul 2011, 11:51
Eu nu m-as fii aruncat la motorul de 1.4...
Executron
10 Jul 2011, 11:57
Pai si cu limuzinele ce se intampla?
Raduchu
10 Jul 2011, 11:58
QUOTE(Executron @ 10 Jul 2011, 11:57)
Pai si cu limuzinele ce se intampla?
Le-a vandut bre.
QUOTE(AR-18-MOS @ 10 Jul 2011, 12:51)
Eu nu m-as fii aruncat la motorul de 1.4...
De ce?
cdadan
10 Jul 2011, 12:01
Suta in 12.7 si Vmax 185. Ce nu va ajunge ma?
Merced
10 Jul 2011, 12:02
QUOTE(Merced @ 10 Jul 2011, 12:49)
argoane, da' asta nu are si ea decat 80 de cai la roata?
AR-18-MOS
10 Jul 2011, 12:02
Mi se pare c-am submotorizata. Nu atat ca putere cat cuplu si plaja de disponibilitate a acestuia. Un dCi, era mai pretabil.
Executron
10 Jul 2011, 12:03
QUOTE(Raduchu @ 10 Jul 2011, 11:58)
Ce trist
Aveau "soul".
AR-18-MOS
10 Jul 2011, 12:04
QUOTE(cdadan @ 10 Jul 2011, 13:01)
13 secunde face si Loganul de 1.4 pana la 100Km/h, si nu e deloc fâșneț.
Andy_ACS
10 Jul 2011, 12:05
Te descurci de voie si cu 1.4. La ce drumuri avem e suficient si in oras si in afara. Singura chestie este ca are consum cam la fel cu 1.6 16v, de asta nu e prea popular.
Distributia zici ca e schimbata? Chiar afacere, l-ai pacalit pe ala
QUOTE(Merced @ 10 Jul 2011, 13:02)
De un sa stiu? E cam lesinata subturata, dar daca o turezi se duce okei.
Ontopic, care-i faza cu chestia asta, pot sa ma asez pe ea, sa o scap, sau e sensibila? E pe baterie?
cdadan
10 Jul 2011, 12:05
Am mai condus renouri cu motoare mici, transmisiile sunt scurte si conservele raspund bine la viteze de oras. Daca e asa si pe meganu' asta, atunci e ok. La drum? Sus in ture si ai rezolvat problema.
QUOTE(Andy_ACS @ 10 Jul 2011, 13:05)
Distributia zici ca e schimbata?
In cartea de servis da la 160.000. A fost schimbata la 80.000, tot conform cartii.
10 Jul 2011, 13:07:QUOTE(AR-18-MOS @ 10 Jul 2011, 13:04)
13 secunde face si Loganul de 1.4 pana la 100Km/h, si nu e deloc fâșneț.
Vezi ca loganu 1.4 = 1040 kg, si meganu asta = 1310 kg.
cdadan
10 Jul 2011, 12:07
QUOTE(argon @ 10 Jul 2011, 13:05)
Ontopic, care-i faza cu chestia asta, pot sa ma asez pe ea, sa o scap, sau e sensibila? E pe baterie?
Ai grija, alea se fwt primele la reno. Sunt sensibiloase. Si e cu baterie. Deschide-o sa vezi.
AR-18-MOS
10 Jul 2011, 12:10
QUOTE(argon @ 10 Jul 2011, 13:06)
Vezi ca loganu 1.4 = 1040 kg, si meganu asta = 1310 kg.
Exact ce ziceam si eu. E greu, si de aia se simte lipsa cuplului oferit de motorul 1.4
Merced
10 Jul 2011, 12:10
Tre sa fii nebun sa te bazezi ca a schimbat ala distributia.
Nu a schimbat-o el, ca nu se pricepe, a schimbat-o un mecanic de la service Renault, si restul e totul la zi, tot acolo. Am teancu de acte, carte service, facturi, garantii, tot.
Ai keyless go
vallyyy
10 Jul 2011, 12:13
Poate a schimbat-o la 80 000 cam nasol ca nu ai de unde sa stii km reali,daca are acum 160 000 ?
cdadan
10 Jul 2011, 12:14
QUOTE(Merced @ 10 Jul 2011, 13:10)
Tre sa fii nebun sa te bazezi ca a schimbat ala distributia.
De ce? Parca zicea ca are carte service completata cu toate reviziile in reprezentanta. Se poate verifica istoricul in service.
Daca avea atat, se vedea, ca acum ccateva luni la ultimul schimb de ulei avea 112.000, ca e trecut acolo la carnet cu stampila din service reno, si tot.
PS am verificat vin-ul, e pe bune masina, cumparata de noua din romania, de la omul de lacare am luat-o eu.
Merced
10 Jul 2011, 12:15
Eh, unde dai o grama' de bani mai poti da inca 500 de lei sa stai linistit.
cdadan
10 Jul 2011, 12:15
QUOTE(4x4 @ 10 Jul 2011, 13:13)
Ai keyless go
Cred ca nu are ...
sorin1983
10 Jul 2011, 12:16
astea au fulia aia magica defazoare?
Si eu sunt curios. Eu m-am ferit de celebra volanta DMF tdi sau hdi, ca la km astia ii era timpul, si nu e ieftina.
Merced
10 Jul 2011, 12:18
Ma oricum e masina, nu Logan.
Sa o stapanesti sanatos!
Argon in Germania,gaseai,1.9 dci,euro 4,Grandtour,cu 3900 euro,bine sunt si la 2900,dar la acest pret era in stare perfecta,cu 160 k km,din 2005.
Cu clima,nu acest sistem de A/C,precum la espero,cu comenzi pe volan, si multe altele,cu xenon,si cutia de depozitare, din cotiera de pe portiere.
La 80 de cp,trage mai greu fata de espero cu 90 cp,si 1120 kg parca,si cx 0,29.
vallyyy
10 Jul 2011, 12:24
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.